შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც მოგარჯულებ(12)


7-06-2016, 19:22
ნანახია 3 090

მულტფილმის დასრულებისთანავე მე და ნინა დასაძინებლად წავედით. მთელი ღამე არ მეძინა ალექსანდრეზე ფიქრი მაგიჟებდა, მალე მინდოდა მას ჩემი რქმევოდა ოფიციალურად ოღონდ... მასზე ფიქრებში ჩამეძინა და სიზმარშიც კი ალექსანდრე ვნახე პატარა ბავშვებთან ერთად მე მეძახდნენ და ტიროდნენ დაგვიბრუნდი დედიკოვო. გულგახეთქილს გამეღვიძა, ექვსი საათი იყო ვეღარ დავიძინე და აივანზე გავედი და დავფიქრდი ამ სიზმარზე... მალე ტელეფონმა წკრიალი დაიწყო მარიამის სმსი დამხვდა "ტასოო მემმემემემე დედა გავხდები მალეეე" ეს რომ მომწერა სიხარული ვერ შევიკავე და შევკივლე, მალე ტელეფონზე ლექსომ დამირეკა და ახლა იმან ჩამყვირა ყურში მამიკო უნდა გავხდეო და მოკლედ სიხარული არ ცხრებოდა. ნოემბერიც დასრულდა და დაიწყო გუჟური დეკემბერი საშინელი სიცივეებიი, ნინა სახლიდან. ერ გადიოდა ბექას გაყავდა ხოლმე ექიმთან ეგეც მანქანით ნიაკო სახლში იყო და ნიკას სისხლს უშრობდა, არც მარიამი აკლებდა ლექსოს. მარტო მე და ალექსანდრე ვიყავით წყნარად. ხშირად მოდიოდა და მოჰქონდა უამრავი ტკბილეულობა და ნინას ანებივრებდა მე კიდე ვებუტებოდი მაგრამ ჩემთვის საყვარელი შოკოლადი სულ ჰქონდა ხოლმე, ნინა იმდენს ჭამდა ერთი ხუთი კილო მაინც ჰქონდა მომატებული და ამის გამო დიეტაზე დავსვი.
-აუ ტასო არ მინდა ეს დიეტა.
-აბა რა გინდა გოგო ბავშვი რომ სპილოს გავდეს რომ დაიბადება მაინცადამაინც ოთხმოცი კილო უნდა იყოს?? არ შეიძლენა ნინა არაა გაიგე ვახხ ამდენი ჭამა არ შეიძლება ავნებს ბავშვს!!
-აუუ კაიი ხოო აღარ შევჭამ ამდენს!
-ასე აჯობებს თორემ ბავშვის გაჩენა იმაზე მეტად გაგიჭირდება ვიდრე ახლა.
-რა? რას ჰქვია გამიჭირდება?
-პირველი ბავშვის დაბადება ცოტა უფრო რთულია გამოუცდელი ორსულისათვის.
-აუუ აღარ მინდა ბავშვი გადავიფიქრე იქ ტკივილებიო იქ სირთულეებიო ვსო აღარ მინდა შვილი.
-დაწყნარდი რა იყო უიმეეე ეგეთი კატასტროფა ნუ გგონია შენ მშობიარობა.
-კაი ვწყნარდებიი ვსო.
-ისე მუცელი დაგეტყო მალე ოთხი თვის გახდები, ნია სამის და მარიამი ორის გახდება რა მაგარიაა.
-ხოო მაგარიაა, აბა ნიკას, ბექას და ლექსოს კითხე რა დღეში არიან.
-ხოო ვიცი ორივეს წოლითი რეჟიმი აქვს დანიშნული და ძალიან ცოტას დადიან, რაც ცუდია იმაზე მეტი უნდა იარონ ვიდრე დადიან თორე ბავშვი მუდო იქნება.
-ჩემი შვილი მუდო ვერ იქნება მამიდა და მამიკო გააგიჟებენ და მაინც ცანცარა იქნება.
-ნუ ეხაააა სხვა რა გზააა აქედანვე უნდა შეეგუო მაგ აზრს რომ სახლში სამი გიჟი გეყოლება.
-ეჰჰ შევეგუე უკვეე.
-კაია.

ნიასთან და ნიკასთან:
ნიაკო დღითიდღე მოთხოვნადი ხდება და უკვე ნერვებს მაგლიჯავს მაგრამ მაინც სიგიჟემდე მიყვარს მის გარეშე ვერ ვიცოცხლებ ახლა ჩვენს პატარა ოჯახს კიდევ ერთი სიყვარულის ნაყოფი შეემატება და ეს უფრო მეტად ბედნიერ კაცს მხდის.
-ნიკააა.
-ხო პატარა
-აუუ პიურე მინდა.
-ტასოს ვეტყვი რომ მოვიდეს და დამეხმაროს გაკეთებაშჯ კაი.
-კაი თან ჭკუასაც დამარიგებს როგორ მოვიქცე და კაი იქნება.
-კაი პატარავ.
ხუთ წუთში ტასო აქ იყო და თავზე დამტრიალებდა და შენიშვნას მაძლევდა ასე კი არ დაჭრა ასე დაჭერიო. პიურე გავაკეთეთ და მერე ნიაკოსთან შევიდა.
-აბა ჩემი მეორე პაციენტი როგორ არის.
-რავი ნორმალურად მომენტებში მუცელი მტკივდება ხოლმე.
-ეგ ცუდია, ამიტომ გირჩევნია თავს გაუფრთხილდე და ასე თხლად არ ჩაიცვა და რაც შეიძლება მეტი იმოძრავე თორემ შენი პაწუა მუდო იქნება, კიდევ ცოტა მეტი ჭამე თორემ შენი ბავშვი ას გრამზე მეტი წონის არ იქნება და ელაპარაკე ხოლმე სიმღერებს მოასმენინე, მულტფილმებს აყურებინე ხოლმე.
-ექიმმა რომ მითხრა იწექი ხოლმეო.
-ექიმმა ისიც გითხრა სულ არ იწვე ბავშვჯ ზარმაცი და მუდო იქნებაო და შენ რა აკეთებ ოცდაოთხი საათი წევხარ!
-ანუ უნდა ვიმოძრაო, მეტჯ ვჭამო, ველაპარაკო,სიმღერებს ვასმენინო და მილტფიმებს ვაყურებინო.
-ხოო სწორედ მასე მოიქეცი.
-კარგი ეგ იოლია.
საღამოს სახლში წავიდა ნინას და ბექას უნდა მივხედოვოდ და დაგვტოვა მარტოები. ნიამ ტასოს მითითებების შესრულება დაიწყო და თითქმის ყოველდღე ბევრს ჭამდა, ელაპარაკებოდა, სიმღერებს უსმენდა და მუტფილმებს უყურებდა ჩემთან ერთად, ბავშვს მეც ველაპარაკებოდი ხოლმე და ვუყვებოდი ჩვენს ამბებს.

ლექსოსთან და მარიამთან:
-ლექსოოო.
-გისმენ
-მშია.
-რას შეჭამ?
-მჟავე კიტრს და შემწვარ კარტოფილს.
-კარგი პაწკუ.
მე კარგი კულინარი ვარ და მარიამიც მიფასებს ხოლმე ჩემს შედევრებს ხან რას მაკეთებინებს, ხან რას ... ყოველდღე სარკის წინ დგას მუცელს უყურებს ელაპარაკება სახლში სეირნობს და ბავშვს ზედმიწე ვნჯთ უხსნის სად რა დევს და როგორი ითახი ექნება. მისი ასეთი დამოკიდებულება მაგიჟებს უფრო მაყვარებს ჩემს პატარა გოგოს. მარიამს უნივერსიტეტიდან ვიცნობდი ძალიან მორცხვი გოგჯ იყო ხოლმე ხმას ვერ ამოაღებინებდი ახლა კი ენას არ აჩერებს ბევრს დადის და რომ იღლება საწოლზე ან დჯვანზე წვება ტასოს მითითებებს ასრულებს და პარალელურად ექიმთან დავდივართ ბავშვის ჯანმრთელობა რომ გავიგოთ ხოლმე. კარტოფილი და კიტრი ჭამა და მე მომიბრუნდა.
-ლექსო რა დავარქვათ ბავშვს თუ გოგო იქნება?
-შენ ხომ გადაწყვიტე.
- ვიცი მაგრამ მინდა რომ ერთად შევარჩიოთ სახელები.
-კარგი გოგოს ალბათ ანამარიას დავარმევდი.
-ანამარია მომწონს ეს სახელი და ბიჭს.
-ალბათ დიტო.
-დიტო ეს სახელიც მომწონს.
კალთაში ჩამიჯდა და მომეხუტა თავი კისერში ჩარგო და მითხრა მიყვარხარო.
მაგიჟებს ეს გოგო, ჩემჯ ნარკოტიკია და ნარკოტიკზე მეტიც კი არის. ასე გადიოდა დღებიი და თვებიი მე და მარიამს ერთი დიდი სართო სიყვარული გვქონდა ეს ერთმანეთის სიყვარული იყო, მეორე დიდი სიყვარული ჩვენი ბაჭია იყო რომელიც კერ არ დაბადებულა მაგრამ უკვე ისე მიყვარს რომ მის გარეშე წუთითაც ვერ გავძლებ...

ანასტასიასთან, ნინასთან და ბექასთან:

ყველაგერი კარგად იყო თერთმეტში ნიაკო სამი თვის გახდა, თორმეტში ნინა გახდა ოთხის... მე კიდევ ყოველდღე იმაზე ვფიქრობდი ახალ წელს რა მეჩუქებინა თითოეული მათგანისთვის.
-ალო.
-ალექსანდრე მაღაზიებში უნდა გამომყვე.
-რატომ?
-საახალწლოდ საჩუქრები მაქვს საყიდელი
-კარგი ხუთ წუთში მანდ ვარ და მზად დამხვდი.
-კარგი.
-მიყვარხარ.
-მეც.
ზუსტად ხუთ წუთში მოვიდა და მეც დაბლა ჩავედი. ათ წუთში მოლში დავბოდიალიბდი და საჩუქრწბს ვეძებდი.
-ტასო ნინას, ნიას და მარიამს რა უნდა აჩუქო?
-ორსულობის კაბები და მაიკები , იცი როგორი მაიკები ნაჭუჭში რომ ზის პატარა ბავშვი და ზედა ნაწილი მოტეხილია და ბავშვის თავი ჩანს.
-ვაუუ მაგარია, მეც მინდა.
-ოხხხ შენ არ გინდა შენთვის სხვა დროს ვიყიდი სჩუქარს.
-ბოროტო.... გამებუტა და ტუჩები საყვარლად დაბრიცა.
-კაი ხოო გიყიდი შენც ხვალე.
-კარგი ხო.
-შემირიგდი?
-კი და ბექას, ნიკას და ლექსოს რა უნდა აჩუქო??
-რწზინია ბავშვები რომ ბავშვის ჭერა ისწავლონ გაწყობს
-აუუ კიი მაგარი იქნება.
-შენ სულ გააფრინწ ხო, ალბათ საათებს ან სუნამოს ანუ უკეთესს არ გწტყვი რას შენ ნახავ.
-მმმ..კარგი.
მთელი მოლი მოვიარეთ ყველას ვუყიდე საჩუქრები გარდა ალექსანდრესი მას ხვალე უნდა ვუყიდო განსხვავებული ნივთი ანრ ამე ეგეთი.
-აუუ ამ საჩურებს რა ვუყო?? შეფუთულები კია მაგრამ ჩემთან იპოვიან და შენთან შეინახე ფლიზზზ.
-რა პრობლემააა ოღონდ ერთი პირობით.
-რა პირობით.
-მაკოცნინე.
-მმმ... კარგი.
გემრიელად მაკოცა და სახლში დამტოვა.
თვის ბოლოც მალე მოვიდა სახლი ულამაზესად მოვრთე ყველა ოთახში საახალწლო გირლიანდები და წვიმები იყო ჩამოკიდული . ყველა კარებზე ეკიდა მრგვალი გირლიანდი, ნაძვის ხესთ9 საახალწლო ირმები იდგა და ალექსანდრესგან წამოღებული საჩუქრებიც მი უწყვე ნაძვისხეს. ალექსანდრეს ყველაზე განსხვავებული საჩუქარი არა საჩუქრები ვუყიდე. ოცდაცხრაში მარიამი ორი თვის გახდა. ოცდაათში საინტერესო არაფერი იყო, აი 31 იყო მაგარი, ყველა ჩვენთან შეიკრიბა თავიაანთი საჩუქრებით. სუფრა გავაწყვეთ ათზე მანამდე ვსაუბრობდით და ძველ წელს ვატანდით ყველანაირ ტკივილს და უბედურებას, ვიხსენებდით წრსულს და ვიცინოდით, მალე გახდა თორმეტი ატყდა ბრახაბრუხი. ჩვენც ვისროლეთ დიდი სალიუტი ნაირნაირი ფერებით რომ ფეთქდება ცაში. მერე სუფრას მივუჯექით ვჭამეთ დაბპირველზე საჩუქრები გადავეცით ერთმანეთს.ნინამ რომ გასნა თავისი საჩუქარი რომელიც მე და ალექსანდრემ ვაჩუქეთ რამის ტირილი დაიწყო ნიასაც და მარიამსაც ეგეთი რეაქცია ბქონდათ.დანარჩენები ნაჩუქარი საჩუქრებიც გახსნეს ძირითადად სულ პაწუკა ბავშვის უსაყვარლესი ტანსაცმელები იყო.ბიჭებმაც დახსნეს ჩვენს მიერ ნაყიდი საჩუქრები და სამივეს მაიკები ვაჩუქეთ წარწერით cool Daddy's child . სამივეს მოეწონა მაიკები. დანარჩენების ნაყიდი საჩუქრებიც დახსნეს და ნახეს ფოტოების ჩასადები ჩარჩოები მაიკები ზედ მათივე სურათებით... ალექსანდრემაც გახსნა ჩემს მიერ ნაყიდი საჩუქრები და ამოიღო საათი, მაიკა king #1 და კიდევ ჭიქა ჩვენი ფოტოებით ეს ფოტოები მაშინ ჩნდებოდა როცა შიგ ცხელ წყალს ჩაასხამდი, დანარჩენებმა სუნამო, ჩარჩო ჩვენი ფოტოთი და ჩარჩო იყო გულის ფორმის და ძალიან ლამაზი იყო, კიდევ სუნამო იყო. მეც გავხსენი ალექსანდრეს მიერ ნაჩუქარი საჩუქარი და რამის ვიტირე... ულამაზესი საღამოს კაბა იცით როგორი იყო? სულ წითელი ტანზე მომდგარი და სადა მუხლს ოდნავ აცდენილი კაბა იყო, კიდევ იდო მაისური წარწერით Queen #1 და ლამაზი სამაჯური ჩვენი ინიციალებით ლ და ა . სხვების საჩუქრებიც გავხსენი ნინამ და ბექამ სუნამო მაჩუქეს კაროლინა ჰერერას სუნამო, ნიამ და ნიკამ ქანდაკება გოგოს და ნიჭის ქანდაკება იყო ერთმანეთზე მიხუტებულები იყვნენ, მარიამმა და ლექსომ ბევრი ვიფიქრეთ და გადავწყვიტეთ ეს გვეჩუქებინაო და რომ გავხსენი რამის ვიტირე გრძელი ფარდა იყო კედელზე ჩამოსაკიდი ზედ ჩემი და ალექსანდრეს ფოტოები იყო და ქვემოთ დიდი წარწერა ჰქონდა ნათლიას ნათლულისგანო და რამის ვიტირეე ისე გამიხარდა. ახალმა წელმა მაგრად ჩაიარა დეკემბერიც გავაცილეთ და დაიწყო იანვარი.... მთელი იანვარი საინტერესო არაფერი იყო ნია ოთხი თვის გახდა ნინა ხუთის და მარიამი სამის ნინას პაწუკამ მოძრაობაც დაიწყო და ნინას ისე უხატოდა რომ აი არ ვიცი. მთელი თებერვალი და მარტი არაფერი არ ხდებოდა. გარდა იმისა რომ ნია მარტში ნია ექვსის გახდა ნინა შვიდის და მარიამი ხუთი თვის გახდა სულყველა ბედნიერი იყო. მაისში ალექსანდრე სახლში მომადგა და მითხრა.
-მეტს ვეღარ მივითმენ და მინდა გკითხო ცოლად გამომყვები?
-რა! რათქმაუნდა გამოგყვები ... ვიკივლე და მაგრად ჩავეხუტე ვაკოცე და ცრემლებიც შევიმშრალე დაქორწინება 11 მაისს დავგეგმწთ დღეს პირველი იყო და ამიტომ ამ კვირაში ყველაფერი უნდა მოგვესწრო. მოვასწარით კიდეც....


-----
ვიცი რომ პატარააა უბრალოდ გემრიელი თავის დადება მინდა ამის მერე და ამიტომ დავდე ასეთი პატარა თავი. ბოდიშით დაგვიანებისათვის ^_^ <3



№1  offline წევრი natia-natia

Mmm sayvarlebiiii

 


№2 სტუმარი ნ.რ

მაგარია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent