შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"აი აქ დაგერხა" (თავი2)


13-04-2016, 23:30
ნანახია 4 171

-მე კი არა შენ დაგერხა ნადირო !!! ირონია არ დააკლო მარიამმა...
-მე .. მე რატო ? მიკამ გაოგნება ვერ დამალა და კითხა მარიამს..
-შენ იმიტომ , რომ ჯერ შენი ცოლი არ ვარ , ასე რომ ხელს თუ დამაკარებ იცოდე გიჩივლებ გაუპატიურების მცდელობისთვის !!! თქვა მარიამმა და კბილებში გამოსცრა... უცებ კარს უკან პატარა ანასტასიას ცქრიალა ხმა გაისმა ..
-ბიცოლა და ბიძია , ნანამ თქვა საწელი გავმზადე და ცამოვიდნენო ...
-კარგი ძია , ჩამოვალთ მალე შენ წადი ნანასთან ...
-კალგი..

-ეხლა კარგად მომისმინე მაიმუნო, მართალია დღეს გადამირჩი !!! მაგრამ იცოდე დაბლა , რომ ჩავალთ ნანას და ანასტასიას თავი ისე მოაჩვენე , თითქოს ერთმანეთში კარგი ურთიერთობა გვაქ და ძალიან გვიყვარს ერთმანეთი , გასაგებია !!! თქვა მიკამ და კბილებში გამოსცრა
-ჯერ ერთი მაიმუნს ნუ მეძახი მე მარიამი მქვია !!! და მმერეც მეორე ნადირო , მხოლოდ ერთი პირობით !!!
-მე კიდევ ნადირს ნუ მეძახი მიკა მქვია !!! რააა ? როგორ თუ პირობა, როგორც გითხარი ისე მოიქეცი თორემ , ეხლა რის გაკეთებასაც ვაპირებდი ამაღამ ნამდვილად მოხდება !!! თქვა მიკამ და ტუჩის კუთხეში ჩაეღიმა
-კარგი , მაშინ რომ ჩავალთ ყველაფერს დაწვრილებით მოვუყვები თუ რატომაც ვარ აქ !!! ვთქვი მე და ირონია არ დავაკელი
-ოხოხოხ... ბუტბუტებდა სიბრაზისგან მიკა ბოლოს რგორც იქნა ხმა ამოიღო
-მითხარი რა პირობით ? იკითხა და კითხვის ნიშნის თვალები მიაპყრო მარიამს
-ცალცალკე ოთახებში დავიძინებთ !!! თავდაჯერებული ჩანდა მარიამი და მიკა მიხვდა , რომ აზრს ვერ შეაცვლევინებდა
-მიკა: კი მაგრამ , მაშინ ნანა მიხვდება, რომ ერთმანეთი არ გვიყვარს !!!
-მარიამი: ვერავინ ვერაფერს ვერ გაიგებს !!! ყოველ ღამე როცა ყველა დასაძინებლად დაწვება შენ სხვა ოთახში გადახვალ , გასაგებია !!! და ეგ ნანა ვინ არის ?
-მიკა: ხო კარგი ეხლა ადექი და გავიდეთ!!! ნანა ანასტასიას ძიძაა ჩემი ძმა და რძალი ესპანეთში არიან ...
-მარიამი: იდიოტო დაგავიწყდა , რომ ზემოდან მაწევხარ და მაგიტომ ვერ ვდგები ? თორემ უკვე დიდი ხნის ამდგარი ვიქნებოდი !!! თქვვა მარიამმა და კბილებშორის გამოსცრა
მიკა დაბნეული უცებ ფეხზე წამოხდა და კარისკენ წავიდა როდესაც მარიამის ხმამ გააჩერა
-მარიამი: რა ჩავიცვა ასე ხო არ ჩამოვალ არა დაბლა ?... მიკამ კვლავ აათვალიერ ჩაათვალიერა მარიამი და ტუჩის კუთხეში ჩაეღიმა ..
-მიკა: მართალია მასეთი გაჩეჩილი არ ჩამოხვალ , ჩემი ძმაკაცები უკვე მოსულები იქნებიან და თავს ხო არ შევირცხვენ , შენი ჩაცმულობით ...
ჩემმა ძმაკაცმა წამოიღო შენი ნივთები , ნუ გეშინია ძალიან პირადულ ნივთებსაც არ შეხებია მარტო ტნსაცმელი და ფეხსაცმელები ჩაყარა ჩემოდანში , გარეთ დევს ეხლავე შემოგიტან ... ოთახიდან გავიდა და უკან ჩმოდნით ხელში დაბრუნდა ..
-კარგი , ეხლა გაეთრიე უნდა ჩავიცვა !!! თქვა მარიამმა და ზიზღის თვალებით შეხედა მიკას
-არა !!! ჩაიცვი უნდა გიყურო , მიდი დროზე !!! თქვა მიკამ და მარიამის სირცხვილისგან აწითლებული ლოყები , რომ დაინახა სიცილი აუტყდა
-რა გაცინებს იდიოტო ? მარიამმა გაბრაზება ვერ დამალა და დაუყვირა
-არ უნდა დაგეყვირა !!! რომ გეთხოვა გადიო გავიდოდი, მაგრამ ეხლა ნამდვილად აღარ გავალ !!! თქვა მიკამ და კბილებ შორის გამოსცრა
-კარგი ნუ გახვალ !!! თავდაჯერებით თქვა მარიამმა ... მაღლა აწეული თბის სამაგრით შეკრული კოსა გაიხსნა და თმები გააქნია , თმები წელს ქვემოთ ჰქონდა , შემდეგ მაისურს დასწვდა და ძალიან სწრაფად გადაიძრო ... უკნიდან გაიგონა როგორ აღმოხდა მიკას ოხვრა ... მიკა კარისკენ შეტრიალდა და კარი მძიმედ გაიხურა ... მარიამს გამარჯვების ღიმილი დასთამაშემდა სახეზე.. ტანსაცმელი ჩემოდნიდან ამოალაგა და ფიქრობდა თუ რა ჩაეცვა , გადაწყვეტილება მოკლე შავ საჯდომზე კარგად მომჯდარ ქვედაბოლოზე, შავ ტოპ ბრეტელიან მაისურზე , მაღალ წვრილ ქუსლზე წინ პლათფორმით შავ ფეხსაცმელზე შეაჩერა .. თავისი შავი სწორი თმა ჩამოივარცხნა და უბრალოდ გაიშალა , მსუბუქი მაკიაჟი გაიკეთა და უკვე კარისკენ მიდიოდა როდესაც ტელეფონი აწკრიალდა .. მარიამმა ტელეფონს დახედა და თავისი საუკეთესო დაქალის ფოტო , რომ დაინახა სიხარულით აიღო ტელეფონი..
-ალო მარიამ ჩემო ლამაზო როგორ ხარ ? ძალიან მომენატრე .. თქვა ანამ და ხმაურიანი კოცნა გაუგზავნა ტელეფონში ..
-მმ მეც მომენატრე <3 მარიამმა თავი აარიდა თავისი დაქალის კითხვას თუ როგორ იყო ..
-მარიამ , ხომ არ დაგავიწყდა , რომ ორ დღეში კლასელები ვიკრიბებით სკოლის დამთავრებიდან ორიწელი გავიდა <3 სიხარულით თქვა ანიმ ... მარიამს ამ ამბების გადამკიდე სულ დაავიწყდა , რომ კლასელები იკრიბებოდნენ და სამკერვალოდან კაბა ქონდა გამოსატანი , მაგრამ ანის თავი მოაჩვენა , რომ ყველაფერი ახსოვდა..
-კი კი ან მახსოვს , შეიძლება რაღაც გთხოვო ? მუდარა შეპარული ხმით უთხრა მარიამმა
-კი მარიამ , მთხოვე რაც გინდა ხომ იცი შენს გამო , ზღვას დავაშრობ, ზაფხულში თოვლს მოვიყვან და რავიცი კიდე აბა .. თქვა ანიმ და სიცილი აუტყდა .. ანის პოზიტიური განწყობა მარიამსაც გადაედო ...
-zუსტად მაგ ორი რაღაცის თხოვნას ვაპირებდი კარგია , რომ მიხვდი .. თქვა მარიამმა და ჩაიცინა
-კარგი ეხლა , მითხარი რა გინდა? .. თქვა ანიm ვითომ სერიოზულობით მაგრამ მაინც გაეცინა
-ანი შეგიძლია სამკერვალოდან ჩემი კაბა გამოიტანო და შენთან გქონდეს , მერე შენთან მოვალ ერთად მოვემზადოთ და თან შენიდან წავიდეთ ბარემ რესტორანში ... თქვა მარიამმა და ანის პასუხს დაელოდა
-უიმე აბა რა, ჩემი კაბაც არ გამომიტანია ჯერ , სამკერვალოში შევივლი და ორივეს ერთად წამოვიღებ ..
-კარგი მადლობა , ეხლა უნდა გავთიშო მეჩქარება არ მცალია მერე დაგირეკავ , მიყვარხარ და თან ბევრი გაკოცე .. ანის პასუხს არ დალოდებია მარიამი და ტელეფონი გათიშა ...

***
მისაღბში მიკა და თავის ძმაკაცები რაღაცაზე საუბობდნენ ყველანი ანასტასიას ყვირილმა გააჩუმა და კიბეებისკენ მომავალ მარიამს დაუწყეს ყურება ..
-ვაიმე ბიცოლა ლა ლამაძი ქალ !!! თვალებ აციმციმებულმა შეყვირა ანასტასიამ და კიბეებზე ჩამოსული მარიამისკენ გაიქცა, მარიამი დაიხარა და პატარა გოგონა ხელში აიყვანა..
-მადლომა , ჩემო პატარა პრინცესა ძალიან ძალიან მიყვარხარ !!! პატარა გოგონას ხმაურიანად აკოცა მარიამმა ლოყაზე
-ანასტასია მოდი ჩემთან , ნუ აწუხებ ბიცოლაშენს !!! ბრაზ მორეულმა თქვა ნანამ და მომღიმარ მიკას გაბრაზებული თვალებით გადახედა .. მარიამს არ გამოპარვია ნანას ასეთი ქმედება და ცოტა არ იყოს გაბრაზდა კიდეც მის ასეთ საქციელზე ..
-არა ჩემო კარგო დაწყნარდი, სულაც არ მაწუხებს პირიქით !!! ნიშნის მოგერიებთ თქვა მარიამმა ... - აუ ანასტასია არ გშია , მე ძალიან მშია ნახე ჩემი მუცელი , ლოგოლ ბუკბუკებს.. ენა მოიჩლიფა მარიამმა მიის ამ საქციელზე ანასტასიას გაეცინა და მარიამს გადაეხვია .. არა მარტო ანასტასიას იქ მყოფ მიკას და მის ძმაკაცებსაც გაეცინათ მარტო ნანა იყურებოდა დაბღვერილი და მარიამი თავის ფიქრებში უკვე მოკლული ყავდა..
***
მარიამმა გადტაწყვიტა , რომ მიკასთვის მიცემული პირობა შეესრულებინა , რადგან მერე ისიც შეასრულებდა მისთვის მიცემულ პირობას , ასე რომ თამაშის დაწყება გადაწყვიტა ვითომ არაჩვეულებრივი, მომავალი ცოლქმარი იყვნენ... მარიამს ძალიან შიოდა ამიტომ ყველაფერი გადმოიღო რაც დაეტია თეფშზე და ჭამა დაიწყო , მიკა იჯდა და გაოგნებული უყურებდა და თავისთვის რაღაცაზე ფიქრობდა , უცებ ფიქრებიდან მარიამის ძახილმა გამოარკვია...
-საყვარელო, რატომ არ ჭამ ? მარიამმა უკვე თამაში დაიწყო ... მიკა გაოგნდა როდესაც მარიამმა საყვარელოთი მიმართა და მიხვდა , რომ მარიამი თავის პირობას ასრულებდა ...
-მადა არ მაქ !!! თქვა მიკა სახე მიკამ სახე მომანჭულმა
-ქმარუკ , ხო კარგად ხარ ? რა სახე გაქ სიხარულო ? სასწრაფოს ხომ არ გამოვუძახოთ ? ეკითხემოდა მარიამი და თან თავის მსახიობურ ნიჭს ტაშს უკრავდა...
-კი კი კარგად ვარ უბრალოდ წყალი მწყურია , თუ შეიძლება წყლის გრაფინი მომაწოდე !!! თქვა მიკამ და მზერა წყლის ჭიქას მიაპყრო..
წყლის გრაფინს უცებ ნანა დასწვდა და მიკასკენ წავიდა , რომ წყალი დაესხა ჭიქაში , მაგრამ მარიამის შეძახილმა გააჩერა
-იყოს არ შეწუხდე !!! ჩემს ქმარს მე თვითონ დავუსხამ წყალს , შენ შეგიძლია შენი ადგილი დაიკავო და ანასტასიას აჭამო !!! ნიშნის მოგერიებით და გაბრაზებული ტონით უთხრა მარიამმა ნანას, მარიამს თითონაც უკვირდა რატომ ბრაზობდა ან რამ გააბრაზა , მაგრამ თავისივე კითხვებს ვერ სცემდა პასუხებს ... მარიამი ფიქრებიდან გამოერკვა და ნანას წყლის გრაფინი გამოართა , შემდეგ მიკას დაუსხა წყალი ...
-მიკა საყვარელო ხომ გახსოვს დილით მოცემული პირობა ? თქვა მარიამმა და მიკას გადახედა
-კი მახსოვს !!! მზერა აარიდა მიკამ ... მათ საუბარს მიკას ძმაკაცი ჩაეჭრა ...
-რძალო რა პირობაზე ეკითხები ? კითხვის ნიშნის თვალებით შხედა თორნიკემ მარიამს
-რა პირობაზე და ... სიტყვის დასრულება ვერ მოახერხა მარიამმა , მიკამ გააჩერა
-რა შენი საქმეა ? გაბრაზებულმა თქვა მიკამ
-კაი ძმაო რა გაბრაზებს ტო , ისე უბრალოდ ვიკითხე , ბოდიში ... თქვა და ჩაიფხუკუნა
-მარიამი:არა რატო საყვარელო ვთქვათ რა პირობაც მომეცი , მაგაში რა არის დასამალი ?
-მიკა: მარიამ , გაჩუმდი !!! გაბრაზება ვერ დამალა მიკამ..
-ოო მოიცა რა !!! რა პირობა და ორ დღეში კლასელები ვიკრიბებით , ორი წელი გავიდა სკოლა რაც დავამთავრეთ და გადავწყვიტეთ შევიკრიბოთ , მიკას ვთხოვე , რომ რესტორანში გავეშვი ოღონდ მარტო მე უნდა წავიდე , მიკას ვთხოვე , რომ ის არ წამოსულიყო მიკაც დამთანხმდა ... თქვა მარიამმა თავდაჯერებით და მიკას გაოგნებულ სახეზე ღიმილი წაეთამაშა ტუჩებზე ...
-ხო მაგ პირობაზე ვამბობდით , ეხლა გასაგებია ? თქვა და დამშვიდდა მარიამის ამ ნათქვამზე ...
-კი კი გასაგებია !!! თქვა თორნიკემ და გაეცინა .. შემდეგ მიკას მეორე ძმაკაცი ჩაება მათ საუბარში ..
-ჰაა ბიჭებო არ ავღნიშნოთ მიკას დაოჯახების ამბავი ? მოდით დღეს კლუბში წავიდეთ , კარგი იქნება ... თქვა დათომ და მიკას გადახედა ... მიკამ თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია ...
***
საღამოს 11 საათი მოვიდა უკვე მიკა და თავის ძმაკაცები თითქმის ოთხი საათის წასულები იყვნენ მარიამმა გადაწყვიტა სააბაზანოში შსულიყო , მაგრამ თავის ოთახში დგუში გაფუჭებული იყო . ამიტომ გადაწყვიტა ნანასთვის ეკითხა თუ სად შეიძლება შესულიყო იმისთვის , რომ აბაზანა მიეღო მაგრამ ნანა ვერსად ვერ იპოვა , იფიქრა ალბათ გასულია სადმეო ანასტასიასაც უკვე ტკბილად ეძინა ... მის გვერდით ოთახში შეიხედა , ოთახის სააბაზანოში შევიდა და , რომ დაინახა დგუში რიგზე იყო და არაფერი არ სჭირდა გადაწყვიდა ებანავა ...
მარიამმა წყალი დააგუბა, აბაზანაც ააქააფა და ხალათი შემოიხსნა , წყალში უნდა ჩასულიყო როდესაც , ოთახის კარის ხმა გაიგო , გაიგონა ქალის მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმლის ხმა , შმდეგ საწოლზე დახეთქების ხმა გაისმა , ასევე ისმოდა გახშირებული ქალის და მამაკაცის სუნთქვის ხმა , მარიამმა ყური მოკრა ..
-მიკა საოცრება ხარ !!! ამბობდა უცნობი ქალი და სიამოვნებისგან კვნესოდა ...
ოთახიდან კვნესის და გახშირებული სუნთქვის ხმა ისმოდა .
-ოხ მარიამ , რა გინდოდა დალოდებოდი ნანას და გეკითხა , რომელ ოთახში შესულიყავი , ეს სააბაზანოს კარიც რა ჩემდა ჭირად არ იკეტება .. ამბობდა და თან აბაზანაში ბოლთას სცემდა, ნერვები მიკას საქციელზეც ეშლებოდა არ უნდოდა , რომ დაეჯერებინა მაგრამ უცნობ და მისთვის საძულველ მამაკაცზე ეჭვიანობდა ...
მარიამმა გადაწყვიტა აბაზანაში ჩაწოლილიყო , ხოლო იმ ხმებისთვის რომელიც ოთახიდან გამოდიოდა ყურადღება არ მიექცია ... აბაზანაში ჩაწვა წყალი კვე გაციებულიყო მაგრამ მაინც ეამა იმდენად რცხვენოდა იმის , რომ იქ იყო და იმ ხმებს ისმენდა რაც ოთახიდან გამოდიოდა , რომ სხეული მთლიანად ცელი ჰქონდა, ამიტომ ცივი წყალი ძალიან სასიამოვნოდ მოეჩვენა და ოთახიდან გამოსული ხმების მიუხედავად მაინც ჩაეძინა...
***
დილით მარიამს აბაზანისკენ მომავალმა ფეხის ნაბიჯებმა გააღვიძა დაინახა , როგორ ჩამოწია უკნიდან აბაზანის რუჩკა ...
-აი აქ დამერხა !!! თქვა მარიამმა თავისთვის ჩუმად და თვალები ძალიან მაგრად დახუჭა,..


***
მეგობრებო მაპატიეთ , რომ იმედები გაგიცრუვეთ და კარგი არ გამოვიდა ბოდიშს გიხდით , ეხლა დავწერე და გადავწყვიტე დამედო ისე , რომ არც გადამიკითხია ...
მაგრამ მაინც გთხოვთ დააფიქსირეთ თქვენი აზრი რას ფიქრობთ გავაგრძელო ? მიყვარხართ ძალიან <3



№1  offline წევრი nineli

love გააგრძელეე მალეე დადე

 


№2  offline წევრი kiko

აუცილებლად გააგრძელე მაგრამ შენიშვნები მაქვს. ნიშნის მოგერიებით არა უფრო ნიშნის მოგებით. ხო მერე ეს მიკა რა აი როგორ ვთქვა ისეთია ქალივით იბნება. გთხოვ ეს გამოასწორე ცოტა ისეტი გახადე მიკა მკაცრი და ისეთი რომ მარიამის მუქარები არ აინტერესებდეს. ეს მარიამი ხომ ულვე ნერვებს მიშლის. რაღაცნაირი აუტანელი პერსონაჟია უკვე ჩემთვის მიუხედავად იმისა რომ მთავარი პერსონაჟია. ასეთი სიმპატიური ბიჭი რო გეყოლება და კიდე მოთხოვ სხვაგან დაიძინეო. ერთი კაი იქნება ცოლად რო მპიყვანს მოარჯულოს თორე არ მიყვარს როცა ქალი ზედმეტად ღლაბუცობს და თავი მაგარი გონია. თან ისტორიებში კაცს უფრო უხდება ირონია ვიდრე ქალს და ქალს უფრო უხდება დაბნევა ვიდრე კაცს. კიდე ნანას ვაფშე რა უნდა? რაღაცნაირად არც ეგ ნანა მევასება.

 


№3 სტუმარი Natia

Au dzaan magari iyoo veli shemdegs

 


№4 სტუმარი N. M

Dzaan magari iyo❣❣shemdegi male dade

 


№5 სტუმარი Uhuu

Gaagrdzelee raaa <3<3

 


№6  offline წევრი tatushki1995

Dzalian kargi iyo

 


№7 სტუმარი Gogona satvaleebit

Chemo "sayvarelo idioto" dzalian momewona Es tavi amitom male gaagrdzele tore ver gadamirchebi❣❣

 


nineli
love გააგრძელეე მალეე დადე

ვეცდები <3

Natia
Au dzaan magari iyoo veli shemdegs

მიხარია , რომ მოგეწონა <3

N. M
Dzaan magari iyo❣❣shemdegi male dade

მიხარია, რომ მოგეწონა <3 ვეცდები მალე დავდო

Uhuu
Gaagrdzelee raaa <3<3

კარგი <3

tatushki1995
Dzalian kargi iyo

მიხარია, რომ მოგეწონა ❤

Gogona satvaleebit
Chemo "sayvarelo idioto" dzalian momewona Es tavi amitom male gaagrdzele tore ver gadamirchebi❣❣

მიხარი, რომ მოგეწონა ვეცდები მალე დავდო ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent