შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (12)


12-05-2016, 16:22
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 743

დილა ბედნიერად დაიწყო, უცებ წამოვდექი ლოგინიდან საათი 2 ხდებოდა, დიდხანს ვიძინე , უცებ შევედი აბაზანაში და ვიბანავე.მალე ცოტაც წავიხემსე ,სახლი მივალაგე და სალონშივაპირებდი წასვლას მაგრამ ჯერ საყიდლებზე,საერთოდ სალონი და გამოპრანჭვა ჩემი სტილი არარის ,მაგრამ დღეს რაღაცნაირად მინდოდა კარგად ვყოფილიყავი გამოწყობილი,თვითონაც ვერვხდები ვისზე მინდოდა შთაბეჭდილება მომეხდინა ან საერთოდ არ მინდა მივხვდე. -ლანუ... მზადხარ?(მე)
-კი გოგო რახანია გელოდები სადხარ ამდენიხანი ცოტა დრო გავქვს ისეც მალე მოდი და წავიდეთ (ლანა)
-ჩამეძინა გოგო რაიქნა ,მოვდივარ ხო(მე) სახლიდან მალე გავედი ტაქსი გავაჩერე და მალე მივედი ლანასთან.
უკვე ფეხები დამეღალა სასურველი კაბა ვერ ავარჩიე,ლანამ კი უებ ნახა მუქი მწვანე მუხლებზე ოდნავ აცდენილი სწორი კაბა,ფეხსაცმელიც კი შეუხამა.მე კიდე გიორგის საჩუქრის მეტი ვერაფერი ვიყიდე. უკვე დაღლილი დავდიოდი მაღაზიებში და ბოლოს აი ისიც. საოცარია მივაგენი იმას რასაც ამდენი ხანი ვეძებდი. წითელი,მოკლე,ზურგი ამოღებული და დეკოლტეც ასევე მაგრამ ზურგი უფრო ღრმად იყო ამოღებული. არც კი გამისინჯავს პირდაპირ ვიყიდე კაბა, ფეხსაცმელიც მალევე შევარჩიე რადგან კაბა ნაყიდი მქონდა უკვე შავი ფეხსაცმელებიც ვიყიდე და დაღლილი წავედი სალონში ლანამ სალონის თავი არმაქვსო და სახლში წავიდა შენგან განსხვავებით მაკიაჟი და თმის გაკეთება გამომდისო, მეც გმომდიოდა ეს ყველაფერი მაგრამ არასდროს მიცდია საკუთარ თავზე მომესინჯა.
-გამარჯობა, თმის დახვევა მინდა და ბუნებრივი მაკიაჟი.(მე) სალონში ყველაფერი ავუხსენიდ ა უკვე თმების გაკეთება დაიწყეს, საათი ხუთი ხდებოდა,ცოტას ვნერვიულობდი,რომ ლუკა მოსულიყო და მე მზად არ ვყოფილიყავი სირცხვილია ბოლოსდაბოლოს.
-უკაცრავად პომადა რაფერის გნებავთ? (სტილისტი) -ჩემ კაბას რომ შეეფეროს,წითელი(მე) უკვე ძალიან დავიღალე ამ მომზადებით ცოტაც და გადავიფიქრებდი დაბადებისდღეზე წასვლას.
-მოვრჩი, ძალიან ლამაზი ბრძანდებით.(სტილისტი)
-მადლობა.სარჯეში რომ შევიხედე საკუთარი თავი შემიყვარდა (მე)
სალონიდან მალევე მივედი სახლში ჩანთები დავყარე და პირდაპირ კაბის ჩაცმა დავიწყე,მალევე მოვირგე ფეხსაცმელებიც, შავი პატარა ხელის ჩანთა ავიღე და სარკეში ვიყურებოდი მოკლე კაბაში ჩემი ფეხები საოცრად მიმზიდველი ჩანდა ასევე იყო ჩემი სხეულის ყველა ნაწილი გამოკვეთილი.
-ოხ ეს რა სილამაზე იმალებოდა თურმე. (მე) საკუთარი თავის ყურებით გართულს ტელეფონზე შეტყობინება მომივიდა „ პარტნიორო დაბლა გელოდები ჩამოდი“ ლუკა იყო. მალევე გავედი სახლიდან და კიბეებს ნელა ჩავუყევი. ლუკა მანქანაზე იყო მიყუდებული და მობილურში იყურებოდა, სასწაული იყო ძალიან უხდებოდა კლასიკური სამოსი თეთრი პერანგი და ტილოს შარვალი, საოცრება იყო ზე სიმპათიური, როგორც იქნა ტელეფონიდან მზერა მოაშორა და მეც შემამჩნია, გაკვირვებული მიყურებდა ნელა მივუახლოვდი და ყურთან ჩავჩურჩულე:
-ვიცი რომ ლამაზად გაოვიყურები. (მე) ლუკას ტუჩის კუთხეში გაეღიმა და ამჯერად მან ჩამჩურჩულა:
-ნამდვილად კარგად გამოიყურები მაგრამ კაბაზე ფასი რომ მოგეძრო უკეთესი იქნებოდა (ლუკა) ლოყები ამიწითლდა და არ ვიცოდი რა მექნა ხელებით ვცდილობდი მივმწვდარიყავიდ ა მომეძრო მაგრამ ამაოდ ვერ ვახერხები ბოლოს ლუკას ცხელი ხელის შეხება ვიგრძენი და გავიტრუნე.
-დამშვიდდი მე მოგაძრობ (ლუკა) ფრთხილად მომაძრო . შემდეგ მანქანის კარები გამიღო და დაჯდომა მთხოვა,მეც მოვთავსდი,ლუკაც მალევე მიუჯდა საჭეს.გზაში არცერთი ვიღებდით ხმას მაგრამ სიჩუმე ისევ ლუკამ დაარღვია.
-უკვე ძალიან დაგვაგვიანდა,ყველა მისულები არიან და გამომთვრალებიც კი იქნებიან (ლუკა)
-ხოო? აუ ცუდიიი ანუ დაბადებისდღეც მალე დამთავრდება (მე)
-სულაც არა ჯერ რაიქნა 2 ამდე არავინ დაიშლება (ლუკა) როცცა მივედით რესტორანი ახურული იყო არავინ იყო ჩვენს გარდა შევედი თუ არა მაშივე მომხვდა სასმელის და სიგარეტის სუნი, ამასთანავე მაშინვე ვიგრძენი ხალხის მზერა და დაბნეული ვიყურებოდი,ბოლოს წელზე ლუკას ხელები სემეხო.
-დამშვიდდი და წამომყევი, უბრალოდ შენი სილამაზით მოიხიბლენ. (ლუკა) მეც მშვიდი ნაბიჯებით გავყევი და როგორ იქნა ლანა,მიშო,მარიამი და გიორგი გამოჩდნენ.
-გოგონებოო უჩემოდ დაიწყეთ ხომმ, რალამაზები ხართ? (მე) გოგონებთან მივედი და გადავეხვიე.
-ბარბუსი შენც ძალიან ლამაზი ხარ (მარიამი)
-დღეს ალბათ ვიღაცის ცემა მომიწევსს (გიორგი)
-გილოცავ გიუშ დაბადების დღეს, და რატო მოგიწევს ვინმეს ცემა? (მე)გავუღიმე და საჩუქარი გავუწოდე.
-მადლობა. რატო და ასეთი სილამაზეები მაბრია დღეს და აბა როგორ? (გიორგი)
-ნუ რასვიზამთ,(მე) გოგონები უკვე ნასვამები იყვნენ მარიამი კიდევ სვამდა ლანაც ასევე იყო მაგრამ მარიამი უფრო მთვრალი იყო, მე არ ვსვამდი ლუკა შორიდან მიყურებდა და მზერას არ ამშორებდა. ბოლოს უკვე მომეწყინა და გარეთ გავედი ცოტა ჰაერს მოვისუნთქავ თქო. მშვიდი ღამე იყო, უამრავი ვარსკვალავები და სიბნელე რომელსაც მთვარის შუქი ანათებდა.
-ლამაზია არა? (ლუკა) უკნიდან ლუკას ხმა გავიგონე.
-რაღაც უსასრულობაა (მე)
-მაგრამ შენი სილამაზე ამ ყველაფერს ჩრდილავს(ლუკა) ამ სიტყვებმა ცოტა დამაბნია და უკან მივბრუნდი.
-ვერგავიგე რისი თქმა გინდა. (მე)
-რისი და უბრალოდ მინდ აგითხრა რომ „მიყვარხარ“ შეიძლება ბანალურია და შენც უბრალოდ ჰაერში გასროლილი სიტყვა გეგონოს როგორც სხვები აკეთებენ მაგრამ არა, მე მართლა მიყვარხარ ეს სიტყვა არ შეიძლება უბრალოდ გსიგოს ადამიანმა ის არცერთს არგავს არც „I LOVE YOU” და არც „TE AMO” კიდევ ბევრს ეს არის უბრალო სიტყვა „მიყვარხარ“ რომელშიც მთელი გრძნობებია ჩამალული.ბარბარე მიყვარხარ ჩემო პატარვ ,უზომოდ მიყვარხარ. (ლუკა) გაკვირვებული ვუყურებდი, ასეთი უხეში ადამიანი ესე რამ შეცვალა კიმაგრამ? ვერც კი გაგვიგე ამ დროს როგორ მომდიოდა ცრემლები ის კი ის ემიყურებდა თითქოსდა რაღაცას ელოდებოდა .უცებ მივიწიე და მის ბაგეებს შევეხე.
-მეც მიყვარხარ ლუკა,არვიი როგორ და რანაირად მაგრამ პირველივე შეხვედრისას ჩამივარდი გულში იმის შემდეგ მშვიდად ვერ ვიძნებ შენძე ფიქრი მახრჩობდა. (მე)
-უბედნიერესი ვარ ბარბარე ჩემი გოგო ხარ(ლუკა) მოიწია და ბაგეებს მიკოცნიდა ერთანეთს ვეხუტებოდით მე კიდე სულელივით ვტიროდი მაგრამ ეს ბედნიერების ცრემლები იყო.მაგრამ ვინ შეგარგებს? უცებ გამოვარდა ლანა.
-ჰეი გვრიტებო ბოდიში რომ შეგიშალეთ მაგრამ წამოდით შიგნით რახდება ანხეთ. (ლანა) ლოყები ამიწითლდა ლუკამ ხელი ჩამკიდა და შევედით შიგნით და ეს რა დავინახეთ. გიორგი მუხლებზე იდგა და რაღაცას აპირებდა ბოლოს კი ჯიბიდან წითელი ყუთი ამოიღო.
-მარიამ თანახმა ხარ გახდე ჩემი ცოლი? (გიორგი)მარიამმა ტირილი დაიწყო .ბოლოს კი გვაღირსა პასუხი
-რათქმაუნდა თანახმავარ. (მარიამი)გირგი სხარულით წამოდგა ფეხზე და მარიამი ხელში აიტაცა. მოკლედ დღევანდელი დღე სასწაული იყო რა უბედნიერესი დღე იყო „ბედნიერების დღე“ასე ვუწოდო შეიძლება ამ დღეს .ეხლა მხოლოდ ლანა და მიშო დაგვრჩა.



№1  offline წევრი natia-natia

ჰაჰ ვიცოდი არა რა მაინცრა საყბარლები არიან არდააგვიანო რა

 


№2  offline წევრი LeLa-LeL

დაიდება ხვალ

 


№3 სტუმარი LaNa

Cota didi tavebi dade ra? Magaria <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent