შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღვის ცისფერ ლაჟვარდძე (7)


22-04-2016, 02:19
ავტორი tatalia
ნანახია 1 738

ვაკოცე ვაკოცეეე, დახეთქილი და გამომშრალი ტუჩები ჰქონდა, სისხლის გემო რომ ვიგრძენი მივხვდი რომ გაჭრილი ჰქონდაა...ალბათ როგორ სტკიოდა მაგრამ წამითაც არ მომშორებია, ნაზად მკოცნიდა ისე თითქოს ბოლოჯერ მხედავს და უნდა სიცოცხლის ბოლომდე გამატანოს მისი ტუჩებიო, ისე ნაზაად ისეეეე თითქოს სურს ბოლომდე ჩემში დარჩესო, ჯერ ზევითა ტუჩზე ვკოცნიდი მერე ქვემოთაზე, ახლა მე გადავუსვი დამსკდარ ტუჩებზე ენა და აი მანდ მივხვდი რომ მივქარე, ხელი საჯდომისკენ წაიღო და ძლიერად მომკიდა ძარღვები დაებერა ტუჩები ძლივს მომაშორა და ყელზე ჩამოსრიალდა სულ დამავიწყდა ყველაფერი უცნაური ბგერები ამოვუშვი პირიდან და ხელი ავიფარე, ყველაფრისთვის მზად ვიყავი მგონი რომ არა ისევ ტომასი)
- გაიწიე, გთხოვ (ყურში ჩამჩურჩულა)
- რატომ ??
- ასე არა ეს დღე უნდა დაგამახსოვრო
(ნუთუ ახსოვდა ჩემი სიტყვები?რომ ქალიშვილი ვარ და რომ განსაკუთრებულად მინდოდა ყველაფერი, ხელი ოდნავ მკრა და წითლებული თვალებით დაბლიდან ამომხედა)
- მზად ხარ?
- რისთვვის ტომ?
- თუ აგიჩემე რომ ვეღარაფერი გიშველის?მზად ხარ რომ შეიძლება ციხეში მოგიწიოს ჩემთან სიარული?მზად ხარ რომ შეიძლება მაფიის ქვრივი გახდე ? (ამაზე თვითონაც გაეღიმა)
- მზად ვარ რომ ამიჩემო (მეტი არაფერი მითქვამს, თუმცა გულს მიღრნიდა ის ყველაფერი რის გაკეთებასაც ვაპირებდი, ტომასი სახლში სხვანაირი იყო..სულ სხვანაირი არ ეცვა შარვალკოსტუმმი, არ ეცვა თეთრი საროჭკა, ტუფლები, არ დადიოდა კენგოლით, არ ატარებდა იარაღს, იცინოდა ბევრს იცინოდა და რაც დიდხანს ვუყურებდი უფრო და უფრო ვამჩნევდი ისეთ რაღაცეებს რაც აქამდე არასოდეს შემიმჩნევია, მაგალითად: ჭორფლებს სახეზე, მზეზე მალე იწვებოდა, თვალები გარდამავალი უხდებოდა სხვადასხვა ფერს იღებდა, ტუჩები ხშირად უსკდებოდა და ხშირად ისველებდა, საუბრის დროს არასოდეს ღელავდა, მასზე ცუდიც რომ გეთქვათ არ ადგებოდა და ღრიალს არ დაიწყებდა ყველაზე მეტად ეს მაგიჟებდა, როგორ შეეძლო ასეთი ყოფილიყო ?თუმცა ყოველ ღამით ყვიროდა...ყოველ ღამით და დახმარებას ითხოვდა ხოლმე, სანამ არ ჩავეხუტებოდი და ვეტყოდი ტომ აქ ვარ აქ ვარ ომი დასრულდა თქო მაქამდე ვერ ვაჩერებდი, მერე მეუბნებოდა დამეხმარე დამეხმარეო და ისევ იძინებდა, ძილში ყველაზე მაგარი სანახავი იყო, ისედაც პატარა ცხვირი საერთოდ აღარ უჩანდა და მთლიანად ეს ამხელა კაცი ჩემზე იყო მინდობილი, 3 დღით დავრჩით და ეს 3 დღე მკერდძე ედო თავი და მუდამ ისე ეძინა, თუ ადგომას დავაპირებდი ოდნავადაც კი არ იცვლიდა გვერდს პირიქით მეტად მეკვროდა, ბოლო დღეს შლანგითაც გამწუწა და ხო რაც მთავარია იმის მერე არც კი უკოცნია და სხვა რამეზე ხომ საუბარი ზედმეტია,მოწონდ ასულ მოწესრიგებული რომ დავდიოდი, მუდამ ფორმაში რომ ვიყავი, სუნამოები აგიჟებდა და მთხოვდა ძილისწინაც დამესხა, არ მჯეროდა რომ ასეთი იყო მკვლელი და მრისხანე ტომას შელბი სინამდვილეში... მანამდე კი სანამ ასე ტკბილად ვიქნებოდით პირველი დღე გიჟს ვგავდი რომ თქვა ერთად ვიძინებთო)
- არარსებობს
- უკვე გეძინა ჩემთან და საერთოდ წეღან ისეთი გაშმაგებული მკოცნიდი, ძილი რა სალაპარაკოა მაგასთან
- ირონიას ხვეწავ შელბი
- ხო რენესმა და დროა შენ ჰორმონები დახვეწო (ირონიულად გამიღიმა და კიბეებზე ჩავიდა, ცოტახანს ასე ვიჯექი მერე დამიძახა)
- ესმა პატარა ?არ გშია ჩამოდი თორემ გადავჭამე ყველაფერი
(ესმა????თან პატარაო?მგონი ვაფრენ, პატარა ბავშვივით ჩავვარდი კიბეებზე და დავინახე ტომასი რომელიც თითებს ილოკავდ ად აევას ევედრებოდა ცოტაოდენი კრემი კიდევ მიეცა ეს ისეთი სასაცილო სანახავი იყო)
- კაი რა ევა
- ტომას არაფერი დარჩება, ნამცხვარი რითი გავაკეთო?
- შენ ჩემთვის კრემი გენანება დ ანამცხვარ სმაჭმევ ? (სერიოზულად გაიბუტა ტომასი)
- არ მჯერა რომ ამხელა კაცი ისევ ის პატარა ბიჭი დარჩი სულ რომ მეჩხუბებოდი "დიდედა შენ მე ცომს არ მაჭმევ და გამომცხვარ პურ სგაიმეტებო" (ახარხარდ აევა და ავყევი მეც, ახლაღა შემამჩნია ტომმა და მომეხვია)
- მართლა ასეთი იყავი?
- ამათ რომ კითხო თორემ მე სულ არ მახსოვს ჩემი თავი მასეთი (ისევ გაიბუტა, სიცილით ვსკდებოდით)
- ის თუ გახსოვს მეთიუ 10 წლის რომ იყო და სკოლიდან ამოვიდა კლასში მცემეს და რომელიმე ჩამომყევითო აქ რა ამბავი ხდებოდა, თორნიმ იარაღი გადმოიღო ვინიყოვო და ტომასმა გააჩერა, მეთის უთხრა ახლა წახვალ და იმ შენს კლასელებს ძალიან მაგრად სცემ იქამდე ურტყავ სანამ არ შეგევედრებიან თორემ მე მოგკლავ ცემაშიო, ისიც დაუმატა სხვადროს სახლში აღარ თქვა რომ ვინმემ გცემა თორემ ჩემი ხელით გაგითხრი საფლავსო
- სერიოზულად?ასეთი მკაცრი იყავი ?არ მჯერა (ისევ ვიცინოდი)
- ევა ისიც უთხრაი მერე რა მოხდა?
- მეთიუმ სცემა ორივე, მეორე დღეს მთელი სკოლა როგორც ტომის ან თორნის ძმას კი არა როგორც მეთიუ შელბის ისე ცნობდნენ
- ხედავ ?ღირდა ხო?იმის მერე მე დ ათორნი ვიძახდით მეთიუ შელბის ძმები ვართ ხელი არ გვახლოთო (სიცილი აგვიტყდა ბოლო ხმაზე ვიცინოდით, მერე კრემი მაინც მოპპარა ევას, სახეზეც მიწილადა და გავეკიდე, ჩამიხუტა და გაიტრუნა)
- შვილებსაც ასე მოექცევი?
- ასე როგორ?
- მკაცრად
- გოგონებს არა, ბიჭებს უარესად..ღირსეული კაცები უნდა იყვნენ
- მოიცა მოიცა ??ეეებს ??და რამდნეი შვილი გინდდა?
- ზუსთად არ ვიცი 5 გოგო და ალბათ 1 ან მაქსიმუმ 2 ბიჭი
(ზარბები ავქაჩე)
- ცოლს არ ეკითხები?
- ცოლს ვინ კითხავს ? (იცინოდა)
- ხო აბა რა შენთვის ადვილი სათქმელია, ეხუმრები 7 შვილის გაჩენას?
- ისევ მე უნდა ვიტანჯო, რა მოუნდება და რა წამოუვლის ხოლმე ღმერთმა იცის
- ცოლს კი არა შენს შვილებს ტომას
- არაფერიც, ბავშვებს აბრალებენ არადა თვითონ უნდათ ხოლმე (ისევ იცინოდა და მეც ამიყოლია)
- ყველა კაცს ბიჭი უნდა შენ რატომ გოგონები?
- კაი რა რა ბიჭები, გოგოს რა ჯობს ჩაიხუტებ მოეფერები, კალთაში ჩაისვამ, ლოყებს დაუკოცნი, მამას პრინცესა იქნება, ბიჭი დიდი დიდი 7 წლამდე ეფერო მერე უკვე ვირია ვსიო გავა ქუჩაში და უნდა იდგე და არიგო რამე არ მიქაროს, არააა გოგო სხვარამეა (ამოილაპარაკა ბედნიერებმა, ხომ ვამბობ განსხვავებულია თქო აი რა შუაშია ახლა 7 წლამდ ეუნდა ეფერო)
- მე ბიჭს 30 წლისასაც მოვეფერები
- შენ დედა ხარ და რათქმაუნდა, მე დედაჩემს ეხლაც ვეფერები დედაზე ტკიბლი სანახავი, საყურებელი, სიყვარული არაფერია..ბევრჯერ მომიტყუებია მითქვამს დე დღეს სახლში ვარ თქო დ აფანჯრიდან გავპარულვარ, იმიტომ კი არა რომ მეშინოდა არ გამიშვებდა, იმიტომ რომ ვიცოდი გამიშვებდა მარა მთელი ღამე ვერ დაიძინებდა შიშით და ლოცვაში გაატარებდა, ათი დანა მაინც დავკარგე ვფიქრობდი სად მიდოდა ეს დანები და ერთხელ კამოდი გადავაადგილეთ ჩემს ოთახში ნოალს ბურთი ჩაუარდა და დავინახე ეს ამდენი დანები ყველა იქ იყო ჩატენილი გამეცინა ამას დედას გარდა არავინ იზავდა, ბევრჯერ მითქვამს კი დედა კი ისე ვიზავ როგორც მეტყვი თქო, გამოვსულვარ და იგივე გამიკეთებია მაგრამ მისთVის ხომარ მიტკენია?დედა დედაა, მეგობარს აიირჩევ, მეორე ნახევარს აირჩევ, დედას ვერ აირჩევ სულ რომ მათხოვარი გიჯი ან შეურაცხადი იყოს დედა დედაა, მასზე ტკბილი რამ არარსებობს დედამიწაზე, არ ვიცი ხარ თუ არა მორწმუნე და გამიგებ თუ არა?არც მე ვიკლავ თავს ახსარებებით და მარხვებით თავს მაგრამ ღმერთის მწამს და იცი რა??როდესაც მარიამი გარდაიცვალა და ის გვირაბია თუ რაც არის უნდა გაევლოს მარტოდ მარტო რომ მეორე სამყაროში გადასულიყო, უფალი ჩამოვიდა ხელი მოკიდა მარტოობა რომ არ ეგრძნო, რომარ შეშინებოდა და ისე გადაიყვანა იქ სადაც მართლები განისვენებენ და აი ამას რომ ვიაზრებ ვპიქრობ, მე ვინ ვარ დედა რომ პირველ ადგილას არ დავაყენე, დედას რომ ვატკინო ვინ ვარ ?
(ვუსმენდი და თან ვტიროდი, მიყვარდა,მიყვარდა მისი თითოეული სიტყვა, მისი ხმა, მისი ეს აზროვნება მიყვარდა, ეს გაგება მიყვარდა, შეგნებაა მიყვარდა, ტომას შელბი აქ მივხვდი რომ მიყვარდა...)
- ღმერთის რომ გწამს იმის მერერ რაც გამოიარე საკვირველია (ჩაეცინა და სკამზე დამსვა)
- შენ გჯერა ახლა რომ ღმერთი სიტყვაზე შენ კარგ ბედს გაძლევს და მე ცუუდს?ყველა ადამიანი ერთნაირად უყვარს და ერთნაირად უნდა ბედნიერები იყვნენ, ეს თავად ადამიანები ვირჩევთ და ვაკეთებთ ცუდს და კარგს, ღმერთის მადლობელი ვარ ცოცხალი ვარ, რომ ვსუნთქავ რომ ამ ორი თვალით შEმიძლია სამყაროს დანახვა, რომ მყავს საყვარელი ადამიანები, მამაჩემა რომ თავი მოიკლა ეგ ღმერთის ნება გგონია?არაფერიც, ადგა და საკუთარი ნებით გააკეთა ეს, დედაჩემმა რომ თავი დაიმახინჯა ღმერთის ნება გგონია?ჩვენ მარიონეტები კი არ ვართ ღმერთი რამეს გვაიძულებდეს ჩვენ ადამიანები ვართ რომლებშიც ცუდიც და კარგიც ერთდროულად დევს, გააჩნია ვის რომელი მეტად გადაწონის რენესმა და არც ისაა მისი ბრალი მერომ ასეთი ვარ, ეს ჩემი არჩევანი იყო და მე ამას არ ვნანობ
(ამის შემდეგ ორივე ჩუმად ვისხედით, ვფიქრობდი რომ მისი გაცნობით ძალიან ამაყი უნდა ვყოფილიყავი, ძალიან რადგან ბევრი რამ ვისწავლე ამ უმოკლეს ხანში, რომ მისნაირად ბევრი ადამიანი დატანჯა ცხოვრებამ მაგრამ უნდა გავუძლოთ რადგან მისი თქმის არიყოს საკუთარ ბედს თავად ვწყვეტ, თავად ვირჩევთ რა გავაკეთოთ, ცხოვრება ბევრჯერ წაგვაქცევს, მაგრამ თავად ვირჩევთ წამოვდგეთ თუ არა ისევ, ასე ალბათ კიდევ დიდხანს ვისხდებოდით რომარა ელენა)
- საჭმელზე უარს ხომარ ამბობთ, მოდით ძვირფასებო (შემდეგ იყო უამრავი ამბავი ტომასზე რომ გოგოები მასზე გიჯდებოდნენ, რომ ერთი გოგო მოწონდა და შემდეგ ის სასწავლებლად გერმანიაში წავიდა, რომ კითხვა უყვარდა, შემდეგ იყო ბევრი სიცლი თორნიზე როგორი იმპულსური და გიჯი ბიჭი იყო მუდამ ახლა კიდევ მეტად გააფრინაო ამბობდა ტომასი და დედამისი საყვედურობდა რაქნას ტომი უჭირსო, მერე იყო ტირილი ყველაზე უფროსი შელბის გახსენებაზე, ბოლოს იყო ძილი და ჩხუბი საწოლზე)
- ტახტზე დაწვები
- და რავთქვა რატომ მძინავს ტახტზე თქო?
- არ ვიცი მოიფიქრე რამე
- რამის გეკეთება რომ მდომოდ ააქამდე გავაკეთებდი ესმა (მეუბნებოდა ტომი და თან ტანსაცმელს იხდიდა) ამიტომ ნუ საუბრობ ბევრს დაწექი დ ადაისვენე რა (საწოლში შეძვრა და თავზე გადაიფარა, დრო ვიხელთე და გახდა დავიწყე, რომ შემოვბრუნდი მიყურებდა)
- ნაგავი ხარ
- თორე ისეთი რამ ვნახე რაც არ ვიცოდი საღამური ვინ ჩაგაცვა გამახსენე ??ტომასმა ხო?კი კი ნამდვილად ტომას შელბი იყო (წარბები აათამაშა, ჩავწექი და ბალიშით ვგუდავდი, მერე იყო სიცილი კისკისი, ბოლოს ევა შემოვარდნა რა გჭირთO, ტომასი რომ ძირს ეგდო და ვეღარ სუნთქავდა ხოლო მე სიცილისგან გოჭივით წითელი ვთხოვდი ევა წყალი მომასხი თქო, თვენ სრულ ჭკუაზე არ ხართო დ აკარი მიიხურა, მერე იყო ბევრი საუბარი, ბოლოს ჩამეხუტა, როგორც ყოველთვის თავი ჩემს მკერძე დადო და გაიტრუნა, ღამით იყო ისევ ის წყეული სიზმრები და რენესმა მიშველეს ძახილი...ვიცოდი ელენასაც ესმოდა და ევასაც თუმცა ისინი ამდროს არ შემოდიოდნენ, მერე იყო ტირილი რომ კიდევ ჩამოვსულიყავით და აი მე უკვე ბებიასთან ვარ სახლში და გამოშტერებული ვუყვები ამ ამბავს ნორას, სარას და დიკას)
- არააააააააააარსებობს ტომასი ეგეთი არარის (დაიწყო ნორამ)
- ვგავარ თინეიჯერ გოგოს გატყუოთ?
- არასებობს რა მაგარი მამაკაცია სრულყოფილაი იარაღი აქვს ??პე..სი მაინც არ ნახე?დიდი ექნება
- დიკააა უბრალოდ გულის მარევი ხარ (სიცილი დავიწყეთ)
- კაი რა სამი დღე იყავით ერთად და არც კი შეგხებია?
- არა. მხოლოდ ერთხელ ვაკოცე
- შემ აკოცე?
- ხო
- განა მჯერაააავს (ინტონაციით წარმოთქვა სარამ)
- მიდი თქვი რ აროგორი იყო?
- აუუუუუუუ გემრიელი, ცხოვრებაში ეგეთი რამ ჯერარ მიგრძვნია, ყველაფერი ერთად მომაწვა მინდოდა მეკივლააა აი ვერ აგიღწერთ რა შეგრძნება იყო დამიარა ყველაფერმა ერთად დამიარა
- ვსიო დაგერ..ა გეფიცები გულს გატკენს (მითხრ ასარამ და გამახსენდა ის კი არა მე რას ვუპირებდი ტომას და მეტკინა ძალიან მეტკინა)
- როდის იწყებ მუშაობას?
- დღეს საღამოსკენ უნდა მივიდე
- გამოგყვეთ ?
- არა არა
............................................................
- ეს დედა აფეთქებული მხოლოდ 3 დღე წავედი მხოლოდ და უკვე მოასწარით?ტაძარი როგორ ააფეთქეთ მხუმრებით ხო?
- ტომ ჩვენ კი არა ვიღაც ჩავებში ჩაცმულმა ორმა ქალმა აფეთქა, თავიდან გვეგონა რომ კალიასკით ბავშვები მოყავდათ, მაგრამ მერე ბომბი ყოფილა თურმე
- ღმერთო იდიოტები ხართ?საეჭვეო საერთოდ არაფერი შეგინიშნავთ იმაში რომ ვიღაც ორი ქალი რომლებიც სახეზეც კი არ გეცნოთ კალიასკით მოდიოდნენ?
- ქვრივები გვეგონა
- აქ მხოლოდ მე ვაზროვნებ?(უკვე ღრიალში გადაუვიდა ტომას)
- ტომ ?კიდევ ერთი ამბავია
- რა ხდება?
- ზევსი ვერ გავა დოღზე (ტომასის ცხენი)
- რასამბობ?
- ექიმმა ვერ შეძლებსო
- და ამას ახლა მეუბნებით როცა დოღი 2 კვირაშია?
- ტომ უკვე ვიზრუნე ამაზე (ჩაერია მამიდამისი) ერთი ქალია ქალაგგარეთ ცხოვრობს, დღეს დავიბარე ცხენები ყავს მოგვყიდის ნებისმიერს, დიდი ვილა აქვს და სულ რჩეული ცხენები ყავს
- ზევსი გავა დოღზე
- ტომას ზევსი ვერ გავა ავადაა
- რას ქვია ავადაა
- ტომი ვიცი რას წარმოადგენს შენთვის ზევსი, ვიცი გიჯდები მასზე მაგრამ ახლა ზევსზე კი არა დოღზე უნდა იფიქრო
- როდის მოვა ქალი?
............................................................
- გამარჯობათ (კარებში შავ თმიანი 30 წლამდე ქალი გამოჩნდა, ატმისფერი მუხლამდე კაბა და თეთღი პალტო ეცვა, ძალიან მდიდრულად იყო გამოწყობილი, შავი თვალები დ ადიდი ტუჩები ჰქონდა ამაყი დ ამედიდური სახით იყურებოდა შემოსულს მეთიუს ბოშა ცოლი შეეგება დანა ამოიღო პადუსკიდან და წინ გადაუდგა, უკვე ეტყოდა მათი რძალი რომ იყო)
- ვინ ჯანდაბა ხარ?
- ლორენა ვარ
- ლორენა ვინ ჯანდაბა ხარ
- მე ლორენა სწუარტი ვარ
- ლორენა სწუარტ ვინ ჯანდაბა ხარ?
- მე..მე ბატონ ტომასთან ვარ ცხენების თაობაზე (დანა ისევ პადუსკში ჩაიდო დ ამკაცრი სახით მიმართა)
- პასუხის სწორად გაცემა უნდა ისწავლო ძვირფასო, დაჯექი გასულია ტომი მალე დაბრუნდება, რას დალევ?
- სადარის?
- აქ ვარ, ჰავა მადლობა რომ ასე მიცავ (გაუღიმა რძალს და შუბლზე აკოცა) |
- ტომი მე გავალ
- რას დალევთ ლორენა?
- მოხიკოს კლასიკური თუ შეიძლება
- ბატონო? (ტომას გაეღიმა)
- მოხიკოს კლასიკური (ოდნავ ხმამაღლა თქვა ქალმა ეგონა ტომმა ვერ გაიგოვო) ნუთუ არიცით ?პიტნის ფოთოლი, თეთრი რომი, ცოტაოდენი ყავისფერი შაქარი, ყინული და ლიმონი
- ტეკილა, რომი, ლონგ აილენდი და უი აი ბურბონიც გვქონია (სარკაზმულად გაიღიმა ტომმა)
- წყალი, წყალი იყოს (თავისთვის ტეკილა და ქალისთVის წყალი დაასხა და წინ ჩამოუჯდა)
- ინებეთ
- გმადლობთ
- მოკლედ ცხენების ნახვა მსურს
- იცით ?აქ რომ მოვედი ათასი კაცი მომესია ჩემი მოკვლაც კი უნდოდა ზოგიერთს, ბოლოს ტომას შელბი ვახსენე და თქვენემდე ისე მომაცილეს თითქოს მეფესთან მივდიოდი, ვინ ხართ ?
- მეფე
...........................................................
- რენესმა ?აქ რა გინდა ? (ჩემდ აგასაკვირად თორნი გადამეხვია) შემოდი შემოდი რა ხდება აბა?
- მოკლედ თორნ?მე აქ მუშაობას ვიწყებ
- აქ?რატომ?
- ბარმენად უფრო სწორედ მიმტანად უნდა დავიწყო მუშაობა, ტომმა იცის, ხომ მართლა სადარის?
- ლორას თუ ლაურას გაყვა, აქ რა უნდა გააკეთო?
- ვიის?რადა მიმტანები რასაც აკეთებენ თორნი (გავიცინე ხმამაღლა, თვითონაც გაეცინა)
- არ ვიცი რა ვიღაც ქალია ცხენები ყავსო, ანგარიში იცი?
- კი რათქმაუნდა
- ხოდა გთხოვ მოდი აი ეს დამათვლევინე რა, ოღონდ ჯერ (გაჩერდ ადა ჩემს ჩაცმულობას დაუწყო თვალიერება დ აგაეცინა) ესმა აქ მაღალქუსლიანებით დ აპომადით გაგიჭირდება დამიჯერე
- ხო რათქმაუნდა უბრალოდ მე არ ვიცოდი რაუნდა ცამეცვა პირველ დღეს
- ნუ გეშინია დაგეხმარები (თორნი უკვე მომწონდა, საქმეებს რომ მოვრჩით თორნიმ შემთავაზა აქ მაინც არარის ტომასი და დღეს ადრე წადიოდი, მეც დავემშვიდობე და წავედი, ღმერთო როგორ მენატრებოდა ტომასი ის კი არც კი მირეკავდა, მეორე დღეს უფრო კომპორტულად ჩავიცვი და სამსახურში წასვლას ვაპირებდი სიგნალის ხმა რომ გავიგე, უკან მივეხედე და)
- წავედით?მაპატიე გუშინ არ მეცალა (სიგიჯემდე გამიხარდა, თუმცა არ გამომიხატავს, გავუღიმე და წინ მოვკალათდი)
- მიპატიებია შელბი
- დღეს რაგანსაკუთრებულად ლამაზი ხარ
- გმადლობთ ბატონო შელბი (ცალი წარბი აწია და საოცრად გამიღიმა)
- თქვენობით საუბარი გსურთ ქალბატონო?
- სამსახურში აბა როგორ უნდ ამოგმართოთ მისტერ ?
- რენესმა ?ქალისთვის ხელი არასოდეს დამიდია და ახლა სერიოზულად მოგხვდება (სიცილი ავტეხეთ, მანქანის კარი გამიღო დ აგადავედი, ამის მერე თუ ბარში იშვიათად დადიოდა ახლა ყოველდღე აქ იჯდა, მუდამ ჩემს გვერდით იყო, ერთ დღეს ისეთ დროს შემოვიდა როცა ვმღეროდი, ბოლომდე მისმინა მერე თავი დახარა და უკან გაბრუნდა, ყველას შევუყვარდი, ხალხს უხაროდა სიმღერა აქ ბოლოს არ გვახსოვს როდის გავიგეთო, ტომასი უზომოდ დიდ ყურადღებას მაქცევდა, მიყვებოდა ყველაფერს რასაც აკეთებდა ან უნდა გაეკეთებინა მე კკიდევ ჯონის (გენერალს, რომელსაც ჩემი გაუპატიურება უნდოდ ად აგავურიგდი) ყველაფერს ვუყვებოდი, ამიტომ პოლიცია მასზე ყოველთვის ერთი ნაბიჯით წინ იყო, ვერ ხვდებოდა საიდან როგორ?ბოლო დროს გიჯს გავდა მხოლოდ მე მესაუბრებოდა, ბევრს სვავდა და მე ამას ვხედავდი თუმცა არ ვრჩერდებოდი, არად ახომ მიყვარდა?მე ხომ ის მიყვარდა, ერთ დღეს გიჯივით შემოვარდა და გვერდით გამიყვანა)
- რენე??ორი წუთით შემოვირბინე რაღაც უნდა გითხრა, მოკლედ გაგიჯდები დაჯექი ორი წუთით, ჩემიანებს ვთხოვე ქალაქის მთავარი შენობა გაეძარცვათ მეგონა იქ ფული დამხვდებოდა მაგრამ აბა გამოიცანი რა ვიპოვე
- არ ვიცი ტომ ოქრო?
- არა პატარა არა (თან იცინოდა) იარაღი, იარაღი ვიპოვე
- მერე რა ტომ?
- ვერ ხვდები?მთელი პოლიციის იარაღი რაც კი გააჩნდათ საერთოდ ყველა ახლა მე მაქვს (გამოვშტერდი, რომ გავაანალიზე რა თქვა)
- ტომ მოგკლავენ
- ვინ? იარაღი მე მაქვს, რომ მომკლან იარღს ვინღა მისცემს ძვირფასო? (თავზე მაკოცა) უნდა გავიდე ეხლა ცხენი უნდა ვიყიდო და მერე გნახავ
(გადავწყვიტე, რომ არაფერი მეთქვა პოლიციისთვის იარაღზე, თუმცა ჯონიმ მაინც დმიბარა სამქ მაქვსო)
- იარაღს სად მალავს?
- ვინ?
- ტომასი ესმა
- იარაღს ?არ ვიცი
- არაფერი უთქვამს?
- არა ხომ გეტყოდით ?
- დავიჯერო მისი მოპარული არარის?(ჩაფიქრდა ჯონი და შემდეგ გამომხედა და გამიღიმა)
- ესმა ძვირფასო, თავიდან მე და შენ ცუდათ დავიწყეთ, მაგრამ მინდა ეს ყველაფერი რომ დასრულდება ცოლად მოგიყვანო
- ალბათ ხუმრობთ, მამად მეკუთვნი
- ვიცი ვიცი მაგრამ ტომასი რომ გაიგებს გაგიჯდება ამიტომ მე დაგიცავ
- არ შემიძლია
- გიყვარს ?
- რომ მიყვარდეს არ დაგეხმარებოდი (ვიცრუე...მწარედ ვიცრუე)
- მოკლედ იფიქრე ჩემო ლამაზო (ისე თბილად მექცეოდა თითქოს ის არ მიპირებდა გაუპატიურებას რესტორანში, წამოვედი და ვტიროდი არ ვიცოდი რა მეთქვა ვერ ვხვდებოდი რ აგამეკეთებინა ასე როგორ შევტოპე?)
............................................................
- გამარჯობა ?არ გელოდი ასე ადრე
- ცხენებს არ მანახებ ? (ახლოს მიიწია და წელზე მოხვია ხელები,აშკარად ეტყობოდა რომ ეფლირტავებოდა ტომასი ქალს, ქალსაც მოწონდა პირველივე დღიდან მოწონდა ტომასი)
- განახებ, მაგრამ მოგვიანებით მანამდე რამეს ხომარ დალევ
- რატომაც არა, რამე ლიმნიანს, შაქრიანს და თეთრი რომით გაზავებულს (ქალს გაეცინა, ტომასი კი ვითომ ვერ მიხვდა რაზე იცინოდა)
- ამხელა სახლში მარტო ცხოვრობ?
- ქმარი დიდიხნის წინ დამეღუპა
- გასაგებია
- არ დარჩები?
- არა, ანდაც რატომაც არაა
- დიდი სახლი მაქვს სადმე დაგაწვენ
- ხო სადმე დამაბინავებ, მანმდე ცხენს არ მანახებ?
- რათქმაუნდა (ქალმა საჯინიბოში შეიყვანა და უთხრა)
- ამოირჩიე
- აი ეს მინდა (თითი შავი ცხენისკენ გაიშვირა და მოეფერა, შეამჩნია ზღვასავით ლურჯი თვალები როგორ უკრთოდა და ტომასის მოფერებას ელოდა)
- გჩუქქნი
- მჩუქნი?
- დიახ ტომას შელბი გჩუქნი, რას დაარქმევ?
- რაას?რას და (წამით დაფიქრდა) "რენეს"
- რენეს?
- ჰო რენეს
( მერე იყო სიცილი დალევა, დასაძინელად წასვლა, მაგრამ რატომღაც ერთიდაიმავე ოთახში აღმოჩენა, კვნესა, ტანსაცმლის შემოხევა, მოფერება, ტკბილი სიტყვები და ჩაძინება მაგრამ ესმასგან განსხვავებით მის მკერძე არუძინია ტომას)
............................................................
- რაქენი?
- დავიწვინე
- ა?
- არა თორნი სხვათაშორის, მოვწონვარ მგონი
- ცხენზე რაქენი?
- მაჩუქა
- სახლი რამხელაა?ადვილად გავიტანთ?
- სახლის რუკა მაქვს მეთი, მანამდე გთხოვთ რენე მოამზადეთ რა
- ვიინ?
- აა არ მითქვამს?ცხენს რენე ქვია, ხომართლა ჩემი რენე სადაა?
(ძმები სიცილით სკდებოდნენ ბოლოს მეთმა მუცლიდან ხელი ძლივს აიღო დ აძლივს გადააბა სიტყვები)
- დანომრე ტომ, რენე1..რენე2 (ამის თქმაზე ისევ აყირავდნენ, ნიკოლასიც კი იცინოდა)
- რა სასაცილოა (გამოაჯავრა ძმებს და ბრენდასკენ აიღო გეზი, გზაში რენესმას ურეკავდ ამაგრამ რომარ აიღო გაიფიქრა მერე გავუვლიო)
- ახლავე (მოესმა მამაკაცის ხმა)ვინ ხართ?
- თავად ვინ ხარ
- ჟორჟ ვინარის ძვირფასო?(ხალათში და სიგარეტით ხელში კიბეებთან გამოჩნდაბრენდა)
- აქ რაგინდა?
- არ შეიძლება ჩემს ნაჩუქარ სახლში მოვიდე?
- იამასაც არ ამბბ ჩემს დასთან მოვიდეო
- შემომიშვებ?
- მოდი, როგორ გამხდარხარ?ჩაი გინდა?
- მშია კიდევაც
- ეს ჩემი ძმაა ეს ჩემი საქმრო
- ყოჩაღ ბრენდა, ქმარს გაციება აცადე?
- ტომი სანამ უკკან გაგაბრუნე გაჩუმდი (მალევე დამეგობრდნენ ტომასი და ჟორჟი, 4 დღის განმავლობაში დასთან იმყოფებოდა ტომასი და 4 დღე განუწყვეტლივ ურეკავდა რენესმას ის კი არ იღებდა არადა არ იღებდა)


მადლობთ რომ კითXულობთ, შემიფასეთ <3



№1  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

აუუ როგორ მაინტერსებს რა მოხდება ვერ ვხვდები რა ხდება no

 


№2  offline წევრი tatalia

:დდდ ოოო დიდი ამბებია

 


№3 სტუმარი Black

Intriga intriga,ox tatalia ra iyo axla es?!

 


№4  offline წევრი tatalia

დავდეეეეეეე <3 მადლობა რომ კითხულობთ უკვე მიყვარხართ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent