შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"აი აქ დაგერხა!!!" (თავი3) დ ა ს ა ს რ უ ლ ი


19-04-2016, 22:56
ნანახია 3 449

თვალები ძალიან მაგრად მქონდა დახუჭული, გავიგონე ქალის ძახილის ხმა , მივხვდი, რომ სააბაზანოში არავინ არ შემოსულა და კარის სახელური ისევ ზემოთ აიწია , მაგრამ იმ ქალის ხმა ძალიან მეცნობოდა , მივხვდი , რომ გუშინაც ის ქალი იყო , რომელიც მიკას ეუბნებოდა "საოცრება ხარ მიკა" , გავიგენო როგორ ეუბნებოდა ...
-ვიცი, რომ არ გიყვარს მარიამი , გთხოვ მომეცი შანსი , რომ დაგიმტკიცო ჩემი სიყვარული , გთხოვ დაშორდი მარიამს, შენც იცი , რომ მასთან ვერასდროს ვერ გექნება ისეთი კარგი ს*ქსი როგორიც ჩემთან გაქ... მაპატიე ის ერთი ღალატი , გთხოვ შეეშვი მარიამს ... ვიცი , რომ არ გიყვარს მარიამი ...
მარიამმა უკვე იცნო იმ ქალის ხმა , ის უკვე ხვდებოდა , რომ ის ქალი არა ვინმე სხვა არამედ ნანა იყო .. გულში რაღაც საშინელ ტკივილს გრძნობდა , ეგონა , რომ გული ამოაგლიჯეს , მაგრამ თვითონაც ვერ ხვდებოდა რა სჭირდა, რატო ქონდა ისეთი გრძნობა თითქოს , მისმა საყვარელმა ადამიანმა უღალატა ...

-მე მე არ მიყვარს მარიამი ? ირონია იგრძნობოდა მიკას ხმაში - შენ ვერც კი წარმოიდგენ , როგორ მიყვარრს მარიამი !!! ს*ქსს რაც შეეხება ნამდვილად , მასთან ვერასდროს ვერ მექნება ისეთივე , როგორიც შენთან , რადგან ის შენნაირი ბ**ი არ არსი !!! იღრიალა მიკამ
-შენ , შენ რა იცი იქნებ ის , ჩემზე უარესი ბ***ია რა იცი , რომ ქალი..... სიტყვის დასრულება ვერ მოახერხა ნანამ , მიკა გაავებული ეცა , კედელს მიახეთქა და ყელში ხელი მაგრად წაუჭირა
-შე დედა მ****** ეგ მეორე არ თქვა მარიამზე , თორემ საკუთარ თავზე პასუხს არ ვაგებ , კი არ მოგკლავ ისე გაწამებ , სიკვდილს სანატრელად გადაგიქცევ , შენ დედას შ***** , ქალთან არასდროს ხმას არ ამიწევია იმიტომ ,რომ ვიცი ქალის პატივის ცემა , მაგრამ შენ შენ არ ხარ ქალი შენ იმენა ბ**ი ხარ , მადლობა თქვი ხელით რო არ გეხები ... ბოლო ხმაზე ღრიალებდა და გინებას კვლლავ განაგრძობდა , მაგრამ სიბრაზისგან დაბრმავებული მაინც სწრაფად მოეგო გონს , ნანას ხელი უშვა და უბრძანა , რომ წასულიყო მისი სახლიდან და თვალით არ დანახებდა!!! მშვიდი ტონით უთხრა და ხელი კარისკენ გაიშვირა ... ნანა დაჰყვა მის ნებას და დაჰპირდა , რომ აღარ შეაწუხებდა და სამუდამოდ წავიდოდა მისი ცხოვრებიდან... ნანა ხვდებოდა , რომ მიკას მარიამი უყვარდა ...
მიკამ გადაწყვიტა სააბაზანოში შესულიყო და შხაპი მიეღო, სააბაზანოსკენ წავიდა კარი შეაღო და ძარღვები ერთიანად დაეჭიმა ,როდესაც აბაზანაში მარიამი დაინახა , მიკა გააბრაზა იმან , რომ მარიამი მთელი ეს დრო აბაზანაში იყო , ბრაზობდა უნდოდა , რომ ეყვირა , ეჩხუბა პასუხი მოეთხოვა იმის გამო თუ რა უნდოდა იქ , ახლოს მივიდა , მაგრამ როდესაც სიცივისგან აკანკალებული , ტუჩებზე ფერ დაკარგული მარიამი დაინახა, კიდევ უფრო გაბრაზდა , ახლოს მივიდა და წყლით სავსე აბაზანაში ხელები ჩაყო , რომ მარიამი ამოეყვანა , იმის და მიუხედავად რომ , მიკა სიბრაზისგან სულ მთლად გაცხელებული იყო , მაინც იგრძნო ხელებზე ყინულივით ცივი წყლის შეხება ... გაიაზრა , რომ მარიამი შიშველი იყო და მის გაყინულ სხეულს , რომ შეეხო იგრძნო როგორ დაუარა სიამოვნების ჟრუანტელმა სხეულში .. ყურს ძლივს მისწვდა მარიამის ხმა ..
-გთხოვ თვალებში მიყურე ... მუდარა და სიცივისგან აკანკალებული ხმით ევედრებოდა მარიამი მიკას .. მიკაც დაჰყვა მარიამის ნებას , არ უნდოდა , რომ როდესაც მარიამი გამოფხიზლდებოდა მარიამს მისთვის თვალებში ვერ შეეხედა , ამიტომ საწოლამდე ისე მიიყვანა , რომ მისი თვალებიდან მზერა არაფერზე არ გადაუტანია , საწოლში ჩააწვინა, საბანი საგულ დაგულოდ შეუკეცა და მის გვერდით საწოლზე ჩამოჯდა . თავს ძლივს აკონტროლებდა , რომ მის ტუჩებს არ შეხებოდა , რომელიც ასე ძალიან სწყუროდა..
-მიკა მცივა , მიცვა ... აკანკალებული ხმით ამბობდა მარიამი და საბანს კიდევ უფრო ძლიერად ებღაუჭებოდა ... მიკმ მარიამს საბანი ოდნავ გადახადა და ძალიან სწრაფად მარიამისგ გვერდით დაწვა , ხელბი მის წელს მოხვია და მის მკერდზე ძალიან მაგრად აიხუტა , ეხუტებოდა მიკა მარიამს და მის სურნელს ხარბად ისუნთქავდა ... აკანკალებული მარიამი გრძნობდა ,როგორ თბებოდან ნელ ნელა და შვების ოხვრა აღმოხდა ...
-მარიამ , გუშინ ღამე შენ აქ არ უნდა ყოფილიყავი , რატომ ? რატომ არ გამოხვედი როდესაც, ოთახის კარის ხმა გაიგე ? რატომ არ გამოხვედი და არ მითხარი , რომ შენ აქ იყავი , ის კი ნანა იყო ? მე ძალიან მთვრალი ვიყავი , გესმის ძალიან მთვრალი , ერთადეთი რაც მესმოდა ის იყო , რომ მარიამი ვარ ... მარიამი ვარ და მიყვარხარ ... მაპატიე გთხოვ მაპატიე , რომ გიღალატე , ისიც მაპატიე , რომ მმოგატყე , გთხოვ მაპატიე შენი ძმა გიორგი ჩემი საუკეთესო მეგობარია მას ვთხოვე , რომ ეს სცენა გაგვეთამაშებინა რადგან ჩემთან წამომეყვანე , იმიტომ დავდგით ეს სცენა , რომ ნანა თავიდან მომეშორებინა მინდოდა გონებოდა , რომ მე და შენ ერთმანეთი გვიყვარს , მე არ შემიძლია ქალს გული ვატკინო , ისეთ რამეს არასდროს არ ჩავიდენ რაც სხვისგან , რომ გამეგო არ მომეწონებოდა . შენ ძალიან კარგი მსახიობი ხარ , ისე კარგად თამაშობდი , რომ ლამის მეც დავიჯერე , რომ გიყვარდი . ნანა უკვე წავიდა ასე , რომ უნდა გაგიშვა არ მინდა მაგრამ უნდა გაგიშვა , ვიცი, რომ არ გიყვარვარ ამიტომ ჩემთან დარჩენას ვერ გაიძულებ ... ამბობდა მიკა და ხმა სევდით ევსებოდა...
მარიამს არ ძინებია , რაც მიკამ თქვა ყველაფერი ესმოდა და უხაროდა,უხაროდა ის , რომ მიკა ასეთი კარგი იყო , უხაროდა ის , რომ მიკას უყვარდა და თავის თავსაც გამოუტყდა იმაში , რომ მიკა სიცოცხლეზე მეტა შეუყვარდა ...
-და თუ არ მინდა , რომ გამიშვა ? საბანის ქვემოდან ჩუმად ამოსძახა მარიამმა და სახეზე ღიმილი დასთამაშბდა ... უცებ საბანი მიკამ გადააძრო მარიამი ზემოთ ამოწია , ზემოდან გადააწვა, მარიამის თავი ხელებ შორის მოიქცია და თვალებში უყურებდა ...
-რათქვი ? მარიამ რა თქვი ? უმეორებდა მკა ერთი და იგივე კითხვას და ხელებს სახეზე უფროდა უფრო მაგრად უჭერდა ...
-და თუ არ მინდა , რომ გამიშვა ? გაუმეორა კითხვა მარიამმა და კითხვის ნიშნის თვალებით შეხედა, მიკას გაბრწყინებულ სახეს ... მიკამ ვეღარ გაუძლო ცდუნებას და მარიამის მაგეებს დაუწყო ნაზი ამბორი , მარიამმა თითები მიკას თმებში შაცურა ... მიკა მარიამის სხეულს ნელ ნელა ეპატრონებოდა ხელებს თამამად დაასრიალებდა , ტუჩებს მოსწყდა, ამბორი ყელზე გადაიტანა მიკას ნაზი და აუჩქარებელ ამბორი მარიამს ძალიან სიმოვნებდა, თავი ვეღარ შეკავა და სიამოვნების ოხვრა აღმოხდა .. მიკამ ნელ ნელა ყელიდან ქვემოთ მკერდისკენ დაიწყო ჩასვლა . მარიამმა ხელებ მიკას ხალათში შეცურა და ზურგზე უნებართვოდ დაასრიალებდა .. მიკამ ხალათის გახსნა დაიწყო ისე რომ წამითაც არ მოუცილებია ტუჩები მარიამისთვის ,ხხალათი სწრაფად გაიხადა , მკერდიდან ისევ ტუჩებისკენ დაიწყო წასვლა ...
სუნთქვა გახშირებული ჰქონდათ , მიკა შეეცადა სუნთქვა დაერეგულირებინა..
-მერიამ , გიყვარვარ ? ეკითხებოდა მიკა ისე , რომ მარიამის მკერდს არ სცილდებოდა , ნაზად და აუჩქარებლად ეამბორებოდა ...
-მიკა, მიყვარხარ ... მიყვარხარ ... ეუბნებოდა მარიამი და მიკას თმებში თითებს ხლართავდა... - მიკა, შენ თუ გიყვარვარ ? მოწყენა შეეპარა მარიამს ხმაში
-არა მარიამ არ მიყვარხარ !!! მიკა მარიამს თვალებზე დააშტერდა და სახეზე ღიმილი წაეთამაშა როდესაც მარიამის გაკვირვებული სახე დაინახა , მაგრამ როდესაც დაინახა , რომ მარიამის ზღვასავით ლურჯი თვალები , კალაპოტს არღვევდა და ცრემლები ლოყებზე წვიმასავით იღვრებოდა , მიკას სახე შეეცვალა , მარიამის ყელში სახე მძიმედ ჩარგო ..
-რა სულელი ხარ მარიამ , რა სულელი ხარ ... ამბობდა და სახეზე ღიმი ლასთამაშებდა , მაგრამ როდესაც ყურს მარიამის სიმწრისგან აქვითინებული ხმა მოესმა სახე სიბრაზით აევსო.. მარიამს ხელი მაგრად მოხვია და ამოატრიალა მიკა ქვემოთ მოექცა , მარიამი კი ზემოდა მოიქცია და ხელები წელზე ძლიერად მოხვია ..
-გამიშვი , თავი დამანაბე მართლაც, რომ სულელი ვარ როგორ დავიჯერე , რომ გიყვარდი ? ალბათ იმიტომ , რომ კარგი მსახიობი ხარ , გამიშვი თავი დამანებე !!! უყვიროდა მარიამი და მკერდზე ხელებს ურტყამდა
-ოოო ნუ მაიმუნობ ეხლა , გაჩრდი გეყოს მომისმინე !!! ბრძანებლური ტონი გაისმა მიკას ხმაში
-არა არაფერი აღარ მაინტერსებს , არ მინდა შენი მოსმენა !!! ეუბნებოდა მარიამი და ისევ ცდილობდა , რომ მიკას ძლიერ ხელებს დასხლტომოდა
-კარგი ვნახოთ ასე რამდენხან იმაიმუნებ ... გაეცინა მიკას ... მარიამი დიდი ხანს ცდილობდა დასხლტომოდა მიკას მაგრამ უშედეგოდ, ბოლოს დაიღალა და სახე მძიმედ ჩარგო მიკას ყელში ... მიკამ ხარბად სუნთქავდა მარიამის სურნელს ..
-არა არ მიყვარხარ , ეს სიყვარულზე მეტია ბევრად ... ამბობდა მიკა და მარიამის თმებში თითებს ხლართავდა .. როდესაც მარიამის ყურთა სმენას მისწვდა მიკას სიტყვები , მარიამს სახეზე სიხარული დაეტყო , მარიამმა მიკას კელები ძლიერად მოხვია და ყურს უკან ხმაურიანი კოცნა დაუტოვა ...
-ანასტასია სად არის ? თავი მაღლა აწია და გაკვირვებულმა ჰკითხა მარიამმა მიკას
-საწოლში , რომ დაგაწვინე მაშინ მივწერე დედაჩემს , რომ მოსულიყო და ანასტასია წაეყვანა , მაგრამ ხვალ დილისთვის ძიას პრინცესა აქ იქნება ... ვგიჟდები ისე მომენატრა მისი მოჩლიფული და ცქრიალა ხმა ... მეც მინდა შვ.., სიტყვა არ დაასრულა მიკამ
-რა ? რა გინდა მიკა ? კითხვის ნიშნის თვალებით უყურებდა მარიამი და თან სახეზე სიხარულის ღიმილი დასთამაშებდა
-გოგო მისმინე , შენ ხვალ მიდიხარ რესტორანში კლასელებთან ერთად ? მიკამ საუბარი სხვა თემაზე გადაიტანა
-მარიამი: კი , შენ არ წამოხვალ ?
-მიკა: მაშინ , სუფრაზე სულ სხვა რაღაც მთხოვე ... ჩაიცინა მიკამ
-მარიამი: ოოო კარგი რა , მაშინ ნადირი იყავი!!! ჩაიფხუკუნა მარიამმა
-მიკა: შენ ეხლაც მაიმუნი ხარ ასე , რომ არ წამოვალ შენთან ერთად ... სასაცილოდ დაეჭყანა მიკა და ენა გამოუყო
- აუ რატო წამოდი რა გთხოვ ... მუდარა შეაპარა მარიამმა
-მიკა:არა მარიამ მეც მინდა წამოსვლა , მაგრამ ხვალ მნიშვნელოვანი სტუმრები ჩამოდიან ასე , რომ ვერ წამოვალ ...
-მარიამი:აუ მიკა , რომელი საათია ?... მიკამ საათს დახედა
-ოჰ ჯერ ადრეა დილის ხუთი საათია ... მოდი ცოტა ვიმაიმუნოთ ჩემო მაიმუნო ... წარბები სასაცილოთ აათამაშა მიკამ ... მარიამმათავი მოიმძინარა , ვითომ ეძინა ხვდებოდა რაც უნდოდა მიკას , მაგრამ ხვალისთვის კარგად უნდა გამოეძინა ასე , რომ მიკას მოტყუება გადაწყვიტა ....
-მარიამ ... მარიამ ხო კაი დამელაპარაკე და შემდეგ დავიძინოთ , ტკბილ ძილს არ მისურვებ ? გამომცდელად კითხა მიკამ ....
-ტკბილი ძილი !!! ყურში ჩუმათ უჩურჩულა მარამმა
-ოხ შე მაიმუნო იცოდე ტყვილისთვას დაგსჯი ... თქვა მიკამ და წამის მეასედში მარიამი ქვემოდან მოიქცია
-აუ მიკა გთხოვ რა , დავიძინოთ ხვალ დილით ადრე ვარ ასადგომი , სალონში უნდა წავიდე მერე ანასთან კაბა იქ მაქ და უნდა მოვემზადო ... მუდარა შეეპარა მარიამ ხმაში
-იცოდე სხვასთან წავალ !!! თქვა მიკამ და მარიამის პასუხს დაელოდა
-ჰჰ წადი !!! ჩაიფხუკუნა მარიამმა
-რაა ? ნუთუ საერთოდ არ იეჭვიანებ ? გაოცდა მიკა
-მარიამი : არა საერთოდ არ ვიეჭვიანებ
-მიკა : ხო კარგია, არადა ხვალ ისეთი ლამაზი გოგონები ჩამოდიან , ჩემთან სტუმრად , რომ შეიძლება რომელიმე ცოლად მოვიყვაო , ერთი განსაკუთრებით მომწონს ...
-მარიამი: კარგი, მაგრამ ჩემი ქორწილში დაპატიჟება არ დაგავიწყდეს ... ეხლა კი დავიძინოთ

***
დილით მიკამ მარიამის ბალიშისკენ ხელი მოუსვა , მარიამის ნაცვლად მას ბალიშზე დადებული ფურცელი , შერჩა ხელში ... მიკამ წერილის კითხვა დაიწყო
-მარიამი: ვიცი , რომ ახლა ამ წერილს კითხულობ ნადიორო , შენ შეგიძლია წახვიდე აეროპორტში და დახვდე იმ შენს ლამაზმანებ და თუ გინდა , რომელიმე ცოლადაც მოიყვანე მე სულაც არ მაქვს ამის პრობლემა ... მაგრამ დაიმახსოვრე , რომ მე ერთადერთი ვარ და ჩემნაირს ვერსად ვერ იპოვი !!! ძალიან მიყვარხარ შენი მაიმუნი ... პოსკრიფტუმ : მე სალონში წავედი და ანასტასიაც ჩემთან ერთად არის , დღეს ანასტასიაც მიმყავს ჩემთან ერთად რესტორანში ... სანამ მიკა წერილში დაწერილ მიყვარხარს წაიკითხავდა გრძნობდა უკვე , როგორ კლავდა მარიამს , მაგრამ როდესაც წერილის ბოლოში ჩავიდა მთლიანად მოეშა და გადაწყვიტა თვითონაც ემაიმუნა ცოტა ...
-ოხ მაიმუნო , ამ მაიმუნობისთვის დაისჯები ... ღიმილი წაეთამაშა მიკას სახეზე

***
მარიამი და ანასტასია უკვე ანასთან იყვნენ ...
მარიამს ულამაზესი გრძელი კრემისფერი , ცალ მხარეს მუხლს ზემოთ ჩახსნილი , წინ დახურული , უკან კი წელამდე ღია , კაბა ეცვა , ფეხზე კრემისფერი წვრილ ქუსლზე წინ ფლათფორმით მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელი , მსუბუქი მაკიაჟი , წითელი ტუჩსაცხი , თავისი გრძელი თმები ზემოთ აეწია და კოსში ულამაზესი თვლებით გაწყობილი თმისამაგრი ჩაემაგრებინა ... საერთო ჯამში მარიამი მართლაც რომ ანგელოზს გავდა .. ანსატასია გაოგნებული უყურებდა მარიამს..
-ბიცოლა ლა ლამაზი ქალ ... აღფრთოვანებული და თვალებ აციმციმებული ეუბნებოდა პატარა ანასტასია მარიამს ...
-ჩემო პრინცესა , ჩემი სილამაზე შენს სილამაზესთან რა მოსატანია ... გადაეხვია მარიამი ანასტასიას ... მარიამმა ანასტასია ზუსტად თავისივე მსგავსად გამოაწყო , პატარა გოგონა ისეთი ლამაზი იყო პატარა ანგელოზს მოგაგონებდათ ...

***
როგორც ყოველთვის მარიამს და ანას ყველგან ყოველთვის აგვიანდებოდათ , ახლაც არ დაარღვიეს ტრადიცია და რესტორანში ნახევარი საათის დაგვიანებით მივიდნენ ...
-მარიამი : ანა შენ შედი მე და ანასტასიაც მალე მოვალთ , ტელეფონზე უნდა დავრეკო ... ანამ თანხმოობის ნიშნად მარიამს თავი დაუქნია და რესტორანში შევიდა ... მარიამი მიკას ურეკავდა , მაგრამ ამაოდ მიკა მის ზარებს არ პასუხობდა ... მარიამი ამაზე ძალიან გაბრაზდა მაგრამ არ შეიმჩნია უბრალოდ ტელეფონი გათშა და პატარა ანასტასიასთან ერთად რესტორანში შევიდა . რესტორანში შესვლის თანავე მარიამმა ყველა იქ მყოფის ყურადღება მიიქცია ...
მიკაც იქ იყო სიბრაზე ერთიანად დაეტყო სახეზე , როდესაც შენიშნა თუ როგორ უყურებდნენ იქ მყოფი მამრობითი სქესის წარომადგენლები , მარიამს და ყველასთვის ცხვირპირის დამტვრევა უნდოდა , მაგრამ თორნიკემ დაამშვიდა და უთხრა , რომ არაფერი არშეემჩნა და უბრალოდ მის გვერძე მჯდომი ახალგაზრდა გოგონასთვის რაღაცეებზე დაეწყო საუბარი ... მიკას მარიამის ეჭვიანობა ქონდა გადაწყვეტილი ...
ანასტასიამ შენიშნა მიკა და მარიამს კაბაზე დაექაჩა პატარა გოგონას გაბრაზება შეეტყო როდესაც ბიძამისის გვერძე უცნობი ქალბატონი დაინახა , მართალია პატარა იყო მაგრამ ყველაფერს ხვდებოდა ... მარიამს კაბაზე დაექაჩა და სთხოვა , რომ მისკენ დახრილიყო ...
-ბიცოლა , ბიძია იქ ზის ვიგაც უცქო ქალთან ელთად ... დაბღვერილმა თქვა ანასტასიამ .. მარიამი გაბრაზდა მიკას ასეთ საქციელზე მაგრამ გაბრაზება არ შეიმჩნია..
-მარიამი:ანასტასია , შეიძლება რაღაც გთხოვო ?
-ანასტასია : გიცმენ ბიცო
-მარიამი: მოდი დღეს ბიცოლას ნუ დამიძახებ კარგი ? ... ანასტასიამ თანხმობის ნიშნად მარიამს თავი დაუქნია ... როდესაც სუფრასთან მივიდნენ მარიამმა ყველა გადაკოცნა , ხოლო მის საუკეთესო მეგობარს , ძმას ალექსანდრეს ძალიან მაგრად მოეხვია და გადაწყვიტა , რომ მის გვერძე დამჯდარიყვნენ ...
მიკას არ გამოპარვია ეს და სიბრაზისგან ძარღვები დაეჭიმა , თვალებ გაფართოვებული უყურებდა თუ როგორ შესციცინებდა თვალებში მარიამი მიკასთვის უცნობ ბიჭს , ხოლოუცნობი ბიჭიც ასევე შესციცინებდა მარიამს დაუღიმოდა ... მიკას უნდოდა მისულიყო და მისთვის უცნობი ბიჭის თვის , რომელიც მარიამს ასე უყურებდა ცხვირპირი მიემტვრია , ფეხზე წამოდგა და მათკენ წასვლა გადაწყვიტა , როდესაც მკლავში ვიღაცის ხელი იგრძნო ... მარიამმა ეს შეამჩნია და შესამჩნევად გაეღიმა , მიკას არ გამოპარვია მარიამის ასეთი საქციელი... მაგრამ ყურადღება არ მიუქცევია და გოგონასაკენ შებრუნდა .. მარიამი ამან ძალიან გააბრაზა ...
-მიკა ხომ გინდა , რომ მარიამი აეჭვიანო ? ჰკითხა თიკამ
-კი მაგრამ , რომ ვუყურებ როგორ ეხუტება იმ ბიჭშ მინდა , რომ ორივე ცოცხლა დავმარხო ... კბილებ შორის გამოსცრა მიკას
-მოდი ვიცეკვოთ ... დამაჯერებლად თქვა თიკამ .. მიკამ თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია , ძალიან მოეწონა თიკას იდია და ოფიციანტს უბრძანა , რომ ვალსის მუსიკა ჩაერთოთ ...
მარიამი უკვე ხვდებოდა , რომ მიკა მის საეჭვიანოდ აკეთებდა ამ ყველაფერს და გადაწყვიტა თამაშში აჰყოლოდა , მართალია ნერვები ეშლებოდა , როდესაც მიკა იმ გოგოეს ეხებოდა , ხოლო ის გოგო მიკას , მაგრამ შეეცადა ეს ყველაფერი არ შეემჩნია ... მარიამმა ტელეფონი ჩართო და ალექსანდრეს მესიჯი გაუგზავნა , მარიამმაც გადაწყვიტა , რომ მიკა ცოტათი ეეჭვიანებინა ....
-თიკა , მარიამი გვიყურებს ? ეკითხებოდა მიკა და თან სხეული სიბრაზისგან სულ მთლად დაეჭიმა
თიკა: მიკა ვერ მოგატყუებ , არა საერთოდ არ გვიყურებს იმ ბიჭთან ერთად დგას და რაღაცაზე იცინის ...
-ოჰ მოვკლავ მაგათ !!! სიბრაზისგან ძლივს აბავდა სათქმელს თავს
-თიკა : მიკა მოიცადე მარიამი ჩვენკენ მოდის ...
-მართლა ? ეს უკვე კარგია .. მიკამ ყურში ჩუმათ უჩურჩულა თიკას და შესამჩნევად გაიღიმა .. მაგრამ როდესაც დაინახა თუ როგორ გაღიმებულმა აუარა მათ გვერი მიკა ამაზე ჭკუიდან გადავიდა ... ამდროს მუსიკაც დასრულდა ... იქ მყოფი საზოგადოება ტაშს უკრავდა .. მიკას ეგონა , რომ მათ ცეკვაზე უკრავდნენ ტაშს მაგრამ , როდესაც სცენისკენ გაიხედა და სცენაზე ასული მარიამი და მის გვერდით ალექსანდრე დაინახა , რომელიც ჩამუხლულიყო მიკროფონი ხელში დაეკავებინა , პატარა წითელი კოლოფისთვის თავი აეხადა და მარიამს თვალებში უყურებდა , მიკამ სიბრაზე ვეღარ მოთოკა და მათკენ გაავებული დაიძრა ... როდესაც გაიგონა დარბაზში გაჟღერებული უცნობის სიტყვები ... ალექსანდრემ სისწრაფეს მოუმატა და თვალებ ჩასისხლიანებული მიემართებოდა მათკენ ...
-გამომყვები ცოლად ? ეკითხებოდა ალექსანდრე მარიამს და თან თვალებით ანიშნებდა მათკენ მომავალ მიკაზე ...
-თანახმავარ ... თქვა მარიამმა და სიცილი ვეღარ შეიკავა როდესაც სცენაზე ამხტარი მიკა დაინახა მისკენ წავიდა , ხელები კისერზე მოხვიდა და უთხრა
-სიხარულო ხო ხედავ გადაწყვიტე , რომ მე გეეჭვიანებინე მაგრამ რა ამოვიდა ? ისევ შენ იეჭვიანე ... თქვა მარიამმა და სიცილი აუტყდა , მაგრამ სახე მაშინვე შეეცვალა როდესაც მის მკალვში მიკას სიბრაზისგან ძლიერად მოჭერილი თითები იგრძნო ..
-მე შენ განახებ , ეჭვიანობას და გათხოვებას დამაცადე !!! გამოცრა მიკს ... მანქანაში სწრაფად ჩატენა და ოცდაოთხი საათიანი ქორწინების სახლში მიიყვანა ...
-კი მაგრამ აქ რა გვინდა ? სიჩუმე მარიამმა დაარღვია და მიკას კითხვის ნიშნის თვალებით შეხედა
-გათხოვება ხო გინდოდა ? ხოდა თხოვდები მაგრამ არა ვინმე სხვაზე , შენ ჩემი ცოლი ხარ!!! კატეგორიული ტონი ჰქონდა მიკას ,მანქანიდან გადავიდა და მარიამს კარი გაუღო ..
-ოჰ როგორ იცი ხოლმე რა ყველგან ასე ნადირივით , რატომ მიმათრევ ? ეკითხებოდა მარიამი და თან სიცილს ძლივს იკავებდა ... მიკასაც გდმოედო მარიამის სიცილი და საქორწინო სახლში სიხარულით შეაბიჯეს ....
***
მათი ქორწინებიდან ორი კვირის გასლის შემდეგ მარიამმა გაიგო , რომ ორსულად იყო და ფიქრობდა თუ როგორ ეთქვა ეს ყველაფერი მიკასთვის ... და ძალიან მაგარი რაღაც მოიფიქრა...

-მიკა: ალო ხო მარიამ რა ხდება ?
-მარიამი: სიხარულო სასწრაფოდ მოდი საავადმყოფოში , მე აქ ვარ შენს ექიმთან...
-მიკა: რა არის გოგო რა ხდება ? ვინმეა ცუდათ ?
-მარიამი: აუ კი სიხარულო რაღაც შენი ფერი არ მომწონს ამ ბოლო დროს , თან გუშინ , რომ მითხარი მუცელი მტკივაო სასწრაფოდ მოვედი ბატონ ზურასთან და ასე მითხრა მოვიდეს ეხოსკოპია გავაკეთოთო ... ჩაიფხუკუნა მარიამმა
-მიკა: გოგო შენ ნორმალური ხარ ? რა უნდა მჭირდეს , ხან მუცელი მეტკინება ხან თავი და რავიცი კიდე ათასი რამ , ამის გამო ამხელა ამბის ატეხვა ღირს ? გაბრაზებაა შეეტყო მიკას
-მითუმეტეს სიხარულო რას ქვია თავიც გტკივა ? ახლავა აქ გაჩნდი , თუ გიყვარვარ გთხოვ მუდარა შეაპარა მარიამმა ხმაში ..
-ხო კარგი , კარგი ! დაეთანხმა მიკა და საავადმყოფოში წავიდა
მიკა ექიმის კაბინეტში შევიდა ..
-გამარჯობა , ზურა ექიმო როგორ ხარ ? გაეღიმა მიკას
-მე კარგად , მიკა შენ ? ასევე ღიმილითუ უპასუხა ზურა ექიმმა
-მიკა: მადლობთ კარგად ... რა ხდება სად არის ჩემი ცოლი ?
-ექიმი: მარიამი გარეთ გავიდა წამოდი სანამ მარიამი მოვა , მუცლის ღრუს ეხოსკოპია უნდა გაგიოკეთო ... ოჰ აი მარიამიც მოვიდა
-მიკა : არ არის ზურა ექიმო ეს ეხოსკოპია საჭირო კარ... სიტყვის დასრულება არ ა
ცადა მარიამმა
-მარიამი: სიხარულო როგორ თუ არ არის საჭირო ? გთხოვ თუ გიყვარვარ არ მანერვიულ და ემი ხათრით გაიკეთე რა მოგივა ?
- მიკა : ხო კარგი , კარგი ... სულ ნუ სარგებლობიმით , რომ მიყვარხარ და უარს ვერ გეუბნები შეუბღვირა მიკამ

****
მიკას მუცელზე ცივი სითხე დაასხა ექიმა , მიკამ სახე მომანჭა როდესაც ცივის შეხება იგრძნო სხეულზე ...
-მარიამი : რა ხდება ექიმო ხომ ყველაფერი კარგადაა ? უღიმოდა მარიამი
-ზურა ექიმი: დიახ ჩემო კარგო ყველაფერი კარგადაა
-მიკა : აა მარიამ ხომ გეუბნებოდი არა ყველაფერი კარგადაა თქო !!! მიკამ სწრაფად წამოდგა ფეხზე და მუცელი სალფეტქით გაიწმინდა ..
-ექიმი: მიკა ძალიან გთხოვ , ეგეთ სწრაფ მანევრებს ნუ აკეთებ , შენთვის არც მძიმე არ შეიძლება , არც ზედმეტი გადაღლა და არც ნერვუიულობა ... ეუბნებოდა ექიმი და მიკას გაოგნებულ სახეზე სიცილს ძლივს იკავებდა ...
-მიკა: რაა ? ექიმო ახლა არ თქვით ყველაფერი კარგად არისო ?
-ექიმი: დიახ, ყველაფერი კარგად არის , გილოცავ მიკა შენ ორსულად ხარ .. დამაჯარებელი ტონით უთხრა ექიმმა , მარიამი კი პირ ღია უყურებდა მიკას და საჩვენებელ თითს თვალებთან ახლოს უქნევდა
-მიკა: რა თქვით ექიმო ? თქვენ ნორმალური ხართ ? გაბრაზება შეეპარა მიას სახეზე, მარიამი ნელი სვლით კარისკენ წავიდა და კარი ჩუმად გამოაღო ..
-ექიმი: რავიცი მიკა შენმა ცოლმა რაც მითხრა ის გითხარი ზუსტად ... სიცილი ვეღარ შეიკავა და ექიმსაც სიცილი აუტყდა
-მიკა: მოიცად ესეიგი ... ესეიგი , მე კი არაა მარიამია ორს.... სიტყვის დასრულება ვერ მოახერხა მიკამ როდესაც მარიამმა შეაწყვეტინა ...
-მარიამი: კაი სიხარულო ამერთხელ მაპატიე და მეორეთ შენ დაორსულდი თუ გინდა ... თქვა და გარეთ გაიქცა
-მიკა : ოხ შე პატარა მაიმუნო .. შეჰყვირა მიკამ და მარიამისკენ გაიქცა დასაჭერად ... მთელი საავადყოფო შემორბინეს , ბოლოს მიკამ მარიამი დაიჭირა და სიხარულისაგან შეჰყვირა მიყვარხარ შე პატარა მაიმუნო ... მიყვარხარ ....
***
ცხრა თვის მერე მარიამი სამშობიაროში შეიყვანეს ... მიკა ადგილზე ერ ჩერდებოდა და ნერვიულობისგან წინდა უკან გადი გამოდიოდა... მიკამ არც ის იცოდა გოგო იყო თუ ბიჭი , მარიამი არ ეუბნებოდა ... პალატიდან ექიმი გამოვიდა
-ექიმი: მშობიარობამ წარმატებით ჩაიარა, გილოცავთ... ექიმის ამ სიტყვებზე მიკას სიმშვიდე დაეტყო სახეზე
-მიკა: ექიმო გოგოა თუ ბიჭი ? სიხარულით ჰკითხა მიკამ ექიმს
-ექიმი: ნუთუ თქვენ არ იცით ?
-მიკა: რომ ვიცოდე თქვენ გკითხავდით ? მიკა გაბრაზდა
-ექიმი : გილოცავთ , თქვენ ტყუპები შეგეძინათ გოგო და ბიჭი .. ექიმის ამ სიტყვებზე მიკას თვალები გაუფართოვდა ...
-მიკა: რააა ? აუ ვეიმე რა მაგარია სიტყვებს ძლივს უყრიდა ადგილს სიხარულისაგან ექიმს გადაეხვიადა ჰკითხა თუ როდის შეეძლებოდა , მარიამის და მისი შვილების ნახვა ...
-ექიმი: მარიამი უკვე პალატაშია , შეგიძლიათ შეხვიდეთ , ბავშვებსაც მოგიყვანნენ მალე ... თქვა ექიმმა და წავიდა
***
მიკა პალატაშ შევიდა და მარიამს ეგრევე გადაეხვია ...
-მიკა : ოხ შე პატარა მაიმუნო , როგორ დამიმალე , რომ ტყუპები გვეყოლებოდა , იცოდე ნამდვილად დაგსჯი !!! თქვა და შუბლზე ხმაურიანად აკოცა მარიამს - შენ ხო ხარ კარგად ?
-მარიამი: კი , კი კარგად ვარ ... აუ მიკა რა დავარქვათ ?
-მიკა: აქამდე , რომ გეთქვა უკვე მოფიქრებული გვექნებოდა ... გაუღიმა მარიამს
-მარიამი : მოდი იცი რა , გოგოს შენ დაარქვი ბიჭს მე დავარქმევ ... მიკამ თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია ...
-მარიამი: დემეტრე მიკას ძე ბურდული , კარგად ჟღერს მე მომწონს...
-მიკა მეც მომწონს !!! ტასო მიკას ასული ბურდული , კარგია მე მომწონს ..
-მარიამი: მეც ძალიან მომწონს , ალექსანდრე და ტასო ბურდულები ...
ოთაში ორი ექთანი შემოვიდა , ერთს ალექსანდრე ეჭირა , მეორე ტასო , როგორცკი ოთახში შემოვიდნენ , ალექსანდრემაც და ტასომაც , ორივემ ერთ ხმათ მორთეს ტირილი ...
მარიამმა და მიკამ ორივემ ერთ ხმად შეჰყვირეს ...
-აი აქ დაგვერხა !!!

***
მაპატიეთ , რომ დავაგვიანე <3 იმედია მოგწონებათ <3
კოცნით და გეხვევით დიდი სიყვარულით თქვენი:
საყვარელი იდიოტი :* <3



№1 სტუმარი მარო

შენთვის ქართული ენის გარმატიკა არ უსწავლებიათ იმ სოფელში? ,,ტყვილა" სადაურია?

 


მარო
შენთვის ქართული ენის გარმატიკა არ უსწავლებიათ იმ სოფელში? ,,ტყვილა" სადაურია?

ვაიმე არა საყვარელო თორე სეორი ფორმით ხო დავწერდი არა :დდდ

 


№3 სტუმარი N. M

Chemo sayvarelo idioto Shen xom ar ici rogor miyvars sheni istoriebi da shenc rogor miyvarxar❣❣❣

Dasasruli magari gamogivida❣❣❣
---------------------------
Love u

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

Sagol magari iyo magrad momewona am bolo sityvebze "აი აქ დაგვერხა" magrad vicine kargi iyo dzaliaaaaaaN wink love

 


N. M
Chemo sayvarelo idioto Shen xom ar ici rogor miyvars sheni istoriebi da shenc rogor miyvarxar❣❣❣

Dasasruli magari gamogivida❣❣❣
---------------------------
Love u

ძალიან გამიხარდა , რომ მოგეწონა :* მეც მეც ძალიან მიყვარხარ <3 !!!!

ანი ანი
Sagol magari iyo magrad momewona am bolo sityvebze "აი აქ დაგვერხა" magrad vicine kargi iyo dzaliaaaaaaN wink love

გამიხარდა , რომ მოგეწონა :* მიყვარხარ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent