შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თურმე სიზმარიც რეალობად იქცევა (თავი 8)


30-03-2016, 15:48
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 625

დილით მარიამს ალექსანდრეზე ჩახუტებულს გაეღვიძა, ალექსანდრეს ჯერ კიდევ ეძინა მაგრამ ეს მხოლოდ მარიამისთვის სინამდვილეში კი დიდი ხანია ღვიძავს და მარიამს თავს მძინარედ აჩვენებს.მარიამი კი მის ნაკვთებს აკვირდებოდა.
-ჩემი პრინცესა ჩემზე ცქერით ტკბება? (ალექსანდრემ ცალი თვალი გაახილა და მარიამს თბილად გაუღიმა)
-თავხედო, გეღვიძა ხომ? (მარიამი გადაბრუნდა და სიცილით ხელებს ურტყამდა ალექსანდრეს რომელიც ბოლო ხმაზე იცინოდა)
-კარგი გეყოფა ეგრე დავმახინჯდები და მერე მახინჯი შყვარებული გეყოლება(ალექსანდრემ მარიამს ხელები დაუჭირა)
-გამიშვი ალექსანდრე უნდა ავდგე(მრიამი) ალექსანდრე ამრიამისკნ დაიხარა და მის ბაგეებს დაეწაფა . -რომიცოდე როგორ მიყვარს ეს ტუჩები (ალექსანდრე)
-ხო ტუჩები გიყვარს და მე არა ხომ? კარგი გყავდეს ეგ შენი ტუჩები მე დამანებე თავი(მარიამი ვითომ და გაბუტული აპირებდა წამოდგომას რომ ალექსანდრემ ხელზე დაექაჩა და ლოგინზე დააწვინა.)
-ხომიცი რომ ყველაფერს მირჩევნიხარ (ალექსანდე) -არგერჩივნები და ვისი აჯობებს (მარიამმა ეშმაკურად გაუცინა ალექსანდრეს და საწოლიდან წამოდგა და აბზანისკენ სხეულის და თეძების ნაზი რხევით წავიდა) -საჯდომის ქანებას შეეშვი ,თორე საკუთარ თავს ვერ მოვერევი (ალექსანდრემ ეშმაკურად აგხედა მარიამს,რომელსაც გაეღიმა და უხმოდ შევიდა აბაზანაში) აბაზანიდან გამოსულს ალექსანდრე არ დახვდ აოთახში კარადიდან ალექსანდრეს სპორტულის შარვალი და მაისური გამოიღო და გარეთ გავიდა, სულ დაავიწყდა რომ სხლში ალექსანდრეს მშობლებიც ცხოვრობდნენ მაგრამ მის ბედად წასულები დახვდა.სამზარეულოსკენ გაემართა საიდანაც ემრიელი სუნი მოდიოდა. -ჩემს სიმპათიურ შეყვარებულს საჭმლის მომზადებაც ცოდნია (მარიამი ღიმილით უყურებდა ალექსანდრეს რომელიც დიასახლისივით ფუსფუსებდა სამზარეულოში ) -ეს ჯერ განებივრებ მაგრამ , ცოტაც და მალე შენ გამიკეთებ დილით სამსახურში წასვლისას (ალექსანდრე) ალექსანდრემ მაგიდა გაშალა და საჭმელად დასხდნენ, გემრიელად მიირთვეს, და მარიამის სახლში წასვლის დროც მოვიდა. სახლამდე მიაცილა ალექსანდრემ მარიამი,მანქნიდან გადასვლას აპირებდა რომ ალექსანდემ დაიჭირა, -რაღაც დაგავიწყდა ლამაზო (ლექსანდრე) მარიმაი მისკენ დაიხარა და ალექსანდრეს ბაგეებს თავისი შეახო. -დროებით ჩემო პრინცესა ,ხო მართლა სპორტულის შარვალი ხოარ გიჭერს? (ალექსანდრემ მარიამის შარვალს შეხედა უფრო წორედ თავის შარვალს და გულიანად გაიცინა) მარიამსაც გაეცინა და სიცილით შვიდა სახლში, მაშინვე აბაზანისკენ გაემართა გადაივლო წყალი გამოვიდა და სახლის ლაგებას შეუდგა,სახლის დალგება ხშირად მარტო როცა იყო ძალიან უყვარდა .კარებზე ზარის ხმა გაისმა.მარიამმა კარები გააღო და ძირში თაიგული დაინახა რომელშიც კონვერტი იყო, ალბათ ალექსანდრეა გაიფიქრა და გაღიმებული გახსნა კონვერტი ,მაგრამ ღიმილი სახეზე მიეყინა როდესაც კონვერტი წაიკითხა „არ შეგარჩენთ ამას „ მარიამს გული წაუვიდა, გონს როცა მოვიდა თეთრი კედლების დანახვაზე მიხვდა რომ საავადმყოფოღი იყო,პალატაში ექიმი შევიდა და გასინჯა. -ქალბატონო რამომივიდა?(მარიამი) -ალბათ რამეზე ინერვიულეთ და გული წაგივიდათ (ექიმი) პალატა დატოვა ექიმმა და გარეთ მჯდარ ალექსანდრესთან მივიდა.
-გოგონა გონს მოვიდა შგიძიათ ინახულოთ. (ექიმი)ალექსანდრე მასინვე შევიდა მარიამთან და ანერვიულებული სახით მიუახლოვდა და ჩაეხუტა. -მარიამ რამე მოხდა?(ალექსანდრე)
-არაფერია ყველაფერი რიგზეა (მარიამმა ალექსანდრეს სიმართლე დაუმალა) -კარგი მაშინ მე გავალ ეხლა და მინერალურ წვენ მოგიტან და რამე საჭმელსაც (ალექსანდრე) კარებში გასულს მარიამის დედა შეხვდა.
-ალექსანდეე, ხომ მშვიდობაა? აქ რასაკეთებ?(ნინა)
-ქალბატონო ნინა როგორ ბრძამდებით? (ქლექსანდრე ფიქრობდა ეთქვა თუ არა მარიამის დედისთვის სიმართლე)
-კარგად მადლობა,რამე ხდება? (ნინამ ალექსანდრეს მღელვარება შეამჩნია)
-ქალბატონო ნინა მარიამს დღეს გული წაუვიდა ჩემთან მობილური დარჩა მისატანად მივედი და ახლში გულწასული დამხვდა ექიმმა თქვა არაფერია სერიოზულიო (ალექსანდრე) ქალბატონ ნიას სახეზე ფერი ეცვალა,ალექსანდრეს მაიამის პალატა კითხა რომელი იყო და იმ წამსვე იქ შევარდა.
-მარიამ ჩემო გოგო რამოგივიდა? (ნინა) -ყველაფერი რიგზეა დედა ალბთ ნაბახუსევის ბრალია გუშინ ცოტა დავლიე და (მარიამმა უცებ იცრუა) -როგორ შმაშინე ჩემო გოგოო (ნინა) ოთახში ალექსანდრეც შემოვიდა ,ხელში ხაჭაპირი, ლობიანი და ფუნთუშები ეჭირა ასევე წვენი რამოდენიმე სახის და წყალი.
-კიმაგრამ ალექსანდრე ამდენი მეუნდა შევჭამო?(მარიამი) -არვიცოდი რომელი გიყვარდა და ყველანაირი წამოვიღე (ალექსანდრე) -ამას მარტო ვერ მოვერევი (მარიამი)
-მე და ქალბატონი ნინა რისთვის ვართ? ჩვენც დაგეხმარებით(ალექსანდრე) ნინა უარზე იყო თქვენ დარჩით და ჭამეთო , მაგრამ ალექსანდრემ იმდენი ეხვერწა რომ საბოლოოდ ერთად ჭამდნენ. მარიამი იმ საღამოს იქ დატოვეს და მეორე დღეს გაწერდნენ.
მარიამი სახლში გაუშვეს უკვე კარგად გრძნობდა თავს,ალექსანდრე სულ თავს დასტრიალებდა. არ შორდებოდა ეშინოდა კიდევ რამე არ მოუვიდესო. ნიაც მარიამთან იყო და ნიკოლოზის მოკლედ ყველა ყავდა მარიამს გვერდით. -რასიტყვით დღეს ჩემთან დარჩით და ფილმებს ვუყუროთ და დავლიოთ ცოტა გავერთობით. (მარიამი) -კარგი აზრია მაგრამ დარწმუნებული ხარ რომ ცუდად არ გახდები? (ალექსანდრე) -არ ინერვიულო მე უკვე კარგად ვარ.(მარიამი) -მოკლედ დგეს ვქეიფობთ მაშინ მე და ალექსა წავალთ და სასმელს მოვიტანთ თქვენ ფილმი მოამზადეთ (ნიკოლოზი) ბიჭები წავიდნენ სასმელის მოსატანად გოგონებმა პოპკორმი გააკეთეს, ფილმიც აარჩიეს და მაგიდაც გააწყვეს. -აი ჩვენც მოვედით,მოდი ჯერ ფილმს ვუყუროთ და შმდეგ დავლიოთ (ალექსანდრე) დაჯდნენ და ფილმის ყურება დაიწყეს ბიჭებს ბოლომდე არ უყურეიათ ისე გადაინაცვლეს სასმელად რადგან დრამატული იყო ფილმი და მობეზრდა,გოგონებიც მალე შუერთდნენ და დაიწყეს სმა, ნია და ნიკოლოზი საკმაოდ დათვრნენ არც მარიამი და ალექსანდრე იყო კარგ მდგომარეობაში.
-ნია თანახმა ხარ გახდე ჩემი ცოლი და ჩემი შვილების მამა? თანახმა ხარ ჭირშიც და ლხინშიც ჩემს გვერდით იყო? (ნიკოლოზი ნიას მიაუახლოვდა და მუხლზე დაუჩოქა) ნია გაკვირვებული უყურებდა და სიხარულით ცრემლები წამოუვიდა. -კიი კი კიი თანახმა ვარ (ნია)
-მოდი მაშინ გავიპაროთ და ჩუამდ დავიწეროთ ჯვარი და ხელი მოვაწეროთ.(ნიკოლოზი)
-ნიკოლოზ გაგიჟდი? (ნია) ისინი არ ფიქრობდნენ მშობლები რას იტყოდნენ ნიკოლოზის მამამ ბატონმა გივიმ იცოდა ნიაზე და ძალიანაც მოსოწნდა დედა ადრე გარდაეცვალა აი ნიამ კი ბავშვობაში დაკარგა მშობლები რომელბიც ავარიში მოხვდნენ და ნიას ბებია ზრდიდა ბებიაც ახალი გარდაააცვლილი ყავდა . -არა ნია ამისთვის მზად ვარ უბრალოდ არმინდა რომ როცა გამოვფხიზლდებით რამე ინანო (ნიკოლოზი) -რათქმაუნდა არა არ ვინანებ მაგრამ მეჯვარეები?(ნია) -ამათზე კარგი ვინ უნდ აგვყავდეს? (ნიკოლოზმა მარიამისკენ და ალექსანდრესკენ გაიხედა რომელბიც ერთმანეთზე ჩახუტებულები სისხდნენ ) ყველა წავიდა მარიამი და ალექსანდრეც გაარკვიეს სიტუაციაში და ნიამ და ნიკოლოზმაც იქორწინეს მართალია თეთრი კაბა არ ეცვა ნიას არც ნიკოლოზს სმოკინგი,მაგრამ ეს დუვიწყარი იყო.....



№1  offline წევრი natia-natia

Au ra jigrebi Arian male Dade ra

 


№2  offline წევრი LeLa-LeL

დავდეე აბა გელოდებით

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent