შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ასეთი სერიოზულობაც არ გინდა... (თავი 1)


22-06-2016, 14:32
ავტორი Nialler
ნანახია 1 796

-ჰო ლიკ- ნამძინარევი ხმით ამოიზმუილა ა გვერდი იცვალა...
-რა ჰო ლიკ? სად ჯანაბაში ხარ?-ჩაჰყვირა მობილურში
-აუუ რომელი საათიაა?-საწოლიან წამოდგა და აბაზანაში გადაინაცვლა.
-თორმეტია უკვე... ახალი ლექტროი გაგიჟა პირველივე ლექციაზე რომ არ მოხვედი...
-ჰმმ ცუდი ტიპიაა?-ტუჩზე იკბინა და ონკანი მოუშვა..
-ნუუ სიმპაწიჩნი ტიპია მარა როგორც სჩანს ხასიათი აქ ნამეტანი ტკბილი-გაეცინა ლიკას, რამაც მარიამის სიცილიც გამოიწვია..-ჰოო კაი მალე მოდი მე-3 ლექციასაც ეგ გვიტარებს-ჩასძახა მობილურში და გათიშა..
გამარჯობათ მოემზადეთ რაგან თქვენ ახლა ყველაზე ზარმაც ადამიანს გაიცნობთ... დადამმ მარიამ მესტუმრე... 20 წლის ჯერ კიდევ თინეიჯერი.. ნორმალური სიმაღლის, ლამაზი მწვანე თვალების, კარგი ფიგურის, კარგი ცხვირისს და საერთოდაც მგონი ყველაფერი კარგი ამ ადამიანს აქვს... ნუ როგორც უკვე გაიგეთ მარიამი სტუდენტია. ის ზემოთხსენებული ლიკა მისი საუკეთესო მეგობარია, აიი იცით როგორი მეგობარიი? მართლაც პამპერსიან ერთა კი არა სამშობიაროდან ერთად რომ მოდიან... ლიკა.. ლიკა ანჯაფარიძე ასევე 20 წლის თუმცა შეყვერებულითურთი , ნუ ასე მიმართავს მარიამი... ჰოო სად გავჩერდით?? აა ჰოო ლიკას შეყვერებული ნიკა შარაშელიძე 22 წლის ასევე მარიამის საუკეთესო მეგობარი და ძმა... ჰოო მშობლებიი?? ნუუ რთული თემაა მარიამს საუკეთესო მშობლები ყავს თუმცა რა გინდა ვინ აფასებს... ერთი ტუტუცი განებივრებული გოგოა, თუმცა არა შტერი, საკმაოდ ჭკვიანიი მაგრამ რა ქნას დედისერთაა, რამაც საკმაო გავლენა იქონია მის ცხოვრებაზე...
-შეიძლება შემოვიდე?-დაუკაკუნებლა შეაჭრა აუდიტორიაში ა ახალ ლექტორს შეხედა.. ოო მაი გადდ სად მალავდით ასეთ მშვენებასს...(ჰმმ მარიამმ წყალი ხო არ გინდა??) ნწწ წყალი არა მარა თუ შემომარტყავ მადლობას გეტყვი...
-რატომ დააგვიანეთ?-საჩვენებელი ჯოხი ქვემოთ დაწია რომლითაც სტუდენტებს დაფაზე რაღაცას აჩვენებდა და მარიამს მიაჩერდა..ოუუ ამას გაბრაზებაც შეუძლია?? ჰმმ არა ამას ვერ დავიჯერებბ,, თუმცა ეს შეკრული წარბებიც როგორ უხდებაა.. მმ ფანტასტიკაა
-ნუუ ჩამეძინა- გულახდილად უპასუხა ლექტორს და თავისი ადგილისკენ გაემართა, როცა ლექტორის ხმამ შეაჩერაა..
-კარგი ახლა შენი ადგილი დაიკავე მაგრამ სხვა დროს დარწმუნდი რომ მაღვიძარა დააყენე...-ირონიული ღიმილით დააჯილდოვა და ლექტორისთვის განკუთვნილ მერხზე ჩამოჯდა...
-აუცილებლად გავითვალისწინებ თქვენს რჩევას- არც მარიამმა დააკლო ირონია და ლიკას გვერდით ჩამოჯდა... - საშინლად სიმპატიურია მარა რათ გინდა გაუთლელი ხეპრე- ჩურჩულით გადაულაპარაკა ლიკას როცა ლექტორი მერხებს შორის დაძვრებოდა და სტუდენტების ნაშრომებს ათვალიერებდა..
-რა ხდება მარიამმ?-სანამ ლიკა პასუხის გაცემას მოასწრებდა მანამდე გაისმა ლექტორის ხმა..
-არაფერიი?-კითხვასავით გაიჟღერა მარიამის ხმამ...
ლექცია დასასრულს მიუახლოვდა და ბავშვებუიც ფეხზე წამოიშალნენ .. ზანტად წამოდგა მარიამიც და ნივთების ჩანთაში ჩალაგება დაიწყო, ის იყო კარში გადიოდა რომ ლექტორის ხმამ გააჩერა..
-ჰოო მართლა მარიამ მომეწონაა- ირონიულად ჩაიცინაა..
-რა მოგეწონათ?- გაკვირვება გამოესახა სახეზე..
-შენი აზრი ჩემს მიმართ..- თვალი ჩაუკრა და კარში გაუჩინარდა.

---
პრივეტტტ <3 დაგიბრუნდითთ :Dდ ვიცი ჰოო ძალიანნ ბევრი შეცდომებაა მაგრამმ აიი ისე მომინდა უცბად რამე დამეწერა როო შეცდომებსაც აღარ მივაქციე ყურადღება.. შემდეგ თავებში გამოვასწორებბ უეჭჭ :Dდდ შემიფასეთ რაა ^_^ მიყვარხართთ ALL <3



№1  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

ვაუ ძალიან მაგარია მომეწონა ველი შემდეგ თავს
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 


№2  offline წევრი Nialler

თაკოთაკო
ვაუ ძალიან მაგარია მომეწონა ველი შემდეგ თავს

ძალაინ დიდი მადლობა თუ მოგეწონაა ❤

 


№3 სტუმარი Nisi

Ra magari male Dade ra dzaan momewona warmatebebi Sixarulo

 


№4  offline წევრი Nialler

Nisi
Ra magari male Dade ra dzaan momewona warmatebebi Sixarulo


ძალიან მიხარია თუ მოგეწონაა ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent