შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული და ტკივილი (14თავი)


11-06-2016, 13:56
ავტორი ♥love love♥
ნანახია 2 090

-რაიყო სანდრო რა გჭირს? რა სახე გაქვს? სიყვარულის ასახსნელად მიდიხარ და ბედნიერი უნდა იყო შენ კი ცხვირ-პირი ჩამოგტირის.
-არა რა ცხვირ-პირი ჩამომტირის? უბრალოდ ცოტას ვნერვიულობ, არვიცი რას მეტყვის.
-კარგი რა არ ინერვიულო, ნუ გეშინია ყველაფერი კარგად იქნება. აი მომწერა სახლში ვარო. იცოდე გაიღიმე თორე მოგკლავ.
-ვეთანხმები თიკოს. რაიყო რა გეშინია ამხელა კაცს ვა? (ნიკა)
-შენ რა მოჩვენებასავით დადიხარ? გული გამიხეთქე (თიკო)
-კარგი ბოდიში სიხარულო აწი აღარ შეგაშინებ.
-ნიკა მე შენი სიხარული არ ვარ. ხომ იცი რომ მე შენ არ მიყვარხარ?
-ვიცი მაგრამ მე მიყვარხარ და საბოლოოდ ჩემი იქნები.
-ვაიმე. კარგი ბავშვებო მოვედით და მე აქ დავრჩები და თქვენ წადით.
-კაი რა თიკო წამო რა გთხოვ (სანდრო)
-არა რა რაღაც შეუძლოდ ვარ და დავრჩები. თან ნინიმ რომ დამინახოს ეწყინება რატომ არ მითხარიო. არმინდა მეგობარი დავკარგო. თქვენ წადით და მე აქ დაგელოდებით.
-კარგი თიკო შენი საქმის შენ იცი, მე არ დაგაძალებ
-ისე სანდრო მეც დავრჩები თიკოსთან რა.
-მოიცა შენ რაღატო არ მოდიხარ?
-რავი სანდრო ესენი გაგყვებიან მე ვერ ვარ დღეს ხასიათზე პროსტო შენ ვერ გაგიტეხე ხათრი (თვალით ანიშნა რომ თიკოსთან უნდოდა ყოფნა)
-კარგი მიდი. თქვენ მაინც წამოდით ბიჭო.
-ნიკა რატომ დარჩი რატო არ წაყევი სანდროს?
-რავი არ ვარ ხასიათზე შენს მსგავსად და დარჩენა გადავწყვიტე.
-აჰა გასაგებია, არც მე ვარ ხასიათზე.
-თიკო შეიძლება რაღაც გკითხო?
-გააჩნია რა უნდა მკითხო. კარგი მიდი მკითხე.
-შეგიძლია მითხრა ვინ გიყვარს? ძალიან გთხოვ.
-ნიკა მაპატიე მაგრამ მაგას ვერ გეტყვი, იმიტომ რომ არავინ იცის და არც მინდა ვინმემ გაიგოს.
-რატომ ვინ არის ასეთი პიროვნება მე ვიცნობ?
-ისეთი არავინ, უბრალოდ არ მინდა გაიგოს იმიტომ რომ მას სხვა უყვარს. შენ კი იცნობ.
-მე ვიცნობ ესეიგი ჩემი მეგობარია, შენ გიყვარს მაგრამ არ გინდა გაიგოს იმიტომ რომ მას სხვა უყვარს, ძალიან ბევრი ფაქტი მაქვს და შეიძლება გაგება ვინ არის.
-ეგრე იძახის სანდრო და ვრ მიხვდა და თუ შენ მიხვდები ძეგლს დაგიდგამ.
-სანდრო სულელია და ვერ ხვდება მე კი უკვე ვხვდები ვინ შეიძლება იყოს. ნეტა რა ქნეს იმ სულელებმა?-ნინი მე შენ ძალიან მიყვარხარ (სანდრო)
-მოიცა ეს სანდრო? მგონი ეს ბავშვი გაგიჟდა. დედა მე ქვემოთ მივდივარ. სანდრო რას ნიშნავს ეს?
-ნინი მე შენ ძალიან მიყვარხარ თან დიდი ხანია. ოდესმე ხომ უნდა გამემხილა და დღეს გადავწყვიტე მეთქვა.
-მე რა იდფიქრე რომ მეც მიყვარდი? მე შენ არც მიყვარხარ და არც შეგიყვარებ. შენ ჩემი საუკეთესო მეგობრის ძმა ხარ და როგორც საკუთარ ძმასთან ისე ვარ შენთან.
-ნინი ეხლა აღელვებულიხარ მაგრამ გთხოვ დაფიქრდი, ვიცი რომ შენც მოგწონვარ და გთხოვ გულნატკენს ნუ დამტოვებ.
-სანდრო არ მიყვარხარ და რა ვქნა? და საერთოდ ასეთ სისულელეებს ვერ ვიტან ბავშვები ხომ არ ვართ?
-არა ნინო რა შუაშია აქ ბავშვობა და არც ვარ ბავშვი, უბრალოდ მიყვარხარ და ხომ უნდა მეთქვა? ეხლა აღელვებული ხარ და რომ დაწყნარდები მიხვდები რომ შენც მოგწონვარ. მინდა სულ ერთად ვიყოთ. არასოდეს მიგატოვებ.
-სანდრო მართლა გეთანხმები რომ აღელვებული ვარ, მაგრამ იმაში დარწმუნებული ვარ რომ არ მიყვარხარ. თიკოს კიდე ხმას არ გავცემ იმიტომ რომ იცოდა ეს ყველაფერი და არ მითხრა, მიტომ მომწერა სად ხარო.
-არა ნინი თიკომ არაფერი იცის, უბრალოდ თელი დღეა მოწყენილია და სახლში ზის და შეიძლება მიტომ მოგწერა შენი ნახვა უნდოდა. მან არაფერი ცის მაგრამ ემ შენ ძალიან მიყვარხარ და გთხოვ შენც იგივეთი მიპასუხე.
-სანდრო ბოლოჯერ გიხსნი არ მიყვარხარ საკუთარი ძმასავით გიყურებ და ვერ წარმომიდგენია როგორ უნდა იყო ჩემი შეყვარებული. ვერასოდეს შეგიყვარებ ეხლა კი წადი.
-კარგი ნინი, მაგრამ დაფიქრდი ამ ყველაფერზე იქნებ შემიყვარო. არ ვარ ცუდი პიროვნება.
-ვაიმე სანდრო ვერ შეგიყვარებ არ მინდა იმიტომ რომ მე სულ სხვა პიროვნება მიყვარს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent