შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერების ჩარჩოები 6


1-04-2016, 17:07
ავტორი შარლატან
ნანახია 1 617

სახლში დაღლილი დავბრუნდი ზლაზვნით ავიარე კიბეები და ზარი დავრეკე. გაფითრებული ბებო დავინახე: -ანუკი ბეო ხომ კარგათ ხარ?
-კარგად ვარ ბე შენ რა გჭირს სახეზე ფერი არ გადევს ხო მშვიდობა?
-ტელეფონი რატომ გაქვს გათიშული მთელი დღეა გირეკავ.
-ბეი ხო იცი ჩემი გიჟების ამბავი კატომ ყველას ტელეფონები გამოგვირთო და დაგვიმალა წამოსვლისას მოგვცა.
-მე კი ვინერვიულე ხან რომელი ტელევიზა მოვიდა და ხან რომელი მერე მამშენმაც დარეკა რა ხდება ჩვენ თავსო !?
-რა ტელევიზია გამაგებინე ბე რამე
-შენ რა არაფერი იცი საინფორმაციოსთვის არ გიყურებია? ყველგან შენი და ვიგაც გიორგი ჩოხელის სურათებია და მისი საცოლეთ გაცხადებენ
-რაააა მთლად გაგიჯდა ეს ხალხი. რა პოტოები რა საცოლე(სწრაფად ჩავრთე ტელეფონი გამოტოვებული ზარები და ესემესების ცვენა მოვიდა.) ახლაღა მივხვი რატომ ქონდა ბებიას გაფითრებული სახე.მალე ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა თეკლა რეკავდა.-ანუ დაი როგორ ხარკარგად დადა შენ როგორ ხარ? ბოდიში რომ განერვიულეთ ლუკასთან ვიყავით წყნეთში მე ნინი და კატო.
-რა ხდება არ ამიხსნი რა ჯანდაბას აკეთებ გიორგი ჩოხელთან ერთად საღამოს კაბაში გამოწყობილი ღამის თბილისში?
-ამის დედაც ჯეკკ ამ ხალხს მეტი საქმე არ აქვთ? უბრალოდ გავისეირნეთ შემთხვევით შევხვდით რესტორანში .....
-გოგო საერთოდ ამიხსნი საიდან იცნობ შენ გიორგი ჩოხელს ?
-მისტერ ელეგანტურობა იგივე ჩოხელი.მან იცის რომ შენი და ვარ დღეს დილით გირეკავდი ყველაფერი უნდა მომეყოლა მაგრამ არ მიპასუხე მერე წავედი და დაბრუნებულს ნახე რა დამხვდა.( ყველაფერი დაწვრილებით მოვიყევი)
-ოხ ანუ ანუ.მამა ანერვიულდა რა უნდათ ამ ჯურნალისტებს რათომ აკეთებენ ასეთ მძაფრ განცხადებებსო.დაურეკე და აუხსენი ყველაფერი გელოდება ეხლა სახლშია .
-კაი ჯერ ვნახავ რას იძახიან და დავრეკავ მერე მამასთან. მანამდე შენ მოუყევი ყველაფერი.
კაი კაგოცე ჭკვიანათ.მომიკითხე გიორგი ძალინ მომენატრა მალე ჩამოვალ.და კიდე არ ინერვიულო ჯურნალისტებს მთავარია მასალა მიეცეთ ხო იცი მაგათი ამბავიიი.
ვუყურებდი ჩვენზე გაკეთებულ სიუჯეტს და ყურებს არ ვიჯერებდი.როგორ შეიძლება საცოლე და საქმრო დარქვა ისე ადამინს რომ არაფერი გარკვიო.არ შეძლება თუნდაც მინისტრმა ღამე გაისეირნოს თბილისსი მეგობართან ერთად?ხო შეილება გარკვიო და არ მოიგონო ამდენი სისულელე. ნერვები მომეშალა სიუჯეტი გავთიშე და მამს დავირეკე ვიცოდი რთული იქნებოდა მასთან ლაპარაკი..... დაღლილმა გავთიშე სკაიპი ტელეფონს დავხედე და ვნახე გიორგი ესემესი ქონდა მოწერილი გავხსენი; ბოდისი ანუკი რომ ასეთი სისულელბის მოსმენა გიწევს.დღეს ალბათ ბევრი დაგირეკას და გთხოვ არანაირი კომენტარი არ გაუკეთო ამასაც გადააკეთებენ როგორც თავად აწყობთ. ნერვები საშინელ დღეში მქონდა, სულელი ჯურნალისტების გამო ჩემთვის საყვარელი ადამიანები ავანერვიულე და ვინ იცის რამდენმა ადამინმა დაიჯერა ეს სისულელ და კიდევ სად ვიყიავი ალბათ ამ თემაზე კიდევ დიდხან ილაპრაკებენ .როგორც იქნა ყველაზე სიმპატიური უცოლო მინისტრი , წარმატებული ბიზნესმენის ქალიშვილთან ერთად დაინახეს ღამით ჩოხელის კოსტუმ მოფარებული. დღეს ღამე ძილი არ მეღირსება.სამზარეულოში გავედი ბებო ფუსფუსობდა ნაუჭ შეპარული ლოყები დავუკოცნე და ბოდიში მოვუხადე. მერე ყავა დავისხი და ჩემ ოთახში გავედი, მუსიკები ჩავრთე და სხვა სამყაროში გადავეში ახლა მხოლოდ ეს თუ მიშველიდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent