შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუვიწყარი )))


8-06-2016, 19:40
ავტორი Lord-Jerry
ნანახია 1 579

ნაწილი 1

<<დაუვიწყარი>>


^გაიღვიძე !!
- რატო ტოო რამოხდა :/
^რა რატო ბიჭო გავიგე გუშინ რაც გააკეთე
- მერე ??
^მერე და ადექი დროზე წავედით ყვავილებს გზაში ვიყიდით
- რაგინდა შენ ბიჭო ვერგავიგე
^როგორ თუ რამინდა ტოო :/ ბევრი ელოდება თუ როდისდაკარგავ შენ იმგოგოს და მეკითხები რამინდა?? არდავუშვებ რო ის სხვასთან წავიდეს როგორც შენ ხარ ჩემთვის ძმასავით ისიც ისევეა დასავით !!! არდავუშვებ რო ვიღაც უცხოსთან დავინახო ჩემიდაიკო ... დროზე ადგააა !!!!!
- კარგიხოო მაგრამ არვიცი რავუთხრაა (( ძაან გამიბრაზდაა და არამგონია მაპატიოოს
^წამოდი ბიჭოდროზე ყველაფერი მოგვაარდება ხოიცი იმას როგორც უყვარხარ შანსი არაარო ასე უბრალოდ დაგივიწყოს !! ბავშვობიდან ვიცნობ და ვიცი როგორიცაა ერთხელ თუ მართლა შეიყვარა ის მთელიცხოვრება ეყვარება და ემახსოვრება <3 ამიტომ გირჩევ არატკინო გული თორე ხოიცი მის გამო კაცსაც კი მოვკლავ და თუ სიცოცხლე გინდა მაშინ ჯობია ახლავე აეგდო ჩაიცვა და წამომყვე მასთან !!!!!!!!!!!!
- კარგიი ((( წამოგყვებიი !! მაგრად მიყვარს მეე იის ... და იცოდე ვერ გადავიტან მასთან დაშორებას ბიჭოოოო გაიგე ? ? ??!?!?!?! ((((((( <3 <3 მისგამო სიცოცხლესაც კიგავწირავ ბიჭოო !! არვიცი რაა ... არმაპატიებს :/ ასემგონია რატომღაც ძაან ვაწყენინე და ძაან ვნანობ ახლა ყველაფერს რაც გუშინ გავაკეთეც .
^ხოოდა მასე ბიჭოო დროზე აბარგდი და წავედით ... მოიცა მოტოს გასაღები დამრჩა მანდ მომაწოდე ))
- კარგი წამო კარგიიი ( ღმერთო იმედია მაპატიებს <3 ჩემი გოგო)
... ... ...
...
... ...
^ გადაეთრიე ყვავილები იყიდე ! შე შტერო მიდი დროზე თორე ფეხით მოგიწევს წამოსვლა !!!
- ჰო კაი რადაგემართა , აი მივდივარ უკვე ხოხედავ :O
^ხოოდა მალე ქენი ჯობია !! ის გოგო არ დაგველოდება , ნახევარ საათში აეროპორტისკენ დაიძვრება ერთ საათში კი სამუდამოდ დაგტოვებს :/ !!! მალე მიდი !!
- რაა ???! სად მიდის?? მართლა მასეა??? ვაიიიმეეე !! მოვკლავ მაგააას !! არსადაც არ წავა ეგ დამპალიიი !! :/ ^ <3 3-6 წამშიაქვარ
1 ... 2 ... 3 ... 4 ... 5 ... 6 ...
^ ჰო კი აი უკვე აქხარ -_- დროზე ბიჭოოო !!!!!
- მოვედი მოვედიი ჰოკაი თაიგულია??? მიდიი წავიდეეთ ჩქარა
^თაიგული კარგია მაგრამ მთარავი ისარის თუ რასეტყვი ახლა მასთან რომივალთ , ხოიცი ძაან ნაწყენია შენზე და აი ვაფშე ყველაზე მაგარი სიტყვებით შეგეძლებამხოლოდ მისი გულისთავიდან მოგება და იცოდე ბიჭო ცრემლი თუწამოუვიდა ჩაეხუტე !!! და უთხარი რო უკვე ყველაფერი კარგადაა !! გასაგებიაა??
- კი კიი ყველაფერი ძალიან კარგად გავიგე და მოდი მალე სიჩქარეს მოუმატე მინდა მალე ვნახოო რაცშეიძლება მალეე !! <3
^დაწყნარდი ბიჭო დრო საკმარისად გვაქვს შენ მთავარია იმაზე იფიქრო თუ რასეტყვი რო შეხვდებიი ხოიცი მარტივი არიქნებაა შენი შეცდომის გამოსწორებაა !!!
- კარგი ხოო !! გავიგე რო შეცდომა დავუშვი !! გავიგე რო არუნდა მეკოცნა იმგოგოსთვის მაგრამ ეს ჩემიბრალი არიყოო (((( მე ეს არმინდოდაა !! არმინდოდა ჩემიპატარისთვის გული გამეტეხაა ეს უბრალოდ ასემოხდაა მან ძალიან ცუდ დროს შემოაღო კარებიი და ასევე ცუდ დროს დახუჭა თვალები ვცდილობდი იმ სულელი გოგოს მოშორებას მაგრამ მან ეს ვერ შეამჩნია მან მხოლოდ ის დაინახა რისი დანახვაც უნდოდა მან არ მომისმინა და ამისგამო ახლა ორივეს გულიგვაქვს გატეხილი . მე არმინდოდა მისთვის მეკოცნა :/ ის თვითონ მომვარდა !!! და აი მაშინ შემოაღო მან კარიი :/ აი სწორედ მაშინ დამთავრდა ეს ყველაფერი ... მე სულ რაღაც 20 წლის ვარ და აქედან 10 წელი მის სიყვარულში გავატარე და არმესმის რატომ იფიქრა რომ მისთვის ღალატსვაპირებდი მე უბრალოდ ცუდ დროს მოვხვდი ცუდ ადგილას ცუდ სიტუაციაში ;/ მეტიარაფერი არმომხდარა მის თავს ვფიცავარ აი ეს არის სინამდვილე რომელიც ჩემსცხოვრებას არესმის და ვფიქრობ არცუნდა რომ გაიგოს ეეს !!! <3 <3 მე ისევ მაგრად მიყვარს იიის ამ 10 წლის განმავლობაშიიი ყოველდღე უფროდა უფრო მეტად მიყვარდებოდაა და კვლავ ასე გავაგრძელებ მთელი ცხოვრების განმავლობაშიიი მასთან რომცარ ვიყოო მას მაინც ვერასოდეს დავივიწყეებ რადგან მის მიმართ ჩემი ეს გრძნობა არის რაღაც სასწაული დაუვიწყარი აღმაფრთოვანებელლიიი ჩემი სიამაყე და ჩემი ყველაფერი რაა ისარის ის ვინც მე საკუთარ თავზე მეტად მიყვარს ის არის ის ვისაც ყველაზე მეტად ვაფასებ ის არის ის ვისაც მე ჩემს ოცნებებში ვაღმერთებ ის არის ჩემი ყველაფერი .....

(რამდენიმე სიტყვაა რომელიც შეიძლება არგესიამოვნოთ და ბოდიშით ამისთვის )

By : „ Jerry - ვირთხა "



№1  offline წევრი მოლურჯო

აქ რახდება?
გული გამისკდა რომ შემოვედი
გრამატიკულ შეცდომებს საერთოდ როგორ უნდა მივაქციო ყურადღება?
ამდენი ფრჩხილები
ამდენი ძახილის ნიშნები
ამდენი ვითომ ემოციები
ამდენი კითხვის ნიშანი
რად უნდა?!
საშინელებაა უბრალოდ
რა ვთქვა არ ვიცი ნამდვილად
რამე გსმენია გრამატიკაზე?
ეს ისტორიაა?!
გავგიჟდი
--------------------
მარიამი

 


№2  offline წევრი Anna Gard

-_-;
<3;
(((;
:/;
:O;
^^;
))). -ეს რაებია? აჯობებს თუ მსგავს 'სმაილის' აღმნიშვნელ რაღაცებს აღარ დაწერ.
არც ეს ზედმეტი: იიიიიიი, ეეეეეეეე, ააააააა და სხვ. საჭირო არ არის. (იმედია, არ გეწყინება, ეს არ მინდა)
ანუ ცოტა დასახვეწია. გააგრძელე აუცილებლად. love
წარმატებები <3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent