შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (7თავი)


3-06-2016, 11:51
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 246

-თიკო მოიცა დამელოდე. რატომ ტირი? (სანდრო)
-ყველაფერი ჩემი ბრალია.
-რაზე ამბობ ვერ ვხვდები.
-ვერ გაიგე მამამ დედას რა უთხრა? თაკოზე ზრუნავდი სულ და ჩემთვის არ გეცალაო. ჩემი ბრალია მამა რომ წავიდა.
-არა თიკო ეს შენი ბრალი არაა, ჩემი ბრალიცაა.
-არა სანდრო შენ არაფერ შუაში ხარ. მე ვარ დამნაშავე.
-არა არ ხარ დამნაშავე, მოდი ჩამეხუტე და გთხოვ არ იტირო. ყველაფერი კარგად იქნება. მე შენთან ვარ.
-დედა შეიძლება შემოვიდე?
-კი თიკო. რატომ ტირი?
-იმიტომ რომ ყველაფერი ჩემი ბრალია.
-რას გულისხმობ საყვარელო?
-მამა რომ წავიდა და მიგვატოვა ჩემი ბრალია.
-არა საყვარელო რას ამბობ შენ არაფერ შუაში ხარ.
-დედა შეიძლება მეც მოვიდე? (სანდრო)
-კი. შენ რაღატო ტირიხარ?
-იმიტომ რომ მეც დამნაშავე ვარ მამა რომ წავიდა.
-აპა ეხლა ჩუ. მომისმიეთ საყვარლებო. თქვენ არაფერ შუაში ხართ. ყველაფერი ჩემი ბრალია. თავს ტყუილად ნუ იდანაშაულებთ. ისე არც ჩემი ბრალი არაა. მამას სულ სხვა ვიღაც უყვარდა თურმე.
-რაა? გინდა თქვა რომ მამა სხვა ქალთან წავიდა? (სანდრო)
-ხო ესეა ჩემო პატარა. მაგრამ თქვენ არ ინერვიულოთ.
-ფუ რა საშინელებაა. ორი ცოლი როგორ ყავს? (თიკო)
-ხო საშინელებაა. შენ ჯერ პატარა ხარ და როცა გაიზრდები ყველაფერს გაიგებ. ეხლა კი მორჩით ტირილს და გაკვეთილები იმეცადინეთ.
-დედა ხვალ შაბათია, სკოლაა არაა და ხვალ ვიმეცადინებთ.
-კარგი აპა ეზოში ჩადით. აქ ნანა მოვა მოვა საქმე გვაქვს და უნდა ვილაპარაკოთ. არ მცალია.
-კაი დე. მიდი სანდრო გამოიცვალე და ჩავედით.
-რა მოხდა მაია ხომ მშვიდობაა? შენ რა ტირიხარ? (ნანა)
-არაა მშვიდობა ყველაფერი საშინლადაა.
-ჰე თქვი რა მოხდა თორე გამისკდა გული.
-დათო სახლიდან წავიდა.
-რაა? დათო წავიდა? მოიცა სად წავიდა?
-მეორე ცოლთან და შვილთან.
-სად გოგო? სერიოზულად ამბობ?
-ხო. დღეს ვიჩხუბეთ და თქვა რომ სხვა ცოლი ყავს, რომელიც ჩემზე მეტ ყურადღებას აქცევს. და მასთან წავიდა.
-რაა? მოიცა და ამ ყველაფრის მიზეზი რა იყო?
-მე ვიტყოდი ვინ იყო და არა რა იყო. თიკო.
-რა თიკო? თიკოს გამო? მოიცა თიკო რა შუაშია?
-დათომ თქვა თიკო არ უნდა აგეყვანა თუ არ მიხედავდნენ ნათესავები რას ჩიოდიო, მასზე ხარ გადაყოლილი რომ არაფერი მოაკლო და შუაღამეზე მოდიოდი სახლშიო. ჩემთვის არ გეცალა და სხვა ცოლი მოვიყვანეო. ის ზრუნავს ჩემზე და თან გოგო ყოლია.
-ღმერთო ჩემო მემგონი სულ გაგიჟდა ეგ კაცი.
-კი გაგიჟდა. თიკო როგორც შვილი არასოდეს მიყვარდაო. ბოლოს რომ გადიოდა სახლიდან მითხრა ეგ ბავშვი საბოლოოდ დაგღუპავს შენო.
-ასეთი უნამუსო კაცის მნახველი არ ვარ. შვილები და ცოლი მიატოვა და ვიღაც სხვა ქალთან წავიდა.
-ყველაზე მეტად იცი რაზე მეშლება ნერვები? ამ საუბარს თურმე ბავშვები უსმენდნენ. ისე მოვიდნენ ვერც გავიგეთ, და ორივე თავის თავს თვლიდა დამნაშავედ რომ დათო რომ სახლიდან წავიდა. ორივე ტიროდა. ძლივს და ვამშვიდე და ეზოში გავუშვი სათამაშოდ.
-ღმერთო ჩემო გაგიჟებული ვარ პატარა ბავშვებმა ამდენი საიდან იციან?
-არვიცი მეც გაოგნებული ვარ მაგრმ რას ვიზამ უნდა შევეგუო ამ ყველაფერს.. ნანა რაღაც მინდა გთხოვო.
-მიდი რაც გინდა მთხოვე ძვირფასო.
-ნანა მე სამუშაოს თავს ვერ დავანებებ, რომ დავანებო ბავშვები რითი ვარჩინო? ხომ იცი გვიანობმდე ვერ მოვდივარ და შეგიძლია სანდროს და თიკოს ყურადღება მიაქციო?
-დიდი სიამოვნებით მაგრამ მეც ვმუშაობ ხომ იცი?
-ნანა ძალიან გთხოვ საღამოობით მაინც არ შეგიძლია? რომ ღამე მარტო არ დავტოვო სახლში?
-კი სამი საათის შემდეგ შემიძლია მოვიდე.
-ძალიან კარგი ორამდე სკოლიდან მაინც ვერ მოდიან. საჭმელს დილით მოვუმზადებ, შენ კი გაკვეთილები ამეცადინე და მარტო არ დატოვო გთხოვ და ფულსაც მოგცემ, პრობლემა არ მაქვს.
-კარგი რა რა ფულზეა საუბარი ხომ არ გადაირიე? მე ფულს არ გამოგართმევ. თან თიკო და სანდრო ძალიან მიყვარს.
-დიდი მადლობა ნანა. შენ რომ არ მყავდე არვიცი რა მეშველებოდა, ალბათ დავიღუპებოდი.
-კარგი ძვირფასო არ ინერვიულო მე აქ ვარ და მოგეხმარები მათ გაზრდაში. ეხლა უნდა წავიდე და მერე შემოგეხმიანები.
-კარგი აბა ჰე. სანდრო, თიკო თქვენთვის ახალი ამბავი მაქვს.
-რა ამბავი დედა?
-დღეიდან ნანა დეიდა დარჩება თქვენთან სანამ მე სამსახურში ვიქნები ის იზრუნებს თქვენზე.
-აუ კაი რა დედა რად გვინდა ძიძა?
-ეხლა ჩუ. მე უკეთ ვიცი თქვენ რა გჭირდებათ.



№1  offline მოდერი Eleniko13

ეს რა არის?
ან საერთოდ,
ისტორია მარტო დიალოგი გგონია?
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent