შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვეულებრივი გოგონა ჩვეულებრივი ცხოვრებით?? (6)


21-04-2016, 00:45
ავტორი tamta_tamta
ნანახია 1 880

გასახდელში შევედი გამოვიცვალე და ჩემი ფორმა ჩავიცვი.
- ნინი შენ აქ რა გინდა?- წინ ჩემი ერთერთი თანამშრომელი ლიკა შემეგება.
- აბა სად უნდა ვიყო ლიკა რა უცნაურ კითხვებს სვამ - ვკითხე გაოცებულმა.
- შენ რა არ იცი რომ დღეს კლუბში უნდა ვიმუშავოთ ყველამ .
- ჰა რა თქვი კი მაგრამ რატო?
- გოგო დღეს უფროსის შვილის დაბადების დღეა ხოდა კლუბში აღნიშნავს რა და უფროსმა გადაწყვიტა რომ იქ გაგვგზავნოს...- მითხრა მხიარული ხმით.
- და აქ სასიხარულო რა არის აუუ მეთქი დღეს დავისვენებ თქო რა უბედურებააა ეხლა არ გინდა იმ ამპარტავანი ხალხის ატანაა.- წავიბუზღუნე მე .
- ვაიმე გოგო იცი რა ბიჭია იმენა კამფეტია რა .
- მე რაზე გელაპარაკები და შენ რაზე ვინ ბიჭი გოგო ხო კარგად ხარ შენ მოიცა სიცხეს გაგიზომავ.- ვუთხარი კისკისით.
- ჩაიგდე დაჭრილი არწივი ხელში და დასცინიხარ ხო აი შენც გნახავ ასეთ სიტუაციაში და მერე ნახე შენ . ვინ და უფროსის შვილი.
- კაი კაი გვეყო ეხლა წამო წავიდეთ თორე დაგვაგვიანდება და არ მაქ წიკვინის მოსმენის თავი.- ვუთხარი სიცილით და წინ ვუბიძგე.

ბარში მუსიკა ისე ჭყაოდა ლამის დავყრუვდი გასახდელში სწრაფად შევედით.გოგოებს მივესალმეთ და მუშაობა დავიწყეთ.
- ფეხზე ვეღარ ვიდექი უკვე დაღლილი და დაქანცული ძლივს დავდიოდი აქეთ-იქით მხოლოდ ჩემს თბილ ლოგინზე მეფიქრებოდა. უკვე რამდენი ხანია რაც აქ ვარ და იუბილარს არ შევხვედრივარ ან მე რატო უნდა შემხვედროდა ან რაში მაინტერესებს საერთოდ მე აქ სამუშაოდ ვარ და ჩემი საქმის შესასრულებლად .
- დავიღალე მეტი აღარ შემიძლიაა- დავიწუწუნე და სკამზე ჩამოვჯექი.
- მეც ძაანნ დავიღალე ფეხებს ვეღარ ვგრძნობ უკვე.- ჩემს გვერდით გვანცა დაეშვა .-ამ დროს ერთერთი მაგიდიდანა რაღაც შეუკვეთეს .- აუუ ნინ ძაანნ გთხოვ რა შენი წაუღე რაა.- შემეხვეწა გვანცა და საწყალი სახით შემომხედა.
- ხო კაი ოღონდ ეგეთი სახით ნუ მიყურებ- გამეცინა და შეკვეთის მისატანად წავედი . მაგიდას მიუახლოვდი. თვალები ცრემლებით ამევსო ცოტაღა მაკლდა და ვიტირებდი ნიკა დავინახე დიახ იმ მაგიდასთან იჯდა ვიღაც გოგო კალთაში ესვა და მთელი მონდომებით კოცნიდა არ ვიცი როგორ მოვიკრიბე ძალა რომ არ მეტირა და იქიდან არ გამოვქცეულიყავი.
- ინებეთ თქვენი შეკვეთა- მთელი ძალა მოვიკრიბე და გავიღიმე. ნიკამ მზერა ჩემსკენ გადმოიტანა და როცა მე შემამჩნია მზერა გაეყინა გაშეშდა მე კი უკანმოუხედავად გავიქეცი და გარეთ გავარდი ახალა არც სამსახური მაინტერესებდა და არც არაფერი გული ძალიან მეტკინა მე მასზე ვნერვიულობდი ამ ხნის განმავლობაში მენატრებოდა და ის კიდე ვიღაც ნაშებთან ერთად ერთობოდა. ვტიროდი მთელი მოთქმით ვტიროდი იქვე ჩავიკეცე ფეხზე ვეღარ ვდგებოდი. ხელის შეხება ვიგრძენი უკვე მივხვდი ვინც იყო მხოლოდ ნიკას შეხებისას მიჩქარდებოდა გული.
- ნინი შენ რა ტირიხარ . -მკაცრი ხმით მკითხა მე არაფერი არ მიპასუხია უფრო ვუმატე ტირილს. - ნინი რატომ ტირიხარ ჩემს გამო ტირიხარ მიპასუხე რომ გეკითხები.- ყვირილით მელაპარაკებოდა.
- მეზიზღები ნიკა მარგიანო მეზიზღები გესმის მ ე ზ ი ზ ღ ე ბ ი . მე ამ დროის განმავლობაში შენზე ვნერვიულობ მენატრები და შენ კიდევ ერთობი ვიღაც ნაშებთან ერთად თურმე რა გინდა ჩემგან მიპასუხე ჯერ თავი შემაყვარე მერე გაქრი რა გინდა გინდა რომ გული მატკინო ყოჩაღ ეს უკვე გამოგივიდა ტაშის ღირსი ხარ- ცხელ გულზე რა აღარ წამოვროშე მთელი ხმით ვყვიროდი და ნიკას მუშტებს ვურტყავდი.
-დამშვიდდი ნინი ყველაფერს აგიხსნი მოდი ჩემთან ჩემო ლამაზო გოგო.- ხელი მომხვია და ჩამეხუტა თავი ჩემ კისერში ჩარგო მე ვეწინააღმდეგებოდი მაგრამ ვერაფერს გავხდი ამიტომაც ძალა აღარ გამიწევია.
- მომშორდი ნუღარ მეხები.
- ნინი შენ რა ეჭვიანობ. კარგი რა ამ ხნის განმავლობაში იმიტომ ვერ დავდიოდი რომ დედაჩემი ცუდათ იყო ამიტომ მისი დატოვება არ მინდოდა სხვათაშორის დღეს ჩემი დაბადების დღეა რაც შეეხება იმ გოგოს ის უბრალოდ გასრთობია და ძალიან გთხოვ ნუ ეჭვიანობ.
- მოიცა დღეს შენი დაბადების დღე თუა მაშინ ერთ წამს შენ რა ბატონი გოგას შვილი ხარ?- გაოცებულმა ვკითხე
- დიახ.აღარ ხარ ხო ჩემზე გაბრაზებული.- უარყოფის ნიშნად თავი გავაქნია რა ვქნა ვერ შევძელი მისგან თავის შორს დაჭერა.- კარგი და რათქვი მენატრებოდიო და კიდევ რა თქვი-მითხრა ეშმაკურად .
- რა და ის რომ მთელი გულით შემიყვარდი მიყვარხარ - გავუღიმე და ჩავეხუტე .
- მეც რომ ძალაინ შემაყვარე თავი თუ იცი . - ერთმანეთს ვეხუთტებოდით.
- უი დაბადების დღეს გილოცავ და მე რა გაჩუქოო.- თავი მაღლა ავწიე და ვკითხე.
- შენ უკვე მჩუქე ყველაზე მაგარი საჩუქარი შენი გული მომიძღვენი მე.



№1  offline წევრი Mashka19

Dzaan kaiaa ra sakvarlebi ariaan dzaan momcons male dade gelodebii

 


№2  offline წევრი tamta_tamta

Mashka19
Dzaan kaiaa ra sakvarlebi ariaan dzaan momcons male dade gelodebii



მადლობბბბ მალე დავდებ love love

 


№3  offline წევრი gvanciii kereselidze

Shemdegiii var rusa unda dadooo??
--------------------
G.ke

 


№4  offline წევრი Mashka19

Male dade raa

 


№5 სტუმარი tamo

Male dadeb??

 


№6 სტუმარი დადე რა

მალე დადე გთხოვ

 


№7  offline წევრი the amerikan dream

აუუუ ასე დამტავრდა?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent