შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჯერ არ ვიცი


15-05-2016, 16:13
ავტორი ბანანასი
ნანახია 1 517

არა რა მართლა უნდა ვიმუშაო თუნდაც დამლაგებლად, აღარ მინდა სხვის კისერზე ცხოვრება.

დილით მობილურის ხმამ გამაღვიძა და ჯუჯგუნითი მივედი მის ასაღებად
-გისმენთ
-დილა მშვიდობისა მარიამ, ხომ არ გაგაღვიძე?
-არა როგორ გეკადრებათ ქალბატონო დალი
-მარიამ შენზე გავიგე სამსახურს ეძებს დგის მეორე ნახევარშიო და მართალია?
-დიახ ქალბატონო დალი, თუნდაც დამლაგებლად რომ ვიმუშაო არც ეგ მეთაკილება.
-ჩემო კარგო ჩემი ერთერთი მეგობარი ეძებს დამხმარეს, ტავად ხშირად უწევს საზღვარგარეთ გასვლა ხოლო მისი ბიჭი ვერაფერს ახერხებს ნორმალურად და ხომ არ ცდიდი სანამ სხვა რამეს იპოვი? სულ არაფერს ჯობია.
-არ არის პრობლემა ოღონდ მე თან ვსწავლობ და ეს პრობლემას ხომ არ წარმოადგენს?
-არა ცჰემო კარგო ვუთხარი ერთ კარ გოგოს ვკითხავ მგონი სამსახურს ეძებს ოგონდ სწავლობს და პრობლემა ხომ არ არის მეთქი და არა რა პრობლემა პირიქით მაქსიმალურად შევეცდებით დავეხმაროთ ყველანაირადო.
-კარგით ქალბატონო დალი მაშინ თქვენი მეგობრის ნომერი მიტხარით და სკოლის დასრულების თანავე დავურეკავ
-კარგი ცჰემო კარგო ესემსესს გამოგიგზავნი და ნახე
-კარგით და ძალიან დიდი მადლობა ქალბატონო დალი
-რასამბობ რა მადლობა ჩემო გოგო, დროებით
-დროებით

ურა სამსახური ვიშოვე რა მაგარია აი ნახა გიორგი რაც შემიძლია.

სკოლაში მივედი და ბავშვები ვნახე მე და ნინიმ ძალიან ბევრი ვილაპარაკეთ და როგორც იქნა გავიდა გაკვეთილები.
გიომ ისევ ჩემს ჩანთას მოკიდა ხელი და მივყავდი გარეთ ისევ ის ბიჭი შეგვხვდა და გიორგი ისევ გაბრაზდა, მე კი ეხლაგა გამახსენდა სამსახურში რომ ვიყავი წასასვლელი.
-გიო, გიო მე უნდა გავიქცე მეჩქარება ნინის ხელში სულ დამავიწყდა რომ სამუშაოს თაობაზე უნდა გავესაუბრო ქალბატონ ქეთის.
-ბოროტო ემთვის როდის უნდა გეთქვა ამის შესახებ?
-სკოლაში ვაპირებდი მაგრამ კინაღამ მეც დამავიწყდა საგამმოს დაწვრილებით მოგიყვები ყველაფერს.
-კარგი გაიქეცი და წარმატებები.
-მადლობა გიო
გიოსთან საუბრის დასრულების თანავე ქალბატონ ქეთის დავურეკე და მის ნათქვამ მისამართზე მივედი.
-გამარჯობა მარიამ მე ქეთი ვარ
-გამარჯობა ქალბატონო ქეთი სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა
-მარიამ ძალიან გთხოვ ქალბატონო ქეთი არ დამიძახო რა არც ისე ეგეთი მოხუცი ვარ უბრალოდ ქეთი ან თუ გინდა ქეთი დეიდა არავითარი ქალბატონო გთხოვ.
-კარგით არ არის პრობლემა ქალ უკაცრავად ქეთი დეიდა winked
-ესე უკეთესია
-ჩემო კარგო ნიკოლოზი წესით მალე უნდა მოვიდეს ჩვენ კი მანამდე ყავა დავლიოთ და დროზე და თანხაზე ვისაუბროთ კარგი?
-კარგით
-ესეიგი როგორც მითხრეს სწავლობ ხო?
-დიახ მაგრამ მაქსიმალურად შევეცდები რომ ამან პრობლემა არ შექმნას.
-რასამბობ ეგ კი არა რითაც შევძლებთ მეც და ნიკოლოზიც შევეცდებით ხელი შეგიწყოთ სჰენ უბრალოდ გევალევა რომ სახლი მოწესრიგებული იყოს და ნიკას საჭმელი მოუმზადო და როდესაც ამას მიხედავ თავისუფალი ხარ თუ გინდა შუალედებში შეისვენე წიგნები აქაც არის რაც კი შეიძლება დაგჭირდეს ბიბლიოთეკაში და შეგიძლია შუალედებში ისწავლო რამე.
-ძალიან დიდი მადლობა ქალბატონო ქეთი
-რასამბობ რა მადლობა, მე მომწონს როდესაც ბავშვებს უნდათ დამოუკიდებლობას მიეჩვიონ და ვაფასებ ამას.
ამ დროს კარის ხმა გაისმა
-ნიკა შემოდი ჩვენ სამზარეულოში ვართ მარიამი უნდა გაგაცნო
-გამარჯობა დე როგორ ხარ? ხომ არ დაიღალე?
-კარგათ ვარ საყვარელო და არ დავღლილვარ, ეს მარიამია ის დაგეხმარება როდესაც მე არ ვიქნები.
-გამარჟობა მარიამ(ცინიკური ღიმილით თქვა ჩემთვის უკვე ნაცნობმა ბაბნიკმა)
-გამარჯობა ბატონო ნიკოლოზ სასიამოვნოა თქვენი გაცნობა(ამის თქმა და ნიკას სიცილი ერთი იყო)
-კარგი რა მარიამ რა ბატონო ნიკოლოზ შენზე სულ ორი წლით ვარ უფროსი უბრალოდ ნიკა დამიძახე კარგი?
-კარგით
-ააა და არავითარი თ.
-კარგი
-აი ასე უკეთესია
-კარგით ბავშვებო მე უნდა გავიქცე საქმე მეძახის.
-კარგათ დე
-ნახვამდის ქეთი დეიდა
-კარგათ ბავშვებო
-მოიცა მარიამ და მე რა დაგიშავე?
-უკაცრავად რასთან დაკავშირებით ამბობ
-ეე დედაჩემს ქეთი დეიდას ეძახი და მე რა დაგიშავე ბატონო ნიკოლოზით რომ მომმართე?
-ააა დედათქვენსაც ქალბატონო ქეთევანით მივმართავდი უბრალოდ მან მთხოვა რომ მისთვის ქეთი დეიდა დამეძახებინა.
-რაა მართლა ეგრე მიმართე და ცოცხალი გადარჩი?(ძლივს სუნთქავდა ნიკა სიცილისგან)
-რავი კი ცოცხალი ვარ
-მაგრად გაგიმარტლა გირჩევ ქეთის ქეთევანი აგარ დაუძახო თორე მე დამერხევა შენ ასწავლე არა როგორ უნდა მომთაფლოს და მერე იმ წამსვე ნერვები ამიშალოს ამ ქეთევანითო დაიწყებს ლაპარაკს(ამ ყველაფერს ნიკა ქალის ხმით ამბობდა და სიცილი ვერც მე ვეღარ შევიკავე)
-კარგი ღიმილი გაქვს მარიამ
-მადლობა
-არაფრის, აუ მარიამ
-გისმენ
-აუ ძალიან მაგრად მშია და შეგიძლია რამე მაჭამო?
-კი რათქმაუნდა. რას მიირთმევ?
-არ ვიცი რამე მოამზადე ოგონდ რადგან მე აქ ვარ სავარაუდოდ ჩემი ორი ბედოვლათი ძმაკაციც მოვა და სულ ოთხზე მოგიჭევს სუფრის გაშლა რადგან ისინი არაფერს შეჭამენ სანამ არ დარწმუნდებიან რომ არაფერი მოუვათ
-არ არის პრობლემა ეხლავე რამეს გავაკეთებ
-კარგი მარიამმე გავალ და რომ მორჩები დამიძახე ხო კარების ხმა თუ გაიგე არ შეგეშინდეს იმ დარტყმულებს თავისი გასაგები აქვთ
-გასაგებია
ნიკამ სამზარეულო დატოვა და მე კი ქატთამი სევდე ღუმელში შესაწვავად და კარტოფილის გათლა დავიწყე, როცა კარტოფილიც დავდგი დრო დამრჩა და სალათიც გავაკეთე სუფრის გაშლას მოვრჩი და როცა დაძახება დავაპირე დავინახე გიორგი და მისი ორი ძმაკაცი როგორ შემობლაყუნდნენ და ნიკა ჯუჯღუნებდა
-აუ მარიამ მალე მორჩები?
-ამ წამს უნდა დამეძახა მზად არის მეთქი რაიყო იგრძენი?
-ქაუ მართლა მზად არის რა მაგარია უცბად მოვიდა ხასიათზე
ბიჭებმა და მე მის რეაქციაზე სიცილი დავიწყეთ, ნიკა კი გაგვებუტა და ბიჭებს უთხრა იცინით თქვენ იცინეთ დაარაფერს არ გაჭმევთო, მარიამ ამათი თეფშები მოაშორე აქედან მარტო უნდა ვჭამოო.
ბიჭები უცბად გაჩერდნენ მე კიდე უფრო ხმამაღლა ვიცინოდი
-უი ხო მარტლა მარიამ ესენი არიან ლუკა და ლევანი ჩემი დარეხვილი ძმაკაცები რომლებიც მშივრები დარჩნენ tongue
-სასიამოვნოა ბიჭებო
-ჩვენთვისაც მარიამ, მაგრამ გეხვეწები უთხარი რა ამ ბედოვლათს რომ ჩვენც გვაჭამოს გვშია
-არამგონია ამდენ საჭმელს მოერიოს მარტო და თუ მაინც მოერევა მუცელში ადგილი აგარ დარჩება და ჩემს გაკეტებულ შოკოლადის ტორტს ვერ შეჭამს და თქვენ გაგიყოფთ winked ნიკას სახე რომ დაინახეს ბიჭბმა სიცილი აუტყდათ.
-მოიცა შენ რა შოკოლადის ტორტიც გააკეთე ამასობაში?
-კი გავაკეთე თან დიდი ხანი დედაშენს რომ ველაპარაკებოდი ვთხოვე შოკოლადის ტორტს გავაკეთებ გემრიელად მიირთმევთ თან ეს ჩემი მადლობის მაგიერი იქნება მეთქი და თავიდან კი მითხრა არაო მაგრამ მერე იმდენი ველაპარაკე რაც გინდა ის გააკეთე ოგონდ თან რეცებტი ჩამიწერე თორე ნიკას ეგეთებს რომ მიაჩვევ მერე მეც მთხოვს გაკეთებასო
-ღადაობ? თუ მართლა გააკეთე?
-არა მართლა გავაკეთე თუ არ გჟერა მაცივარში შეიხედე, უბრალოდ ქეთი დეიდასაც დაუტივეთ ცოტა რომ გასინჯოს.
უცბათ სამივე მაცივართან გავარდა
-გადაობ ტო მართლა გაუკეთებია ტორტი? (ლევანი)
-ხო ბიჭო თავიდან მეც მეგონა რომ ეღადავებოდა (ლუკა)
-აუ ეს რა ჯიგარი გოგო უპოვიხარ დედაჩემს ტო (იღრიალა ნიკამ და უცბათ სამივე მეხუტებოდა, კარგით ბიჭებო გეყოთ ვეღარ ვსუნთქავ)
-ჰა რას იზავ ნიკა უწილადებ საჭმელს ბიჭებს და ტორტზე იტყვი უარს?
-კაი ჯანდაბას ჭამეთ თქვენც, ტორტი მინდა მე
-აუ ძაან ჯიგარი ხარ მარიამ (ერთხმად თქვეს ლუკამ და ლევანმა)
-მე გავალ და სხვა ოთახებს მივალაგებ და ხო მართლა მე არ მშია ბიჭებო და მაგიტო არ ვჭამ თორე მოწამლული არაფერია შეგიძლიათ მშვიდად მიირთვათ
(უცბათ სამივემ სიცილი დაიწყო ბიჭო ყველა დამხმარეს მაგით როგორ აშინებ რომ გემრიელად მოამზადონ აღარ მოგბეზრდა?)
ამაზე მეც გამეცინა
-ნუ ღელავთ მე სულ ისე ვამზადებ როგორც საკუთარი თავისთვის და არამგონია უგემური იყოს
-რასამბობ მარტო სუნები დგას ისეთი და იმდენი რამგაქვს გაკეთებული მაგას არც გავიფიქრებთ (ლევანი და ლუკა)
-კარგით გავედი მე და გემრიელად მიირთვით
-მადლობა მარიამ
-არაფრის
სამზარეულოდანგამოვედი და ცემთვის ვფიქრობდი თუ რატომ თქვა გიომ რომ ნიკა და მისი სასტავი საზიზგარი ბიჭები არიან ზალიან მხიარულები და ჩვეულებრივები არიან. თან ვფიქრობდი და თან ნიკას სახლს ვაკლაგებდი რომელიც სახლს კი არა ამ ცოტახანში საომარ ველს დამსგავსეს ბიჭებმა. რომ მოვრჩი სამზარეულოში შევედი ბიჭებს უკვე დაემთავრებინათ ჭამა და კუხნას ალაგებდნენ ერთად, მე კი მათ სახეებს რომ ვუყურებდი ცუდად გავხდი სიცილისგან. ბიჭები უცბათ მოტრიალდნენ და გაბრაზებული სახეებით მიყურებდნენ.
-აუ ბოდიშით არ მინდოდა გამცინებოდა მაგრამ ისეთი სახეებით ალაგებდით თეფშებს თავი ვეღარ შევიკავე
-აუფ დადექი და გააკეთე მაშინ თუ ეგეთი ადვილია? (ნიკა)
-კარგი ოგონდ თქვენ ერთ ადგილზე დაჟექით რომ ელი არ შემიშალოთ
-კარგი ვნახავთ ერთი რა შეგიძლია(ლუკა)
მე უცბათ ავალაგე საჭმელები ყველაფერი თავის ადგილზე დავაწყვე ტეფშები უცბატ ამოვრეცხე და ბიჭებს ვკითხე თუ რამდენი შაქარი მექნა ყავაში და მათი გაშტერებული სახეები რომ დავინახე ჩავბჟირდი. ჩემს სიცილზე ბიჭები გამოფხიზლდნენ
-რა გაცინებს გოგო?(სამივემ ერთდროულად თქვა)
-რა რა მაცინებს მოვრჩი ყველაფერს და გეკითხებით ყავაში რამდენი შაქარი ჩავყარო მეთქი და ისეთი გაოგნებული სახეებით ზიხარტ რომ ცუდად გავხდი
-კარგი რა ნუ გვეგადავები რა და გვითხარი ეგრე სწრაფად როგორ მოძრაობ ტო ტვალს ძლივს გადევნებდი (ლევანი)
-რავი მივეჩვიე უკვე
-აუ თუ რამე და ამ ბედოვლათისგან წომოხვედი მე მიგიღებ სამსახურში არ ინერვიულო კაი wink (ლუკა)
-ან მე მიგიღებ რა პრობლემაა(ლევანი)
-ეე მარიამი არსად არ მიდის რა და ნუ ტიტინებთ ბევრს (ნიკა)
-კარგით მორჩით რა და რამდენი კოვზი შაქარი ვუქნა ყავას?
-ერთი კოვზი მარიამ (სამივემ ერტად თქვა)
-კარგით
უცბათ ყავა გავაკეთე და ტორტთან ერთად წინ დავუდგი ბიჭებს
-გემრიელად მიირთვით მე მოვრჩი უკვე ყველაფერს თუ ისევ მოგშივდებათ საჭმელი მაცივარშია უბრალოდ შეათბეთ და ეგ არის და ხო კიდე სახლს ისევ საომარ ველს ნუ დაამსგავსებთ რა.
-მოიცა და შენ სად მიდიხარ?(ნიკა)
-სახლში ნიკა სასწავლი მაქვს წელს უნივერსიტეტში ვაბარებ და უნდა მოვემზადო.
-აუ დარჩი და აქ გააკეთე ზემოთ ბიბლიოთეკის ოთახში ადი ყველა წიგნია თან თუ რამეს ვერ გაიგებ გვითხარი და მოგეხმარებით და საღამოს გაგაცილებთ
-მადლობა ბიჭებო მაგრამ მეეჭვება შეძლოთ ჩემი დახმარება(ირონიულად ჩავილაპარაკე და გავუღიმე ბიჭებს)
- მოიცა ეს ეხლა ირონია იყო? (ნიკა)
-ცოტა, კარგით რა კარგი ბიჭები ხართ მაგრამ რაში უნდა მომეხმაროთ
-აუ ვაჩვენოთ რა ჩვენი საყვარელი ოთახი (ლუკა)
-ხო მართლა ვაჩვენოთ რა თორე ამდენ შეურაწყოფას ვეგარ ავიტან(ქალის ხმით თქვა ლევანიმ და ჩაბჟირდა)
-კარგი ვაჩვეწნოთ იქნებ დაგვაფასოს კიდევაც მარიამმა wink
ნიკამ ზევით სართულზე ბიბლიოთეკის ოთახში შეგვიყვანა სადაც სამი მაგიდა იდგა თავისი სკამებით ამხელა ბიბლიოთეკა არსად მინახავს, მერე რაგაც საიდუმლო კარივით გააღეს ბიჭებმა და წინ შემატარეს მე კიდე ყბა ჩამომივარდა იმდენი მედლები თასები და სერთიპიკატები იყო ბიჭების თან მათ ყოველი გამარჟვებისას მედლებით ქონდათ გადაღებული სურათები და მე ყბა ჩამომივარდა.
ერთი კედელი კი ამ ოთახში სპორტის მედლებს ეკუთვნოდა თითქმის ყველანაირი სპორტით იყვნენ დაკავებულები.
-კარგით სულ ნუ გადავრევთ ამ გოგოს გამოვიყვანოთ მალე(ნიკა)
-ოჰო საღოლ თქვენს გაძლებას
-მადლობა მარიამ wink
-მართლა შეგიძლია აქ ისწავლო სიმშვიდეა თან, მოიცა აი ვიპოვე, აი ეს ჩვენი კონსპექტებია ყველა საგანში ყველაფერი ძალიან მარტივად და გასაგებად წერია მაგრამ თუ რამე ვერ გაიგე გვითხარი და მოგეხმარებით (ლუკა)
-კარგით მადლობა ბიჭებო
-არაფრის,



№1  offline წევრი მოლურჯო

სათაური კარგი იყო
რასაც ვერ ვიტყვი ისტორიაზე
ვერ ვიტყვი რომ კარგია
კარგი რომ იყოს მაგამდე ბევრი უკლია
ბევრი მუშაობა გჭირდება
პირველ თავშიც კი ჩანს რომ
ძალიან ბევრი მუშაობა გჭირდება
უფრო რომ დაიხვეწო
შენი ნიკია საინტერესო ძალიან
მომხიბლა
--------------------
მარიამი

 


№2  offline წევრი ბანანასი

მეგობრის თხოვნის გამო დავწერე ეგ სულ არ ვაპირებდი ატვირთვას მაგრამ მეორე დაქალმა მთხოვა და მაგიტო ავტვირთე, სათაური იმიტოა ეს რომ ჯერ მართლა ვერ მოვიფიქრე რამე დამერქმია თუ არა , ხოლო ის ნიკი რაც მაწერია დაქალმა დამარქვა რადგან რაღაც არასწორად ვთქვი ზუსტად არც მე მახსოვს რა. მომეწონა შენი კომენტარი მიუხედავად იმისა რომ არ მოგეწონა და ძირითადად კრიტიკა იყო მაინც გამიხარდა. იმედია მაპატიებ ესეთი სულელური ისტორია რომ ავტვირთე მაგრამ, რადგან ერთ მკითხველს რატომღაც მოეწონა უფლება არ მაქვს რომ არ დავასრულო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent