შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც მოგარჯულებ(9)


23-05-2016, 21:55
ნანახია 3 087

-რა თქვი??
-მიყვარხართქო.
-არა კი გავიგე უბრალოდ კიდევ მინდოდა რომ გეთქვა გოჩო.
ამიტაცა ხელში და ისე ჩამიხუტა რამის გამჭყლიტა. სახლში ავედით და დიდ ლარნაკებს დავეძებდი რომ ყვავილები ჩამეწყო მალევე ვიპოვე და ჩავაწყვე.
-აბა ეხა როდის მომაშორებ ამ ქაბატოს??
-რაოო ეხავე წავალ თუ გინდა ხსაძაგელო
-ნუ უსმენ ამას როცა დრო მოვა წაგიყვან და აღარ დაგაბრუნებ.
-ოოო მწ არასად არ მივდივეარ ჯერ ზღვაზე მინდააა და წამო ხვალვე წავიდეთ.
-აუუ ხოოო ნიკა და ლექსო ნიას და მარიამს წამოიყვანეენ და გავიცნობთ მგონი მაგარი იქნება!
-უმაგრესი იქნება.
-ალექსანდრე ხომ არ დარჩები დღეს?
-რავიცი აბა დავრჩები მა რას ვიზამ ამის გარეშე ვერ ვძლებ მე.
-ვაიმეე ეს რა და გყავარ ბექა ხედავ ?
-ვხედავ და მიხარია რომ ვერ ძლებს დიდი ხანი უშენნოდ ეს იმის ნიშანია რო მალე წაგიყვანს და მე და ნინას დაგვასვენებ.
-ალექსანდრე ნახე როგორ არ ვუყვარვარ ამას მე.
-მე მუყვარხარ რაც მთავარია...
-ხო მეც მიყვახარ და ესენი არ მიყვარან და ქორწილში არ ვპატიჟებთ ამათ ეხავე გაფრთხილებ.
-რას ქვია არ გვპატიჟებ.
-არა მე ბექას და ნინას არ ვპატიჟებ დაწყნარდი ნიკაა.
-უჰ ამივისუნთქე.
-არც მე დაგოატიჟებ იცოდე.
-კაი.
გავებუტე ბექას მაგრამ რათ გინდა ხელში ამიტაცა და მანამ არ დამსვა სანამ არ ვუთხარი რომ მიყვარს რამის აივნიდანაც კი გადამაგდო ალექსანდრე კი დასდევდა დასვი ცოდოაო მაგრამ ვინ უსმენდა. ნიკა და ლექსოც დარჩნენ და აქ წავიდა გართობააა ჯოკერი ვითამაშეტ პარებში მე და ალექსანდრე ბექა და ნინა, ლექსო და ნიკა. პირველებმა ნიკამ და ლექსომ წააგეს და აივანზე გავიდნენ და იყვირეს ვირი ვარ და ვყვირივარ მამაჩემის შვილი ვარ. მერე ფინალში მე ალექსანდრე ბექა და ნინა გავედით და ნიძლავი დავდეთ ვინც წააგებდა იმ წყვილს ცივი წყალი უნდა გადაევლო და მერე სველზე ფქვილი დაეყარა.გამოიცანით ვინ მოიგო რათქმა უნდა მე და ალექსანდრემ მოვიგეთ და ნინას და ბექას მოუწიათ წყლის გადასხმა და ფქვილის დაყრა მეც მეტი რა მინდოდა ავდექი და ვიდეოვგადავუღე. ისეთი სასაცილოები იყვნენ რომ არ გადამეღო ვიდეო საცოდაობა იქნებოდა.
-ტასოო წაშალე ეგ ვიდეო.
-არა არ წავშლი .
-წაშალეეე.
-არაააა.
--რო დაგიჭერ მე წავშლი.
გამომეკიდა ბექა და მთელ სახლში დავრბოდი მე ის კიდე სრიალებდა ხან სად გაიშხლართა ხან სად. ბილოს დანებდა და ვაი ამ დანებებას. ოთხი ხდებოდა რომ დავწექით ალექსანდრემ ნინა ბექასთან გააძევა და ჩემთან დაწვა.მთელი ღამე გემრიელად გვეძინა. დილით მეგგონა ბექა დამახტებოდა მაგრამ არა უარესი გააკეთა ამ გველმა მე და ალექსანდრეს გქვილი დაგვაყარა და გაიქცა დედაა რო წამოხტა ალექსანდრე და გაეკიდა ბექას მთელ სახლში დარბოდნენ უცებ ბრახუნის ხმა გავიგე და გავვარდი გავიხედე და ორმეტრიანი ალექსანდრე გდია იატაკზე ამაზე იმდენი ვიცინე ცრემლები მომდიოდა უკვე. მალევე მოვწესრიგდით ჩავლაგდით და წავედით ბათუმისაკენ. დიდი საოჯახო მანქანით წავედით და გზაში ვგიჟობდით. ნია და მარიამიც გავიცანით ისინის კაი გადარეული გოგოები არიან ჩვენსავით. გზაში ვიდეოები ვანახე რეებს ვგიჟობდით ხოლმე და აი რავიცი რაა მთელი გზა ძველ ამბებს ვყ ვყვებოდით მერე მოვაყოლე ნიას და მარიამს როგორ გაიცნეს ეს გადარეულები და აღმოჩნდა რომ ორივემ ფეისბუკზე გაიცნო და მერე შეხვედრაზე ეჩალიჩებოდნენ ნიკა და ლექსო და რომ შეხვდნენ მერე მეგობრობდნენ და აი მეგობრობამ აქამდე მოიყვანათ.მალევე მივედით და დაცბინავდით ცოტა ვჭამეთ და ეგრევე ზღვაზე გავვარდით. მე ნინა ნია და ნარიამი ვირუჯებოსით უცებ წიოკის ხმა რო მოგვესნა და მარიამი ყავდა ლექსოს მიგდებული მხარზე მერე ნიკამაც აიტაცა ნია და ბექან ნინა მე ვუყურებდი და ვიცინოდი ზღვაში რო ჩაყარეს ეს გიჟები მეორე უარეს გიჟებმა უცებ მწც ამიტაცა ალექსანდრემ და ზღვაში შევარდა და რო ავტეხე კივილიი აღარ ვწყნარდებოსი მემგონი.
-ალექსანდრე მე ხო იცი რომ ცურვა არ ვიცი!
-აუუ ფამავიწყდა პატარა.
-კაი არაუშავს გამიყვანე რაა გთხოვვვ.
წყალში შეყვანა ადვილია და აი გაყვანის რა მოგახსენიდთ ტკიპასავით ავეკარი სხეულზე და ძლივს გავედი სამშვიდობოს და ისევ ტილოზე გავგორდი ზაგრის მისაღებათ. მალე მოიწყინეს ბიჭებმაც წყალი და ამივიდნენ .. ტილოებზე დაწვნენ და ჩაეძინათ ჩვენც მეტი რა გვინდოდა ბოთლით წ....ბი გვქონდა და გადავასხით ყველას დედა რო წამოხტნენ და გავიქეცით და ისინიც დაგვედევნენ კი დაგვიჭირეს მაგრამ როგორ მაინტერესებს რას გვიზამდნენ. მხარზე მომიგდო ალექსანდრემ ნიკამ ბექამ და ლექსომაც იგივე გააკეთეს და გეზი პარაშუტებისაკენ აიღეს ორ კაციანი პარაშუტები აიღეს და დაგვაბა პარაშუტების სპეციალისტმა და ნავიც წავიდა და პარაშუტიც მაღლა და მაღლა მიდიოდა მე სიმაღლის არ მეშინოდა ყველაზე მეტად იმჯს მეშინოდა თოკი არ გამწყდარიყო და წყალში არ ჩავვარდბილიყავი... მალე დასრულდა ჩემი ტანჯვა სამაგიეროდ ნინას ტანჯვა დაიწყო მერე მიყვა მარიამი და ნიაც. გავბრაზდით მათ ამ საქციელზე და გავებუტეთ სახლში წავედით და იქ ვერთობოდით ჩვენ მე და მარიამმა ნაყინი გავაკეთეთ, მერე ნიამ და მარიამმა პიცა გააკეთეს ყავებიც გავაკეთეთ და ტელევიზორში ჩავრთეთ "ანაბელი"...
სახლი ჩავაბნელეთ და დავიწყეთ ყურება უცებ შემოლაგდნენ ვაჟბატონები მაგრამ ვინ მიაქცი ყურადღება ჩვენ პონტში ვიყავით იქ პიცა ყავა და ნაყინი გვქონდა რომ რავიცი რაა მაგრამ ისე შემოიპარნენ მისაღებში შეგვაშინეს და კივილი დავიწყეთ..
-ასე ხო ახლავე გაფრთხილებთ გეშინოდეთ ჩემი!
-კაი ტასო გვეშინია უკვე.
-კაი შენ იცინე ნიკა და ბოლოს მე გავიცინებ!
ნიკა, ბექა, ლექსო და ალექსანდრეც შემოგვიერთდნენ და ერთად ვუყურეთ ანაბელს. მალევე დავასრულეთ ფილმის ყურება და ბიჭები დავტოვეთ მარტო მისაღებში ჩვენ კიდევ გავედით სამზარეულოში და დავიწყე საუბარი ძალიან ჩუმად ეომ არაფერი გაეგოთ გეგმები დავაწყვე რას ვიზამდით და მერე მართლა ვნახავდით ვინ გაიცინებდა ბოლოს.. მალე დაწვნენ ბიჭები და ღრმად რომ ჩაეძინათ მოქმედება დავიწყე ჯერ ბექას ოთახში შევედი ნინა გავაღვიძე და დავიწყეთ ერთად ხაფანგების დაგება.. ე.ი. იატაკზე დავყარეთ წვრილი ბურთები კარებზე ჩამოვკიდეთ ყინულებით სავსევვედრო და რაც მთავარია სახეზე დავასხით სიროფი მერე ნელა გამოვედით ბექას ოთახიდან ისე რომ ვედრიდან არ გადმოვარდნილიყო ყინულივდა ნიკას ოთახში გადავინაცვლეთ.. ნია გავაღვიძეთ და იქაც დავიწყეთ შავბნელი გეგმების განხორციელება სგუშონიანი ვედრა კარებზე დავკიდეთ საწილში ბევრიიი წყალი ჩავუსხით დაძირს თეთრი ძაფები გავაბით ისე რომ არ ეტყობოდა რსმე იყო თუ არა გაბმული, მერე ლექსოს ოთახის დროც მოვიდა მარიამი ადგა და დავიწყეთ ლექსო ჩაკრასკა მარიამმა მე კარებზე რძით სავსე ვედრა დავკიდე ნიამ და ნინან ხელზე მანიკურები წაუსვეს და აცეტონი დამალეს, მერე მოვიდა ალექსანდრეს დრო მასთან ოთახში მარტო შევედი და რაც შეიძლებოდა ყველაფერი გავაკეთე ძირს ბურთები დავყარე მერე კარადას რომ გამოაღებდა ეგრევე დაესხმებოდ ასგუშონი და ოთახიდან რომ გამოვიდოდა ბუმბულები დაეყრებოდა თავზე. ჩვენ მისაღებში დავწექით დაბდილით პირველი ალექსანდრე ადგა ჯერ ბარტყვანის ხმა ოყო მერე ვედროს ხმა და ალექსანდრს გინება ოთახიდან გამოსვლა და ბუმბულების დაყრა ერთი ყო აი ნახევრად გაპუტულ ქათამს ჰგავდა მე და გოგოებმა იმდენი ვიცინეთ მუცლები ხელევით გვეჭირა ალექსანდრეს ბრახუნზე ნიკამ გაიღვიძა და ახლა იმისი ბრახაბრუხის ხმები და ნიკას გინებები ისმოდა ოთახის კარები გააღო და სგუშონი თავზე დაესხა ამაზეც კარგა გემრიელად ვიხარხარეთ მერე ბატონი ლექსო ადგა და გარეთ გამივიდა მაგრან ჯერ რძე დაესხა და რომ გამოვიდა მისი ოთახის წინ სარკე იყო და რომ დაინახა საკუთარი თავი გააფრინაა მაგაზე. კარგად ვიცინეთ ცრემლებიღა მოგვდიოდა სიცილისგან და უკვე ვბირდებოდით ბექაც მალე ადგა ყვირილი დაიილწყო და გორაობის ხმა გავიგეთ ბარტყვანიც მალე გაადინა სახე სულ წებოვანი ჰქონდა და გარეთ გამოსვლისას თავზე იმდენი ყინული დაეცა მგონი დაულურჯდება ყ ელა ის ადგილი სადაც კი ყინული დაეცა ... გაგვიბრაზდნენ და აბაზანაში რიგი დააყენეს ამათ არ იცოდნენ რომ აბაზანაში შამპუნების და დუშგელების ნაცვლად კბილისპასტები იყო ბოთლებში. ვითომ ბანაობდნენ და რომ მიხვდნენ მაგაზეც გაბრაზდნენ მაგრამ თქმა არ დავაცადე.
-აი ნიკუშ ხომ გითხარი იცინე და ბოლოს მე გავიცინებ მეთქი ეს იმის გამო გუშინ რომ ჯერ წყალში გვაჭყუმპალავეთ და ნერე დესერტად შიში გვაჭამეთ!
-აუუუ რატოოო ტოო რა დავაშავეთ ასეთ
-რა არ დააშავეთ ის იკითხეთ და თუ ბოდიშს ელოდებით არ ვაპირებთ ბოდიშის მოხდას ეს ყველაფერი დაინსახურეთ!
-კარგი რა ტასოო ასე თუ გაბრაზდებოდით არ ვიზამდით უბრალოდ გაგეღადავეთ.
-ხო საღოლ მაგრად იღადავეთ ნიკა სიმაღლის გვეშინია ნუ ტასოს მაგის კი არ ეშინოდა წყალში ჩამოვარდნის და დახრჩობის ეშინოდა და აი იცი როგორი გაფითრებულჯ იყო პარაშუტიდან რომ ჩამოვიდა სულ კანკალებდა არა ნაკლებ ვიყავით სხვებიც!
-კარგით ხოო გვაპატიეთ ბოდიშს ვიხდით.
-არა არ გაპატიებთ!
მოკლედ მთელი ერთი კვირა არ ველაპარაკებოდით... თბილისში მალე დავბრუნდუთ და გოგოები სულ ერთად ვიყავით კარგად შევეწყვეთ მე და ნინა ნიას და მარიამს კარგი ადამიანები არიან. აგვისტო სრულდებოდა უკვე და ჩვენ კიდევ არ ველაპარაკებიდით იმ ვაჟბატონებს მაგრამ მოახერხეს ჩვენი შემორიგება. სღამოს გარეთ ვსეირნოვდით როცა პატარა ბავშვებმა სათითაოდ ოთხივეს ჰელიუმუთ გაბერილი ბუშტები მოგვცეს და სუყველას ეწერა ბოდიში. გზას ვაგრძელებდით ნიას მე მარიამს და ნინას გვირილები გვაჩუქეს პატარა ბავშვებმა ეს თაიგულებჯ იმ ბავშვებზე უფრი დიდები იგვნენ. მერე კორპუსთან მალევე მივედით და იქ ოთხივენი დაგვხვდნენ დიდი დათუნიებით ხელში და ასე კრთამით შემოგვირიგეს.
მას მერე მე და ალექსანდრე ყოველდღე სულ ერთად ვსეირნობდით და სულ ერთად ვიყავით. სექტემბერი დაიწყო უკვე შუა რიცხვები უყი მე და ალექსანდრე კაფეში ვისხედით , როცა ნინამ დამირეკა და მახარა ბექამ ხელი მთხოვაო მე აქედან ვყვიროდი ის ტელეფონის მეორე მხრიდან კიოდა. ერთი კვირა ჰვქონდა დრო უნდა მოგვესწრო ყველაფერი და გადარბენებზე ვიყავით ალექსანდრეს ტელეფონზე ვესაუბრებოდი 24საათი აბა უსე სულ გასული ბიყავი ხან ნინას კაბაზე, ხან რესტორანზე, ხან გადამღებზე და რავიცი საქმე არ გველეოდა . ყვეკაფერი ერთ კვირაში მივაგვარეთ ნინას ულამაზესჯ თეთრი გაშლილი კაბა ეცვა ბექუნას ლამაზიი შავი შარვალკოსტიუმი. ნუ ნიკას ლექსოს და ალექსანდრესაც შარვალკოსტიუმებჯ ეცვათ ნიკას როგორ ცმეჯვარეს თეტრი და ალექსანდრეს ლურჯი ლექსოსაც შავი შარვალ კოსტიუმი ეცვა. მე მოკლე ლურჯი კაბა გულზე თვლებით მორთული და ქვემოთ გაშლილი , ნიას კანისფფერი ლამაზი და სადა კაბა ეცვა მაგრამ ისე უხდებოდა ეს კაბა რამჯს ხელახლა გავიცანი, მარიამს შავი მოტკეცილი მოკლე კაბა ეცვა სულ ბრდღვიალა კაბა იყო და მასაც სასწაულად უხდებოდა ეს კაბა.
-ვაუ რა ლამაზი ხარ პრინცესა.
-შენ უსიმპატიურესი პრინცი ხარ დღეს დიდო სვანო.
ვუთხარი და ლოყაზე ვაკოცე და დავატყვე ჩემი წითელი კონტური.
-ჩემი ლამაზი გოგო ხარ შენ.. ბატონმა ლექსომ მარიამი გულში ჩაიკრა და კომპლიმენტიც არ დააყოვნა. ნიკამ რომ დაინახა ნია ჩაეხუტა და დაატრიალა ყურში რაღაც უთხრა ვერ გავიგე რა მაგრამ ნია აშკარად გაწითლდა. აი ბექა უნდა გენახათ როგორო თვალებით იყურებოდა ერთი სული ჰქონდა როდის ნახავდა ნინას და აი რომ დაინახა ნინაა რამის იტირა ბიჭმა მივიდა და მაგრად ჩაეხუტა და უთხრა მიყვარხარ პრინცესა ხარ რომელმაც დამატყვევა და აღარ მიშვებს.
-ბექაა ვგიჟდები შენზე .
ქორწილი არაჩვეულებრივი იყო. რესტორანში რომ მივედით ცოტა დალიეს ბიჭებმა და მერე ყველა ვცეკვავდით და ვერთობოდით. ნელი ვალსი რომ ჩაირთო ალექსანდრემ ხელი გამომიწოდა მეც გავყევი უკან. ცეჯვაში ავყევვი და თავი მის კისერში ჩავრგე.
-ტასუნა ჩვენ როდის ვიფიქროთ ქორწილზე?
-არ ვიცი ჯერ არა რაა.
-რამდენი ბავშვი გინდა?
-ამმმ... ოთხი ორი გოგო და ორი ბოჭი.
-და სახელები?
-ეგეც მოფიქრებული მაქვს გოგოებს ანამარია და ელენე, ბიჭებს გაბრიელი და ანდრია.
-მშვენიერია მომავალი დაგიგეგმავს და ბაერმ ერთი ქორწილიც ავაგდოთ და ეგაა.
-ხო რავიცი ჯერ მაინც ადრეა
-რაღა ადრე ტასი 26 წლის ვარ უკვე და დროა უკვეწე პაწკი.
-კაი ხოო მაგრამ ცოტაც დავიცადოთ და გაზაფხულზე ვიქორწინოთ ნიშნობაც გაზაფხულზე და მანამდე იქნებ ლექსომ და ნიკამაც იქორწინონ
-ხოო გაზაფხულზე ვიქორწინოთ რა პრობლემააა.
ქორწილი მშვენივრად დასრულდა ყველაფერი მშვენიერი იყო დრო უფრო მეტი რომ გვქონიყო უფრობგრანდიოზული იქნებოდა ეს ქორწილი მაგრამ არაუშავს ასეც მშვენიერია... ქორწილი დასრულდა და ახლა დავდგი დილემის წინაშე ნინას და ბექას განმარტოვენა მოუნდებოდთ მე სად წავსულიყაბი არ ვიცოდი ალექსანდრესთან არ ვაპირებდი წასვლას ამიტომ ნიამ შემომთავაზა მასთან წასვლა და დარჩენა მეც მასთან წავედი ერთი დღე ნიაკოსთან ვიყავი და მშვენივრად გავერთე....



№1 სტუმარი lulu-lulu

magrad vixalise vgijdebi am istoriaze ... magariii gogoo xaar ♡ :-* :-*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent