შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მესხები (12)


22-06-2016, 10:05
ავტორი (((end)))
ნანახია 2 181

დილას მარიამი და სალი დაგვადგნენ თავზე.
-რა იყოთ ხალხნო,რამ გაგაგიჟათ (ელენე)
-აუფ, ეს ვინმეს გაგიჟებაზე რო ლაპარაკობს ნახე რა (მარიამი)
ელენეს ტელეფონმა დარეკა,გვერძე ოთახში გავიდა და უპასუხა. მანამდე ჩვენ დილის პროცედურები ჩავიტარეთ და დაველოდეთ ელენეს გამოსვლას. აჰა ისიც გამოვიდა.
-ჰმ მოყევი ახლა ვინაა (მე)
-გოგო გახსოვს გუშინ რო გითხარით ერთი ფეხბურთელი მეგობარი ჩამომდისთქო,ხოდა ჩამოსულა უკვე და გვეპატიჟება კაფეში,წავიდეთ ხო ? (ელენე)
-მმ, კარგი წავიდეთ (ლიკა)
-ხო წავიდეთ, მეც მაგრა მაინტერსებს ჩვენი მომავალი სი (მე)
სიძე უნდა მეთქვა,მაგრამ მივხვდი რომ სალიც აქ იყო და გვისმენდა.
-ხო, ხო ჩვენი მომავალი სილამაზე მაინტერესებს როგორ გაამართლებს ჩვენს მომავალ კარიერაში (მე)
რაღაც სისულელე ვთქვი,სალის გარდა ყველა მიხვდა რაც მოხდა.
მოკლე შავი შორტები,შავი ადიდასის ტოპი და ფეხზე რათქმაუნდა შავი კეტები. თმა უბრალოდ დავივარცხნე და გავიშალე. სალის დიდი ძალისხმევის შემდეგ შავი,გრძელი გაშლილი კაბა,თეთრი ტოპი და კეტები ჩაიცვა, ულამაზესი იყო. მარიამმა მუხლებზე დახეული ჯინსი და წარწერიანი ცისფერი მაისური,ლიკამ შავი კომბინიზონი და კეტები ,ხოლო ელენემ მოკლე სამხედრო შორტები,ტოპი და კეტები მოირგო. ის კაფე ჩვენს სახლთან ახლოს იყო,ამიტომ ფეხით წასვლა ვამჯობინეთ.

***********სალისთან*********
არ ვიცი რატომ,მაგრამ გოგოები ძალიან ღელავდნენ რაღაცაზე,თან პირველი მე ჩამაცვეს,რაღაცნაირად იყვნენ. კაფეში შევედით,ელენე ცისფერთვალება,კულულა ქერათმაინი ბიჭისკენ. ალბათ ეს მისი მეგობარია. ელენემ გაგვაცნო, ძალიან საყვარელი იყო,თვალს ვერ ვწყვეტდი, თვითონაც შემომხედა,ღმერთო, სალი გაიხედე დროზე, მეუბნებოდა შინაგანი მე 1 და მე 2 კი მთხოვდა მეყურებინა მისთვის. ცოტახანში წამოვედით, ისევ ფეხით ვსეირნობდით. ღმერთო ხვალ ხომ ჩემი დაბადების დღეა,უფროსწორედ კატოსი და ჩემი,4 ივლისია ხვალ,აუუ რამაგარია,ნეტა კატოს თუ ახსოვს.


**************კატოსთან****************
ხვალ ჩემი და სალის დაბიდუბია,ალბათ არავის ახსოვოს, არაუშავს, ხვალ კულბში წავალთ და ეგაა,ტორტიც მექნება, სხვა არაფერი მინდა. მარიამი და ელენე გამწარებულნი ტელეფონში იქექებოდნენ. ლიკა და სალი ლაპარაკობდნენ,მე კიდე მათ ვუსმენდი.
-აბა დღეს ვის უნდა გართობა (ელენე)
-რა ხდება ? (მე)
-რადა გოგო ჩვენი კლასელი, სტეფნაძე, ეგ მწერს ეხლა, დღეს თურმე ღამის ფართს აწყობს,სასმელები და ვაბშე ყველაფერიო,გვპატიჟებს,გამიხარდება თუ მოხვალთო და მეგობრებიც თუ გინდათ წამოიყვანეთო,რაც ბევრი მით უკეთესიო (მარიამი)
-ხოდა წავიდეთ რა (მე)
-აუ კარგი რა მაგას ჯობია მათემატიკამ არდადეგებზე რაც მოგვცა იმის დაწერა (ლიკა)
-აუ ლიკ არცერთ ფართზე შენ არ ხარ ნამყოფი,კაი რა წამო, იზოლდას დ***აც არ მოვ**ან (ელენე)
-კარგი ხო (ლიკა)
-სალი ხო მოდიხარ (მე)
-გოგო ვერა ვახოს უნდაა შევხვდე (სალი)
-რაააა ? უკვეე ?(მე,ლიკა,მარიამი,ელენე):დ
-ხოო,ნომერი მქონია და მომწერა,წამო სადმე გავიდეთო (სალი)
-კაი, კაი სიხა, მიდი წადი,ოღონდ მერე აქ მოხვალ თუ წახვალ სახლში ? (მე)
-არა კატუს უნდა წავიდე,სულ აქ ხო არ ვიქნები (სალი)
-კარგი მაშინ (ლიკა)
რადგან ყველას მოგვწონდა ჩვენი ჩაცმულობა,აღარ გამოვიცვალეთ. 2 საათში უკვე ბორჯომის გზას ვიყავით,ქეთო სტეფნაძის 4 სართულიანი სახლისკენ მივიწევიდით გოგოები, ჩვენი ბიჭებიანა :დ
-ვააა გოგოებო (ქეთო )
-ქეთ (მე)
-წამო,წამო ნახე რა მაგარია,ყველა აქ არის,თუ გინდათ აუზიც გამოიყენეთ გასართობად,საცურაო კოსტიუმებს გათხოვებთ (ქეთო)
რადგან 12 საათზე ცოტა ნორმალური ხალხი ჩითავდა,ანუ ისეთები რომლებიც არ არწყევენ აუზში,ან არ ასხმევენ სასმელს, გადავწყვიტე მებანავა.
-აუ მე მინდა (მე)
-აუ მეც (ელენე)
-ისე არც მე ვიტყოდი უარს (მარიამი)
-მე არ მინდა (ლიკა)
-აუ ხო ეს შანსი არაა ჩამოვიდეს (ქეთო)
მე შავი კოსტიუმი მოვირგე,მარიამმა ვარდისფერი,ხოლო ელენემ მწვანე. თავიდან შემრცხვა ამის ტარების მაგრამ შემდეგ გამახსენდა რომ მესხი აქ იყო და ყველაფერი კარგად იქნებოდა. აუზში ჩავედით, თუ არა ბიჭებიც გადმოხტნენ,მერე ატყდა წივილ-კივილი, ელენეს და მარიამის ყვინთაობა ლუკასა და ლაშას მიერ, ბოროტი ქეთო და ლიკა მომენტით სარგებლობდნენ და ვიდეობს უღებდნენ,მე გადავრჩი,იმიტომ რომ მესხმა თქვა ჩემს ბავშვს ყვინთაობა არ უყვარსო.
-აუფ ჩვენ ხო ვგიჟდებით რა (მარიამი)
ეს თქვა და კიდევ ჩააყვნითინა ლუკამ,მაგრამ ელენე შეახტა უკნიდან,მარიამიც დაუსხლტდა,მაგრამ ელენეს ლაშა მოადგა უკან.
-ეე იდიოტო, გეყოფააა (ელენე)
-გინდა დაგასვენო ? (ლაშა)
-ვაიმე კი (ელენე)
-მაშინ თქვი რომ გიყვარვარ (ლაშა)
-ჰა ? (ელენე)
-რა და თქვი ლაშააა მიყვარხარ (ლაშა)
კიდე ჩაააყვინთინა, მე გავხდი ცუდად ელენეს მაგივრად,საწყალი.
-მე ლაშაა მიყვარს (ელენე)
-ეგრე კაი გოგო ხარ (ლაშა)
ელენესაც ეშველა,მალევე ამოვედით აუზიდან. ახლა დაიწყო ნამდვილი გართობა. ძალიან დავთვერით,ბიჭებმაც ბევრი დალიეს,რადგანნ ქეთომ დარჩენა შემოგვთავაზა, დალევის დოზას გადავაჭარბეთ,ბოლოს კი ისე ვიყავით ეთამანეთს ვასხმადით ყველაფერს. 4 საათი იყო, საპირფარეშოში მივდიოდი ბანცალით,როცა დავინახე თუ როგორ შევიდა მესხი რომელიღაც ოთახში. საპირფარეშოდან როგორც კი გამოვედი,მაშინვე იმ ოთახში შევედი. ღმერთო მესხი წელს ზევით შიშველი იყო, თან მინაბული თვალები ჰქონდა, პრესი სულ 8 ჰქონდა,რა საყავრელია. ესე მკშტერებული ვიყავი ალბათ როცა მომიახლოვდა და მაკოცა,მეც ავყევი, ალბათ ფხიზელი რომ ვიყო,ამას არ გავაკეთებდი,მაგრამ სხეული მოითხოვს. კოცნა ველურ ხასიათში გადაიზარდა, ვერ ვშორდებოდი მის ღვინისფერ ბაგეებს, წელზე ფეხები შემოვხვიე, მაიკა გადამაძრო, საწოლზე ორივე დავემხეთ, უნდა მეკოცნა როცა გამაჩერა და მითხრა.
-მზად ხარ ? (მესხი)
-ხომ არ მიმატოვებ ? (მე)
-არასდროს (მესხი)
მერე კი უცბად დააცხრა ჩემს ბაგეებს, მეც ავყევი, შემდეგ კი ჩემი კვნესა გაისმა.
თვალეზე რაღაც მიღუტუნებდა,ერეკლე იყო რომელსაც ვარდის ფურცელი დაეჭირა და თვალებზე მიღუტუნებდა.
-გაიღვიძე ? (მესხი)
-კი (მე)
-იცი რომელი საათია ? (მესხი)
-რომელი ? (მე)
-3 საათი გახდება ძილისგუდავ (მესხი)
-აუ,კაი (მე)
მესხს ძლივს დავუსხლტდი,ტანსაცმელები ავიღე და აბაზანაში ჩავიკეტე. დილის პროცედურები ჩავიტარე,ჩავიცვი და დაბლა ჩავედი. ყველა რაღაცა ფილმს უყურებდა. მისალმების ნიშნად ყველას ხელი ავუწიე და სამზარეულოში შევედი.

ბავშვებო, ძალიან გთხოვთ დაწეროთ კომენტარები, რადგან მაინტერესებს მოგწონთ თუ არა,საერთოდ გავაგრძელო წერა თუ შევწყვიტო, პირველად ვწერ აქ და მაინტერესებს <3 იმედია მოგეწონებათ ეს თავიც <3 )))



№1 სტუმარი .…………

საყვარლობაა :3

 


№2  offline წევრი (((end)))

.…………
საყვარლობაა :3

მადლობა :3

 


№3 სტუმარი სტუმარი lika

აუუუ ძაან მაგარი ისტორიაა,თითქმის ყველას მოსწონს და რატომ შეწყვიტე?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent