შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შურისძიების კანონი 8


11-04-2016, 19:07
ავტორი teddy))
ნანახია 3 463

***
-ყავას დალევ?-გავძახე სამზარეულოდან, მისაღებში მყოფ ლევანს.
-კი, მაგრამ მგონი აღარაა!-ამბობს უკმაყოფილოდ. ყავას ვამოწმებ და მხოლოდ ერთის სამყოფია. არაუშავს, ის დარჩეს ყავის გარეშე! ფინჯანში ადუღებულ წყას ვასხამ და ყავას ვყრი. მისაღებში გავდივარ და ლევანი ხელს მიწვდის.
-რა იყო?-ვეკითხები მე.
-ყავა მინდა!-იძახის ის.
-მერე მე რა ვქნა, რომ გინდა?!-ვამბობ და მის გვერდით ვჯდები.-ნახე, რა სასიამოვნო სუნი აქვს!-ყავა უფრო, რომ მოუნდეს მისკენ ვწევ. -რა გემრიელია!-ვამბობ და ვსვამ.
-გამასინჯე და გეტყვი, გემრიელია თუ არა!-მეუბნება ღიმილით.
-ლევან გასვიანო, მე ჩემს ყავას არ გაგიყოფ!-ვაცხადებ მე.
-დილით, კარგად მიყოფდი ხოლმე, შენს ყავას!-იხსენებს ლევანი.
-ახლა ღამეა!-ვიძახი და საყურეებს ვიხნი.
-ხოდა მითუმეტეს უნდა გამიყო!-მეუბნება და ხელიდან ყავის ფინჯანს მართმევს.
-კარგი, როგორც ყოფილ ქმარს გაგიყოფ, ოღონდ მეც დამიტოვე!-ვნებდები მე.
-გაყოფა არც ისე კარგია, მაგრამ რახან ასე ძალიან გინდა, შემეხვეწე!-მიცხადებს ის. ახლა ორივე ვბავშობთ, თუმცა დარწმუნებული ვარ ორივეს ძალიან გვსიამოვნებს ეს ყველაფერი.
-მე შენ შეგეწხვეწო? რა სისულელეა!-მისკენ ვიშვერ ხელს.
-ხო რა იყო! -მხრებს იჩეჩს ის.- როგორც დილაობით მეხვეწებოდი ხოლმე, ფული მომეციო, ისე!-მახსენებს ის.
-არ გეხვეწებოდი, შენ მიტოვებდი ხოლმე ან როცა გეუბნებოდი, ეგრევე მაძლევდი!-ვამბობ და გულში ჩემს თავზე მეცინება. ამით ვთქვი რომ ლევანი შესანიშნავია და ის გამოვიყვანე კარგი.
-შენ რა წვრილმანები გახსოვს!-ამბობს ლევანი და პიჯაკს იხდის.
-დიდი ხანი კი არაა, რაც დავშორდით!-ვახსენებ მე.
-მართალი ხარ!-ყავის ფინჯანს მაგიდაზე დებს და მეც ფინჯნისკენ ვიწევი.-დაიცადე, კიდევ მინდა!-მეუბნება ლევანი.
-ყოფილი ქმარი, ასეთი კეთილი თუ იქნებოდა, არ მეგონა!-ვეუბნები ირონიული ღიმილით.
-ყოფილი ქმარი? ყოფილ ქმართან მერე, ღამეს ათევ?-ვითომდა იცხადებს ის.
-არ დაგავიწყდეს, ყოველთვის გამორჩეული წყვილი რომ ვიყავით!-ამ წინადადებით თავს ვიმართლებ.
-შემოთავაზება მაქვს შენთან!-მეუბნება ლევანი.
-მართლა? რა შემოთავაზება?-ვინტერესდები მე.
-რა შემოთავაზება და მოდი, კიდევ ვიყოთ გამორჩეული წყვილი!-მეუბნება სერიოზული სახით.
-დავფიქრდე!-საფეთქელთან მიმაქვს თითი.
-მოიფიქრე?-მეკითხება ის.
-ასე, მალე ამოიწურა დრო? მოიცადე!-ხელს ვწევ მე.
-ამდენი ხანი მოცდა, ვის გაუგია?!-იძახის და წვერზე ხელს ისვამს.
-გადავწყვიტე!-ვაცხადებ მე.
-აბა, რა გადაწყვიტე?-მეკითხება ლევანი.
-შენს წინადადებაზე, არ ვარ თანახმა, თუმცა ერთი შემოთავაზება მეც მაქვს!-ხელის გულებს ერთმანეთზე ვისვამ.
-გამაცანით!-დივნის საზურგეს ეყუდება.
-გახდები ჩემი მძღოლი?-ვუსვამ შეკითხვას.
-მძღოლი? არც თუ ისე კარგი შემოთავაზებაა...-ამბობს ის.
-დაფიქრების დრო ამოგეწურათ!-ვიმეორებ მის წეღანდელ სიტყვებს.
-ასე მალე?-უკმაყოფილოდ მეკითხება.
-წეღან შენ არ იყავი, ამდენი დრო დასაფიქრებლად, რათ გინდაო?!-ვეკითხები მე და ვუღმი. საჭიროა მძღოლი, სამსახურშიც არ დააგვიანებ და ლოდინიც არ დაგჭირდება! თან ხომ იცით, რა მკაცრი უფროსი მყავს...
-ვიქნები, გზაში ხომ მინდა ვინმე რომ გამართოს!-ირონიულად მიღიმის ლევანი.
-თუ გართობა გინდა, შეგიძლია საბავშო ცენტრში წახვიდე!-ვეუბნები მას.
-თუ გართობა მინდა, სხვა ადგილს მოვძებნი!-ისევ არ იშორებს სახიდან, ირონიულ გამომეტყველებას.
-მოძებნე, ვინ გიშლის?!-ვეკითხები მხრების აჩეჩვით.
-არც არავინ! ცოლსაც გავშორდი და ვარ თავისუფალი!-მეუბნება ლევანი.
-შესწორებას შევიტან... ცოლს კი არ გაშორდი, ის გაგშორდა!-მეც ირონიულ ღიმილს ვიხატავ სახეზე.
-კარგი იყოს ასე!-ამბობს და მობილურს იღებს. მე ფეხზე ვდგები და ხელის გულს კედელს ვადებ და თვალებს ვხუჭავ.
-რა გჭირს?-შეშინებული დგება ფეხზე ლევანი.
-არაფერი, თავბრუ დამეხვა!-ვამბობ და თავზე ხელს ვიდებ.-თავის ტკივილის წამალი, არ გაქვს?-ვეკითხები მას.
-რა ვიცი, გვქონდა?-კითხვას მისვამს ის.
-წამლების ყუთში ნახე!-ხელით ვანიშნებ რომ კარადის კარი გამოაღოს.-მომეცი!-პატარა ყუთს მაწვდის და მეც წამლებს ვარჩევ.
-გვაქვს?-ჩემთან მოდის ლევანი.
-არა!-ვპასუხობ მე.
-აფთიაქში წავალ მოვიტან!-მანქანის გასაღებს იღებს ლევანი.
-არ გინდა, გამივლის!-ვეუბნები მას.
-კარებს მე ჩავკეტავ და მოვალ ახლავე!-მეუბნება და გარეთ გადის.
უკვე გამიარა, ის სად წავიდა ამდენ ხანს? ფეხზე ვდგები და წამლის ყუთს ვინახავ. თაროზე სამაჯურს ვდებ და წიგნთან დადებულს საათს ვხედავ.
-ეს ვისია?-ხელში ვიღებ თვლებით გადატვირთულ საათს. დავიჯერო ლევანი ქალის საათს ხმარობს? კარების გაღების ხმა მესმის და საათს უკან ვაბრუნებ.
-მოვედი!-მეუბნება ლევანი.-ცოტა დამაგვიანდა, ჩვენთან რომ აფთიაქია, არ მუშაობდა.
-გამიარა უკვე!-ვამბობ და დივანზე ვჯდები.
-კარგად ხარ?-წინ მიდგება ლევანი.
-კი!-ვპასუხობ და ლევანიც ჩემს გვერდით ჯდება.
-არ ვიცოდი, ქალის საათებს თუ ხმარობდი!-ვეუბნები და შიგნიდან ეჭვი მღრნის. მართალია, ლევანიზე გაბარზებული ვარ, თუმცა უკვე აღარ ვარ. ნუ, გაშორებულები ვართ, მაგრამ ის ისევ ძალიან მიყვარს და გასაკვირი არაა, რომ ვეჭვიანობ.
-ამ ბოლოდროს მომეწონა, ქალის საათები!-ირონიულად მეუბნება ლევანი.
-ხოო? აშკარად გემოვნება გაგიფუჭდა, რაც წავედი!-ვეუბნები მას.
-ხოდა, დაბრუნდი და ისევ დააბრუნე, ჩემი შესანიშნავი გემოვნება!-ამბობს და თვალს მიკრავს.
-ქალის საათებს, ვინ ხმარობს მე მისით არ ვინტერესდები!-ვაცხადებ მე. მინდა, რომ გამოვტყუო, რამე ინფორმაცია, ვისია ეს საათი, მაგრამ არაფერს იძახის.
-იქნებ ჩემი არ არის და მოისურვო, ისევ დაბრუნება?-ამბობს ღიმილით.
-შენი თუ არა, აბა ვისია?-ვეკითხები ეჭვით და მინდა საათითაოდ ვცემო ლევანიც და ეს საათიც ვისაც ეკუთვნის, თუმცა აქამდე ხომ არ დავეცემი. არასდროს მიყვარდა, ასეთი ქალები, ვინც ერთმანეთს სცემენ და თმებით ითრევენ.
-გითხრა? არ გეტყვი!-ჩემი წვალება დაიწყო ლევანმა. მიმიხვდა, რომ ვეჭვიანობ!
-ხოდა ნუ მეტყვი!-გავბრაზდი მე.
-თუ არ გინდა არ გეტყვი!-განაგრძო ლევანმა.
-დიახაც, არ მაინტერესებს, ვის ეკუთვნის ეს საათი ან რატომ უნდა მაინტერესებდეს?!-ვიძახი გაბრაზებული და ხელებს ერთმანეთში ვხლართავ.
-ხო, რომ ეჭვიანობ, ეს იმას არ ნიშნავს რომ გაინტერესებდეს!-ღიმილით მეუბნება ის.
-და რაიცი რომ ვეჭვიანობ?-ვეკითხები მე.
-ვიცი!-დაბეჯითებით მეუბნება ლევანი. ერთხან ორივე გავჩუმდით და სიჩუმე მე დავარღვიე:
-ვისია?-ვკითხე დაბალი ტონალობით.
-საყვარლის!-ხმამაღლა გაეცინა ლევანს.
-მე მართლა გეუბნები!-ისევ გავბრაზდი მე!
-მეც სერიოზულად გეუბნები!-ისევ ეცინება ლევანს.
-სერიოზულად გეუბნები!-გავიბუსხე მე.
-რა, არ შეიძლება საყვარელი მყავდეს?-მეკითება ის და სიცილისგან წითლდება.
-გყავდეს რა, მე რა მადარდებს!-ვიძახი და ფეხზე ვდგები. ისიც დგება და ჩემთან ახლოს მოდის:
-მარინასია, ჩვენი თანამშრომლის!-მეუბნება და ბაგეებზე მეწაფება. სიტყვის თქმასაც კი ვერ ვასწრებ და ისევ მეწყება ის განცდები, რაც ყოველთვის მემართებოდა: პეპლები, ეკალი, სიამოვნება, სითბო, სიყვარული... ლევანი მშორდება და ჩემს დახუჭულ თვალებს შეჰყურებს:
-გაახილე თვალები!-ეღიმება მას. მეც ვახელ და ახლა მახსენდება, სიამოვნებიგან განცილს:
-მარინას აქ რა უნდოდა?-ვეკითხები მე.
-ნუ ეჭვიანობ ცოლივით!-იცინის ის.
-ცოლი ვარ და სხვა რანაირად უნდა ვიეჭვიანო?!-წამომცდა მე.
-ანუ შენივე პირით აღიარებ, რომ ცოლი ხარ? კიბატონო იყოს ასე!-მოდის და ისევ ჩემს ბაგეებს ეხება.
-მარინას, რა უნდოდა და იმ დღეს რომ არ ვიყავი, საბუტები მჭირდებოდა, რომელზეც ის მუშაობს!-მიხსნის ის.-ასე, რომ ახლა ცოლივით არ იეჭვიანო და იყავი, უბრალოდ ცოლი!-იღიმის ის.
-ჯერ მკითხე, ისევ მინდა თუ არა ცოლობა!-ვეუბნები და დივანზე ვჯდებით. ლევანი თავის ხელს, ჩემს ხელს ადებს და თვალები მეხუჭება.
შურისძიების კანონი  8

-----------------------------------------------------------------
ძალიან დიდი ბოდიში დაგვიანებისთვის! ძალიან დიდ თავებს ვერ ვდებ და ამისთვისაც ბოდიში! იმედია არ დაგავიწყდით და ისევ ისე გამახარებთ! მიყვარხართ ძალიან და გელით! იმედია მოგეწონებათ, ჩემო საყვარლებო!



№1  offline მოდერი sopiko

ახლა მითხარი რა გინდა, მუშტი თუ სილა?
რომ შეგხვდები, გითავაზებ! angry
ჯერ რა ადგილას შეჩერდი, მერე მე როგორ მაინტერესებდა და მერე იცი შენ სხვებს როგორ აინტერესებდათ?
ჰოომ, ამ ღამის დასაწყისი ასეთი თუ იქნებოდა, ვერც კი წარმოვიდგენდი! რა საყვარელია ლევანი... რა შურისძიება, რის შურისძიება, როცა არსებობს ს ი ყ ვ ა რ უ ლ ი!
თუმცა ვაღიარებ, ნენსის შურისძიება ამ გრძნობას უფრო და უფრო ამძაფრებს lol
შენ რასაც არ მოიფიქრებ, არის რამე? love ლევანი_მძღოლი? ვაიმე, ვაიმე, რა თავები გველოდება წინ lol
ახლა რაღაცას გეტყვი... ისტორიის ღირებულებას განსაზღვრავს სიტყვათა მარაგი, ხოლო აკნინებს სხვადასხვა სახის გრამატიკული შეცდომები. შენ თუ გინდა, რომ საკუთარ ნამუშევარს ფასი შემატო პირველ რიგში უნდა გამოიყენო მხატვრულობის უნარი (რომელიც შენ არ გაკლია), ჩართო აღწერები და მოქმედებების კანონზომიერები ცალკე აბზაცით გამოყო! განა დიალოგები შეამცირო? არა, დიალოგები სასიამოვნოს და ლაღს ხდის კითხვას... მხოლოდ ის გააკეთე, რაც გირჩიე! (ნუ, თუ მისაღებია შენთვის ჩემი რჩევა)
ის სიყვარული, რაც შენი გმირების მიმართ მიჩნდება, შენს სიყვარულს ემატება და უკვე ძალიან დიდ ბურთად იქცა!
აბა, შენ იცი! მე დარწმუნებული ვარ, რომ ყველაფერი გამოგივა! love

რამხელა კომენტარი გამოსულა, ეეე!

 


№2  offline წევრი teddy))

sopiko
ახლა მითხარი რა გინდა, მუშტი თუ სილა?
რომ შეგხვდები, გითავაზებ! angry
ჯერ რა ადგილას შეჩერდი, მერე მე როგორ მაინტერესებდა და მერე იცი შენ სხვებს როგორ აინტერესებდათ?
ჰოომ, ამ ღამის დასაწყისი ასეთი თუ იქნებოდა, ვერც კი წარმოვიდგენდი! რა საყვარელია ლევანი... რა შურისძიება, რის შურისძიება, როცა არსებობს ს ი ყ ვ ა რ უ ლ ი!
თუმცა ვაღიარებ, ნენსის შურისძიება ამ გრძნობას უფრო და უფრო ამძაფრებს lol
შენ რასაც არ მოიფიქრებ, არის რამე? love ლევანი_მძღოლი? ვაიმე, ვაიმე, რა თავები გველოდება წინ lol
ახლა რაღაცას გეტყვი... ისტორიის ღირებულებას განსაზღვრავს სიტყვათა მარაგი, ხოლო აკნინებს სხვადასხვა სახის გრამატიკული შეცდომები. შენ თუ გინდა, რომ საკუთარ ნამუშევარს ფასი შემატო პირველ რიგში უნდა გამოიყენო მხატვრულობის უნარი (რომელიც შენ არ გაკლია), ჩართო აღწერები და მოქმედებების კანონზომიერები ცალკე აბზაცით გამოყო! განა დიალოგები შეამცირო? არა, დიალოგები სასიამოვნოს და ლაღს ხდის კითხვას... მხოლოდ ის გააკეთე, რაც გირჩიე! (ნუ, თუ მისაღებია შენთვის ჩემი რჩევა)
ის სიყვარული, რაც შენი გმირების მიმართ მიჩნდება, შენს სიყვარულს ემატება და უკვე ძალიან დიდ ბურთად იქცა!
აბა, შენ იცი! მე დარწმუნებული ვარ, რომ ყველაფერი გამოგივა! love
vici da bodishi dagvainebhistvis! Dzalian didi madloba sayvarelo da dzalian kargi rcheva momeci! Aucileblad shevecdebi rom gavitvaliswino! Ugrmesi madloba!
რამხელა კომენტარი გამოსულა, ეეე!

 


№3 სტუმარი Black

Chemi teddunia mainc kargi gogo xar:D<3

 


№4  offline წევრი teddy))

nene gelovani
ანი ძალაინ მხიარული და სასიამოვნო ისტორიაა. ღიმილი არ მშორდება კითხვისას. უბრალოდ სოფიკოს მეც ვეთანხმები, კარგი იქნება თუ უფრო გაამრავალფეროვნებ ისტორიას და მხოლოდ დიალოგებით არ შემოიფარგლები. წარმატებები!!! love
პ.ს მგონი გელოვანის თავის ტკივილის მიზეზს ვხვდები wink

mec getanxmebit orives da shevecdebi gavitvaliswiono <3 dzalian didi madloba, chemo sayvarelo da nensis mogvarev :D ufrosworad isaa sheni mogvare :D xvdebi? Arasuhavs :D mere davamtkiceb tu imas xvdebi rasac me :D <3

Black
Chemi teddunia mainc kargi gogo xar:D<3

chemo blackunia didi madloba :D <3

 


№5  offline წევრი mimimimo

ბავშვის ნათლია ვარ! wink

ეს რა კარგი თავი იყო.

ძალიან მომეწონა.

კარგი, თავების მოცულობაზე აღარ გისაყვედურებ...

მაგრამ იმედია აღარ დააგვიანებ.

წარმატებები! feel

 


№6  offline წევრი teddy))

mimimimo
ბავშვის ნათლია ვარ! wink

ეს რა კარგი თავი იყო.

ძალიან მომეწონა.

კარგი, თავების მოცულობაზე აღარ გისაყვედურებ...

მაგრამ იმედია აღარ დააგვიანებ.

წარმატებები! feel

ukve mimixvdit chanafiqrs :D xo, am tavebs verafers vuxerxeb imedai ert des didi tavebis dadebas daviwkeb :D :* didi madloba! Shevecdebi agar davagviano :* gmadlob da shenc aseve, warmatebebs gisurveb! <3

 


№7  offline წევრი kiko

აკოცააა. სასწაული რეაქცია მქონდა კოცნაზე :დ აწ რომ ორსულად აღმოჩნდეს ო ბოჟე მოი :დ ძაან მაგარია

 


№8  offline წევრი teddy))

kiko
აკოცააა. სასწაული რეაქცია მქონდა კოცნაზე :დ აწ რომ ორსულად აღმოჩნდეს ო ბოჟე მოი :დ ძაან მაგარია

shen elodi am moments :D yvela mimxvdarxart da egaa :D ugrmesi madloba, chemo kikunia! <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent