შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამოცდა (დასასრული)


1-06-2016, 12:51
ავტორი Salivan
ნანახია 3 698

უკან ვიხევ იქ კი ძლიერი მტევნები მიჭერს, გვერდზე მწევს და უკან მიყენებს. მის ზურგს ავყურებ და „დედა მიშველეს“ ვჩურჩულებ. ოთახიდან კი ჩამიჩუმი არ ისმის, ეტყობა ქეთომ ბავშვები გაარიდა სიტუაციას. კიდევ კარგი.
ამ დროს კი გაცოფებული გიორგი ნიკასკენ იწევა და ბილო ხმაზე უყვირის.
-როგორ გაბედე შე ახვარო! შე არაკაცო! რა უფლებით შეეხე?! -ამ სიტყვების გაგონებისას თვალებში მიბნელდება, ნუთუ ქეთომ მაინც უთხრა. -დაგწვავ, ცოცხლად ამოგგლეჯ იმ ადგილებს. შენ რა კაცი ხარ? ჩემი შვილების დედა შეიყვარე, ჩემ ქალს სიყვარული აუხსენი და „საოცნებო“ მომავალი შეუთხზე...-გიორგი თან ყვიროდა და თან სახეში მუშტებს ურტყამდა. ნიკა თავის მხრივ თავს იცავდა და საპასუხოდ ისიც ურტყამდა. უცებ გიორგი გაჩერდ და ნიკას პერანგი ჩაბღუჯა. მისკენ მოქაჩა და ისე დაუწყო ლაპარაკი.
-შენ გგონია პირველი ხარ ვინც მის თავს მეცილება ან უკანასკნელი? იცი შენი მსგავსი არაკაცები რამდენი მიმიგუდავს აქამდე? მაგრამ არცერთის შესახებ გაუგია სალომეს. ვერც ვერასდროს გაიგებდა... ამით მას არასდროს გავანერვიულებდი. შე არაკაცო! შენ გგონია ჩემზე უკეთესად გაუფრთხილდები? ან უკეთესად დაიცავ? თუ გგონია ჩემზე მეტად შეიყვარებ??? გეკითხები შე ნაბოზ... -ხელი კრა გიორგიმ და ნიკა აივნის დივანზე დაახეთქა. ნიკამ ხელით სისხლი მოიწმინდა ცხვირ-პირიდან და მე გამომხედა იმედიანი თვალებით, რაზეც დავიბოღმე.
-მას ვკითხოთ-ჩემზე ანიშნა გიორგი თვალით და თბილად გამიღიმა.
გიორგი ადგილზე გახევდა, მერე რობოტივით შემობრუნდა და დასისხლიანებული ხელები მკლავებზე მომიჭირა. თვალებში მიყურებდა და დაუსმელ კითხვაზე გაუცემელ პასუხს ელოდა. მე კიდევ ბრაზს ძლივს ვთოკავდი. ამდენს რამეს როგორ მიმალავდა. ამხელა ტვირთს მარტო რატომ ან როგორ ატარებდა. მე რისთვის ვვარსებობდი მაშინ. მაგიჟებდა იმის გახსენება თუ რამდენს ვჩხუბობდით და როგორ ვეწინააღმდეგებოდი მის აკრძალვებს. თურმე რა ხდებოდა. მის შემყურეს გული ამიჩუყდა და თვალები ისევ ამიცრემლიანდა. ხელები ზემოთ ასწია და თმები გამიშალა, ხელი ჩამოასრიალა თმებზე და სახეზე გადავიდა. მე გაბუტული ვუყურებდი და ტირილს უკვე აღარ ვიკავებდი.
-არ გინდა პატარა-მეუბნება ოდნავი ღიმილით და შუბლს შუბლზე მაბჯენს.
-რატომ არ მეუბნებოდი?
-პატარა იყავი და იმიტომ-მიღიმის და ცხვირზე მკოცნის.
-და ახლა?
-ახლა გაიძულეს გაზრდა- სისინებს და მკვლელი მზერით თავს გვერდზე აბრუნებს.
-გიო- ვუყურებ თვალებში- აქამდე რატომ არ ჩაერიე, თუ ამდენს ხვდებოდი? -ვეკითხები ინტერესით. ის კიდევ არაფერს მეუბნება და დამნაშავე თვალებს მიმალავს.
-ჩავაბარე?-ვეკითხები გაბრაზებული.
-მიყვარხარ- მპასუხობს სახე გაბადრული-მაპატიე სალომე.
მეხვევა ცემს სახეს მის მკერდში მალავს და ისე შევყავარ ოთახში რომ ნიკას ჩემი დანახვის საშუალებას არ აძლევს. კარებს კეტავს, ფარდებს აფარებს და გულში მიკრავს. მეც ვეხვევი და ტირილს ვუმატებ.
-იცი?-უცებ იწყებს-ღმერთმა მსგავს სიტუაციაში 7 წლის უკან პირველად ჩამაყენა და მაშინ მე ძნელად მაგრამ მაინც წარმატებით დავძლიე პრობლემა. მას შემდეგა კი ალბათ გრძნობა არ გაუნელდესო და გული არ გაუცივდესო, ყოველ წელს მიწყობს მსგავს გამოცდებს და მეც ყოველ ჯერზე უფრო ძლიერად მიყვარდები შენი სისუფთავის და გულუბრყვილობის გამო. შენ ჩემი თილისმა ხარ. ჩემი ოჯახი, ჩემი წარმატება და ცხოვრებაში უდიდესი მირწევა. მოურჯულებელი და დაუმორჩილებელი მაინც ყველაზე კარგი მეუღლე ხარ, საუკეთესო დედა და საოცნებო ქალი. მიყვარხარ და უშენოდ მე ცემი მომავალი ვერ წარმომიდგენია. -მეხვევა და ლოყაზე მკოცნის.
-ღმერთო ამდენი ცხოვრებაში არ გილაპარაკია გიო- ვეუბნები გაოგნებული და გულში უფრო მჭიდროდ ვეკვრი.
-ახლა ცოტა დაისვენე, მოდუნდი. მე ბარგს ჩავალაგებ და დრესვე წავიდეთ.
-სად გიო?- ვეკითხები მის ყელში თავჩარგული და იქვე ვკოცნი, რაზეც ის წამში რეაგირებს. ხელებს ზურგიდან ქვემოთ მიასრიალებს და თეძოთი მაწვება.
-ჩვენს სახლში სალო-მეუბნება ჩურჩულით და ტუჩებზე ნაზად მკოცნის.
დ ა ს ა ს რ უ ლ ი



დიდი მადლობა ყურადღებისა და ჩემი გმირების მხარდაჭერისთვის.



№1  offline წევრი შამხათი

საინტერესო ისტორია იყო, საკმაოდ რეალური. ძალიან განვიცადე, სალომეს ადგილზე ხშირად ჩემი თავი წარმოვიდგინე და ძალიან გამიჭირდა. რთულია ასეთი გამოცდების ჩაბარება. ყველას ვუსურვებ, ისეთი სიყვარული შეეძლოთ, გამოცდების ჩაბარების საჭიროება არ ყოფილიყოს არასდროს მათ ცხოვრებაში.

 


№2  offline წევრი Salivan

ძალიან დიდი მადლობა ჩემო თბილებო ამდენი სითბოსა და მხარდაჭერისთვის. უსაზღვროდ ბენიერი ვიყავი და ვარ თქვენი კომენტარების კითხვისას. ისტორია ნამდვილად რეალური იყო და თქვენი შეხედულება და რჩევა ძალიან ბევრს ნიშნავდა ჩემთვის. გმადლობთ კიდევ ერთხელ და გპირდებით არანაკლებ საინტერესო და რეალურ ისტორიებს მომავალში. მიყვარხართ ყველანი.

 


№3 სტუმარი Ana

Dzalian momecona, veli axals

 


№4  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

Dzalian kargi dasaruli qonda

 


№5  offline წევრი Salivan

aanamaria
Dzalian kargi dasaruli qonda

მადლობა ჩემო კარგო. ვცდილობ ყველა ისტორია ერთმანეთისგან განსხვავდებოდეს, მაგრამ საბოლოოდ ლამაზად სრულდებოდეს.

 


№6 სტუმარი Guest lia

ღეალური,ცხოვრებისეული ისტორიაა.
ძალიან მომეწონა.

 


№7 სტუმარი Guest თათუ

მიყვარს ასეთი დალაგებული ისტორიები
მადლობა ავტორს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent