შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაბრუნება


1-07-2016, 13:57
ავტორი (((end)))
ნანახია 1 772

******ჭორიკნებთან******
-გოგო ნინა ბურდული რომ ბრუნდება იცი ?! (ქეთა)
-რაა ? კაი ეხლა არ გამაგიჟო !! (ლიზა)

*********სვეცკებთან*******
-აუუ იციით რო ბურდულიი ბრუნდებააა ?!! (გაიწელა კესო)


********ბიჭებთან*****
-ბიჭო ჩვენი ნინაჩკა რო ბრუნდება გაიგე ? (ლევანი)
-კაი, მართლა ტოო (მიშო)
-ხო , მეც გავიგე (რატი)

დიახ, დღეს 16 წლის ნინაკა ბურდული ბრუნდება თავის ძველ სკოლაში, დაქალები ხან ნინას ეძახიან ხან ნინს, ბიჭები ნინაჩკას,ხოლო მისი ძველი ტკვილი ნინაკას,მისი დაძახებული ყველას ურჩევნოდა. ყველაფერი კარგად იყო,სანამ ავარია არ მოხდა და არ დაიღუპა ნინაკას საყვარელი ადამიანი, მაშინ საშინელ დეპრესიაში ჩავარდა, ბოლოს სკოლა დათოს ახსენებდა და ცუდად ვარდებოდა, ამიტომ გადაწყვიტა რომ გარემო შეეცვალა, საცხოვრებლად სხვაგან გადავიდნენ,ისევე როგორც სხვა სკოლაში,მაგრამ 3 წლის შემდეგ მიხვდა რომ სჭირდებოდა ძველი მეგობრები და ძველი გარემო ენატრებოდა.დღეს ბრუნდებოდა ნინაკა ბურდული უფრო დახვეწილი,მომხიბლავი და ხალისიანი,მაგრამ ძველი ნინას სიმხიარულე აღარ არსებობდა,რაზეც ყველა წუხდა,თუმცა ამას არავინ იმჩნევდა. სკოლაში ყველაზე პოპულარულ და უმაგრს გოგოდ მიიჩნევდა ყველა, რათქმაუნდა გარდა ძერსკებისა. მაგ გოგოში ცუდს ვერ იპოვიდით ყველაფერში გამოსავალს პოულობდა, ყველას ეხმარებოდა როგორც შეეძლო, კარგადაც სწავლობდა, გიჟობდა კიდევაც, მოკლედ რომ ვთქვათ არაჩვეულებრივი პიროვნება გახლდათ.

******ნინასთან******
დღეს ვბრუნდები ძველ სკოლაში, გადავწყვიტე თავიდან დამეწყო ცხოვრება, რადგან ჩემი ასეთი შეცვლით და დეპრესიით ყველა გავანადგურე. განსაკუთრებით წუხდა ჩემი უფროსი ძმა. ტატო მამას კომპანიას ხელმძღვანელობს,რაც შეეხება ჩემს მშობლებს, ისინი საზღვარგარეთ ცხოვრობენ და მუშაობენ. ჩვენ თავიდან ძიძა გვზრდიდა,მაგრამ ტატო ისეთ რაღაცეებს აკეთებდა,გადაწყვიტეს რომ ძიძა აღარ გვჭირდებოდა და ტატო მომხედავდა, ტატოს შეყვარებული არ ჰყავს,მაგრამ მგონი ჩემი დაქალი ანუკი მოსწონს, იმასაც უეჭველი მოსწონს,ხოდა გადავწყვიტე მათი შეუღლება. ანუკი წერეთელი და ნია ფანგანი ჩემი საუკეთესო მეგობრები არიან. ანუკი ქერათმიანი ლამაზმანია,ხოლო ნიას მხრებამდე ყავისფერი თმა და დიდი თაფლისფერი თვალები ამშვენებს. მათ გარეშე ალბათ ახლა მკვდარი ვიქნებოდი. მე შავგვრემანი ვარ, შავი კუპრივით თვალები, საჯდომამდე წაბლისფერი თმა და კურნოსა ცხვირით.

ფიქრებში ვიყავი,როცა მაღვიძარამ გამომაფხიზლა. ზლოზვნით ავდექი და დილის პროცედურები ჩავიტარე. ბევრი ფიქრის შემდეგ, შავ,მაღალწელიან,მუხლებზე გახეულ ჯინსზე, თეთრ,წარწერიან მაისურზე და შავ კეტებზე შევარჩიე არჩევანი. თმა ცხენის კუდად ავიკარი და ტატოს ოთახში შევვარდი. იმდენი ვაწრიალე, ვაჯანჯღარე,მაგრამ მაინც ვერ გავაღვიძე. ბოლოს ჩემი ძამიკო გავაგრილე.
-აეეე გოგოო, რაა მოხდაა (ტატო)
-აუ ტატ წამიყვანე რა სკოლაში (მე)
-მერე წყლის გარეშე ვერ გამაღვიძებდი ? (ტატო)
-ვაიმე იმდენი გაჯანჯღარე და ვერ გაიღვიძე (მე)
-ჰო კაი, მოვემზადები და წავიდეთ (ტატო)
დაბლა ჩავედი, კვერცხი ჩემთვისაც და ტატოსთვისაც შევწვი,ისევე როგორც ყავა. ორივემ მივირთვით და მანქანაში ჩავჯექით. გული ამოვარდნას მქონდა,ნეტავ კიდევ ვახსოვარ ბავშვებს? ნეტავ რამოხდება,როცა დაამინახავენ ? ცუდად ვარ, ნეტა რა მოხდება ? ნერვიულობისგან თითებს ვიმტვრევდი,მაგრამ ტატომ დამამშვიდა, თუმცა მაინც ვნერვიულობდი, ასეთ ფიქრებში ვიყავი როცა ტატოს ნათქვამმა გამომაფხიზლა.
-ყველაფერი კარგად იქნება,გადადი,უკვე მოვედით (ტატო)
-კაი (მე)
მანქანიდან გადმოვედი და ამაყად დავიჭირე თავი. ყველა მე მომშტერებოდა, ალბათ ყველას უკვირდა ჩემი დაბრუნება, მალევე შევნიშნე ჩემი გოგოები.

ესეც მეორე ისტორია, მითხარით გავაგრძელო თუ არა



№1 სტუმარი lana

გამიხარდა რომ დაგვიბრუნდი,რაც შეეხება ისტორიას, კარგია ძალიან, მომეწონა <3 მალე დაგვიდე რა შემდეგი თავი love

 


№2  offline წევრი (((end)))

lana
გამიხარდა რომ დაგვიბრუნდი,რაც შეეხება ისტორიას, კარგია ძალიან, მომეწონა <3 მალე დაგვიდე რა შემდეგი თავი love

მიხარია რომ მოგეწონათ ^___^

 


№3 სტუმარი anita

unda gaagrdzelo aba ra! da Imedia male dadwb xolme. xo male dadeb?

 


№4  offline წევრი isterichka123

კაია გააგრძელე

 


№5 სტუმარი lana

anita
unda gaagrdzelo aba ra! da Imedia male dadwb xolme. xo male dadeb?

დავდებ რათქმაუნდა love

lana
anita
unda gaagrdzelo aba ra! da Imedia male dadwb xolme. xo male dadeb?

დავდებ რათქმაუნდა love

დადებს რათქმაუნდა თორე მოვკლავ :DD

 


№6 სტუმარი ლეპორელა

კააგრძელე ძაან გთოხ კარგია

 


№7  offline წევრი (((end)))

აუცილებლად დავდებ შემდეგ თავს love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent