შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური ფეხბურთელი (3)


26-04-2016, 00:16
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 3 424

რა დროს ჩამეძნა თვითონაც არ ვიცი...დილით როცა გავიღვიძე ისევ იმ კაბით მეძნა ნელა წამოვდექი და აბაზანაში შევედი,ცხელი შხაპი მივიღე ცოტა გონს მოვედი მართალია არ დამილევია მაგრამ ტირილისგან სახე შეშუპებული მქონდა და ცოტა დაღლილიც ვიყავი. სამზარეულოში აგვედი და მამა როცა დავინახე მხოლოდ ეხლა გამახსენდა რომ ვილაპარაკებთ ასე მითხრა. ხმა არ ამომიია მივედი და კექს შევექცეოდი.მამა თვალს არ მაშორებდა ნანაც ხმას არ იღებდა გასქურასთან იდგა და რაღაცას ამზადებდა. -ქალბატონო ბარიამ არაპირებთ რამე მომიყვეთ? (გივი) -მამა ძალიან გთხოვ ნუ დავილაპარაკებთ ამ თემაზე დრო როცა მოვა ყველაფერს აუცილებალდ მოგიყვები ოღონდ ეხლა არა (მე) მამას ხმა აღარ ამოუღია ყავის სმა დაასრულა ნანას დაემშვიდობა და სამსახურში წავიდა. -ჩემო გოგო ხომ ყველაფერი რიგზეა? (ნანა) -კი დე არინერვიულო უბრალოდ რაღაც გამახსენდ აგუშინ და ამეტირა .ხო მართლა დღეს შემაგვიანდება სკოლიდან სასაფლაოზე გავალ. (მე) -კარგი ჩემო გოგო (ნანა) ჩამთა ავიღე და სკოლაში წავედი როგორც იქნა ლანა გამოჯამრთელებულიყო ჩემი გრაფიკის გამო ვერ ვახერებდი მის მონახულებას ამიტომ მობილურით თუ მოვიკითხავდი მხოლოდ. -ლან ჩემო გოგო როგორ მომენატრეეეე.. (მე) -მეც ბარბი . რახდება სახე გაქვს შეშუპებული მშვიდობაა? (ლანა) -ოხ ლანა ოხხხ რატო მიცნობ ასე კარგად? (მე) -კარგი ვერსად გამექცევი ეხლა შევიდეთ გაკვეთილზე და სკოლის მერე ჩვენს კაფეში დავსხდეთ მომიყვები ყველაფერს (ლანა) -კარგი მაგრამ დაწვრილებით ვერა რადგან სასაფლაოზე უნდა გავიდე და მაგდენი დრო არ მაქვს (მე) -ხო ხო კარგი წავედით ეხლა თორე ნანული(ფიზიკის მასწავლებელი) გაგიჟდება არიცი მაგის ამბავი? (ლანა) კლაში შევედით კიდევ კარგი ნანული არ იყო შემოსული.ბავშვები ლაპარაკობდნენ. მოკლედ გაკვეთილებმა კარგად ჩაიარა. მე და ლანა კაფეში დავსხედით. ნამცხვარი და წვენი შევუკვეთეთ გემრიელად შევექცეოდით და თან ლანას მოვუყევი ყველაფერი მოკლედ.ლანა გაოცებული მიყურებდა და ემოციებს ვერ მალავდა. -აუუუ მართლა ეგეთი ლამაზი თვალები აქვს? ბარბიი ეგ ბიჭი გამაგიჟებს უკვე რამასტია ტოო. (ლანა) -კარგი რა შენზე რო ეგრე ეთქვათ რას იზამდი? მან ხომ ემს სუსტ წერტილს შეეხო. (მე) -კარგი ჩემო გოგო დამშვიდდი ერთად გავანადგურებთ მაგ ტავხედს. მაგრამმ.... ისე მაინც ლამაზი თვალები აქსვ ხო? (ლანა) -კარგი წავედი ლაპარაკს აზრი არაავს (მე) ლანას დავემშვიდობე რომელიც ლურჯმა თვალებმა ჩააფიქრა ცოტა მეწყინა რო იმაზე ფიქრობდა მაგრამ მაინც არფაერი შვიმჩნიე. სასაფლაოზე მივედი და დედას ვარდები მივუტანე, იქვე ცამოვჯექი და ტირილით ვესაუბრებოოდი, მართალია ნანა მყავს ეხლა მაგრამ დედაჩემს ხო არაფერი ჯობია ერთხელ ამინც დამემახსოვრებინა მისი სახე მე მას მხოლოდ სურათებიდან ვიცნობ , მისი სურნელი რომ მახსოვდეს ან მისი ხმა.... ეჰ დედა როგორ მიმატოვეე...... ასე ვიყავი და ველაპარაკებოდი დედას ლურჯთვალებაზე მოვუევი და ვტიროდი . რამოდენიმე ხანი ას ევიყავი შემდეგ გამახსენდა მეცადინეობები რომ მქონდა ნანს მივწერე რომ პირდაპირ მეცადინეობაზე წავიდოდი...... ძალიან დავიღალე უკვე გამოცდებიც ახლვდებოდა მალე უნივერსიტეტში დავიწყებდი საყსურველ ფაკულტეტზე სწავლას. მაგრამ წინ გამოცები იყო.მეცადინეობიდან გამოვედი და ეზოში ნაცნობი სილუეტი შევამჩნიე უამრავი ბიჭები იდგნენ . თავი ავარიდე და ჩუმად ავუარე გვერდით მაგრამ ვაი ბარბარეეეე.... -ჰეი დედიკოს გოგო ასე გვიან სად დადიხარ? (ლურჯთვალება) ყურადღება არ მივაქციე გზას ვაგძელებდი მაგრამ უცებ დამეწია და გვერდით მომყვებოდა. -შენ რა არგესმის? ყრუხარ? (ლურჯთვალება) -ყრუ არა ტაზანის მაიმუნი. შემეშვი რა საერთოდ ვინხარ არც გიცნობ და შმეშვი.(მე) უკვე ტიილს ვიწყებდი და გაბრაზებული შევცქეროდი მის ლურჯ თვალებს რომელი გაკვირვებული მიყურებდა.....



№1  offline წევრი natia-natia

პატარააა გაზარდე თავები რა ისე მომწონს

 


№2  offline წევრი anukiana008

თავები გაზარდე ძალიან პატარა ისე ძალიან კარგია

იმედია მალე მოაკეტინებს ამ ბიჭს რადგან ძაან მეცოდება
და კიდევ სექსუალური ფეხბურთელი რაშუაშია ვფიქრობ ეს ბიჭი არის ფეხბურთელი და არჯობდა თავიდან მისი დახასიათებით და პირადი კარიერით დაგეწყო?? რომელსაც ბევრი თაყვანისმცემელი ჰყავს

 


№3  offline წევრი LeLa-LeL

ვიცი რომ პატრააა ვერ მოვასწარი მეტის დაწერა გასაგებია რომ ფეხბურტელია მაგრამ იქნებ დამამთავრებინოთ და ნუ მაკრიტიკებთ არჯობია იდუმალი იყიოს ბარბარეს ხომ ეს ბიჭი აღიზიანებს რატო უნდა დაახასიათოს მან ის კარგად როცა ჯერ სულიერად ეზიზგება მოიცადეთ და გაიგებთ როგორიცა

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

malee dadee raa gtxovv damainteresa dzalaiann

 


№5 სტუმარი tasss

Sainteretoaa da veloodebiii shemdeg tavs ra minda gtxovo gamoyavi laparaki rogorc sxvebs aqvs gamoyopili radgan cota zneli wasakitxia

 


№6  offline წევრი anukiana008

მე შენ არგაკრიტიკებ შენ რატომ უნდა გაგაკრიტიკო უბრალოდ მე ჩემი აზრი გამოვთქვი მაგრამ შევცდი რადგან თქვენგამ არცისე კარგი პასუხი მივიღე
ბოდიში თუ ეს კრიტიკატ ჩათვალეთ

 


№7  offline წევრი Peoplefallformysmile

აუ ცოტა დიდი თავები დადე

 


№8  offline წევრი LeLa-LeL

anukiana008
მე შენ არგაკრიტიკებ შენ რატომ უნდა გაგაკრიტიკო უბრალოდ მე ჩემი აზრი გამოვთქვი მაგრამ შევცდი რადგან თქვენგამ არცისე კარგი პასუხი მივიღე
ბოდიში თუ ეს კრიტიკატ ჩათვალეთ

არაუშავს კრიტიკაც უნდა მივიღო რათქმაუნდა

ლაპარაკს გამოვყოფ მაგრამ ოცა ვდებ ასე იდება და რავკნა ამიტომ მე ვერ ვასწორებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent