შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ახალი ცხოვრება


29-04-2016, 11:37
ავტორი Sofi Mtchedlishvili
ნანახია 3 229

სოფიმ დიდი ხნის წინ დაკარგა შეყვარებული. მისმერე ყოველთვის მოწყენილია და სულ ტირის. ათასში ერთხელ თუ დაინახავ ღიმილს მისსახეზე. ეს უბრალოდ მტკივნეულია... მტკივნეულა უყურო შენს დაქალს ასე, ძალაუნებურად გავიწყდება რომ ხარ ყველაზე მხიარული გოგო დედამიწაზე და შენციწყენ... შენ ორმაგად გტკივა. მოკლედ ერთ დღეს გადავწყვიტე ყველაფერი დამემთავრებინა და სოფისთვის დამებრუნებინა ძველებური ხალისი.
- სოფი გთხოოვ წავიდთ რა გავერთობით თან
- სად? არა შენ წადი არ მინდა სახლში მირჩევნია.
- აუუუ მაგარს მიტეხავ იცოდერა.
- ... არ მინდა დამორჩა.
- კაიკაიმადლობა კარგად.
- ოოო თამო კაირა....შენი როვერ გაიტანო ვერ მოისვენებ ჰო?
- ვერაა , და ეხლა აწიე შენი უკანალი და ჩაიცვი მივდივართ.
- და სად მივდივართ მაგას მაინც მეტყვი თუ არ გეკადრება?
- შენ მალე გაემზადე გირჩევნია, წამოდი და ნახავ სადაც. ( სიმართლე რომვთქვა მეც არვიცოდი სად უნდა წამეყვანა , უბრალოდ მინდოდა სახლიდან გამომეყვანა და რამე გასართობი გვეპოვა რომ დაევიწყებინა ისტკივილი....ცოტახნით მაინც. )
მოკლედ სოფი სასწრაფოდ ოთახში შევიყვანე, ავარჩიეთ შავი წელზე მომდგარი მოკლე კაბა და შავი მაღალქუსლიანები. მსუბუქი მაკიაჟი გავუკეთე და პრინცესასავით გამოიყურებოდა. რომ შეხედავდი უბრალოდ თვალს ვეღარ მოწყვიტავდი. მე კრემისფერი მოკლე კაბა ჩავიცვი, ამავე ფერის ფეხსაცმელი, მაკიაჟი გავიკეთე თმა ჩამოვიშალე და გასასვლელად მოვემზადეთ. სანამ გავიდოდით ცოტა ვილაპარაკეთ, ვიცინოდით. ვუყურებდი და მიხაროდა რომ ამ ოთხი წლის მანძილზე კვლავ გახარებული დავინახე ჩემი ერთადერთიდაქალი. წამოვედით. ნახევარი საათი აქეთიქით დავატარებდი.მეც არვიცოდი სად მივდიოდით, თუმცა სოფი მალე მკითხავდა ამას ამიტომ უნდა მომეფიქრებინა. ჯერ გადავწყვიტე კაფეში წავსულიყავით. თუმცა რომდავფიქრდი იქ ვერაფრით გავერთობოდით ამიტომ კლუბშიწასვლა გადავწყვიტე.
- თამო სადმივდივართ? ფეხები მომტყდა უკვე რას მეღადავები.
- მალემივალთ რაიყო მოითმინე არმოკვები.
- და სადმივდივართ?
- კლუბში.
- რა კლუბში გოგო ნორმალური ხარ? აუ წავედი მე ვაფშერა.
- კაი რა სოფო ნუხარ მასე წამოდი გავერთობით.
- შენ უბრალოდ არგესმის, მე დავკარგეის ადამიანი რომელიც ყველაფერზედა ყველაზე მეტად მიყვარდა, ყველაზე დიდიტკივილი გადავიტანე ცხოვრებაში და შენ ახლა მთხოვ რომ გავერთო? და ყველაფერი უბრალოდ ფეხებზე დავიკიდო?
- მაგას არ ვამბობ და მესმის კიდევაც შენი. ჩემზე მეტად ვერავინვერგაგიგებს ესიცოდე. მაგრამ უბრალოდ ამდენიხანი გავიდა... ყველაფერი ხომ ამით არმთავრდება სულასე ვერიქნები დროა ახალიცხოვრება დაიწყო. უბრალოდ დამიჯერე ძალიანგთხოვ.
- კარგი. აუ მაპატიე რა არვიცი რამომივიდა უბრალოდ ......
- არა საპატიებელი არაფერია, მოკეტეეხლა და წავედით რა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent