შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"აი აქ დაგერხა!!!" (თავი1)


10-04-2016, 21:23
ნანახია 3 370

დილით ვიღაცის ღრიალმა გამაღვიძა , რომელიც ბოლო ხმაზე იგინებოდა და ჩემ ნახევარ ძმას რომელიც მამაჩემს პირველი ცოლისგან ჰყავდა , ადანაშაულებდა , რომ ძმაკაცმა რომელმაც სიკვდილის წინ თავისი და მას ჩააბარა და სთხოვა , რომ მისთვის ეპატრონა და ისე შეეყვარა , როგორც მისი ნამდვილი და ჩემს ნახევარ ძმას მის სიკვდილში ადანაშაულებდა .. კარები ოდნავ შევაღე , ტელეფონი ავიღე და დავინახე როგორ ეჭირათ გიორგი ( ნახევარ ძმა ) ორ ბიჭს ხოლო ერთი გამეტებით ურტყამდა და ემუქრებოდა , რომ სიკვდილს სანატრელად გადაუქცევდა .. მე მისკენ გავექანე და სულ დამავიწყდა რა ფორმაშიც ვიყავი , თმები გაწეწილი , მოკლე პიჟამა შორტი და მაისური , გიორგის გადავეფარე და მუცელში , რაღაც ძლიერი ტკივილი ვიგრძენი აღვიქვი ვიღაცის ძლიერი მუშტი რომელიც მუცელში მომხვდა და ტკივილისგან მუხლებზე დავემხე ... - მარიამ გავიგონო როგორ , შეჰყვირა გიორგიმ და ევედრებოდა მათ რომ ჩემთვის თავი დაენებებინათ , ეუბნებოდა , რომ მე არაფერ შუაში არ ვიყავი .. მე იმდენად ძლიერ ტკივილს ვგრძნობდი მუცლში , რომ აღარც თვალების დახუჭვის ძალა არ მქონდა და პირდაპირ იმ მამაკაცის ჩასისხლიანებულ , გამწარებულ თვალებს ვუყურებდი , რომელმაც მე ასეთ დღეში ჩამაგდო , ისიციც მე მიყურებდა და ვგრძნობდი რომ გულში რაღაც გადატწყვეტილებას იღებდა ... გავიგონე შემზარავი ხმა...
-და დის სანაცვლოდ!!! თქვა მან და კბილებში გამოსცრა ..
როდესაც მისი სიტყვები გავიაზრე მივხვდი, რომ ის ჩემს წაყვანას აპირებდა ,მივხვდი როგორ იქცა ჩემი დარჩენილი ცხოვრებვა ნაფლეთებათ.. მუცელში ძლიერი ტკივილის მიუხედავად ფხზე ადგომა გადავწყვიტე , ძლივს ძლივობით წამოვდექი ფეხზე ..
-არაა , გთხოვთ თავი დამანებეთ!!! ვთქვი გატანჯული ხმით , ვევედრებოდი იმ ადამიანს ვისაც გონებაში მარტო შურისძიების წყურვილი უტრიალებდა ....
არაფერი არ უპასუხია ისე მომიჭირა მკლავში თითები და გასასვლელისკენ წამიყვანა, ვხვდებოდი , რომ მას ეხლა მხოლოდ მე ვჭირდებოდი უნდოდა , რომ ისეთივე ტკივილი მიეყენებინა გიორგისთვის , რასაც თვითონ გრძნობდა , უნდოდა გიორგისაც ეგრძნო ის ტკივილი რასაც თვითონ განიცდიდა დის დაკარგვის გამო .. ვუძალიანდებოდი , ვევედრებოდი მკლავში ვურტყამდი მაგრამ არავითარი რეაქცია არ ჰქონდა ... კიბეებზ ძალიან სწრაფად ჩამარბენინებდა , მე ვიგრძენი მუცელში ტკივილი , რომელიც ჯერ კიდევ არ იყო განელებული და ძლივს ძლივობით ამოვილუღლუღე
-მტკივა !!! ვთქვი ნატანჯი ხმით და ადგილზევე ჩავიკეცე ... ვიგრძენი მამაკაცის ძლიერი ხელების შეხება , ერთი ხელი წელს ქვემოთ შემომხვია მეორე ხელი ფეხებში ამომიდო და ხელში ამიტაცა ... ეხლა უფრო კარგად ვხედავდი მის სახეს ხორბლის ფერი კანი , ტალღოვანი მოკლეზე შეჭრილი შავი თმა, შავი სისხლის ფრად შეღებილი უძიროდ დიდი ტკივილის მატარებელი თვალები , სწორი ოდნავ აპრეხილი ცხვირი , ვარდისფერი ტუჩები და საოცრად მომხიბლელი სურნელი ... მანქანას როდესაც მივუახლოვდით..
-ხელი გაგიშვა და ძირს დაგახეთქო თუ ინებებ და ფეხზე დადგები ... მითხრა მან და კბილებ შორის გამოსცრა ..
-ხელი გამიშვით და დამახეთქეთ !!! მეგონა რომ ამას არ გააკეთებდა მაგრამ შევცდი , ხელი გამიშვა და ასფალტზე დავვარდი , კიდევ კარგი თავის შეკავება მოვახერხე და თავი ჰაერში გავაჩერე თორემ , თავი რომ დამერტყა ალბათ გონებას დავკარგავდი ...
-ცხოველო!!! გაცოფებულმა წამოვიყვირე და კბილებში გამოვცერი ..
-ჩაჯექი !!!
მანქანაში ჩავჯექით , ღვედი შევიკარი და ვიგრძენი , რომ ძალიან დიდი სისწრაფით მოვწყდით ადგილს ... ხმას არცერთი არ ვიღებდით ბოლოს..
-სად მივდივართ ? გთხოვთ გამიშვით , თავი დამანებეთ!!! ვევედრებოდი მას და ცრემლებს სახიდან სწრაფ სწრაფად ვიწმენდდი... მაგრამ ის არაფერს არ მპასუხობდა სიბრაზისგან ძარღვებ დაჭიმული , გზას გაჰყურებდა და მანქანის სისწრაფეს კიდევ უფრო უმატებდა . მანქანა სახლის ეზოში შევდიდა ..
-გადადი!!! თქვა მან და ზიზღის თვალებით შემომხედა..
-არ გადავალ !!! მე არ მინდა თქვენ ერთად ცხოვრება !!! ვთქვი მე და მეც არანაკლები ზიზღით შევხედე მას
-ეხლა კარგად მომისმინე მაიმუნო, შენ არამარტო ჩემთან ერთად იცხოვრებ ამ სახში , არამედ ჩემთან ერთად ერთ ოთახში მოგიწევს ძილი !!! თქვა მან და მკლავში ხელი ძალიან მაგრად მომიჭირა
-მომისმინე ნადირო, მე მაიმუნი არ ვარ !!! მარიამი მქვია გასაგებია!!! მ ა რ ი ა მ ი აი ხომ ხედავ დაგიმარცვლე კიდეც უფრო კარგად , რომ დაიმახსოვრო ... რაც შეეხება თქვენთან ერთად ცხოვრებას და ერთ ოთახში ძილს არ ვაპირებ !!! ვთქვი მე და კბილებში გამოვცერი
-გადაეთრიე მანქანიდან დროზე !!! თორე ძალით გადაგათრევ !!!
მივხვდი , რომ ამის გამკეთებელი იყო და ჩემი ნებით გადავედი მანქანიდან , და გულში ჩემთვის ვფიქრობდი , რომ ის თუ ჩემს გამწარებას აპირებს მეც არანაკლებ გავამწარებ მას !!!
***
სახში როდესაც შევედით , დავინახე პატარა ბავში , რომელიც მიკა , მიკას ძახილით ჩვენსკენ მორბოდა , დავინახე ნადირის სახე ბავშვის დანახვისას როგორ მოეშვა , დავინახე სიძულვილით სავსე თვალები როგორ დაუთბა ჩაიმუხლა და პატარა გოგონა ხელში აიყვანა .. როდესაც პატარა გოგონამ დამინახა ლოყები გაუწითლდა , მორიდებული სახე ნადირის ყელში ჩარგო...
-მიკა , ვინ ალის ეს გაჩეჩილი გოგო? იკითხა პატარამ და ჩემსკენ გამოაპარა მზერა ... მორიდებით თავი ჩავხარე მაგრამ მაინც ვიგრძენი , ნადირის მზერა რომელმაც ამათვალიერ ჩამათვალიერა ბავშვს ყურრში რაღაც ჩაჩურჩულა
-მათლა? ბავშვმა აღფრთოვანებულმა წამოიყვირა და მზერა მე მომაპყრო
-ანასტასია გაგიხარდა ? თქვა ნადირმა (მიკამ) და ანასტასიას გაუღიმა .. მე გაოგნებული ვუყურებდი მიკას და თვალებით ვეკითხებოდი რა ხდებოდა , რა უთხრა ბავშვს.. ხვდებოდა რაც მაინტერესებდა მაგრამ ის არაფერს არ მეუბნებოდა კვლავ შურის ძიების თვალებით მიყურებდა ...
-ძია გამიხალდა .. ანასტასია ჩემკენ წამოვიდა თვალებ აციმციმებული მიყურებდა - ესეიგი შენ ცემი ბიცოლა ქალ , მიყვალხალ ბიცოლა !!! მეუბნებოდა ანასტასია , მე თავში ერთი და იგივე სიტყვა მიტრიალებდა ’’ ბოცოლა’’ ...
-კარგი ანასტასია , ბიცოლაშენს დასვენება სჭირდება შენ წადი ნანას უთხარი საჭმელი გაამზადოს და ის უთხარი რაც მე გითხარი წეღან .. თქვა მიკამ და ანასტასიას თვალი ჩაუკრა...
-კალგი ძია , მიყვალხალ ... უთხრა ანასტასიამ და სირბილით დატოვა ოთახი .
თვალებით მანიშნა , რომ მას გავყოლოდი და წინ გამიძღვა , ოთახის კარგი გააღო ..
-შედი!! უხეში და მბრძანებლური ტონით მითხრა ... მეც დავემორჩილე მიკას და ოთახში შევედი , თვითონაც შემომყვა ოთაში , მისკენ შევტრიალდი ..
-შეგიძლია გახვიდე !!! ვთქვი და კბილებში გამოვცერი
-ასე გგონია , რომ გავალ ? მოდი კარებს დავხურავ და ჩავკეტავ , რომ არავინ არ შეგვაწუხოს .. თქვა ირონიული ტონით კარები ფრთხილად მიხურა და გასაღებით გატაკეტა ..
-რა რატომ ? ვთქვი ვითომ თავდაჯერებით, მაგრამ შიშმა მომიცვა შმეშინდა იმის გააზრების თუ რატომაც დაკეტა კარები ...
ჩემ ფიქრებში ვიყავი გართული როდესაც მიკა ჩემ წინ დადგა , ხელის კვრით ლოგინზე დამაგდო და ზევიდან დამაწვა , ვიგრძენი მისი ცხელი სუნთქვა როგორ შემომეფრქვა სახეზე , ხელი ჩემ ფეხზე ჩაასრიალა და ბარძაყზე მაგრად მომიჭირა ..
-აი აქ დაგერხა !!!

რას ფიქრობთ , კარგია ? გავაგრძელო ? გთხოვთ დააფიქსირეთ თქვენი აზრი , იმედი მაქვს მოგეწონებათ ...მიყვარხართ ყველა :*



№1 სტუმარი Uhuu

Ki ra gaagrdzelee me momeconaa dzaan

 


№2  offline წევრი Nini123456

კი გაგარძელე საინტერესო ჩანს

 


№3 სტუმარი lile

Uechveli gaagrdzelee

Tavebi gazarde ra da
Ar daagviano xolme me uechveli bolomde wavikitxavv

 


№4  offline წევრი nk777

Gaagrdzele <3

 


nk777
Gaagrdzele <3

კარგი <3 :*

lile
Uechveli gaagrdzelee

Tavebi gazarde ra da
Ar daagviano xolme me uechveli bolomde wavikitxavv

კარგია , რომ მოგეწონა <3 შევეცდები არ დავაგვიანო და მალ მალე დავდო <3

Nini123456
კი გაგარძელე საინტერესო ჩანს

კარგი <3 მიხარია , რომ დაგაინტერესა

Uhuu
Ki ra gaagrdzelee me momeconaa dzaan

მიხარია , რომ მოგეწონა <3:*

 


№6  offline წევრი qetiqetiA3

ძალიან ძალიან მომეწონა ძალიან დიდი ინტერესით ველი შემდეგ თავს <3333

 


qetiqetiA3
ძალიან ძალიან მომეწონა ძალიან დიდი ინტერესით ველი შემდეგ თავს <3333

მიხარი , რომ მოგეწონა <3

#An Na მიხარია , რომ მოგეწონა <3 არ ვიცი სიხარულო თუ მოვახერხე დაწერა დავდებ ალბათ :* ვერ შეგპირდები <3

 


№8 სტუმარი ana

საინტერესოა გააგრძელე <3

 


№9  offline მოდერი bibo

მომეწონა კაია უკარგესი შოკოლადო გაგრძელე მალე დადე რა მარწყვო დიდზე დიიდ თავი

 


ana
საინტერესოა გააგრძელე <3

მიხარია , რომ მოგეწონა :* <3

bibo
მომეწონა კაია უკარგესი შოკოლადო გაგრძელე მალე დადე რა მარწყვო დიდზე დიიდ თავი

გენაცვალოს საყვარელი იდიოტი <3 მიყვარხარ <3 ვეცდბი :*

 


№11  offline წევრი lagvilava lagvilava

Ki aba ra gaagrdzele ogond male dade axali tavebi, magaria:-D:-*

 


lagvilava lagvilava
Ki aba ra gaagrdzele ogond male dade axali tavebi, magaria:-D:-*

მიხარია რომ მოგწონს ვეცდები მალე დავდო და იმედები არ გაგიცრუოთ :* <3

 


№13  offline წევრი kiko

მართლა ძაან დამაინტერესა და აუცილებლად გააგრძელე. მიკა ქვია თუ რა ქვია ვერ მივხვდი . ეცადე რომ არ დააგვიანო

 


kiko
მართლა ძაან დამაინტერესა და აუცილებლად გააგრძელე. მიკა ქვია თუ რა ქვია ვერ მივხვდი . ეცადე რომ არ დააგვიანო

კი მიკა ქვია :დდ ვეცდები სიხარულო :* <3

 


№15 სტუმარი ფორთოხლის გოგონა მარტი

გააგრძელე რაა .. საინტერესოდ წერ ,ეს ისტორიაც საინტერესოა. წარმატებები <3

 


№16  offline წევრი nk777

Au sadxar amdenxans?

 


ფორთოხლის გოგონა მარტი
გააგრძელე რაა .. საინტერესოდ წერ ,ეს ისტორიაც საინტერესოა. წარმატებები <3

ვეცდები მალე დავდო <3 :*

nk777
Au sadxar amdenxans?

დღეს დავდებ ალბათ არ ვიცი ვერ შეგპირდებით ბოდიში :*<

 


№18 სტუმარი N. M

Ki gaagrdzele dzalian damainteresa. Male dade xom gaagrdzeleb? Miyvarxar❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

 


№19 სტუმარი Teusa

Ar agrdzeleb?

 


N. M
Ki gaagrdzele dzalian damainteresa. Male dade xom gaagrdzeleb? Miyvarxar❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

მეც ძალიან მიყვარხარ <3 კი გავაგრძელებ <3

Teusa
Ar agrdzeleb?

კი ვაგრძელებ :* <3

Teusa
Ar agrdzeleb?

კი ვაგრძელებ :* <3

 


№21  offline წევრი kiko

ცუდად არ მიიღო მაგრამ უბდა გითხრა ისიც შენთვის კარგია. როცა რაიმე ისტორიას დებ და დრო არ გაქვს იმდენად წერისთვის სანამ საიტზე განათავსებ რამდენიმე თავი წკნასწარ უბდა დაწერო რომ მკითხველთან პრობლემები არ შეგექმნას. როცა რაიმე ისტორიას დებ და შემდეგ ამდენი ხნით იკარგები შესაბამისად მკითხველს კარგავ რადგან ფიქრიბენ რომ უპასუხისმგებლო ხარ და ყოველი ახალი თავის დადება საშინლად გაჭიანურდება. აი დაფიქრდი რაიმე კარგ წიგნს კითხულობ და ახალი თავის წასაკითხად გიწევს ამდენი ხანი ლოდინი ხომ ცუდი შეგრძნება? აი ეგეთი შეგრძნება მაქვს ზუსტად ახლა. ერთი ყველაზე დიდი სათხოვარი მექნება ნუ დააგვიანებ ასე

 


№22  offline წევრი nutsa214

მაგარია♥ უბრალოდ ყოველი წინადადების ბოლოს სამი ძახილის ნიშანი არაა საჭირო და კიდევ კბილებში გამოცრას ძაან ხშირად ხმარობ. "კბილებში გამოცრა არის თქმის ერთერთი ფორმა ამიტომ შეგიძლია პირდაპირ დაწერო"კბილებში გამოსცრა" და არა"თქვა და კბილებში გამოსცრა":)))))))))) მთლიანობაში კარგია♥♥♥♥ყოჩაღ♥♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent