შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვეულებრივი გოგონა ჩვეულებრივი ცხოვრებით?? (5)


17-04-2016, 09:20
ავტორი tamta_tamta
ნანახია 2 022

ბოლო გაკვეთილის ზარიც დაირეკა და ამოვისუნთქე გარეთ გამოვედი და თავისუფლების ჰაერი ჩავისუნთქე .
- ნინი დამიცადე სად მირბიხარ - ანის ხმამ გამაჩერა.
-გოგო შენ ნორმალური ხარ რას ნიშნავს ყველაფერი ეს- ვუთხარი გაბრაზებულმა.
- ჰა რაზე გულისხმობ აა იმაზე არა საჭირო არ არის მადლობა ბოლოსდაბოლოს მეგობრები არ ვართ.-ამან ეხლა რა თქვა .. მემგონი მართლა ვერა კარგად ეს გოგო.
- სულ გააფრინე ხო მადლობა კი არა რო არ შემომაკვდე იმაზე ილოცე . რატომ გაუცვალე მარგიანს ადგილი ხომ იცი რო ეგ ბიჭი ძალიან მაღიზიანებს არა.
- უყურე ამ უმადურს მეთქი ჩემს მეგობარს დავეხმარები და მივეშველები ბიჭის დაკერვაში თქო და ეს კიდე სიკვდილით მემუქრება.-თქვა კისკისით.
- მომისმინე ანი მე შენი აზრით ვინმეს ვკერავ - ვკითხე გაოცებულმა. - არ მსურს რომ მარგიანი ჩემს გვერდით იჯდეს.
-კი მაგრამ რატომ ?
- წამო სადმე დავსხდეთ და ყველაფერს მოგიყვები- შევსთავაზე ანის. ეს ყველაფერი რომ არავის ვუთხრა ნამდვილად გავგიჟდები. -ანი გაოცებული მისმენდა. როცა ყველაფერის მოყოლა დავამთავრე აღფრთოვანებულმა წამოიძახა.
- ჩემს გოგოს სიყვარული ეწვია აუ რამაგარიაა მომესწრო მეგობარი.
- აუ გაჩუმდი რა სიყვარული არა ისა კიდე . კაი ანი უნდა წავიდე ახლა სამსახურში მეჩქარება. ანის დავემშვიდობე და სამსახურისკენ გავეშურე. გზაში ფიქრების სამყაროში გადავეშვი ჩემდა უნებურად მარგიანზე მეფიქრებოდა მის გახსენებაზე სულელურად მეღიმებოდა . მართლაც როგორი მამაკაცური სხეული აქვს მარგიანს არა უარს ნამდვილად არ ვიტყოდი კიდევ ერთხელ რომ ეკოცნა ჩემთვის ვაიმე რაზე ვფიქრობ ვერ ვარ კარგად მე . ამ დროს რაღაც მაგარს დავეჯახე და ძირს გავითხლიშე ზევიდან კი ვიღაცის ძლიერი სხეული დამეცა არა მგონია რომელიმე სხეულის ნაწილი კიდევ მქონდეს.
- წინ არ უნდა იყურებოდე რომ მიდიხარ თვალები ცოტა რომ გაახილოთ არ გაწყენთ.- ვუთხარი გაბრაზებულმა და მას ავხედე . არა არა და კიდევ ერთხელ არაა . ეს ხომ ნიკაა კი მაგრამ ამას აქ რა უნდა მოიცა ხომ არ მითვალთვალებს.
- დაამთავრეეე ? -მითხრა ირონიულად
- შენ აქ რა გინდა მითვალთვალებ ?!- ვკითხე და ადგომა დავაპირე - იქება როგორმე მოიფიქრო და ადგე .ნიკა ადგა და ხელი გამომიწოდა მის ხელს ჩემი შევაგებე და წამოვდექი მაშინვე ვიგრძენი როგორ ამიჩქარდა გული.
-და რატომ გგონია რომ გითვალთვალებ. აღარაფერი მიპასუხია ნამდვილად არ მქონდა პასუხის გაცემის თავი. გამოვბრუნდი და წამოვედი. დიახ ასე უბრალოდ ავდექი და წამოვედი.
სამსახურში მალევე მივედი ეს პირველი შემთხვევა როცა არ დამიგვიანია. მარგიანს უკვე ერთი კვირაა რაც არ შევხვედრილვარ ზუსტად ერთი კვირაა რაც სკოლაში არ დადის. ვაღიარებ და მომენატრა თანაც ძალიან მომენატრა მარგიანის მზერა თქვენ წარმოიდგინეთ და მისი ირუნიული ღიმილიც კი. ამ ერთი კვირის განმავლობაში მივხვდი რომ მარგიანი პირველი დანახისთანავე შემიყვარდა დიახ შემიყვარდა თანაც სიგიჟემდე. მენატრება ძალიან მენატრება სკოლაში იმის იმედით მივდივარ რომ შემხვდება ჩემი ლურჯთვალება .



№1  offline წევრი natia-natia

რაპატარა იყოოო

 


№2  offline წევრი Mashka19

Girsi ki xar sakvedurebit agavso dagvianebis gamo magram at shemidzlia dzaan sakvareli istoriaa da male dade geliii da cota gaadide tavebii <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent