შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალექსადნრე (1 თავი )


17-06-2016, 00:27
ავტორი Peoplefallformysmile
ნანახია 2 605

ჩვენს სულში ვერავითარ შემთხვევაში ვერ გაიღვიძებს ვინმე სხვა ადამიანი, რომლის არსებობაზედაც არაფერი ვიცოდით. ცხოვრება ნელ- ნელა დაბადებას ნიშნავს. მეტისმეტად მარტივი ამბავი იქნებოდა მზამზარეული სულის მიღება საჩუქრად. ისევ სიცარიელე,ისევ წუხილი,ისევ კოშმარები.
ისევ გაოფლილმა გამოიღვიძა და თვალების აქეთ-იქით ცეცებას მოჰყვა ლეა , ისევ მისი კოშმარი რომელიც უკვე თვეებია არ ასვენებს: მამაკაცის შავი თვალები რომლებიც სასწაულად იზიდავენ და ამავდროულად ძალიან აშინებენ,შემდეგ ცეცხლი,ყვირილი და გამოღვიძება.
თითქმის ყველა დღე ერთმანეთს ჰგავდა,დილით ჩაი ლიმნით და უნივერსისტეტში თავპირის მტვრევით გაგცევა ყურადღებით მოსმენა,საღამოს სახლში დაბრუნება სადაც მისი ერთგული კატა კასი ელოდება და გვიანობამდე ესკიზების შექმნა. ეს იყო და ეს,არაფერი იცვლებოდა სანამ აუდიტორიაში ახალმა სტუდენტმა არ შემოაბიჯა.მაშინვე მიიქცია ლეას ყურადღება,რაც ძალიან იშვიათად ხდება.რითი?ალბათ იმით ,რომერთანეთს ძალიან ჰგავდნენ,შეხედავდით და მაშინვე მიხვდებოდით ამას.
ერთანეთი არ გაუცვნიათ,რატომღაც ინტერესი არცერთმა გამოიჩინა.
--ლეა--
დროა რაღაც შევცვალო ჩემს ცხოვრებაში,მომბეზრდა ერთიდაიგივე,არც მეგობრები,არც შეყვარებბული,არაფერი ახალი. თვისთვის ლაპარაკობდა და საძინებელ ოთახში ნერვიულად დააბიჯებდა.. გადაწვიტა საშოპინგოდ წასულიყო,გაემზადა და სავაჭრო ცენტრს მიაშურა. ტანსაცმლის უმეტესობა ძირითვად შავი ფერის ჰქონდა , ახლა კი გადაწყვიტა ფერადოვნება მიენიჭებინა მისი გარდერობისთვის და რმდენიმე კუბოკრული ფერადი საროჩკა იყიდა,ისევ სპორტულებიდა თვისუფალი სტილის ტანსაცმელი იყიდა,'ნავაჭრით' გადაღლილი დაბრუნდა სახლში და იქვე მიყარა ტანსაცმელი და ჩაეძინა. კარზე ზარის ხმამ გამოაღვიძა,ძალიან გაუკვირდა თუმცა მაინც ადგა,მთქნარებით წავიდა,გააღო კარი და გაკვირვებული მიაჩერდა დაუპატიჟებელ სტუმარს.გაგიკვირდებათ და ეს ალექსანდრე იყო, ლეას ცხოვრების სიახლე ,რომლის შესახებ თვითონაც არ იცოდა.
--ალექსანდრე--
აუდიტორიაში შევედი თუ არა ყურადღება იმ მწვანეთმიანმა გოგონამ მიიქცია კუთხეში რომ იჯდა და ხატავდა,ვერ ვიტყვი ლამაზი იყო თქო მაგრამ ჰქონდა რაღაც რითაც მიმიზიდა.არასდროს ვყოფილვარ გოგოების ხამი და 'ბაბნიკი' ბიჭი მაგრამ სურვილი გამიჩნდა გამეცნო და მის შსახებ ყველაფერი გამეგო,მისი სულის თითოელუი კუნჭულის კარი გამეღო და შიგნით შემეხედა,სიყვარული მიმენიჭებინა. მოიცა,მოიცა რაა? სიყვარული, არაა ეს მე არ ვყოფილვარ, ასე მალე? ერთი ნახვით,არ გამოვა,თავიდან უნდა ამოვიგდო ეს გოგონა.
ლექციებმა ისე ჩაიარა ვერც კი შეამჩნია როგორ გავიდა ყველა აუდიტორიიდან,მათ შორის ლეაც და სახლისკენ წავიდა. როცა გამოფხიზლდა უკვე გვიანი იყო,ლეა იქ აღარ იყო. მაშინვე ადგა,გადაწყვიტა მოეძებნა,მაგრამ მან მისი სახელიც კი არ იცოდა,თმცა მაინც არ გასჭირვებია მისი მოძებნა,სახლის მისამართიც გაიგოდა ურცხვად მიადგა სახლის კარს,ზარი დარეკა და მოთმინებით დაელოდა როდის გაუღებდა სასურველი მასპინძელი კარს.მანაც არ დააყოვნა და კარი.ალექსანდრე ჩუმად იდგა და ეღიმებოა როგორ მიშტერებოდა ლეა მას და არც ფიქრობდა რომ რამე ეთქვა.ბოლოდ ისე გოგონა მოეგო გონს და ჰკითხა:
-რა გნებავთ?(ლეა)
- ბოტანიკურ ბაღში წამოხვალ?(ალექსანდრე)
-რაა,და ვინ ხარ მაგას რომ მთხოვ?
-ეგ სულ დამავიწყდა,გამარჯობა მე ალექსანდრე ვარ :დ ახლა მითხარი,წამოხვალ?
-კი,წამოვალ დამელოდე. ოთახში ავიდა და სწრაფად გამოიცვალა ,თავისი ჩნთაც აიღო სადაც ყოველთვის ჰქონდა სახატავი მასალა. და ჩავიდა.რატომ დასთანხმდა წასვლაზე ადამიანს რომელსაც არც კი იცნობს? თვითნაც არ იცის...


გამარჯობა,მე თათია ვარ. პირველად ვწერ მოთხრობას და არ ვიცი რა გამოვიდა. იმედი მაქვს ვინმე წაიკითხავს და თავის აზრს და შენიშვნებს დააფიქსირებს. ვეცდები გამოვასწორო.



№1  offline წევრი isterichka123

კაია გაგრდზელე

 


№2  offline წევრი aNuGi

კარგია, გააგრძელე <3
ეს სიცილის სმაილები აღარ დაწერო ხოლმე და ფრჩხილებშიც ადამიანის სახელები, ეცადე სხვანაირად გამოხატო, თანაც როდესაც ორი ადამიანი ლაპარაკობს ადვილი გასარჩევი იქნება რომელი რას ამბობს :)))
--------------------
"love only comes once. it's moves like the sea. but it's always the same" - twice born

 


№3  offline წევრი Peoplefallformysmile

aNuGi
კარგია, გააგრძელე <3
ეს სიცილის სმაილები აღარ დაწერო ხოლმე და ფრჩხილებშიც ადამიანის სახელები, ეცადე სხვანაირად გამოხატო, თანაც როდესაც ორი ადამიანი ლაპარაკობს ადვილი გასარჩევი იქნება რომელი რას ამბობს :)))

მადლობა , აუცილებლად გავითვალისწინებ .

isterichka123
კაია გაგრდზელე

მადლობა .

 


№4  offline წევრი მოლურჯო

პროგრესს ველოდები!!
ეს იყო სრული საშინელება მაგრამ
პირველად უარესად ვწერდი
--------------------
მარიამი

 


№5  offline წევრი Peoplefallformysmile

სევდიანი გიჟი
პროგრესს ველოდები!!
ეს იყო სრული საშინელება მაგრამ
პირველად უარესად ვწერდი

როგორი პირდაპირი ხარ :დ რავიცი ვნახოთ რა იქნება მეორე თავი , მე ისიც საშნეელება მგონია .

 


№6  offline წევრი მოლურჯო

Peoplefallformysmile
სევდიანი გიჟი
პროგრესს ველოდები!!
ეს იყო სრული საშინელება მაგრამ
პირველად უარესად ვწერდი

როგორი პირდაპირი ხარ :დ რავიცი ვნახოთ რა იქნება მეორე თავი , მე ისიც საშნეელება მგონია .

არაუშავს მთავარია წერა ისწავლო
ყველა თავიდან კარგად ვერ წერს
სწავლობენ
--------------------
მარიამი

 


№7  offline წევრი Peoplefallformysmile

სევდიანი გიჟი
Peoplefallformysmile
სევდიანი გიჟი
პროგრესს ველოდები!!
ეს იყო სრული საშინელება მაგრამ
პირველად უარესად ვწერდი

როგორი პირდაპირი ხარ :დ რავიცი ვნახოთ რა იქნება მეორე თავი , მე ისიც საშნეელება მგონია .

არაუშავს მთავარია წერა ისწავლო
ყველა თავიდან კარგად ვერ წერს
სწავლობენ

მართალი ხარ . ისტორიებს არა მარა ჩანახატები მაქვს. და მინდა ისტორიების წერაც ვისწავლო .

 


№8  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

Gaagrdzele imedi maqvs kargi gamova

 


№9  offline წევრი ალექსისი

კარგია მაგრამ მეტიც შეიძლება წარმატებები:):)

 


№10  offline წევრი Peoplefallformysmile

ანალიტიკოსი
ნორმალური იყო.
იყო ზოგან არასწორად დასმული წერტილ-მძიმე.
და_ს წინ წერტილი შევამჩნიე და ვიმედოვნებ მექანიკური შეცდომა იყო.
იყო კიდევ რაღაც გრამატიკული შეცდომები.
ზოგიერთი სიტყვა მახვილებში გქონდა ჩასმული და ვერ გავიგე რატომ ბრჭყალების ფუნქციას ასრულებდა თუ რა იყო ვერ მივხვდი.
დიალოგებთან სახელები რომ გქონდა ჩაწერილი ფრჩხილებში მოაშორე.

პ.ს წარმატებები.

მომწონს ასეთი შენიშვნები.მადლობა ჰო ზოგი მექანიკურიი შეცდომა იყო . მეორე თავში ვეცადე გამომესწორებინა , არვიცი რამდენად გამოვიდა .

ალექსისი
კარგია მაგრამ მეტიც შეიძლება წარმატებები:):)

ვნახოთ ვნახოთ , მეორე თავი რომ დაიდე როგორინიქნება,არვიცი როგორიბგამომივიდა . მადლობა .

ანი ანი
Gaagrdzele imedi maqvs kargi gamova

მეც მაგის იმედი მაქვს

 


№11  offline მოდერი sameone crazy girl

ალექსანდრე - ამ სახელზე ჭკუა მეკეტება . ისტორიების ნახევარში ამ სახელს ვიყენებ ისე მიყვარს და ახლაც რომ დავინახე რო არ წამეკიტხა მოვკვდებოდი. პატარა თავი იყო, მივხვდი რომ პირველი სიტორია იქნებოდა . შენიშნები უკვე გააკეთეს და მე მხოლოდ იმას გეტყვი თუ არ მიწყენ რომ ფრჩხილებშიც არ გინდა სახელების მითითება. ეგ პრობლემა მეც მქონდა და კარგა ხანს ვერ გამოვასწორე. ეცადე და ერთს თუ დაუჭერ მუღამს მერე ძალიან მაგრად დაწერ . პირველი თავისთვის კარგი იყო მართლა.
წარმატებები ,ბოდიში ბევრი თუ ვილაპარაკე და თავი მოგაბეზრე

 


№12  offline წევრი Peoplefallformysmile

sameone crazy girl
ალექსანდრე - ამ სახელზე ჭკუა მეკეტება . ისტორიების ნახევარში ამ სახელს ვიყენებ ისე მიყვარს და ახლაც რომ დავინახე რო არ წამეკიტხა მოვკვდებოდი. პატარა თავი იყო, მივხვდი რომ პირველი სიტორია იქნებოდა . შენიშნები უკვე გააკეთეს და მე მხოლოდ იმას გეტყვი თუ არ მიწყენ რომ ფრჩხილებშიც არ გინდა სახელების მითითება. ეგ პრობლემა მეც მქონდა და კარგა ხანს ვერ გამოვასწორე. ეცადე და ერთს თუ დაუჭერ მუღამს მერე ძალიან მაგრად დაწერ . პირველი თავისთვის კარგი იყო მართლა.
წარმატებები ,ბოდიში ბევრი თუ ვილაპარაკე და თავი მოგაბეზრე

ვაიმე არა რას ამბობ , პირიქით ძალიან გამახარე . ჰო მეც ძალიან მიყვარს სახელი ალექსანდრე.ოჯახშიც სამ თაობას ალექსანდრე ჰქვია მგონი :დდდ ; ჰო პირველად დავწერე მოთხრობა და ბევრი შეცდომა მაქ მაგას მეც ვხვდები.თუმცა ვცდილობ იქნებ გამომივიდეს რამე მაინც . ძალიან რთულია დიდი თავების წერა >_< იდეაში ბევრი რაღც მაქვს მაგრამ გადმოცემა მიჭირს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent