შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც მოგარჯულებ(11)


31-05-2016, 16:08
ნანახია 2 667

მალე მივედით იმ ლამაზ ადგილას სადაც სულ ტყე იყო ... ტყის შუაგულში სახლუ იდგა და სახლთან პატარა ტბა იყო. სახლში მაგიდა იყო გაშლილი ჩვენთვის...
-ოჰჰოოო რა ლამაზობააა.
-ხოო იმედია მოგეწონება აქ ვრჩებით რამოდენიმე დღით.
-აუუუ ვერ დავრჩებით ხვალე უნდა წავიდეთ უეჩველი ნინასბმარტოს ვერ ვტოვებ ხო იცი როგორი კაპასია ამ ბოლოდროს და ცოდოაა.
-ოხხხ ბექასაც რაღა ეხა მოუნდა ბავშვის გაკეთება რააა.
-შენც ხომ გეყოლება პაწუკა და მერე ვნახოთ რას იტყვი....
-კაი ხოო მოდი ვჭამოთ და გავისეირნოთ გარეთ.
-ამ სიცივეში??
-ხო რა იყო მე გაგათბობ რომ შეგცივდეს.
-ჰმმმ. დავფიქრდები.
-კაი მიდი.
-ვსოო მოვიფიქრე გავისეირნოთ.
ვჭამეთ და გარეთ გავედით ბევრიიი ფოტოები გადავიღეთ და სიცივე რომ, ვეღარ ავიტანე ავწუწუნდი.
-აუუ წავიდეთ სახლში რაააა.
-კაი წამოდი.
სახლში შევედით და ნუხარუ დავანთეთ გემრიელად მოვკალათდი ალექსანდრეს კალთაში და საუბარი დავიწყეთ ჩვენს მომავალზე.
-ტასოო როგორი ქორწილი გინდა??
-ჩვეულებრივი ლამაზი და ორიგინალური.
-დაა მაინცცც უფრო კონკრეტულად.
-ამმმ... მთავარია მე და შენ ვიყოთ ამ ქორწილში და ბედნიერები ვიყოთ მეტი არაფერი მინდა... ამ ქორწილში ჩვენ რო ვიქნებით ეგეც ორიგინალურობა იქნება.
-ჩემოო გადარეულოო...
-ალექსანდრე რამდენი შვილი გინდა??
-შენ რამდენსაც მოისურვებ.
-მე ოთხი მინდა ორი გოგო და ორიც ბიჭი. სახელები მარიამი და მია გოგებს და ბიჭებს გაბრიელი და ანდრია.
-ამმ კაი სახელებია მაგრამ....
-რა მაგრამ?
-ოთხი ცოტააა.
-მაშინ რამდენიც გვეყოლება გვეყოლოს.
-კარგიი.
მთელი ღამე ბუხართან გავატარეთ რომ არ ჩამქრალიყო დავყველაფერზე ვისაუბრეთ ბოლოს ჩაგვეძინა დილით კიდევ ტელეფონის ხმამ გამაღვიძა ნია მირეკკავდა.
-ალო.
-ტასოოოოო...
-რა გაკივლებს გოგო დავყრუვდი.
-ფეხმძიმედ ვარ ტასოოოო.
-რა? ასე უცებ სად მოასწარით???
-რაღა უცებ ქალო დღეს 11 უკვე ჩვენ 6 დავქორწინდით.
-აააა მაინც ადრეაა.
-ოოო ნუ მაშხამებ ყველაფერს.
-კაი ხოო გილოცავვვვ... იმიტო გაშხამებ რო ძილი არ მაცადე!
-აააუუუ კაი ბოდიში ხო რა იყოოო ნიკასთვის არ მითქვამს ჯერ და ვინმესთვის ხო უნდა მეთქვა პირველი შენ გამახსენდი და მაგიტომ დაგირეკე.
-კაიი ხოო მაგარიააა დღეს ჩამივალ და პირდაპირ შენთან მივალ.
-და სად ხარ რომ?
-არ ვიცი ალექსანდრეს არ უთქვამს სად ვართ მაგრამ მალე ჩამოვალ დაა მივალ შენთან პირდაპირ ოკეიი.
-ოქეიიი.
- ხოო და ნინას ექიმთან წაგიყვან შენც კარგი ექიმია..
-კაიიი ...
-ალექსანდრე ადექი რააა წავიდეთ ნიამ დამირეკა და ექიმთან უნდა გავყვე.
-რატოო რამე ხომ არ მოუვიდა ნიას ან ნიკას.
-ნიკას არა ნიას მოუვიდა დადებითი პასუხი ფეხმძიმობაზე... იცოდე ნიკას არ უთხრა ნიას არ უთქვამს და არც ნამიოკებით ესაუბრო სიურპრიზი უნდა გაუკეთოს ნიაკომ.
-კაიააა კიდევ ერთხელ ვიგწბ რომ ძია უნდა გავხდე რაა მაგარია.
-ხოო მე დედიაც ვიქნები და მამიდაც ორმაგიი მოგებააა.
- ხოო კაიი წავიდეთ მეც სამსახურში წავალ მაშინ აბა სახლში უშენოდ რა ვაკეთო.
-არ ვიცი... ისე რა უბედურებააა რა ერთად ყოფნას არ გვაცდიან.
-ხოო აიი შენც რომ ფეხმძიმედ იქნები მერე ის ქალბატონები არ მოასვენო.
-ვნახოთ ვნახოთ.
-კაი.
-აუუ წავიდეთ თორე ნია ამიკლებს ტელეფონზე. რეკვით არც ბექაა დამაკლებს აუუ რა შარში ვარ რააა.
-ვაიმეეე ჩემი პატარა დაკავებული პრინცესა.
მალევე წახვედით... ნიასთან მიმიყვანა ალექსანდრემ კოცნით დამაჯილდოვა და წავიდა... მეც ნიასთან ავედი და სიხარულისგან ხან იცინოდა. ხან ტიროდა. რო დამინახა მერე უფეო ატირდა და მაგრად ჩამეხუტა.
-რა გატირებს გოგო ორსულად ხარ მოკვლას ხომ არ გიპირებენ.
-ხლსიხარულის ცრემლებია სულელო.
-კაი მიდი გაემზადე და მანამდე მეც დავურეკავ ექიმს და წავიდეთ.
-კაიი.
ნია ოთახში შევიდა და მეც ექიმს დავურეკე და პირველზე აქ იყავითო. ნიას ამბავი რომ ვიცი პირველზე გამოვიდოდა ოთახიდან ამიტომ ოთახში შევუვარდი და მომზადებაში მივეხმარე თორმეტზე გავედით იმედის კლინიკაში.. გასინჯეს და ექიმმა წოლითი რეჟიმი დაუნიშნა როგორც ჩანს რთული ფეხმძიმკბა აქვს... ვიტამინებიც დაუნიშნა და გამოგვიშვა. გზაში პაწაწინა ბოდე იყიდა და აფთიაქშიც შევიდა ვიტამინებიც იყიდა და სახლში წავედით. ნიასთან ავედი მეც და ნინას დავურეკე მაინტერესებდა როგორ იყო...
-ალო.
-ნინა როგორ ხარ?
-კარგად ვართ ორივენი შენ გელოდებით სად ხარ არ მოდიხარ?
-ნიასთან ვარ და თუ შეძლებ ამოდი აქ ბექაც წამოიყვანე და ამოდიიი.
-ამმმმ... კიი მოვალთ

-კაი გელოდებით გაკოცე.
-მეც.
ნიკაც მალე მობრწყინდა და მათთან რომ დაინახა გაუკვირდა.
-ეს აქ გადააკეთებს?
-რას ვაკეთებ კი არა მადლობა მითხარი საერთოდ რომ მოვედი და გნახე. გავებუტე და ტუჩები საყვარლად დავბრიცე.
-არააა პაწკუუუ ნუ მიბრაზდებიი ხომ იცი როგორ მიყვარხარ, ხო იცი რომ დათ გთვლი არაა.
-ვიცი.
-ხოდა შემირიგდი.
-კაი შენი შვილის ხათრით შეგირიგდები.
-რაოოო??
-უიიი წამომცდააა. აუუ ნიააააააა ბოდიში რაააა.
-ნიაა რაებს ბოდავს ეს შიზოფრენიკი?
-რაებს ბოდავს დაა მამიკოო გახდებიიი ნიკუშააა.
-რააააააააააააააააა?
-ფახლავააა.. ვერ გაიგე ბიჭო მამა უნდა გახდე მამაააა.
-ვაიიიი...
ერთი ეგღა თქვა და ნია ხელში აიტაცა დააა მაგრად ჩაეხუტა... ორივე ერთად ბღაოდა პატარა ბავშვივით. მალე ნინა და ბექაც მოვიდნენ, ფეხებში მოჰყვათ მარიამი და ლექსო.
-აბაა რახდებაა რას გამიგვაქციე აქ??
-ნიაკოო უთხარი თორეე მეე ბექასს ვცემ.
-აუ მე ვერ ვეტყვიი.
-კაით ხოო მე ვიტყვი. რახდება და ნიაკოც ფეხმძიმედააა..
-ეეე რა მაგარიააააა... პირველი ნინა მივარდა და ჩაეხუტა მერე მარიამი, ბექა და ლექსო... ალექსანდრემ დააგვიანა მოსვლა სამაგიეროდ საჩუქარი მოუყოლა ნიას დიდი ბუშტიი წარწერით baby და პატარა საყვარელი ფაჩუჩები. ნიას ისე გაუხარდა ტირილი დაიწყო. მე კიდევ ვიცინოდი.
-ეჰჰ ნიკა ნიაკო ძალიან გუჩვილი გახდა ამ ფეხმძიმობისას და იცოდე არ აწყენინი რასაც მოგთხოვს შეუსრულე ხოლმეე.
-აუფ მე სახლში არ ვიქნები ხოლმე და ამასაც შენ მოუვლი რამე რომ დასჭირდეს მერეე მე კომპანიას ვერ დავანებებ თავს თორეე სახლშიი ვიჯდებოდი ეხაა უკვეე.
-კაიი არაა პრობლემა ოღონდ ნიაკოს ჩემთან წავიყვან ხოლმე და საღამოს სახლში შენ მოიყვან ხოლმე თორემ შენი ამბავი რომ ვიცი ვერც ნიას მიხედავ ნორმალურად და ვერც კომპანიას.
-კაიი შევთანხმდით.
-ალექსანდრე შენ როდის აპირებ მამობას?
-მას შემდეგ რაც ლექსოს და მარიამს დავაოჯახებთ.
-მაგაზე არ იდარდო ალექსანდრე მე და მარიამი ნოემბრისთვის დავქორწინდებით მშობლები ჩამოვლენ მარიამის ნოემბერში და ჩვენც მაშინ ვიქორწინებთ.
-აუუ რა მაგარიააააააა...
-ანასტასია ნუ ყვირიხარ ბავშვებს შეაშინებ.
-ეეე თქვენ სულ გააფრინეთ ხოო.. ბავშვი 5-6 თვემდე არ ცოცხლდება და ასე რომ არავი არ შემიშინებია.
-აუუუ ერთი სული მაქვს როდის დაიწყებს ჩემი პაწუა მოძრაობას.
-მეცც ნინაა მეც... რა უნდა დაარქვაა??
-ამმ... თუ გოგო იქნება მარიამს ვფიქრობ და თუ ბიჭი იქნება დემეტრეს დავარქმევ. შენ
-ბიჭს დავარქმევ დიტოს და გოგოს ლიზიკოს.
-ნახე რაა მარიამ რაკაი სახელები დაითრიეს მეც დამიტოვეთ კაი სახელები რაა.
-შენ დაწყნარდი დარჩა კიდევ კაი სახელები.
-მარიამს მე მაინც ვერ დავარქმევდი ჩემს შვილს.
-რატომ?
-იმიტომ რომ მეც მარიამი მქვია და გოგოს დავარქმევ ანამარიას და ბიჭს ირაკლის დავარქმევ.
-ანასტასია შენღა დარჩი.
-მე და ალექსანდრემ გადავწყვიტეთ რომ გოგოწბს დავარქმევთ მიას და მეორეს რახან ნინა მარიამს არქმევს ჩემს მეორე პრინცესას ნიტას დავარქემ და , ბიჭებს გაბრიელი და ანდრია უნდა დავარქვათ.
-ეუფ მოინდოემს ოთხი ბავშვი .
-დიახხხ..
-ალექსანდრეს ოთხზე ნაკლები არ ეკადრებაა თუ რა არის.
-სხვათაშორის ანასტასიას უნდა ოთხი ...
-დიახხ მე მინდა და ოთხზე ნაკლები არ მეკადრება ...
მალევე დავიშალეთ... სახლში რომ მივდიოდით ნინამ ბუზღუნი დაიწყო მარწყვი მინდაო და აღარ ჩუმდებოდა.... ბექამ სახლში მჯგვიყვანა და გუდვილში წავიდა მარწყვის მოსატანად. მალევე მოვიდა და მარწყვი მისცა ნინას.
-ვინ გითხრა მარწყვი მინდაო მე ალუჩა მინდოდა.
-აუუყ ამას კიდე რა მალე ეცვლება სურვილწბი რაა... მამიიი რაღა ეხლა მოანდომე დედაშენს მარწყვი ან ალუჩა.
-კაიი ხოო ალუჩა არ მინდა შოკოლადს შევჭამ.
-კაიი მოგიტან ალუჩასაც და შოკოლადსაც.
-კაიი... მიყვარხარტრ.
-აუუ მამიკო მამიკოო მეც მიყიდე რააა შოკოლადი.
-შენღა მაკლდი ტასო.
-ხო ვიციი.
წავიდა და ათ წუთში უკან მოვიდა შოკოლადებით და ალუჩით დატვირთული.
გწმრიელად მიირთვა ნინამ ალუჩა და წავიდა დაწვა მე შოკოლადები ვჭამე და აივანზე გავედი... ალექსანდრეს მივწერე.
-მომენატრეე სვანუკაა.
-მეც მომენატრე პატარავვ.
-აუუ სად ხარ??
-სამსახურიდან სახლში მივდივარ..
-აუუ გამოდი ჩემთან რაა.
-კაიი გამივალ და სად წავიდეთ
-ჰმმ... მაგდონალდში.
-კაიი წავიდეთ ათ წუთში მანდ ვიქნები და მზად დამხვდი.
-კაიი.. ზისტად ათ წუთში მივჯდა, მეც დაბლა ჩავედი და გავექანე მისკენ და შემოვახტი.
-ისე მეხუტები გეგონებაა ერთი წელია არ გინახჯვარ.
-სამი საათი უშენოდ ჩემთვის საუკუნეაა.
-მიყვარხარ პატარავ
-სიგიჟემდეე.
-ხოო სიგიჟემდე.
მაკოცაა და მალევე წავედით მაგდონალდში. კარგად ვიქეიფეთ ვასთ-ფიდით..სახლში წასვლა არ მინდოდა და ავუტყდი წამო გავისეირნოთთქო .. ალექსანდრე ავიყოლიე და მთაწმინდაზე ავედით ,მაგრამ დაკეტილი იყო...
-აუუ წამო მაშინ ჩემსკენ პარკი რომაა იქ წავიდეთ.
-აუუ ახლა არა რაა პატარავ უკვე 11 საათია და ხვალე ადრე უნდა ავდგე, ამიტომ სახლში წაგიყვან და ხვალე გავისეირნოთ კარგიი.
-კარგიი.
სახლში მიმიყვანა კიცნით დამაჯილდოვა და წავიდა. სახლში რომ ავედი ბექა დამხვდა კოპებშეკრული.
-სად იყავი?
-ალექსანდრესთან ერთად ვიყავი მაგდონალდში.
-მერე ტელეფონზე რატომ არ მპასუხობდი.
-იმიტომ რომ სახლში დავტოვე სატენზე.
-ააააა.. კაი წადი დაიძინე ხვალე მძიმე დღე გელჯს ორ ფეხმძიმეს უნდა მოუარო.
-კაიი წავედი მე დავიძინებ და შენ წადი და მომამარაგე ალუჩით, მარწყვით,ნაყინით, მჟავე კიტრით, შოკოლადებით და ნატურალური წვენწბით.
-ხვალე სანამ წავალ მოგიტან ყველაფერს ახლა მაგრად მეძინება.
-კარგი წადი დაიძინე.
მოვემზადე და საწოლში შევწექი თუ არა ეგრევე ჩამეძინა. სიზმარში ალექსანდრე ვნახე ოთხი ბავშვით ხელში და მე მეძახდნენ, მაგრამ ვინ გაცდის სიზმრის ბოლომდე ნახვას ბექა შემივარდა და დამაწერინა ფურცელზე რეები უნდა ეყოდა გიჟივით გავარდა სახლიდან და დატვირთული დაბრუნდა. მანამდე მე პიურე და კატლეტი გავუთბე ვაჭამე და სამსახურში წავიდა.. ნიკამაც მალე მოიყვანა ნია ჩემთან ნინაც მალე ადგა დაა ორივემ ერთად დაიწყი ბუზღუნი.
-ტასოო კიტრი გაქვს?
-კი გვაქვს .
-მინდაა რა.
-ეხავე, ნინა შენ რა მოგიტანო?
-მეე ნაყინი და მარწყვი მინდა.
-კარგი.
რაც დამავალეს ყველაფერი მოვუტანე დავაპურე და ორიივე წავჯდა და დაწვა ნინა ბრქას ოთახში და ნია ჩემს ოთახში მე დივანზე ჩამოვჯექი და ტელევიზორი ჩავრთე... მოკლედ გეტყვით მთელი დღე ხან ნინას ვემსახურებოდი, ხანაც ნიას მოკლედ დამღალეს .. საღამოს მკვდარივით დამეძინა სულ დამავიწყდა ალექსანდრესთან ერთად წასვლას რომ ვაპირებდი. კარების ხმამ გამომაფხიზლა და წამოვდექი., რათა კარი გამეღო.
-მოდი ბექა.
-მარტო არ მოვსულვარ ტასუნაა.
-ამმ... აბა ვისთან ერთად ხარ?
-ასლექსანდრესთან ერთად.
-ააა ხო მოდით მერე.
-ტასო რა გჭირს?
-არ მიძინია კარგად, დავიღალე და...
-ჩემი პატარა სულ დამიღალეს ორმა ქალბატონმა.
მოვიდა და მაგრად ჩამეხუტა. სახლში შევედით და მისაღებში დავსხედით. მალე ნიკაც მოვიდა ნიას წასაყვანად , მაგრამ ნიას ისე ტკბილად ეძინა არ გავაღვიძებინე.
-ნიკა წამო ყავას დაგალევინებ.
-აუუ მასეთი ხმით ნუ მელაპარაკები თავი ფეხმძიმე მგონია.
-აუუ რა ვქნა ნიას და ნინას ასე ვესაუბრები და დავეჩვიე.
-კაი კაი წამო ყავა დამალევინე.
ოთახიდან გამოვიპარეთ და სამზარეულოში შევედი.
-ყავას დალევთ?
-კიი დავლევთ.
ყავა გავაკეთე და უკან ყავით ხელში დავბრუნდი... ალექსანდრეს გვერდით მოვკალათდი და მივეხუტე...
-ეხა მისმინეთ ნიას და ნინას მინდა სიურპრიზი გავუკეთო და ამაში თქვენ დამეხმარებით.
-ოპააა ტასოს სიურპრიზის გაკეთება უნდა ესეიგი რაღაც გრანდიოზულს უნდა ველოდოთ.
-დიახაც უნდა ელოდოთ!
-კაი მიდი დაიწყე რ გვევალება.
-მოკლედ.....
ყველაფერი ავუხსენი და საქმის კეთებეს ხვალიდან ვიწყებდით. ნიკამ ნიას გაღვიძება სცადა მაგრამ ვერ გააღვიძა ამიტომ აქ დარჩა , ალექსანდრეც დარჩა. ნიკა ნიასთან დაწვა , მე და ალექსანდრეს დივანზე დაძინება მოგვიწია. მთელი ღამე ალექსანდრეზე მიხუტებულს მეძინა. დილით ალექსანდრეს კოცნამ გამაღვიძა.
-დილამშვიდობისა პატარავ.
-დილამშვიდობისა.
-მიდი ადექი რომ ავდგე და ჩავიცვა.
-კაიი და საჭმელს ხომ შეჭამ.
-რათქმაუნდა.
-ყველაზე სწრაგად კარტოფილი და შემწვარი კვერცხი იქნება.
-კარგიი კვრეცხსაც ვჭამ და კარტოფილსაც.
-კაირგი ტკბილო.
ვაკოცე და სამზარეულოში შევედი და საჭმლის მზადება დავიწყე... საჭმელი გავამზადე და ალექსანდრეც შემოვიდა, ბექამაც მალე გაიღვიძა და შემოვიდა სამზარეულოში.
-ჩემიი ტასუნაა რაა გემრიელობები გაგიკეთებიაა
-ვიციი მოდი ჭამეე.
-ეხავეე...
მალევე შეჭამეს და წავიდნენ. ნიკას ორამდე ეძინა. უფროდიდხანსაც დაიძინებდა ნიას რომ არ გაეღვიძებინა.
-ნიკაააა ადექიი.
-მმმ.
-აუ ადექი რააა ნაყინი მომიტანეეე.
-ჰჰჰჰ...
-ადექი რააა.
-კარგი ხოოო ვდგებიი
-მმმ.. ტკბილოოო.
ბუზღუნით ადგა ნიკა და სამზარეულოში მოფუსფუსე რომ დამინახა მომეპარა და შემაშინა. იმხელაზე შევკივლე ნია და ნინა გამივარდნენ რა მოხდაო.
-ნიკა გააფრინეე??
-ნიას ხელში კიდევ კარგად ვარ.
-მე რა შუაში ვარ?
-ამაგდე მშიაოო ნაყინი მინდაო და ხომ იცი დილით ადრე თუ გამაღვიძეს ცუდ ხასიათზე ვდგები.
-ვიცი ხო, მაგრამ რა ცემი ბრალია მოშივდა დედას ბუცუცუნას.
-მამიკოსია.
-არა დედიკოსიაა და დამითმე ცხრა თვე მე უნდა ვატარო მუცლით და მისი დაბადებისას მე უნდა ვიგრძნო ტკივილი და სიხარულიც ასე რომ გააჩუმე ენა.
ხმა ვეღარ ამოიღო მივიდა აკოცა და ნაყინიც მისცა, მუცელზეც მოეფერა და მოემზადა სამსახურში წასასვლელად.
ლექსოს და მარიამის ქორწილიც მალე მოგვეპარა ნინა უკვე სამი თვის იყო, ნია კი ორის, მაგრამ ვერ ვიტვი რომ კაპასები და ამვდროულად საყვარლები არ იყვნენ. ქორწილი შესანიშნავიიააა ჯვრისწერაც მაგარია ნუ მოკლედ ყველაფერი კარგადაა. რესტორანშიც მალე მივედით.
-აუუ ტასოო გამომყევი რაა გარეთ აქ ძაან ჩახუთულობააა და აღარ შემიძლია.
-წამოდიი, ნია შენ არ წამოხვალ?
-აუუ კიი თორე გავიგუდე აქ.
გარეთ გავედით და ვსაუბრობდით. ორივეს მოფიქრებული ჰქონდა როგორ ოთახებს მოაწყობდნენ.
-აბაა ნინაჩკა აგვიღწერე პაწუას საძინებელი.
-სადა კანისფერი შპალერი, კედელზე საოჯახო ფოტოებით, პატარა კანისფერი საწოლი, ამავე ფერის კარადა , სარწეველა სკამი, ბევრიი დიდი და პატარა ფუმფულა სათამაშოები და რათქმაუნდა ხმაურიანი სათამაშოებიც ექნება. ფანჯარასთან ახლოს პატარა კარადა იდგება ზემოდან ეწყობა პამპერსები ბოთლები წყალი და სხვა.
-ოჰოოო, მაგარაი. ნია ახლა შენ აღწერე.
-მმმმ... სიმართლე გითხრათ ყოველთვის oმინდოდა განსხვავებული საძინებელი ბავშვისთვის და ამიტომ ვფიქრობ რომ ჩემს შვილს ექნება სულლ ყავისფერი ოღონდ ღიაა ყავისფერი საძინებელი შპალერი ორნამენტებით ინება, საწოლი თეთრი და პატარა, კარადაც თეთრი იქნება მაგრამ ყავისფერი ასოები ექნება ამოტვიფრული, ჩემი შვილის სახელი რათქმაუნდა, მისი ფოტოები სათამაშოები და სხვა ბევრი ნივთი იქნება მის ოთახში.
-აუუ რა კაიაა . მეც მინდა შვილიი.
-გვეყოლება კიდეც.
უკნიდან ალექსანდრე მომეპარა და მომეხუტა.
-ხოო ეგ ჩვენც ვიცით და როდის გვეღირსება??
-ამ გაზაფხულს.
ერთად ვთქვით მე და ალექსანდრემ, ამაზე ოთხივეს გაგვეცინა. დარბაზში მალე დავბრუნდით და ვიცეკვეთ კიდეც. დილით 6საათზე წავედით სახლში. საშინლად დაღლილი ვიყავი და ეგრევე დასაძინებლად წავედი, მაგრამ ვინ გაცდის.
-აუუ ტასოო მშიააა.
-ნექა სახლშია და მოგემსახუროს რაა ძაან დავიღალე.
-აუუ ბექა მომწამლავს ისეთ საჭმელს გამიკეთებს.
-აუუ რაა ეხა გაჭმევ და იცოდეე მერე ოთახში არ შემოხვალ და წუსუნს არ დაიწყებ მაჭამაეო.
-კაიი ხოო გპირდები.
ავდექი კარგოფილი შევუწვი და დასაძინებლად გავემართე. კარგა ხანს მეძინა, მაგრამ ხმაურმა გამაღვიძა და მაშინვე მისაღებში გამოვვარდი.
- რა მოხდა??
-აუუ ტასოო ლანრაკი გამიტყდა.
-ვაიმეეე ნინა გამისკდა გული მეთქი ხომ არ დავარდა და მომკლავდა კიდეც ბექა

-არაა გოგო გააფრინეე? თავს ისე ვუფრთხილდები და ისე მიფრთხილდებით მე არაფერი ცუდი არ დამემართება.
-ვაიმეე ჩემი პატარა რძალუკაააა.
-რა პატარა გოგოო 22 წლის ვარ უკვე.
-მეც მაგრამ ალექსანდრე მაინც პატარას მეძახის და ....
-კაიიაა მერეეე,, წამოდი ეხა გარეთ გავისეირნოთ.
-რაო?? რათქვი??ძ
-გავისეირნოთ.
-გააფრინე ქალო?? გარეთ ცივა და ყველაზე ცუდი შენთვის გაციებააა და ასე რომ დაეტიე სადაც ხარ.
-კაი ხოო, მაშინ მინიონებს ვუყუროთ.
-მმმ... კაიიიიი.
მინიონებიც ჩავრთეთ და გემრიელად მოვკალათდით დივანზე....


ბოდიშით რომ ვაგვიანებ ხოლმე უბრალოდ მინდოდა დიდი თავი დამედო და თან დროც შეძლებისდა გვარად როცა მაქვს ვწერ... იმედია მგეწონებათ <3 ^_^



№1  offline წევრი ალექსისი

აუუ კაია მარა არ მეყო

 


№2  offline წევრი შავგვრემანი

ალექსისი
აუუ კაია მარა არ მეყო


მადლობა და ვეცდები უფრო გავზარდო ^_^ <3 love

 


№3 სტუმარი mari

ძაან მაგარია ყოჩაღ crying crying

 


№4  offline წევრი შავგვრემანი

mari
ძაან მაგარია ყოჩაღ crying crying

`
მადლობა ძალიან ვეცადე კარგი რომ გამოსულიყო love

 


№5 სტუმარი Nati

კარგიააა ძაან❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent