შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაყიდი ბედნიერება სრულიად


10-04-2016, 15:45
ავტორი nini5
ნანახია 14 435

სამზარეულოდან საშინელი ლეწვის ხმა გამოდიოდა
-მომაშორეთ ეს ქალი აქედან თორემ შემომაკვდება(მთელი ხმით ყვიროდა მამაკაცი)
-იცოდე მაინც არ გაგეყრები,,შენ ჩემი ქმარი ხარ(არ თმობდა თავის პოზიციებს ქალი)
-რომელ ცოლ-ქმრობაზე მელაპარაკები შენ სრულ ჭკუაზე თუ ხარ საერთოდ,2წელია შენი ქმარი ვარ და ერთ ოთახშიც კი არ გვძინავს
-იცოდე არ მოგცემ უფლებას რომ სხვასთან წახვიდე,შენ ვერასოდეს იქნები ბედნიერი(ქალმა
მაგიდაზე დადებულ ვაზას ხელი კრა და ძირს მოისროლა)
-როგორ შემაზარე ცხოვრება,,უკვე სიცოცხლეც კი აღარ მინდა(ჩქარი ნაბიჯებით კარებს მიუახლოვდა,ცოლს სასიკვდილო მზერა ესროლა და სწრაფად გავიდა სახლიდან,,,ვერც კი ვხდებოდა როგორ სიჩქარით მიყავდა მანქანა,ბოლოს მაშინ გამოერკვა როდესაც მის წინ შეშინებული თვალებით მდგარი გოგონა დაინახა და მწამსვე დაამუხრუჭა,დაინახა როგორ წაიქცა ძირს და სწრაფად გადმოვიდა მანქანიდან
-ღმერთო ეს რა გავაკეთე,მოვკალი,მგონი მოვკალი(ხელში აიყვანა თუ არა ტანში სასიამოვნო ჟრუანტელმა დაუარა,,თავი ოდნავ გააქნია რომ გამოფხიზლებულიყო,მანქანაში ფრთხილად ჩასვა და გიჟივით გავარდა,
-ექიმი მჭირდება(დაიყვირა საავადმყოფოს მისაღებში)
-რა სჭირს?(იკითხა ასაკში შესულმა ქალმა)
-მანქანა დაეჯახა(თქვა და იქვე მოყვანილ საკაცეზე დააწვინა)
-აქ დაგველოდეთ თუ შეიძლება(თქვა ქალმა,,,1საათი საუკუნოდ ეჩვენებოდა,ნერვიულად ათამაშებდა ხელებს ერთმანეთში და აქეთ-იქეთ დადიოდაა,,დაინახა თუ არა როგორ გამოვიდა ექიმი მაშინვე მივარდა)
-როგორ არის ექიმო?
-დაწყნარდით თუ შეიძლება,,მოტეხილი არაფერი აქვს,არც დაზიანებული,უბრალოდ ერთგვარი შოკური მომენტი იყო და გული წაუვიდა,შეგიძლიათ შეხვიდეთ და ნახოთ(ექიმმა გაუღი და დატოვა,მანაც მაშინვე ამოისუნთქა და პალატისკენ სწრაფად წავიდა)
-შეიძლება?(ფრთხილად შეაღო კარები)
-კი მობრძანდით(მოუგო გოგონამ)
-როგორ ხართ?
-არამიშავს,უბრალოდ გული წამივიდა მეტი არაფერი,,ნერვიულობაზე ესე ვიცი ხოლმე
-მე კი შემაშინეთ,ხო მართლა მე ბექა ვარ,ბექა ონიანი
-თამო,,თამთა რავიცი როგორც გნებავთ(თქვა და ხელი ჩამოართვა,,,მამაკაცს ისევ სასიამოვნო ჟრუანტელმა დაუარა თუ არა მაშინვე შეუშვა ხელი)
-წამობრძანდით სახლამდე გაგიყვანთ(უთხრა და გზა დაუთმო)
-არ მინდა რომ შეგაწუხოთ,თუმცა ძალიან მეჩქარება და ამიტომ უარს არ გეტყვით(თქვა და წინ წავიდა),,მანქანაში ორივენი ჩუმად ისხდნენ,ვერც ერთი ვერ იწყებდა საუბრის წამოწყებას,,
-იცით?ვიცი ამ შეკითხავს ქალებს არ უსვამენ მაგრამ,რამდენი წლის ხართ(ბექამ ბოლოს მაინც ამჯობინა თვითონ დაეწყო)
-25(ჩუმად თქვა გოგონამ და სახეზე ალმური აეკიდა,მამაკაცსა ამის დანახვაზზე ჩაეცინა)
-ზუსტად 10 წლის წინ ვიყავი მაგ ასაკის(მხიარულად გადახედა გოგონას მაგრამ როდესაც მისი სევდიანი სახე დაინახა თვითონაც მოიღუშა)რამე მოხდააა?(ვეღარ მოითბინა და კითხა)
-არა არაფერი(მწარედ მოიტყუა და ფანჯარაში გაიხედა,,,,"ეხლა როგორღა მოვაგროვო ახალი წამლის ფული",,გაიფიქრა თავისთთვის და შეამჩნია როგორ მიუახლოვდა სახლს),,იცით აქ გამიჩერეთ,,არ მინდა პრობლემები,ხომ გესმით ხალხმა სხვანაირად რომ იფიქროს(თქვა და ისევ იგრძნო როგორ აეწვა სახე ალმურისგან)
-მართალია,მართალი(სწრაფად დაეთანხმა მამაკაციც)აი ეს წამლები თქვენია,გული რომ წაგივიდათ მაშინ გეჭირათ ხელში(პარკი გაუწოდა და დაინახა გოგონას ზღვისფერ თვალებში როგორ გაიელვა სიხარულის ნაპერწკალმა)
-დიდი მადლობა(მწამსვე გამოართვა) და ნახმამდის,ის იყო გადასვლას აპირებდა როდესაც ხელში მამაკაცმა დაიჭირა)
-ერთი წუთით თამო(პიჯაკის ჯიბიდან სავიზიტო ბარათი ამოიღო და გაუწოდა)ეს ყოველი შემთხვევისთვის,,თუ რაიმე დახმარება დაგჭირდეს
-გმადლობთ((თქვა და მანქანიდან გადავიდა,სანამ თვალს მოეფარებოდა შემობრუნდა და ხელი დაუქნია მამაკაცს,ამ უკანასკნელის გულის ცემამ კი საშინლად მოიმატა)
-როგორი ნაზია(ოდნავ გაიღიმა ბექამ და მანქანა უკუსვლით გაიყვანა,,პირველივე შემხვედრ ბარში შევიდა და ვისკი შეუკვეთა,მისი "ცოლი" ლალი გაახსენდა და ცუდ ხასიათზე დადგა,თუმცა როდესაც თამთას ზღვისფერი თვალები ამოუტივტივდა გონებაში მაშინვე ხასიათი შეეცვალა და გაიღიმა,ალბათ არასოდეს დაავიწყდება გოგონას თმების სურნელი,მისი აჩქარებული გულისცემა როდესაც გულზე მიიკრო და ხელში აყვანა,,ვისკი მოსვა და ტელეფონს დაწვდა,რაღაც კარგ ხასიათზე დადგა და ტელეფონს დაწვდა)
-ბექას გაუმარჯოს(მოისმა მამაკაცის ხმა ტელეფონიდან)
-აბა ვატო სად ვიკრიბებით დღეს?(ჩასძახა ბექამ ძმას)
-ჩემთან,ხომ იცი ნინა ორსულად არის და მარტო ვერ ვტოვებ,,ძალიან ჭირვეული რძალი გყავს(იცინოდა ვატო)
-კარგი ლუკას გავუვლი და მალე მაქ ვართ(ტელეფონი გათიშა,ანგარიში გადაიხადა და სწრაფად წავიდა მანქანისკენ,რომელიც ამჯერად ფრთხილად მიყავდა,,,გზაში ისევ ის გაახსენდა და გაეღიმა,,,,რატომ დატოვა ასე დიდი კვალი სულ რაღაც 1საათის გაცნობილმა გოგონამ?თავი სწრაფად გააქნია და ფიქრებიდან გამოერკვა,,,,,,
-როგორ ხარ ძმაო?(მიესალმა ლუკა ბექას)
-არ ვიცი არა
-რაიყო ისევ ლალი?(გაეცინა ლუკას)
-ხო განქორწინებაზე უარს მეუბნება,,არადა შენც ხომ იცი რის გამო შევირთე
-რა წაიღო მაგანაც ტვინი,ხომ იცის რომ არ გიყვარს,,წამო,წამო დავლიოთ(ხელი მხარზე დაკრა და მანქანისკენ უბიძგაა,,)
-კარგი ჰოო,ოღონდ ზეთისხილი და ყვავილები წავიღოთ ხომ იცი ნინას როგორ უყვარს
-მაგარია ჩვენ სასტავში პირველი ბიჭი(გაიცინა ლუკამ)
-რაიცი იქნებ გოგოა,,ჯერ ხომ არ გაუგიათ ბავშვის სქესი(ბექამ ლუკას გახედა და გაიღიმა),,პირველი ბიჭი ჩემი უნდა იყოს,ხომ იცი რა ეგოისტიც ვარ(გაიცინა და მანქანა დაძრა)
-შენი გამოსწორება არ იქნება,შენ ძმასაც კი არ უთმობ რამეს,,ჯერ იყოდა ცოლის მოყვანაში ეჯიბრებოდი,ეხლა კიდევ ბიჭი რომელს გეყოლებათ,,არა რა ნამდვილი გიჟები ხართ,,რით ვერ ისწავლეთ ჭკუა ვერ ვხვდები(გაეცილა ლუკას)
-არადა ეგ და ნინა ყველაზე მეტად მიყვარს(მანქანა სუპერმარკეთთან გააჩერა და გადავიდაა,რამოდენიმე წუთში კი ზეთის ხილით სავსე პარკთან და ყვავილებთან ერთსდ დაბრუნდა)არც კი მახსოვს ბოლოს ყვავილევი როდის ვიყიდე(ღიმილით გადახედა ლუკას)


-დედა მოვედიიი(თამთამ სახლის კარები შეაღო თუ არა მაშინვე ავადმყოფ დედას მოუახლოვდა),,მოვედი დედიი,,ცოტა დამაგვიანდა ბევრი ხალხი იყო აფთიაქში,,ეხლავე ყველაფერს გავამზადებ და დაგალევინებ(სამზარეულოში გავიდა და ჭიქა წყალი გამოიტანა..წამალი დაალევინა და იქვე ჩამოუჯდა),,,იცი
ის დრო მენატრება სახლში მოსულს რომ შემეძლო ჩაგხუტებოდი ხელები ჩემთვის თბილად შემოგეხვია და შენი გულის სითბოთი დავმტკბარიყავი,შენ ერთადერთი ხარ რაც ამქვეყნად გამაჩნია,მე გთხოვ იბრძოლო რომ ეს ყველაფერი დავძლიოთ,ერთად დავძლიოთ(შუბლზე ეამბორა და გვერდით მიუწვა)


-აი ჩვენც მოვედით(მხიარულად დაიძახა ბექამ და მისაღებში შევიდა სადაც ოდნავ შესამჩნევი მუცლით ნინა სავარძელში იჯდა და ალუჩას ჭამდა,ყვავილების და ზეთისილის დანახვაზე თვალები გაუნათდა და მაშინვე წამოხტა)
-ვაიმე შენ ხომ არ იცი რა მაგარი მაზლი მყავხარ,აი ნახე,შენ კი ერთხელას არ მოგაფიქრდა(საყვედური სახით გახედა ნინამ ვატოს)
-კარგი რა პატარა,ხომ იცი მაგ აფირისტი მარტო იმიტომ განებივრებს რომ გოგო უნდა გვეყოლოს(თქვა ვატომ და შუბლზე აკოცა მეუღლეს)
-ხოდა გოგო გვეყოლება(ღიმილით გადახედა ნინამ ქმარს და ზეთისხილის ქინა გახნა)
-აბა რას შვები ლალის როდის ეყრები?(საუბარი ვატომ წამოიწყო)
-ეგ არ გამახსენო რაა,,არ უნდა გაყდა,ეხლა დაუჩემებია რომ ჩემთან ერთად უნდა ცხოვრება და შვილების გაჩენა
-მერე რას აპირებ(ეხლა ნინა ჩაერთო საუბარში)
-არვიცი,რაღაც უნდა მოვიფიქრო,,უკვე ვნანობ რომ მამაჩემს დავთანხმდი ამ გარიგებაში მონაწილეობას,,დღეს ისე ვიჩხუბეთ ნერვები აღარ მყოფნია,კინაღან ერთი გოგონა გავიტანე მანქანით,კიდევ კარგი დროზე დავამუხრუჭე
-თავიდანვე არ მომწონდა მაგ ქალი(სახე დამანჭა ნინამ)
-არც მე მაგრამ ეს აუცილებელი იყო ხომ იცი?ისე ვერ შევინარჩუნებდით ფირმას(თქვა ვატომ)
-იცი რა მიკვირს?თავიდან ყველაფერზე შევთანხმდით,რომ 2წელში გავიყრებოდით ეხლა კი უარზეა,არც კი მინდა რომ ვიფიქრო მაგაზე თორემ შეიძლება შემომაკვდეს(ტელეფონი ამოიღო და ეკრანს დახედა),,ნეტა თუ დამირეკავს(თავისისთ გაიფიქრა თუმცა როდესაც მათი გაკვირვებული სახეები დაინახა მიხვდა რომ ხმამაღლა მოუვიდა თქმა)
-ვიზე ამბობ?(ჩაეძია ნინა)
-თამთაზე,უფრო სწორედ თამოზე(თქვა ბექაამ და ნერვიულად აათამაშა ხელები)
-ნერვიულობ თუ მეჩვენება?(ეხლა უკვე ლუკა ჩაერთო საუბარში)
-რაიყო რა სახეებით მიყურებთ?(გაკვირვებით იკითხა ბექამ)
-რაღაც ძალიან ნერვიულობ ძმაო მეტი არაფერი(გაეცინა ვატოს)
-უბრალოდ გამახსენდა დროზე რომ არ დამემუხრუჭებინა რა მოხდებოდააა
-ანუ თამთა თუ თამო ის გოგოა დღეს რომ კინაღამ დაეჯახე ხოო?(ბექამ პასუხად მხოლოდ თავი დაუქნია ნინას)და მოგეწონა(ღიმილით უთხრა რაზეც ბექამ სწრაფად გააქნია თავი)ხო დავიჯერე როგორ არა(უკვე სიცილს ვეღარ იკავებდა ნინა)
-აუ ვატო მომაცილე შენი ცოლი(ასევე ღიმილით გადახედა ბექამ ძმას და მერე ნინას)და დავლიოთ რამე ან რაღაც ვქნათ(შემდეგ კი საყვედური გამოთქვა)
-წავალ რამეს მოვამზადებ(თქვა ნინამ და სამზარეულოში გავიდა)
-აბა რა ხდება კლუბში(ეხლა ძმას მიუტრიალდა ბექა)
-ახალი გოგო ავიყვანეთ(თქვა ვატომ)ახალგაზრდაა და მოცეკვავეთ ავიყვანეთ,კლიენტებიც კმაყოფილია,მათზე მომსახურებაზე უარს ამბობს,მხოლოდ ცელვავს
-არაუშავს მთავარია რომ მოწონთ მისი ცეკვა,,აბა როდის წავიდეთ,მაინტერესებს..(ხელები ერთმანეთზე გაახახუნა ბექამ და ოდნავ გაიღიმა)
-მე ვერ წამოვალ,ხომ იცი ნინას გამო,შენ და ლუკა წადით
-კარგი მაშინ ამსაღამოს შევივლით
-კარგი აზრია(დაეთანხმა ლუკა ბექას და სასმელიც ჭიქა ტუჩებთან მიიტანა)


რა არის ცხოვრება?! ერთი უზარმაზარი დიდი წყვდიადი,რომლიდანაც ყველა ცდილობს გამოღწევას,რათა სინათლე და თავისუფლება შეიგრძნონ,,ცხოვრება პატარაა,,როგორც იტყვიან "ცხოვრება ერთი წამია" მაგრამ ის ძალიან რთულია,მეტისმეტადაც კი...ის ხან ძალიან სწრაფად ხან კი ძალიან ნელა მიიზლაზნება,ყველანაირად ცდილობს ჩვენ წინააღმდეგ იაროს,ჩვენ კი იძულებულები ვართ ფეხი ავუწყოთ მას,რათა არ ჩამოვრჩეთ მის დინებას,ის ასევე სურპრიზებით არის სავსე,ჩვენ კი ამას უნდა შევეგუოთ როგორიც არ უნდა იყოს ის,ამ პატარა ცხოვრებაში რომელიც მხოლოდ ტანჯვით არის სავსე შეგვიძლია შევიგრძნოთ 3 რამ: სიყვარული, სიკეთე და სილამაზე,,ეს ის 3 რამ არის რაც უფალმა თამთასთვის გაიმეტა,,,გოგონა რომელმაც უამრავ განსაცდელს გაუძლო,მაგრამ არასოდეს დაცემულა,გოგონა რომელსაც ცხოვრებამ უდიდესი ტანჯვა მიაყენა მაგრამ მიუხედავად ამისა ცდილობს ფეხზე მყარად იდგეს და გაუძლოს ამ ცხოვრების გაუსაძლის ყოფას
-დედი მე წავედი კარგი?(შუბლზე ეამბორა დედას და სახლიდან გავიდა)გაახსენდა ძველი თბილი და ტკბილი მოგონებები რომელიც მის გულში შემორჩა,რა ბედნიერი იყო თუნდაც სულ რაღაც 2წლის წინ,გვერდით ყავდა მამა,ჯამრთელი დედა,განა მეტი რაღა უნდა ენატრა,გაახსენდა და ცრემლი მოგვარა ამ მძიმე ტკივილმა ლამაზ თვალებზე,ქუჩას ნელ-ნელა მიუყვებოდა და რაც უფრო შორდებოდა სახლს მით უფრო ტკივილით ევსებოდა გული,თითქოს რაღაცას გრძნობდა,გრძნობდა და ხედავდა როგორ ეცლებოდა საკუთავი დედა ხელიდან,მას კი არაფრის გაკეთება არ შეეძლო,რამდენჯერ უთხრა ექიმმა რომ ტყუილად დროის და ამავედროს ფულის კარგვა იყო ამდენი წამლები და გადასხმები,მის ცხოვრებას კი აზრი მაშინ დაეკარგა როდესაც მისაღებში ანალიზებით ხელში გამოსულმა ექიმმა უთხრა: "ძალიან ვწუხვარ შვილო" სულ რაღაც ეს 3სიტყვა აღმოჩნდა მომაკვდინებელი მისთვის,ძნელი აღსათქმელი იყო დაეკარგა დედა რომელიც მის თითოეულ გამოხედვაშიც კი ამჩნევდა შვილს რა უჭირდა,,,თამთამ თვალებიდან ცრემლი მოიწმინდა და ღამის კლუბში შევიდა
-გამარჯობათ(მიესალმა იქ მყოფ მოცეკვავე გოგონებს და გაასახდელისკენ წავიდა როდესაც ერთ-ერთმა დაუძახა)
-ეი ლამაზო მოდი აქ(ისიც მაშინვე შებრუნდა და მათთან მივიდა),,დღეს ჩვენი უფროსი მოვა,ამიტომ ცოტა სექსუალურად ჩაიცვი თუ გინდა რომ მოეწონო და დაგტოვოს სამუშაოდ(პასუხის ნიშნად თავი დაუქნია და უკან გაბრუნდა,,,გარდერობიდან მოკლე მაისური გამოიღო რომელიც მხოლოდ მკერდს უმალავდა,შავი ტყავის შორტი და მაღალქუსლიანები ჩაიცვა,ტუჩზე წითელი ტუჩსაცხი წაისვა და თმები მხრებზე დაიყარა,,სარკეში როდესაც ჩაიხედა თავისი თავის თავადაც შერცხვა,მაგრამ ეხლა უკან დასახევი გზა არ იყო,ეს კლუბი ერთადერთი რამ იყო სადაც ცეკვით კარგ ფულს შოულობდა,ყოველშემთხვევაში იმდენს მაინც რომ წამლების ფულად ყოფნიდა)
-თამთა შენი გასვლის დროა(დაუძახა ერთ-ერთმა მოცეკვავე გოგონამ და ესეც ნაძალადევი ღიმილით გაეშურა სცნისკენ,,1,2,3 ერთი მოძრაობით შემოეხვია სცენაე დამაგრებულ ბოძს და მაშინვე ატყდა მამაკაცების ხმაური დარბაზში,,ცდილობდა ყურადღება არ მიექცია მათი უწმაწური სიტყვებისთვის და კონცენტრაცია მხოლოდ ცეკვაზე გადაეტანა,,ესეც მოხდა მთელი ფიქრები მხოლოდ ცეკვაზე გადაიტანა და ბოლოს მაშინ გამოფხიზლდა როდესაც მამაკაცების ხმა მოესმა
-"მიდი ჩიტუნავ" "იცოდე ჩემი ხარ" "ოხ რას ვისიამოვნებდი შენთან",,,საპირფარეშოსკენ დაემართა და სახეზე ცივი წყალი შეისხა რომ კარგად აღექვა ეს ყველაფერი


-მაინტერესებს ახალი გოგო,კარგია(ღიმილით მიუგო ბექამ ლუკას)
-ოხ შე გაფუჩებულო(ასევე ღიმილით უპასუხა ლუკამ და კლუბში შევიდნენ)
-კარგია,ბევრი ხალხი ჩანს,მოგებაც ბლომად იქნება(კმაყოფილმა გადახედა ლუკას)
-აი ის არის ახალი(თქვა ლუკამ ,,,ბექამ კი მის ხელს თვალი გააყოლა და დაინახა თუ არა ნაცნობი სილუეტი ღიმილი სახეზე შეაშრა)
-მოიცა ამას აქ რა უნდა(უკმაყოფილოდ ჩაილაპარაკა)
-შენ რა იცნობ?(ჩაეძია ლუკა)
-არა არა,უბრალოდ ერთი ნაცნობი დავინახე დააა(თავი იმართლა ბექამ)რაო რათქვი რა ქვიაო?
-თამთა,იცი რა მაგრად ცეკვავს?გააგიჟა ხალხი,თუმცა მათ მომსახურებაზე უარს ამბობს(ბექა ერთ ადგილზე გაქვავებული მიშტერებოდა ქალს და მის მოძრაობებს,,გაახსენდა მისი თმების სურნელი და თანში ჟრუანტელმა დაუარა,,,რომ გამოფხიზლდა დაინახა როგორ გავიდა სცენიდან და უკან გაჰყვა,რამოდენიმე წუთი სააბაზანოსთან იცდიდა იმ იმედით რომ გამოვიდოდა,ბოლოს ვეღარ მოითმინა და დააკაკუნა)
-გამოვდივარ ხოოო(მოისმაქალის ხმა და გასაღების ჩხაკუნი,შემდეგ კარის გაღება და ზღურბლზე თავჩაღუნული თამთა გამოჩნდა),,მიბრძანდით(თქვა მან ისე რომ თავი არ აუწევია,მაგრამ მის ხმაში ეტყობოდა რომ ტიროდა,,მამაკაცზე გვერდის ავლა გადაწყვიტა როდესაც ბექა წინ გადაუდგა და მაშინღა მოახერხა რომ მისთვის შეეხედა,აიხედა და მამაკაცის მრისხანე მზერას წააწყდა)
-გამარჯობა თამთა(განრისხებულმა თქვა მამაკაცმა)
-გამარჯობა(ჩუმად უპასუხა და თავი ჩახარა)
-საქმე მაქვს შენთან,კაბინეტში წამომყევი(მისი ტონის ქალს ძალიან გაუკვირდა თუმცა პატარა ბავშვივით გაყვა უკან),,დაჯექი (მიუთითა სკამზე),,აბა რას იტყვიი?
-ვერ ვხვდები რაზე მელაპარაკებით(ჩაიბურტყუნა გოგონამ თავისთვის)
-ვერ ხვდება რაზე ველაპარაკები(გამოცრა კბილებში ბექამ),,თუ არ იცი გეტყვი რომ შენი უფროსი მე ვარ
-მგონი ჩემი მუშაობით უკმაყოფილო არ უნდა იყოთ(ასევე თავაუცებლად მიუგო)
-ვარ,უკმაყოფილო ვარ,,(გაპროტესტა მამაკაცმა),,მამაკაცები შენთან ურთიერთობას ითხოვენ,,მოგეხსენება ეს რა კლუბიც არის ამიტომ,აქ მხოლოდ ცეკვის გამო ვერ იმუშავებ
-მაპატიე მაგრამ მე ის არ შემიძლია(თქვა თამთამ და სახე უფრო ჩამალა რომ მისი აწითლებული სახე არ დაენახა,ამის შემყურე კი ბექამ ჩუად ჩაიღიმა)
-ის რაა?(უფრო ჩაეძია ლაპარაკში)
-ანუ მამაკაცებთან ურთიერთობა,არ ვარ მაგაზე თანახმა
-მაშინ განთავისუფლებული ხართ სამსახურიდან(ყოველგვარი ფიქრის გარეშე თქვა)
-როგორც თქვენ იტყვით,,ეხლავე წავალ(წამოდგა და კარებისკენ გაემართა,ის იყო გასვლას აპირებდა როდესაც ბექამ შეაჩერა,
-მოიცადე თამთა(ახლოს მიუახლოვდა გოგონას,ხელები მხრებზე დაადო და ოდნავ შეისრუტა მისი თმების სურნელი),,თამთას მუხლები მოეკვეთა,თავი ძვლივს შეიკავა რომ არ წაქცეულიყო როდესაც მამაკაცის ძლიერი ხელები იგრძნო მხრებზე)მე შენთვის სხვა სამსახური მაქვს თამთა(თქვა და მისკენ შემოატრიალა იგი,ეხლა კი შეეძლო ეყურებინა მის ზღვისფერ თვალებზე)
- სხვა სამსახური?(გაკვირვებულმა შეხედა მამაკაცს და მისი ხელები მკლავებიდან მოიცილა)
-ხო,არც კი ვიცი როგორ აგიხსნა,ან საიდან დავიწყო ლაპარაკი მაგრამ,როდესაც შენთან ვარ სულ სხვანაირი გრძნობა მეუფლება,რაც ჯერ არ მქონია,მოკლედ პირდაპირ გეტყვი რაა,მინდა ჩემი საყვარელი იყო(მამაკაცმა დაინახა გოგონას გაფართოვებული თვალები და შემდეგ იგრძნო ლოყის წვა,,"რა მწარე ხელი ჰქონია" გაიფიქრა თავისთვის და აკანკალებულ გოგონას მიაჩერდა
-როგორ მიბედავ?(მთელი ხმით იღრიალა თამთამ)
-იცოდე ხელი მეორეთ არ აღმართო თორემ ჩემ თვაზე პასუხს არ ვაგებ,,გასაგებია?(მკაცრად უთხრა ბექამ)
-შენ,შენ თავხედი ხარ(მოუჭრა თამთამ)
-რაც გინდა ის იფიქრე,ჩათვალე რომ ამ თავხედს შენთან ერთად სურს ყოფნა(თქვა და თვალი გოგონას უნაკლო სხეულს ააყოლა)
-არასოდეს(თვალი თვალში გაუყავრა თამთამ ბექას და გასვლისთანავე კარები მაგრად მიიჯახუნა)
-მაინც მოგარჯულებ(გაეღიმა ბექას და უკან გაჰყვა)

თამთამ ერთი ხელის მოსმით გაიხადა ის საზიზღარი ტანსაცმელი და თავისი ჩაიცვა,,გარეთ გამოსვლას აპირებდა როდესაც კარებთან ბექა აესვეტა და ინსტიქტურად უკან დაიწა
-არ მომეკარო,,(შეშინებულმა თქვა და მამაკაცს მიაჩერდა..რომელმაც კარი გასაღებით გადაკეტა და ნელ-ნელა ქალს მიუახლოვდა),,არ მომეკაროთქო(ხმა უფრო გაებხარა თამთას და თვალები დაჭყითა როდესაც უკან დასახევი გზა აღარ იყო და კედელს აეკრა)
-რატომ?(ჩუმად უჩურჩულა მამაკაცმა რომელმიც ახლოს მისულიყო) ვიცი რომ ეს შენც გინდა(უთხრა და ტუჩებზე ცერა თითი ჩამოუსვა)
-არ გაბედ,,,(თქმაც კი ვერ მოასწრო ისე დააცხრა მამაკაცმა ბაგეებზე,,გოგონამ იგრძნო რაღაც უჩვეულო,ჯერ სხეული მოუდუნდა მერე კი მთლიანად მიენდო მას,,,გრძნობდა ჯერ არ განცდილ გრძნობას,,რამოდენიმე წამოთ მოწყდა მამაკაცის ტუჩებს,რაღაცის თქმა დააპირა მაგრამ ბექამ ისევ კოცნით შეაწყვეტია,ბოლოს სისუსტე იგრძნო და როგორ კარგავდა გონს

მამაკაცი მთელს სხეულში სასიამოვნო ჟრჟოლას გრძნობდა როდესაც ქალის ტუჩებს ეხებოდ,ბექა ცდილობდა მთელი სითბო ჩაექსოვა ამ კოცნაში,მხოლოდ 2წამოთ მოწყდა გოგონა მის ბაგეებს და ეგობა რომ ვეღარ სუნთქავდა ამიტომ,უფრო მოწყურებულად დააკვდა ტუჩებზე,,შემდეგ კი იგრძნო როგორ ჩაიკეცა მის ხელებში
-თამთა,თამთა რაგჭირს?(შეშინებულმა ხელში აიყვანა და იქვე სავარძელზე მიაწვინა)გამოფხიზლდი გთხოვ(ქალს ხელი შეუშვა და იქვე კედელზე ჩამოკიდებულ თაროდან აფთიაქის ყუთი ჩამოიღო,,ნიშადური ცხვირთან ახლოს მიუტანა და ამ უკანასკნელმაც მაშინვე დაიჭყანა)
-რამოხდა?(იკითხა როდესაც თვალები გააახილა)
-ძალიან შემაშინე თამ,გული წაგივიდა(ეხლახანს დაინახა გოგონამ ბექას გაფითრებული სახე და ოდნავ ჩაიღიმა)
-უნდა წავიდე(წამოდგომა დააპირა როდესაც მამაკაცმა დაიკავა)
-გაგიჟდი?ამ შუაღამეზე მარტოდ გაგიშვებ?
-არაუშავს,მეჩქარება მალე უნდა წავიდე(ისევ წამოიწია თუცა თავბრუ დაეხვა ისევ მიწვა)
-მე წაგიყვან და ნუ მეკამათები იცოდე(მტკიცედ თქვა ბექამ და ხელით ხელზე მოეფერა)
-შენი არაფერი მჭირდება(ხელი მაშინვე გააშვებინა)
-კარგი ჰოო,ნუ ჯიუტობ,არ მოგეკარები მაგრამ იცოდე ამ შუა ღამეს მაინც არ გაგიშვებ მარტო
-კარგი მაშინ სახლში წამიყვანე და მერე აღარ დაგინახოს ჩემმა თვალებმა(თქვა გაღიზიანებულმა გოგონამ)
-აი მაგას ნამდვილად ვერ შეგპირდები(გაეღიმა ბექას და ხელი გაუშვირა წამოსაყენებლად,,,,
კლუბიდან ორივენი ისე გამოვიდა არავის შეუმჩნევია ისინი,მითუმეტეს ლუკას რომელიც გოგოების დაზვერვით იყო დაკავებული,,,,წყნარი მუსიკა,მანქანის მინაზე დაცემული წვიმის წვეთები და სასურველი ადამიანი,ეს ყველაფერი რომანტიულ გარემოს ქმნიდა,ვერც ერთმა გაბედა საუბრის წამოწყება,ესე უბრალოდ წასულან ორივენი თავიანთ ფიქრებში,,,ბექას ჯერ კიდევ უხურდა მთელი სხეული იმ სასიამოვნო შეგრძნებით რაც ქალის ტუჩების შეხებისას დაეუფლა და განიცადა,არც კი იცოდა როგორ მოქცეულიყო,ინანა კიდეც რომ საყვარლობა შესთავაზა,არზადაც კი არ მოუვიდოდა ეს იდია უბრალოდ იმ წუთებში ისე ღიზიანდებოდნენ მისი ზღვისფერი თვალები რომ მოუნდა მხოლოდ ის დაუფლებოდა მის სულსა და მთლიანად სხეულს,ამის გაფიქრებაზე შეაკანკალა და გვერდით მჯდარ გოგონას გადახედა რომელიც ვინ იცის ფიქრებით სად იყო,,ოდნავ ნაღვლიანად გაეღიმა ბექას და მანქანა გააჩერა
-მოვედით(თმა ყურზე გადაუწია და ჩუმად უჩურჩულა,,თამთაც მალევე გამოერკვია და ხელი აუკრა)
-დიდი მადლობა,ნახვამდის(უხეშად მოუგო მამაკაცს და მაშინვე გადავიდა)
-ეი ეი მოიცა სად გარბიხარ(უკან გამოეკიდა ბექაც)
-რაგინდა დროზე მითხრაი ბევრი დრო არ მაქვს
-არ შემიპატიჟებ?(ღიმილით უთხრა გოგონას)
-არა,ჯერ ერთი რომ მარტო არ ვცხოვრობ და მეორეც მარტოც რომ ვიყო არ შეგიპატიჟებ(უთხრა და წასვლა გადაწყვიტა როდესაც მამაკაცმა ხელი დაუჭირა)
-შეიძლება გავიგო ვისთან ერთად ცხოვრობ?(გამომცდელად შეხედა თამთას)
-საყვარელთან(მაშინვე მიუგო და გაუცინა,ხელები გაინთავისუფლა და სადარბაზოში შეირბინა)
-რა ჯიუტია(გაეღიმა ბექას) მაგრამ მაინც მოვარჯულებ(თქვა თავისთვის და მანქანა დაქოქა)

თამთამ მხიარულად შეაღო სახლის კარები და მაშინვე გული გაუჩერდა,სუნთქვა შეეკვრა,რაღაც ცარიელე იგრძნო,მაშინვე ოთახისკენ გაეშურა,,თავიდან ვერ გააცნობიერა რა მოხდა მაგრამ როდესაც დედის ცივ სხეულს შეახო ხელი მიხვდა რომ მან დატოვა)
-არაააააააააააააა(მთელი ხმით იღრიალა და მის მკერდს მიეკრა)გთხოვ არ მიმატოვო,უშენოდ ძალიან გამიჭირდება გთხოვ(მთელი ძალით ებღაუჭებოდა მის მაიკას და ცრემლებით უსველებდა გაყინულ გულს)
-თამთა შვილო რა მოხდა?(მეზობელი დაფეტებული შემოვარდა მათ სახლში)
-წავიდა ნანა დეიდა,დედა წავიდა და დამტოვა ხვდებით(მთელი ძალით ჩაეხუტა მას)
-კარგი დაწყნარდი შვილო,არ ინერვიულო,ვიცი მწარეა მაგრამ ღმერთსაც ხომ კარგები უნდა თავისთან,,(თმებზე ეფერებოდა და უამრავ სანუგეშო სიტყვას ეუბნებოდა)წამოდი ჩემთან დაისვენე,მე მივხედავ აქაურობას(აკანკალებული გოგონა თავისთან გაიყვანა და საწოლზე დააწვინა)
თამთას გრძნობდა რომ მისმა ცხოვრებამ აზრი დაკარგა,უნდოდა მისი საყვარელი ადამიანი მშობელი დედა მის გვერდით ყოფილიყო,ერთად გაეზიარებინათ მისი ტკივილი და სიხარული,,,ეს ტკივილი მისი ცხოვრების მოუშუშებელ ჭრილობად დარჩება,,როგორ უნდოდა მისი ჩახუტება,კოცნა,მოფერება,დარიგება,გული საშინდად ტკიოდა,დიდი დრო და სიძლიერეა საჭირო რომ ეს ტკივილი გადალახოს,,,,თამთამ ერთი ღრმად ამოისუნთქა "ვაიმე დედიი" ჩაიბუტბუტა თავისთვის და თვალები დახუჭა,,,,,მთელი კვირა არაფერი უჭამია,გახდა,თვალები ჩაუცვივდა,ჩაუშავდა,ვერც იაზრებდა რომ ერთადერთ ადამიანს რომელიც ყავდა ეხლა მის თვალწინ მიწას აყრიდნენ,თვალებიდან ცრემლები ღვარად მოედინებოდა
-წამოდი შვილო ცუდად გახდები(ხელი მოკიდა ნანამ და მანქანისკენ გაიყვანა)
-მის გარეშე როგორ ვიცხოვრო(მთელი გზა თავისთვის ბუტბუტებდა,
დღეები ისე გადიოდა ტკივილი მის გულს უფრო და უფრო ემატებოდა,ის კი სასიწარკვეთილებაში უფრო და უფრო ვარდებოდა
-დამლოცეთ მამაო(წირვის დამთავრების შემდეგ,თამთა საკუთარ მოძღვართან გასაუბრებაზე მივიდა)
"უფალმა დაგლოცოს შვილო",,როგორ ხარ თამთა?
-ცუდად მამაო,სასოწარკვრთილებაში ვარ,ღმერთს ვუჩივი იმის გამო რაც მოხდა(თავი ჩაღუნა რომ მისი სახიდან წამოსული ცრემლები არ დაენახა)
"ღმერთზე ჩივილი მეტად დიდი ცოდვაა, რისთვისაც იგი ხალხს სჯის შვილო ჩემო, რაც შეეხება სასოწარკვეთილებას მის წინააღმდეგ მეტად მძლავრი საშუალებაა ლოცვა. თუმცა უნდა ითქვას, რომ ამ ვნების შემოტევისას ზოგჯერ ამის არავითარი სურვილი, განწყობა არ აქვთ. ასეთ დროს ხშირად ეჩვენებათ, რომ აზრი არა აქვს ამ ღვთისმსახურებითი წესის შესრულებას, ხანდახან შემოდის პროტესტის გრძნობაც, თუ ადრე ვლოცულობდი, ვცდილობდი ამით თუ სხვა რამით მესიამოვნებინა უფლისთვის, ვინდომებდი მეცხოვრა მისთვის სათნოდ, მოიტანა კი ამან ყველაფერმა თვალშისაცემი დადებითი შედეგი - ფიქრობენ ასე - განა დამთრგუნველი, მძიმე შინაგანი მდგომარეობა სულ საპირისპიროს არ მიუთითებს. თუ გადალახული იქნება ეს ბარიერი და დაწყებულ იქნა ლოცვა, ხშირად მალევე იგრძნობა, თანდათან როგორ ცხრება სასოწარკვეთილების ვნება, იდევნება გონებიდან მჭმუნვარე, შავ-ბნელი ფიქრები, ისევ ჩნდება იმედი, რწმენა ღვთისა, არადა, თითქოს რა შეიცვალა, მწარე სინამდვილე თავისი პრობლემებით, გაჭირვებით ხომ იგივე დარჩა, მაგრამ ლოცვა დევნის იმ სასოწარკვეთილების დემონს, ადამიანის ყურთან რომ არის უხილავად დადარაჯებული და შთააგონებს უიმედობის, ღვთისმგმობელ თუ სხვა სახის ცოდვილ აზრებს. თუ კაცი აჰყვა თავის კაეშანს, ვერ ძლია საკუთარ თავს, ადრე თუ გვიან არ დაიწყო ლოცვა, მდგომარეობა თანდათანობით უფრო და უფრო დამძიმდება და სანამ არ მიუბრუნდება ღვთისმსახურებითი წესების შესრულებას, გაუმჯობესებას ადგილი არ ექნება,,ამიტომ უნდა ილოცო,შენთვის და შენი მშობლების გულისთვის" ,,,,ასე დაასრულა მამა ლუკამ თამთასთან გასაუბრება,,
მოძღვართან საუბარი ყოველთვის ამშვიდებდა,ეხლაც სიმშვიდე მოპოვებული მოუყვებოდა გზას როდესაც ვიღაცის ძახილმა შეაჩერა

მთელი ამ დროის განმავლობაში ბექა ყოველნაირად ცდილობდა რომ თამთან ნახვის საშუალება მიცემოდა მაგრამ ამაოდ,რამოდენიმე დღით ავსტრალიაში გამგზავრებაც მოუწია ფირმასთან დაკავშირებული ფრობლემების გამო,ღამის კლუბშიც არ იყო სახარბიელო საქმე ამიტომ კონცენტრაცია სულ სამსახურზე ჰქონდა მიმართული,ერთ დღესაც მის სახლთან ახლოს ჩაიარა იქნებ თვალი მოეკრა სადმე და მართლაც დაინახა როგორ ბრუნდებოდა შორიახლოს მდება ტაძრიდან ძაძებში გამოწყობილი სასურველი ქალი,,,მანქანა იქვე გააჩა
-თამთა(ნელა დაუძახა აუჩქარებლად მიიწევდა მისკენ,თამთა მისკენ შემობრუნდა და ბექაც მაშინვე წააწყდა მის ცრემლიან ზღვისპერ თვალებს),,თამ რამოხდა?(ახლოს მიიწია და ჩუმად უჩურჩულა)
-გამარჯობა ბექა(თვალები მოარიდა მამაკაცს და თავი ჩახარა)
-გამარჯობა,,თამ ხომ მშვიდობა გაქ?
-დედა გარდამეცვალა
-ძალიან ვწუხვარ(ახლოს მივიდა მამაკაცი,გულში ჩაიკრა სასურველი ქალი და შეისრუტა თუ არა მისი სურნელი ტანში ჟრუანტელმა დაუარა)
-მადლობა
-ჩემი დახმარება ხომ არ გჭირდება ან იქნებ სულაც რამე გჭირდება,არ მოგერიდოს
-არა არა მადლობა
-მოდი სახლამდე გაგიყვან(ხელკავი გამოდო გოგონას და მანქანაში ჩაააჯინა)როდის გარდაიცვალა?
-იმ დღეს შენ რომ სამსახურიდან გამომაგდე,სახლში რომ მივედი უკვე,,(სათქმელი ვეღარ დაამთავრა და ფანჯარაში გაიხედა რომ ბექას მისი ცრემლები არ დაენახა)
-მოვედით თამ(ფრთხილად შეახო ხელი მხარზე)
-თუ გინდა შემოდი(ოდნავ გაუღიმა გოგონამ)
-კიბატონო(სახე გაებადრა ბექას)
სახლში შესვლისთანავე ბექამ მოათვალიერა იქაურობა,პატარა მაგრამ მყუდრო ბინა იყო
-აი აქ დაჯექი(მიუთითა პატარა სავარძელისკენ)ხომ არ გშია?ან იქნებ რამეს ხომ არ დალევ,რავიცი კონიაკი მაქ(ხელები ერთმანეთში გადახლართა და წვალება დაუწყო)
-დავლევ(თავმომწონედ უთხრა ბექამ)და საჭმელი რა გვაქვს?(ეს "გვაქვს" ცუდად მოხვდა თამთას გულზე მაგრამ არაფერი უთქვამს)
-ხორცის სალათი მაქ და წვნიანი ორივეს გამოვიტან(თქვა და სამზარეულოში გავიდა),,ბექამ ეხლაღა შეამჩნია იქვე დადებული სურათი,"აი თურმე ვისი თვალები აქვს" გაიფიქრა გულში და იქვე კამოდზე დადებულ ფოტოებს მოავლო თვალი..ამასობაში თამთასაც მოესწრო ყველაფრის გამოტანა და მაგიდასაც მოუსხდნენ,,ბექამ უდარდელად გადაიღო სალათი და მადიანად შეექცა,,თამთას ისიც კი დაავიწყდა როდის იყო მის სახლში მამაკაცი რომელიც საჭმელს მიირთმევდა,,შემდეგ მამაკაცმა კონიაკი ჩამოასხა და გოგონას მიაწოდა
-მე მინდა სიყვარულის სადღეგრძენო დავლიო(გაბედულად თქვა,პატარა ჭიქა თავის თითებში მოაქცია და თამთას ჩააშტერდა თვალებში)
სიყვარული,ეს არის ყველაზე დიდი,ლამაზი და სათუთი გრძნობა,გრძნობა რომლის ბოლომდე აღწერა და გადმოცემა შეუძლებელია,ის უძირო უფსკრულს,თვალუწვდენელ ზღვას,უმაღლეს ცას და მშვენიერ მზის სხივებს ჰგავს,ის არის სხივი,რომლის საშუალებითაც ადამიანი არსებობს,სუნთქავს,შეიგრძნობს და ხედავს ყოველივე ლამაზს რაც კი ამ პლანეტაზე არსებობს.თუ არ გყვარებია ესეიგი არ გიცხოვრია და თუ გიყვარდა შენ ცხოვრებასთან ერთად ადამიანიც ყოფილხარ,ბედნიერი ადამიანი,რადგან თავად სიყვარულია ბედნიერება,როგორიც არ უნდა იყოს ის ცალმხრივი თუ ორმხრივი.სიყვარული უმშვენიერესია,ის ფაფუქ თოვლთან და ყოველივე ნაზთან ასოცირდება,რომლის სიტყვებით გადმოცემა უბრალოდ არ შემიძლია,(ცოტახანი შეჩერდა,თამთას ქვემოდან ამოხედა გაუღიმა და ისევ განაგრძო),ამ სიტყვის გაგონებისთანავე სხეუში ჟრუანტელი მივლის,მინდა ვიფრინო,მინდა ვიყვირო რომ მე ადამიანი ვარ რადგან მე შეყვარებული ვარ,ის ჩემთან არ არის მაგრამ მე მაინც ბედნიერი ვარ რადგან მე შემიძლია მიყვარდეს,მე თამამად შემიძლია ვთქვა რომ ადამიანი ვარ რადგან სიყვარული მაგრძნობინებს ამას,სიყვარული უსაზღვრო,უძლიერესი,უნაზესი,უფაქიზესი,უსპეტაკესი და ყველაზე უმანკო გრძნობაა იმ გრძნობებს შორის რომელიც დედამიწის ზურგზე არსებობს,(ბექამ თამთას თვალი ამაყად გაუსწორა და უთხრა): აი ასეთი მეჩვენება მე,ასე უყურებენ ჩემი თვალები ამ გრძნობას,გრძნობას რომელიც მთელი კაცობრიობის მაცოცხლებელია და ამავედროს მომაკვდინებელი,ეს არის გრძნობა რომელსაც შეუძლია შეშალოს მსოფლიო,შეუძლია გამოიწვიოს დიდი გადატრიალება, ომი,სიკვდილი,ტკივილი და ბოლოს მაინც დიდი ბედნიერება და სიხარული,ის ხომ მსოფლიოს პირველი საოცრებააა,,,,(ჭიქა ტუჩებთან მიიტანა და სასმელი ერთი მოძრაობით გამოცალა,,,,თამთას ლოყები აუხურდა ,მთელ ტანში გააჟრჟოლა,გულმა საშინლად უწყო ბაგა-ბუგი,ხელები ნერვიულად გადახლართა ერთმანეთში და 2წუთში წამოდგა
-ყავას გავაკეთებ(თქვა და მაშინვე მოწყდა ადგილს,,ბექას კი მის საქციელზე გაეღიმა,,,,გოგონა რამოდენიმე წუთი სამზარეულოს მაგიდას დაყრდნობოდა ხელებით და მძიმედ სუნთქავდა,უნდოდა რომ ცოთა სული მოეთქვა და მერე გასულიყო მაგრამ მალევე იგრძნო გავარვარებული და ძლიერი ხელები მის სხეულზე და მაშინვე სუნთქვა შეეკვრა,იგრძნო როგორ დაუარა სიამოვნების ჟრუანტელმა მთელ სხეულში,ბექამ ერთი ხელის მოძრაობით შემოატრიალა და თავისკენ მიიზიდა,,ორივენი მძიმედ სუნთქავდნენ,,ბექამ შეამჩნია როგორ გაილოკა ტუჩები გოგონამ და მაშინვე დააცხრა,კოცნიდნენ,ერთმანეთს მთელი სინაზით კოცნიდნენ,ბექა ცდილობდა ყველა გრძნობა ცაექსივებია ამ კოცნაში და ალბათ გამოუვიდა კიდეც რადგან იგრძნო მის მკლავებში აკანკალებუილი გოგონას სხეული,"ეხლა თუ არ გავჩერდი,მერე უკევე ვეღარ გავჩერდები",გაიფიქრა თავისთვის და თამთას ტუჩებს მოწყდა
-უნდა წავიდე(თქვა და მაშინვე სრაფად გაემართა გასავლელისკენ,,წავიდა,,წავიდა და დატოვა ერთ ადგილს მიყინული ჯერ კიდევ ათრთოლებული გოგონა,რომელიც მაშინ გამოფხიზლდა როდესაც მისი ცრემლი თვალიდან ყელში ჩაედინა და გახურებულ სხეულა შეეხოო,)
-როგორ გაბედა(გაცხარდა თათა და ეხლაღა შეამჩნია რომ ბექას მობილური დარჩენია,რამოდენიმე წუთიც კი არ გასულა რომ კარზე ზარი დარეკეს,ზღურბლზე ბექა იდგა )
-მობილური დამრჩა და (თითქოს თავი იმართლა მამაკაცმა,თამთამაც მაშინვე მისაღებში გაბრუნდა და მობილური გამოიტანა),,ნახვამდის თამ(ღიმილით უთხრა მამაკაცმა და კიბეებზე ჩაირბინა)
-იდიოტი (მთელი ხმით იღრიალა თამთამ ისე რომ ბექას გაეგონა და კარი მიაჯახუნა,,,,,ბექას ოდნავ გაეღიმა მის ღრიალზე და კმაყოფილი სახით გააბიჯა სადარბაზოდან,,სახლში მისვლა ეზარებოდა,გაკაპასებული ლალის ნახვა არ უნდოდა,,,,
"არა,ბინა უნდა ვიყიდო სადმე ჩემთვის",,(გაიფიქრა თავისთვის და ტელეფონს დაწვდა)
-ხო ვატო სახლში ხართ?
-............
-მათლა?ძალიან კარგი,,ხომ არ უნდა ნინას რამე?
-..............
-15 წუთში მაქ ვარ,,,,,სიჩქარეს უფრო უმატა და მალე ვატოს კარზეც ზარი დარეკა
-მოდი,მოდი,რაო გამოგაგდო უკვე ლალიკომ?(სიცილით უთხრა ვატომ ძმას და ხელი მხარზე გაკრა)
-კარგი რააა,ეგ რომ აქ არ მიხსენო არ შეიძლება?(საყვედურის თვალებით შეხედა ბექამ ვატოს და მისაღებში ლუკას და ნინის შეუერთდა)
-რაო მაინც რა მინდაო?(ჩაეკითხა ვატო)
-გაგშორდები იმ შემთხვევაში ან ფირმა უნდა მომცე ან ღამის კლუბიო?
-რაო?ეგ ხომ არ გაგიჟდა?(ეხლა უკვე საუბარში ნინა ჩაერთო)
-არვიცი,არვიცი,ბინა უნდა ვიყიდო ცალკე და გადავიდე(თავი გაააქნია ბექამ)უკვე შემზარდა იქ მისვლა
-მერე წამოდი შენც,ხომ იცი შენ ვერფერს მოგთხოვს,ყველაფერი მამას სახელზეა,შენ სახელზე,მხოლოდ ის ბინააა და ჯანდაბასიც წაუღია,სანამ იყიდი ჩვენთან იცხოვრე(შესთავაზა ვატომ)
-ხო კარგი აზრია აქ გადმოდი(დაეთანხმა ნინაც)
-ხომ იცი ჩვენ შენ გვერდით ვართ ძამაო(საუბარში უკვე ლუკა ჩაერთო)
-მადლობა ძმებო,რამეს მოვაგვარებ,,,,მიდი მაჩვენეთ რა ის საბუთები რაც საგადასახადოშია წასაღები,მე მოვაგვარებ(ვატომ თორნიკეს საბუთები წინ დაუდო და ამ უკანასკნელმაც საბუთების გადახედვაზე გადაიტანა ყურადღება)

თამთა ქუჩას მიუყვებოდა სამსახურის საქმეზე,ღამის კლუბში აღარ მუშაობს,იქნებ მისი დიპლომი გამოადგეს რამეში?თავის კურსელი გაახსენდა ერთ დღეს შეხვდა და შეპირდა რომ სამსახურს გამოუნახავდა,,მანაც დაპატიჟა სახლში
-როგორ ხარ თამთა?(კითხა მეგობარმა)ვწუხვა დედაშენის გამო
-მადლობა მაკა,არამიშავს შენ როგორ ხარ?
-მეც რავი ვწვალობ,,,(გოგოებმა უამრავი ამბავი გაიხსენეს,თამთაც ცოტაც გამხიარულდა,)
-ხვალ მოდი 12ზე,უფროსებიც იქნებიან და გაესაუბრები,ძალიან გვჭირდება ახალი ხალხი,მართალია გამოცდილება არ გაქვს მაგრამ მაინც უნდა ვეცადოთ
-ხოო ვნახოთ რა
-ხო და კიდევ ერთი რაღაც(უცნაურად შეიშმუშნა მაკა)
-მითხარი რა გერიდება
-ეს ძაძები(თვალი შეავლო მის შავებს)უნდა გაიხადო,ხომ იცი ახალი სამსახური და მუქი ფერები ჩაიცვი
-კარგი მაგასაც რამეს ვუზამ(მოწყენილმა თავა),,კარგი ეხლა წავალ და ხვალ 12ზე იქ ვიქნები(მეგობარს დაემშვიდობა და წამოვიდა,,მართალი არ სიამოვნებდა შავების გახდა მაგრამ როდესაც სახლში მივიდა შავი ერთიანი მუხლამდე კაბა არჩია რომ ჩაეცვა,კარიჩნი მაღალქუსლიანებით და ასეთივე ფერის ჩანთით..მთელი თავისი წარმატებები,დიპლომები თუ მოწმებები ჩანთაში ჩაალაგა და მეორე დღისთვის მოემზადა...............12-ტს 20 აკლდა როდესაც მაკამ საბუთები გამოართვა და კაბინეტში შევიდა,ზუსტად 12 იყო როდესაც იქედან მაკა და 2 მამაკაცი გამოვიდა და უთხრა რომ შესულიყო რადგან გასაუბრება ერთ-ერთ უფროსთან ექნებოდა,,,თამთაც კაბინეტისკენ გაემართა ჯერ დააკაკუნა მერე კი ფრთხილად შეაღო კარები
-შეიძლება?
-მობრძანდით(მოისმა ბოხი ხმა და თამთამაც დაინახა მამაკაცი რომელიც ზურგიდ იდგა მისკენ)დაბრძანდით თუ შეიძლება(ისევ მოისმა იგივე ტონით ისე რომ მამაკაცი არ შემოტრიელებულა)
-მადლობთ(თქვა თამთან და სკამზე ჩამოჯდა)
-ცოტა არ იყოს უცნაურია,ერთი სამსახურიდან მიდიხართ,მეორეში კი მოდიხართ რომ სამსახურში აგიყვანოთ(ოდნავ ღიმილით თქვა მამაკაცმა და მისკენ შეტრიალდა),დაინახა თუ არა თამთამ მამაკაცის სახე მაშინვე შეახმა ღიმილი სახეზე
-ბექა?(გაოგნებუილი უყურებდა მამაკაცს)
-გაგიკვირდა ხოო?(ჩაიცინა ბექამ)
-უნდა წავიდე (წამოდგა თამთა და კარებისკენ წავიდა როდესაც ბექა წამოეწია მისკენ მიატრიალა და კედელს ააკრა)
-არსადაც არ წახვალ(უთხრა და ხელებს შორის მოიქცია),შენ აქ იმუშავებ ჩემთან ერთად(ოდნავ გაუღიმა და ტუჩებზე ხელი გადაუსვა,თამთამ მომენტალურად დახუჩა თვალები)ხვალ გელოდები 8ზე აქ იყავი,იცოდე არ დააგვიანო(ხელი შეუშვა და მისი სავარძელისკენ წავიდა)ხვალამდე თამთა,,იცოდე არ დააგვიანო(ღიმილით უთხრა და ყავა მოსვა)
თამთას ეგონა რომ გული გაუსკდებოდა,ერთი მომაკვდინებელი მზერა ესროლა და სასწრაფოდ გავიდა კაბინეტიდან)
-რა ქენი?(შეკითხა მაკა)
-ხვალიდან ვიწყებ(დამთავრებულიც კი არ ქონდა რომ მაკამ კივილი მორთო სიხარულისგან)
-ვაიმე რა მაგარია თამ გილოცავ(თქვა და გადაეხვია მეგობარს,,(ამ დროს კაბინეტის კარი გაიღო და ბექა გამოვიდა)
-ცოტა ჩუმად(წარბაწეულმა თქვა და კარი მიკეტა)
-ეს სულ ესე არის?(იკითხა თამთამ)
-არვიცი რა მოუვიდა,,(მხრები აიჩეჩა მაკამ)
-კარგი წავალ,,ხვალ გნახავ მაკუ(მეგობარს დაემშვიდობა და სახლის გზას გაუდგა,,,სახლში მისული ბევრი იფიქრა ღირდა თუ არა იმ სამსახურში მუშაობის დაწყება,ბოლოს ისევ იმ დასკვნამდე მივიდა რომ "რატომაც არა,ვცდი მაინც რა გამოვა" თქვა და საააბაზანოში შევიდა,2საათიანი ნებივრობის შემდეგ როგორც იქნა გამოვიდა,პირსახოც ტანზე შემოკრული,ის იყო საძინებელში გასვლას აპირებდა როდესაც კარზე ზარი იყო,,არც კი დაპიქრებულა მის სიშიშვლეზე ისე გააღო და დაინახა თუ არა ბექა ზღურბლზე მდგარი რომელსაც ხელში ტკბილეული და დასალევი ეჭირა წარბები აზიდა
-ოჰოო,,დახვედრაც ესეთი უნდა(თქვა ბექამ და უტიფრად აატვალიერ-ჩაათვალიერა გოგონას სხეული,,თამთას ეხლა გაახსენდა თუ როგორ იყო მის წინაშე და აწითლდა)
-რას მიყურებ იდიოტო(თქვა და მაშინვე საძინებელში გაიქცა,,რამოდენიმე წუთში კი ისევ გამოვიდა,ამჯერად ჩაცმული,,ბექა კი იქვე სავარძელში მოკალათებული დახვდა),,,აბა რამ შეგაწუხა?(შეეკითხა და მის წინ ჩამოჯდა)
-ჩაუცმელი უფრო კარგად იყავი(სიტყვა ბანზე აუგდო და ეშმაკურად გაუღიმა,,თამთას სახე აელეწა,ეგონა ცოტაც და ამ იდიოტ მამაკაცს მოკლავდა)
-სიტყვას ბანზე ნუ მიგდებ,ბატონო ბექა(ეს სიტყვები უფრო გარკვევით თქვა)
-კარგი ჰოო(ეხლა უკვე დასერიოზულდა)მინდოდა შენი სამსახურის დაწყება აღმენიშნა
-და გგონია რომ დავიწყებ?(გვერდულად გამოხედა თამთამ)
-100%-ით,,მე ყოველთვის ვაღწევ ჩემსას(თქვა ბექამ)
-ესეთი დარწმუნებულიც ნუ იქნები(თქვა და კარადიდან 2ჭიქა გამოიღო..ბექას ოდნავ გაეღიმა და ვისკის ბოთლი გახსნა)
-ჩვენ გაგვიმარჯოს(თქვა ბექამ და მაშინვე გამოცალა სასმელი)აბა?
-რა აბა?
-არ გინდა სადმე წავიდეთ?
-სად უნდა წავიდეთ?(გაუკვირდა გოგონას)
-სადაც შენ მეტყვი,მთავარია ერთად წავიდეთ
-ვერც კი ვხვდები რას მეუბნები ბექა
-ჩემი წინადადება თუ გახსოვს?
-რომელი?შენს საყვარლბაზე?
-კარგი მახსოვრობა გქონია(გაეცინა ბექას)
-მერე?
-მერე ის რომ შენი პასუხი მაინტერესებს
-გადი(გაღიზიანებულმა დაიყვირა თამთამ,,ბექაც უსიტყვოდ წამოდგა და კარებისკენ გაემართა,,შემდეგ შეყოვნდა და გოგონას გამოხედა)
-ხვალამდე თამთა,,იცოდე არ დააგვიანო,თორემ დაგსჯი(თვალი ჩაუკრა და სწრაფად გავიდა)
-ჯანდაბა(ხმამაღლა დაიყვირა თამთამ და სასმელი მთლიანად გამოცალა)ეგღა მაკლდა კიდევ(თავისთვის ჩაიდუდღუნა და სავარძელში ჩაეშვა)

ბექას კმაყოფილი სახით ატარებდა მანქანას და თამთას ამაყ და მტკიცე ხასიათზე ფიქრობდა,"მაინც გავტეხ" ჩაიხითხითა და სახლის წინ გააჩერა,ერთი ღრმად ამოისუნთქ და საჭეს თავით დაეყრდნო,,მართალია მთელი მისი ბავშვოდა და ახალგაზრდობა ის სახლში გაატარა მაგრამ რაც ლალი მოიყვანა ცოლად ყველაფერი ჯოჯოხეთად ექცა,როგორ სძულდა იქ შესვლა,მითუმეტეს მისი ცოლის საყვედურების მოსმენა,,,მანქანა ჩაკეტა და სახლისკენ გაეშურა,კარში ფეხიც კი არ ჰქონდა შედგმული როდესაც ლალი წინ აესვეტა
-სად იყავი?
-ლალი არ მაქ შენი თავი(თქვა და სააბაზანოსკენ გაეშურა)
-რომ გეკითხები მიპასუხე(დაიყვირა ქალმა)
-საყვარელთან,დაკმაყოფილდი?(თქვა და გაიცინა ბექამ)
-იცოდე ინანებ,,ვერც განქორწინებას მიიღებ და იმ შენ საყვარელსაც მოვუვლი,შენ ცოლი გყავს და ეს გახსოვდეს
-ნუ მაცინებ,რომელ ცოლობაზე მელაპარაკები,თუ გახოვს საერთოდ ჩვენი გარიგება,მითხარი გახსოვს?ბევრი მოგდის ლალი,ხვალვე შევიტან განცხადებას განქორწინების თაობაზე
-იცოდე განქორწინებას არც ვაპირებ და რატომაც გამოგყევი ვიცი მაგრამ შენ ჩემი ქმარი ხარ და მოვალე ხარ რომ ჩემთან ერთად იცხოვრო
-მაგის იმედი არ გქონდეს(უთხრა და სააბაზანოს კარები ცხვირწინ მიუხურა)დედა....ცი(შეიგინა ხმამაღლა)
-იცოდე განანებ ყველაფერს განანებ(ქალი კარებებს ხელებს ურტყამდა და ყვიროდა)
ბექას ცხელმა წყალმა ყველანაირი დაძბულობა მოუხსნა და თავი უფრო მშვიდად იგრძნო,რამოდენიმეჯერ გაახსენდა თამთა და ტანში ჟრუანტელმა დაუარა,,,,"როგორ მაგიჟებს ეს გოგო" გაიფიქრა და გაეღიმა,,"კარგია ხვალიდან ყოველ დღე შევხვდები და იმედი მაქ მალე მოვათვინიერებ",,წელზე პირსახოცი მოიხვიდა და სააბაზანოდან გამოვიდა თუ არა მის წინ საცვლებში გამოწყობილი ცოლი დახვდა,
-ეს რას ნისნავს?(ოდნავ მკაცრად უთხრა)
-რაიკო არ მოგწონვარ?(ლილი მის წინ დატრიალდა და მამაკაცს მიეკრა,ნელა გადაუსვა მამაკაცის დაკუნთულ სხეულს ხელი და მისკენ მიიზიდა,,ძნელი აღმოჩნდა ბექასთვის ქალის სხეულის მასთან ახლოს ყოფნა,რთულია უარი თქვა ასეთ ცდუნებაზე,ლალი ხო ძალზედ სექსუალური იყო მაგრამ მაინც მთელი ძალა მოიკრიბა რომ შეცდომა არ დაეშვა და ქალს ხელები მისი მხრებიდან ჩამოაწევინა
-ლალი შენს ოთახში გადი(უთხრა და კარები გაუღო რომ გასულიყო)
-იცოდე ჩემ დამცირებას არ შეგარჩენ(აფეთქდა ქალი და სწრაფი ნაბიჯებით გავიდა,წასვლამდე კი ერთი სასიკვდილო მზერა ესროლა ქმარს)
-ღმერთო რა დავაშავე(იქვე საწოლის კიდეზე ჩამოჯდა ბექა და თავი ხელებში ჩარგო)


დილა რაღაც უჩვეულო გათენდა ორივესთვის,ბექაც და თამთაც ორივენი ძალიან ღელავდნენ ცალ-ცალკე,თამთა ცდილობდა აკანკალებულ ხელებზე არ მიექცია ყურადღება,რადგან ხვდებოოდა რამდენს რისკავდა იქ მუშაობის დაწყების გამო,იმასაც ხვდებოდა რომ ბექას სიყვარული გულში შეეპარა და მის წინადადებასაც საყვარლობაზე მალე დათანხმდებოდა,,,მალევე ჩაიცვა და სამსახურის გზას გაუდგა,,სანამ თამთა მივიდოდა ბექა კაბინეტში აქეთ-იქეთ ბოლთას სცემდა,"მართლა რომ არ მოვიდეს?" გაიფიქრა მისთვის და გული შეეკუმშა,"არა უნდა მოვიდეს,ესე ვერ მომექცევა",,,კარზე კაკუნმა გამოაფხიზლა
-შეიძლება?(თამთამ თავი შემოყო კაბინეტში და დაინახა თუ არა ბექამ ის სახე გაებადრა)
-კი,კი შემოდი (უთხრა და საბუთების დალაგება დაიწყო,აღელვებულმა არც კი იცოდა რა გაეკეთებინა,ამის შემხედვარე გოგონას კი ჩუმად ეღიმებოდა)კარგია რომ მოხვედი,აქ დაჯექი(უთხარა და მწამსვე მასთან გაჩნდა რომ სკამი გამოეწია)
-მადლობა,,მაკა არ არის?მაინტერესებს რა მევალება და თან გამარკვევდა საქმეში,ხომ იცი ამგვარი გამოცდილება აქ მაქვს(თამთა ცდილობდა რომ მათი თვალები ერთმანეთს არ შეხვედროდა და მზერას არიდებდა მამაკაცს)
-ეგ არაფერი,მე გაგარკვევ ყველაფერში,,პირველ რიგში შენ ჩემთვის იმუშავებ მხოლოდ,მეორეც საქმეს რაც შეეხება ჯერ ჯერობით ჩემი მდივანი იქნები,მერე ვნახოთ,მხოლოდ ზარებს უპასუხებ და შეხვედრებს დანიშნავ თავისუფალ დროს,ასევე შეხვედრებზე შენც იქნები,ხო კიდევ ყავა,იმედია კარგი ყავის მოდუღება იცი
-სულ ეს არის?(სიტყვა ბანზე აუგდო მამაკაცს)
-კი,კომპიუტერთან მუშაობას კი მე გასწავლი,დღეს შეხვედრები არ გვაქ ამიტომ მე ვიქნები შენი მასწავლებელი ერთი დღე,,იმედია დამჯერი მოსწავლე მეყოლება(უთხრა და თვალი ჩაუკრა,,მერე ღილაკს ხელი დააჭირა და დარეკა),,მაკა დღეს შენს მეგობარს და ჩემს ახალ მდივანს,მეთვითონ შევასწავლი ყველაფერს,შენ სხვა საქმეებს მიხედე,გთხოვ არავინ შემაწუხოს კარგი?(ყურმილი დადო და თვალებში ჩააშტერდა თამთას,გოგონამ ვეღარ გაუძლო მის მზერას და თვალი მოარიდა,,მამაკაცი ნელი მოძრაობით დაიძრა მისკენ და წამოაყენა,თამთა თვალებგაფართოვებული უყურებდა მამაკაცს,არ იცოდა რას აპირებდა,,ბექას ოდნავ ჩაეცინა მის შეშინებულ თვალების შემხედვარე
-კარგი რა,ეგრე ნუ მიყურებ,თითქოს ვიღაც სადისტი ვიყო,მოდი აქ დაჯექი და ეხლავე დავიწყოთ სწავლა,(უთხრა და მის ადგილად დააჯინა,თვითონ კი უკნიდან დაუდგა და ისე ხარბად ისუნთქავდა მისი თმების სურნელს რომ სულ გადაავიწყდა რატომ იმყოფებოდა აქ,თამთამ ოდნავ გამოაბრუნა თავი რომ შეეხედა თუ რატომ იყო გაჩუმებული ბექა მაგრამ ამდროს მის ტუჩებს შეეჩეხა,მამაკაცმა მაგრად მოუჭირა ნიკაპზე ხელი და ხარბად მიწვდა თამთას ტუჩებს,მთელი ვნებით კოცნიდა ბექა მას,თავი გვერძე გადაწია რომ კოცნას უფრო ჩაღრმავებოდა,თამთას მთელ სხეულში ჟრუანტელმა დაუარა,მამაკაცის ტუჩები ძალას ართმევდა ამიტომ წინააღმდეგობა არც კი გაუწევია,,როგორც კი იგრძნო ბექამ როგორ მოეშვა თამთა და მიენდო მას მაშინვე მისი ხელები უცნაურად ამოძრავდნენ გოგონას ზურგზე,სწრაფად წამოაყენა სავარძლიდან და ერთი ხელის მოსმით შემოსვა სამუშაო მაგიდაზე,,ჯერ ტუჩებზე შემდეგ კი ყელზე ჩაეკონა,ფრთხილად და ხელის ოდნავ კანკალით უხსნიდა გოგონას პერანგის ღილებს და ერთი ხელის მოსმით მოისროლა თამთას მაისური იატაკზე,შემდეგ კი ხარბად დააკვდა მის მკერდს,მისი კანის სურნელს ისრუტანდა,მთელ სხეულს უკოცნიდა და მსუბუქად კბენდა,ხელში სწრაფად აიყვანა და იქვე ოთახში მდგარ სავარძელზე მიაწვინა,ის იყო ქვედაბოლო უნდა შეეხსნა როდესაც ტელოფის ზარი გაიგონა დ აგულში ერთი მაგრად შეიკურთხა,თამთა კი რომელსაც მთელი ამ ხნის მანძილზე თვალები მიელულა და გრძნობას აყოლოდა გველნაკბენივით წამოვარდა და მაისურის ჩაცმა დაიწყო
-რახდება?(ბექამ გაღიზიანებულმა უპასუხა ტელეფონს)
-სად ჯანდაბაში ხარ?(მოესმა ლალის ისტერიკები)
-სამსახურში რამე მოხდა?(შეეცადა რომ თამთასთან აღელვება არ დატყობოდა)
-საქმე მაქვს შენთან
-კარგი,ეხლა არ მცალია(გათიშა და გოგონას ვნებიანად შეავლო თვალი,ამ უკანასკნელმა დაინახა თუ არა ბექას თვალებში მოთამაშე ჭინკები მაშინვე კერებისკენ სწრაფი ნაბიჯებით გაემართა და გავიდა,კარებს ზურგით მიეყრდნო და ჰაერი ხარბათ შეისუნთქა
-თამთა კარგად ხარ?ფერი არ გადევს(წინ მაკა აესვეტა)
-მგონი წნევა მაქ,შეგიძლია ყავა დამალევინო?(უცებ მოიგონა რომ ეჭვი არ აეღო)
-კი ეხლავე წავიდეთ,,,,,,,,,,,,,,,,,სავარძელში მჯდომ ბაქას თვალები დაეხუჭა და წეღანდელ საქციელზე ფიქრობდა,უცებ შეაჟრჟოლა როდესაც გაახსენდა თამთამ მკვრივ და სავსე მკერდს როგორ ეალერსებოდა,მერე იქვე ტელეფონს დაწვდა და მის მეგობარს დაურეკა
-ბექას ვახლავარ(მოისმა მობილრიდან მამაკაცის ხმა
-როგორ ხარ ზურაბ?
-კარგად შენ ძმაო?
-მეც რააა,,შეგიძლია ჩემთან ოფისში გამოხვიდე?რაგაც აუცილებელი საქმე მაქვს
-კარგი 1საათში შენთან ვარ(ტელეფონი გათიშა და საბუთების დახარისხება დაიწყო)

-ცოტა დაბალი გაქვს,არაუშაბს ეგ ყავა დალიე და აგიწევს
-არა იცი,სახლში წავალ,უბრალოდ ძალიან გთხოვ ბატონი ბექას კაბინეტიდან ჩანთა გამომიტანე,მერიდება რომ შევიდე არ მინდა იფიქროს ავადმყოფი ავიყვანე სამსახურშიო(უცებ დაიზღვია ზედმეტი კითხვებისგან თავი)
-კარგი ეხლავე,(თქვა მაკამ და კაბინეტისკენ გაეშურა,,კარზე ფრთხილად დააკაკუნა და შუაღო
-შეიძლება ბატონო ბექა?
-მოდი მაკა,რახდება?
-იცით ჩვენი ახალი თანამშრომელი თამთა ცუდად არის და..
-რამოუვიდა?(მოუთმენლად იკითხა მან)
-არაფერი ცოტა ინერვიულა ხომ იცით ახალი სამსახური,მხოლოდ დაბალი წნევა აქვს,უნდოდა ეთხოვა განთავისუფლება მაგრამ ერიდება
-მართალია ნერვიულობის მიზეზი ნამდვილად ქონდა(თქვა და ჩუმად ჩაიხითხითა თავისთვის)კარგი წავიდეს,მძღოლს უთხარი რომ გაიყვანოს
-კარგი დიიდ მადლობა,ამ ჩანთას ავიღებ მისია დაა(ჩანთას ხელი მოკიდა და გავიდა)....აჰა აიღე,დღეს გაგანთავისუფლა,დაისვენე და ხვალ ახალი შემართებით მოდი კარგი?(თამთამ მხოლოდ თავი დაუქნია)სახლში კი მძღოლი გაგიყვანს,ასე ისურა უფროსმა(გოგონას არც კი ქონდა შეწონააღმდეგების თავი ნელა გაუყვა დერეფანს და ის იყო გარეთ უნდა გასულიყო ვიღაცას რომ დაეჯახა
-ბოდიში(თავი არც კი აუწევია ისე თქვა)
-ბოდიში პირიქით გენაცვალე(მოისმა მამაკაცის სასიამოვნო ხმა და ეხლა უკვე თამთამ შეხედა მამაკაცს)აქ მუშაობთ?(კითხვა დაუსვა მამაკაცმა)
-კი ახალი ვარ,ბოდიში მეჩქარება (თქვა,, სასწრაფოდ გავიდა გარეთ და მანქანაში ჩაჯდა),,,,,,,,,,,,,,

ბექა ისევ საბუთებს აწესრიგებდა როდესაც კარი გაიღო და მისი მეგობარი შემოვიდა
-როგორ ხარ შე ბებერო?(გადაეხვია და მხარი გაჰკრა ზურაბს მან)
-ჯანზე ვარ,აბა რახდება რაზე დამიბარე ასე სასწრაფოდ?
-აი ეს საბუთები აიღე,ლალის უნდ აგავშორდე,ამიტომ ამ საქმეს შენ განდობ,პროფესიონას ადვიკატს,მინდა რაც შეიძლება მალე მოამთავრო
-ოჰოო,,რაიკო რა გეტაკა?ეს ამდენიხანიც უნდა გაგეკეთებინა მე თუ მკითხავ
-მართალია,მაგრამ რომ იცი მისი ისტერიკების ატანა აღარ მაქვს,
-კარგი ჰო მე მივხედავ ამ საქმეს(უთხრა და საბუთები პაპკაში ჩადო)მართლა რა მინდოდა მეკითხა(დაიწყო ისევ ზურაბმა)აი ის გოგონა ახალი რომ არის,ზღვისფერი თვალებით(შეამჩნია როგორ დაიძაბა მისი მეგობარი)მაინტერესებს რა ქვია?
-ზურაბ!(მკაცრად ჟღერდა ბექას ხმა),,ეს გოგო ჩემია( დარწმუნებით თქვა ბექამ და სისხლმა აასხა როდესაც წარმოიდგინა რომ ზურაბს მოეწონა და რამდენს შეიძლება მოწონებოდა კისევ)
-ოპაა(დაუფშტვინა ზურაბმა)მერე როდიდან ასაქმებ შენ საყვარლებს აქ?
-ცოტა წესიერაც გთხოვ,მაგ ადამიანთან ნორმალური ურთიერთობა მაქვს და არავის მივცემ უფლებას უხეშად ილაპარაკოს,ეგ უკვე ჩემი საქმეა(გაღიზიანებულმა წარმოთქვა)
-კარგი,კარგი დაწყნარდი,ისე ვიკითხე უბრალოდ(ხელები ზემოთ აწია ზურაბმა იმის ნიშნად რომ ნებდებოდა)კარგი მე წავალ და დეტალებს შეგატყობინებ(ხელი ჩამოართვა მეგობდარს და გავიდა,,,ბექა სავარძელში მოწყვეტით დაეშვა,ესღა აკლდა კიდევ ვინმე შეცილებოდა თამთაში,თამთას გახსენებაზე რაღაცნაირად გაიღიმა და წამოდგა მერე მაკას დაუბარა დღეს არ ვიქნებიო და გავიდა,

სახლში მისვლისთანავე თამთამ მაშინვე აბაზანას მიაშურა და ბექას ტუჩებიდან გახურებული სხეული დაეხშო,მაშინვე ჩაიცვა თავისი მოკლე პიჟამა და საწოლში შეწვა,ცდილობდა ამ დღის მომხდარ ამბავზე არ ეფიქრა,რაც უფრო ხშირად ახსენდებოდა მისი მოწყურებული ალერსი მით უფრო უნდობოდა მასთან,თავი უაზროდ გააქნია რომ ეს ფიქრები მოეშორებინა და თვალები დახუჭა,,არც კი ახსოვს რამდენი ხანი ეძინა,კარზე ზარის ხმამ გამოაფხიზლა და საათს როდესაც გადახედა 11იყო,,მაშინვე ადგა და სათვალავში გაიხედა სადაც ზღრუბლზე მდგარი ბექა შენიშნა,,საკეტი ფრთხილად გადაატრიალა და გააღო
-ხომ მშვიდობაა?(იკითხა თმააბურძგლულმა და ბექამ ამ სცენის დანახვისას კიდევ ერთი ვნებიანად შეათვალიერა მის ტანზე მომდგარო მოკლე შორტის და მაისურის პერანგი,მერე კი ხარბად დაასო თვალი მკერდზე და ტუჩი მოიკვნიტა,,გოგონა მაშინვე გამოფხიზლდა და ოთახში ხალათის მოსაცვამად შევიდა,როდესაც გამოვიდა ბექას უკვე მოესწრო კარის ჩაკეტვა და მისაღების შუა ცენტრში იდგა)
-რამოხდა?(უთხრა თამთამ რომელსაც 1ნაბიჟი აშორებდა მამაკაცისკენ)
-უბრალოდ არ მიყვარს დაუმთავრებელი საქმე(ჩაილაპარაკა ბექამ)ხოდა დაწყებულის დასამთავრებლად მოვედი(უთხრა და იმის საშუალებაც კი არ მიცა გოგონას რომ მისი ნათქვამი გაეაზრებინა ისე წვდა მაჯაში და მისკენ მიიზიდა)აი ეხლა კი ვერსად გამექცევიი,მარტო ჩემი ხარ(თქვა და ტუჩებს დააკვდა,გრძნობდა როგორ აუთრთოლდა გოგონას მთელი სხეული,უფრო მაგრად მიიკრა გულზე და მთელი გრძნობით დაუწყო კოცნა,თამთას იმის ფიქრის საშუალებასაც კი არ აძლევდა რომ გაძალიანებოდა,გოგონად მორჩილად დანებდა და მოეშვა,იგრძნო როგორ მსუბუქად აიყვანა მამაკაცმა ხელში ის და საძინებელში შეიყვანა ისე რომ კოცნა არც ერთი წუთით არ შეუწყვეტია,საწოლზე ფრთხილად დააწვინა და თამთამ ისიც კი ვერ გაიაზრა როგორ გაქრა მისი სხეულიდან პიჟამა,მხოლოდ მამაკაცის გავარვარებულ ხელებს და ტუჩებს გრძნობდა რომელიც მის სხეულზე ბატონობდნენ,ბექა თითოეულ უჯრედს უკოცნიდა,ეხლა კი იგრძნო ოდნავ ტკივილი რაზეც ამოიკვნესა და მამაკაცს მხრებზე მაგრად მოუჭირა ხელები რამაც ბექა უფრო აღაგძნო,,,,ვნებიანი ღამის შემდეგ თამთან ბექას გულზე ედო თავი და მშვიდად ძინავდა,ბექას კი იმის გახსენებაზე რომ თამთასთვის ის პირველი მამაკაცი იყო მასთან ყოფნის სურვილი ასმაგად უმძაფრდებოდა,მაგრამ თავი შეიკავა,გოგონას გადახედა,ტუჩებით შუბლზე შეეეხო და თვალები დახუჭა,ასეთ ბედნიერს არასოდეს დაუძინია,,,,,,,,
დილით როდესაც თამთამ გაიღვიძა,სანამ თვალებს გაახელდა წამში გაიხსენა ყველაფერი და დააჟრიალა,ისევ მოუნდა ბექას მკლავებში ყოფნა,ნელა გაახილა თვალები და გვერდით გაიხედა თუმცა საწოლი ცარიელი დახვდა,,,"წავიდა",,გაიფიქრა მაშინვე და გულში რაღაც ჩხვლეტა იგრძნო,მთელი სხეული აუკანკალდა როდესაც გაიაზრა რომ მამაკაცმა ის დატოვა,ბალიშში თავი ჩარგო და მწარედ აქვითინდა,,ბექამ ყავის ფინჯანები მაგიდაზე დადო და გოგონას მიუახლოვდა
-რაგჭირს პატარა?(შეშინებულმა ჰკითხა)არ მითხრა რომ ნანობ,,,,,(თამთას ეგონა რომ გულის ცემა გაუჩერდა,სუნთქვა შეეკვრა,ფრთხილად მოაბრუნა თავი და როდესაც მის წინ თვალებში სევდა ჩადგმული მამაკაცი დაინახა წამოხტა და ყელზე შემოეხვია)
-მე მეგონა რომ წახვედი(სლუკუნით თქვა)
-ჩემი სულელი გოგო(ბექამ ნაზად ეამბორა ტუჩებზე, წამოდგა და მაგიდასთან ჩამოჯდა)მოდი ჩემთან(ხელი ფეხებზე დაირტყა და ამით თამთას აჩვენა რომ მუხლებში ჩაჯდომოდა,,ისიც მაშინვე გამოიქცა,მწამსვე ჩაუჯდა კალთაში და სუნთქვა შეწყვიტა რომ მამაკაცის გულისცემისთვის მოესმინა,ოდნავ აიწია და ტუჩებით ბექას ყელს შეეხო თუ არა იგრძნო როგორ აუძგერდა მამაკაცს გული,როგორ გაუხშირდა სუნთქვა)
-ჩემი ცუღლუტი გოგო(თითი ცხვირზე ჩამოკრა და გოგონას გაუცინა)
-ეხლა რა იქნება?
-რაზე მეკითხები?
-ანუ სამსახურში..არ მინდა ვინმემ გაიგოს,ხომ იცი მერე ათასგვარ რამეს იტყვიან(სახე დაჭყანა თამთამ)
-არ ინერვიულო პატარავ ეს მხოლოდ მე და შენ გვეცოდინება,ამ დღეებში რაღაც აუცილებელი საქმე მაქვს მოსაგვარებელი სასამართლოში და როგორც კი მოვაგვარებ მერე სულ შენთან ვიქნები გპირდები კარგი?(გოგონამ მხოლოდ თავი დაუქნია და უფრო ღრმად ჩარგო თავი ბექას ყელში),,კარგი ეხლა სახლში წავალ თავს მოვიწესრიგებ და სამსახურში გნახავ(ტუჩებზე შეეხო გოგონას გა წავიდა,,გზაში წუხანდელი ღამე გაახსენდა და ეღიმებოდა,რა ცუდია რომ ეხლა ლალის ისტერიკებმა უნდა გაუფუჩოს ხასიათი,,"ნეტავ თამთა როგორი ცოლი იქნება?",,გაიფიქრა და თვითონას გაუკვირდა რატომ დაებადა ეს აზრი,,,სახლში შესვლისთანავე ლალი წინ აესვეტა
-სად იყავი?(გამწარებულმა დაიყვირა ქალმა)
-ზედმეტი რომ არ მოგდის ლალი?(გაღიზიანებულამ უპასუხა)
-კიდევ მე მომდის ზედმეტი?მთელი ღამე სახლში არ მოდიხარ და ვიღაც კახპასთან ეგდე,მითხარი კიდევ მე მომდის ზედმეტი?(უკვე კიოდა ქალი,,,ბექას თამთას შეურაწყოფის მიყენებისთვის სისხლი აასხა,როგორ უნდოდა რომ ეხლა გაელამაზებინა ეს ალქაჯი,მაგრამ მხოლოდ იმისთვის იკავებდა თავს რომ ქალი იყო)
-ლალი ხმას დაუწიე,ნუ ცდილობ მწყრობილებიდან გამომიყვანო,იცოდე ვის ელაპარაკები და შენი ადგილი კიდევ ამ სახლში,განცხადება უკვე შევიტანე განქორწინების თაობაზე,ასე რომ შეეგუე ამ აზრს,რაც შეეხება ამ სახლს ჭირსაც წაუღია დაიტოვე,აქ მაინც არ ვიცხოვრებ(ერთდროულად მიახალა ყველაფერი და ოთახში შევიდა)
-არასოდეს გესმის?არასოდეს,მირჩევნია მოვკვდე,ბედნიერი ვერასოდეს იქნები გპირდები(დაიყვირა ქალმა და იქვე მდგარი საყვავილე მოისროლა)
ბექას ამასობაში მოესწრო მოწესრიგება და სახლიდან გავიდა,,მობილური ამოიღო და ზურაბს დაურეკა
-ზურაბ რახდება?
-ყველაფერი რიგზეა ბექა,იმედია ლალი არ გაჭინჭყლდება და ხელს მოაცერს განქორწინების საბუთს,სხვა არაფერზე ირელვო
-კარგი,დამირეკე მერე(მობილური გათიშა და მაღაზიაში შეირბინა,ნინასთვის უამრავი ზეთისხილი იყიდა,ნინა ერთადერთი ადამიანი იყო რომელიც რჩევებს აძლევდა და ყველაფერში ეთანხმებოდა მისი ძმისგან განსხვავებით,ის ყოველთვის დაუკვირვებლად და ნაჩქარევად იღებდა გადაწყვეტილებებს თუმცა რაც ნინა შეირთო ცოლად მოჭკვიანდა,არც ერთი ქალი აღარ აინტერესებდა მისი მეუღლის გარდა და ოჯახსაც საკმაოდ კარგად ართმევდა თავს,,,ბექამ საათს დახედა და როდესაც 8ს უჩვენებდა გაეცინა უკვე წარმოდგენილი ქონდა როგორ აბუზგუნდებოდა ნინა დილაადრიან გაღვიძების გამო,,,კარზე ზარი დარეკა და მოიცადა
-კარგი რა ბექა,პაჟარია?(საყვედურების კორიანტელი მოაყარა ნინამ ბექას როდესაც კარგი გაუღო და დაუბღვირა,თუმცა ამ უკანსკნელმა როდესაც მისის საყვარელი ოლივია აჩვენა გოგონაც მაშინვე აცქმუტუნდა და ხელი სტაცა პარკს,ვატოს რომელიც ნინას ზურგს უკან იმყოფებოდა მისი ცოლის საქციელზე სიცილი აუტყდა)
-შემოდი ძმაო,ამას ნუ მიაქცევ ყურადღებას,ზედმეტად ჭირეული გახდა(თქვა ვატომ და ძმას ხელი გადახვია)
-ლალის ვეყრები(პირდაპირ დაიწყო ბექამ და სავარძელში ჩაესვენა)
-ეს აქამდეც უნდა გაგეკეთებინა(უთხრა ვატომ)
-ვიცი ვიცი,უბრალოდ გაუსაძლისია იქ მისვლა უკვე,,მინდა პატარა ბინა ვიყიდო და თქვენი დახმარება მჭირდება
-აქ ვარ ხომ იცი ძმაო
-ბინა მინდა მოვძებნო,ცოტა ფულის დამატებაც მომიწევს ალაბათ ბევრი არც მე მაქ,ცოტახნით მინდა რომ მასესხო
-კარგი რააა,,,ხომ იცი რამდენიც გინდა იმდენი მთხოვე,ან რად გინდა ბინა,საერთოდაც აქ გადმოდი,ხომ იცი დიდი სახლია,მოვიწყინეთ ისედაც მარტო
-ხო რააა გადმოდი(საუბარში ჩაერთი ნინაც)
-მადლობა ძმაო მაგრამ მარტო მირჩევნია,ამ დღეებში მოვძებნი რამეს და გადმოვალ იმ წყეული ბინიდან
-როგორც შენ გინდა,მაგრამ ხომ იცი,ეს შენი სახლიც არის
-ვიცი ვატო ვიცი,,კარგი წავედი,სამსახურში გავალ,,მადლობა ბავშვები(კარებისკენ გაემართა და სადარბაზოში ჩაირბინა,,,გზაში რაღაც უსიამოვნო გრძნობა დაეუფლა,რაღაც დაუკმაყოფილებლობის,თითქოს რაღაც აკლდა,,ის იყო სამსახურთან მისულიყო რომ მანქანა მაშინვე მოაბრუნა და საპირისპირო მიმართულებით ცავიდა

თამთა ერთ ადგილას მიყინულიყო და კარებისკენ იყურებოდა რომელიშიც 2წუთის წინ ბექა გავიდა,რამდენი რა მოხდარა,ჯერ იყო და ბექამ მანქანით კინაღამ გაიტანა,მერე კიდევ გაჭირვების გამო საროსკიპოში საიწყო მუშაობა და აი ბედისწერა იქაც ბექა შეხვდა რომელმაც მაშინვე გაანთავისუფლა სამსახურიდან და საყვარლობა შესთავაზა,იმ გამეს კი გაყინული დედა დახვდა სახლში,დედის გახსენებაზე ცრემლი მოადგა და გულში ტკივილი იგრძნო,მერე იფიქრა რომ წესიერი სამსახური ვიშოვე მაკას წყალობითო და იქაც ბექა დახვდააა,,ბედნის ირონიააა არა,გუშინ კი მის მკერდძე ეძინა,გუშინდელი ღამის გახსენებაზე შეაჟრჟოლა და მაშინვე სააბაზანოში შევიდა,არც კი ახსოვს რამდენი დრო გაატარა იქ,ხალათი მოიცვა და ის იყო ოთახში შედიოდა მოსამზადებლად რომ კარზე ზარი იყო,,ზღურბლზე კი ბექა შერჩა რომელიც იღიმოდა,გოგონას მაშინვე გაეღომა და სითბო ჩაეღმარა გულში
-ბექა რამოხდა?
-ვერ გავძელი უშენოდ,მინდოდა კიდევ მეგრძნო შენი ტუჩების გემო(უთხრა და მისკენ მიიიზიდა,კარი ფეხით მიხერა და ტუჩებზე დააკვდა,იქვე სავარძელში ჩამოჯდა და გოგონა მუხლებზე დაიჯინა,თამთას ამოსუნთქვის საშუალებასაც კი არ აძლევდა ისე უკოცნიდა მთელ სახეს)
-ბექაა(როგორც იქნა ამოღერღა გოგონამ)
-ხო პატარა
-სამსახურშუ დამაგვიანდება,ძალიან უჟმური უფროსი მყავს,დამსჯის შემდეგ დაგვიანებისთვის8ეშმაკურად გაუღიმა გოგონამ)
-ჩემი ცუღლუტი,მიდი მოწესრიგდი და მე წაგიყვან
-კიმაგრამ ერთად რომ დაგვინახავენ?
-ნუ გეშინია შორიახლოს ჩამოგსვამ,შენ ადრე შედი,მე ცოტას დავაგვიანებ,,ეხლა მიდი მოწესრიგდი(თამთაც მაშინვე ოთახში გაიქცა და 20 წუთში უკვე მზად იყო,ბექამ ერთიანად აათვალიერა და ნერწყვი მოადგა,),,ზუსთად ეგ მომწონს შენში,უბრალოება(თამთას გაეციან და ახლოს მიიწია მისკენ)
-წავედით დაგვაგვიანდება
-ერთი მაკოცე და კიი(ეშმაკურად გაუღიმა ბექამ,,მანაც არ დააყოვნა და ტუჩებზე ოდნავ შეეხო,,,სამსახურამდე ხმა არცერთს არ ამოუღია თუმცა რასაჭირო იყო,იმის მიუხედავად რომ ბექა საჭესთან იყო სარკედან უყურებდა უკანა სავარძელში მოკლათებულ თამთას რომელის თვალებშიც ბედნიერების მეტს ვერაფერს შეამჩნევდით,,ბექამ მანქანა სამსახურის გვერდითა მხარეს გააჩერა და თამთას მოუბრუნდააა
-მოვედით თამ,მისი შენ შეცუნცულდი მე კი ცოტას დავაგვიანაბ,(თქვა და უკან წამოიწია რომ გოგონასთვის ეკოცნა,თუმცა ამ უკანასკნელმა ხელი ააფარა და გააჩერა)
-სამსახურში შევხვდებით ბატონო ბექა(ეშმაკურად გაეცინა თამთას)
-ერთი მაკოცე და წადი(მუდარის თვალებით გადმოხედა მამაკაცმა,,,ამ უკანასკნელმა კი მხოლოდ ის მოასწრო რომ ოდნავ სახე დაეჭყანა და მანქანიდან გადავიდა),,"როგორ მაგიჟებს ეს გოგო",,თქვა ბექამ და მაქანა უკუმიმართულებით ცაიყვანა,,,,,
-მაკა ბევრი დავაგვიანე?იმედია უფროსი საყვედურს არ მეტყვის,გუშინ ადრე წავედი,დღეს კი გვიან მოვედი(შეწუხებული სახე მიიღო თამთამ)
-არა ნუ გეშინია არ მოსულა ჯერ,არ ვუთხრთ რომ დააგვიანე და ვერც გაიგებს,,აბა როგორ ხარ?
-უკეთ ვარ მადლობა,წავალ ალბათ ბევრი საქმე მაქვს
-კიი უამრავი რამ გაქვს მოსაწესრიგებელი,აი აიღე,აქ იმ ადამიანების სიაა ვისთანაც შეხვედრა გაქვთ დღეს
-კარგი მადლობა,გადამარჩინე(მეგობარს თვალი ჩაუკრა და იქვე საბუთებს დაუწყო ქექვა)
-დილამშვიდობისა(მოესმა ბექას ხმა უკნიდან და შეაკანკალა,
-დილამშვიდობისა ბატონო ბექა(შეტრიალდა და ისე უთხრა,თან ეღომებოდა ჩუმად რომ არ გაცინებოდა,კდევ კარგი მაკა მის უკან იდგა და ვერაფერს ამჩნევდა,ბექამაც ერთი ჩაიღიმა
-თამთა ხომ არავის დაურეკია ჩემთან(იკითხა სხვათაშორის)
-დიახ,უამრავმა ადამიანმა დაგირეკათ ტქვენ არყოფნაში,დღეს უამრავი შეხვედრა გაქვთ,თქვენი დაგვიანების გამო მიმოწია შეხვედრები მოგვიანებით გადამედი(ერთიანად ჩამოარაკრაკა თან ცდილობდა რომ არ გაცინებოდა)
-კარგი გოგო ხრა,კარგად გიმუშავია,ჩემ აქ არ ყოფნაში(ეს სიტყვები უფრო გარკვევით თქვა),,,მაშ კარგი,,ყავა შემომიტანე თუ შეიძლება და დღის წესრიგი გამაცაი(მკაცრად წარმოსთქვა და უკან გაბრუნდა)
-ვაიმე რა მაგარი ხარ თამ,მართალია კანკალებდი მაგრამ მაინც კარგად გაართვი თავი(უთხრა მაკამ)
-ხო ვნერვიულობ ძალიან,მეშუნოდ აარ შეეტყო რომ აქ არ ვიყავი,კარგი წავალ და ყავას მოვუდურებ,,,,,,

ბექა სავარძელში ჩაესვენა და გაეღიმა,,"რა ეშმაკი გოგოა,თოთქოს არაფერი მომხდარიყოს",,"არა მართალია,ჯერ კარგად უნდა ვითამაშოთ,არ მინდა ლალის ყურემდე მივიდეს ყველაფერი თორემ ყველაფერს გამიფუჩებს,იმის ძალაც კი არ მაქვს რომ ვუთხრა ცოლი მყავს,ღმერთო რატომ ვარ მასთან პატარა ბიჭივით",,ღრმად ამოისუნთქა,,კარზე კაკუნის ხმა მოესმა
-მობრძანდით(რაც შეეძლო მკაცრად თქვა)
-შეიძლება ბატონო ბექა?(ხმამაღლა დაიძახა თამთამ რომ სხვებსაც გაეგონა)
-მოდი თამთა(თქვა მამაკაცმა და ამ უკანასკნელმაც დახურა თუ არა კარები მაშინვე მოეშვა)
-შაქარი არ ვიცი რამდენი ჩამეყარა(თქვა და ყავა მაგიდაზე დაუდო)
-მოდი აქ(მისკენ მიიზიდა და გოგონა მუხლებზე დაისვა)შენ ჯერ კიდევ არ იცი,რა მკაცრი და უჟმური უფროსი გყავს,ამიტომ ეხლა დაისჯები და იცი რისთვის?(გოგონამ თავი გააქნია),,რისთვის და წეღან რომ შენი კოცნა არ მაგემე,ეხლა ორმაგს მოვითხოვ,(უთხრა და ტუჩებზე დააკვდა)
-ვინმე შემოგვისწრებს(უთხრა ბოლოს თამთამ)
-კარგი ჰოოო,,ეხლა მითხარი რა შეხვერები გვაქ
-რა გითხრა არც მე ვიცი(გაეცინა გოგონას)
-მომეცი ეგ ფურცელი ვნახო რა უწერია მაკას(მამაკაცმა გადახედა თუ არა განრიგს წარბები აიდა),,,ოოოოოო,მძიმე დღე გვექნება
-მე რა უნდა გავაკეთო?(შეშინებულმა გახედა ბექას)
-იმას თუ გავითვალისწინებთ რომ,ყველა შეხვედრა მამაკაცებთან გვაქვს და თითქმის 70% უცოლოა,მაშინ შენი მოვალეობა ის არის რომ მხოლოდ მე მიყურო
-ეჭვიანობ(ჩაიხითხითა თამთამ)
-მე ძალიან მესაკუთრე ვარ,ცუდია რომ ჩვენ ურთიერთობას ჯერ ვერ გამოვააშკარავებთ,ამიტომ მომიწევს ვუყურო როგორ ხამებივით გიყურებს სხვა,თუმცა მაგასაც ეშველება რამეს მოვახერხებ,,ის რაც ჩემია ვერავინ შეეხება
-კარგი წავალ ვინმემ რამე არ იეჭვის დიდი ხანი რომ ვარ აქ(თამთა წამოდგა და გასასვლელისკენ გაემართა,ის იყო კარის სახელურისთვის უნდა მოეკიდა ხელი რომ მამაკაცი მას წამოეწია ხელი მაჯაში სტაცა და კედელზე ააკრა),,რასაკეთებ?(ჩუმად წარმოთქვა გოგონამ)
-ჩემი კაბინეტიდან კოცნის გარეშე გასვლა გეკრძალება დღეიდან გასაგებია?ნუ რათქმაუნდა როდესაც მარტო ვიქნებით(სიტყვის თქმაც კი არ აცადა ისე დააცხრა ტუჩებზე)
-ესე იცოდე ვაღარ ვიმუშავებ(საყვედურით უთხრა თამთამ)
-კარგი წადი,,(თამთას ძალაგამოცლილი გავიდა გარეთ სახეზე ფერი დაკარგვოდაა,რას უშვება ეს კაცი,როგორ აგიჟებს,მისი ერთი შეხება და კოცნაც კი ჭკუიდან შლის)
-კარგად ხარ თამ?(მაკა მაშინვემასთან გაჩნდა)
-არვიცი არვიცი,კინაღამ მიმიხვდა რომ არ ვიყავი აქ,ვერაფერი ვუპასუხე
-კარგი დაწყნარდი მიეჩვევი და აღად დააგვიანო აწი,,მოდი ყავა დავლიოთ
-კარგი და მალე დავუბრუნდეთ თორემ უკვე მეშინია ამკაცის(გოგოებს ოდნავ გაეცინათ)

ბექას უკვე ჩკუიდან შლიდა ეს ყველაფერი,ასეთი თავისი თავი არასდროს არ ახსოვს,როდესაც ყმაცვილობაში იყო მაშინაც კიი,სულ მასთან უნდოდა ყოფნა,რას უშვება ეს ქალი,აი ეხლაც კი ენატრება მისი მოფერება და კოცნა,,ამ ფიქრებიდან ტელეფონის ხმამ გამოიყვანა
-გისმენ ზურაბ
-ბექაა ლალის ადვიკატს ყველაფერი შევატყობინე,მართალია უარს ამბობს განქორწინებაზე მაგრამ ხვალ 12ზე სასამართლოა და აუცილებლად მოდი
-კარგი მადლობა,აუცილებლად მოვალ,ლალი არ მაინტერესებს,მოუწევს იმ აზრთან შეგუება რომ უნდა გავქორცინდეთ
-კარგი აბა ხვალამდე(ტელეფონი გათიშა და კმაყოფილმა გაიღიმა,თუმცა ერთი რაღა მაინც აწუხებდა,როგორ მიიღებდა თამთა ამ ამბავს,,საათს გახედა უკვე 11:40 აჩვენებდა,მათ კი 12ზე უკვე შეხვერდა ჰქონდა,,პიჯაკი აიღო და გასასვლელისკენ გაემართა,კალიდორში გოგონების სიცილი შემოესმა და მათკენ გაემართა,ისინი ყავას მიირთმევდნენ და რაღაც ძველ ამბებს იხსენებდნენ)
-თამთა!(ცოტა მკაცრად მოუვიდა,რაზეც გოგონას ყავა ყელში გაეჩხირა და ოდნავ ხველება აღმოხდა,მართალია ბექა შეცბა მაგრამ თითქოს არაფერი ისე განაგრძო,მაგრამ როდესაც თამთა მობრუნდა და შეშინებული თავლები მიაპყრო გული შეეკუმშა)
-კისმენთ ბატონო ბექა(ფეხზე წამოდგა ის)
-12ზე შეხვედრა გვაქვს და გთხოვ მოემზადე(რბილად თქვა და წავიდა)
-რა უხეშია(თქვა თამთამ და ყავის ჭიქა მაგიდაზე დადო)
-ხოო მართალია(გაეცინა მაკას და მეგობარს უკან გაყვა)

ბექა მანქანაში იჯდა და თამთას ელოდებოდა,ისიც მალე ჩამოვიდა და უკანა სავარძელზე მოკალათდა
-იცოდე ეგრე მეორედ არ შემომხედო თორემ გული მტკივა(თქვა და მანქანა დაძრა)
-როგორ?(გაუკვირდა გოგოს)
-როგორც წეღან,შეშინებული თვალებით
-რა მექნა,მართლა ძალიან შემაშინე
-შენ კი მე ძალიან შემაშინე,ყავა რომ გადაგცდა,არც კი ვიცოდი როგორ მოვქცეულიყავი
-კარგი დაივიწყე,ვიცი რომ აქ სხვანაირად უნდა მოვიქცეთ
-მართალი ხრა,ხოდა ეხლა კარგად გამცდარი ვართ ფირმას ამიტომ ადექი და გადმოსკუპტი წინ,(მანქანა გააჩერა და დაელოდა სანამ თამთა ცინ დაჯდებოდა),,,აი ეგრე ჯობია,(უთხრა და თამთას მარცხენა ხელი,მის მარჯვენაში მიაქცია)
-საჭეს მოკიდე რამეს არ დავეჯახოთ(სიცილით უთხრა გოგონამ)
-ეგერე უფრო კარგად ვარ(გადმოხედა და გოგონას გაუღიმა),,აი მოვედით,,ეს საბუთები აიღე და თავი მშვიდად გეჭიროს კარგი?(თამთამ თავი დაუქნია და ორივენი შენობისკენ გაემართნენ
-აქეთ მობრძანდით ბატონო ბექა,უკვე გელოდებიან(სანდომიანი შუახნის ქალბატონი მიეგება მათ და საკონფერეციო დარბაზამდე მიაცინა)
-როგორ ხართ ბატონო ბექა?
-გმადლობ კოტე თავად?
-არამიშავს,(თქვა და ეხლა უკვე თამთას შეავლო თვალი,ბექას თვინში სისხლი აასხა როდესაც დაინახა როგორ აათვალიერა კოტემ ის და როგორ მოიკვნიტა თუჩები)
-კოტე ეს თამთაა ჩემი ასისტენტი
-ძალიან ლამაზი ასისტენტი გყოლი ბატონო ბექა,მიკვირს ცდუნებას როგორ უძნებ(თამთას ხელი აიღო და ეამბორა,,თამთა დაიბდა უცებ ახედა ბექას რომელსაც სახე დაჭიმვოდა,ხელი მოიშორა და შეუმჩნევლად გაიწმინდა ტანსაცმელზე,თუმცა ბექამ ეს მაინც შეამჩნია და გაეღიმა)..აქეთ დაბრძანდით,,ყავას ხომ არ ინებებთ?
-არა გმადლობთ(თქვა გოგონამ და თვალები გადაატრიალა,მერე ბექას ისე შეხედა თითქოს ეუბნებოდა აქ სად მომიყვანეო)
-კარგი საქმეზე გადავიდეტ კოტე(ბექა ცდილობდა გაღიზიანება დაეფარა მაგრამ ამაოდ,,,მთელი 3საათი იხილავდნენ ყველა საკითხს,ბექა უკვე თავბედს იწყევლიდა რომ თამთა აქ წამოიყვანა,რადგან კოტე სულ მას მიშტერებოდა,გოგონას კი თავი ჩაღუნული ჰქონდა და ერთ წერტილს მიშტერებოდა,ყველაზე ცუდი კი ის იყო რომ კოტე აწი მის კომპანიაში ყოველ დღე მოვიდოდა და თამთასთანაც შეხება ექნებოდა,ის რომ ეს კაცი დამშეული მგელივით უყურებდა მის საყვარელ ქალს იჭრებოდა,,,,მართალია კოტეს დაემშვიდობეს მაგრამ ეხლა უკვე მეორე შეხვედრაზე მოუწია კიდევ ხასითის გაფუჭება ბექას,რადგან იქ თითქმის 15 მამაკაცი იმყოფებოდა რომელებიც თვალს ვერ წყვეტდა თამთას ზღვისფერ თვალებს ერთ-ერთმა აღნიშნა კიდეც
-ბატონო ბექა მინდა ვაღიარო რომ უზადოდ მიმზიდველი თვალები აქვს თქვენს ასისტენტს და მგონია რომ არც ერთი მამაკაცი არ დარჩენილა გულგრილი მის მიმართ
-მგონი აქ საქმისთვის მოვედით ბატონო თეიმურაზ და არ იმიტომ რომ ქალბატონი თამთას თვალებისთვის გემზირათ(მშვიდად წარმოსთქვა ბექამ)
-კიბატონო რათქმაუნდა განვაგრძოთ,,,,(ალბათ 6საათი იქნებოდა ყველაფერს რომ მორჩნენ და მანქანაში ჩასხდნენ)
-ალბათ მომიწევს შენი სადმე გამოკეტვა(გაიგონა თუ არა ეს სიტყვები თამთამ მაშინვე სიცილი აუტყდა),,ნუ დამცინი შე ეშმაკო,იცოდე არავის მივცემ უფლებას რომ ახლოს მოგიახლოვდეს და შეგეხოს(მისკენ დაიხარა და ტუჩებზე შეეხო),,სამსახურში დავბრუნდეთ,ეს საბუთები მოვაწესრიგოთ და მერე სახლში წავიდეთ კარგი?რაც მალე მოვრჩებით მით უკეთესი,თორემ უკვე ვეღარ ვითმენ ისე მინდა შენთან,თან ეხლა ყველაფერ დაძაბულობას შენთან ერთად სააბაზანოში ნებირვობა მომიხსნიდა
-კარგი წავიდეთ მაშინ და სახლში რომ მივალთ მერე მე მოგივლი,თან რამეს გაგიკეთებ ხომ გშია?(ბექაც დაეთანხმა და მანქანა დაქოქა,სამსახურში მისულებს თანამშრომლები თითქმის წასული დახვდათ,საბუთები გადაახარისხეს და როდესაც საქმეს მორჩნენ თამთას სახლს გაუდგნენ,ბექამ გზად გააჩერა და მაღაზიიდან რამოდენიმე პარკით ხელში დაბრუნდა
-ეს რა არის?(ინტერესეთ შეავლო თამთამ თვალი პარკებს)
-მზა საჭმელია,არ მინდა დრო მის მზადებაში დავკარგოთ,ისედაც ბევრი დრო დავკარგეთ(თამთას გაეცინა,,სახლში მისვლისთანავე შეუდგა თამთა სუფრის გაწყობას თუმცა არ დასცალდა,უკნიდან ბექა მიეპარა და ყელზე დაეკონა)
-მოიცა ჯერ ვჭამოთ
-არა აღარ შემიძლია მოცდა(თქვა მამაკაცმა და მაშინვე საძინებელში გააქანა,,,,,უკვე ერთმანეთისგან ალერსით დაღლილები აბაზანაში იწვნენ და ნებივრობდნენ,გოგონა ბექას ფეხებშუა მოკალათებულიყო და თავი გულზე მიედი,ბექა კი თმებზე ეფერებოდა შუბლზე თუჩებით შეეხებოდა ხოლმე
-ბექა მშია(საცოდავი სახით ამოხედა გოგონამ)
-კარგი გადავივლოთ და ვჭამოთ,,,(ბექას არც კი ახსოვს ესე გემრიელად ბოლოს როდის ეჭამა,რამდენი რამ შეცვალა ამ პატარა გოგონამ,თოთქოს ახლიდან დაიბადა,სიცოცხლის ხალისი დაუბრუნა,ღიმილით შეცქეროდა მის სიმაზეს,ბავშვურობას,რამდენიხანია უკვე ესე სრულყოფილად თავი არ უგრძვნია,რამდენი შეცდომა დაუშვა ცხოვრებაში,ყველაზე დიდი კი ლალი როდესაც მოიყვანა,ლალის გახსენებაზე უსიამოვნო გრძნობა დაეუფლა,აინტერესებდა რა მოხდებოდა ხვალ,,,"ეხლა მხოლოდ თამთა მაინტერესებს,არ მინდა სხვა რამეზე ვიფიქრო" გაიფიქრა და ხელი ხელზე შეახო გოგონას
-მოდი ჩემთან(მისკენ მიიზიდა და ხელში აიყვანა)
-ბექა დამსვი არ გაგივარდე
-ნუ ფართხალებ გოგო!თორემ მართლა გამივარდები,(ბექამ ოთახის კარები შეაღო, უცებ შემოაძარცვა გოგონას სხეულზე მოფარებული ხალათი და მკერდზე დააკვდა)

დილით როდესაც თამთას გაეღვიძა თავი ბექას შიშველ მკერდძე ედო,ოდნას შეახო ტუჩები მკერდს და ფრთხილად გამოძვრა საწოლიდან,სამზარეულოში გავიდა და ოთახში 2ფინჯანი ყავით ხელში დაბრუნდა,ბექას ისევ მშვიდად და უღშფოთველად ეძინა,მისკენ დაიხარა და ტუჩებზე დაეკონა რაზეც ბექა გამოფხიზლდა
-მართალია საშინლად არ მიყვარს როდესაც დილას მაღვიძებენ მაგრამ ესეთ გაღვიძებაზე წინააღმდეგი არ ვარ
-ყავა მოგიტანე
-კარგი გოგო ხარ,სამსახურში გაგიყვან,მე კი საქმეები მაქვს მოსაგვარებელი და საღამოს გნახავ კარგი?(თამთამ თავი დაუქნია და ფინჯანი მიაწოდა,,,,,,,ბექამ სამსახურთან ახლოს გააჩერა და თამთას გამოხედა)
-არ მინდა რომ დაგტოვო,სულ მინდა შენ გხედავდე და გეხებოდე,მართლა სერიოზული საქმე მაქვს თორემ,,
-კარგი საღამოს გნახავ,მერე რა მოხდა,მოაგვარე ეგ საქმეები,კარგი?
-როგროირ კარგი ხარ,იმასაც კი არ მეკითხები არ საქმე მაქვს,არ გაინტერესებს?
-მოაგვარე და თუ გინდა მითხრაი,რომც არ მითხრა გული არ დამწყდება,,ეხლა კი წავალ(ტუჩებზე შეეხო და მანქანიდან გადავიდა,,ბექამ საჭეს ხელი ოდნავ დაკრა და მანამდე არ დაუძრავს სანამ თამთა თვალს არ მოეფარა,,,სასამართლოში ზუსტად 11ზე იყო,ზურა მოსაცდელში დახვდა
-აბა რახდება ზურაბ?
-კარგია რომ მოხვედი,ჯერ არ ვიცი არც შენი ცოლი მოსულა და არც მისი ადვოკატი,კარგია თუ არ გამოცხადდება,ჩვენ სასარგებლოდ იქნება
-კარგია კარგი,,,კარგი ზურაბ მე დავრეკავ და ეხლავე მოვალ

თამთამ მხიარულად და ბედნიერად შეაბიჯა ოფისში
-როგორ ხრა მაკუშ?
-რაზდება თამ?რაღაც ბედნიერი ჩანხარ
-უსაზგვროდ,შეყვარებული ვარ
-მართლა?ვიცნობ?
-არა,მაგრამ გაგცნობ მერე
-კარგია,მაგრამ ეხლა ბექასთან სტუმარია,უკვე რამდენიხანია იცდის და გთხოვ დაელაპატაკე რა კაბინეტშია
-კარგი ეხლავე....კოტე?(უსიამოვნოდ წამოიძახა თამთამ როდესაც ბექას სავარძელში ჩამჯდარი დაინახა)
-მშვენიერო თამთა,თქვენც აქ ყოფილხართ
-დიახ,რამე გნებავთ?
-ბექასთან მქონდა საქმე,თუმცა მითხრეს რომ არ მოვიდოდა და თქვენ გელოდებოდით,მინდა სადილზე დაგპატიჟოთ
-დიდი მადლობა მაგრამ არ შემიძლია
-და რატომ დაკავებული ხართ?არ მითხრათ რომ მეუღლე გყავთ,ვიცი რომ თავისულაფალი ბრძანდებით
-მეუღლის არყოლა არ ნიშნავს იმას რომ თავისუფალი ვარ
-ანუ შეყვარებული ხართ(ოდნავ ირონიიით მითხრა)
-მაგ თემის განხილვას თქვენტან არ ვაპირებ
-როგორც გნებავთ,,კიდევ შემოვივლი,ნახვამდის თამთა(სახელი გამოკვეთილად თქვა და გავიდა),,,
-ესღა მაკლდა(ჩაიბუთბუტა და ის იყო გასვლას აპირებდა რომ მობილურმა დაურეკა,,,ბექა იყო)
-ხო ბექა
-უკვე მენატრები იცი?
-მეც
-რაგჭირს?
-კოტე იყო აქ და სადილზე დამპატიჟა
-რააა?(თითქმის ყვირილი ჩაესმა თამთას ტელეფონში)მერე რა უთხარი?
-უარი რათქმაუნდა
-კარგი მაგ საქმეს მე მოვავარებ,ეხლა წავედი და საგამოს გნახავ კარგი?
-კარგი,ნახვამდის
-დროებით პატარა,(მამაკაცმა გაღიზიანებულმა დადო ყურმილი,როგორ უნდოდა კოტესთვის თავისი არდგილი მიეჩინა მაგრამ,ამ შემთხვევაში უძლური იყო,როგორ აეხსნა თამთასთვის რომ ცოლთან არავითარი ურთიერთობა აქ ქონდა
-ბექა დროა შევიდეთ(ზურაბის ხმამ გამოაფხიზლა)
-მოვიდნენ ლალი და მისი ადვოკატიც?
-კიი და წავედით
მამაკაცს ერთიანად გააჟრჟოლა,იცოდა ლალი რომ არასოდეს განქორწინდებოდა და იმის უფლებას არ მისცემდა ოდესმე ბედნიერი ყოფილიყო სხვასთან,ამაყად შეაბიჯა კაბინეტში და ქალის წინ ჩამოჯდა,რომელიც გაბოროტებული სახით უყურებდა მას,,,,არც კი ახსოვს რაზე იკამათეს მისმა და მისი მეუღლის ადვოკატმა,ბექას ფიქრები მხოლოდ თამთასთან დაქროდა,ფიქრობდა როგორ ესიამოვნებინა მისი საყვარელი ქალი დღევანდელი გაღიზიანუბული ლაპარაკის გამო,მას რომ არაფერი დაუშავებია,პირიქით უარი უთხრა კოტეს სადილზე,ბოლოს იმ დასკვნამდე მივიდა რომ 1კვირით შვებულება აეღო და მასთან ერთად სადმე განმარტოვებულიყო,,"ესეც ასე,ბედნიერედამდე მხოლოდ ლალისთან გაყრა მაკლია" გაიფიქრა და თვალი შეავლო მის მეუღლეს,"რატომ დავთანხმდი მამაჩემს შენს მოყვანაზე,ეხლა ხომ უფრო ადვილად იქნებოდა ყველაფერი"
-ბექა აქ ხარ?(ხელი მხარზე დაადო ზურაბმა)
-ბოდიში ზურაბ ვფიქრობდი,,რახდება?
-ლალი თავს იკლავს არ უნდა განქორწინება,3თვე მიცეს დრო,თქვენი კონტრაქტის თანახმად,მეტი ადრე ვერ ვიზამ ძმაო ხომ გესმის?,,რაც შეეხება ქონებას,ბინას ითხოვს სანაცვლოდ როდესაც ანქორწინდებით
-რასაც გინდა იმას მივცემ,ოღონდ მომეშვას
-მაშინ აქ მოაწერე ხელი და თავისუფალი ხარ(მამაკაცმა მოაწერა თუ არა ხელი მაშინვე წამოდგა)
-ზურაბ შენ მერე გნახავ,,,,აბა ლალი ბედნიერედ ხელი დაუქნია და გავიდა
-იცოდე განანებ ბექა(გამწარებულმა წარმოთქვა ქალმა და ხელი მაგიდას დაჰკრა)
ბექას უკვე თავისი ნივთები ჩაელაგებინა და მისი ძმის სახლს მიმდგარიყო
-რაიყო ამოგაგდეს?(აეცინა ვატოს)
-შენ მაკლდი კიდევ,,ცოტახანი აქ ვიქნები,სანამ ვიყიდი კარგი?
-არაგრცხვენია ბექა?(საუბარში უკვე ნინა ჩაერთო)წამო ოთახს გაჩვენებ

-თამ შენ გირეკავენ მგონი(შემოაღო ბექას კაბინეტი მაკამ,რომელსაც ჯერ კიდევ ხელში ეჭირა მობილური რომელიც ეხლახანს გაუთიშა ბექას)
-სამსახურის ნომერზე?(აუკვირდა გოგონას)
-ხო ბანკიდან არიან მგონი(თამთას მაშინვე ცივდა ოფლმა დაასხა)
-გისმენთ(შეშინებული მივარდა ტელეფონს)
-...............
-როდის?
-...........
-კიმაგრამ მე ხომ ყოველთვის ვფარავდი
-..............
-ეხლავე წამოვალ(თქვა და ყურმილი მაშინვე დადო)
-თამთა რახდება(მაკა გაფითრებულ გოგონას მივარდა)
-სახლი გამიყიდეს მაკა,მხოლოდ 1დღე მომცეს დრო რომ დავცალო
-როგორ თუ გაგიყიდეს,წესიერად ამიხსენი
-მამა რომ მომიკვდა მაშინ გამოვიტანეთ სესხი,მერე დედაც ცუდად ახდა და მეც დამჭირდა,მართალია ყოველ თვეში ვფარავდი მაგრამ უკვე ეს 2წელი გავიდა რაც კონტრაქტი მქონდა და ამიყიდეს,ეხლა სადღა ვიცხოვრო(თამთა ბექას სავარძელში ჩაესვენა და ატირდა)
-კარი დაწყნარდი გთხოვ
-მისმინე ეხლა უნდა წავიდე,ბატონი ბექა თუ მოვა რაღაც მოიფიქრე კარგ?იცოდე ეს ჩვენ შორის უნდა დარჩეს
-კარგი არ ინერვიულო,,,(თამთა გიჟივით გავარდა გარეთ და იქვე მდარ თაქსში ჩაჯდა,20წუთში უკვე ბანკში იყო,ძალაგამოცლილი დაეშვა სავარძელზე და ისმენდა როორ მშვიდად უხსნიდა ბანკის თანამშრომელი რომ მისი სახლი გაიყიდა,მათი ნათქვამიდან მხოლოდ ბოლოს სიტყვები დაამახსოვრდა
-ძალიან ვწუხვართ ქალბატონო მაგრამ,ხვალ დღის 3საათამდე უნდა დაცალოთ ყველაფერი,,(ზალაგამოცლილი და ცხოვრებისგან დაღლილი მიუყვებოდა გზა,არც კი იცოდა სად მიდიოდა ან რა იქნებოდა მომავალში მაგრამ მაინც რაღაცის იმედი ქონდა,,ტელეფონზე უამრავი ზარი და შეტყობინება იყო მოსული ბექასგან,ეხლა არც ბექასთან ლაპარაკის თავი ქონდა,როგორ ეთქვა რომ ქუჩაში დარჩა,იქვე სკამზე ჩამოჯდა და მობილურს დააშტერდა რომელსიც გამუდმებით რეკავდა

-ნეტავ რამოხდა?ნუთუ ისევ კოტე?(ჩაილაპარაკა მამაკაცმა და სწრაფად გაუყვა მისაღებს)
-რამოხდა ბექა(ვატო გზაში წამოეწია და შეაჩერა)
-არაფერი აუცილებელი საქმე მაქვს(თქვა და გავარდა,,გზაში გიჟივით მიყავდა მანქანა,იმის წარმოდგენაც კი ზარავდა რომ შეიძლება რამე უჭირდა ან ისევ კოტემ მიაკითხა),,"ნუთუ რამეს დაუშავებდა"გაიფიქრა თავისთვის და შეაჟრჟოლა,,"ნეტავ გაბედოს" დასინსილა და გაზს მიაჭირა,,,10 წუთში უკვე ოფისში იყო,მშვიდად შევიდა მაკასთან რომ რამე არ დატყობოდა
-მაკა თამთა სად არის?მჭირდება დაუძახე
-იცით ბატონო ბექა თამთა არ არის
-რას ნიშნავს არ არის?(გაღიზიანებულმა ჰკითხა)
-არ გაანთავისუფლოდ გთხოვთ,მართლა აუცილებელი საქმე ქონდა
-მაკა! თუ არ გინდა რომ შენ დაკარგო სამსახური უნდა მითხრა რა საქმე აქვს ესეთი რომ სამსახურს როცა უნდა აცდელს(ქალი მოოიღუშა,შემდეგ მიმოიხედა ხომ არავინ მიყურებსო და დაიქყო)
-2წლის წინ როდესაც თამთას მამა გარდაეცვალა ფული ა ქონდათ ამიტომ სახლი ჩადვეს,მერე დედაც ცუდად ყავდა და ცოტა ისევ გამოტანა,დღეს დაურეკეს ბანკიდან და უთხრეს რომ სახლი გაუყიდეს,ძალიან გთხოვთ,ისედაც ცუდად არის არ გაანთავისუფლოდ,არავინ არ ყავს
-კარგი დაწყნარდი,ეხლა მე წავალ საქმე მაქვს,ეს ამბავი არ უთხრა თამთას რომ ვიცი კარგი?
-კარგი,,მადლობა ბატონო ბექა
-არაფრის,კარგი გოგო ხარ რომ მომიყევი(თქვა და მაშინვე წამოვიდა,,მანქანაში ჩაჯდომისთანავე აკრიფა ნაცნობი ნომერი)
-ზურაბ შენი დახმარება მჭირდება ისევ,,,1საათში ვიქნები შენს ოფისში(თქვა და დადოო),,,,,,,,,,,,
-აბა რახდება არ მეტყვი(საბარი ზურაბდა დაიწყო,)
-პირველ რიგში მადლობა რომ ჩემი საქმე მოაგვარე,,მეორე,ხომ გახსოვს ის გოგო ჩემ ოფისში ზღვისფერი თვალებით?(ზურაბმა გაოცებით შეხედა მეგობარს)ბანკმა სახლი აუყიდა თუ უყიდის არ ვიცი,მინდა რომ გააარკვიო ყველაფერი და ამ საქმეს მიხედო,თუ შესყიდვა იქნება საჭირო მე ვიყიდი
-კარგი ჰო მაგრამ,ვერ გავიგე რაში გჭირდება ეგ
-ზურაბ ძალიან გთხოვ ზედმეტი კითხვების გარეშე
-კარგი ეხლავე გადავრეკავ და გავიებ რომელ ბანკში ქონდა ბინა,,,,(ბექა კმაყოფილი მიუყვებოდა ქუჩას,მაგრამ ერთი რამ მაინც აწუხებდა,სად შეიძლება ყოფილიყო თამთა,არც ოფისში და არც სახლში არ იყო,რამდენჯერ დაურეკა უკვე და უამრავი მესიჯიც მიწერა მაგრამ ამაოდ,,,უკვე საღამოს 9საათი იქნებოდა როდესაც თამთას ლოდინი დაღლილს ის იყო მანქანა უნდა დაექოქა და სადმე გზაზე მოეძებნა გოგონა როდესაც დაინახა როგორ არეული ნაიჯებით მოადგამდა ფეხს გოგონა
-პატარა ხომ კარგად ხარ?(მაშინვე მიუახლოვდა და მის მკლავებში მოიქცია,თამთამ ქვემოდან ცრემლიანი თვალებით ამოხედა და ხელები კისერზე შემოხვია,ბექას გული შეეკუმშა საყვარელი ქალის განადგურებულის სახის დანახვის გამო,ერთი ხელის მოსმით აიტაცა და კიბეებს აუყვა,,სახლის კარები კარად ჩაკეტა და გოგონა საძინებელში გაიყვანა,,ფრთხილად დააწვინა დაწოლზე და გვერდით მიუწვა თვითონაც,მერე კი გულზე მაგრად მიიხუტა და გრძნობდა მის აჩქარებულ გულისცემას)
-როგორ მანერვიულო რომ იცოდე,კინაღამ მოვკვდი,ესე აღარ მომექცე კარი?(ჩუმად ჩასჩურჩულებდა გოგონას რომელსაც უკვე მშვიდად ეძინა მის მკლავებში,,ის იყო თვითონაც დაძინებას აპირებდა როდესაც ტელეფონმა დაურეკა
-გისმენ ზურაბ
-ბექა კარგი ამბავი მაქვს,ბინა ჯერ არ არის გაყიდული,შევიძლია შევისყიდოთ
-იცოდე არაფერი დაიშერო,რამდენსაც მოგთხოვენ გადარიცხე,ისე რომ ჩემი სახელი არ გამოჩნდეს კარი?
-კარგი აბა დროებით ბექა,ხვალ გნახავ
-რამოხდა?(იკითხა თამთან ნამძინარევი ხმით)
-არაფერი პატარა დაიძინე(შუბლზე ეამბორა და უფრო მაგრად მიიკრა მკერდზე)

დილით ბექას ადრე გაეღვიძა და პირველი რაც იგრძნო ეს თამთას სუნთქვა იყო რომელსაც მის ყელში ჩაერგო თავი,ეხლა იგრძნო რა იყო ცხოვრება,როდესაც საყვარელი ადამიანის თითოეულ ამოსუნთქვას და გულისცემას გრძნობ,გრძნობ რომ ცოცხალია და შენთვის არსებობს,ოდნავ დაიხარა ტუჩებით შუბლზე შეეხო საყვარელ ქალს და მანამ გაიტრუნა სანამ თამთას არ გაეღვიძა
-დილამშვიდობისა
-დილამშვიდობის,არ მეტყვი რა მოხდა?სად იყავი გუშინ ან საერთოდ რატომ არ იღებდი ტელეფონს?
-ბანკში(უემოციოდ წარმოთქვა გოგონამ)
-მერე?
-სახლი უნდა დავცალო დღის 3საათამდე,,ბანკმა გამიყიდა,ამიტომ ვერ გიპასუხე,არ გაბრაზდე რააა?(მავედრებელი თვალებით ამოხედა მამაკაცს)
-კარგი დაწყნარდი,მე დაგეხმარები ყველაფერი კარგად იქნება(უთხრა და თვალებზე ეამბორა),,ეხლა სად უნდა წახვიდე?
-სადმე ვიქირავებ,,ჩემი ხელფასი მეყოფა რასაც შენი ფირმა მიხდის
-არ გინდა ჩემთან გადმოხვიდე?მაინც ერთად უნდა ვიცხოვროთ და გადმოდი ჩემთან კარგი?
-არა ეგრე არ შემიძლია
-რატომ?ერთად ხომ ვართ არა?,,არ მომწონს შენი სახლიდან ჩემ სახლში სიარული,ამიტომ ამ დღეებში სახლის ყიდვას ვაპირებ და იქ გადავიდეთ,მანამდე კი სასტუმროდ დავჯავშნი კარგი?(თამთამ ოდნავ აიწია და მამაკაცის ტუჩებს შეეხო)
-კარგი მაგრამ,ეს ყველაფერი სად წავიღო?(ავჯს მოავლო თვალი)
-მაგას მე მივხედავ,არ ინერვიულო,,,ეხლა კი ავდგეთ კარგი?ბევრი საქმე მაქვს დღეს მოსაგვარებელი,იცოდე ამაღამ ვერ დაიძინებ და ამას აქედანვე შეეგუე,(ეშმაკურად გაუცინა გოგონას და ისი იყო თამთას რაღაც უნდა ეთქვა რომ მამაკაცმა ტუჩებზე დაააცხრა)......
9საათი იქნებოდა როდესაც ბექა თავის ოფისს მიუახლოვდა და თამთაც იქვე შორიახლოს ჩამოსვა,თვითონ კი ზურაბთან გაეშურა,ერთადერთი რამ იყო რასაც ცხოვრებაში არასოდეს ინანებდა ეს თამთასთან ურთიერთობა იყო,როგორ უცებ შემოიჭრა ეს გოგონა მის ცხოვრებაში და რამხელა ადგილი დაიკავა მის გულში,იმის გაფიქრებაზე რომ შეიძლება ოდესმე დაეკარგა შეაჟრჟოლა,მანქანა გააჩერა და სწრაფად აუყვა კიბეებს
-აქეთ მობრძანდით ბატონო ბექა(წინ ახალგაზრდა გოგონა მოეგება და ზურაბის კაბინეტისკენ წარუძღვა)
-მადლობათ(თქვა და კარგი შეაღო)
-მოდი ბექა,დაჯექი
-აბა?რახდება ზურაბ
-მოკლედ,ბინა ჯერ არ არის გაყიდული სხვა პიროვნებაზე,მხოლოდ ბანკს აქვს შესყიდული ამიტომ ყველა ჩემი ნაცნობი ჩავრიე და ბინა ისევ ქალბატონი თამთას სახელზეა,20000 გადავრიცხე შენი ანგარიშიდან,
-ანუ აღარაფერი საფრთხე ემუქრება ხოო?
-არა ყველაფერი წესრიგშია,შეუძლია დGეიდან იცხოვროს,მხოლოდ ამ საბუტებზე მოაწერე ხელი და ვსო
-კარგი მომეეე(მოუთმენლად დაელოდა მეგობარს და როგორც კი გააფორმა მაშინვე დაემშვიდობა,,მანქანა კმაყოფილს მიყავდა და თავის გონებაში წარმოიდგენდა თამთას ბედნიერ თვალებს თუ არა მაშინვე სითბო ეღვრებოდა გულში,თავის ოფისთან სრაფად დაამუხრუჭა და უცებ აირბინა კიბეები,სხვა დროს ლიფტით სარგებლობდა ხოლმე მაგრამ დღეს რაღაც კარგ ხასიათძე იყო,ზედმეტადაც კიი,მაკას მხიარულად გაუღიმა
-როგორ ხარ მაკუშ?(ქალმა თვალები დაპრაწა ხომ არ მელანდებაო?
-კარგად ბატონო ბექა თქვენ?
-მეც არამიშავს,თამთას უთხარი დღის განრიგი და ყავა შემომიტანოს
-თამთა თქვენს კაბინეტშია საბუთებს ახარისხებს
-კარგი,მადლობა,,იცოდე არავინმა შემაწუხოს,შენ თუ რამე საქმე გექნება ტელეფონით დამიკავშირდი
-კარგი ბატონო ბექა
ბექამ მოუთმენლად შეაღო მისი კაბინეტის კარი,ძალიან უნდოდა რომ გოგონას ტუჩების გემო ეგრძნო,დაინახა როგორ იჯდა ის მის სავარძელში და საბუთებს აწესრიგებდა,,თამთა ისე იყო გართული საბუთებით ვერც კი მიხდა როგორ შემოვიდა ბექა კაბინეტში,მაშინ გამოფხიზლდა როდესაც მამაკაცის ვნებიანი კოცნა იგრძნო ყელში,შეშინებული თვალებით გამოიხედა მაგრამ როდესაც ბექა დაინახა დამშვიდდა და გაიღიმა
-ბექ როგორ შემაშინე(თქვა და ფეხზე წამოდგა)
-არ მინდოდა,ისე იყავი გათიშული ვერც გაიგე როგორ შემოვედი
-ხო შემიყოლია,უამრავი არმ მქონდა გასასწორებელი
-მერე დამთავრე?
-რათქმაუნდა
-მაშინ ეხლა მარტო ჩემი ხარ(უთხრა მისკენ მიიზიდა და სავარძელზე ჩამოჯდა,გოგონა კი მის კალთაში ჩაიჯინა,ხელები ზურგზე შემოხვია და ტუჩებზე დააცხრა)როგორ მომენატრა შენთან ყოფნა
-ჩემს ნივთებს რა უქენი?
-არ ინერვიულო საიმედო ხელშია
-მადლობა(თქვა და ოდნავ წამოწითლდა)
-ჩემი გოგო,რომ იცოდე რა ბედნიერი ვარ შენ რომ მყავხარ
-მეც,მიყვარხარ ბექა და გთხოვ არასოდეს მომატყულო,მირჩევნია სიმართლე ვიცოდე
-ჩუუ,შენს მოტყყუებას არ ვაპირებ,მეც ძალიან მიყვარხრა,არ ვიცი რა გამიკეთე მაგრამ უშენოდ მართლა არ შემიძლია
-კარგი ეხლა გავალ და ყავას შემოგიტან
-მიდი პატარა(ტუჩებზე შეეხო და წამოდგა,შემდეგ კი მიმავალ თამთას გააყოლა თვალი რომელიც მისი უზადო სხეულის მიხვრა მოხვდით მიემართებოდა კარისკენ,,,გოგონას ის იყო კარი გააღო რომ წინ ულამაზესი ოდნავ შესამჩნევი მუცლით გოგონა შეამჩნია რომელსაც უკან 2 მამაკაცი ახლდათ
-დიახ(იკითხა თამთამ)
-ჩვენ ბექასთან ვართ(თქვა გოგონამ)
-კიბატონო მობრძანდით
-ვაა ჩემი საყვარელი რძალი და ძმა(ხმამაღლა დაიძახა ბექამ და მათკენ წავიდა)მოდით აქ დაჯექით,თამთა გაიცანი ეს ჩემი ძმაა ვახო,ეს მისი მეუღლე ნინა და ეს კი ჩვენი მეგობარი ლუკა,,,ეს ჩემი ახალია ასისტენტია თამთა
-სასიამოვნოა,ყავას მოგართმევთ ბატონო ბექა
-მადლობ თამთა
-აბა რას შუებით?როგორ მოხდა აქ რომ მოგიცდათ ფეხი
-ჯერ ის გვითხარი გუშინ სად გავარდი,ან ღამე რატომ არ მოდი,,ხომ იცი შენი პრობლემები ჩვენიც არის(უსაყვედურა ვატომ)
-ვიცი ძმაო ვიცი,ჯერ ერთი რომ პატარა პრობლემა იყო და უცებ მოვაგვარე და მეორეც ღამე სად ვიყავი ეგ ჩემი პრობლემაა(დაეჭყანა და მხარზე ხელი გაჰკრა)
-ის მაინც გაგვაგებინე ლალისთან როგორ მოაგვარე საქმე(საუბარში უკვე ნინა ჩაერთო)
-დღეს ვნახე და შენ ძმაკაცს გადაეცი ვანანებო ასე შემოგითვალა(მოახსენა ლუკამ)
-შეიძლება?(კარზე თამთამ დააკაკუნა რომელსაც ხელში ლანგარი ეჭირა 3ფინჯანი ყავით და 1ფორთოხლის წვენით),,ეს შენ,ყავა არ შეიძლება ბავშვისთვის(ნინას წინ წვენი დაუდო და გაუღიმა)
-დიდი მადლობა საყვარელო(გაუღიმა ნინამაც,ბიჭები კი ამ დროს რაგაც საქმეზე საუბარში ჩაებნენ,თუმცა ბექას თვალები თამთასკენ ქონდა და მისი ასეთი მზრუნველობა პატარასადმი მოეწონა,გული სითბოთი აევსო,თვითონაც სულ იმას უჩიჩინებდა ნინას რომ ყველაფერი ნატურალური მიეღო,უცებ წარმოიდგინა თამთა მისი შვილების დედად და გაბერილი მუცლიდ,დარწმუნებული იყო რომ უბედნიერესი მამაკაცი იქნებოდა,ფიქრებიდან გამოვიდა,ისევ დააკვირდა გოგონას სხეულს და ინატრა რომ ეხლა მარტონი ყოფილიყვნენ,,,,,,,,,,ტამთამ ბექას კაბინეტიდან გასვლისთანავე იგრძნო როგორ ეცლებოდა ძალღონე ფეხებში,ფერწასული მივიდა მაკასთან
-მაკა ცუდად ვარ
-რამოხდა თამ?
-არვიცი გული მერევა და თან თავბრუც მეხვევა(მაკამ რამოდენიმეჯერ შეხედა გამომცდელად მერე კი დაიწყო)
-როგორც შენ მითხარი შეყვარებული ხარ და ალბათ მასთან გქონდა კიდეც ხოო?(თამთას ლოყები აუხურდა და შეუწითლდა)
-ხოო?(ქვემოდან ამოხედა საცოდავად)
-კარგი დამელოდე ეხლავე მოვალ(თქვა და სადრაც გავარდა,10წუთში უკვე აფთიაქის პარკით ხელში დაბრუნდა)
-ეს რა არის?(გაუკვირდა თამთას)
-წამოდი მერე აგიხსნი(სააბაზანოში შეიყვანა და რამოდენიმე წუთის მერე ორივენი გაოგნებული გამოვიდნენ)
-ანუ ორსულად ვარ?(გაეღიმა თამტას და ხელი მუცელზე მოისვა)
-ჰო ორსულად ხარ ლამაზო,წარმომიდგენია რა ბედნიერი იქნება ის ადამიანი ვისთანაც შენ იქნები
-ჰო(ერთ წერტილს მიაშტერდა და ისე ცემდა პასუხს)როდესაც გამოფხიზლდა დაინახა როგორ ემშვიდობებოდა ბექა მის მეგობრებს)
-თამთა შემოდი ჩემ კაბინეტში თუ შეიძლება
-ეხლავე(აბნეული გაემართა მამაკაცის კაბინეტისკენ,რომელიც იქვე კარებში დახვდა და დახურა თუ არა გოგონამ კარები კედეკზე ააკრა და ტუჩებზე დააცხრა,
"ღმერთო როგორ მაცლის ეს კაცი ძალას" გაიფიქრა და მთელი ძალით ჩაეხუტა
-არ გინდა შვებულება ავიღოთ და სადმე წავიდეთ?
-მაინც სად?(დაბნეული მიაჩერდა გოგონა)
-რავიცი სადაც გინდა
-სადაც შენ გინდა,მთავარის შენთან ვიყო ბედნიერი და არ აქვს მნიშვნელობა
-მაშინ ბათუმში წავიდეთ კარგი?
-კარგი,(უფრო მაგრად ჩაეხუტა და ღრმად შეისუნთქა მამაკაცის სურნელი).......
თამთამ 10დღიანი შვებულება აიღო,ბექამ კი თავისი საქმე მის ძმას გადააბარა დრობით,,,,ბათუმში გატარებული დღეები დაუვიწყარი გახადა მამაკაცმა,თამთა ყველაზე ბედნიერედ გრძნობდა თავს,საყვარელი მამაკაცი და პაწაწინა მათი სიყვარულის ნაყოფი რომელიც მასში იყო აბედნიერებდა,მართალია ჯერ არ უთქვამს შესაფერის მომენტს ელოდებოდა რომ მისთვის დაუვიწყარი ყოფილიყო ეს დღე,ამიტომ არჩია სულ ცოტაჩ მოეცადა,,2დღის წინ მომხდარი ფაქტი გაიხსენა როდესაც ბექამ ერთ ერთ კლუბში წაიყვანა,როგრო აძალებდა სასმელს მაგრამ მან მაინც თავისი გაიტანა და არ დალია,ეშინოდა მის პატარას რამე არ მოსვლოდა,ალბათ ბექასაც რომ სცოდნოდა რომ მისგან ბავშვს ელოდებოდა სასმელს კიარა კლუბშიც კი არ წაიყვანდა,გაახსენდა ის მომენტო როდესაც მამაკაცს ვიღაცამ ტელეფონმა დაურეკა და გარეთ გავიდა,თამთა კი რომელიც ბართან იჯდა და მხოლოდ წყალს სვამდა ვიღაც აეკიდა,გოგონამ იგრძნო უცხო მამაკაცის ხელები წელზე და მაშინვე მოიცილა თუმცა მამაკაცი მაინც ცდილობდა როგორმე დაემორჩილებინა,თამთა ეწინააღმდეგებოდა და რაც შეეძლო უძალიანდებოდა,ბოლოს დაინახა ბექას ანთებული სახე და როგორ უსულოდ დაეცა მოძალადე ძირს,რომელსაც განწირული ურტყამდა ბექა,ეხლა კი დაჰყურებდა მშვიდი სახით როგორ ეძინა მის საყვარელ მამაკაცს
-რაზე ფიქრობ?(გაიგონა ბექას ხმა ისე რომ მამაკაცს თვალები არ გაუხელია)
-მეგონა გეძინა,,ის დღე გამახსენდა კლუბში და (ჩუმად ცაეცინა თამთას)
-არა ვფიქრობდი იცი?
-რაზე?(უთხრა და ოდნავ დაიხარა რომ მამაკაცის ტუჩებს შეხებოდა)
-ჩვენს მომავალზე,ჩემზე,შენზე და ჩვენს შვილებზე(თამთა გახევდა როდესაც ეს სიტყვები გაიგონა)
-რაღაც მინდა გითხრა (თამთას სახე გაებადრა და მამაკაცს მიაჩერდა რომელიც საწოლზე წამოჯდა და მოუთმენლად ელოდა იმის თქმას რაც გულში გაუელვა, ბექას ხელი აიღო და მუცელზე მიიდო)
-ორსულად ვარ(ეს ორი სიტყვა გახდა ბექას მთელი ცხოვრების აზრი,დამუნჯდა,გაშრა,ხმა ვეღარ ამოიღო,თოთქოს ელოდა კიდეც მაგრამ ეს ბედნიერება ისე ახლოს აღმოჩნდა მასთან შეეშინდა არ გამქრალიყო,მთელის სხეული უხურდა, იგრძნო რაღაც სასიამოვნო,ყველაზე წმინდა გულში,თამთას თვალებს როდესაც წააწყდა მაშინ მიხვდა რომ რაღაც უნდა ეთქვა,ვერაფრის თქმა მოახერხა ამიტომ მთელი არსებით ჩაეხუტა მუცელზე)
-ბიჭია?(მხოლოდ ამის კითხრა მოახერხა ბოლოს და გაიგონა თამთას გულიანი სიცილი)
-ჯერ არ ვიცი სულელოო
-როგორ თუ არ იცი?ხვალვე წავალთ ექიმთან(წამოიჭრა მამაკაცი,თუმცა თამთა ბექას სიმკაცრეზე უფრო ეცინებოდა)
-კარგი რა ბექუშ,ჯერ პატარაა ნაყოფი,3თვემდე ვაცალოდ და მერე გავიგებთ
-კარგი,მაგრამ იცოდე ექიმთან მაინც წავალთ
-კარგი ჰოო(გაეცინა და სახეზე ჩამოუსვა ხელი)
-მე ბიჭი მინდა(თქვა მხოარულად)
-ხოდა გვეყოლება(დაეთანხმა თამთაც)
-აუ არ მჯერა,მამა გავხდები,მაგარია,მოვეფერები რაააა,კარგიიი?(ბექა ისე იყო აჟიტირებული უკვე არც კი იცოდა რა გაეკეთებინა,მხოლოდ ერთი რამ უტრიალებდა თავში "ჩემი შვილი" "ჩემი შვილი",,,,,,,,,,,ბათუმში ერთი კვირა დაყვეს,სასაცილო სანახავი იყო გაბრაზებული და გაბუსული ბექა როდესაც თამთა ზღვაში შევიდოდა,არ უნდოდა რაიმე ვირუსი შეყროდა თუმცა გოგონას ერთი კოცნა და მამაკაცს ყველაფერი ავიწყდებოდააა,სახლის გზას მხოარულად მოუყვებოდენ,მამაკაცს წყნარი მელოდია ჩაერთო,ერთი ხელით საჭეს მართავდა მეორე კი თავთას ხელს ჩასჩიდებოდა)
-ბექ აქ რა გვინდა?ხომ იცი ეს სახლი უკმე მე აღარ მეკუთვნის(მანქანიდან მისი ძველი სახლის ფანჯრებს ახედა)
-ერთხელ მაინც მაცადე რომ ამახსნევინო რაა,,შენთვის საჩუქარი მაქ(გაეცინა მამაკაცს და მანქანიდან გადავიდა რომ კარები გაეღო საყვარელი ქალისთვის,,,ბექამ გასაღები მოიმარჯვა და სახლის კარი შეაღო)
-ეს რა არის?(გაოგნებული ათვალიერებდა თამთა ყველაფერს)
-მაკამ ყველაფერი მომიყვა ამიტომ ჩემ ადვიკატს დავავალე ამის მოგვარება და უკავ დაგვიბრუნეს ეს ბინა,მაგრამ ყველაზე მთავარი არ მითქვამს,გავიგე რომ შენი მეზობელი ყიდდა ბინას ამიტომ მთლიანად ეს სართილი შევისყიდე,პირდაპირ შენ სახელზეა,მხოლოდ ხელის მოცერაა საჭირო რომ გადმოგიფორმო,მერე უფლება გექნება როცა მოგინდება მაშინ გამაგდო(გაეცინა მამაკაცს)
-არასოდეს გესმის?(ყელზე შემოეხვია თამთა და ტუჩებზე შეეხო)ჩემი ავეჯი რატომ არ დგია?
-ისინი ძველი იყო,ამიტომ ყველაფერი ჩააბარეს,ეხლა მხოლოდ შენი რჩევები მინდა სახლი როგორ გავაკეთოთ,დანარჩენზე არ ინერვიულო
-ეს საჩუქარი ძალიან ძვირი დაგიჯდება
-დამერწმუნე იმასთან არაფერია რაც შენ გამიკეთე(და ხელი მუცელზე მიადო შემდეგ კი ეამბორა),,კარგი ეხლა წავიდეთ და დავისვენოთ,გადაღლილი ხარ,ჩემებთან წავიდეთ ცოტახნით კარგი?
-აუ მერიდება
-ნუ გერიდება,შენ მალე მათი ოჯახის წევრი იქნები,იქამდე ვიქნებით იქ სანამ აქ არ მოვრჩებით რემონტს კარგი?
-კარგი ჰოოო
-ეგრე,ეხლა კარგი გოგო ხარ,,,მიდი შენ კარგად დაათვალიერე ყველაფერი მე დავრეკავ და გავაფრთხილებ რომ მივდივართ
-მიყვარხრა,,,,ის იყო თამთა ოდნავ მოშერებიტ გავიდა რომ ბექამ მობილურზე დარეკა
-ხო ბექა
-ვატო შენთან ერთო თხოვნა მაქვს მაგრამ იცოდე ზედმეტი კითხვების გარეშე
-რახდება ძმაო მითხრაი
-მოკლედ დიდი ისტორიაა მაგრამ მერე მოგიყვებით,თქვენთან რომ გადმოვდივარ ცოტახნით ეს ხომ იცი?
-კიიი
-ხოდა მარტო არ მოვდივარ
-ანუ(სათქმელი გაწელა)
-ანუ ქალთან ერთად გადმოვდივარ,მისმინე ვატო,ხომ იცი სერიოზულად რომ არ ვუყურებდე ამ საკითხს ტქვენ ვერასოდეს გაიგებდით,მიყვარს თან ჩემ შვილს ატარებს მუცლით
-რააა?(გაოცებულმა წამოიყვირა ტელეფონში)
-რახდება ვატო?(მოისმა ნინიას ხმაც)
-მისმინე ძმაო(დაიწყი ისევ ბექამ)რაც მთაცარია,მან არ იცის რომ ცოლიანი ვარ და არც უნდა გაიგოს გასაგებია?ლალი არ არსებობს
-ბექა დარწმუნებული ხარ რასაც აკეთებ?
-მისმინე ხომ გითხარი მიყვარსთქო,არ მინდა მისი დაკარგვა,გავშორდები ლალის და მერე ავუხსნი ყველაფერს,ეხლა არა ,როდესაც ასე ბედნიერი ვარ,გთხოვ ნინას აუხსენი და ლუკასაც,იცოდე არაფერი წამოგცდეთ
-კარგი ძმაო გელოდებით(ტელეფონი გათიშა თუ არა მაშინვე თამთასკენ გაეშურა რომელიც ოთახების დათვალიერებით იყო გართული და თავისთვის გეგმავდა რა სად უნდა გაეკეთებინა
-რაზე ფიქრობ(უკნიდან ჩაეხუტა ბექ)
-აი აქ ჩვენი ოთახი იქნება,იქ კი ჩვენი შვილის
-როგორც შენ გინდა პატარავ ოღონდ ეხლა ცევედით ჩემეგი გველოდებიან
-აუ გთხოვ არ გვინდა,მე აქ დავრჩები ან სულაც სასტუმროში,მერიდება ძალიან
-აქ მე ვარ უფროსი და მე ვწყვეტ გასაგებია?(მკაცრად წარმოთქვა ბექამ და ბოლოს თავის თავზე გაეცინა)კარგი წავიდეთ დროზე გველოდებიან(თქვა და გოგონას ხელი მოხვია,,,,ორივენი უკვე ვატოს კარის ცინ იდგნენ,ბექამ ზარი დარეკა და თამთამ უფრო მაგრად მიიზიდა მისკენ
-ბექ უხერხულია
-არაფერიც,მინდა ყველამ დაინახოს როგორი ბენიერი ვარ(თქვა და შეხედა როგორ გაიღო კარი)
-მობრძანდით(თქვა ნინამ და გზა დაუთმო მათ)
-გამარჯობა(მორიდებით ჩაილაპარაკა თამთამ,,და ბექას უკან მიჰყვა რომელსაც ხელი წელზე მაგრად მოეხვია გოგონასტვის და მისაღებში შევიდა)
-მოდი ბექა ძმაო,(წინ ვატო დ ალუკა შეეგება)გამარჯობა თამთა,როგორ ხარ?
-გამარჯობა,მადლობთ კარგად თავად?
-თავადობის გარეშე,ვატო დამიძახე
დიდიხანი ისაუბრეს,თამთა ამ ხნის მანძილზე ჩუმად იყო,
ბექა ატყობდა როგორ უხეხულად გრძნობდა თავს გოგონა,თან მთელი დღის დაღლილი,ძალაგამოცლილი იჯდა სავარძელზე მის გვერდით
-კარგი,ჩვენ დავისვენებთ,თამთა ძალიან დაიღალა
-თქვენი ოთახრი გამზადებულია უკვე
-მადლობა ნინა,წავედით კარგი?
-დიდი მადლობა ყველაფრისთვის(მხოლოდ ეს მოახერხა რომ ეთქვა და ბექას უკან გაჰყვა)
-დავისვენოთ ცოტა კარგი?
-კარგი,,ბექა
-ხო პატარა?
-იციან რომ ორსულად ვარ?
-კიი იციან,შენ არაფერზე ინერვიულო კარგი?სულ ცოტა ხანი ვიცხოვრებთ აქ და მერე ჩვენს ბუდეში გადავალთ,სულ ცოტაც მოითმინე პატარა(უთხრა და უფრო მაგრად მიიკრა გულზე,,თამთაც მთელის დღის დაღლილი უცებ მოდუნდა და ჩაეძინა,ბექამ ფრთხილად გაინთავისუფლა მასზე მოჯაჭვული გოგონადან თავი და მისაღებში გავიდა)
-ბოლოს და ბოლოს აგვიხსნი რახდება?,,,(თქვა ვეტომ,იცის მის გვერდით ჩამოჯდა და ამბის მოყოლა დაიწყო,,როდესაც უკვე ყველაფერი დაამთავრა ჭიქით წყალი აიღო და სულმოუთქმელად დალია)
-ანუ ეს ის გოგოა მოცეკვავედ რომ ავიყავნედ ხოო?
-ხოო
-და იქ განთავისუფლე და შენთან დაასაქმე ასეა?
-კი ვატო ასეა
-ეხლა კი შენგან ორსულად არის
-დიახ,ჩემ ბიჭს ელოდება
-კარგი,ეს ყველაფერი ასეა მაგრამ,ლალის რას უშვები?
-რა უნდა ვქნა ხომ იცი რომ ვეყრები,იისიც იცი რატომ შევირთე ცოლად,უბრალოდ მამას კომპანიაში რომ პრობლემები ქონდა,ლალის მამა დაგვპირდა თუ შევირთავდით ჩვენგან რომელიმე ფულს დაბანდებდა ჩვენთან,გადავწყვიტე მე გადამედგა ეს ნაბიჯი რადგან შენ მაშინ ნინა გიყვარდა და არ მინდოდა ცხოვრება დანგგრეოდა,კონტრქტის ტანახმად 2წელი და 5თვე უნდა ვყოფილიყავით ცოლ-ქმარი,მხოლოდ 3თვეღა დარჩა და განვთავისუფლდები მაგისგან,,შენ მაინც ხომ მიცნობ არა,ხომ იცი რომ ქალებთან არ ავმჩატდები,უბრალოდ მართლა არ ვიცი ეხლა რა დამემართა,მართლა მოჯადოებული ვარ,ძალიან მიყვარს,სულ მინდა მასთან ერთად,აი ეხლაც კი მენატრება,მინდა რომ ცოად მოვიყვანო და ბედნიერი ვიყო,სულ რაგაც 1თვე აგვიტანე და მერე გადავალთ ჩვენ ბინაში
-არაგრცხვენია ძმაო,ხომ იცი ეს შენი სახლიც არის და თამთას ისე მივიღებთ როგორც შენ მეუღლეს,კარგი გოგო ჩანს,უბრალო და სპეტაკი სულის
-ხო მეც ძლიან მომეწონა,მორიდებულია ძალიან,,,ბექა იმედია ეხლა სამსახურს დაანებებინებ თავს(საყვედურით გახედა ნინამ მაზლს)
-რათქმაუნდა პირველ რიგში ეგ უნდა ავუკრძალო,თან მინდა ხვალ ექიმთან მივიყვანო და სწორი კვების რეჟიმი გამოუცეროს
-ოჰო ნერვიულობს ბიჭი(გაიკრიჭა ვატო)
-შენღა მაკლდი ეხლა(თავში ხელი წამოარტყა ძმას)
-კარგი გეყოთ ეხლა(დაუბღვირა ნინამ ორთავეს)იმედია ჯერ ვერ გაიგებს რომ ცოლი გყავს
-ხოდა თქვენი იმედი მაქვს მაგაში რომ დამეხმარებით(თქვა ბექამ)თამთან არ უნდა გაიგოს რომ ცოლი მყავს

თამთა რაღაც საშინელმა სიზმარმა გამოაღვიძა,ბექა ესიზმრა,თითქოს ნელ-ნელა მოშორდა და შავ წყვდიადში მიიმალა,,გვერდით გაიხედა და როდესაც ვერ დაინახა მისაღებში გასვლა გადაწყვიტა,,კალიდორი გაიარა და ის იყო მისაღებში უნდა შესულიყო როდესაც ნინას საუბარი გაიგონა როგორ ეუბნებოდა ვიღაცას რომ ჯერ არ უნდა გაეგო რომ ცოლი ყავს,მაგრამ როდესაც ბექას სიტყვები გაიგონა გახევდა,ეხლა უკვე მიხვდა ყველაფერს და გული საშინლად ეტკინა,მიხვდა რომ მთელი ეს სიყვარული,სიტყვები,ყველაფერი ტყუილი იყო,როგორ გააცურა,როგორ მოუკლა გული,მაგრამ ბავშვს რას ერჩოდა,ის ხომ ჯერ სულ პატარა იყო,რატომ გაიმეტა ამხელა ტანჯვისთვის,თამთას ხომ ცოლობა არ შეუთავაზებია მამაკაცისთვის,ის მის საყვარლობაზეც თანახმა იყო,უბრალოდ სიმართლე ცოდნოდა,მოტყუებულად დამცირებულად გრძნობდა თავს,სასწრაფოდ შეირბინა ოთახში,ჩანთა აიღო და იქაურბას გაეცალა

-ბიჭო მგონი კარის ხმა იყო არაა?(თქვა ლუკამ)
-მოიცა გავიხედები(წამოდგა ვატო)
-რახდება?(შეეკითხა ნინა )
-არაფერი არ არის,მგონი მოგეჩვენა(მიუბრუნდა ლუკას)
-მოიცა იქნებ თამთამ გაიღვიძა,წავალ გავხედავ,(თქვა ბექამ და წამოდგა,,ოთახში შევიდა მაგრამ იქ არავინ დახვდა,სააბაზანოშიც შეიხედა თუმცა იქ არავინ იყო,მისაღებში გაგიჟებული გამოვარდა)თამთა სახლში არ არის
-რააა?(წამოვარდნენ ბიჭები)
-ხო არსად არის,,წავიდა,,გაიგონა,,ყველაფერი გაიგონა და წავიდაა(აქეთ-იქეთ დადიოდა,ბოლოს ვეღარ მოზომა და საყვავილე კედელს მიახეთქა)
-დაწყნარდი ეხლავე მოვძებნით(თქვა ვატომ)
-არ მაპატიებს გესმის?არ მაპატიებს(ძმას საყელოში ხელით წვდა და დაუყვირა)უნდა დავრეკო(ტელეფონი მოიმარჯვა)

თამთა იქვე ტაქსში ჩაჯდა და მაშინვე საავადმყოფოს მისამართი უკარნახა,იქ მისულმა უკვე ყველაფერი მოაგვარა იქვე ჩამოჯდა და მის რიგს დაელოდა,გაიგონა ტელეფონის ზარი,ბექა იყო,გული მიეწურა,არ უნდოდა ბექასთვის ესეთი რამე გაეკეთებინა მაგრამ ღირსი იყო,,მისი დამცირებისთვის და გულის ტკენისთვის უნდა დაესაჯა,უკვე მისი ჯერიც მოსულიყო,ის იყო კექიმის კაბინეტში უნდა შესულიყო რომ ბექას სმს მოუვიდა,,"მხოლოდ ერთს გთხოვ,აიღე" და მაშინვე ზრიც შემოვიდა
-რაგინდა?(უხეშად მიმართა თამთამ)
-მისმინე,ყველაფერს აგიხსნი პატარავ,ოღონდ მითხარი სად ხარ
-შენი პატარა არ ვარ და ასე ძალიან თუ გაინტერესებს სად ვარ გეტყვი,საავადმყოფოში ვარ,შენი ცოდვებისთვის უნდა დაისაჯო(თქვა და გაუთიშა,შემდგ კი ექიმის კაბინეტის კარი შეაღო)

-ჯანდაბა არ გამითიშო(დაიყვირა ბექამ)
-რა გითხრა?(მიაჩერდა ყველანი მამაკაცს)
-საავადმყოფოშია და იმედია იმის გაკეთებას არ აპირებს რასაც მე ვფიქრობ თორემ ჩემი ხელით მოვკლავ(იღრიალა და მაშინვე კარებში გავარდა)
-ბექა მოიცა,ჩვენც მოვდივართ(გაყვირა ბიჭებმა და გაეკიდნენ),,,მანქანა მთელი სისწრაფით მიყავდა,ვერც კი გრძნობდა სიჩქარეს,,,"ოღონდ ეს არა,ოღონდ ეს არა",,ხმამაღლა თქვა და უფრო მოუმატა სიჩქარეს,სარკეში ვატოს მანქანა შეამჩნია რომელიც უსიგნალებდა მაგრამ ეხლა არაფერს ჩიოდა მხოლოდ თამთასთვის მიესწრო)

-დიდი მადლობა ბატონო დავით(ხელი ჩამოართვა ექიმს და მისაღებში გავიდა სადაც საბუთებზე ხელი მოაწერა და რამოდენიმე დოკუმენტიც თან წამოიღო,,,ის იყო ეზოში დავიდა როდესაც ბექას მანქანა გიჯივით შემოვარდა და მამაკაცის მაშინვე გადმოხტა,მას კი უკან ვატოს მანქანა მოყვა)
-მითხარი რომ ის არ გაგიკეთებია რასაც მე ვფიქრობ(გაგიჟებული მივარდა თამთას და მხრებში ჩააფრინდა)
-მომაშორე შენი ბინძური ხელები,სწორედაც რომ ეგ გავაკეთე,შენი შვილი არაფერში მჭირდებოდა(დაუყვირა თამთამ)არაფერში მჭირდებოდა მატყუარა ადამიანისგან შვილი,პასუხი უნდა აგო ჩემი მასხრათ აგდებისთვის,ეს კი ერთადერთი საშუელება იყო რითაც სამაგიეროს გადაგიხდიდი,შენთან აღარაფერი მაკავშირებს,ამიტომ იცოდე არასოდეს გამეკარო,აი დამამტკიცებელი საბუთიც რომ აბორტი გავიკეთე(თქვა საბუთები სახეში შეაყარა და მაშინვე მოშორდა გახევებულ მამაკაცს რომელიც აკანკალებული ერთ წერტილს მიშტერებოდა და ხმას არ იღებდა,გრძნობდა რომ ყველაფერში თვითონ იყო დამნაშავე და ალბათ ამისთვისაც იმკიდა მაგრამ ის ხომ სულ პაწაწინა იყო,უცოდველი,ის არ უნდა დასჯილიყო მამის შეცდომების გამო,გულში წვა იგრძნო,ძირს ჩაიჩოქა და ხმამაღალი ტირილი აღმოხდა,უკვე თავს ვეღარ აკონტროლებდა ფეხზე წამოდგა და მანქანას მუჭები დაუშინა,ბიჭები რომელიც იქვე ერთ ადგილს მიყინულიყვნენ უცებ გამოფხიზლდნენ და ბექას დასაწყნარებლად
-გეყოს,გეყოს გესმის?(ხელები დაუკავა ლუკამ)
-თქვენ რა გესმით?იცი როგრო ვარ?მთელი სიცოცხლე წამართვეს,ვეღარ ვსუნთქავ,გესმის?ვეღარ ვსუნთქავ,ხელები და მოცყვეტით დაუშვა)
-წამოდი სახლში წავიდეთ,(ხელი გადახვია ვატომ და მანქანისკენ გაიყვანა)
-არაა,(მთელი ხმით დაიყვირა ბექამ)იქამდე ვერ მოვისვენებ სანამ სიმართლეს არ გავარკვევ(თქვა და თავი გაინთავისუფლა ძმისგან შემდეგ კი საავადმყოფოში გიჟივით შევარდა,,რამოდენიმე წუთი უცდიდნენ ბიჭები რომ არ გამოვიდა შესვლას აპირებდნენ მაგრამ დაინახეს როგორ არეული ნაბიჯებით მოუყვებოდა ბექა კიბეებს)
-მეგონა მეხუმრებოდა გესმის?მაგრამ მართლა გაუკეთებია,ექიმს ვესაუბრე,შვილი მომიკლა,როგორ ვიცხოვროო,მგონია რომ გული ამომაცალეს(ცრემლიანი სახით გახედა ძმას და გადაეხვია,,,,,,ვატო უკვე მძინარე ძმას დაჰყურებდა და გული ტკიოდა,ძმა რომელიც მისთვის ყოველთვის სამაგალითო იყო და ყველაზე ძლიერი ხასიათის ადამიანად მიაჩნდა დღეს ყველაზე უსუსური დაინახა,პირველი შემთხვევა იყო როდესაც ბექა განადგურებულ ნახეს უყურებდა,მტკიცე ხასიათის ადამიანი რომელსაც სულ ერთმა არასწორმა ნაბიჯმა გაანადგურა,რამოდენიმე საათი გასულიყო რაც სახლში ძვლისვ მოიყვანეს და უფრო დაბერებულიც კი ეჩვენა,თვალები ჩაშავებოდა,ჩაცვენოდა,,ვატოს გაახსენდა როგორი გაბრწყინებული თვალებით უყურებდა მისი ძმა თამთას და რა ემოციებით ლაპარაკობდა მის შვილზე,რომელიც რამოდენიმე თვეებში მოევლინებოდა ქვეყანა,გაახსენდა ბექას ნათქვამი რომელიც დიდი სიყვარულით წარმოსთქვა "ჩემ ბიჭს ელოდა" ,კარი ფრთხილად გამოიხურა და თავის ოთახში შევიდა

თამთა შორიდან უყურედა და გული საშინლად ტკიოდა რომ ესე გაუკეთა საყვარელ მამაკაცს,ხედავდა როგორ ტკიოდა ბექასაც და რა დონემდე მიიყვანა მისმა გოგონას გაუთვალისწინებელმა ნაბიჯმა,მეტს ვეღარ უძლებდა,აღას შეეზლო ეყურებიდა ბექს შეშლილი და განადგურებული სახისთვის,სწრაფად ტაქსი დაიჭირა და მაკას დაურეკა)
-ხო თამ როგორ ხარ?
-მაკუ ძალიან გთხოვ,შენი დახმარება მჭირდება,მეტი არავინ მყავს,ოფისთან მოვალ ტაქსით და ჩამოდი რა გთხოვ(უკვე ტიროდა თამთა
-კარგი საყვარელო ეხლავე,უკვე გამოსვლასაც ვაპირებდი(ტელეფონი გაუთიშა და ცრემლები მოიწმინდა,,ოფისთან რომ მივიდნენ მაკა უკვე იქ იყო,მაშინვე თამთასკენ გამოიქცა)
-რა მოხდა?(შეშინებული ხმით იკითხა)
-სადმე წავიდეთ და ყველაფერს მოგიყვები
-კარგი ჩემთან წავიდეთ(თქვა და ისიც ტაქსში ჩაჯდა),,უკვე ორივენი მაკას სახლში ისხდნენ
-დაიწყე რა მოხდა ნუ მაშინებ(თამთან ერთი ამოისლუკუნა და ყველაფრის მოყოლა დაიწყო ავარიიდან დღემდე,,ხედავდა როგორ ეცვლებოდა მაკას სახის მიმიკები მაგრამ ეხლა ეს არ აჯავრებდა)
-ესე არ უნდა მოქცეულიყავი,ესეთი რაღაც როგორ მოგივიდა აზრად
-მაკა ძალიან გთხოვ,აქ იმისთვის ვარ რომ დამეხმარო,ცოტა დანაზოგი მაქ,სანამდეც გამწვდება ვიმყოფინებ,მერე კი მუშაობას დავიწყებ,ხომ იცი არ მეზარება
-კარგი დაწყნარდი,მე შენს გვერდით ვარ,რამდენ ხანსაც გინდა იცხოვრე
-პირობა მომეცი რომ ბექა ვერაფერს გაიგებს,ვერ გაიგებს რომ აქ ვარ შენთან
-გპირდები ჩემო გოგო...მცოდნოდა მაინც თქვენი ურთიერთობა გაგაფთხიელბდი თავიდანვე
-მე ვარ სულელი რომ დავუჯერე და შემიყვარდა
-დარწმუნებული ვარ რომ მასაც უყვარხრა
-რომ ვყვარებოდი არ მომატყუილებდა
-დაწყნარდი,გავა რამოდენიმე დრო და ორივემ მშვიდად ილაპარაკეთ
-სალაპარაკო არაფერი მაქვს,იყოს მის ცოლთან იქ ეყოლება შვილები
-კარგი წამოდი დაისვენე,,ისედაც ბევრი ინერვიულე და იტანჯე(საწოლამდე მიიყვანა და ზემოდან გადასაფარებელი მოაფარა,,,თამთასაც მალე ჩაეძინა)

დილა ბექასთვის მტანჯულად გათენდა,მამაკაცმა როდესაც თვალები გაახილა ეგონა ეს ყველაფერი დამესიზმრაო,მაშინვე წამოდგა და მისაღებისკენ გავიდა,იქნებ მართლაც დაესიზმრა?სწრაფი ნაბიჯებით გაემართა საიდანაც ლაპარაკის ხმა გამოდიოდა,ოთახში ნინა და ვატო საუბრობდნენ
-არ ვიცი რა ვქნა,გული მიკვდება ასე განადგურებულს რომ ვხედავ(გაიგონა ძმის ხმა და მაშინვე მიხვდა ყველაფერს,,უკან ჩუმად გამობრუნდა და სახლიდან გავიდა,,,მანქანა ისევ გიჟივით მიყავდა,ბოლოს ერთ-ერთ ბართან გააჩერა სადაც ხშირად დადიოდა და ვისკის მთელი ბოთლი მოითხოვა,ერთი ჭიქა სულმოუთქმელად დალია,მას მეორე მოყვა,შემდეგ მესამე და ბოლოს უკვე ვეღარც აზროვნებდა,გაახსენდა მათი პირველი კოცნა,პირველი შეხება როგორ თრთოდა გოგონა მის მკლავებში,როგორი დაუვიწყარი დღეები გაატარეს ბათუმში და რა ბედნიერები იყვნენ ერთად,მაგიდას მუშტი დაარტყა და ცრემლი ჩამოუგორდა,ბოლოს ვიღაცის ხელის შეხება იგრძნო,აიხედა და ლუკა დაინახა რომელსაც ხელში კიდევ ერთი ბოთლი სასმელი ეჭირა,უხმოდ დაჯდა მის წინ და სასმელი დაასხა,მასაც დაუსხა და ასევე უხმოდ გამოცალა,რამოდენიმე წუთში ისევ იგრძნო თბილი ხელის შეხება და უკვე დარწმუნებული იყო რომ ეს ვატო იქნებოდა,მართალი აღმოჩნდა ვატო გვერდით ჩამოუჟდა და მხარზე ხელი გადახვია
-შენი ტკივილით ჩვენც გვტკივა ძმაო და შენივე სიხარულით გვიხარია,(უთხრა და ლუკას ანიშნა რომ ჩამოესხა,,,ბიჭებმა იცოდნენ რომ ეხლა დალევა ერთადერთი გამოსავალი იყო ბექასთვის,იმის უფლებას არასოდეს მიცემდნენ რომ ალკოჰოლის ზეგავლენის ქვეშ მოქცეულიყო,,საბოლოოდ იმ შეეგამდე მივიდნენ რომ სამივენი კარგად გამოთვრენ,ბექა კი უკვე გათიშული იყო,ვატომ ისღა მოახერხა მამამისისთვის დაერეკა და ეთქვა სად იმყოფებოდნენ

დილით თამთა ისევ საშინელმა კოშმარმა გამოაღვიძა,შეშინებულმა გაახილა თვალები და ირგვლის მიმოიხედა,ყველაფერი ერთბაშად ამოუტივტივდა თავში და გული შეეკუმშა როდესაც თავის დანაშაული გაახსენდა,ცრემლები ღვარად დაედინა ლოყებზე,უკვე თავი ვეღარ მოთოკა და ხმამაღლა აბღავლდა რაზეც დაფეთებული შემოვარდა მაკა ოთახში
-კარგი დაწყნარდი გესმის?ყველაფერი კარგად იქნება მე შენთან ვარ(მაგრად მოეხვია მეგობარს)
-როგორ არ გესმის?შენ ვერ წარმოიდგენ რას ვგრძნობ,სიკვდილი მინდა რომ ეგრე საშინლად და სასტიკად მოვექეცი,რომ გენახა რა განადგურებული იყო
-დამშვიდდი გესმის?მაგაზე მაშინ უნდა გეფიქრა,ეხლა უკვე გვიანია..............

9თვე ისე გავიდა ბექა სახლიდან არ გასულა,ხშირად ნახავდი ალკოშოლის ზემოქმედების ქვეშ,ამ დროის მანძილზე ლალისაც გაეყარა მაგრამ უკვე ეს აღარ აინტერესებდა,რამოდენიმე თვეში კი მისი პატარა ძმიშვილი პატარა ლიზა დაიბადა,ბავშვის ტირილის ხმა ყველა მოგონებებს და ტკივილს ხელ თავიდან ახსენებდა და გიჟს ემსგავსებოდა,ყველაფერს რაც კი ხელში მოხვდებოდა მატვრევდა,ნინა და ვატო ყველანაირად ცდილობდნნე აერიდებინათ პატარა მისთვის,იცოდნნე როგორ უჭირდა ეხლა მას,,ბექას ცხოვრება მაშინ დამთავრდა როდესაც შვილი მოუკლეს,არარაობად გრძნობდა თავს,ბევრი რამ გააკეთეს მისმა ოჯახმა და მეგობრებმა მაგრამ მდგომარეობიდან ვერაფრით გამოიყვანეს,ფსიქოლიგის ჩარევაც კი მოუხდათ,იმის გამო რომ ჩუმად იყო და ხმას არ იღებდა,მოლანდებასავით დადოდა სახლში,ცოტაც თმები გაუჭაღარავდა,დასუსტდა,ბეჭებშიც მოიხარა,ვატოს გული უკვდებოდა როდესაც სრულიად უცხო ადამიანს უყურებდა,აღარაფერი დარჩენილიყო მისი ძმისგან,
-ბექა შენთან საქმე მაქვს(უთხრა ერთ დღეს და მის პირდაპირ ჩამოჯდა,თუმცა ბექას ხმა არ ამოუღია,)მისმინე როდემდე გიყურო ესეთს,მინდა ისევ ისეთი დაგვიბრუნდე,ეს რაც მოხდა შენი დანაშაული არ არის,შენ უბრალოდ გიყვარდა და მისი დაკარგვის გეშინოდა,ძალიან გთხოვ თანს ნუ იუბედურებ(მავედრებელი თვალებით უყურებდა თუმცა მხოლოდ იმას შეხედა როგორ ურეაქციოდა გაატარა ვატოს სიტყვები მან და სავარძლიდან წამოდგა,ოთახოდან რაღაც გამოიტანა და გარეთ გავიდა,,მანქანის მართვაც თითქოდ დაავიწყდა,აკანკალებულა გადაწია გასაღები და მანქანა დაძრა,დაძაბული ჩაფრენოდა საჭეს,რაც უფრო უახლოვდებოდა დანიშნულების ადგილს მით მეტ ტკივილს გრძნობდა გულში,მანქანიდან გადმოვიდა და ნელა აუყვა კიბეებს,,ფრთხილად შეაღო სახლის კარები,,როგორც ჩანს მის ძმას ყველაფრის გაკეთება დაესრულებინა,როგორც თამთას სურდა ყველაფერი იყო იყო თავიანთი ოთახების გვერდით ბავშვის ოთახი იყო,კარები შეაღო თუ არა მაშენვე ადგილზე მიიყინა,ვატოს ყველაფერი ბიჭისთვის მოეწყო და პატარა საწოლიც კი დაუდგამს,ვატო ცარიელ საწოლს მიუახლოვდა და ცრემლი ვეღარ შეიკავა,უნდოდა იქაურობა დაელეწა მაგრამ თავი შეიკავა და გარეთ გამოვარდა,გადაკეტა თუ არა კარები მაშინვე კიბეებზე დაეშვა და მანქანით გიჟივით გავარდა,,ოფისში რომ მივიდა სასწრაფოდ აირბინა კიბეები და მაკას მიეჭრა
-შენ იცი სად არის არა?
-რაზე მელაპარაკებით ბატონო ბექა?(გაუკვირდა ქალს)
-თამთაზე,შენს საუკეთესო მეგობარზე,ვიცი რომ არავინ არ ყავს და ისიც ვიცი რომ შენ დაეხმარებოდი,ამიტომ თუ არ გინდა სამსახური დაკარგო დროზე მითხარი სად არის?(გაღიზიანუბულმა დაუყვირა)
-მე რა შუაში ვარ,არც კი მინახავს იმის მერე შვებულება რომ აიღო
-იცოდე ნუ მატყუებ,ბავშვი ბიჭი არ ავრ რომ ამ ანკესზე წამოვეგო
-არა რას ბრძანებთ ბატონო ბექა,მართლა არ ვიცი სად არის
-კარგი,კარგი,იცოდე რომ გავიგო ,ატყუებ,გეპიცები კინწისკვრით გაგაგდებ აქედან(თქვა და მაშინდე გაღიზიანებული მოშორდა,,,,მანქანა დიდი სახლის წინ გააჩერა და ზარი დარეკა,,ლუკა თვალებგაპართოვებული მისჩერებოდა ძღურბლზე მდგარ ძმაკაცს და როდესაც გონს მოვიდა გადაეხვია
-შემომიშვებ?(ღიმილით მიუგო ბექამ)
-მოდი ძმაო მოდი,ძალიან დავიბენი რომ დაგინახე
-ხო ვიცი,უბრალოდ მომწყინდა იმ სახლDი ყოფნა,მინდა რომ სადმე წავიდეთ,არ მაწყენდა ცოტა გართობა
-მართალი ხარ გერე რააა,,წავიდეთ ჩვენს კლუბში არ გინდა?
-არა,ხომ ციცი არ მიყვარს ჩვენ გოგოებთან ფლირტი,სადმე სხვაგან წავიდეთ,
-კარგი,მაშინ ერთი მაგარი ადგილი ვიცი,ბესო ხომ იცი ჩვენი კლასელი,მან გახსნა,კარგი პონტებია და წავიდეთ
-კარგი,მაშინ წავიდეთ,,,საღამომდე უამრავს საუბრობდნენ,ლუკა ცდილობდა ისევ ის ბექა დაებრუნებინა ამისთვის კი მათ ძველ ამბებს იხსენებდნენ,სახლიდან ორივე გვიან გავიდა,ბექამ მანქანა კლუბთან გააჩერა და გადავიდნენ,
-მიდი შენ შედი,მე ვატოს დავურეკავ და გავაფრთხილებ რომ არ მივალ
-კარგი მიიდ(თქვა და კლუბისკენ გაემართა,,ბექამ მობულური მოიმარჯვა და ვატოს დაურეკა)
-ბექა სად ხარ?რატომ გქონდა ტელეფონი გათიშული?(მოისმა ვატოს ანერვიულებული ხმა)
-ვატო ლუკასთან ერთად ვარ კლუბში შეიძლება დღეს ვერ მოვიდე
-კარგი ძმაო(გაეღიმა ვატოს,,ბექამ გაუთიშა თუ არა მობილური მაშინვე კლუბისკენ გაემართა,ის იყო შიგნით უნდა შესულიყო როდესაც ლუკა გიჟივით გამოვარდა გარეთ)
-არ გინდა ძმაო(მხრებზე ხელი დაადო ბექას)წავედით რააა
-რახდება?(ეჭვიანად გადახედა მეგობარს)
-არაფერი წამოდი წავიდეთ(ხელი მოკიდა და მანქანისკენ წაიყვანა)
-არ მომწონს შენი ქცევები(ხელი გაინთავისუFლა და მაშინვე კლუბში შევიდა,,თვალი ერთ სილუეტს მოკრა და მაშინვე ადგილზე მიიყინა,ყველაფერი ერთბაშად გაახსენდა და გულში ისევ ტკივილი იგრძნო,უფრო დაკვირვებით შეავლო თვალი და ეხლაღა მიხვდა როგორ მონატრებოდა,მინატრებოდა მისი თვალები ტუჩები,ერთიანად შეაჟრჟოლა ამის გაფიქრებაზე
-როგორ ხარ ბექუშ ძმაო(ხელი მხარზე დაარტყა ბესომ)
-არამიშავს ბესო,,კარგი კლუბი გაგიხსნია,ვნახოთ გოგოები რორგორი გყავს(ეშმაკურად გაუცინა)
-შემ ხლოლოდ თქვი რომელი გინდა
-აი ის (ხელი ერთ-ერთ მოცეკვავეზე მიათითა)
-ბექ არა გინდა(ლუკამ მხარში ჩააფრინდა)
-მინდაა(მტკიცედ თქვა მამაკაცმა),,მინდა თან როგორ(ტვალები აენთო ბექას)
-ბოდიში ზმაო მაგრამ ეს არა,სხვაზე მოგიწევს არჩევნის გაკეთება(მიუგო ბესომ)
-ვითომ რატო?(გაღიზიანებულმა შეხედა ძველ მეგობარს)
-ეს გოგო აქ კლიენტერს არ ემსახურება,მხოლოდ ცეკვავს(გაუმეორა ბესომ)
-არ მაინტერესებს,ეს გოგო ჩემი უნდა გახდეს,10მაგ ფასს ვიხდი,ჩემს აგარაკზე გელოდებით,არ მაინტერესებს დათანხმდება თუ არა,ძალის გამოყენებაც რომ დაგჭირდეს იცოდე მაინც მომიყვან,თორემ შენ აგებ პასუხს,,,ისევ შეავლო გოგონას შორიდან თვალი და გარეთ გავარდა,,უკან მას ლუკაც მოყვა
-გაგიჟდი ბექა რას აკეთებ?
-ლუკა ჩემ საქმეში ნუ ჩაერევი,ეგ შენ არ გეხება,რაც გითხარით ის გააკეთეთ,მან პასუხი უნდა აგოს რაც გააკეთა,უთხრა და მაშინე მაშინვე მოწყდა ადგილს მანქანით

არც თამთასთვის იყო ადვილი ეს 9თვე,მთელი თვეები მოღუშული დასიებული ნამტირალები თვალებით დადიოდა,მაკას უჭირდა მეგობრის ასეთ დღეში ნახვა,ეხლაც ხედავდა როგორ იჯდა სავარძელში რომელიც ბექასთან იყო ფიქრებით,იხსნებდა მათ შეხვედრას,პირველ კოცნა,მოფერებას ალერსს და უფრო და უფრო იზაბებოდა,ბოლოს იგრძნო რაღაც წვა და მხოლოდ იმის თქმაღა მოახერხა რომ ცუდად იყო,გონზე ცივი ხელის შეხებამ მოიყვანა,თავზე ბატონი დავითი ედგა და ცივ საფენებს ადებდა
-აბა შვილო ეხლა შენი დახმარება გვჭურდებ,,,გრძნობდა რაღაც აუტანელ ტკივილს,მთელი ზალა და ენარგია დახარჯა რომ ბოლოს მოესმინა მისი საყვარელი პატარა არსების თბილი ტირილი,,ექტანმა პატარა ბიჭუნა ხელებში ჩაუწვინა და მაშინვე იგრძნო რაღაც არაამქვეყნიური,ეხლა მიხვდა რისთვის ღირდა ცხოვრება ამქვეყნად,პატარას შუბლზე ეამბორა და ცრემლები წასკდა,ეშინოდ არამე არ ეტკინა,სიხარულით გადახედა მის ბიჭუნას რომელიც ბექას ასლი იყო და გულში ისევ ტკივილი იგრძნო,მიხვდა რომ ეგრე არ უნდა მოქცეულიყო,არ უნდა მოეტყუებინა საყვარელი მამაკაცი,გულზე უფრო მაგრად მიიკრა და თვალები მილულა,,,,
-მაკუ ნახე რა ლამაზია,სულ მამიკოს გავს
-ხოოო თამ სულ ბექას გავს,,რას არქმევ?
-არვიცი,,,ბექას მამას რა ქვია?(უცებ მოუვიდა აზრად)
-მგონი გიორგო,,ხო გიორგი ქვია
-ხოდა გიორგის ვარქმევ,,,(ბოდეს ბოლო ღილი შეუკრა და გულზე მიიხუტა),,,საავადმყოფოში ერთი კვირა დაყვეს,სახლში მაკას უკვე ყველაფერი ეყიდა ბავშვისთვის,მალე სამსახურიც უშოვა მისი მეგობრის კლუბში მოცეკვავედ,ბავშვი რაღაცით უნდა ერჩინა ამითომ კლიენტებთან მომსახურებაზე კატეგორიული ვარი განაცხადა და მხოლოდ ცეკვა დაიწყო,,
-მაკ ხომ იცი დღესაც მორიგე ვარ და შენ უნდა დაიტოვო
-არაგრცხვენია,ხო იცი რომ დავიტოვებ,
-კარგი წავედი,,გიო დე იცოდე დეიდას დაუჯერე,,,,(ყურში ჩაჩურჩულა პატარას,აკოცა და გავიდა,,,,კლუბში მისვლისთანავე ბესოს(მაკას თაყვანისმცემელი თან კლუბის უფროსი)მიესალმა და გარდერობისკენ გაემართა,მისი გამოსვლის ჯერი იყო,სწრაფად გადაიცვა და სცენაზე ავიდა,,,ცეკვა რომ დაამთავრა ბესომ დაუძახა
-თამ სალაპარაკო მაქ,ჩემთან შემოდი გთხოვ(ისიც უკან გაყვა)
-რამოხდააა?სამსახურიდან მიშვებ?
-არა ხომ იცი როგორ პატივს გცემ,არც კი ვიცი როგრო გითხრა
-ბესო პირდაპირ მითხრაი რახდება?
-მოკლედ ერთი მამაკაცია,შენთან ითხოვს ყოFნას,ამიშთვის 10მაგს იხდის,რასაკვირველია ყველაფერი ავუხსენი მაგრამ დამემუქრა
-შენ რა გინდა რომ მას მოვემსახურო?ხომ არ გაგიჟდი(დაიყვირა გოგონამ)არასოდეს მირჩევნია ეხლავე წავიდე(ის იყო გასვლა დააპირა რომ ბესომ სითხიანი ჩვარი პირზე ააფარა და ეს უკანასკნელიც მაშინვე გაითიშა)

ბექა ანერვიულებული დადიოდა აქეთ-იქეთ,იცოდა კიდევ ერთხელ უნდა შეხვედროდა მას და კიდევ ერთხელ მოუწევდა თავ ზის აბნევა,მაგრამ არა,ეხლა გადაწყვეტილი ქონდა შური ეძია და როგორც უკანასკნელ ქალს ისე მოქცეოდა,სამაგიეროს ამით გადაუხდიდა,მანქანის ხმა გაიგონა და მაშინვე გარეთ გავარდა,დაინახა როგორ აიყვანა ხელში ბესომ გულჭასული თამთა
-რაუქენი?(მაშინვე მივარდა და ხელიდან გამოგლიჯა)
-არაფერი,ვერაფერს გავხდი ამიტომ სითხიანი ნაჭერი ავაფარე პირზე
-კარგი,წადი აგარ მჭირდები(უხეშად მიმართა და გამობრუნდა)
-იცოდე ძალა არ იხმარო გაიგე?(დაუძახა ბესომ)
"ნეტავ რა შენი საქმეა,ნუთუ უყვარს,ხო ალბათ უყვარს" გაიფიქრა და მაშინვე ანთებული თვალებით შებრუნდა მამაკაცისკენ
-დაწყნარდი(მხოლოდ ესრა უთხრა და სახლში შეიყვანა,დასმა არც კი უფიქრია,იქვე სავარძელზე ჩამოჯდა,გოგონა მუხლებზე დაისვა და თავი მის მკერზე ნუაგებია,იგრძნო მისი სურნელი და მაშინვე გონება დაებინდა,,თმები სახეზე გადაუწია და ფთხილად შეეხო მის ტუჩებს,ეხლაღა მიხვდა როგორ მონატრებია........უცებ თამთაც გონს მოვიდა,პირველი რაც იყო ეს ნაცნობი სურნელი იგრძნო,მერე გააცნობიერა რომ ვიღაცას ყავდა ჩახუტებული და მაშინვე წამოენთო,კარგად რომ დააკვირდა მიხვდა რაშიც იყო საქმე?
-შენ აქ რას აკეტებ(უღრიალა და უკან დაიწია)
-გამარჯობა თამთა(მამაკაცი წამოდგა და მისკენ დაიძრა)
-არ მომეკარო(იყვირა და უკან სვლით წავიდა მაგრამ კედელს აეკრა,გაქცევა უნდოდა მაგრამ ბექამ ხელები კედელს ძლიერ მიარტყა და მათ შუაში მოიქცია,)
-ვითომ რატომ?დავიჯერო აღარ გინდა ჩემთან?
-არ მომეკარო იცოდე თორემ..
-თორემ რააა?
-მომშორდი(თავის დაღწევა დააპირა მაგრამ მამაკაცმა ხელები მოხვია და მაგრად დაიჭირა)
-თუ არ იცი შეგახსენებ,რომ ეს ბედნიერება ნაყიდი მაქვს
-რას ბოდიალობ,რა ბედნიერებაზე ლაპარაკობ?
-შენთამ ყოფნის ბედნიერება,10-მაგი ფასი გადავიხადე ამ ღამისთვის
-შენ ხომ არ გაგიჟდი,იციდე არც კი გაბედო რა არ მომეკარო(თამთა თვალებიდან უკვე ნაფერწკლებს ყრიდა)
-მერედა როგორ გავბედავ(უთხრა და მეორე სართულზე რასაც ქვია აათრია,
-ბექა დაწყნარდი,გთხოვ არ გინდა(ევედრებოდა თუმცა ამაოდ,ოთახში ძალით შეათრია)
-ეხლა ნახავ როგორია ტკივილი,იმისთვის უნდა დაისაჯო რაც ჩემ შვილს გაუკეთე,(უთხრა და ლოგინზე მთელი ძალით დააგდო,თამთას ბექა ესეთი გამხეცებული არასოდეს ენახა,გულს უკლავდა მისი სიცივე და ესეთი ცხოველური საქციელი,,,ბექამ მაშინვე გაიხადა მაისური და გოგონას ზემოდან მოექცა
-ბექა ჩვენი შვილი,,,(უნდოდა სიმართლე ეთქვა,ეთქვა რომ მაშინ მოატყუილა და აბორტი არ გაუკეთებია,უბრალოდ უნდოდა რომ გაემწარებინა,,მაგრამ ამდროს მამაკაცმა შეაწყვეტინა)
-მოკეტე,(მთელი ხმით უღრიალა და ტუჩებზე დააცხრაა,უნდოდა ყველაფერი უხეშად გამოსვლოდა მაგრამ ვერ შეძლო,ამის ძალაც კი არ ეყო,იგრძნო თუ არა სანატრელი ქალის ტუჩების გემო მაშინვე მოიშორა შურისძიების ფიქრი და ვნებიანად დაუწყო კოცნა,მთელი თავისი სიყვარული და მოანტრება ჩააქსოვა ამ კოცნაში,თამთამაც იგრძნო მისი თბილი თუჩები თუ არა მაშინვე მოდუნდა და მამაკაცს მიენდო რომელმაც ფრთხილად შეუცურა კაბის ქვეშ ხელი,ამ ყველაფერს ისეთი დითბოთი და სიყვარულით აკეთებდა თამთამ თავი ვეღარ შეიკავა და ოდნავი კვნესა აღმოხდა,ბექამ ამან უფრო გაათამამა და მშიერი ლომივით დააცხრა ნადირს,ყველაფერს იმდენი სიმაზით აკეთებდა თითქოს პირველი ყოფილიყოს,მაგრამ სხვანაირად არ შეეძლო,ჯერ ტუჩები დაუკოცნა,ბაგეებიდან კი ფრთხილად და ნახად გადადიოდა ჯერ ყენზე შემდეგ კი მკერდზე დააკვდა,თამთამ უკვე დროეის შეგრძნება დაკარგა,გაითიშა,ვეღარ აზროვნებდა,ერთადერთი რასაც გრძნობდა ეს მამაკაცის ტუჩები და ხელები იყო რომელიც მთელლ ტანს უკოცნიდა და მსუბუქად კბენდა,მერე უკვე თავი დაკარგა და აღარაფერი ახსოვს გარდა იმ შეგრძნებებისა რაც ჭკუიდან შლიდა,,,,მამაკაცმა გამარჯვებული მზერა ესროლა თამთას და ხელი ნაზად ჩამოუსვა ლოყაზე,შემდეგ კი სააბაზანოში შევიდა,,,"როგორ ვერ შევიკავე თავი,მისთვის სამაგიერო უნდა გადამეხადა,ამის ძალა კი არ მყოფნის"გაიფიქრა და ცხელი წყალი გადაივლო,იქედან რომ გამოვიდა თამთა უკვე მოწესრიგებული დახვდა,წარბი აწია და ზემოდან გადმოხედა
-სად მიდიხარ?
-სახლში(მოკლედ მოუჭრა და კარებს დაეჯაჯგურა რომელიც დაკელიტი დახვდა),ჯანდაბა (დაიყვირა ჩუმად)როდი მოასწრო ჩაკეტვა
-ამას ხომ არ ეძებ?(გასაღები თვალწინ აუფრიალა)
-მომეცი(ხელი წაატანა მაგრამ ბექამ უფრო მაღლა ასწია)
-თამაშის დრო არა მაქვს,მეჩქარება,მომეცი დროზე
-არა ლამაზო,მე გითხარი რომ შენთან ყოფნის ბედნიერება ნაყიდი მაქვს(ირონიულად უთხრა)ამიტომ აქ დარჩები,იქამდე სანამდე მე მენდომება
-შენ ხომ არ გაგიჯდი,რა დავრჩები,რა ნაყიდი,ეხლავე გამიშვი(აენთო თამთა)
-ცოტა წყნარად,არ გიხდება უხეშობა,გავიხსენებ რამოდენიმე წუთის წინ როგორ დადნი ჩემს მკლავებში
-მოკეტე(სახეზე მწარე ხელი იგრძნო მამაკაცმა)
-იცოდე ეგ მეორეჯერ არ გაბედო(ხელი მაგრად დაუწირა და ანთებული თვალებით შეხედა,შემდეგ ლოგინზე დააგდო და სწრაფად გავიდა გარეთ)
-იდიოტი(მიაძახა თამთამ დაიგრძნო რომ ბექა ისე გავიდა კარგი არ ჩაუკეტია,ჩუმად ჩაუყვა კიბეებს და დაინახა ბექა სამზარეულოში რაღაცას ამზადებდა,ჩემად გაიპარა და შემოსასვლელში დადებულ გასაღებს დაწვდა,მაშინვე ფრთხილად გააღო კარი და ეზოში გავარდა,დიდი ჭიშკარი გააღო თუ არა მანქანაში ჩახტა და იქაურობას მოწყადა,არც კი აინტერესებდა რომ უკვე შუაღამე იყო,უბრალოდ უნდოდა რომ აქაურობას მოშორებოდააა

სამზარეულოში ადვილად შემოაღცია მანქანის გამაყრუებელმა ხმამ,მაშინვე ყველაფერს მიხვდა და გარეთ გავარდა
-ჯანდაბა,გაიქცა(თქვა და ტელეფონს დაწყვდა)
-ლუკა,აგარაკზე მომაკითხე
-რამოხდა?
-მომაკითხე და მერე აგიხსნი,,,,,,გაღიზიანებულამ რაც კი ხელში მოხვდა ყველაფერი ძირს გადაყარა,,,,,ჯანდაბა,ყველაფერს როგორ უნდა ვაფუჭებზე,იცოდე მაინც გიპოვი,ჯერ არ დაგვიმთავრებია,,,,თქვა და ნერვიულად დაიწყო სიარული.....მალე გაიგონა მანქანის სიგნალი,ქურთუკი მოიცვა და კარები გადაკეტა
-რახდება ბექუშ?
-გაიქცა წარმოგიდგენია?ჩემი მანქანა მოიპარა და გაიქცა,,(ამის თქმაზე ლუკას სიცილი აუტყდა)
-გეყოს(დაუბღვირა ბექამ)
-კარგი კარგი ჰჰოოო,,8ხელები მაღლა აწია),,არა ის ემაინც როგორ გაგექცა(ისევ ჩაიცინა და მანქანა დაძრა)

თამთა მთელი სიჩქარით მიდიოდა,ეხლა ყველაზე მეტად ბესოს მოკვლა უნდოდა,მალე უკვე კლუბთან იყო მაშივნე მანქანა გააჩერა და სწრაფად შეირბინა,ბართან მჯდომი მამკაცი დაინახ თუ არა მასთან გაემართა და სახეში მთელი ძალით მოუქნია
-ეს იმისთვის რომ ასე გამიმეტე,ნაგავი ხარ და მეტი არაფერი(წამოსვლა დააპირა მაგრამ შეჩერდა,გასაღები პირდაპირ სახეში ესროლა)ეგ შენ ძმაკაცს დაუბრუნე(სულაც არ მიუქცევია იმისთვის ყურადღება რომ ყველა მათ უყურებდა,,,ტაქსი გააჩერა და სახლის გზას გაუდგა,,სახლში ჩუმად შევიდა,არ უნდოდა მაკა გაეღვიძებინა,მაშინვე პატარას ოთახისკენ წავიდა და მძინარე ხელში აიყვანა,,საწოლზე წამოწვა და ბავშვიც გვერდით მიიწვინა,,,დიდიხანს უყურებდა მძინარე გიორგის,შედარებას აკეთებდა მასა და ბექს შორის,ლოყაზე ნაზად ეამბორა და ძილს მთელი დღის დაღლილი ძილს მიეცა,,

დილით ბექას ლუკას ბინაში გაეღვიძა და მაშინვე მეგობარი გაარვიძა
-რაიკო ამდილაადრიან
-წამო საქმე მაქვს,,,უთხრა და გავიდა,დაელოდა სანამ თავს მოიწესრიგებდა და შემდეგ ისევ კლუბის გზას დაადგნენ
-ნახე ეს რას გავს(ბექამ ბესოსოკენ გაახედა მეგობარი და გაეცინა)
-ზდაროვა ძმაო,რახდება აბა?ვინ შეგალამაზა ეგრე(გაეცინა ლუკას)
-თამთამ(ქვა ბესომ და მეგობრებს გადახედა)
-რააა?(გაკვირვებული შეხედა ბექამ,)
-ხო გუშინ მომივარდა და შედეგსაც ხედავ,,შენი მანქანაც აქ დატოვა,სადგომზეა,აი გასაღები
-გამოაჩინა გოგომ კლანჩები(ჩაიცინა ბექამ)..მისმინე საიდან იცნობ მაგას,,,ბოოს სერიოზული სახით კითხა
-ერთი გოგო მომწონს და მისი დაქალია,მასტან ერთად ცხოვრობს ბინაში
-ხოოო?(თვალები გაუნათდა ბექას,,შემდეგ კი თქვა)შეგიძლია მითხრა მისამართი'?
-როგორ არა,მაგრამ იცოდე მაკა,მასე ადვილად არ დაგანებებს მასთან შეხვედრას,კბილებით იცავს,ამიტომ მეც წამოვალ,გამოვიყვან შენ კი თამთასთან შედი
-კარგი აზრია,მიდი დაურეკე და შეუთანხმდი
-კარგი ეხლავე

დილით თამთა თბილი ხელის შეხებამ გამოაღვიძა,თვალები რომ გაახილა,მისი ბიჭუნა დაინახა,რომელიც ხელებს აფართხალებდა
-რომ იცოდე როგორ უყვარხრა დედას,შენ და მამიკოო,ძალიან ძალიან უყვარხარ
-თამ მოხვედი?(კარი მაკამ შემოაღო)
-ხო მაკუუ,როგორ ხრა?
-კარგად,დღეს დასვენება მაქვს და ბესომ დამირეკა გამომივლის,ერთად უნდა რომ გავატაროთ დღე(აღტაცბული ლაპარაკობდა ქალი)
-კარგია(ჩაიბურტყუნა თამთამ)
-კარგი მოვემზადები წავალ(გაბრუნდა და თავის ოთახში შევიდა)
მთელი დღე თითქმის ბავშვს ეთამაშებოდა,ასეთი ბედნიერი არასოდეს ყოფილა,როგორ უნდოდა ეხლა ბექას გვერდით ყოლოდა და მათთან ერთად ეთამაშა
კარზე ზრის ხმა გაიგონა და მიხვდა რომ ბესომ მოაკითხა მაკას,გასვლის და მისალმების სურვილიც კი არ ქონია
-თამ წავედი,კარის ჩაკეტვა არ დაგავიწყდეს(ესღა გაიგონა და კარის გაკეტვის ხმა,თუმცა არც ადგონის და ბავშვის დატოვების სურვილი ქონდა,ისევ გააგრძელა მის პატარა ბიჭუნასთან თამაში

ბექა იქვე მის ზემოდ სართულზე ასელიყო და პატარა ბიჭივით იმალებოდა,გაიგონა თუ არა მათი ნაბიჯების ხმა კიბეებზე როგორ ჩადიოდნენ,მაშინვე კარი შეაღო,მისაღები მოათვალიერა მაგრამ ვერავინ დაინახა,მერე ერთ-ერთი ოთახიდან ლაპარაკის ხმა მოესმა და მიაშურა,,კარი შეაღო თუ არა მაშინვე გახევდააა როდესაც დაინახა როგორ ეფერებოდა თამთა პატარა ბიჭუნას
-როგორ უყვარხრა დედას რომ იცოდე(მისკენ დაიხარა და ლოყაზე აკოცა,,)
-ღმერთო(აღმოხდა თავზარდაცემულ ბექას თამთას სიტყვებზე,,,გოგონამ მაშინვე გამოხედა და თვალები გაუფართოვდა)
-ბექა?(შეშინებული წამოვარდა და ბავშვს გადაეღობა)
-რას ნიშნავს ეს ყველაფერი თამთა?(გაღიზიანებულმა წარმოთქვა და საწოლს მიუახლოვდა რომ ბავშვი უკეთ დაენახა)
-აქ რას აკეთებ?აქ არ უნდა იყო(დაიყვირა ქალმა)
-რას ნიშნავს ეს ყველაფერითქო(თავზარდაცემული ვერც კი ამჩნევდა როგორ უცევდა ტონს,თამთა გვერდით გაწია და პატარას მიუახლოვდა)
-არ მიეკარო(დაიყვირა გოგონამ)
-ჩემი შვილია,ხო ჩემი შვილია,(ჩაიბურტყუნა და ცრემლები მოადგა,მერე კი ანთებული თვალებით გახედა საყვარელ ქალს)ბავშვი არ მოგიცილებია ხომ ასე?(თამთა ხმას ვერ იღებდა)ხომ ასეა მეთქი?(იღრიალა მამაკაცმა,რაზეც ბავშვმა ტირილი დაიწყო)
-ჩუ დედი არ იტირო(ხელში აიყვანა,გულზე მიიკრა და დაარწია)არ იტორო დედის პაწიავ(დაიხარა და შუბლზე ეამბორა....ბექა გრძნობდა როგორ მოაწვა სისხლი,ღრმად სუნთქავდა,ძარღმები დაეჭიმა,მუშტები შეკრა,უნდოდა ყველაფერი დაელეწა,ასე როგორ გაიმეტა,ეს თვეები თავს იდანაშაულებდა საკუთარი შვილის სიკვდილში მაგრამ ყველაფერი ტყუილი ყოფილა,უცებ დაწყნარდა და მიუბრინდა)
-მომეცი ჩემი შვილი(ანთებული თვალებით გადახედა გოგონას და ხელები გაუშვირა,,,თამთან ერთი ნაბიჯით უკან დაიხია და პატარა უფრო მაგრად მიიკრა)მომეცო მეთქი(დაუყვირა მამაკაცმა)
-არა,არაფერსაც არ გაგატან ჩემი შვილია და არ გაქვს უფლება რომ წამართვა
-შენ გქონდა უფლება ასეთი ტანჯვისთვის რომ გამიმეტე?მითხრაი გქონდა?
-ვაღიარებ რომ ცუდად მოვიქეცი მაგრამ ისე მატკინა გული რომ გავიგე მატყუებდი დამაბრმავა შურისძიების სურვილმა(ცრემლები ჩაუდგა თვალებში)
-ხოდა როგორც მე დამსაჯე ისევე დაისჯები,ნახავ როგორია ტკივილში ცხოვრება(ბავშვი ხელიდან გამოგლიჯა,თამთამ წონასწორობა ვერ შეიკავა და ძირს დაეცა)
-არ დამაშორო გთხოვ,ვიცი რომ ცუდად მოვიქეცი,არ წამართვა,არ გაქვს მაგის უფლება,ჩემი შვილია,ბოდიშს გიხდი,ოღონდ არ დამაშორო,უმისოდ ვერ ვიცოცხლებ(ადგომა არც უცდია,პირიქით მუხლებზე დადგა და ცრემლიანი შეცქეროდა,,,მამაკაცს გული შეეკუმშა მისი საყვარელი ქალის ესეთი განადგურებულის ნახვა,მაგრამ თავს მაინც ძლია)
-ყველაფერს ვიზამ რომ დედობა ჩამოგართვა,სასამართლოში გიჩივლებ,ნუ დაგავიწყდება რომ ის საბუთები მე მაქვს,ვითომ მუცელი რომ მოიშორე,დაგიმტკიცებ რომ უვარგისი დედა ხარ და ვერასოდეს ვეღარ ნახავ შვილს გასაგებია?ვერასოდეს(თქვა და მაშინვე გავიდა,გაიგონა როგორ მთელი ხმით ატირდა თამთა,უნდოდა მიბრუნებულიყო მაგრამ მაშინვე გაახსენდა რა ტკივილიც მიაყენა მამაკაცს როდესაც უთხრა ბავშვი მოიშორა,კარი გამოკეტა და კიბეებზე ფრთხილად დაეშვა....
თამთას ტირილი მთელ ბინას ესმოდა,მთელი ხმით ღრიალებდა და სახეს იხოკავდა,ბოლოს ძალა აღარ ეყო და გაითიშა..
ბექა კიბეებს ნელა მიუყვებოდა,ისევ ესმოდა თამთას ტირილის ხმა და გულში ტკივილს გრძნობდა,,მანქანა გაღო და პატარა წინა სავარძელზე ფრთხილად დააწვინა,შემდეგ საჭეს მიუჯდა და ნელა დაყავდა,არ უნდოდა საფრთხე შეექმნა შვილისთვის,ღიმილით გადახედავდა და ცალი ხელით მოეფერებოდა ხოლმე,,,მალე სახლს მოუახლოვდა,პატარა გადმოიყავან და ზარი დარეკა,კარი ნაინამ გაუღო,როდესაც ბავშვით ხელში დაინახა გაოცდა,,სახლში უდარდელად მხიარულმა შეაბიჯა და მისაღებში გავიდა სადაც ლუკა და ვატო იჯდნენ და საუბრობდნნე,ბიჭებს თითქმის იგივე სახეები ქონდათ ბავშვის დანახვისას როგორიც ნინას
-ჩემი შვილია(თქვა და სავარძელზე ჩამოჯდა,პატარა მკლავებში მოიქცია და შუბკზე ეამბოდა)
-რააა?(ერთხმად წამოიძახეს)
-ხო,ჩემი შვილია,თამთას ბავშვი არ მოუშორებია,მთელი ამ ხნის განმავლობაში ტყუილში ვიცხოვრე,მატყუებდა(მწარედ გაიცინა)
-როგორ თუ გატყუებდა?(თქვა ნინამ და მათ მიუახლოვდა)
-ხო მატყუებდა,არ მოუშორებია,შენი დასჯა მინდოდაო
-მერე ეხლა როგორ გამოგატანა
-არ გამოუტნევია წავართვი,დავპირდი რომ ყველაფერს გავაკეთებ რომ არასოდეს მიეკაროს ბავშვს
-შენ ხომ არ გაგიჯდი?(წამოიყვირა ქალმა უცებ)
-ნინა ძალიან გთხოვ არ გინდა
-რა არ უნდა რაა მითხრაი?ესე როგორ გაიმეტე,წარმოგიდგენია მაინც როგორ არის ეხლაა?(ფეხზე ვატო წამოიჭრა
-არ მაინტერესებს ,ისწავლის ჭკუას,მაინც არ დავუთმობ ბავშვს
-როგორ ხარ ასეთი უგულო?როგორ არ გრცხვენია,(ნინას ტირილი წასკდა და ოთხარიდან გავარდა)
-არ მჯერა რომ ესე დაგაბრმავა შურისძიებამ(თქვა ვატომ და ცოლს გაეკიდა)
-წადით წადით,ისედაც არ მქონდა თქვენი იმედი,ეხლავე გადავალ ამ სახლიდან(ფეხზ წამოდგა და კარგი გასვლას აპირბდა როდესაც ლუკას სიტყვებმა დააშეშა)
-ინანებ ბექა,ინანებ ძმობას გეფიცები,თამთა ვერ გადაიტანს,დაფიქრდი გვიან არ იყოს,შენ შვილს როგრო აუხსნი როდესაც გაიზრდება?რა პასუხს გაცემ რატომ დააშორე დედას?ისე არ მოხდეს რომ თამთა ხელიდან გამოგეცალოს,მაშინ იქნები ყველაზე ცუდად და გვერჩი არავინ გეყოლება(ლუკამ დაამთავრა თუ არა წამოდგა გვერდი აუარა და გავიდა),,,მამაკაცი ცოტახანი ერთ ადგილს მიყინვოდა,რაღაც თბილი შეხება იგრძნო და მიხვდა რომ ტიროდა,ცრემლიანი გადახედა მის პატარას რომელსაც თვალები დაექაჩა და ისე უყურებდა,
-ჩემი სიამაყე(ამაყად წარმოთქვა და კარებისკენ გაემართა,,,მანქანა იმ ბინასთან გააჩერა რომელიც ერთ დროს თამთას ეკუთვნობა,პატარა ფრთხილად გადმოიყვანა და კიბეებს აუყვა,სახლში შესვლისთანავე სიცარიელე იგრძნო ბიჭუნა საწოლზე მიაწვინა და აქედან იქედან ბალიშები ამოუდო რომ არ გადმოვარდნილიყო
-ეხლა რა ვქნა?(აქეთ იქეთ დადიოდა დაბნეული,ვერ გაეგო რა უნდა გაეკეთებინა,უცებ გაიგონა როგორ მცარედ დაიწყო ტირილი ბავშვმა,მაშინვე გველნაკბენივით წამოვარდა და ოთახში გავარდა ეგონა ხომ არ გამოვარდაო),,ჩუ პატარა აქ ვარ (ხელში აიყვანა და ისიც მაშინვე ჩაყუჩდა),,უკვე აღარ იცოდა როგორ მოქცეულიყო მისი მეგობრები აღარ ელაპარაკებოდნენ,თვითონ არ ქონდა ბავშვის აღზრდის გამოცდილება,ერთადერთი რაც მოიფიქრა ის იყო მაღაზიაში ცასულიყო და რაც კი საჭირო იყო ყველაფერი ეყოდა,,,მაშინვე უკან გამობრუნდა და ბავშვით ხელში გზას გაუდგა,,მაღაზიაში შესულს იქვე გამყოდველს ტანსაცმელი,საწოლი,კალიასკა,სათამაშოები თუ სხვა საჭირო ნივთები შეარჩევინა და მისამართი ჩაანიშნინა სად მოეტანათ,იქედან წამოსულმა აფთიაქში შეიარა და ბავშვის საკვები,პამპერსები,სოსკები,პუდრა მაზები თუ რაც საჭირო იყო ყველაფერი იყოდა,აბნეული დადიოდა ერთი მაღაზიიდან მეორე მაღაზიაში ბოლოს ყველაფერი რომ მოათავა სახლში დაბრუნდა,
-ნეტავ როგორ კეთდება?იმედია ინსტრუქცია ექნება(თქვა და ფაფის გაკეთებას შეუდგა),,,,საღამოს უკვე თავის პატარა საწოლში ჩააწვინა და შუბლზე ეამბორა,ეხლაღა მიხვდა როგორი დაღლილი იყო,იქვე სავარძელზე ჩამოჯდა და ვერც კი მიხვდა როგორ ჩაეძინა,,,,,,,,,,,,,2დღე თითქმის სახლიდან არ გასულა,მხოლოდ ბავშვთან იყო,ცილობდა როგორმე აენაზგაურებინა ის დანაკლისი რაც უმისოდ გაატარა,ადვიკატსაც ტელეფონით ესაუბრა და სარჩელი შეიტანა ბავშვის მეურვეობაზე,სასამართლოს გამართვამდე მხოლოდ 1დღეღა რჩებოდა,უკვირდა კიდეც ამ ხნის განმავლობაში რატომ არ გამოჩნდა თამთა,"ალბათ არც ანაღვლებს ბავშვს რა მოუვა"გაიფიქრა ბექამ და ბავშვის საკვების მომზადებას შეუდგა...ეს დღეც დადგა,სულ რამოდენიმე საათი იყო დარჩენილი სასამართლომდე,მამაკაცი ერთიანად კანკალებდა იმის გაფიქრებაზე რამხელა ტკივილს აყენებდა გოგონას,ბავშვს ჩააცვა და გზას გაუდგა)

თამთამ თვალები რომ გაახილა ყველაფერი თეთრი იყო,გვერდით თვალებდასიებული მაკა დაინახა,ყველაფერი გაახსენდა და მაშინვე წამოიყვირა
-სად არის ჩემი შვილი,ჩემი შვილი მინდა(ადგომას ცდილობდა,)
-დაწყნარდი თამ,დაწყნარდი(მივარდა მეგობარი)
-რა დამაწყნარებს,ჩემი შვული მომიყვანეთ8მაკა გარეთ გავარდა და ექთანს დაუძახა,რომელმაც დამამშვიდებელი გაუკეთა და ისიც მაშინვე გაითიშა,მეორე დღეს როდესაც გაიღვიძ ხმა არ ამოუღია,იცოდა ისევ დააძინებდნენ ამიტომ მხოლოდ ცრემლიანი თვალები მიანათა მეგობარს რომელმაც ხელში რაღაც კონვერტი მიაწოდა,ეს ხომ სასამართლოდნა იყო,მეურვეობის თაობაზე,თამთამ ყველაფერი გაიაზრა და ცრემლები ზღვად დაედუინა,ორი დრე არც ჩამდა,არც ხმას იღებდა,მხოლოდ ბავშვის ოთახში იძინებდა და იღვიXებდა,მის სამოსს ეხუტებოდა და სურნელს ისრუტავდ,,დილით როდესაც გაიღვიძა,ჩაიცვა,თავის გაპრანჭვა არც კი უცდია,ტაქსი გამოიძახა და მაშინვე სასამართლოში წავიდა,,იქ მისული დიდხანს ათვალიერებდა სადმე მაინც მოეკრა თვალი ბექასთვის და მისი პატარასთვის მაგრამ ამაო,მოსაცდელში ჩამოჯდა და დაელოდა მათ მოსვლას),,,,,,,,,მამაკაცმა შეაბიჯა თუ არა შენობაში მაშინვე თვალში ეცა თამთას განადგურებული,ნატარჯი და დაღლილი სახე,მთელი სხეული ატკივდა,უკვე ნანობდა რომ ასე მოიქცა,დაინახა როგორ აწია ქალმა ცრემლიანი თვალები და როდესაც ისინი დაინახა მასკენ მაშინვე გაექანა ბავშვი ხელიდან გამოგვიჯა და გულზე მიიკრა,ბექა,ერთ ადგილს მიყინვოდა და ვერ ინძრეოდა,მხოლოდ თამთას უყურებდა რომელიც მთელ სახეს უკოცნიდა მის პატარას და ჩუმად ეჩურჩულებოდა,,დიდ ხანს უყურებდა მოსიყვარულე დედას რომელიც გამხდარიყო,,ამდროს ბექას ადვოკატიც მოუახლოვდა პროცესი იწყებაო,,თამთამ ცრემლიანი თვალები რომ მიანათა ხმა აღარ ამოუღია და წინ წავიდა,იცოდა ბავშვი მასთან რომ გაიზრდებოდა ამიტომ გადაწყვიტა პროცესის დროს მასთან ყოფილიყო,უფლება მისცა დამტკბარიყო მაწუთებით,,,პროცესი დიდი დრო გაგრძელდა საბოოოდ სარჩელი ბექას დაუკმაყოფილეს,თამთას კი მხოლოდ თვეში ერთხელ შეეძლ მოენახულებინა ბავშვი ისიც თანმხლები მილიციასთან ერთად,გოგონას აღაფერი აღარ ახსოვდა,მხოლოდ მოსამართლის სიტყვები უტრიალებდა თავში,ბექას თავის ხელით გადასცა ბავშვი და მაშინვე ჩაიკეცა,,,,,,მამაკაცი დიდხანს უყურებდა მისკენ მომავალ თამთას რომელმაც ბავშვი ხელებში გადასცა,არ ეგონა ესე თუ იმოქმედებდა მისთვის ყველაფერი,ბოლოს იგრძნო როგორ დაეცა მის ფეხებთან გოგონა დ აგული წაუვიდა,
-პატარა რაგჭირს(მხოლდო ეს აღმოხდა და გაგიჟებული ჩაიმუხლა)სასწრაფო დროზე (დაიყვირა ბექამ..მამაკაცი საავადმყოფოში ნერვიულად დადიოდა და ბავშვს აწყნარებდა რომელის ტიროლი მთელ შენობაში ისმოდა
-თამთას ოჯახის წევრები რომელია?(დაიძახა ექიმმა)
-მე ვარ რახდება ექიმო(გულგაგლეჯილი მიუახლოვა)
-შოკური მდგომარეობა იყო,ეხლა კარგად არიას,შეგიძლიათ ხვალ წაიყვანოთ,ეხლა ისვენებს და ნუ შეაწუხებთ
-კარგი მადლობა,,ხედავ პატარა დედიკო კარგად არის,მალე ჩვენთან იქნება,მაპატიე რომ ასე გაგწირე,,ეხლა წავიდეთ და ხვალ უკვე დეასტნა ვიქნებით(ტქვა და სახლის გზას გაუდგა)..ღამე ბავშვის ტირილმა გამოაღვიძა,ახლოს რომ მივიდა იგრძნო რომ სიცხე ქონდა,მაშინვე ექიმს გამოუძა თუმცა პატარა მაინც ტირილს არ ეშვებოდა,ბექას გული ეწურებოდა,ვერაფერს ახერხებდა,ყველაფერი მისს ბრალი იყო,არ უნდა ეჩივლა თამთასთვის,თამთას გახსენებაზე შEაჟრჟოლა,როგორ უნდოდა ეხლა ერთად ყოფილიყვნენ,ერტად აღეზზარდათ მოევლოთ და ბოლოს მის მკლავეში მოექცია,ამ ფიქრებში იყო როდესაც ტელეფონის ხმამ გამოაფხიზლა,
-გისმენტ
-.......
-კიი მე გახლავართ
-..........
-თითქმის მთელი სახე დაეჭიმა,ღრმად სუნთქავდა,ტელეფონი ხელიდან გაუვარდა და ძირს მოწყვეტით დაეცა,მწარედ აქვითინდა ბავშვს ხელი დაავლო და სავადმყოფოს გზას დაადგა.........თამთას იმ ღამით რომ გაეღვიძა,ჯერ აღიდგინა სად იყო,მერე ყველაფერი გაახსენდა,მაშივნე წამოდგა და დერეფანში გავიდა,თავში მხოლოდ ერთი აზრი უტრიალებდა და აუცილებლად უნდა აესრულებინა,სადღაც მოძველებულ ბრიტვა ნახა,მაშინვე თვაი სპალატაში დაბრუნდა და კარი ჩაკეტა,ქაღალდი აიღო,მხოლოდ ორი სიტყვა დაჭერა და მაჯა დაისერა,გრძნობდა როგორ ეწვებოდა მთელი სხეული და როგორ მოდუნდა,ბოლოს კი ჩაიკეცა და გაითიშა

ბექა საავადმYოფოში გიჟივით შEმოვარდა,
-რახდებ აექიმო(მაშინვე ექიმის კაბინეტს მიეჭრა)
-ძალიან ვწუხვარ მაგრამ პაციენტი კომაშია,დილით ექთანმა იპოვა,ვენები კონდა გადაჭრილი,ეს ფურცელი დატოვა მხოლოდ,(ბექამ ფურცელი გამოგლიჯა და ნაწერი წაიკითხა) "მიყვარხართ ორივე"
-შანსი რამდენია?
-ვერ მოგატყუილებთ და ნოლი,ძალიან ბევრი სისხლი დაკარგა
-მასტან მინდა შესვლა
-ეს გამორიცხულია
-მასთან მინდათქო გეუბნებით,ცოდე შემიშვით ტორემ გიჩივლებთ,რომ პაციენთს ნორმალურად ვერ მოუარეტ
-კარგი ეხლავე,გამომყევით
მამაკაცი ხედავდა ადამიანს რომელიც იმ თამთასგან არაფერი დარჩენილიყო,რამდენი ტკივილი მიაყენა და რის გამო,მისი ატარ ხელში აიყვანა და გულზე დაუწვი,აპარატმა მაშინვე იწყო მუშაობა
-რახდება?(ნერვიულად მიაჩერდა ექიმს)
-გულის წნევა აეწია,გრძნობს რომ აქ ხართ(თქვა და მართო დატოვა ისინი)
-გთხოვ იბრძოლე,ძალიან მჭირდები,ჩვენ ატარას ჭირდები,უშენოდ ვერ ვიცოცხლებ,სუნთქვაც კი გამიჭირდება,გთხოვ ოღონდ კარგად იყო და ბავშვს უკან დაგიბრუნე,მე ტუ არ მაპატიებ ბავშვს უკან დაგიბრუნებ და არასოდეს გნახავ,ოღონდ იცოცხლე,მიყვარხარ(ტუჩებზე ეამბორა,ბავშვი აიყვანა და მასივნე შეატყო როგორ უკლო თამთას გულისცემამ მუშაობა),,,,,ერთი კვირა გავიდა,თითქმის არაფერს ჭამდა,ბავშვსაც კი არ აქცევდა ყურადღებსა,პატარა ნინას ჩააბარა თვითონ კი მთელი დღე და ღამე სავადმყოფიში ათენებდა
-გონზე მოვიდა(გახარებული გამოვარდა ექთანი)
-შEმიშვით,მინდა ვნახო(აწქმუტუნდა ბექა)
-არ შეგვიძლია
-შემიშვითქო(გაცხარდა მამაკაცი,)
-კარგი წამომყევით
-ოთახში შესვლისთანავე დაინახა აპარატზე უკვე მოეხსნათ და ტვალების გაეხილა
-ჩემო პატარ,როგორ მანერვიულე(უთხრა და გულზე მიიხუტა)
-ჩემი შვილის ნახვა მინდა(ესრა მოახერხა რომ ეტქვა)
-ელავე პატარა,ნინას დაურეკავ და მოიყვანა,მამაკაცმა ტელეფონი მოიმარჯვა და ვატოს დაუკრეკა,ნახევარ საათსი მუკვე მოსაცდელში ყყველანი ღიმილიანი სახით უციდნე ბექას,ისიც გამოვიდა და ბგავსვი აიყვანა და მაშინვე თამთასთან შებრუნა,გულზე დაუწვინა და შუბლზე ეამბოდა
..თამთა მთელი არსებით კოცნიდა და ეფერებოდა ატარას,მერე ბექას შეხედა რომელსაც თვალები სიხარულის ცრემლებით ავსებოდა
-მაპატიე ყველაფერი ჩემი ბრალია,შენ რომ რამე მოგსვლოდა
-ჩუუ,(შეაწყვეტინა თამთამ და ტუჩებზე შეეხო)

3წლის შემდეგ
-ნუ ხარ ჯიუტი(იცინოდა მამაკაცი)
-არ ვარ ჯიუტი,უბრალოდ მე მინდა რომ ანამარია დავარქვა
-კარგი ისევ შენი გაიტანე(უთხრა ბექამ და გაბერილ მუცელზე ეამბორა თამთას,მერე კი ორივემ შეამჩნია კარებში მდგარი პატარა გიორგი რომელიც უკვე ეჭვიანობდა ჯერ არ დაბადებულ დაიკოზე)

პ.ს...არ ვიცი ვინ რას ამბობს მაგრამ იმის გამო რომ აქ ისტორიების ნაწილი წაიშალა ხელახლა ვდებ,,,ამ საღამოსაც დავდებ იმათაც რომლებიც აკლია და იმედია მერე აგარ მიიითვისებენ,,,წარსულის სიყვარულსაც გავაგრძელებ ბავშვებოო



№1  offline აქტიური მკითხველი grafo

ჩემი ერთ-ერთი ყველაზე საყვარელი ისტორია. გამიხარდა რომ დადე...ვინ რა უნდა თქვას?! wink . პ.ს. შენი პირობის აღარ მჯერა მე უკვე!

 


№2  offline წევრი nestanuka13

არც მე არ მჯერა

 


№3  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

მიყვარს მე ეს ისტორია ძალიან love love

 


№4  offline წევრი nini5

აუ გრაფო ეხლა ვფიქრობდი კსკრას შენზე..დამერწმუნე ისეთი პრობლემები მქონდა რომ ვიცი გამიგებ..მართლა გავაგრძელებ მაგრამ ჯერ ძველებს დავდებ..გკოცნით

 


№5  offline წევრი kaxelii

Vau dzalian magari iyo. Amatira. Tavidan megona martla moishora bavshvi da wakitxvas agar vapirebdi, tan imedi mqonda rom beqa moatyua da bavshvs ar gawiravda kidev kargi gavagrdzele... dzalian magari iyo. Ai ar vici raa, aseti emociebi mgoni arcert istorias ar gamouzvevia chemshi.

 


№6 სტუმარი მარო

ძალიან კარგი იყო, ვიტირე კიდეც! მაგრამ ორიანი შენი ქართულის მასწავლებელს, ასეთ ნიჭიერ და ჭკვიან გოგოს ქართული ენა რომ ვერ გასწავლა. ,,მშვიდად ძინავდა", ,,მწობილებიდან", ,,არავინმა შემაწუხოს", ,,ჩემი ავეჯი რატომ არ დგია", ,,მტანჯულად გათენდა" და ა. შ. რომელი ჩამოვთვალო. დაბეჭდვის დროს დაშვებულ შეცდომებზე არაფერს არ გეუბნები, ეს სიჩქარის ბრალია.

 


№7  offline წევრი Sofi Mtchedlishvili

ძალიან მომეწონა ^_^ <3

 


№8  offline წევრი nini :)

აუ მაგარი იყოოოოოოოო ცოტა შეცდომები იყო მაგრამ მაინც მაგარია საბოლოოდ აზრი გამომქონდა ხოლმე

 


№9 სტუმარი Guest katerina

Dzqan dzaan kargii xaar imdeni emocia wamovidaa shengaan. Shemiiyvardiii imdenii vitiree imdeenii roo asee arcert istoriaze ar mitiriia

 


№10 სტუმარი Mrs Lee.

გაუმარჯოს ყველას აქ მოწმობს, თუ როგორ მივიღე ჩემი სესხი ბატონი არამისგან, რამდენჯერმე მივმართე სხვადასხვა სესხის კრედიტორებს, რომლებიც აცხადებდნენ, რომ ამ ფორუმში ასევე მოწმობენ, მე ვთვლიდი, რომ რეალური და მე მივიღე ჩვენებები, მაგრამ მათ არასდროს მომცეს სესხი. მე ვიყავი აუცილებელი სესხის დასაწყებად და დავიწყე სხვადასხვა სესხი კრედიტორებისგან, რომლებიც დაპირდნენ დახმარებას, მაგრამ მათ არასდროს მომცეს სესხი. სანამ ჩემი მეგობარი ჩემთვის წარუდგენს ბ-ნი არმსს, ვინც დამეხმარა დამეხმარებინა და მართლაც გააკეთა ის, როგორც მან დაგმო რაიმე სახის დაგვიანების გარეშე. მე არასდროს მიფიქრია, რომ ჯერ კიდევ საიმედო სესხის გამცემია, სანამ შევხვდი ბატონ ვესსებს, რომლებიც მართლაც დაეხმარნენ სესხს და შეცვალეს ჩემი რწმენა. მე არ ვიცი, თუ რაიმე სახის სჭირდება ნამდვილი და გადაუდებელი სესხი, თავისუფლად გრძნობთ ბატონ არმსთან დაკავშირებას ელ-ფოსტის მეშვეობით [email protected] ასევე მადლობა

ბატონი Willams.

 


№11 სტუმარი happy day

გამარჯობა ყველას, აქ მოდის ხელმისაწვდომი სესხი, რომელიც შეცვლის თქვენს ცხოვრებას სამუდამოდ, როგორ მივიღე სესხი, რომ შეცვალოს ჩემი ოჯახის ბროკერი სიცოცხლე ჩემი სახელია ქალბატონი კლენს დექსტერი. მე ვცხოვრობ აშშ ფლორიდაში და დღეს ბედნიერი ქალი ვარ? მე ჩემს საკუთარ თავს ვუთხარი, რომ ნებისმიერი სესხის გამსესხებელი, რომელსაც შეუძლია შეცვალოს ჩემი Broke Life და ჩემი ოჯახის წევრები, მე მივმართავ ნებისმიერ პირს, ვინც მათ სესხს ეძებს. მათ ბედნიერებას ვაძლევდი მე და ჩემს ოჯახს, მე მჭირდებოდა სესხი 250,000.00 აშშ დოლარი რომ დამეწყო მთელი ცხოვრება, როგორც ქვრივი 3 შვილისთვის. მე ვგულისხმობდი ამ პატიოსან და ღმერთს იმის შიშით, რომ სესხის დაკრედიტების კომპანია ინტერნეტით დამეხმარა, რომელიც 250,000.00 აშშ დოლარის სესხით დამეხმარა. დოლარი, ისინი მართლაც ღვთის შიშობენ ხალხისგან, რომლებიც მუშაობენ ცნობილ სესხის კომპანიასთან. თუ სესხი გჭირდებათ და 100% -ით დარწმუნებული ხართ, რომ გადაგიხდით სესხს, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ მათ და გთხოვთ, აცნობეთ მათ, რომ ქალბატონმა კლიენტმა მოგმართა მათ. დაუკავშირდით E_mail:
[email protected]

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent