შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჭავჭავაძის ასულო ჩემი ხარ!(3)


25-06-2016, 22:28
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 2 766

-ალექსანდრე-
იმწამსვე წამოვედი სახლში,ნიკამ მომწერა: ,,ელეს დავტოვებ და მოვალო“სახლში მივედი და ნიკას მოსვლამდე გადავივლე და ცოტა კონიაკი დავლიე,ნიკაც მალე მოვიდა.
-შე@ემა რაგჭირდა ?ლამის მოკალი გოგო (ნიკა)
-აუუ ბიჭო ხოიცი ვერვიტან რო ვინმე მეპასუხება რა.... (მე)
-მერე გაგეტარებინა რა შენც (ნიკა)
-აუუუ ვაფშე არ მინდოდა მისი წყენინება მაგრამ რას ამიყვა ტო, არადა რა სა........(მე)რაღაცის თქმას ვაპირებდი მაგრამ გავჩერდი,ნიკას ეს არ გამორჩენია და კითხვის თვალებით შემომხედა.
-არადა რააა? (ნიკა) ღიმილით შემომხედა.
-აუუ რაა, მეც არვიცი .რაღაცნაირი გოგოა ბიჭო,აი პირველად რო დავინახე, არვიცი რა დამემართა, ცუდად გავხდი ლამის, იმის მერე მიზის ტვინში და ვერ ამოვიგდე რაა,არმინდოდა ესე უხეშად გამომსვლოდა მაგრამ ხოიცი არა ჩემი ამბავი! (მე)
-გეთანხმები რაღაცნაირია მაგრამ,ალექსანდრე ეს ნატაშკას და სხვებს არგავს ეს რაღაცნაირია რაა ხო იცი მაშოს დაა და მეც როგორც დას ისე ვუყურებ და არ გაპატიებ უბრალოდ რო გამოიყენო და როგორც ნაშა ისე გყავდეს,გული არ ატკინო (ნიკა)
-არა ბიჭო რა ნაშა,ვიცი რო რაღაც განსაკუთებულია მაგრამ მეც არვიცი რამჭირს რააა?!. (მე)
-რადა გიყვარს! (ნიკა)
-აუუუ არვიცი რა, ესე უცებ როგორ შემიყვარდებოდა ხოიცი არა ბარბარეს გარდაცვალების შემდეგ არავისთვის შემიხედავს სიყვარულით. (მე)
-ხოხო კარგი, თურამე ხოიცი შენსგვერდითვარ (ნიკა)
-კი აბა არაა...(მე)
-ბიჭო ეს მაშოც ძალიან მომწონს მგონი მიყვარს მაგრამ შე@ემა პატარაა და მეშინია რააა (ნიკა)
-ხოო? გაიგე რო გიყვარს? (მე)
-ხო გავიგე და რავქნა არვიცი (ნიკა)
-არაფერი, უფრო დაუახლოვდი და ბოლოს რაღაც მაგრა აუხსენი სიყვარული, მერე რაა რომ პატარაა, შენი პატარა გოგო იქნება! (მე)
-აუ ისე ასწორებს (ნიკა)
-ხო,ხო მიდი ეხა ბექას და გეგას დაურეკე და წავიდეთ კლუბში რა, მაგრამ მანამდე მამაჩემთან გავალ მე რაღაც საქმეები არის მოსაგვარებელი კომპანიაშიო და პირდაპირ კლუბში მოვალ (მე)
-კაიი, წავე მაშინ და კლუბში გელოდებით (ნიკა)

-ანასტასია-
ალექსანდრეზე ნერვები ძალიან მოშლილი მქონდა ამიტომ გოგონებს დავურეკე და ჩემთან მოსვლა ვთხოვე,მეცადინეობაზე არ მივდიოდი რადგან მასწავლებელს არ ეცალა და უხასიათობის გამო მეორე მეცადინეობაც გავაცდინე.გოგონები მალე მოვიდნენ,გულიც მოვიფხანე და ყველაფერი მოვუყევი.
-აუ რანაგლი ტიპია რააა(ნუცა)
-ნაგლი? ეგ კიდე რბილადაა ნათქვამი, სრული იდიოტია რაა (მე)
-აუ მაგარი აზრი მაქვს(მაშო)
-აბა დაიკო, გამაოცე შენი ოპტიმიზმით (მე)
-კლუბში წავიდეთ!(მაშო)
-რადროს კლუბია ერთი ვერახარ შენ.(მე)
-რატო? კარგი იდეაა მე მომწონს(ნია)
-ხოხო წავიდეთ, მიდი აბა გაემზადე (მარიამი)
-ხო, მაგრამ რაღაცეები გვათხოვე, ესე ვერ წამოვალთ (ნუცა)
-აუუუ გიჟები რაა ,ხოხო მიდით შეძვერით კარადაში (მე)
-ყველაზე მაგარიდ დაიკო მყავს(მაშო)
-ხო შენც მიდი, ბოლოს ავარჩევ მე რამეს(მე)
ყველა კარადაში იქექებოდა, როგორც კი აარჩიეს მათთვის კაბები მეც ავარჩიე. შავი, მოკლე კაბა, უკან ზურგი ამოღებული ქონდა, წინ დახურული,ფეხზე შავი ქუსლიანები მოვირგე და მსუბუქი მაკიაჟიც გავიკეთე.გოგონებიც ძალიან კარგად გამოიყურებოდნენ,სელფები გადავიღეთ და კლუბშიც წავედით,ჩემები გავაფრთხილე რომ გოგოების ერთად ვიყავი და გვიან დავბრუნდებოდით თან მაშოც მე მეხლა, ამიტომ პრობლემები არ გაგვჩენია პირდაპირ კლუბში მივედით.....



№1  offline აქტიური მკითხველი თაკოთაკო

ძალიან კარგია მომეწონა ველი შემდეგ თავს წარმატებებს გისურვებ
--------------------
თ.ჭიღლაძე

 


№2 სტუმარი qeta

Kargia momwons magram tavebs tu gaadideb kargi iqneba velodebi shemdeg tavs male dade

 


№3  offline წევრი ტანიტა

სათაურია ისეთი გულს რომ შეგიწუხებს, მეტი ფანტაზია არ გაქვს?

 


№4 სტუმარი ანამღებრიშვილი

სამივე თავი წავიკითხე და უბრალოდ ვერ შევიკავე თავი კომენტარის გაკეთებისგან.უზომოდ ბევრი გრამატიკული და მექანიკური შეცდომა გაქვს,რაც ართულებს კითხვის პროცესს და აღიზიანებს მკითხველს.პირველ თავში გეწერა "ბიზმესმენი" როცა სწორი ფორმაა "ბიზნესმენი".ასევე გაქვს უამრავი ტავტოლოგია.თუ არ ვცდები უკვე გოთხრეს,რომ მეცადინეობები არ არის სწორი ფორმა და გირჩევ დაკვირვებით წერო და გადაამოწმო რას აქვეყნებ.(ყველა შეცდომის ჩამოთვლას არ დავიწყებ,ვფიქრობ თვითონაც უნდა ხვდებოდე)მოთხრობაც ბანალურად მეჩვენება.არ მინდა საწყენად მიიღო,უბრალოდ მომავლისთვის გაითვალისწინე.მკითხველისთვის დიდ როლს ასრულებს როგორც მოთხრობის შინაარსი,ისე გრამატიკაც.წარმატებები))

 


№5  offline წევრი khatia khatia

კაია კაიი kissing_heart kissing_heart მაგარია
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent