შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მესხები (5)


12-05-2016, 20:28
ავტორი (((end)))
ნანახია 2 020

გამეღვიძა,ვიგრძენი როგორ დამჩხაოდა ლიკა თავზე.
-აეე ყანა გაიღვიძე თორე ერეკლეც,სანდროც,მარიამიც და იზოლდაც გაგიჟდება.
-ჰა? ვინები?სადა?რათა?
-რადა ერეკლეც და სანდროც გაგიჟებულები გირეკავენ,მარიამს შენი დახმარება უნდა ვერ აარჩია რა ჩაიცვას მე კი ვუთხარი მე აგარჩევინებთქო მაგრამ შენ უგემოვნო ხარო მაგ თხამ უნდა დღეს კარგად იყოს იმიტომ რომ ის ერეკლეს ძმაკაცი დაკეროს და იზოლდა იმიტომ რომ პირველი მათემატიკა გვაქვს და შენ არ დაგიწერია დავალება ამიტომაც უნდა უხადო ბოდიშები, მაგრამ ახლავე თუ არ მოწესრიგდები ბოდიშები კი არა ჩემი ფეხები გიხსნის :დდ (ლიკა)
-ვაიმეე არ ჩამოაყალიბა :დდ (მე)
- გოგოოო აბა თუ გაიხსენებ გუშინ ვინ ჩაგაწვინა ლოგინში (ლიკა)
-ხო ისე ვინ ჩამაწვინა ? (მე)
-ოო ბოჟე, მამამია, ვინ და ერეკლეეეემ (ლიკა)
-რააა ? ერეკლემ ? (მე)
-ხოო,თურმე მანქანაში ჩაგძინებია,მერე მე რო გავაღე კარები მითხრა სადაა მაგის ოთახიო (ერეკლეს გააჯავრა)მერე მეც ვუთხარი,ჩაგაწვინა და წავიდა (ლიკა)
-აუუ დროზე ადექით რას ეჭორავებით ერთმანეთს,დღეს რო ლუკას არ მოვეწონო თქვენი ბრალი იქნება (მარიამი)
-ოჰ გაუგია უკვე სახელიც :დ (მე)
-აუუ გორგოძე დროზე ადექი თორე იცოდე ავიღებ შენს ტელეფონს,მივწერ შენს ერეკლეს რომ გიჯდები აბოდებ მასზე და თავდავიწყებით გიყვარს,თან წარებები აამოძრავა (მარიამი)
-ვაიმეეე, ეგ არ გაბედოო,კაი ახლავეე ვდგები (მე)
უცბად ჩავიტარე დილის პროცედურები,რა უნდა ჩაგვეცვა ძლივს შევარჩიეთ.
მე
მარიამი
ლიკა
სკოლაში რომ მივედით ზარი ჯერ არ იყო დარეკილი,ლიკა როგორც ამბობდა ბოდიშები უნდა უხადოო იზოლდასო საერთოდ მეკიდა,ამიტომაც ეზოში გავჩერდით და ბავშვებს ველაპარაკებოდით. უკან ვიღაც ყვიროდა მარიამის სახელს,ყველა ერთად მივბრუნდით. დავინახე სამ ბიჭს შორის ერეკლე როგორ ირონილად მიღიმოდა.
-მარიამმ (ლუკა ერეკლეს ძმაკაცი რომელიც მარიამს ევასება )
-უი ლუკა(მარიამი გაინაზა :დდ)
მერე მივუახლოვდით ჩვენც.
-მარი ეს შენი დაქალები არიან ?(ლუკა)
-აა კი, გაიცანი ლიკა და კატო(მარიამი)
-სასიამოვნოა მე ლუკა (ლუკა)
-ვიცით უკვე შენი სახელი :დდ (ლიკა)
ამ ნათქვამზე კი მარიამისგან მტკივნეული პწკენა მიიღო ლიკამ,მარა მე ვიხალისე :დდ
-სასიამოვნოა (მე)
მერე ვიღაცა საყვარელმა ბიჭმა ლუკას მხარზე დაადო და ჩვენ მოგვესალმა,შევამჩნიე როგორ აათვალიერა ლიკა,ლიკაც არ იყო დანახვისას გულგრილი,ოო გვრიტებოო მე ვერაფერს გამომაპარებთ.
-უი გოგოებო გაიცანით უშანგი (ლუკა) ლამის გავიგუდეთ მე და მარიამი სიცილით ლიკას სახე რომ დავინახეთ ამის თქმისას,მაგრამ ლუკამ ამისთვის თავში წამორტყმა დაიმსახურა.
-მე ნიკა მქვია და არა უშანგი (და გახედა ლუკას მამის მკვლელი სიფათით):დდდ (ნიკა)
-აა კიდე კაი თორე ლიკამ ლამის გათხარა საფლავი თავისთვის (მარიამი) სამაგიერო გადაუხადა :დდ მაგრამ ლიკამაც კარგად უპწკინა :დდ ცუდად ვიყავი უკვე სიცილისგან რო ერეკლე წამოვიდა ჩვენსკენ.
-აბა რა ხდება,გაიცანით უკვე ერთმანეთი (ერეკლე) და მე გადმომხედა.
-კიი ძაან საყვარლები არიან ტოო (ლუკა)
-უი ისე არდადეგები უკვე მოახლოვდა და წამო სადმე დავგაზოთ ერთად,თან უფრო კარგად გავიცნობთ ერთმანეთს და დავუახლოვდებით (ნიკა)
-ოო მე გეტყვით ეხა მაგარს წამო ვაბშე ჩემთან სვანეთში 2 კვირით,მერე ბათუმში, მაგრა გავერთობით (ლუკა)
-აუ ხო ისე (მარიამი )
-ხო რავი ვნახოთ რა (მე)
ამდროს ზარი დაირეკა,ბიჭებს დავემშვიდობეთ და კლასში შევედით.გაკვეთილებმა ტრადიციულად უაზროდ ჩაიარა,დაგვითხოვეს სკოლიდანაც.სანდრო საერთოდ არ მინახავს,ერეკლეს რაც შეეხება თითქოს მინდა მასთან ერთად ყოფნა,ვერ ვიტან როცა ის არ არის ჩვენთან ერთად,მაგრამ არასდროს არ ვიმჩნევ,თვითონ კი თვალს არ მაშორებს.ლუკას და ნიკას ძალიან დავუახლოვდით,სულ ვოცნებობდი უფროს ძმებზე და ღმერთმა ეს საჩუქარიც გამომიგზავნა.ნიკა და ლიკა ერთმანეთს ჭამდნენ რასაც ქვია,მე და მარიამმა კი ვიცოდით რომ ორივეს უყვარდა ერთმანეთი,მაგრამ რად გინდა უტეხები არ უტყდებიან ერთმანეთს სიყვარულში,ლუკას და მარიამს რაც შეეხება ოო მაგათმა დააჩქარეს მოვლენები,რომ იტყვიან ორი გიჟი გადაეყარა ერთმანეთსო მათზეა ნათქვამი,ლუკამ და მარიამმა ერთად აუხსნეს სიყვარული ერთმანეთს :დდ რათქმაუნდა ეს ყველაფერი სვანეთში მოხდა. მეხუთე დღეც გათენდა.ტელეფონს დავხედე და 7 საათი იყო.ვიწრიალე,ვიწრიალე მაგრამ ვერაფრით დავიძინე,ამიტომაც გადავწყვიტე მევარჯიშა. ჩავიტარე დილის პროცედურები და ვარჩევდი რა უნდა ჩამეცვა.საბოლოოდ გადავწყვიტე.


გარეთ გავედი,აქეთ-იქით დავძვრებოდი,ბოლოს კი აღმოვაჩინე ულამაზესი ტყე,განსაკუთრებით ამ ტყეში მომეწონა ერთი უზარმაზარი ხე,რომელიც თავისთვის სულ მარტოდ იყო.მივედი მასთან და ჩამოვჯექი,დავიწყე საერთოდ ყველაფერზე ფიქრი. უკვე 9 საათი გამხდარიყო,მეც წამოვედი.სახლში მისულს ყველაფერი არეული და დამტვრეული დამხვდა.
-რახდება ?
-შენ ? რა რახდება გოგო 2 საათი სად იყავი?(ერეკლე)
-ტყეში (მე)
-ჰაჰ ტყეში ყოფილა გოგო და ჩვენ როგორ ვერ მივხვდით რო 2 საათი იყო იქ(ერეკლე)
-აუუ ვაბშე შენ რა გინდა ? გამანებე რა თავი (მე)
-იოცნებეე (ერეკლე)
ეს თქვა და ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა,სანდრო იყო.
-ალო კატუს ძაან დიიდი ბოდიში რა,რაღაც ძალიან უმნიშვნელოვანესი საქმე გამომიჩნდა და ისე წავედი ვეღარც გაგაფრთხილე,ბოდიში რა (სანდრო)
-კაი კაი არაუშავს (მე)
-შენი სახლის წინ ვდგავარ და ჩამო გავისეირნოთ(სანდრო)
ამის თქმა იყო და ერეკლემ გამომგლიჯა ტელეფონი კრეტინიი.
-არა კატო ჩვენთანაა აგარაკზე(ერეკლე)
-......
-გ****ი რა (ერეკლე)
გათიშა ტელეფონი და მომიბრუნდა.
-აღარ დაურეკო,მიწერო თორემ მაგ ლამაზ თითებს დაგამტვრევ (ერეკლე)
-ეე ზედმეტებიი (ლუკა)
-გაანებე თავი მაგას ყველა თავისი სათამაშო ჰგონია(მე)
-ენაა (ერეკლე)
-შტერი ჩავიბურტყუნე (მე)
-გავიგონეე (ერეკლე)
-უნდა გაგეგონა (მე)
ამდროს ჩამოირბინა ლიკამ კიბეები.
-რახდება აქ (ლიკა)
-ოხ გაუღვიძია მძინარე მზეთუნახავს :დდ(ნიკა)
-ვაიმე ადამიანო 9 საათია კიდე ადრე ავდექი (ლიკა)
-ვაიმე ადამიანო 9 საათია კიდე ადრე ავდექი :დდ (ნიკა საყვარლად გააჯავრა ლიკას )
-ნეტა ჩემ მზეთუნახავს თუ გაეღვიძა,მოიცა ავალ ვნახო (ლუკა)
-ხო მე ავალ უნდა გამოვიცვალო (მე)
-კაი მიდი ადი,მანამდე საუზმეს მოვამზადებ (ლიკა)
-მიყვარხარრ (მე)
-გიჟი (ლიკა)
ზემოთ ავედი თუ არა სააბაზანოში შევვარდი,შხაპი მივიღე,მერე გამოვიცვალე.დაბლა ჩასვლისას უგემრიელესი სუნი ვიგრძენი.
-ვაიმეეე ლიკუუ ჩემი საყვარელი კერძი მომიმზადე (მე)
-ხოო ცხოვრე (ლიკა)
-ეე რა კაი სუნია (მარიამი როგორც ჩანს გაუღვიძია)
-ლიკას დამსახურებაა (მე)
მერე ყყველა შემოვუსხედით მაგიდას და მივირთვით.
-ვაიღიარებ მაგარი ხელები გაქვს (მე)
-საღოლ რძალო(ლუკა)
ეს თქვვა და ყველას გაგვივარდა ხელებიდან ჩანგლები,რასაც მოყვა ნიკას გემრიელი ჩახველება და ლიკუს დებილური გაოცებული სიფათი.
-ისა რძლის დაო (ლუკა)
-რა ? (მე)
-არაფერი (ერეკლე)
ბოლოს ყველა მოვრჩით და გგოგოები ეზოში გავედით,ფოტოებიც გადავიღეთ.


ძვირფასო მკითხველებო მგონი ცოტა დიდი თავია,ველი თქვენს კომენტარებს ..



№1  offline წევრი (((end)))

ფოტოები სადაა ?

 


№2 სტუმარი LaNa

Gaagrdzele da cota mal-male dade...

 


№3  offline წევრი (((end)))

LaNa
Gaagrdzele da cota mal-male dade...

შევეცდები მალე დავდო ახალი თავი

 


№4  offline წევრი elene tetruashvili

იზოლდა მააასიიი :D :D :D

 


№5  offline წევრი (((end)))

elene tetruashvili
იზოლდა მააასიიი :D :D :D

:DD ხოო :DD

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent