შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღირსების საფასური ( 10 )


27-03-2016, 23:29
ავტორი ლილიანა
ნანახია 4 988

სამზარეულოში მიბრუნებულ დემნას თეონამ, დეიდას დადებითი პასუხი დაახვედრა.მეორე დღის დილის 10 საათზე ადგილზე იქნებოდა.
სახლი და ეზო დალაგებული და დასუფთავებული იყო უკვე.წინა დღის ნაქორწილევი აღარაფერი ეტყობოდა არემარეს.
დემნა და ბექა მარანში საქმიანობდნენ.დემეტრე გასაყიდ ბოთლებს ყუთებში აფასოებდა.
_ არაჩვეულებრივი ღვინო გაქვს ძმაო,წუნს ვერ აუღებ_ კიდევ ერთხელ ჩაისველა ყელი საამური სითხით ბექამ,დასაყოლებლად კი მწნილს მიწვდა.
_ აბა ლიკას კითხე- უფრო თავისთვის ჩაეცინა და მორიგ ყუთს დაწვდა.
_ მთვრალ გოგოს არ შეარჩინო ერთი სიტყვაც_ იცოდა ამ თემაზე ყოველთვის,რომ ბრაზობდა და განზრახ გაუმახვილა ყურადღება.
_ შენ ვერ გავიგე ჩემი მეგობარი ხარ თუ მისი?_ ბოთლებს შეეშვა და კუშტად მიაჩერდა ბექას.
_ რძლის მხარეს ვარ_ მოჭრით უპასუხა.
ხმა აღარ ამოიღო,თავი მსუბუქად გააქნია ,გაეღიმა და ისევ ყუთისკენ დაიხარა.
_ მისმინე დემნა ძმაო_ მის წინ ჩაიმუხლა_ ეს დრო შენი შანსია,თუ ოდნავ ,რამედ გიღირს,თუ წამით მაინც გაგიელვა გონებაში,რომ გინდა სიცოცხლის ბოლომდე შენი ცოლი იყოს,მაქსიმალურად ეცადე,ტყავიდან ამოძვერი,შეუძლებელი გააკეთე და ეს აკოცა.არ დაკარგო.ახლა უნდა გამოიჩინო შენი კახური ჯიუტობა.
_ მადლობთ,რომ ვირი არ მიწოდე_ ხელები განზე გაშალა.
_ რძალს როგორ ჩავეცილები,ის უფრო საყვარლად გიძახის_ ხელოვნურად გაიკრიჭა დს მოქნეული ჯოხი აიცილა.
_ დაიმახსოვრე და იმოქმედე თორემ მართლა ვირი იქნები,ჰაჰაჰაჰ,თუ კალოშებიანი პროვინციელი_ სიცილით გადაბრუნდა_ ისე ყოჩაღ ლიკა ასეთ შესაფერისი სახელები ,როგორ მოიფიქრა?
_ ვატყობ მალე თვალი ჩაგილურჯდება ასე თუ გააგრძელებ_ ისევ ეწყინა ხუმრობა,მაგრამ ეს დროებითი გულის მოსვლა იყო.
თამილამ ცხრაჯერ დაურეკა დემნას ლიკას ჯამრთელობის გასაგებად.ამ უკანასკნელს კი მთელი ეს დრო ისევ ეძინა ქმრის მორთმეული ბულიონის ჭამის მერე.
უკვე გვიანი იყო,ყველა დასაძინებლად წავიდა,დემნაც.
ჯერ დაკაკუნება იფიქრა,მაგრამ იმის გამო,რომ თითქმის 10 საათი იყო და შესაძლოა ლიკას უკვე სძინებოდა პირდაპირ შეაღო კარი.ოთახს მხოლოდ ღამის სანათის მსუბუქი შუქი ანათებდა.მკრთალ შუქზე მძინარე ლიკას სახე საოცრად თბილი და ბავშვური ჩანდა.უხმაუროდ გაიხადა,აბაზანა,მოიარა და ფეხაკრებით საწოლისკენ წავიდა და მსუბუქად შეცურდა მის კუთვნილ ნახევარში.თუმცა ეს შეუმჩნევლად ვერ გააკეთა.მისმა გრილმა სხეულმა და მოძრაობას ლიკა შეაფხიზლა,თვალები მუჭებით მოიფშვნიტა და ზურგისკენ შებრუნდა,ისეთი გაოცებული დ შეშფოთებული სახე მიიღო აშკარად არაფერი ახსოვდა იმ დილანდელი.
_ მშვიდად,უბრალოდ გესიზმრები_ ჩურჩულით გადაულაპარაკა და საბანი იღლიებქვეშ ამოიფინა შიშველ დაკუნთულ სხეულზე.
_ ღმერთმა დამიფაროს სიზმრებშიც შენ გხედავდე,მე ხომ გაგაფრთხილე ჩემთან არ დაწვეთქო_ მთელი სხეულით მისკენ შებრუნდა.
_ ნამდვილად დაგიფაროს ,თორემ სულ დაგიფრთხება ძილი,ვაიდა შეგიყვარდე.
_ სიტყვას ბანზე ნუ მიგდებ.
_ კარგი გამახსენე,ამ სახლს ბანიც უნდა მოვაშენო_ დემნას კმაყოფილი მიელულა თვალები.
_ ნუ მაგიჟებ დემნა_ მოთმინების ფიალა პირთამდე ავსებოდა.
_ ახლა მაგასაც მე მაბრალებ?_ გაიოცა და მისკენ შებრუნდა.
_ ადექი_ კატეგორიული გაუხდა ხმა.
_ არა_ არც ქმარი შეეპუა.
_ ა-დ-ე-ქ-ი_ დაუმარცვლა.
_ ა-რ-ა.
_ დემნა_ ხმაში ტირილი გაერია.
_ ლიკა კარგად მისმინე_ დემნასაც დაუსერიოზულმა არა მარტო ხმა ,არამედ გამომეტყველებაც,საწოლზე წამოჯდა და საზურგეს მიეყრდნო_ შენ ცუდად ხარ,მეთვალყურეობა გჭირდება,ექთანი აწი დილის ათიდან საღამოს შვიდადმდე მოგივლის,დანარჩენ დროს კი მე.და ძალიან გთხოვ არ შემეწინააღმდეგო.მითუმეტეს ღამე ვერ დაგტოვებ მარტოს.რამე ,რომ დაგემართოს ან გაგიჭირდეს და მე დამაგვიანდეს დახმარება ჩემს თავს არასოდეს ვაპატიებ.ასე,რომ ნუ ბავშვობ და ნუ ართულებ ,აქ იმიტომ კი არ ვწევარ,რომ ამით ვისარგებლო ან შენ გაგაღიზიანო,არამედ იმიტომ,რომ შენ მადარდებ და მინდა ვიზრუნო.ახლა კი სასწრაფოდ ჩაძვერი საბანში და დილამდე ხმა არ ამოიღო_ ბოლოს პატარასავით დატუქსა და ხელით მხრებზე მსუბუქად დააწვა ,რომ საწოლში ჩასრიალებულიყო.
ლიკა უხმოდ დაემორჩილა მის მოთხოვნას,მისმა სიტუვებმა საოცრად დაამშვიდეს და შინაგანი კმაყოფილებით აავსეს.ქალური თავმოყვარეობა იყო,სადღაც გულის სიღრმეში ესიამოვნა ქმრის ასეთი დამოკიდებულება და მზრუნველობა.საბანში ჩაიმალა და დემეტრეს ზურგი აქცია,თუმცა თვალებიდან არ ამოსდიოდა ქმრის გარუჯული და დაკუნთული სხეული.ხმაურით გადაყლაპა მძიმე ნერწყვი და თვალები ძალით მოჭუტა,რომ იქნებ დასძინებოდა და მეტად არ დაენახა დემნა.ეს უკანასკნელიც კმაყოფილი გაიტრუნა და ძილს მიეცა.
დილით დემნას ადრიანად გაიღვიძა,ჩვეული იყო ყოველთვის შვიდ საათზე ადგომას და საქმის კეთებას.ახლაც ასე აპირებდა ,მაგრამ სხეული მძიმედ ჰქონდა,ტანი ვერ აზიდა.თავი წამოწია და მკერდზე დაიხედა.ლიკას მის მხარზე თავი და მარჯვენა მკლავი მკერდზე გადაედო და მშვიდად და კომფორტულად ეძინა.დემეტრეს გაეღიმა,ნაზად გადაუსვა ცოლს თავზე,მერე კი ლოყაზე ხელი და აღარ განძრეულა.დაახლოებით კიდევ ორი საათი ასე იწვა,არც კი ირხეოდა ლიკა,რომ არ შეეწუხებინა,ისიც მონდომებით ებღაუჭებოდა მის სხეულს და გემრიელად ეძინა.მთელი ეს დრო დემეტრე მის თითებს რითმულად დააცურებდა ქალის თმებს,ყელსა და მხრებზე.ცხრა სრულდებოდა ყრუდ,რომ ამოიკრუსუნა და შეირხა,თვალები გაახილა თუ არა გაშეშდა,მერე მკვეთრი მოძრაობით მოსცილდა ქმრის სხეულს და განზე გაიწია.ჯერ მას დახედა,მერე საკუთარ მოშიშვლებულ მხრებს,საბანი სწრაფად აიფარა მკერდზე.
_ ძილში ვერ განვსაზღვრე_ ვერ დაალაგა აზრები თუ როგორ მოეხადა ბოდიში ამ უხერხულ სიტუაციაში.
_ არადა მიმტკიცებდი,რომ არ გესიზმრები_ თავქვეშ მკლავი ამოიდო და ცოლს მომნუსხველად გაუღიმა.
_ ეს…..გაუაზრებლად….არ მინდოდა….მაპატიე_ სულ დაიბნა.
_ ვიხუმრე ლიკა,არაუშავს,შეიძლება შენ კი არა მე მოგხვიე ხელი ძილში_ მისი დანაშაულის გრძობა შეამსუბუქა.
_ ის ექთანი მალე მოვა?_ უცებ შეცვალა თემა.
_ ერთ საათში_ წამოჯდა და სკამზე მიფენილ ზედატანს დაწვდა_ შენ არაფერი გააკეთო,მოვა დალი დეიდა და ის მოგეხმარება მოწესრიგებაში,აბაზანაში მარტო არ შეხვიდე…..გთხოვ_ ბოლო სიტყვებს საოცარი სითბო გამოაყოლა,შარვალიც ამოიცვა და დაბნეულ ცოლს,სანამ აზრზე მოსვლას მოასწრებდა ლოყაზე ფრთხილად აკოცა და სწრაფად გავიდა ოთახიდან.
ლიკა მონუსხული,პულს აჩქარებული და სასიამოვნო იმპულსებით დამუხტული კარგა ხანს თვალდაუხამხამებლად მიცქეროდა კარს და გონებაში ნელ კადრებად ისევ იხარშებოდა ბოლო წუთის კადრები.ღრმად ამოისუნთქა,სახელზე კმაყოფილი ღიმილი აუთამაშდა და ბალიშს მიესვენა.
ათი სრულდებოდა ექთანიც,რომ მოვიდა,სანდომიანი დედის ხნის ქალი იყო.აშკარად მისი საქმის მცოდნე.აბაზანის პროცედურიდან მოყოლდმებული ლიკას ყველაფერში ეხმარებოდა და ამ საქმეს თბილად და ნაზად აკეთებდა.
დემეტრე და ბექა საღამომდე თბილისში იყვნენ წასულნი ახალი საწამროს საკითხებს აგვარებდნენ.
გადაწყვეტილებაც მიიღეს და ბექამ საქართველოში დარჩენის მიზეზიც იპოვა,დემნას შესთავაზა,რომ ახალ საწარმოში მის წარმომადგენლად ემუშავა.თანხმობაც მიიღო.
დღის მანძილზე რამოდენიმეჯერ დარეკა სახლში თეონასთან,რომ ცოლის მდგომარეობა გაეგო.
_ ასე არაფერი გამოვა,თეონას კი არა ლიკას უნდა ურეკავდე,შენ ასე აპირებ მისი გულის მოგებას?_ უსაყვედურა მეგობარს ბექამ.
_ მართალი ხარ_ ცოტა ფიქრის მერე უპასუხა,ტელეფონში ლიკას ნომერი მოძებნა და ზარი გაუშვა.რამოდენიმე ნაბიჯით განზე გადგა- როგორ ხარ ლიკა?_ პირველად ურეკავდა და დაიძაბა,თითქოს გამოზომილად ლაპარაკობდა.
_ არამიშავს_ მოჭრილად უპასუხა მკაცრი ხმით ,თუმცა მისი ყურადღება საოცრად ესიამოვნა.
_ დილიდან თბილისში ვართ მე და ბექა სამსახურის საქმეებზე….არ იფიქრო არ მახსოვდი,თეონასთან დღეს რამოდენიმეჯერ დავრეკე და ვიკითხე შენი ამბავი.
_ აი ხომ ხედავ ჩემი ტელეფონიც მუშაობს_ მიხვდა დემნა,რომ ჩაიჭრა და შენიშვნა უხმოდ მიიღო.
_ გამოვასწორებ,ხომ არაფერი გინდა წამოგიღო ნალე წამოვალთ.
_ ტორტი მინდა,ალუბლის ტორტი_ გემრიელი იდეა მოუვიდა თავში და ტუჩები წინასწარ ჩაიტლიკა..
_ კარგი იქნება ალუბლის ტორტი_ დემნას დაძაბულობა მოეხსნა,გაუხარდა,რომ მისი შეცდომის მიუხედავად ლიკა გულღიად ესაუბრა.
საწარმოდან ჯერ მადას საკონდიტროში გაიარა,მერე კი ბექას დაჟინებული თხოვნით მინდვრის ყვავილების თაიგული იყიდა.ჯერ დედის გარდა არავისთვის მიურთმევია ყვავილები და ეხამუშა.
_ ერთი იდეა მაქვს_ თვალები ეშმაკურად დაკვესა და საჭეს ჩაფრენილ მეგობარს ბეჭზე შემოჰკრა ძლიერად ხელი..
_ მხარს ნუ მომამტვრევ თუ ძმა ხარ_ ფიქრებიდან გამოერკვა და ბეწას იმპულურიბაზე გაეცინა.მაინც ,რას ნიშნავს გენები,ბექა დედით იმერელი იყო და ბუნებაც სხარტი იმერული დაყვა.დემნა კი 100% კახელი იყო,დინჯი ზოგჯერ მიუხვედრელიც თუმცა იუმორის გრძნობას ნამდვილად არ უჩიოდა.
_ მისმინე,რომ მივალთ სახლში ჩემს ლეპტოპში კარგი ფილმები მიწერია,ფლეშკაზე გადმოგიწერ,წამოწექით,თან რამე რომანტიულ ფილმს უყურეთ და თან ტორტიც მიირთვით_ თავისი იდეით აღფრთოვანებული ემოციებს ვერ ფარავდა.
_ შენ და შენი წაწვეტებული აზრები რა_ გაეცინა და თავი უარის ნიშნად გააქნია.
_ არ არსებობს,არ მაინტერესებს,ისე მოიქცევი,როგორცმე გეტყვი- სახლამდე იმდენი ეჩიჩინა და უმტკიცა,რომ ბოლოს როგორც იქნა დაიყაბულა მეგობარი.
უკვე 8 სრულდებოდა.ტორტი თეონას მისცა და თხოვა ნახევარ საათში დაჭრილი ,თეფშებით და ჩანგლით ოთახში აეტანა.თავად კი ბექას მოცემული ფლეშკა ჯიბეში ჩაიდო და კიბეებს აუყვა.
ლიკა საწოლის საზურგეს მიყრდნობი და თვალებ მილულული მშვიდ მუსიკას უსმენდა.მის შემხედვარეს გაეღიმა,ვარდისფერ ლოყებზე ცრემლის ერთი წვეთი კიაფოვდა,ეს მუსიკით მოგვრილი სიამოვნების ცრემლი იყო.ლიკასსახესაოცრად მშვიდი და ნეტარი ჰქონდა.არც კი შეუმჩნევია ქმრის შემოსვლა ოთახში.
_ საღამო მშვიდობის_ თქვა და მუსიკას ცოტათი დაუწია.
თითქოს ელოდა მის მოსვლას,ნელა გაახილა თვალები და ახალმოსულს გაუღიმა.
_ ტორტი?
_ მალე ამოიტანს თეონა.მანამდე კი მოვწესრიგდები,შენ როგორ ხარ?_ თან ტანსაცლმლის გახდას შეუდგა კარადის გამოღებულ კარის უკან.
_ დღეს უკეთ.
_ თავი გტკივა?_ და თავადაც გამიყო თავი კარის კუთხიდან.
_ შემიმსუბუქდა_ ლიკა მისი მიმართულებით არ იყურებოდა,საშინლად არ სურდა კიდევ ერთხელ დაენახა მისი დაკუნთული სხეული და გული აჩქარებოდა.
_ კარგია,მაშინ ერთი იდეა მაქვს.
_ გისმენ.
_ მოდი რამე ფილმს ვუყუროთ და თან ტორტი ვჭამოთ_ შორტით და მოკლესახელოიანი ზედატანით გამოვიდა და საწოლის კიდეს ჩამოჯდა.
_ კარგი აზრია_ მოწყენილობით გაბეზრებულ ლიკას იდეა ძალიან მოეწონა_ და რას ვუყუროთ?_ ინტერესით სავსე თვალები შეანათა.
_ მმმმ,შრეკს_ სრული სერიოზულობით უპასუხა.
_ მაშინ არ მინდა_ გაიბუსხა და ხელები ცერემონიალურად გადააჭდო ერთმანეთს.
_ კარგი გეხუმრე_ მის ბავშვურ გამოხტომაზე გაეცინა_ გაქვს ნანახი ნაკიანი წელიწადი?
_ არა.
_ ჰოდა მაგას ვუყუროთ_ ფკეშკა ტელევიზორში შეაერთა,პულტს ხელი დაავლო და მეუღლის გვერდით მოკალათდა_ შრეკი და ფიონა არ გვინდა,ისედაც ხშირად ვიყურებით სარკეში_ ლიკას ეშმაკურად გაუღიმა თვალი ჩაუკრა და დავნეულ ცოლს ლოყაზე მადიანად აკოცა.



№1 სტუმარი Black

Ai dasvpicavar vercerti istoria ver wavikitxe da vpiqrobdi axa lilianas istoria gaasworebda tko da dade rogor gamaxare paqtiuram migrdzeni ra:Dwavedi wavikitxo exa me<3

 


№2  offline წევრი Marusia123

Vgijdebi me ukve am beqaze :d eg tu gamoafxizlebs cotas :* male eshvelebat mgoni ♥♥♥ momenatre chemo tkbilo ♥♥♥

 


№3 სტუმარი Black

Hah magari iyo:Dkai xasiatze davdeqi**

 


№4  offline მოდერი sameone crazy girl

ვაიმე როგორ მომწონს ეს ისტორია wink wink მალე დადე რა გთხოოოვ

 


№5  offline წევრი natia-natia

Au magari iyoo gamexarda rodade magari xar ra <3

 


№6  offline მოდერი ლილიანა

Black
Ai dasvpicavar vercerti istoria ver wavikitxe da vpiqrobdi axa lilianas istoria gaasworebda tko da dade rogor gamaxare paqtiuram migrdzeni ra:Dwavedi wavikitxo exa me<3

მიხარია თუ ასეთი დადებითი მუზგით გავსებ ❤
Marusia123
Vgijdebi me ukve am beqaze :d eg tu gamoafxizlebs cotas :* male eshvelebat mgoni ♥♥♥ momenatre chemo tkbilo ♥♥♥

ჩემო მარუსა ❤❤ჩემო ტკბილო ❤❤❤მ

sameone crazy girl
ვაიმე როგორ მომწონს ეს ისტორია wink wink მალე დადე რა გთხოოოვ

natia-natia
Au magari iyoo gamexarda rodade magari xar ra <3

მადლობა ჩემო ტკბილებო❤❤❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


მოკლედ ჩემო ლილიანა <3 ძალიან დიდი ხანი მონდოდა კომენტარი დამეწერა და ალბათ ამ თავს ველოდებოდი! <3 აი მოკლედ ძალიან მაგარი გოგო ხარ აი ძალიან მომეწონა მართლა ვერაფრით ვიძინებდი.. ხოდა ველოდებოდი როდის დადებდი და რომ შემოვედი და ვნახე შენი ისტორია ძალიან გამიხარდა! ეს ისეთი ტკბილი და თბილი თავი იყო ახლა მეც თბილად და ტკბილად დამეძინება! <3 ძალიან კარგიაა ძალიან მომწონს! <3 დაა არ დააგვიანო რა გთხოვ <3 მალე დადე შემდეგი თავი! <3 ძალიან კარგი ხაარ! <3 ვგიჟდები ამ ისტორიაზეე! <3 :-* სიყვარულით გიჟი რომანტიკოსი! <3

 


№8  offline აქტიური მკითხველი lalita

ძალიან საინტერესოა რაზეც გისაყვედურებ დაგვიანებაა ძალიან აგვიანებ დადებას და გამოასწორე .

 


№9  offline მოდერი ლილიანა

გიჟი რომანტიკოსი
მოკლედ ჩემო ლილიანა <3 ძალიან დიდი ხანი მონდოდა კომენტარი დამეწერა და ალბათ ამ თავს ველოდებოდი! <3 აი მოკლედ ძალიან მაგარი გოგო ხარ აი ძალიან მომეწონა მართლა ვერაფრით ვიძინებდი.. ხოდა ველოდებოდი როდის დადებდი და რომ შემოვედი და ვნახე შენი ისტორია ძალიან გამიხარდა! ეს ისეთი ტკბილი და თბილი თავი იყო ახლა მეც თბილად და ტკბილად დამეძინება! <3 ძალიან კარგიაა ძალიან მომწონს! <3 დაა არ დააგვიანო რა გთხოვ <3 მალე დადე შემდეგი თავი! <3 ძალიან კარგი ხაარ! <3 ვგიჟდები ამ ისტორიაზეე! <3 :-* სიყვარულით გიჟი რომანტიკოსი! <3

არაჩვეულებრივი ნიკი გაქვს❤ მადლობა ჩემო კარგო ასეთი თბილი და ტკბილი სიტყვებისათვის❤
lalita
ძალიან საინტერესოა რაზეც გისაყვედურებ დაგვიანებაა ძალიან აგვიანებ დადებას და გამოასწორე .

მადლობა ლალიტა❤ვცდილობ
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№10  offline აქტიური მკითხველი უცნობი ქ

ვაიმე რა ბიჭია რა ბიჭი... ჩასაკბეჩი და ჩასაყლაპი... ბექაც ძალიან მომწონს მაგარი ბიჭია ისევ ეგ თუ უშველის ამ ვირს და თხას... ძალიან ვისიამოვნე ამ თავით... აი სულ გაღიმებული ვკითხულობდი... როგორც იქნა ჩაშაქრდა დემნა და ახლა ლიკა უნდა ჩაშაქროს... ნუ შენზე არაფერს ვამბობ ვფიქრობ სიტყვები ზედმეტია...

 


№11  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

ვუაიმეეე გავთბი! მერამდენჯერ დავწერე შენს ისტორიაზე ეს სიტყვები❤❤❤
ვგიჟდები ამ კალოშებიან პროვინციელზე და ჩემს ლიკუნაზე❤❤❤
ბექა ჩემი ბიჭია მორჩა გადაწყდა! :დ❤❤❤
ვგიჟდები ამ ისტორიაზე ველოდები ახალ თავს!
როგორი სითბო სუფევს ამათ სამყაროში❤❤❤

 


№12  offline მოდერი bibo

შენ არ ჩემი გულის ბაგა ბუგი დაგა დუგი დ დაშა დუში.აო ვაფრერენ შენზეეეე ეს მორცხვი ბიჭი გამაგიჟებს რა საყვარელია ცუდად ვარ ჩემი ბიჭი ჩემი შოკოლადიიიიი ვაფრენ რაგაც სასწულიააააა სად შეულია ამ გულს ამდენი ცუდად გავხდები და დაგედო ალმასივით გოგო :დ :დ :დ დ ჩემი შემწვარი კარტოფილი დახრუკულო საწებლით,შემწვარო გოჭო ბოლოკითერთურ ატმის ბუსისო და საზამთროს კუკავ ნესვის წვენოოოოოო......გული გადამთბარი მაქ ამათი შემხედვარეეე ამინდი ვერას მალკლებს მეეეე ისე ვარ ჩამთბარი ამათ სიყვარულიშ ეს უნდა ამ ციცქნა და კოპწი გულს კიდე ქალბატონო crying crying ეს ბექა რა ველურული და მამაკაცურია winked winked მთელი დღე ვიპრენ დგეს თუ რამეს დავენარცხე შენი ბრალია იცოედეეეეე am am ჩემო ხინკალო დიდ კუჭით მე ვგიჟდები კუჭზე და მაგ პონტში რაააა bully bully bully bully ატმის ბუსუსო ჩიტის რძევ და მამლო კამფეტო ჩემი პირადი სასწაული ხარ შენო და გელი მალეეე თორე მიგაჩაქუჩ მიგანისკარტ მიგაკალ მიგასურათე უდიდესი თავი დადე რო გორმუცელა მე მეყოს და დავდუმდე ცოტახანი : recourse wassat

 


№13  offline მოდერი ლილიანა

უცნობი ქ
ვაიმე რა ბიჭია რა ბიჭი... ჩასაკბეჩი და ჩასაყლაპი... ბექაც ძალიან მომწონს მაგარი ბიჭია ისევ ეგ თუ უშველის ამ ვირს და თხას... ძალიან ვისიამოვნე ამ თავით... აი სულ გაღიმებული ვკითხულობდი... როგორც იქნა ჩაშაქრდა დემნა და ახლა ლიკა უნდა ჩაშაქროს... ნუ შენზე არაფერს ვამბობ ვფიქრობ სიტყვები ზედმეტია...

შაქარი და ტკბილობა იწყება ჰო? love
gvanciko_gvancunia
ვუაიმეეე გავთბი! მერამდენჯერ დავწერე შენს ისტორიაზე ეს სიტყვები❤❤❤
ვგიჟდები ამ კალოშებიან პროვინციელზე და ჩემს ლიკუნაზე❤❤❤
ბექა ჩემი ბიჭია მორჩა გადაწყდა! :დ❤❤❤
ვგიჟდები ამ ისტორიაზე ველოდები ახალ თავს!
როგორი სითბო სუფევს ამათ სამყაროში❤❤❤

მორჩა ბექა შენია :) love
bibo
შენ არ ჩემი გულის ბაგა ბუგი დაგა დუგი დ დაშა დუში.აო ვაფრერენ შენზეეეე ეს მორცხვი ბიჭი გამაგიჟებს რა საყვარელია ცუდად ვარ ჩემი ბიჭი ჩემი შოკოლადიიიიი ვაფრენ რაგაც სასწულიააააა სად შეულია ამ გულს ამდენი ცუდად გავხდები და დაგედო ალმასივით გოგო :დ :დ :დ დ ჩემი შემწვარი კარტოფილი დახრუკულო საწებლით,შემწვარო გოჭო ბოლოკითერთურ ატმის ბუსისო და საზამთროს კუკავ ნესვის წვენოოოოოო......გული გადამთბარი მაქ ამათი შემხედვარეეე ამინდი ვერას მალკლებს მეეეე ისე ვარ ჩამთბარი ამათ სიყვარულიშ ეს უნდა ამ ციცქნა და კოპწი გულს კიდე ქალბატონო crying crying ეს ბექა რა ველურული და მამაკაცურია winked winked მთელი დღე ვიპრენ დგეს თუ რამეს დავენარცხე შენი ბრალია იცოედეეეეე am am ჩემო ხინკალო დიდ კუჭით მე ვგიჟდები კუჭზე და მაგ პონტში რაააა bully bully bully bully ატმის ბუსუსო ჩიტის რძევ და მამლო კამფეტო ჩემი პირადი სასწაული ხარ შენო და გელი მალეეე თორე მიგაჩაქუჩ მიგანისკარტ მიგაკალ მიგასურათე უდიდესი თავი დადე რო გორმუცელა მე მეყოს და დავდუმდე ცოტახანი : recourse wassat

საოცარი კულინარიული ფანტაზიები გაქვს,ვგიჟდები შენზე და ხომ იცი არა როგორ მინადგურებ დიეტას? love bully
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№14  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

აუ ძალიან მაგარი იყო რა მალე დადე შემდეგი :D ძლივს დალაგდნენ რა :D

 


№15  offline მოდერი ლილიანა

ანი ანი
აუ ძალიან მაგარი იყო რა მალე დადე შემდეგი :D ძლივს დალაგდნენ რა :D

მახარებს,რომ მოგწონს ❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№16  offline წევრი Gone With Dreams

შენი ისტორიები რამდენიმე დღის წინ აღმოვაჩინე(ახალბედა ვარ საიტზე),ჰოდა ისეთი კარგი გავლენა მოახდინა ჩემზე გაღიმებული დავდივარ სულ. ეს ისტორია განსაკუთრებულად მომწონს
--------------------
...

 


№17  offline მოდერი ლილიანა

Gone With Dreams
შენი ისტორიები რამდენიმე დღის წინ აღმოვაჩინე(ახალბედა ვარ საიტზე),ჰოდა ისეთი კარგი გავლენა მოახდინა ჩემზე გაღიმებული დავდივარ სულ. ეს ისტორია განსაკუთრებულად მომწონს

მახსრებს ასეთი რამის მოსმენა❤❤❤❤ ბედნიერი ვარ თუ პოზიტივით გავსებ
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№18 სტუმარი პატარა

დღეს იქნება ^_^ ♥ თუ წავიდე,დავიძინო? :'( :o :(

 


№19  offline მოდერი ლილიანა

პატარა
დღეს იქნება ^_^ ♥ თუ წავიდე,დავიძინო? :'( :o :(

იმედია გძინავს უკვე ❤❤❤❤:-) :-) :-) :-)
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№20 სტუმარი smile

ლილიანა
პატარა
დღეს იქნება ^_^ ♥ თუ წავიდე,დავიძინო? :'( :o :(

იმედია გძინავს უკვე ❤❤❤❤:-) :-) :-) :-)

ანუ არ დებ დღეს? არადა, რომ იცოდე როგორ გელოდები და ჯერ კიდევ მაქვს იმედი :(

 


№21  offline მოდერი ლილიანა

smile
ლილიანა
პატარა
დღეს იქნება ^_^ ♥ თუ წავიდე,დავიძინო? :'( :o :(

იმედია გძინავს უკვე ❤❤❤❤:-) :-) :-) :-)

ანუ არ დებ დღეს? არადა, რომ იცოდე როგორ გელოდები და ჯერ კიდევ მაქვს იმედი :(

გენაცვალე ❤❤❤❤ხვალ ამ დროს იქნება ❤❤❤❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№22  offline ახალბედა მწერალი მორი-ელი

რა კარგი იყო.ტკბილად და მშვიდად დამეძინება.მადლობა ამისთვის.
რამდენი ვიცინე . . .
მუცელში პეპლებმაც კი დამიარეს. . .
საყვარელი ისტორიაა და მიხარია რომ დავიწყე კითხვა. 10 თავი რომ წავიკითხე მეც კი მიკვირს. ისე სასიამოვნოდ იკითხება რომ ვერ მოსწყდები. ველი 11 თავს <3 <3
--------------------
“ნამუსი ყვავილია, რომელიც თუ მოსწყდა თავის დღეში აღარ ამოვა…”

 


№23  offline მოდერი ლილიანა

მორი-ელი
რა კარგი იყო.ტკბილად და მშვიდად დამეძინება.მადლობა ამისთვის.
რამდენი ვიცინე . . .
მუცელში პეპლებმაც კი დამიარეს. . .
საყვარელი ისტორიაა და მიხარია რომ დავიწყე კითხვა. 10 თავი რომ წავიკითხე მეც კი მიკვირს. ისე სასიამოვნოდ იკითხება რომ ვერ მოსწყდები. ველი 11 თავს <3 <3

როგორ გამაბედნიერე რომ იცოდე,❤❤❤❤
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№24 სტუმარი smile

აკი ხვალ დავდებოოო? მთელი საღამოა გიცდი და იქნებ მითხრა დაველოდო თუ არა :(

 


№25  offline მოდერი ლილიანა

smile
აკი ხვალ დავდებოოო? მთელი საღამოა გიცდი და იქნებ მითხრა დაველოდო თუ არა :(

::) ამ წუთასაც ვწერ,როგორც კი დავამთავრებ ეგრევე დავდებ :)
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№26 სტუმარი xatia

dadee raa malee

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent