შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღვის ცისფერ ლაჟვარდძე (9)


24-04-2016, 02:19
ავტორი tatalia
ნანახია 1 695

(გაბინოდან წამოსული ბიჭები ჟორჟს ეხვეწებოდნენ მასთან ერთად აღენიშნათ ბარში კარგი ამბები, როცა ტომს დაურეკეს)
- მე ვარ
- ლორენა რამოხდა?
- მომენატრე ტომ
- რამე მოხდა?
- ცუდათ ვარ, იმ ამბის მერე ჩემთან აღარ ყოფილხარ..მენატრები
- ნუ ტირი, გნახავ
(ტომასმა ქალს გაუთიშა და თორნის სახე შენიშნა)
- ბოლობოლო რომელი გინდა?
- ლორენა არ მიყვარს თორნი
- მაგრამ არც უშვებ ტომი
- რენესმასთან ვერც კი მივა
- მისი სახლის გაძარცვაზე უარი გვითხარი, მის საყვარლობაზეც უარს იტყვი?
- არვიცი
- მოგწონს?
- არა არა არ ვიცი
- ესმა?
- ესმა სხვა საკითხია საერთოდ არ ვაპირებ ამ თემასთან შენთან საუბარს თორნი
............................................................
- იარაღი ტომას აქვს ესმა (საქმეზე დაბარებულ ესმას პირდაპირ უთხრა ჯონიმ ყველაფერი)
- მართლა?
- და შენეს იცოდი ესმა
- არა არ ვიცოდი
- შენი ძმა ვიპოვე
- ჩემი ძმა?ღმერთოო სადაა როგორაა?
- სახლშია ესმა
(ესმა ისეთი ბედნიერი იყო, ჯონის გადაეხვია კიდევაც)
- იარაღს სად მალავს ესმა?
- მე არაფერი ვიცი
- ესმა მე თქვენნ სერიოზულად გიყურებთ, გთხოვთ თქვენი ძმის გამო რომელიც ისევე შემიძლია გავაქრო როგორც ვიპოვე დამეხმარეთ და ცოლად გამომყევით
- დამპირდი რომ არაფერს დაუშავებ, უბრალოდ დამპირდი
- გპირდები ესმა გპირდები ძვირფასო იარაღს ავიღებ და წავალ, ტომას არავინ შეეხება
- ნაგავ საყრელთან, სანაპიროზე...ცოლად მოყვანას რაც შეეხება მე ის მიყვარს, სიგიჟემდე მიყვარს და მე შენი ცოლი არასოდეს გავხდები არავისი მითუმეტეს შენი, ეს ამაბი დასრულდა მე აღარ მსურს შურისძიება ეს დაუფიქრებელი საქციელი იყო... გულს მირევ (ქალი ადგა და იქაურობა დატოვა)
............................................................- ტომ ?ტომას (მორბოდა, ნოალი უმცროსი შელბი და თან მუჭით ცრემლებს იწმენდდა, თორნი ჟOრჟი და ტომასი სახლის გზას მშვიდად მოუყვებოდნენ და იცინოდნენ)
- რამოხდა?
- ზევსი
- რა ზევსი ნოალ?
- ზევსი ცუდათარის, პირიდან სისხლი სდის ტომ (ტომს თავბრუ დაეხვა, კედელს მიეყრდნო ეს ცივი და უხეში ადამიანი სინამდვილეში ის კაცი იყო ვისაც ცხოველები სამყაროს ერჩივნა, მითუმეტეს ცხეენები და ზევსი რომელსაც ადამიანებზე მეტად აფასებდა და მის ერთგულებაში ყოველთვის დარწმუნებული იყო, გიჟIვით შევარდა დაჟIნიბოში და მის თავთან ჩაიმუხლა, საყვედურით გახედა და თვალი აარიდა)
- გენდობოდი, რატომ ?რატომ გადაწყვიტე შენც ჩემი დატოვება?ასე შეიძლება ზევს??რატომ? ჰა? მიპასუხე რატომ? (მის მკაცრ სახეზე ობოლი ცრემლი ჩამოგორდა და სანამ ვინმე შეამჩნევდა მაქამდე გააქრო)
- თორნი იარაღი თან გაქვს?
- კი რათ გინ... (სიტყვა შეუწყდა თორნის როცა ტომის მზერა დაინახა ცხენს რა სინანულის თVალებით უყურებდა)
- იქნებ არ ღირს ტომ
- იარაღი (მკაცრი და ჩუმი ხმით გაუმეორა ტომასმა, ცოტახანს ასე გაუნძრევლად იდგა, შემდეგ თვალები დახუჭა და გაისროლა, მერე რა ცხენი იყო...ალბათ იფიქრებთ, მაგრამ ტომასისთVის ცხენი კი არა მეგობარზე მეტი იყ...ტომისთვის ის ადამიანზე ძვირად ფასობდა და უყვარდა ისე როგორც მისი ოჯახის წევრი, ეტკინა...ტომს მამის სიკვდილის მერე ყველაზე მეტად ახლა ეტკინა და გაიტრუნა, ახლა როგორ უნდოდა ესმას ჩახუტებოდა როგორ უნდოდა მის გრძელ შავ თმაში დაკარგულიყო და გამქრალიყო წამით ყველაფერი..)
- ტომ გესმის?ტომი (ესმოდა შორიდან)
- ნიუ იორკის პოლიცია და ჯონი, ტომას
- ტომ ესმამ ჩაგიშვა
- ტომი ესმა პოლიციასთანაა შეკრული
- შენ მამამისი მოგიკლავს ტომას
(ესმოდა ხმები და ახლა მეტად არუნდოდა დაენახა სიმართლე, სამყაროს მოწყვეტილიყო და თუნდაც ფოთლად გადაქცეულიყო, რომელიც ქარისგან მოწყვეტილი იფრენდა ყველგან, ყველგან ადამიანებისგგაან შორს, ,იქ სადაც არატკენდნნ სადაც არ უღალატებდნნენ, სადაც სიკვდილის გამო არ მიატოვებდნენ)
- ტომაააააააააას? (უყვიროდა მამიდამისი და თან ანჯყრევდა)
- გავიგე (მხოლოდ ეს თქვა და დადუმდა)
- უნდა წახვიდე .. მოგკლავს
(უკან მოუხედავად გავიდა წვიმაში და ნელი ნაბიჯებით გაუდგა ვგზას და შემთხვევით ბარში აღმოჩნდა სადაც ესმა კარს კეტავდა უკვე, ტომი სველი იყო და მთელი გულით სთხოვდა ღმერთს ესმა იქ აღარ ყოფილიყო)
- ჰეი როგორხარ? (ჰკითხა ესმამ და გაუღიმა... რამომხიბვლელია, აი ახლაც კი რალამაზია, ფიქრობდა ტომი და კარი უხეშად დაკეტა)
- სულ სველი ხარ ტომას
(ტომმა ვისკის ორი ჭიქა გამოიღო, დაასხა და მაგიდასთან უხმოდ დაჯდა)
- ზღვასთან ახლოს მინდა ცხოვრება რენე
- მეც მიყვარს ზღვა ტომ
- რასამბობ?ლაჟვარდისფერი თვალები მაქვს ჰო?
- ჰო ტომ ზღვისფერი
- იცი სახლი მაქვს იტალიაში, ბურდბულდის ნაპირას იქ ზღვაა და თან ლაჟვარდოვანი
- მართლა ასეთი ლამაზია?
- აღარ მახსოვს, იქ ხომ მის მერე არ ვყოფილვარ რაც შევიძინე
(ორივე დადუმდა, შემდეგ ტომმა დაიწყო)
- მიმღერებ?
- მოწყენილი თუ სევდიანი?
- სევდიანი
- კარგი (ესმა სკამზე დადგა და ჩუმი მაგრამ გამოკვეთილი ხმით დაიწყო (ტომასზე თვალზე ჯერ ერთი შემდეგ მეორე ცრემლი გადმოუგორდა, თავ აწეული უყურებდა მომღერალ ქალს რომელსაც შავი გრძელი კაბა შვენოდა, რა ლამაზია...რალამაზია იმეორებდა გულში და სტკიოდა, ესმა ღიმილით ჩამოვიდა სკამიდან და უთხრა)
- ვის ეძღვნება?
- ვიის?ზევს
- ზევს?
- ჰო მოკვდა
- ღმერთო ტომი ...
- ნეტა მხოლოდ ის
- კიდევ მოოკვდა ვინმე ტომ?
- მე ესმა, მე მოვკვდი
- რაა?რასამბობ ტომას
- ვიცი
- იცი?
- ყველაფერი
(რენესმა წამით ჩამოჯდა, თავი დახარა და შემდეგ უთხრა)
- სანამმ გაგიცნობდი, ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვიყავი...მდიდარი და განებივრებული...გახსოვს ჩვენი პირველი შეხვედრა?ყველაფერი შეიცვლა ჩემში, ხო მოკვდი ტომ...მე მოგკალი ახლა რაცუნდა ვთქვა ყველაფერი ზედმეტია, არ დავიწყებ რამეგონდა, რას ვფიქრობდი, მთავარია გავაკეთე... ლონდონში ვიქნები ამ მისამართზე თუ მოგენატრები(ფეხზე წამოდგა ჩანთა აიღო და კვლავ გააგრძელა)
- მოგკალი ტომ და იცი რა??შენ მე იმდენი მასწავლე დღეიდან მაფიის ქვრივი ვარ (ტომას გაეცინა, გურწფელად გაეცინა, როგორ გაზრდილა..ჩემი ცოლი რომ იყოს ნამდვილად ვიტრაბახებდი, რომ გაიზრდა ნამდვილი ქალია)
- ხო და ტომას შელბი გემუდარები დაგიჩოქებ (ესმა ჩააკეცვას აპირებდა როცა ტომასმა ხელით ანიშნა არ გინდაო, ისე რომ არც შეუხედავს)
გთხოვ, წადი...ცოტახნით წადი თორემ მოგკლავენ ... ეს შენთვის გააკეთე დედასთვის გააკეთე, მაგრამ წადი (ქალი შებრუნდა და სიჩუმეში დაიკარგა)
............................................................
- აქ რასაკეთებ??
- ვსვამ
- ჩვენი ქალები მატარებელში ჩავსვი სულ ყველა გავუშვი, შენი დროა ტომ...ლონდონის მატარებელი 40 წუთში გავა
- თორნი?არ მივდივარ
- რაა?რასამბობ ტომას
- რასამბობს და მთავარი იარაღი ჩვენია ძმაო (ბარში ნიკოლასი შემოვიდა მეოთხე ძმა და ბიჭებთან ერთად შემოიტანა დიდი იარაღი, რომელიც ბომბს ისროდა და ქალაქს ერთ წამში ნაკუწებად აქცევდა)
- გგონიათ ისეთი დებილი ვარ ყველა იარაღი ერთად დამემალა? (გაეცინა ტომს)
- თუ ომია, ომი იყოს (აყვა მეთიუც, მამაკაცები შავ ტანისამოსში ჩაცმულები გამოვიდნენ, სოფლის ყველაზე უკაცრიელ ადგილას აიღეს გეზი და პოლიციას დაელოდნენ, ისინიც მალე მოგოვდნენ, ჯონი წინ იდგა და იყურებოდა გამარჯვებული სახით)
- რო ტომას?გიღალატა?
- არა ჯონი ეს შენ გიღალატა, როგორ გეგონა ცოლად გამოგყვებოდა? (ირონიით აათვალიერა, კოჭლი 50 წლამდემსუქანი მამაკცი და გაეღიმა, ჯონიმ იარაღი ამოიღო)
- აბა დავიწყოთ?(თქვა ერთერთმა და როდესაც სროლისთვის მოემზადნენ, ბრენდა შელბი შავებში ჩაცმული მათკენ დაიძრა და ბრბოს შუა ჩადგა)
- ბრენდა?
- გაჩყმდი ტომ, გაჩუმდით სულყვლა უკვე როგორ მომბეზრდა თქვენი გაუთავებელი ომი, ოხ როგორ დავიღალე ამ თქვენი შურისძიებით, თქვენს გარდა აქ ხალხი ვცხოვრობთ შელბები ჩემი ძმები არიან, მე ვარ და და მე ვარ შვილი მე ვარ მომავალი მეუღლე (ჟორჟს გახედა სიყვარულით) და მევარ ადამიანი, ვიცი თქქვენც გყავთ შვილები, ცოლები, დედები, დები ნუთუ არ დაიღალეთ ნუთუ არ მოგბეზრდათ?
(საუბრის დასრულება და ჯონის გასროლა ერთი იყო, ტყვიამ ოდნავ გაკაწრა ტომასი, სამაგიეროდ მათ დაუშინეს ტყვიები ჯონის და მან სული განუტევა დანარჩენებ უბრალოდ დუმდნენ)
- მორჩა, საქმე ჩემსა და ჯონის შორის იყო, ის მკვდარია შეგიძლიათ დაიშალოთ (თქვა ტომმა და ბიჭებთან ერთად სახლში დაბრუნდა)
- ცოტაც ტომას ცოტააც
- არ შეიძლება უბრალოდ საავადმყოფოში წავიყვანოთ? (ბრაზობდა ბრენდა ძმის ყვირილზე)
- ამოვიღე ტომ და ეგაა (პინცეტს მძლავრად უჭერდა ტომას თორნი)
- ვსიოოოოო ახლა რამე ძლიერი გადავსხათ
- აი ვისკი
- რომი ჯობია (ამოიხავლა ტომასმა და ტკივილისგან ისევ აღმუვლდა)
- ბიჭებო ?რეგალურ ბიზნესს ვიწყებთ (თქვა ტომასმა და ჩაიცინა)
............................................................
(ძვირფასო ტომ, უკვე 5 თვე გავიდა შენ კი არ შემხმიანებიხარ...მეგონა თუ არ წამოხვიდოდი, უბრალოდ დამირეკავდი მიანც...მხოლოდ დარეკავდი...მე გავთხოვდი, მაქს გავყევი ცოლად...თუმცა უკვე 5 თვეა მასთან არ ვწოლილვარ ჩვენ არ გვაქვს ცოლქმრული მოვაალეობა, გაგიკვირდება რატომ გავთXოვდი..უბრალოდ მინდოდა სხვა კაცში მეპოვე...არ გამომივიდა...არაა...ისევ იმ მისამართზე ვარ ისევ იგივე ადგილას მხოლოდ გვარი გამოვიცვალე და მაქსის გვარზე გადავედი...მენატრები...შენი რენესმა)
- შენ რაიცი რამდენჯერ დაგირეკე...რაიცი რამდენჯერ გავთიშე, უცხო კაცის ხმის გაგონებაზე (წერილის წაკითხვა დაასრულა ტომმა და ბოლო სიგარეტი ჩააწვა საფერფლეს)
- რა თქვი ძვირფასო?
- არაფერი ლორენა, რატომარ გძინავს?
- ქორწილზე ვნერვიულობ, ძალიან მიხარია ტომ ძალიან (ქალი გაიქცა და კაცს კისერზე შემოეხვია)
............................................................
- მოკლედ ბიჭებო სიტვაცია ძალიან ადვილია, ეს ჩვენი ბოლო თაღლითთური ამბავია (ამბობდა ტომასი) შემდეგ იწყება ჩვენი ახალი ცხოვრება
- ანუ შევდივართ, ყველა დიდგვაროვანის მაღალ საფასურებს დოღზე ვიპარავთ და ვანაცვლებთ ორმაგი ფასებით
- კი კი ძმაო ძალიან ადვილია, მაგრამ ნიუ იორკის მთავარი მერი და თავდაცვის მინისტრიც აქარიან სანამ მე მათ გავართობ თქვენ იმედია ამს შეძლებთ (ტომმა იქაურობა დატოვა და როდესაც მერთან მიდიოდა, სახეზე ვიღაცამ ტომარა გადააცვა და მანქანაში ჩასვა)
- ტომას შელბი ყველაფეი ახლა იწყება (მოესმა ბოხი ხმა და მოვლენების განვითარებას უბრალოდ დაელოდა)




ვიციიიიიიიიიი ვიცი რომ პატარააა მეჩხუბებით გამლანძღავთ მცემთ ჩამქოლავთ :დდ მაგრამ ინტრიგა ბოლო თავისთვისშემოვინახე, ხვალ დავასრულებ მადლობ და ტკბილი ძილი შემიფასეთ რაააააა



№1  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

აუუ როგორ მაინტერესესბ რა მოოხდა no

 


№2  offline წევრი gvanciii kereselidze

Oo rogorr rrr daidzabaa situaciaaa dzaliannn kargiaa
--------------------
G.ke

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent