შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერების ჩარჩოები 4


7-03-2016, 21:45
ავტორი შარლატან
ნანახია 1 817

-გამარჯობა ანუკი?
გაოცებული ვუყურებდი ჩემს წინ მდგარ ელეგანტურობას და არ მჯეროდა.-გამარჯობა მიტერ ელეგანტურობა ვუპასუხე და გავიცინე
-არაჩვეულებრივად ცეკვავ,მაგრამ ჩხუბი უფრო გიხდება!?....
-მადლობა.ცოტა დაბნეული ვიყავი არ მჯეროდა რომ ჩემს წინ იდგა ისევ და კიდევ ახსოვდა ჩემი სახელი.
-მეგობრის დაბადების დღეს აღვნიშნავთ და რომ დაგინახე ძალინ გამიკვირდა.დროებით დავბრუნდები სუფრასთან
-კარგით ბატონო გიორგი.მეც გამიხარდა რომ გნახეთ....
ახლაღა გამახსენდა ჩემს გვერდით მდგარი ტატო რომელიც თვალებით მჭამდა. საღამომ მშვიდად ჩაიარა გვიან დავიშალეთ.დაღლილმა დავტოვე ბავშვებტან ერთად რესტორანი ტატო ისეთი მთვრალი იყო მანქანაში ჩადეს.მარტოკა ვიდექი და გამოძახებულ ტაქს ველოდებოდი ზურგიდან სასიამოვნო ხმა რო მომესმა
-თუ ნებას მომცემთ მე მიგაცილებთ სახლამდე?!
ნელა შემოვტრიალდი ჩემს წინ მისტერ ელეგანტურობა იდგა და მიღიმოდა.
-არ შეგაწუხებთ სადაცა ჩემი ტაქსიც მოვა. . .
-მე კი იმედი მქონდა რომ ცოტას ფეხით გავისეირნებდით.იმდენი ხანი ძველი თბილისი არ მინახავს . . .
-იმდენად მაცდური წინადადება დაფიქრებათ ღირს (გამოძახება გავაუქმე და წინადადებას დავთანხმდი.)
სასიამოვნო აღმოჩნდა ეს გასეირნება სიტყვებით ვერ გადმოქცემთ.გიორგი ძალინ კარგი მეგზური აღმოჩნდა.ჩვენი მხიარული გასეირნება ტელეფონის ზარმა დარღვია ბებია რეკავდა.მხოლოდ მაშინ დავხედე საათს და მივხდი რომ საკმაოდ გვიანი იყო.-გისმენ ბე -სად ხარ ანუკი ვნერვიულობ.- არ ინერვიულო მალე მოვალ დაწექი არ დამელოდოო.-კაი ბებიკო რახან კარგად ხარ ... ტელეფონი გავთიშე და ...
-მგონი შრენ სახლში ხალხი ავნერვიულეთ
-არა უშავს.მგონი დროა სახლში დავბრუნდე ...
-ცუდია მაგრამ მოგვიწევს მაგრამ ერთი პირობით:
-გისმენტ ბატონო მინისტრო ამზე ორივეს გულიანათ გაგვეცინა
-კიდევ გავიმეოროთ ასეთი გასეირნება,დიდი ხანია ასე კარგათ თავი არ მიგრძვნია
- სიამოვნებით...
ისე მივედით მანქანამდე ხმა არც ერთს არ ამოგვიღია.პირველად ვიყავი ასეთ სიტუაციაში როცა სრულიად უცხო ადამინს მივეცი გვიან ღამით ჩემთან ერთად გასეირნების უფლება და ეს სულაც არ მანაღვლებდა.ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს ჩემი დიდი ხნის მეგობართან ერთად ვიდექი ნარიყალაზე და თბილისის ხედით ვტკბებოდი.ფიქრებიდან გიორგის ხმამ გამომიყვანა -ძალინ მიხარია რომ ერთმანეთის უფრო ახლოს გაცნობის საშუალება მოგვეცა, იმედს ვიტოვებ რომ კარგი მეგობრები გავხდებით. . . არ ვიცოდი რა უნდა მეპასუხა ამიტომ უბრალოდ გავიღმე. მალე მივედით ჩემს სახლთან კარი გამიღო და გადმოსვლაში მომეხმარა. ნახვამდის ანუკი ამ დღეებში შეგეხმინები და გავიმეოროთ...-ნახვამდის ბატონო გიორგიი- ბატონო არ უბრალოდ გიორგი... არ ვიცი უცებ რა მეცა და იქნებ ამოხვიდეთ ყავაზე? წამოვაყრანტალე და სულ განაბული ველოდი პასუხს.-დიდი სიამოვნებით ყავა მართლაც რომ მისწრება ეხლაა.ისე ავედით 5 სართულზე გულში ჩემს თავს ვლანძრავდიი.ვინ იცის რას ფიქრობს ახლა შენზე ახლახანს გაიცანი ბიჭი და ყავაზე პატიჯებ სულელი თუ იზავს ამას ...
ჩემს ოთახში ვიჯექით და ყავს ვსვამდიტ დესერტთან ერთად. გიორგი წამოდგა და კედელზე ჩამოკიდებულ სურათებთან მივიდა.ეს საყვარელი მსუქანი ბავში შენ ხარ? -კი მე ვარ და ჩემი დაიკო თეკლა, ეს სურათი ისე მიყვარს ეს კუთხე დედამ და მამ გაკეთეს ჯერ კიდე მაშინ როცა ბავშვები ვიყავით და ყოველ წელს ვამატებთ სურათებს... - არა არ არსებობს არ მითხრა რომ ეს გოგონა შენი და....-კი ეს ჩემი დადა (ბავშვობიდან ასე ვეძახი) და რა იყოო....-- რა ვიცოდი შენ თუ თეკლას და იყავიი და გაიცინა- და თვენ საიდან იცნობთ თკლას?-თეკლა და მე დიდი ხანია ერთმანეთს ვიცნობთ ჯერ კიდევ ევროპის კონფერენციაზე რომ გამოვიდა სიტყვით...პირველად როცა დაგინახე საიდანღაც მეცნობოდი და ახლაღა მივხვდი საიდან....- კიდევ ბევრ რამეზე ვისაუბრეთ მე და გიორგიმ იმდენად საიამოვნო პიროვნება აღმოჩნდა რომ ვერც კი წარმოვიდგენდი. გამთნის გავაცილე და ეგრევე საწოლს მივაშურე სასიმოვნო ემოციებით დატვირთულმა .....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent