შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე....როგორც კარგი მსმენელი5


29-06-2016, 00:39
ავტორი Kenta077
ნანახია 1 159

ფიქრებისგან თავი ამტკივა . სხვადასხვა აზრი ჭიანჭველებივით დარბოსმენ და საფეთქლები მეწვოდა.მხოლოდ ის მონდოდა, რომ მეტციას გულში ჩავეკარი და არსას გავეშვი ....
მოთმინებამ პიკს მიაღწია , აღარ შემეძლო წამოვხტი გასაღებს ხელი დავავლე და გარეთ ჩამივედი .... გარკვეულივდროვუაზროდ ვიჯექი სკამზე მერე მანქანას მიუჯექქი და ქალაქის ქუჩებში, ხეტიალი დავიწყე. თითქოს ვეძებდი, თვითოეულ გამვლელს ვაკვორდებოდი , მინდოდა მათში მერცია დამენახა .მინდოდა ჩემთან წამეყვანა ჩემი ოცნება , რეალურად მექცია მაგრამ , ვერსად ვერ ვნახე , უცხო სახეები , ბედნიერი წყვილები და არცერთი მეტციას მსგავსი .... მერე ჩემს თავზე გავბრაზდი და სახლისკენ წამოვედი ... მანქანა დიდი სისწრაფით მომყავდა , რაღაც შონაგანი ცეცხლი მწვავდა , და უფროდაუფრო მიღვივდებოდა.
სადარბაზოში შევედი და ლიფტი გამოვიძახე, ადრენალინი იმდენად მაწვებოდა არ დაველოდე და კიბეს სირბილით ავუყევი, ... ბოლო კიბეზე გავიყინე , ჩემს კართან დამხობილი მერცია დავინახე , არ ტიროდა , უძრავად იჯდა მუცლებზე ხელები დაედო და გაყინული მზერით იყურებოდა , გონს მოვედი , ფეცზე წამოვაყენე კარგად დავათვალიერე მეგონა რამე ჰქონდა დაშაბებული. გულზე მივიკარი რატომღაც შეკრთა , ხელი მკრა , თვალები დაახამხამა და თითქოს გონს ეხა მოვიდაო, - იო- ამოიკვნესა და მომეკვრო . აი , იცი როგორ მომეკვროო , როგორც ჩემს ოვნებაში , თითქოს სულში უნდაო ჩამილვრასო....
კარი გავხსენი , მისაღებში დივანზე დავსვი და ჭიქით წყალი მივუტანე . მანკი გამოგიმა და დიდი თვალები შემომანათა , ცოტა არიყოს დავიბენი თვალები ამღვრეოდა , შეშლილს გავდა , შემეშინდა . შუბლზე ჩამოყრილი თმა გადავუწიე ,,,, ერთი ამოიოხრა გული მერეაო და ქელში აყვანილი სააბაზანოში გავაქციე .
ერთი საათი მაინც აღებინებდა , გული მიკვდებოდა მისი ყურებით , თავიდან მეგონა , რომ მთვრალი იყო , მაგრამ ცხვირიდან სისხლი , რომ დარდინა მერე მივხვდი რაშიც იყო საქმე . მე არასოდეს არვმიმიღია ნარკოტილი . ხანდახან **ლანს , თუ მოვწევდი. შეშინებილი ვუყურებდი არვიცოდი რამექნა .
მერცია ამ , ბოლო ერთსაათში ისე შეიცვალა , დასუსტდა ფერი წაუვიდა და ყველაზე უარესი , სისხლიან და ნარწყევი ტანსაცმლით მაწანწალა ნარკომას დაემსგავსა , ისე შესაცოდავად გამოიყურებოდა ვერცკი ვუყურებდი.
ცოტა , რომ გამოვიდა , ტანსაცმელი დავხადე , წყლის ქვეშდავაყენე და მარტო დავტოვე .
ჩემს ოთახში გავედი , მერციას ზომის რაიმე უნდა მომეძებნა . წმინდანი არ ვარ და მეც მყოლია ქალები .... ბოლოს ჩემზე გაცილებით უფროსი მყავდა , უზომოდ მოხოდილი ქალი იყო, ერტი ორი თვე ჩემთან ცხოვრობდა და რაღაც ნივთები დაეტობებინა , კარადაში მივიძიე და ვიპოვე , მაგრამ იმდენად გამომწვევი და მყვირალა თეთრეული აღმოვაჩინე , რომ ყველაფრის მიუხედავად მერციას ვერ ბაკაფრებდიი( ან რაყველაფრის მიუხედავაად!!! ჩემმა ფიქრებმა წყობა მომიშალეს . მერცია ჩემთვის სულით ხორცამდე ანგელიზი იყო და ასეც დარჩენოდა)
აბაზანაში , რომ დავბრუნდი მერცია ისევ იმ ადგილას დამხვა სადაც მე დავტოვე არცკი გატოკებულა , უბრალოდ იდგა და ტიროდა.
ღრუბელი ავიღე და დაბანა დავიწყე . ისე ნაზად ვეხებოდი თითქოს ფაიფურის ყოფილიყოს და მისი დაზიანება არ მინდოდა . თმაზე შამპუნი წავუსვი , ჩამოვბანე . პირაახოცებით შევშრალე , ვკითხე მარტო თუ მოაზერხებდა გამოსვლას და ჩაცმას , მან ჩუმად თავი დამიქნია და ოსევ მარტო დავტოვე.
ოთახში შევბრუნდი სპორტულები და ძლივს სადა თეთრეული ვნახე ხელში დავბღუჯე და მისაღებში გავედი. მერცია სველი საცვლების ამარა გამოვიდა , თმიდან ჩამოსული წვეთები სახეზე ეცემოდა , ასეთი უფერულიც კი რა მშვენიერი იყო , წყალმა სულ წაიღო და წაშალა ერთი საათის წინანდელი მერცია . დივანზე დავსვი და თმის შემშრალება დავუწყე . ჩემი ,, რემბო" მაიკა გადავაცვი და იმ ჩემი ყოფილი,, ქალის" დატოვილი ,, შლოპკებიც " მივუტანე .
გულში ჩავიხუტე , არ ტიროდა , მაგრამ მძიმეს სუნთქავდა , მომეხვია მეც მივიკატი , ნიკაპს ქვემიდან ამომხედა დიდი , თვალები მომანათა და ძლივს შესამჩნევად გამიღიმა , საცარვხრლი მოვიტანე და ტმის დავარცხნა დავუწყე , მიყუჩდა და ჩაეძინა . ისე მსიამოვნებდა მისი ახლოს ყოფნა , გულში სითბო მეღვრებოდა , თავს ბედნიერად ვგრძნობდი რადგან , ჩემი ოცნება რეალობაში გადადიოდა .
მძინარე ფრტხილად ავიყვანე და ჩემს საძინებელში გავიყვანე , ლოგინში ჩავაწვინე და გამობრუნებას ვაპირებდი , რომ დამიძაცა:
- იო არ დამტოვო
გვერდით მივუწრქი , გადმობრინდა და მაკოცა . ოჰ ნეტავ , ვინ ოცოს ამ წუთს რამდენი ხანი ველოდი . ეს ოცნენაზე კარგიც იყო...
- როგორ მიყვარხარ მერცი, შენი თვითოეული წამი მიყვარს , როგპრი ბედნიერი ვარ, ეომ იცოდე ! შენ ჩემს გვერდით ხარ .... ხო ზუსტად ჩემს გვერდით ....
კიდევ ერთხელ მოვეხვიე მან კი ისევ მაკოცა , უფრო გაბედულას და უფრო გზნებარეედ.... ავყევი მაგრამ ისე სუსტად იყო შევაჩერე .
- ახაა უნდა დაისვენო , ,, ამას" ყოველთვის მოვასწრებთ , არ ბაპირებ სადმე, რომ გაგიშვა , სულ აქ უნდა მყავდე , ჩემს გვერდით ,
- კიდევ მითხარი რაა- ტუჩებზე ხელი გადამიავა და გაირინდა .
- მოგეწონაა?? - მერციას ჩემი სიტუვები ესიამოვმა მე კი დავრწმუნდი , რომ მერციაც იმავეს გრძმობდა რასაც მე ... გამეხარდა აი ახა ამ წამს ჩემზე ბედნიერი არავი დადიოდა მთელ თბილიში- ჩემს გვერდით მერცი..... ჩემს გვერდით




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent