შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული ყოველგვარ ტკივილს კურნავს!{დასასრული}


7-04-2016, 15:07
ავტორი Behandice
ნანახია 3 130

ალექსანდრემ მარიამს თხოვა საღამოსთვის გამოწყობილიყო და მასთან ერთად წასულიყო კომპანიისათვის გამართულ წვეულებაზე.
მარიამმა შავი კაბა ჩაიცვა,შავი მაღლები მოირგო ფეხზე,თმები გაიშალა,მსუბუქი მაკიაჟი გაიკეთა და მზად იყო.
სანდრომ კლასიკურად ჩაიცვა და მარიამს გაუარა.დარბაზში რომ შევიდნენ ყველა მათ უყურებდა.საღანო ჩვეულებრივად მიდიოდა სანამ ალექსანდრე არ ავიდა სცენაზე. მარიამს არ მიუქცევია იმდენად ყურადღება ეგონა სიტყით თუ გამოდიოდა და ამდროს გაიგონა...
-მარიამ მაჭავარიანს ვთხოვ სცენაზე!
მარიამი გაკვირვებული იყო,ხელი მის თავზე მიიდო და ჩუმად ჩაიდუდუნა..
-მეე??
-მარიამ ამოდი!
მარიამიც სცენაზე ავიდა და სანდრომ დაიწყო.
-უკვე დიდიხანია მიყვარხარ,პირველად რომ დაგინახე იმდღის მერე ჩამივარდი გულში და მინდა სულ ჩემთან იყო!გახდები ჩემი კანონიერი მეუღლე?თანახმა ხარ?
მარიამი გაოცებული იდგა და არ ესმოდა არაფერი.მხოლოდ ოვაციები ესმოდა,არიცოდა რა ექნა. სანდროს მოეხვია.სხვა გზა უკვე აღარ ქონდა!
-თამახმა ვარ! თანახმა ვარ შენი კანონიერი ცოლი გავხდე!
შემდეგ იყო ბევრი შეძახილები და ამბები.ქორწილიც ახლო მომავალში დაგეგმეს.
ანამ ეს ყველაფერი რო გაიგო მიშოს ხელი ჩაავლო,მართალია კი გაუტკბა თაფლობის თვეში,მაგრამ მისი საუკეთესო მეგობრის იგივე მისი დის ქორწილს გამოაკლდებოდა??!ჰოდა პირველივე რეისით გაფრინდნენ საქართველოში.
ქორწილი 1კვირაში იყო,ყველა სამზადისში იყო ჩაფლული.სანდროს უნდოდა ყველაფერი მარიამს როგორც უნდოდა ისეყოფილიყო.მარიამის სახლსაც ამზადებდნენ გადაწყვიტეს რო ქორწილის მერეიქ ეცხოვრად.რაღაცეები შეცვალეს.მარიამი დარბოდა გოგონებთან ერთად კაბაზე.ანამ და ანაბელმა ადვილად შეარჩიეს კაბები,აი მარიამის კაბაზე კი ბევრი კარეს და ბოლოს ნახეს კაბა სასწაული...
ქორწილის დღეც დადგა გოგონები გამოეწყვნენ დილაადრიან,ანაბელნა სადა კრემისფერი კაბა ჩაიცვა,ანამ წითელი და მარიამს ეხმარებოდნენ კაბის ჩაცმაში.
ბიჭები კლასიკურად იყვნენ გამოწყობილი და ქვემოთ უცდიდა ყველა გოგონებს.რათქმაუნდა სანდრო უცდიდა მარიამს.. და აი დაინახა კიბეებზე ჩამოდიოდა მარიამი და გულმა ძგერა შეწყვიტა.გრძელი თეთრი კაბა ეცვა,ბოლოში ორნამენტებით ლამაზად მორთული,თმები მაღლა ქონდა აწეული,ყელზე კი პატარა ყელსაბამი ეკეტა.მარიამისკენ წავიდა,წელზწე ხელი მოხვია და ტუჩებზე დააცხრა.
-მოითმინე!მაკიაჟს გამიფუჭებ თქვა და გადაკისკისდა.
-ჩემი ულამაზესი!!ბიჭებოოო აე რა გოგო მომყავს ცოლად!!
-სანდრო გეყოს!
-რაც სიმართლეა იმას ვამბობ!
შემდეგ ეკლესიაში წავიდნენ ჯვარი დაიწერეს რათქმაუნდა,მერე კი რესტორანში წავიდნენ,ორმაგას ქეიფობდნენ ანაბელის და ლუკასასაც ინაზღაურებდნენ.საღამომ არაჩვეულებრივად ჩააიარა.მეფე დედოფალმა იცეკვეს, იგიჟავეს ყველაფერი იდიალურად იყო,არა სანდროს კიუნდოდა გაძურწვა მაგრამმ მარიამმა რომ დაიჟინა რას იტყვიან სირცხვილიაო მის ნებას დაჰყვა მაინც მასთან იქნებოდა მთელი ცხოვრება.გვიან დაიშალეს.სანდრო და მარიამი წავიდნენ მარიამის კუთვნილ სახლში რომელიც ეხლა ორივეს იყო და მათი მომავალი საცხოვრებელი კერა გახდებოდა.ხელში ატატებული აიყვანა ოთახამდე,ყველგან სანთლები იყო ანთებული,ძალიან ლამაზად იყო,მარიამს გული უფართხალობდა,შფოთავდა,ალექსანდრემ შამპანიური გახსნა და დაასხა,ერთი ორი ჭიქა დალიეს,მარიამს სითამამე შეემატა,ალექსანდრე ნაზად კოცნიდა,ლოგინზე გადააწვინა,არაფერს არ ჩქარობდა არ უნდოდა მარიამისთვის რაიმე დაეძალეინა,ნელა გახადა კაბა და სხეულს უკოცნიდა,მარიამმა საროჩკა გახადა,სანდრომ საცვლებისგანაც გაანთავისუფლა და ფეხებს შორის მოექცა,თან ნაზად კოცნიდა და ეალერსებოდა,ყველანაირად ცდილობდა არ ეტკინა მისი პრინცესასთვის,მარიამმა მალე ტკივილი იგრძნო მაგრამ ეს არაფერი იყო იმ სიამოვნებასთან შედარებით რაც შემდეგ მიიღო....ერთმანეთზე აკრულებს ჩაეძინათ...
ყველა ბედნიერად იყო.2კვირაში ახალი წელი დგებოდა...ყველა ალექსანდრესთან და მარიამთან შეიკრიბა 2კვირის შემდეგ.გოგოები განსაკუთრებით ცქმუტავდა აღარ იცოდნენ რა ექნათ,მხიარულად დარბოდნენ პატარა ბავშვებივთ იქეთ აქეთ,ბიჭებმა ვერ გაიგეს რა ხდებოდა.და აიი 12საათიც დადგა..ერთმანეთს ულოცავდნენ,ყველა ბედნიერი იყო მაგრამ ჯერ კიდევ წინ იყო ყველაფერი...გოგონებმა ყურადგება ითხოვეს.
-აბა ბიჭებო მორჩით სმას დ. გამოგვხედეთ სიურპრიზი გვაქ!!
-რახდება აბა? მიშომ შესძახა მხიარულად
-ჰმმმ რახდება და.. სამივემ ერთდროულად დაიყვირა.ორულად ვართ!!!!!
ეს იყო სრული შოკი არ სჯეროდათ ასე სამივე ერთად როგორო მაგრამ შემდგომში გაირკვა რომ ანა 3კვირის იყო უკვე მარიამი და ანაბელი კი 2კვირის.ყველა ძალიან ბედნიერი იყო.ბიჭები განსაკუთრებით მათ ცხოვრებაში ახალი ეტაპი დაიწყებოდა და მათ ერქმებოდათ მამები! ეს ხომ დიდი ბედნიერება და დედასთვის ხო შვილზე მეტი ბედნიერება არ არსებობს ამ ქვეყნად!!!
9თვე კი აწვალეს გოგონებმა ბიჭები ხან რაზე დაარბენიებდნენ ხან რაზე მაგრამ მაინც იტანდნენ ყველაფერს.
პირველი მარიამია და მიშოს ვაჟკაცი დაიბადა რომელსაც დამიანე დაარქვეს.
ანაბელს და ლუკას პატარა პრინცესა ეყოლათ და ლიზი დაარქვეს.
აი სანდროს უყოჩაღია და მარიამმა ამ ქვეყანაზე ტყუპები მოავლინა.დემეტრე და ნუცა.
ცხოვრობდნენ დიდხანს და ბედნიერად.
მარიამზე კი მინდა ვთქვა რომ სიყვარულმა მართლაც ყველა ტკივილი განუკურნა და ძალიან ბედნიერი იყო თავის ქმარ-შვილთან ერთად.

აბა მოგეწონათ დასასრული? აღარ გავწელე.დრო როცა მექნება აუცილებლად დავიწყებ ახალი ისტორიის დაწერას რომელიც სავარაუდოდ მხოლოდ ერთ წყვილზე იქნება.



№1 სტუმარი tamuna

Kargi iyo me dzalian momwons...yochag shen:D

 


№2  offline მოდერი Behandice

tamuna
Kargi iyo me dzalian momwons...yochag shen:D

მადლობა <3 პირველი მოთხრობა და მიხარია ასეთ დადებით კომენტარებს რო ვხედავ :დ

 


№3  offline წევრი natia-natia

მაგარი დასასრული იყოო ყოჩაღ...

 


№4 სტუმარი Ana

მაგარი იყოო ძაანნ

 


№5  offline მოდერი Behandice

natia-natia
მაგარი დასასრული იყოო ყოჩაღ...

დიდი მადლობა <3

Ana
მაგარი იყოო ძაანნ

მადლობა <3

 


№6  offline წევრი Annlabel

ესე მგონია შენს ისტორიას პირველად არ ვკითხულობ... რაღაც ნაცნობი სითბო მეღვრება გულში ♥ გააგრძელე წერა აუცილებლად !

 


№7  offline მოდერი Behandice

Annlabel
ესე მგონია შენს ისტორიას პირველად არ ვკითხულობ... რაღაც ნაცნობი სითბო მეღვრება გულში ♥ გააგრძელე წერა აუცილებლად !

დიდი მადლობა <3 აუცილებლად გავაგრძელებ და ახალი მოთხრობით მალე დავბრუნდები <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent