შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

STANDOUT/გამორჩეული (მეშვიდე ნაწილი)


27-06-2016, 20:43
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 963

კარგ ხასიათზე ვიყავი . ბოლოს და ბოლოს იმ ვიღაც იდიოტს ჭკუა ვასწავლე . ისე გავბედნიერდი გაკვეთილების დამთავრებამდე მასწავლებლებმაც კი ღიმილი ვერ მომაშორეს სახიდან .
ედუარდი კარგი მეგობარი და კარგი მესაიდუმლე იყო .ნამდვილი ჯელტმენი . იმ უხსენებელს კი არ გავდა. მოკლედ გაკვეთილებისს დამთავრების შემდეგ ხის ძირში ჩამოვჯექით და დავიწყეთ საუბარი:
-შაბათს ნინას წვეულებაზე მოდიხარ ?-ვკითხე მე.
-არა სამწუხაროდ არ მცალია,მე და ჩემს ძმას რაღაც საქმე გვაქვს .-ძალიან მეწყინა რადანაც სახეს ვერ მოვუღრეცდი იმ იდიოტს.
-ცუდია.
-არ მოიწყინო , კარგი ახლა უნდა წავიდე . ნახვამდის.
-ნახვამდის .-მივხვდი რომ რაღაც ცუდი ხდებოდა . როგორც ვიცი ედუარდს და დეიმონს მაინც და მაინც კარგი ურთიერთობა არ ჰქონდათ ასე რომ ან ედუარდი მოუგრეხდა დეიმონს კისერს ან პირიქით .
საშინლად ვნერვიულობდი : რა იქნებოდა ახლა ? მაგრამ საიდუმლო კარი გამახსენდა და სახლისკენ დავიძარი.
მაგრამ ამ ფიქრებში უკვე სახლთან ვიყავი .სახლში შესულმა ფეხსაცმელები მივყარე და ჩემს ოთახში ავედი.ნაცნობი კარი გავაღე და ძლივ-ძლივოობით ავძვერი იქ.
იქაურობა ბნელი და ძველი იყო . იდგა მრავალი წიგნების კარადა . როგორც უკვე ვთქვი საშინლად ბნელოდა , იყვნენ თაგვები და რამოდენიმე სავარძელი . ჩემი დასკვნების მიხედვით ეს ბიბლიოთეკა უნდა ყოფილიყო. მრავალი წიგნიდან ერთი ამოვარჩიე :სარა ბლუმკვისტი.ეს წიგნი არ მეცნო , მაგრამ რატომღაც მისი წაკითხვა ყველაზე მეტად მომინდა დაბ;ა ჩვედი და კითხვა დავიწყე .
რამდენიმე საათში კითხვა მომბეზრდა სრული უაზრობა ეწერა : წიგნში ასახულია გოგონას ისტორია რომელიც რაღაც იდიოტურ მარგალიტებს დაეძებს .მოკლედ სრული უაზრობა .მეგონა ეს საიდუმლო ოოთახი რაღაცას წარმოადგენდა ჩემს ცხოვრებაშჳ მაგრამ ....ბიცოლასთან ჩავედი და სავარძელში ჩავეფლე. ვფიქრობდი , ნეტავი რა აკავშირებდა ბიძიას ამ საიდუმლო ოთახთან? ან რატომ არ მითხრა ბიცოლამ მასზე ?ანდა რატომ იყო ჩაკეტილი ბიძიას ოთახი?ეს ყვეაფერი თავს მატკიებდა .ცოტა ხანი დასვენებაზე უარს არ ვიტყოდი , ამიტომაც მოვეშვი და დაძინება ვცადე.
ტრრრრრ..... ტრრრრრრრ......ტრრრრრრრ
-ბლერ ტელეფონი აიღე რაა!-მიბრძანა ბიცოლამ.
-ეხავეე.-გავფრინდი ტელეფონისაკენ იმის იმედით , რომ რაიმე სასიხარულოს გავიგებდი.
-გისმენთ.
-ბლერ , კლუბში წამოხვალ?
-რაა? რომელი ხარ ?
-ნინა ვარ რა დაგემართა . მოკლედ წამოხვალ ხოო.. ჯექსონის მერსედესით შენი სახლის წინ ვდგავართ .
-არ ვარ დარწმუნებული... თან მეე...
-ანუ კი ძაან კაი . ჩაიცვი და წამო.-ეს თქვა და გამითიშა ყურმილი .
”დასვენებაზე ვოცნებობდი და კლუბში მივდივარ ....ღმერთო , რა დავაშავე ასეთი . ”-ვფიქრობდი მე . ბიცოლას ვამცნე ეს არაჩვეულებრივი ამბავი და ჩემი ლურჯი კაბა ჩავიცვი . გარეთ გავედი.
-რას აკეთებდი?-მკითხა ნინამ და თან მანქანაში შემათრია.
-რავი არაფერს , ვიძინებდი .
-რაა? რა დროს დაძინებაა , რომელი საათია?
-მერე რაა...
ნინა დამნებდა , მეტი არაფერი უთქვამს . ეს უაზრო საუბარი ცოტა ხანს გაგრძელდა . კლუბში მისულებმა დეიმონი დავინახეთ თავისი ბანდით და ჩვენი სკოლელი გოგონა (მგონი ჯენი ერქვა )რომელიც მას კისერზე ეხუტებოდა . სიმართლე გითხრათ ნამდვილი კახ...აა .
მოკლედ კლუში შევედით ბევრი ვიცეკვეთ , გავერთეთ და ბოლოს და ბოლოს დაღლილ-დაქანცულები ერთ ადგილას დავეხეთქეთ.
-ძალიან დავიღალე .-თქვა ნინამ.
-მე არა.პირიქით უფრო გამოვფხიზლდი .
-შენ შეშინებული ხო არა ხარ! -თქვა და კბილები გაღრიჭა ჯექსონმა .
-გაგიჟდა !-დაასკვნა ჯექსონის მეგობარმა სემმა.
-აჰამ! -დაეთანხმა ჩვენი სკოლელი ბიჭი , რომის სახელი ვერა და ვერ დავიმახსოვრე.
-აეე, ყანაა! რაღაც რო გთხოვოთ შემისრულებთ?-ვიღრიალე მე.
-ჰააა მიდი თქვი რა გინდა !
-აუ! ვიცეკვოთ რაა!
-მართლა გაგიჟდა .-თქვა ჯექსონმა და ყველა ერთად დაეტანხმა მას .
-არა , რატო ვიცეკვოთ !-დაიზუზუნა ვიღაცამ ჩემი ზურგიდან .დიახ! სწორად მიხვდით ეს დეიმონი იყო .
-კარგი!-ისე ცუდად ვიყავი მასაც კი დავთანხმდი ცეკვაზე , მაგრამ რა ვქნა? ცეკვა ჩემი მისწყაფეაა . სხვა გზა არ მქონდა .


გავედით საცეკვაოდ მაგრამ ვინ გაცალა ბოლომდე ცეკვა..... შუა ცეკვაში ხელი უკან გადამიღრიცა და მისკენ მიმიზიდა . კინაღამ წავიქეცი და თავის შესამაგრებლად მას დავეყრდნე .


სწორედ ახლა დავინახე მისი ცისფერი თვალები როგორ უყურებდა ჩემს მწვანე თვალებს . ”ღმერთო .... რას აკეთებს ახლა ? იმას რისიც მეშინოდა .რასაც ქვია მაჯადოებს .დაყრდნობისას ვიგრძენი მისი კუნთები .wow , როგორი მხარბეჭიანი ყოფილა.”-ვფიქრობდი მე .


მეშინოდა მისი , მაგრამ რატომ ვერ ვხვდებოდი :დასაკარგი არაფერი მქონდა თუ მომკლავდა ეგ მე არ მადარდებდა . საყვარეი ადამიანი არ მყავდა ასე რომ ვერც მაგით დამემუქრებოდა . აბა რაა? რატომ მეშინოდა მისი?
ამ ფიქრებში გართულმა უცებ ამოვიკვნესე :
-გამიშვი , დავიღლე , უნდა დავჯდე .-სინამდვილეში კი უბრალოდ საკუთარ თავში გარკვევა მჭირდებოდა , მჭირდებოდა მეგობარი , რომელსაც ყველაფერს ვეტყოდი , მაგრამ აქ ეს შეუძლებელი იყო.


დეიმონმა ხელი გამიშვა , მე კი იქ მდგომ სკამებზე დავჯექი და ჩავფიქრდი: რა ხდებოდა ჩემს გარშემო ? ამომეხოცა ოჯახი , ჩამოვედი ერთ-ერთ ყველაზე მიყრუებულ ადგილას , ვიპოვე საიდუმო ოთახი , გავიცანი ძალიან უცნაური 2 ბიჭი : ედუარდი და დეიმონი .... რა ხდება ჩემს თავს ?


-ბლერ , ამდენს ნუ ფიქრობ! არ შეიძლება ! ცოტა გაერთე რაა! -მითხრა ნინამ .


-ნინ , შეიძლება დღეს შენთან დავრჩე ?

-კარგი .არაა პრობლემა.


ნინამ და მე ჩანთები ავიღეთ და სახლში წავედით . ნინამ მშობლები ლოს-ანჯელესში რიან ასე რომ სახლში მარტოები ვიქნებით .სახლში მისულებმა რაიმე საშინელებათა ფილმის ყურება გადავწყვიტეთ , მაგრამ კოლა არ გვქონდა .
-ნინ , კოლა არ გვაქვს .
-წადი მერე და ამოიტანე .
-უჰჰ! შენ წადი
-მე კარტოფილს ვწვავ .
-ოოოო ! კაი , კაი !
კიბეები სწრაფად ჩავირბინე , 2ცალი 2ლიტრიანი კოლა ვიყიდე და წამოვედი . გზაში ვღიღინებდი , ვერთობოდი თან კარგზე ვფიქრობდი . (ბავშვოიდან მეშინია ღამე სიარულის )”ბლერ შენ არაფრის გეშინია , შენ მაგარი ხარ ძლიერი ხარ ”.
-რა გამღერებს!-მიღრიალა უცნობმა ხმამ .
-უკაცრაააააად!-ეს იდიოტი ყოველთვის მაოცებდა . ახლა რაღა უნდოდა ჩემგან .-რა ჯანდაბა გინდა?
-ხმას დაუწიე , თორე კისერს გადაგიღუნავ
-უჰჰჰ! თავი დიდი ვინმე ნუ გგონია რაა!
-არ მგონია ! ვარ! მე კიდე გაგაფრთხიე ეგრე ნუ მეპარაკები თქო , თორე კისერს მოგიღრეც თქო!
-აქ რისთვის მოხვედი ?-ვთქვი და თან კიბეებზე ასვა დავიწყე.
-კინოს საყურებად .
-ჰაა!-ვთქვი და პირი ისე დავაღე.....-არა . შანსი არაა !
-რატომაც არა რა..
- მაიც ...რატომ მოხვედი?
-იმიტომ რომ მომწონხარ.
-შენ..........გიჟი ხო არა ხარ . აეიოუფ ! გგონია მაგას დაგიჯერებ?
-და რატო არა?
-სად შენ და სად სიყვარული. ძალიან შორი მანძილია.
-უჰჰ! დებილივით ნუ იქცევი.
-შეურაცყოფას ნუ მაყენებ . მე ხხო არ გეობნები რომ სადისტი ხარ!
-ზედმეტებში ნუ გადადიხარ , თორე....
-შენი არ მეშინია (ეს მოვატყუე მაგრამ..) .
- ვითოომ... რაღაც არ მჯერა .

-რატომ მერე ?ეგრე თუ არავის დაუჯერებ ცხოვრება ცუდად წაგივა . და საერთოდ მოშორდი აქედან


”მე ბევრჯერ გაგაფრთხილე ”-თქვა მან და მარჯვენა ხელში მწვდა . გადამიღრიცა და რაც ძალი და ღონე ჰქონდა მისკენ მიმიზიდა . იმდენად მიმიზიდა რომ მის სუნთქვას ვგრძნობდი .


-მიყვარხარ !-ცივად თქვა დეიმონმა .


-არ მჯერა !-ვთქვი მე და ხელი რაც ძალი და ღონე მქონდა მივკარი. ოდნავ შებარბაცდა .


-ვითომ რატომ , სინიორინა !


-მერე ჯენი . ის ხომ შენი შეყვარებულია .


-კარგი რაა! არ იცოდე მაინც . ის ნაშაა და სხვა არაფერი . ვეტყვი და მოშორდება ჩემი ცხოვრებიდან , ჩვენი ცხოვრებიდან.


-სწორედ მაგას ვამბობ . შენ უგულო ხარ . მეზიზღები . შენთვის ადამიანი სათამაშოა . ცოტა ხანი გაერთობი და მერე მიაგდებ . გოგოები შენზე გიჟდებიან . მე კი არა . იცი რატომ? იმიტომ რომ არ მინდა ვინმეს სათამაშო ვიყო!მეზიზღები ! გთხოვ წადი ჩემი ცხოვრებიდან!- ეს ვთქვი და სახლისკენ ნელა დავიძარი.



არ ვიცო შეიძლება ბევრი შეცდომა მქონდეს , ან არ მოგეწონოთ სვაგან მივდივარ და სწრაფად ვწერ ......ასე რომ . და მინდა გკითხოთ გავაგრძელო წერა?



№1 სტუმარი anuki

არ მინდა გაწყენინო, მაგრამ გირჩევ როცა ჩამოყალიბდები შემდეგ დაუბრუნდე წერას, ძალიან ბავშვურია, 2 წლის ბავშვის დაწერილს გავს

 


№2 სტუმარი knopka

აუკიიგააგრძელე აქამდე უინტერესო იყო ეხლა მომწონს თან ძაან

 


№3  offline წევრი elene tetruashvili

anuki
არ მინდა გაწყენინო, მაგრამ გირჩევ როცა ჩამოყალიბდები შემდეგ დაუბრუნდე წერას, ძალიან ბავშვურია, 2 წლის ბავშვის დაწერილს გავს

memgoni martali xar . unda chamovyalibde , tan am boĺo dros ragac problemebi maqvs da ver vwer kargad tumca arc mkitxvelebs minda vawyenino amitom .... ramdenime dgis shemdeg dagibrundebat seriozuli motxroba

anuki , madloba rchevistvis . ubralod am bolo dros ragac problemebi maqvs da gpirdebit zustad 3 dgeshi karg nawils dagiwert

 


№4 სტუმარი tasana

Velodebi movlenebis ganvitarebas da vkitxulob imitom rom chemi shtabechdileba shecvalos radgan mgonia serial vampirebis dgurs vkitxulob da kidev ert films iseti shrabechdileba mrcheba rom es ori ertmanetshi narev films vkitxulob da tu vcdebi kargi iqneba velodebi am istoris dasasruls shemdgom davakomeentareb warmatebebiii

 


№5  offline წევრი elene tetruashvili

madloba . magram iqneb mitxrat ra ar mogewonat ? rom shemdgomshi gavitvaliswino?

 


№6 სტუმარი Nini

Gramatikulad gaumartavia,arsi kargi aqvs magram dasaxvewia.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent