შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემთხვევითი ქმარი [დასასრული]


7-04-2015, 14:26
ავტორი grifini
ნანახია 6 316

თავიდან ვერაფერი გაიაზრა.თვალები ისევ დახუჭული ჰქონდა,ეგონა ეძინა.თანდათან ქუთუთოები ერთმანეთს დააშორა და დაინახა მასზე აკრული თვალებ დახუჭული სანდრო.ხელები და ფეხები ააფართხალა,იმის ნიშნად რომ გაეშვა მაგრამ სანდრო პირიქით უფრო და უფრო იკრავდა გულზე და არაფრის ძალით არ უშვებდა,თითქოს დაკარგავდა.თითქოს არ უნდოდა გაეშვა.
სალომემაც გრძნობების ქარიშხალს ვერ გაუძლო და გონება დაკარგა. მიხვდა სანდრო,რომ უკვე ძალიან შეტოპა და ხელები ფრთხილად გაუშვა,მაგრამ ბოლომდეც არა.თვალები გაახილა და პულსი ვეღარ იგრძნო,გულში რაღაცამ გაკენწლა.სწრაფად დააწვინა სუსტი სხეული საწოლზე.
-სალომე...სალომე ამოიღე ხმა ნუ მაშინებ!..სალომე...-ეძახდა ტყუილ უბრალოდ მაგრამ თვითონაც ხვდებოდა,რომ სალომეს აღარ ეძინა.-ფუი ამის....
სწრაფად აიყვანა ფარატინა სხეული ხელში და ჟაკეტი მოაცვა,თვითონაც გადაიცვა მაისური და შარვალი ამოიცვა.მანქანისკენ სწრაფად გააქცუნა,ტელეფონი ნერვიულად აათამაშა ხელში და მხოლოდ ახლა გაახსენდა ტყუპები.
-ჯანდაბა!-დაიყვირა მთელ ხმაზე და ტელეფონზე ვატოს ნომერი აკრიფა.
-ალო...-გაისმა მძინარე ხმა.
-ტყუპებთან მიდი,მერე აგიხსნი.-ჩაჰყვირა ტელეფონშ და სავარძელზე გადააგდო ისევ.
ნერვიულად ათამაშებდა ხელებს საჭეზე და რაც შეეძლო ჩქარა მიდიოდა.
-დროზე დამეხმარეთ!-დაიყვირა და სალომეს სხეული მანქანიდან გადმოიყვანა.სწრაფად გამოცვივდნენ ექიმები და ექთნები,საკაცეზე დააწვინეს და პალატისკენ წაიყვანეს.
ნერვიულად დადიოდა დერეფანში და ხელებს მუჭავდა.რა მოხდა? რა დაემართა? რატომ გახდა ცუდად? ვერა,ვერ ხვდებოდა.
გამოვიდა თუ არა პალატიდან ექიმი მას მივარდა.
-რა სჭირს? კარგადაა?
-კი,კარგად არის.თქვენს ცოლს ამნეზია,რომ ჰქონდა.ახლა ყველაფერი ახსოვს.-უთხრა ექიმმა და ეჭვის თვალით გამოიხედა სათვალიდან.
მთელს სხეულში უსიამოვნო ელექტრო დენმა დაუარა,ანუ მორჩა?ყველაფერი გათავდა?
-შეიძლება შევიდე?-ჰკითხა ისეთი ხმით თვითონვე,რომ ძლივს გაიგო.
-კი,შეგიძლიათ.არ ანერვიულოთ დასვენება სჭირდება.-უთხრა ექიმმა და მაშინვე გაეცალა.
ჩქარი ნაბიჯებით მივიდა პალატასთან და კარებს აეყუდა,თითქოს რცხვენოდა რომ შესულიყო.თითქოს...
კარები ფრთხილად გააღო და დარცხვენილი ბავშვივით დადგა სალომეს წინ.
-ანუ სალომე თოდუა არა?-ჰკითხა ძველებული ცივი ხმით,ისე რომ სანდროს ტანში გააჟრჟიალა.ხმას ვერ იღებდა ან რა უნდა ეთქვა?-კარგით,გასაგებია.-უთხრა სალომემ და მის მოპიდაპირე კედელს მიაშტერდა.-ტელეფონი მჭირდება.-უთხრა ცივი ხმით,ისე რომ ზედაც არ შეუხედავს.
-სახლში მივალთ და მოგცემ აქ არ მაქვს.-სანდრომაც ცივი ხმით უთხრა და წამოდგომაში დაეხმარა.
-ხელები გამიშვი!-შეუღრინა სალომემ.
მანქანაში უხმოდ ჩაჯდნენ.სანდრომ სწრაფად დამალა ტელეფონი,რომ სალომეს არ დაენახა.
მთელი სისწრაფით მიაქროლებდა,არა! ვერ წავიდოდა,ვერა.უყვარდა ! მართლა უყვარდა და ახლა უნდა წასულიყო? მოკვდებოდა! კიდევ ერთხელ ვერ გაუძლებდა ასეთ ტკივილს,კიდევ ერთხელ ვერ დაარტყამდნენ გულზე.მოკვდებოდა,მართლა მოკვდებოდა!საფლავს თავისი ხელით გაითხრიდა,სალომეც რომ წასულიყო.ტყუპების დედისავით ვერ მიატოვებდა,ვერ გაუშვებდა.ვერა! იცით როგორი გრძნობაა როდესაც საყვარელ ადამიანს გართმევენ? არ აქვს მნიშვნელობა ქალი ხარ თუ კაცი,გართმევენ და გტკივა მთელი სული გული ყველაფერი გტკივა.მის გარეშე,რომ წამიც არ გინდა.არ გეგულება სახლში მომლოდინე.არა ვერ გაუძლებდა,კიდევ ერთხელ გეტყვით რომ მოკვდებოდა!
-ფრთხილ...-სიტყვის თქმა ვეღარ დასძალდა ისე შეასკდნენ სატვირთოს.სანდრომ მხოლოდ ერთხელღა შეავლო საყვარელ ქალს თვალი და ხელი,როგორც შეეძლო ისე მაგრად ჩაჰკიდა.
-მიყვარხარ!..-ამოიჩურჩულა და გონება დაკარგა,თვითონაც გადაეშვა მორფეოსის სასუფეველში.

***
-კიდევ ერთხელ!-ეუბნებოდა ექიმი ექთნებს და გულზე ელექტრო შოკს არტყამდნენ.-მორჩით.დავკარგეთ.სიკვდილის დრო ჩაიწერეთ 06:27.
საკაცეზე იწვა მამაკაცი,რომელიც ვეღარ სუნთქავდა.შავი თვალები დაეხუჭა,სახეზე ტკივილი და შვება ერთ დროულად ეწერა.ვერ გაიგებდით ამ წუთში მართლა მკვდარი იყო თუ ისევ ცოცხალი.ისევ ედო სახეზე ის ფერი.გაცრეცილი ტუჩები გალურჯვოდა,არა უფრო თეთრი იყო.
და მაინც გკითხავთ,რა არის ეს სიცოცხლე?არ ვიცი,მე მართლა არ ვიცი რა არის...
-ახლობლებს შეატყობინეთ,რომ მხოლოდ ის გოგონა გადარჩა და მისი სიცოცხლეც ღმერთზეა დამოკიდებული.-უთხრა ექიმმა და სახიდან პირბადე მოიხსნა.
***
ვატო და იოანე ნერვიულად დადიოდნენ დერეფანში,ორივეს თვალებში ცრემლები ჰქონდათ.
-როგორ არიან ექიმო? გადარჩნენ?-გამოვიდა თუ არა ექიმი რეანიმაციიდან მას მივარდნენ.
-სამწუხაროდ ბიჭი გარდაიცვალა,გოგონა კი სიკვდილს ებრძვის.ვიზიარებ.-უთხრა ექიმმა,შუბლიდან ცივი ოფლი მოიშორა და შოკში ჩავარდილ ბიჭებს გაეცალა.
-იო,იო ის აღარააა...აღარ არის...-ბურტყუნებდა ვატო და თვალიდან გამოპარულ ცრემლებს იგერიებდა.
იოანე ჩაიკეცა და ვერაფერს ამბობდა...ან რა უნდა ეთქვა?..ძმა დაკარგა...ძმა,რომელიც სიცოცხლეს ერჩივნა...ძმა,რომელიც ყოველთვის გვერდში ედგა.
რეანიმაციიდან ექთანი გამოვარდა.
-ექიმო!ექიმო!-ყვიროდა განწირული ხმით.
-რა ხდება?-ჰკითხა,როგორც ჩანს გაბრაზებულმა.
-კვდება...-აღმოხდა დაბნეულ ექთანს და რეანიმაციისკენ გაქცეულ ექიმს დაეწინა.
-ოღონდ ისიც არა...ღმერთო გთხოვ...ისიც არ წაიყვანო-ბურტყუნებდა ვატო და ცრემლებს იგერიებდა,რომლებიც ასე ურცხვად ჩამოსდიოდა.
***
-კიდევ ერთხელ!-უთხრა ექიმმა და ელექტრო შოკი კვლავ დაარტყა.-ჩაიწერეთ სიკვდილის დრო 06:37.-უთხრა თვალცრემლიანმა ექიმმა და ცივი ოფლი შუბლიდან მოიწმინდა.-ვერ დატოვა...მას გაჰყვა...-ჩუმად თქვა და ცრემლი მოიწმინდა...
***
ხომ შეიძლებოდა ეს ისტორია კარგად დამთავრებულიყო? მაგრამ არა! ბედმა არ დაინდო არც ერთი...მაგრამ მაღლა ცაში ისინი ბედნიერები არიან,ერთად არიან სიყვარულით ტკბებიან...ანგელოზები არიან,თეთრში გამოწყობილები,რომლებსაც უკვე ფრთებიც აქვთ.უყვარდათ,უყვართ და ეყვარებათ!ზეცაშიც,მიწაშიც და მიწაზეც!


ისა :დ არ გამიბრაზდეთ ხო? :დ



№1  offline აქტიური მკითხველი grafo

ეს რა იყო?! ბედმა, კი არა შენ არ დაინდე არც ერთი!

 


№2  offline წევრი lamazmani

ვაიემ ეს რა დასასრული იყო ამატირე ესე რატო დაასრულე შემეცოდნენე აუ არ უნდა დაგესრულებინა ასეე ცუდი გოგო ხარ wink

 


№3  offline წევრი გურანდა

yvelafers karggi dasarulii xo ar eqneba.. istoria mtlianobashi kargi iyoo..
--------------------
გურანდა ჩხიკვაძე

 


№4  offline წევრი dartymuli princesa

Istoria mtlianad gavda films bords migma igive shinaarsi garda gansxvavebuli dasasrulisa da saxelebisa

 


№5  offline წევრი salomesalome

ეს რა იყო რა უბედურებააა არ გეწყინოს მაგრამ არ მომეწონა ბოლო თავი

 


№6  offline წევრი mbella

რაღაც არარეალური ისტორია იყოო, თუ იმ ნიკას ამის ფული უნდოდა რატომ სცადა მისი მოკვლა?? რატომ არ მოძებნა დედამისმა?? საავადმყოფოდან მხოლოდ ხალის მდებარეობის ცოდნის გამო გამოატანეს მეხსიერება დაკარგული პაციენტი?? ან ასე უბრალოდ სიტყვაზე ენდო სანდროს რომ მისი ცოლი იყოო, ფოტოები მაინც მოეთხოვა, კაი ამ ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ დასასრული მართლა უაზრო ქონდა :(( არ გეწყინოს ჩემი კომენტარი, უბრალოდ როცა ისტორიას წერ წვრილმანებიც გაითვალისწინე ხოლმე და ეცადე ცოტა რეალობასთან ახლოს იყოს ;) წარმატებები :**

 


№7  offline წევრი Unnamed

აი აი აი ძაან გავრაზდი! რატომ დაასრულე ასე მალე? ისეთი სთაბეჭდილება დამრჩა რომ უცებ დაწერე და ატვირთე... მეწყინა მე :* :(((

 


№8  offline წევრი NA NO

kargi raaaaaa :(

 


№9  offline წევრი nini5

საიდან ამდენი ბოღმა ხალხო,,ჩემი აზრით იმაზე დაიგრუზე რომ გითხრეს რომ ისტორია ერთ-ერთ ფილმს გავს და გადაწყვიტე ჩვენი დასჯა ამით

 


№10  offline წევრი nestanuka13

ბოლოში რომ მივხვდი უაზროდ ასრილებდი აღარც წავიკითხე, ჩემი აზრით ასეთი დასასრული არ იყო კავშირში ისტორიასთან და მაგარი შტერობა იყო

 


№11  offline წევრი grifini

nestanuka13
ბოლოში რომ მივხვდი უაზროდ ასრილებდი აღარც წავიკითხე, ჩემი აზრით ასეთი დასასრული არ იყო კავშირში ისტორიასთან და მაგარი შტერობა იყო

შეურაწყოფაზე არ უნდა გადახვიდე,ასე მინდოდა და ასე დავასრულე fellow

 


№12  offline წევრი nestanuka13

მე ვფიქრობ რომ პირადად არ მომიყენებია შეურაწყოფა შენთვის, გინდოდა და დაასრულე გასაგებია შენ ხარ ავტორი თუმცა მკითხველი რომელიც ელოდება ისტორია ვფიქრობ ავტორისგან ცოტა მეტს ითხოვს და

 


№13  offline წევრი grifini

nestanuka13
მე ვფიქრობ რომ პირადად არ მომიყენებია შეურაწყოფა შენთვის, გინდოდა და დაასრულე გასაგებია შენ ხარ ავტორი თუმცა მკითხველი რომელიც ელოდება ისტორია ვფიქრობ ავტორისგან ცოტა მეტს ითხოვს და

ყველა ისტორია HAPPY END-ით ვერ დამთვრდება სამწუხაროდ

 


№14  offline წევრი Just give me a Hand . . .

sad sad recourse აუუუ რა ცუდიაა sad recourse sad

 


№15 სტუმარი Guest Elle

Happy end dagemtavrebina ashkarad jobda exla wavikitxe mtkianad da saerto ar mimewona dasasruli miouchechebuli iyo male dasrulebis gamo

 


№16 სტუმარი eto

exla wavikitxe tavidan bolomde... ver gavige nikas tu pulis gamo undoda mastan ragaze gadawyvita misi mokvla an dedamisma ar modzebnaa?? an ase advilad pqsiqiatriulidan rogor gamoaganes.. saerto jamshi bolo tavamde momwonda magram boloshi gaapuche iseti istoria iyo happy end unda dagemtavrebina gagevrco tavebi dedas dakavshireboda cotaxani ar sherigeboda an rame magram boloshi bednieri dasasruli kargi iqneboda da shen rogor daamtavre bebri mkitxvelistvis miugebeli iyo.... cotati mipuchechebuli iyo male dasrulebis miznit :( :(

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent