შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც ჩემი გახდები . (თავი 1)


2-05-2016, 15:55
ავტორი სოფა
ნანახია 3 079

მაინც ჩემი გახდები . (თავი 1)

უაზროდ ვიჯექი და რვეულში რაღაცეებს ვწერდი . ლექტორის ხმა მესმოდა , მაგრამ მისი ნათქვამიდან აზრი ვერ , ან არ გამომქონდა . ისიც თითქოს გრძნიბდა ჩემს უყურადღებობას და მთელი ლექციის განმავლობაში მე მიყურებდა . ლექცია დამთავრდა თუ არა , მაშინვე ფეხზე წამოვედი და აუდიტორიიდან გაპარვა ვცადე , მაგრამ ცდა კრახით დამთავრდა .
-ლიზა , მოდი ცოტახნით . საქმე მაქვს შენთან . - ლექტორი მამაჩემის უახლოესი ძმაკაცი იყო , ამიტომ ყოველთვის განსაკუთრევულ ყურადღებას მაქცევდა .
-რა გინდა ლევან? - ოფიციალური ფორმით მას არასოდეს ველაპარაკებოდი , რადგან პატარაობიდან მასთან ვიზრდებოდი , მაშინ როცა მამას და დედას არ ეცალათ სულ მასთან ვიყავი .
-ლექციაზე გაკვირდებოდი . ჩემი ერთი სიტყვაც კი არ გაგიგია .- მკაცრად მითხრა და ზედ შემომაშტერდა.
-ლევან , ყოველთვის ლექციის მოსმენის ხასიათზე არ ვარ. რატომ გიკვირს? თავი დამანებე რა !- მეც არანაკლებ მკაცრად ვუთხარი და აუდიტორია დავტოვე . ალბათ გიკვირთ რატომ ვარ ასე . ჩემი ცუდად ყოფნას ერთად ერთი მიზეზი აქვს. მ ი ღ ა ლ ა ტ ე ს ! დიახ , მიღალატეს . მშობლებმა მიღალატეს . ფულზე გამყიდეს , ნუ ჯერ არ გავუყიდივარ , მაგრამ მალე გამყიდიან. მეცინება ამ ყველაფერზე , ნუთუ შეიძლება , რომ ფული ერთადერთ შვილზე მეტად გიყვარდეს? . მაგრამ ფაქტი სახეზეა. ორი დღის წინ , მაშინ როცა მამაჩემის კაბინეტში რაღაცეებს ვათვალიერებდი , რაღაც საბუთებს წავაწყდი ... რატომღაც დამაინტერესა და წავიკითხე . სწორედ ამის შემდეგ გავიგე , რომ მშობლები ფულის გამო მათხოვებენ . მათი ბიზნესი ცუდ მდგომარეობაშია და ამის საშველად შვილს ათხოვებენ მილიონერზე . მართლა სასაცილოა , ან მხოლოდ მე მეჩვენება ასე . სახლში შევედი თუ არა , მაშინვე დედა შემომეგება .
-ლიზა , შვილო , შენთან მამას რაღაც საქმე აქვს . - ცოტა მოწყენილმა მითხრა . მაშინვე მივხვდი მამას რა საქმეც უნდა ჰქონოდა და მისაღებში ფეხსაცმლიანი შევფრატუნდი .
-გამარჯობა ძვირფასო მამიკო . აბა გისმენ ...- ცინიზმი გავურიე ხმაში და ზედ მივაშტერდი .
-ასე რატომ მელაპარაკები ლიზა? - დაბნეულმა მკითხა . მეც დამალვა აღარ ვცადე და ყველაფერი პირში მივახალე .
-რატომ?იმიტომ , რომ ფულზე გაგიჟებული იდიოტი ხარ . იმიტომ , რომ შვილს , საკუთარ და თან ერთადერთ შვილს ფულზე ყიდი . ნუთუ არ გრცხვენია? - ბოლო ხმაზე ვუყვუროდი , თან ხელებს აქეთ-იქით ვიქნევდი . ზოგადად მე და მამას არაჩვეულებრივი ურთიერთობა გვქონდა ამ დღემდე .
-როგორ ბედავ და როგორ ყვირი ჩემს სახლში . რაც საჭიროა იმას ვაკეთებ . შენ ჯერ მხოლოდ 17 წლის ხარ და ვერაფერში ვერ შემეწინააღმდეგები . ან ძალიან მაინტერესებს ეს ამბავი საიდან გაიგე? - მანაც არ დამაკლო ყვირილი და ბოლო ხმაზე იღრიალა .
-შენი საბუთები ვნახე . ამის მერე რამე საიდუმლო თუ გექნება , ეგრე გამოსაჩენ ადგილას ნუ დადებ . - ცინიზმით და სარკაზმით იყო ჩემი ხმა სავსე .
-წაეთრიე დროზე შენს ოთახში და იქიდან გამოსული არ დამენახო ! - კვლავ ბოლო ხმაზე იღრიალა . მეც ღიმილით ავწიე ხელები მაღლა .
-ასე ძალიან თუ არ გახარებთ , ბატონო თემურ ჩემი დანახვა სულ წავალ ამ სახლიდან . .უი ჰო ისე სიძეს გადაეცი , რომ ქორწილი არ შედგება . ახლა კი თქვენის ნებართვით დაგტოვებთ . - ამ დროს ლოყა საშინლად ამეწვა . პირველად , ცხოვრებაში პირველად აწია მამამ ხელი ჩემზე . არაფერი მითქვამს , უბრალოდ შევხედე და წავედი . მის თვალებში დიდი სევდა დავინახე , მაგრამ არ მადარდებს ... მას და დედას არ ვუყვარვარ ... მათ მე ფულზე გამყიდეს ! მთელი ღამე გარეთ დავბოდიალობდი . ბოლოს უკვე ძალიან , რომ დავიღალე ერთ სკამზე ჩამოვჯექი და ღამის თბილისის თვალიერებით გავერთე . რა ლამაზია ეს სამყარო ადამიანების გარეშე . ნეტა სულ ასეთი სიტუაცია იყოს . მე , მთვარე , ვარსკვლავები და დანარჩენი სხვა არავინ . ტელეფონი ამოვიღე ჯიბიდან და რომ დავხედე 104 გამოტოვებული ზარი იყო დედასგან ... გულში რაღაც ჩამწყდა. ნუთუ მართლა არ ვუყვარდი ჩემს მშიბლებს და მხოლოდ ფულისთვის მზრდიდნენ . ისინი ახლა მე ცხოვრებას მინგრევენ . წვალებით ჩავაბარე მეთერთმეტე კლასში ექსტერნი და პირველი კურსის სტუდენტი გავხდი . უმაღლესი ქულები ავიღე და 100%-იან დაფინანსებაში მოვხვდი . რისთვის ვიწვალე ამდენი ხანი და რისთვის ვიშრომე. ახლაც მეცინება ჩემი მშობლების საქციელზე .
დილით სახლში ადრე დავბრუნდი . მთელი ღამის ნათევს ძალიან მეძინებოდა . ჩუმად შესვლა მინდოდა , ისე რომ ჩემი დაბრუნება არავის გაეგო , მაგრამ შემოსასვლელში განრისხებული მამა დამხვდა , რომელიც ტელეფონზე ლაპარაკობდა .
-მობრძანდა . კარგი აღარ გინდა არავინ . მადლობა მაინც დახმარებისთვის . - ტელეფონი მოიშორა თუ არა ყურიდან მაშინვე ჩემსკენ წამოვიდა . -შენგან ამის ღირსი ვარ? გაგზარდე , არაფერი დამიკლია შენთვის ამ 17 წლის მანძილზე , ახლა კი უბრალოდ ხელს მკრავ ... - ჩაიცინა და შემომხედა . მის ნათქვამზე გამეცინა .
-აჰა , ესე იგი ხელს მე გკრავ ჰო? დაუფიქრდი რას მეუბნები ! ფულზე მყიდი და კიდევ აქეთ გაქვს პრეტენზიები? - ისე წყნარად ვლაპარაკობდი , საკუთარი თავის მიკვირდა .
-ლიზა , უნდა გამიგო . ეს არის საქმიანი შეთანხმება . წელიწად ნახევარი იქნებით ერთად და მერე გაშორდებით . ეს იქნება ფიქტიური ქორწინება . შენ მის წინაშე არანაირი ვალდებულება არ გექნება . ჩვეულ რეჟიმში გააგრძელებ სწავლას და მეგობრების მონახულებას . ძალიან გთხოვ დაფიქრდი და მერე მითხარი რამე .- მამას ხმა სევდას მოეცვა მთლიანად . ვხედავდი და ვხვდებოდი , რომ ამ გადაწყვეტილების მიღება მასაც ძალიან უჭირდა . მეც აღარაფერი აღარ ვუთხარი და თავდახრილი ჩემი ოთახისკენ წავედი . გზაში დედა შემხვდა , რომელიც აშკარად ნამტირალევი იყო .
-ლიზა , უნდა გაგვიგო . ახლა შენ , რომ არ გათხოვდე ლუკაზე ჩვენ გავკოტრდებით . - ოჰო ,ლუკაო.. სცოდნია უკვე სასიძოს სახელიც .
-დედა ძალიან გთხოვ ახლა არ გინდა ამაზე საუბარი . გთხოვ , ჩემს ოთახში ვიქნები და არავინ არ შემაწუხოს . - მან თავი დამიქნია და გზა დამითმო ... დიდხანს ვფიქრობდი . მთელი დღის და ღამის განმავლობაში . გაგიკვირდებათ და ჩემი მშობლები გავამართლე . ალბათ , მეც მათსავით მოვიქცეოდი ასეთ სიტუაციაში ყოფნის დროს . თავში ყველაფერი ამერია . მამამ კი თქვა , რომ ლუკას მიმართ არანაირი ვალდებულება არ მექნებოდა , მაგრამ მეშინოდა მაინც . იქნებ სასწავლებელში არ გავეშვი , ან თუნდაც მეგობრებთან . მერე ალბათ მართლა გავგიჟდებოდი . 24 საათიანი ფიქრის შემდეგ ერთ პასუხამდე მივედი . დიახ , მე მშობლებისთვის თავს გავწირავდი და დავუდგებოდი მათ მხარში . იქნებ და ეს ლუკა შემდეგ სულაც არ აღმოჩენილიყო ცუდი ტიპი . ლოგინიდან ნელა წამოვდექი . ძალიან სუსტად ვიყავი , რადგან 2 დღის უჭმელი და თან უძილარი ვიყავი , ამიტომ თავიდან ცოტა თაბრუ დამეხვა ... ნელ-ნელა აზრზე , რომ მოვედი ქვევით ჩავედი მისაღებში , რათა მშობლებისთვის მეთქვა პასუხი . კიბეებზე ჩასულს მამას ხმა მომესმა . მისაღებში აშკარად არ იყო მარტო , რადგან სხვისი ხმაც ისმოდა . ნელა შევაღე კარი და ჩავახველე რათა ჩემთვის მოექციათ ყურადღება .
-ლიზა , ეს ლუკაა . - მამამ ბიჭზე მიმანიშნა . მას , რომ შევხედე მაშინვე თაბრუ დამეხვა და დაბლა დავვარდი . უცბათ ვიგრძენი წელზე ხელები და მამას ძახილი , რომ გონება არ დამეკარგა , მაგრამ ამის შემდეგ უკვე აღარაფერი აღარ მახსოვს . გონს საავადმყოფოში მოვედი . თვალები გავახილე თუ არა , მაშინვე დავინახე მაღალი , მხარბეჭიანი მამაკაცი , რომელიც ექიმს ესაუბრებოდა . ექიმმა გონზე მყოფი ,რომ დამინახა ჩემსკენ წამოვიდა .
-აბა , როგორ გრძნობ თავს? - თბილად მკითხა და გამიღიმა . ამ დროს ლუკას შევხედე , მან კი წარბები წია ზევით და ჩაიცინა .
-კარგად , მადლობთ . როდის გამიშვებთ სახლში? - ჩემს კითხვაზე ექიმს გაეცინა , ლუკასკენაც გავაპარე თვალი და ისიც იღიმოდა.
-ჯერ რაღაც ანალიზები უნდა გაგიკეთოთ და მერე გაგწერთ. - თავი დავუქნიე , ის კი ოთახიდან გავიდა. მისი გასვლის შემდეგ ოთახში სუჩუმემ დაისადგურა . მას მხოლოდ აპარატების წრიპინი არღვევდა .
-ვიცი , რომ სიმპატიური ვარ , მაგრამ ამდენად თუ მოგეწონებოდი და გონებას თუ დაკარგავდი საერთოდ არ დაგენახებოდი . - ლუკამ ჩაიცინა და ჩემსკენ წამოვიდა.
-ძალიან დიდი წარმოდგენა გაქვს საკუთარ თავზე ლუკა . ისე პრინციპში შენ , რომ არ იყო მართლა არ დავკარგავდი გონებას და ახლა სახლში ან მეგობრებთან ვიქნებოდი . - მეც ცინიკურად ავღნიშნე და თავი გვერდზე გადავატრიალე .
-ჰო ხედავ შენი პირით აღიარე , რომ გონება ჩემს გამო დაკარგე . - კვლავ ჩაიცინა და სკამზე დაჯდა .
- ყველაფერი ისე გესმის , როგორც გინდა , ამიტომ შენნთან ლაპარაკს აზრი არ აქვს. ახლა კი თქვენის ნებართვით დამტოვეთ , რადგან ძალიან მეძინება . - მისთვის არ შემიხედავს ისე ვუთხარი . იმ წამსვე გავიგე სკამის ხმა , შემდეგ კარების გაღების და დახურვის . თითქოს გულში რაღაც ჩამწყდა ასე , მაგრამ მისგან სხვას რას მოველოდი? არც არაფერს . ლუკას გასვლის შემდეგ , მალევე ჩამეძინა ...
ერთი არჩვეულებრივი სიზმარიც მესიზმრა , სადაც ერთი ანგელოზი მატყობინებდა , რომ ყველაფერი ძალიან კარგად იქნებოდა ჩემს ცხოვრებაში . მეც სწორედ ამიტომ , მშვიდად და გაგუდულს მეძინა მთელი ღამის განმავლობაში.



გამარჯობა !
მოგესალმებით ჩ3მი პირველი ისტორიით . პირველად დავწერე მოთხრობა და მინდა თქვენც გაგიზიაროთ , ამიტომ გთხოვთ შეაფასეთ . მაინტერესებს, გაგრძელებას აზრი აქვს თუ არა .
დიდი მადლობა წინასწარ



№1 სტუმარი nino

კარგია, გააგრძელე.

 


№2 სტუმარი tamuna

Dzalian momewona me<3aucileblad gaagrdzeleeee:D pirvelma chemze didi shtabechdileba moaxdina da shemdegic imedia kargi iqneba<3

 


№3  offline წევრი სოფა

okay
ასეთი სათაურები და მსგავსი გაცვეთილი სიუჟეტები, არ მომწონს საშინლად.
თუმცა არ წერ ცუდად და საბოლო ჯამში, თუ მოვლენებს განსხვავებულად განავითარებ (სათაუს აღარ ეშველება) ცუდი არ იქნება!
და...
ჩემი ცუდად ყოფნას არა - ჩემს ცუდად ყოფნას.
წარმატებები ^^^

რაღაც განსხვავებულს ვგეგმავ . იმედია იმედებს არ გაგიცრუებთ . ყველანაირად ვეცდები საინტერესსო იყოს <3

tamuna
Dzalian momewona me<3aucileblad gaagrdzeleeee:D pirvelma chemze didi shtabechdileba moaxdina da shemdegic imedia kargi iqneba<3

მადლობა ასეთი შეფასებისთვის . <3

 


№4  offline წევრი Livv

,kargia gaagrdzele

 


№5  offline წევრი Educated

რაღაცეებს ვწერდი-უმართებელია, მართებულია-რაღაცებს ვწერდი.
ერთად ერთი-უმართებელია, მართებულია-ერთადერთი.
ჩემსკენ-უმართებელია, მართებულია-ჩემკენ.
ჩემს გამო-უმართებელია, მართებულია-ჩემ გამო.
ამ ყველაფერს თუ გაითვალისწინებ, კარგი იქნება.
და აზრობრივად ნორმალური მოთხრობაა, უბრალოდ ცოტა ბანალურია.
თუმცა გაგრძელება ღირს.

 


№6  offline წევრი სოფა

Educated
რაღაცეებს ვწერდი-უმართებელია, მართებულია-რაღაცებს ვწერდი.
ერთად ერთი-უმართებელია, მართებულია-ერთადერთი.
ჩემსკენ-უმართებელია, მართებულია-ჩემკენ.
ჩემს გამო-უმართებელია, მართებულია-ჩემ გამო.
ამ ყველაფერს თუ გაითვალისწინებ, კარგი იქნება.
და აზრობრივად ნორმალური მოთხრობაა, უბრალოდ ცოტა ბანალურია.
თუმცა გაგრძელება ღირს.

აუცილებლად გავითვალისწინებ . <3

 


№7  offline წევრი shakala

ძალიან კარგიააა გააგრძეელე!

 


№8  offline წევრი cancara

კარგია გაგრდზელე ასე დდი ტავები დადე ხლმე

 


№9  offline მოდერი niako crazy

ჰომ, პირველ რიგში სათაურის შესახებ, ძალიან ბევრი სიახლე იდებოდა მსგავსი სათაურებით, მაგრამ იმეიდა შენი სრულიად სხვანაირი და განსხავვებული იქნება.ნუ მიუხედავად იმისა რომ უამრავი სიახლე მინახავს მსგავსი შინაარსით, მე მაინც ძალიან მომეწონა. ეს ალბათ იმიტომ რომ შენი წერის სტილი მომეწონა, არ არის აბდაუბდა და ძალიან სასიამოვნო წასაკითხია. როგორც თავად აღნიშნე რაღაც განსხვავებულს გეგმავ და ამიტომაც მე ბოლომდე წავიკითხავ ამ ისტორიას, მაინტერესებს რა რაკურსით განავითარებ. smile მომეწონა ის რომ ლუკა ძალიან "ისეთი" არ არის, თუმცა იმედია მაქვს არ დაემსგავსება სხვა მსგავს პერსონაჟებს და არ იქნება მოსაწყენი, უხეში ბიჭი რომელსაც ცოლი უყვარს მაგრამ ამას ვერ ხვდება და უშლის ყველაფერს. wassat ხომ ბევრი გამიგრძელდა, საბოლოო ჯამში მე ძალიან ძალიან მომეწონა ეს ისტორია და როგორც მაღლა ავღნიშნე განსაკუთრებით წერის სტილი და მანერა. ველი შემდეგ თავს სულმოუთქმელად და გამიხარდება თუ უფრო დიდი იქნება. წარმატებები love

 


№10  offline მოდერი -ნინაკა

გააგრძელე, წარმატებები ! love

 


№11  offline წევრი სოფა

niako crazy
ჰომ, პირველ რიგში სათაურის შესახებ, ძალიან ბევრი სიახლე იდებოდა მსგავსი სათაურებით, მაგრამ იმეიდა შენი სრულიად სხვანაირი და განსხავვებული იქნება.ნუ მიუხედავად იმისა რომ უამრავი სიახლე მინახავს მსგავსი შინაარსით, მე მაინც ძალიან მომეწონა. ეს ალბათ იმიტომ რომ შენი წერის სტილი მომეწონა, არ არის აბდაუბდა და ძალიან სასიამოვნო წასაკითხია. როგორც თავად აღნიშნე რაღაც განსხვავებულს გეგმავ და ამიტომაც მე ბოლომდე წავიკითხავ ამ ისტორიას, მაინტერესებს რა რაკურსით განავითარებ. smile მომეწონა ის რომ ლუკა ძალიან "ისეთი" არ არის, თუმცა იმედია მაქვს არ დაემსგავსება სხვა მსგავს პერსონაჟებს და არ იქნება მოსაწყენი, უხეში ბიჭი რომელსაც ცოლი უყვარს მაგრამ ამას ვერ ხვდება და უშლის ყველაფერს. wassat ხომ ბევრი გამიგრძელდა, საბოლოო ჯამში მე ძალიან ძალიან მომეწონა ეს ისტორია და როგორც მაღლა ავღნიშნე განსაკუთრებით წერის სტილი და მანერა. ველი შემდეგ თავს სულმოუთქმელად და გამიხარდება თუ უფრო დიდი იქნება. წარმატებები love

შენმა შეფასებამ გამახარა , ძალიან . love ვეცდები , რომ შემდეგი თავი დიდიც იყოს და უფრო საინტერესოც . love

 


№12  offline აქტიური მკითხველი grafo

ვკითხულობდი კომენტარებს და...ვაიმე, შენ როგორც გინდა ისე წერე, რომ გავიგო-თ როგორ წერ wink . მთავარია ბოლომდე დაასრულო ისტორია და ბედნიერად.

 


№13  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

Dzalian momeewonaaa

 


№14  offline წევრი kiko

ძაან მაგარია. იმედია კარგად დამრთავდება და რაც მთავარი ძალიან ბანალურს არ გახდი. მიყვარს ასეთი ისტორიები მე და ბოლომდე წავიკითხავ. ისა და ლუკა რა გვარისაა? :დ არ გვალოდინო რა ბევრი ახალი თავის დადების დროს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent