შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვეულებრივი გოგონა ჩვეულებრივი ცხოვრებით?? (3)


9-04-2016, 18:59
ავტორი tamta_tamta
ნანახია 2 165

- და კიდევ- რაღაც უნდა ეთქვა მაგრამ ჩემს დანახვისას სიტყვა გაუწყდა. თავიდან ბოლომდა ამათვალიერა დ ირონიული ღიმილი აიკრა სახეზე. არა ახლა ნამდვილად მოვკვდები ყველას მზერას გავუძლებდი ოღონდ ეს არა მის ლურჯი თვალების მწველ მზერას ყველგან ვგრძნობდი და ცეცხლი მეკიდებოდა არა რაზე ვფიქრობ .-ვა ნინუც აქ მუშაობ რაღატომაც აქ არასდროს არ მინახიხარ თან როგორ შეიძლება ასეთი სექსუალური ქალი ვერ შეამჩნიო.- მითხრა ცინიკურად და შიგნიდან ყველაფერი ჩამწყდა.
- უკაცრავდ - მხოლოდ ეს ვთქვი და გავიქეცი საპირფარეშოში შევედი და ტირილი დავიწყე არა ამას ვერ გაუძლებ მემგონა რას ფიქრობს ახლა ჩემზე ალბათ ყველაზე ცუდი გოგო ვგონივარ. კი მაგრამ რაში მაინტერესებს მისი აზრი , რაც უნდა ის იფიქროს არ მაინტერესებს მაგრამ ის . ფიქრები კარის ბრახუნის ხმამ გამიფანტა. დავინახე როგორ შემოვიდა მარგიანი და კარები გადაკეტა
- რას აკეთებ? ეს ქალების ..- სიტყვა გამაწყვეტინა.
- ჩუ - მითხრა ვნებამორეულმა ეტყობოდა რომ ნასვამი იყო ნელ-ნელა უკან დავიწყე სვლა. ის კი უფრო და უფრო მიახლოვდებოდა . ხელი წელის ქვეშ შემიცურა.
- გაჩერდი- უფრო ამოვიბუტბუტე არადა როგორ მინდოდა ეს სიტყვები მთელი სიმკაცრით მეთქვა მაგრამ ვერ შევძელი მისი სიახლოვე მაბნევდა და თავს მაკარგვინებდა.
- გინდა რო - მითხრა და ტუჩებზე ველურივით დამაცხრა ჩემი პირველი კოცნა მომპარა ამ ვირმა. ვეწინააღმდეგებოდი და ხელებს ვურტყავდი მაგრამ ვერაფერი ვერ შევძელი ბოლოს დვნებდი და მეც ავყევი კოცნაში გამოუცდელად. ის კი ამით გამხნევებულმა უფრო მონდომებით დამიკოცნა ბაგეები. მის ხელებს ჩემს სხეულზე ვგრძნობდი, ერთიანად დამაყარა ეკალმა. უცებ მომაშორა ტოპი სხეულიდან და ჩემს მკერდს ხარბად დასსო მზერა.
- რას მიშვრები სანიკიძე - მითხრა ვნებამორეულმა.- მისი ტუჩები ვიგრძენი ჯერ ყელზე შემდეგ კი მკერდზე ჯერ მსუბუქად მკბენდა შემდეგ კი კოცნით მირჩენდა. არ ვიცი ამდენი როგორ გავბედე. მაიკა გადავაძერი ჩემი სუსტი ხელებით და მის დაკუნთულ სხეულზე ხელების თარეში დავიწყე . ვიგრძენი მისი ხელი ჩემს უკანალზე როგორ მომიჭირა და მსუბუქად ამოვიკვნესე.
კარებზე კაკუნმა მომიყვანა გონს და როცა მივხვდი რა მდგომარეობაში ვიყავი სირცხვილით სად წავსულიყავი არ ვიცოდი მარგიანს ხელი ვკარი და თავი გავინთავისუფლე .
- ფუ შენი დ... შ რადროს ეს იყო ვინააა გაბრაზებული მარგიანი ყურებიდან ბოლს უშვებდა იმის გააზრებისას რომ ვიღაცამ ხელი შეუშალა.
ტანსაცმელი უცბად გადავიცვი და აწითლებული გარეთ გამოვარდი . ვაიმე ეს როგორ გავაკეთე რა დონემდე დავეშვი რომ ეს ჩავიდინე ვინიცის რა მოხდებოდა ვინმეს რომ არ დეკაკუნებინა ამის გააზრებისააას ცუდათ ვხვდებოდი კიდევ კარგი ჩემი მუშაობის დრო ამოიწურა და მალე სახლში წავალ. გასახდელში შევედი.
-ნინ სად იყავი რომ არ ჩანდი შენმა ტელეფონმა იცი რამდენჯერ დარეკა ალბათ შენზე ძებნაა გამოცხადებული- მითხრა ნუცამ. ტელეფონი ავიღე და ვნახე გამოტოვებული ზარები.
-დედა - ფუ შენი მემგონი როგორ ნერვიულობს სულ გამოვშტერდა დამავიწყდა რომ ყველაფერი მომეყოლა იმის შესახებ რომ დღეს გვიან დავბრუნდებოდი. ნინი რა უპასუხისმგებლოდ იქცევი.



№1 სტუმარი Maria_mari

Dzaan kaia ubralod tavebi gazarde <3 <3

 


№2  offline წევრი natia-natia

Veli shemdegs dzalian magaria

 


№3  offline წევრი mimimimo

ვურტყავდი - არა, ვურტყამდი.
ცუდათ - არა, ცუდად.

არაუშავდა..
ცოტა თავები გაადიდე.
ველი ახალს, წარმატებები.

 


№4  offline წევრი tamta_tamta

Maria_mari
Dzaan kaia ubralod tavebi gazarde <3 <3


მადლობა შევეცდები თავები გავზარდოო love

natia-natia
Veli shemdegs dzalian magaria

დიდი მადლობა შემდეგ თავს მალე დავდებ love

mimimimo
ვურტყავდი - არა, ვურტყამდი.
ცუდათ - არა, ცუდად.

არაუშავდა..
ცოტა თავები გაადიდე.
ველი ახალს, წარმატებები.


აუცილებლად love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent