შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენი თვალები..ჩემი ფავორიტია ! თავი 2


17-03-2016, 01:13
ავტორი θεοδώρα
ნანახია 1 798

.სავარცხლის ასაღებად მოვტრიალდი როცა ის უტვინო დამიანე იწვა ჩემს საწოლზე და დებილივით მიღიმოდა..მერე კარგად შემათვალიერა და თვალებში ჭინკებმა დაუწყეს ცეკვა-თამაში..მერეღა მივხვდი რომ ნახევრდშიშველი ვიდექი...
-აქ რა ჯანდაბა გინდა? ისე მომეშალა ნეერვები უკვე ყვირილზე გადავედი..
-მომენატრე პატარა ქალბატონო...
-აჰაჰ მოგენატრე?ნაგლურად გავუცინე და ახლოს მივედი..შუბლზე ხელი მივადე..მმ არადა სიცხე არ გაქვს..მეკი მეგონა სიცხის გამო ლაპარაკობი უაზრობებს თურმე მართლა დებილი ყოფილხარ...ისე დედაშენს კიდევ ყავს შენნაირი დებილი?ვაიმე საწყალი ქალი შენს ხელში...ზურგი ვაქციე და კიდევ რაღაცის თქმას ვაპირებდი,რომ ხელი მაგრად მომიჭირა და კედელს ამაკრო...
-როგორც მიხვდი სიცხე არმაქვს და დაიმახსოვე მეორედ აღარ გაბედო მასე ლაპარაკი..და კი..ჰყავს კიდევ ერთი ჩემნაირი..და მყავს რომელიც ნადვილი ლედია და არა შენნაიი ალქაჯი..დედაჩემზე კი ნუღელავ ასე, გაიცნობ მალე..ბრაზმორეულმა მომაყარა და ოთახიდან გავარდა..
მე კივიდექი გაშტერებული და ყოველი მისი სტყვა მტკენდა...ოოოხ ლილეე რა მწარე ხარ რა..ყველას როგორ ეპასუხები და ამწარებ...მაგრამ არა ხომუნდა იცოდეს რომ ვერ გამომიყენებს ისე როგორც სხვებ? ოოოო ვაფშე რატომ ვფიქრობ მაგ დარტყმულზე?
უაზრო ფიქრებისგან გავთავისუფლდი და დაბლა ჩავედი სასაუზმოდ...

დამიანთან....
ბიჭებო სერიოზულ თემაზე უნდა დაგელაპარაკოთ და არ შემაწყვეტინოთ...ხუთ წუთიანი პაუზის შემდეგ ისევ გავაგრძელე...
ერთი გოგო მომწონს..უფრო სწორად მიყვარს.. არა არა ეს სიყვარულზე ბევრად მეტია..გამააგიჟა,ყველგან მას ვხედავ..უნაკლოა,სუფთა და ლაღი..მინდა დავიცვა და სულ ჩემთან იყოს..მე..მე ლილე მიყვარს..ლილე დადიანი?
-მოიცა რა? გაოცდა სანდრო.
-სად მოასწარი..სიცილი აუტყდა საბას..
-დამი ძმა..ლაპარაკში დემე ცაერთო..კარგად გიცნობ და ვიცი ასე უბრალოდ გოგოზე არიტყოდი მიყვარსო..არც ჭკუის სწავლებას დაგიწყებ..უბრალოდ გააბედნიერე,მინდა რომ სულ იღიმოდეს და ცხოვრებით ტკბებოდეს..ის ჩემი არაბიოლოგიური დაა რომელიც ყოველთვის მინდოდა..
-აბა რას ვიზამ ბრატ..უბრალოდ ერთი რამის მეშინია..რომ არ შემიყვაროს,? რომ გამექცეს? ამას ვერ გადავიტან..
-აუ ნუ ხარ პესიმისტი რააა..სიცილი აუტყდა საბას..
ბიჭებო მეც მაქვს რაღაც სათქმელი..უცბად დასეიოზულდა დადეშქელიანი...დიდი ხნის წინ უნდა მეთქვა მაგრამ არჩავთვალე საჭიროდ..
-ჰო ძმა..ისეთს ახლა ვერაფერს გვეტყვი რაც არვიცთ მაგრამ იმაში კი გეთანხმები,რომ დიდი ხნის წინ უნდა გეთქვა..განაცხადა ბურდულმა და ძმაკაცს მხარზე ხელი დაჰკრა..
-მოიცა რა? გაოცებულმა შეხედა დემემ..
-ხო რაგაგიკვირდა ,ვიცით რომ ელენა გიყვარს..სახეზე გაწერია ყველაფეი..ჩვენკიდე გელოდებოდით როდის გვეტყოდი..სანდრო
ერთი სიტყით, ლაპარაკს მოვეშვათ და საქმეზე გადავიდეთ..დღეს ჩემი და ჩამოდის ინგლისიდან დაწვეულებას ვაწყობ..გოგოებიც წამოიყვანეთ..განაცხადა ახვლედიანმა.

ლილესთან....
დემემ დამირეკა და წვეულების სესახებ გვითხრა..ჩვენც დავთანხმდით და გამზადბეა დავიწყეთ..არჩევანი მუხლს აცდენილ,ტანზემომდგარ შავ კაბაზე შევაჩერე,შავი მაღლები ჩავიცვი,თმა კოსად ავიწიე და მსუბუქი მაიკიაჟი გავიკეთე რომელიც ძირიტადად ტუჩსაცხისა და ტუშისგან შედგეოდა..
-ელეენ მზად ვარ გამოადგი მალე ფეხი თორე დაგვაგვიანდა..
-ჰოოოო მოვდივარ რაიყო...ბუზღუნით ჩამოვიდა კიბეზე და წინ დამიდგა
-ჰაა როგორ გამოვიყურები? ცუდად მაცია ხო?ელენა
-არა რა ცუდად გგო ულააზსი ხაარ..ტანზე მომდგარი წითელი კაბა ეცვა..შავი მაღლებით..ბუნებივი კულულები გვერძე გადმოეყარა..მსუბუქი მაკიაჟი კი უფრო სადას დ ამიმზიდველს ხდიდა..


მალევე მივედით დანიშნულების ადგილამდე..მანქანიდან გადმოვედითდა მერე შევამჩნიეთ ორსართულიანი სახლი ულამაზესი ბაღით,სადაც უამრავ ახალგაზრდას მოეყარა თავი..
შესვლისთანავე ყველა ჩვენ მოგვაჩერდა..ბიჭები ყბადაღებულები გვიყურედნენ,გოგოები კი შურით სკდბოდნენ..ჩვენებს დავუწყეთ ძებნდა და აი ისინიც..ჩვენკენ მოდიან და დამიანეც მოჰყვებათ..
-მადლობთ,რომ მოხვედით,ულამაზესები ხართ..გაგვიღიმა დამიანემ და მზერა მე მომაპყრო..
-ესეც ჩემების ხათრით,თორემ სახლში დარჩენას რა აჯობებდა..ვეღარ მოვითმინე და მაინც ვთქვი რაღაც მწარე..
-ჯერ ერთი არავის დაუძალებია წამოსვლა და მერე მეორე რახან აქ ხარ ცოტა თავი შეიკავე ალქაჯური გამოხტომებისგან..ხალხია მაინც..
სიტყვის თქმა არ მაცალა დალაპარაკი გააგრძელა..ახლა კი ჩემი და მინდა გაგაცნოთ..სტას მდი ერტწამს..
-გაიცანით ეს ჩემი დაიკო,ანასტასიაა..ესნი კი ჩემი მეგობრები არიან..სათითაოდ გააცნო ჩვენი თავი..საბა კი ანასტასიას თვალებით ჭამდა..აშკარა იყო მოეწონა..
-დამი ბევრს მიყვებოდა თქვენზე..ადა უკვე ძალიან მიყვახათ..სიცილით ჩაილაპარაკა ანამ.
-ხომ,ჩვენც შეგვიყვარდი..უპასუხა სბბამ და თვალი ჩაუკრა..

უცბათ ვალსის მუსიკის ხმა გაისმა და ყველა საცეკვაოდ გაემართა..დემე და ელე ერთად,ანასტასია და საბა ერთად..სანდრომ ერთი გოგო გაიცნო სახელად ლიზი,ერთმანეთს ისე უყურებდნენ სახზე ეწერათ,რომ მოსწონდათ ერთმანეთი..მე კი მარტო ვიდექი და მოცეკვავე წყვილებს შევცქეროდი,როცა დამიანე მკალავში მწვდა და საცეკვაოდ წამიყვანა..
-გეკითხა მაინც იქნებ არ ვცეკვავ ველურო..
-ცეკვავ და ნუ ფართხალებ..ცოტა ხნით გადადე გვერძე ეგ მკაცრი იმიჯი და ნუ იაზვობ.
შეწინააღმდეგებას აზრი აღარ ჰქონდა ამიტომ ცეკვასი ავყევი..საკმაოდ სექსუალურად ვცეკვავდით..დამი ნაზად დააცოცებდა ხელებს ჩემს მოშიშვლებულ ზურგზე..მთლიანად ვეკვროდი და მის გულისცემას უმენდი..მელოდიაში დავიკარგე და მტელი გრძნობთ ვცეკვავდი..ვიგძნ მისი ხელ..როგორ აასრიალა ჩემს ფეხზე და ჰაერში ამაფრიალა..ყველა გოცებული გ ვიყურებდა..მეკი ეს ნაკლებად მანაღვლებდა..მუსიკა დმთავრდა,წასვლას ვაპირედი როცა დამიმ დამიჭირე და ტავისკენ მიმიზიდა.."ულამაზესი ხარ პატარავ" ყუში ცამჩურჩულა და ყელში ნაზად მაკოცა..ტანში საიამოვნო ჟრუანტელმა დამიარა და გული საგრძნობლად ამიჩქარდა..პასუხი აღარ გამიცია,პირდაპირ ელენასკენ ავიღე გეზი რომელიც ყურებამდე გაღიმებული სახით მყურებდა..
-რაიყო რამოხდა?ეშმაკურად სევხედე
-მმ რა და დემე სიყვარულში გამომიტყდა..ცეკვისდროს მითრა მიყვარხარ და მინდა ჩემი იყოვო..აჟიტირებული მიყვებოდა ელენე
-ჰაააააჰააა ვიცოოოდიი...რაბატია აქამდე სადიყო..
-იცოდი? შენ ვინ რასგამოგაპარებს კაცი..სიცილი აუტყდა და მერე სახე დაასეიოზულა..ჰაა მოგწონს ხო დამიანე?ეშმაკურად გამომხედა
-არა რა სისულელეა..ვიუარე
-ვვამე ნუგადამრიე გოგო..რას მატყუებ არ გცნობდე მაინც..შენ სიამაყით მომავალს ნუ დაინგრევ რა..ყველასასე ნუ იშორებ მიტუმეტეს დამის..მასე შენს თავსაც აენებ ზიანს და დამისაც..გიცნობ ლილე საკუთარ თავზე კარგად გიცნობ..ვიცი,რომ გიყვარს და არ აღიარებ..ერთხელ მაინსც დათმე ეგ რინციპები ბედნიერების გამო...უკვე გაბრაზებული ლაპარაკობდა ელენადა დასრულების შემდეგ გამეცალა..
-ამ სიტყვების მოსმნის შემდეგ ხასიათი სემეცვალა..ვიცოდი..ვიცოდი,რმ მართალი იყო..მეკი სხვანაირად არ შემეძლო..ცოტა ხნით განმარტოეა ვარჩიე და ვერანდაზზე გავედი...ულამაზესი ხედი იყო ამ ყველაფერს ლურჯი ცა და მასზე მოკიაფე ვარსკვლავები ამშვენებდნენ...მათი მშვენიერებიტ დამტკბარი უაზროდ ვიღიმებოდი..ამდროს წელზე შეხება ვიგრძენი,ტანში სასიამოვნოდ გამცრა და მივხვდი ის იყო..ვიცაცნი ის სურნელი რომელიც მატყვევებდა და ტავბრუს მახვევდა..უცბათ სემატრიალა და გულზე მიმიკრა..შემდეგ ტავი ამაწევინადა ტვალებსი ჩამაშტერდა..მერე კი მზერა ტუჩებზე გადაიტანა..ცოტახანი უყურბდა ვნბამორეული თვალბით..ბოლოს ვეღარ მოითმინდა და ნაზად აკოცა..მთელი სინაზოთ უკოცნიდა ჯერ ზედა შემდეგ ქვედა ტუჩს..უჭირდა,უჭირდა ამ ბაგეების დათმობა მაგრამ ტავი უნა მოეთოკა..უცბათ მოშორდა მის ტუცებს და სახე აეწვა..ლილემ ისე გაარტყა გააზრებაც ვერ მოასწრო რამოხდა..
-არასდროს,გედსმის? არასდროს აღარ მომეკარო..გაბრაზდა ლილე..
-გაბრაზდა პატარა ქალბატონი?არიარე რომ მოგეწონა ლამაზო..შეეცადა გრძნობების დამალვას და ირონიულად დაიწყო ლაპარაკი..
-მე გაგაფრთხილე ველური..თქვა და თავქუდმოგლეჯილი გავარდა სახლიდან..სახლში მივიდა,შხაპი მიიღო და საწოლში შეწვა..მომხდარის გააზრება დაიწყო,გაახსენდა დამიანეს კოცნა და ინსტიქტურად თითი ტუჩზე გადაისვა..ჩაიღიმა და ძილს გასაქან მისცა...
ღამით ტკბილად ეძინა..დილით კიტელეფონი შეამოწმა..უამრავი ზარი და მესიჯ ელენასგან,ბიჭებისგან და ერთი მისტერ უცნობისგან..
"უგებრიელესი ხარ პატარვ..მაგიჭებ,ჭკუიდან გადაგყევარ.."
-ვინ ხარ? უკვე დამაინტერესა ვინ მეთამასებოდა და გაბრაზებულმა მივწერე..
პასუხმაც არ დააყოვნა..
"რა ცნობის მოყვარე ხარ..
მალე გაიგებ..
ჩემო ფერია.."
პასუხი აღარ გამიცია,შხაპი მივიღე..შორტი დამაიკა ჩავიცვი და ქვემთ ჩავედი..როგორც ჩანს სახლში არავინააა..სამზარეულოსკენ ავიღე გეზი როდესაც რაღაც შევასკდი,უფროსწორად ვიღაცას..წონასწორობა ძლივს შევიკავე რომ არ წავქცეულიყავი...თავი ავწიე და მომღიმარი დამიანი შემრჩა ხელში..
-შენ აქ რა გნდა?სიბრაზეს ვერ ვმალვდი
-არ მგენატრე? ქვედა ტუჩი ბავშვვით გამობურცა და თვალები ააფახუნა..
-კიი..ღამეები არ მძინავს,სულ შენზე ვფიქრობ..ირონიული მზერა ვესროლე და მაცივრის კაი გამოვაღე..
მან კი უცებ დაკეტა არ და კედელს ამაკრო,სახე ძალიან ახლოს მოიტაა და თვალებში ჩამაშტერდა..ხელი წელძე შმიცურა და ტანზე ამიკრო..სუნთქვა გაუხშირდა და დახშული ხმით ალაპარაკდა..
-სულა არ მოგენატრე..?
-აა..არ..არა თავს ვეღარ ვაკონტროლებდი,მისი ასეთისიახლოვე მაბნევდა..სიტყვასაც კი ვერ ვამბოდ ნორმალურად.
აა ხო? მოდი ვნახოთ..ამის თმა იყო და ისევ ნაზად მაკოცა..მეც ვეღარ მვითმინე და თმაში ხლი შევუცურე,კოცნაში ავყევი.წინააღმდეგობა რომ ვეღარ იგრძნო უფრო მომთხოვნად მოიკოცცნიდა აწითლებულ ტუჩებს..ხელშია მიტაცა და მაგიდაზე შემომსვა..ხეებს ფეხებზე დააცოცებდა და ტუჩზე ნაზად მკვბენდა..
ვერ ვიაზრებდი რა ხდეოდა,ვნების მორევში თავით გადავეშვი და მისგან ტავის დაღწევას ვერ ვახეხებდი..დამიმხელი მაისურის შიგნით სემიცურადა ტანშ ჟრუანტელმა დამიარა, მაგიდიდან დენდარტყმულივით ჩამოვხტი და ოთახში ავვარდი ისე,რომ ახვლდიანისთვის ზედ არ შემიხედავს..დამიანე კი იდგა კმაყოფილი სახით და ყურებამდე გაკრეჭილი..
..აი ნახავ ჯიუტო სვანო,მაგ რქებს მაინც მოგამტვრევ და ცემ გახდები....


აბა როგორიაა? შეცდომებისთვის ბოოდიშით..პიველ თავში ლილეს დაქალის სახელი ამერია და ელენას მაგივრად ლიზი დავწერე...ამისთვის ბოდიში და ველოდები შეფასებებს ..იმედია მოგწეონებათ...



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Dzalian kargiaa ... gaagrezelee
--------------------
G.ke

 


№2  offline წევრი chupika

ვაიმე რა მაგარია დამი შენსკენ ვარ wink love

 


№3 სტუმარი nin_nitsa

აუუ გააგრძელე რა ძალიან მაგარია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent