შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღვის ცისფერ ლაჟვარდზე (10)


25-04-2016, 00:01
ავტორი tatalia
ნანახია 1 880

- გადმოდი (ტომას, ტომარა მოხსნეს და მანქანიდან გადმოათრიეს, 3 მნი იყვნენ, სამყაროსგან მოწყვეტილ ადგილას იმყოფებოდნენ, არც სახლები, არც ხალხი, არც მაქანები, ტომმა თვალი მოავლო ყველაფერს და მიწაზე დაიხედა სადაც საფლავი იყო გათხრილი)
- მოვწევ (დაიწყო დაბალი ხმით, სიგარეტი ამოიღო და მოუკიდა, ნაპასი ღრმად დაარტყა და ამოისუნთქა, ყველაფერი ქამით წინ დაუდა...დედა, ბრენდა, ძმები, მამიდა, ლორენა მაგრამ რატომღაც არცერთზე დაწყდა გული.., ჩუმი ხმით გააგრძელა)
- ერთი ქალია ხომ გესმით ? (იღიმოდა, კაცები კი უყურებდნენ და აცდიდნენ)
- ქალი ქალი...იფიქრებდა ვინმე?ჩემნაირი კაცს ქალი თუ გააბავდა ? (ახლა სიცილზე გადავიდა, ნერვიული სიცილი უფრო იყო ვიდრე ნამდვილი)
- ტომას შელბი ბოლო სურვილი? (მიმართა ერთერთმა)
- მიცვალებულის ფსალმუნებში მომიხსენიეთ (ისევ დასცინა ტომასმა) მალე მოვრჩეთ (ბოლო ნაპასი დაარტყა, ფილტვებში ღრმად გადაუშვა, მუხლებზე დადგა და თვალები დახუჭა...ორი გასროლის ხმა იყო, ტომს გვამი დაეცა და საფლავში ჩავარდა, თვალები ფრთხილად გაახილა და მის წინ ორი დახოცილი მამაკაცი დაინახა, ხელები ჰაერში აწია და დაშოკილმა ერთ ადგილას გააჩერა, მესამე მამაკაცი იარაღს ჯერ კიდევ უმიზნებდა)
- პრეზიდენტს შენი ნახვა სურს, ამ დღეებში შეგეხმიანებიან შენთვის დიდი მომავალი იწყება (იარაღი დაწია და ტომას ანიშნა წასულიყო, საპლავიდან ამოვიდა...ცრემლები მოდიოდა ჯერ კიდევ ვერ იჯერებდა, რომ ცოცხალი იყ...ღრმად სუნთქავდა და ბოლოს ჩაიკეცა, მიწა ხელებში აიღო და ღრიალი დაიწყო, ღრიალებდა ბოლო ხმაზე სანამ არ დაიღალა....)
...................................................................................
(ბარიდან სიცილის და ხმაურის ხმა გამოდიოდა, იყო ლეწვის, ბოთლების გახსნის, კვნესის, აჟიოტაჟის ხმა, როცა ტომასმა კარი შემოანგრია, წარბი გატეხილი ჰქონდა და სისხლი სდიოდა, ოფლიანი და დაღლილი შემოვიდა, ყველა უყურებდა როცა წარმოთქვა)
- გამარჯობათ, ჩვენ თავისუფლები ვართ, დღეიდან ყველა ჩვენი ბიზნესი რეგალური და სუფთაა და ხო კიდევ (წამით დადუმდა და მერე გაიცინა ხმამაღლა გაიცინა)
- ცოლი მომყავს
(იყო სიცილი, მხიარულება, მილოცვა და ჩახუტება, ლორენას ბედნიერი თვალები მაგრამ ტომასის ნაგულისხმებ ცოლში სულ სხვა ქალი)
- დიახ (მოესმა ქალის ლამაზი ხმა)
- ზღვის ლაჟვარდძე ხვალვე, მე და შენ
(ტომმა ტელეფონი გათიშა და გაიტრუნა წამით ისევ გაეღიმა და მომავალ დღეს დაელოდა, ქალისთვის კი მოხლოდ ეს ორი სიტყვაც საკმარისი იყო მიხვედრილიყო რას გულისხმობდა კაცი)
...................................................................
(რენესმა, ქალაქისგან მოწყვეტილ ადგილას გასუსული იჯდა, უყურებდა დიდ სახლს, მდინარეს, ბუნებას და გული მოუთმენლად უძგერდა, იქნებ მომეჩვენა?იქნებ სიგიჟე დამეწყო ?ან იქნებ ვინმე უბრალოდ გამეხუმრა?ფიქრობდა და თან დიდ ტილოს ათამაშებდა სადაც ტომასი იყო დახატული... ეს ყველაფერი საოცარ ჰარმონიას ქმნიდა, რამდენჯერ უოცნებია მსგავს ადგილას ცხოვრებაზე?რამდენჯერ უფიქრია რომ აქ ბუნებაში იყო მისი ადგილი,სადაც სუფთა ჰაერი, მშვიდი ცხოვრება და ზღვა იყო...ლურჯი ზღვა რომელიც მას ასე ძლიერ უყვარდა.... თუნდაც უბრალო სახლში მაგრამ მსგავს ადგილას, თუნდაც მარტოს მაგრამ არა ტომასი?მას ხომ 5 თვის განვალობაში არც ერთხელ არ დაუძინია მის გარეშე, მისი სურნელის მისი სახის წარმოდგენიის გარეშე, " -არ მოვა " ჩაიჩურჩულა და ცრემლი გადაყლაპა, როცა ფეხის ხმაზე გააჟრჟოლა)
- მოხვედი (უთხრა ისე, რომ ზედაც არ შეუხედავს)
- მოვედი...არ მნახავ?
(ქალი წამოდგა და ტომასი ისევ ისეთ ფორმაში დაინახა, როცა სულ პირველას, თეთრი საროჩკა ამოეჩაჩა, ჯინსის მაღალწელიან სადა ჩარვალში ოდნავ ჩაეტანა, აპარსული თავიდან თმა ოდნავ წამოზრდოდა, ქოჩორი აჩეჩოდა, წარბი ისევ გატეხილი ქონდა როგორც ყოველთვის და როგორც მუდამ ახლაც იარაღი მოუჩანდა თეთრი საროჩკიდან, მაგრამ მხოლოდ ერთი ამაზე თვითონ ესმას გაეღიმა, ძარღვები ისევ დაბეროდა , მის ხელს თვალი გააყოლა და შენიშნა რაღაც დიდი და ბეწვიანი, მერე ისევ ტომას შეხედა რომელიც უღიმოდა)
- ტომას?
- ეს რენეა, შენთვის მინდოდა დიდიხნის წინ
- ღმერთოო მე შენ ისეთი
- მიყვარხარ
- რა???? (ესმა გაშრა და ნახატი გაუვარდა და ტომმა აიღო)
- დაგიიხატივარ, შენ კი მოცემას არ აპირბდი და ძირს დამიგდე უნდა გაგეფუჭებინა ხო ?? (ვითომ ნაწყენმა დახედა თავის თავს და გაეღიმა)
- ტომ რა თქვი?
- მიყვარხარ თქო რე ნე სმა (დაუმარცვლა ტომმა)
- წვიმს (გაეცინა ესმას და ტანზე შემოახტა ტომის ჯერ თვალებზე აკოცა მერე ცხვირზე ბოლოს ისევ ტუჩებზე ჩამოცოცდა, კოცნიდა მანამ სანამ არ იგრძნო, რომ უზომოდ სველები იყვენენ და სციოდათ, ტომასმა სახლში ასე შეიყვანა, აღარაფრისთვის დაუცდიათ, ისედაც მოკლე თხელი სარაფანა გადაარო და მაგიდაზე შემოსვა, ესმა ღილებს უხსნიდა და თან ჩურჩულებდა -მენატრებოდი, -მჭირდებოდი - მინდოდი, ყველა უაზრო ნაჭრისგან მოაშორა ტომასმა ესმა, ბოლოს ორი წუთით უკან დაიხია და თვალით ჯერ ტუჩებიდან ფეხამდე ჩაყვა შემდეგ პირიქით ამოყვა, წამით გააკანკალა და მოწყურებული ისევ მის ტუჩებს დააცხრა, ტანზე შემოისვა და საძინებლისკენ აუყვა გზას, რენე გზაში ხდიდა, შარვალზე წაიღო ხელები და ტომას ჩაეღიმა, ნიკაპს ჩამოუყვა, მკერძე ჩამოძვრა, აი მანდ უკვე ესმამ ფრჩხილები ზურგზე ჩაასო და ამოიკვნესა, გაგიჟებული ტომი კიდევ უფრო დაბლა ჩავიდა და ბოლო ბოლო მისი გახადა ესმა, თავიდან ბოლომდე დაეპატრონა, თავიდ ტომას შელბიც კაცი რომელიც ამდენ ქალთან ყოფილა, განიცდიდა ყველაფერს პირველად და მთელი გულით, გრძნობდა საყვარელი ქალის მოფერება რომ საერთოდ სხვა რამეს წარმოადგენდა, გრძნობდა ესმას თითოეულ გულის ცემას და თავად მეტად უჩქარდებოდა გული...)
- ტომ?
- ჰო?
- დაბრუნდები? (წამით გაიჩუმდა ტომასი)
- ყველაფერს შევეშვი
- რააა? (ესმა გიჟივით წამოვარდა და ბენდიერი და თან გაკვირვებული სახით დაიწყო ტომაის თვალიერება)
- დავასრულე, დღეიდან ეს ჩვენი სახლია
- ჩემი და შენი
- არა
- აბა?
- ჩვენი
- ღმერთოო ტომ ტომ (ქალმა კოცნა დაუწყო) მადლობ ცხენისთვის, რომელზეც ასე ძლიერ ვგიჟდები, მადლობ ამ სახლისთვის სადაც მე როგორც მინოდა ყველაფერი ისე მოხდა, მადლობ დაუვიწყარი ღამისთვის, მადლობ რომ ეს ადგილი ამოირჩიე, მადლოოოობ ამ ლაჟვარდოვანი სანაპიროსთვის ამას ველოდი, ამააას მთელი ცხოვრება და მადლობ შენ რომ არსებობ
(კაცმა ქალის სახე ხელებში მოაქცია და გაბუშტულ ტუჩებზე დახედა)
- შენ მე გადამარჩენ რე ნე სმა
- მე შე, შენ მე ტომას
(ტომას არაფერი უთქვამს, ისევ მის ტუჩებს დაწვდა და მის ზევიდან მოექცა, დილა თენდებოდა როცა საწყალი გოგო ძლივს დაასვეანა, როგორც იცოდა ხოლმე მკერდძე თავი დაადო და გაისუსა, მალევე ჩაეძინა...ესმას რა დააძინებდა მთელი ღამე იღიმოდა, ტომასმა აპატია...ამ საქმეებსაც შეეშვა, მასთან დაბრუნდა აქ ზღვის საოცრად ცისფერ ლაჟვარდძე აგრძნობინა სიყვარული, მისი მწველი თვალები ახსოვს თვალები რომლებიც ისეთივე ლაჟვარდოვანი იყო, როგორც ამ ზღვის სანაპირო, უკვე კარგად რომ გათენდა ესმამაც გადაწყვიტა დაეძინა, ტომასი ხომ მიისი იყო და ვეღარავინ წაართმევდა)
- მიყვარხარ, სიგიჟემდე მიყვარხარ...ჰორიზონტს გავცდით (ერთიღა თქვა ესმამ და გაიტრუნა...იმ ღამით ტომას სიზმარი აღარ უნახავს, არც ომიდან მოსვლია აჩრდილები და არც მამამისი დასიზმრებია, იმ ღამით ტომას შელბის ძილი ვერაფერმა დაარღვია)


ავტორი:სალი გაბუნია


არვიცი რაგამოვიდა, ყველანაირად ვეცადე "დაინახა ბიჭი დაეჯახა,მიყვარს, სხვა ქალთან დაწვა, ვსიო ვაშორდით, ამას ვერ ვაპატიებ, სვანეთში გაიპარნენ, შვილი ეყოლათ" არ გამომსვლოდა, დიდი მადლობა რომ წაიკითხეთ, მინდა ამით გითხრათ რომ ადამიანების სიყვარული უნდა ვიცოდეთ, უნდა შეგვეძლოს მიტევება და ბრძოლა, არაფრი მატერიალურის და არავის გამო არუნდა დავთმოთ ის ვინც გვიყვარს, მხოლოდ მეორენახევარი კი არა ყველა ვისაც ჩვენს ცხოვრებაში რამედ მიგვაჩნია, აი ასეთი რაღაცეები იცის სიყვარულმა, აი ასეთი კაციც კი დანებდა და აღიარა სიყვარული..დღეს ვართ ხვალ აღარ ვიქნებით,ტომასიც შეიძლება მომკვდარიყო იმ ღამით, ამიტომ ადამიანებო არასოდეს არასოდეს არუნდა გავუშვათ და მუდამ უნდა შეგვეძლოს მათ გამო პატიება ბოლოსდაბოლოს თავად იესო ქრისტემ მიუტევა იუდას <3 მადლობა რომ დრო დამითმეთ <3



№1  offline წევრი gvanciii kereselidze

Raa kargii iyoio
--------------------
G.ke

 


№2  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

love რა კარგი იყოო ჯერ არ მინდოდა ამის დამტავრება მე recourse love

 


№3  offline წევრი tatalia

გული ნუ გწყდებათ ახალს დაგიდებთ :დდ

 


№4  offline წევრი tatalia

ძალიან დიდი მადლობა ადამიანებო უღრმესი მადლობა ქალბატონო მანანა მიხარია თუ თქვენი იმედები გავამართლე ♥♥ შემდეგს ხვალიდან დავიწყებ ♡♡ დიდი მადლობა

 


№5 სტუმარი მიკა

ჰმმმ ძალიან მომეწონა, არაჩვეულებრივი იყო.... ეხა წავიკითხე ყველა თავი ერთაად. აუუუფფ ოღონდ მეშვიდე ვეღარ ვნახე და გული დამწყდაა (((((

სალიი.... შენი თქმის არ იყოს ყველაზე მეტად ის მომეწონა როო არ ოყო ბანალური ერთფეროვნწბა.. აქ რაც დევს, ყველა ეხება უჟმურ უფროსს, მამიკოს განებივრებულ გოფოს, გაპარვა სვანეთში, შეყვარებულზე გაბრაზებულები მიდიან ამერიკაში და ა.შ. და ა.შ .... მოკლედ, ყველას ერთი შინაარსი აქ და ეეს ძალიან განსხვავებული იყო, არაჩვეულებრივი იყო .ყოჩაღ

მაგრამ მეშვიდე თავი მაინც დამაკლდა

 


№6 სტუმარი სტუმარი დუ სია

სასიამოვნოდ გაოგნებული ვარ✌ აქამდე როგორ არ წავიკითხე✌ ბრავოო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent