შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

STANDOUT/გამორჩეული (მეცხრე ნაწილი )


5-07-2016, 00:29
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 752

მშვენიერი იყო სიწყნარე , ბავშვების გართობას თუ არ ჩავთვლიდით . მაგრრამ... დეიმონი ასე რატომ იქცევა ? ნუთუ მართლა ვუყვარვარ ?
-რაზე ჩაფიქრეულხარ , სინიორინა ?
-არაფერზე .
-არ გინდა გარეთ გავისეირნოთ.-უარის თქმა მინდოდა მაგრამ ვინ გაცალა ისე ჩამავლო ხელი ხელში და გარეთ გამიყვანა.
-სად მივდივართ ?
-ჩემს საიდუმლო ადგილას .
ცოტა ვიარეთ და ბოლოს ერთ ძველ შენობას მივადექით :ცოტა დანგრეული იყო , ხავსი მოჰკიდებოდა . შიგნით შევედით და სახურავზე ავედით .
-ეს არის შენი საიდუმლო ადგილი?
-ხო , აქ ღამ-ღამობით ამოვდივარ ხოლმე და ვუყურებ .
-რას უყურებ?
-მთვარეს , სავსე მთვარეს . იცი რატომ ?
-ნწ .
-იმიტომ რომ შენს თავს მახსენებს , შენსავით ლამაზია.-ამის გაგონებაზე გულში თითქოსდა მესიამოვნა .
-შენს ძმას რატომ ვერ იტან ?ან რატომ არ მიშვებ მასთან ?
-იმიტომ რომ ჩემი ძმა გარეწარია და შენთვის არაა უსაფრთხო მასთან ყოფნა .
-რატომ ფიქრობ ასე , ანდა რატომ უნდა დაგიჯერო?
-ამას მხოლოდ ერთი პასუხი აქვს , მიყვარხარ .-უცნაურია და მის თვალებში ის დავინახე რაც არასდროს , არა სიცივე და უგულობა არამედ ადამიანი რომელიც ნამდილად შეყვარებულია . ადამიანი რომელიც თავისი თვალებით გრძნობებს გამოთქვამს .
ბლერ ვილსტონ -მკაცრად ვუთხარი ჩემს თავს-გიყვარს ის ?თუ კი მაშინ რატომ გეშინია მისი ?! არა შენ მისი არ გეშინია , შენ მისი დაკარგვის გეშინია , გეშინია რომ იმ ჯენასავით სათამაშო გახდები მისთვის , გეშინია რომ შენს სიყვარულს არ დააფასებს , გეშინია რომ კვლავ დაკარგავ საყვარელ ადამიანს .
ამ მომენტში მხოლოდ ერთი რაღაცის გაკეთება შევძელი , გაქცევა . დიახ მე გავიქეცი . ნამდვილი იდიოტივით .”ბაგ-ბუგ , ბაგ-ბუგ ”აი ისევ და ისევ გული მიჩქარდება როცა მასზე ვფიქრობ . ეს სიყვარულია?რა არის ეს? რატომ შემიყვარდა ყველანაირად სადისტი?ოო , ღმერთო!
ამ ფიქრებში გართულმა ვერც კი შევამჩნიე ისე მივედი ნინასთან .კარები რასაც ქვია ჩავტეხე ბრახუნით და ბოლოს და ბოლოს როგორც იქნა გაიღო კარი:
-ვა ბლერ , როგორც იქნა მოხვედი ? რომელი საათია?!
აცრემლებული შევვარდი და ტახტზე დავჯექი.
-ბლერ , რა გჭირს?
-დანაშაული ჩავიდინე .-სლუკუნით ვუთხარი მე .
-რა დანაშაული?
- დამნაშავე ვარ , შემიყვარდა . არა უბრალო სიყვარულით , რომელიც რამდენიმე თვე გრძელდება . შემიყვარდა , ჩემი მთელი არსებით შემიყვარდა . ცუდი ადამიანი , შემიყვარდა .
-კაი დაწყნარდი...-თქვა ნინამ და ჩამეხუტა , ეტყობოდა დასაწყნარებლად სხვა ვერაფერი მოიგონა და ეს მითხრა.-ვინ შეგიყვარდა ?
-ვითომ არ იცი!
-არა?
-ჰო , ღმერთო . რა ვქნა? თავიდან ვერაფრით ვიგდებ , ყოველ წამს მასზე მეფიქრება . რას აკეთებს ეგეთს . ასე რომ მიზიდავს ?! ან რატომ შემიყვარდა . როგორ შეიძლება მასავით გარეწარი გიყვარდეს . ადამიანებს როგორც სათამაშოებს ისე აღიქვამს ..... ღმერთო?
როგორც აღმოჩნდა ამ სლკუნში ჩამეძინა . დილას ნინას საშინელმა ხმაურმა გამაღვიძა :აქეთ-იქით დარბოდა და ჩემოდანში ნივთებს ალაგებდა . მერერა შევამჩნიე რომ ჩვენს გარდა ოთახში ჯექსონი , მიკი , ფეი და სხვა ბავშვები იყვნენ და ნინას სისწრაფისკენ უბიძგავდნენ .
-ბავშვებო რა ხდება ?
-არაა საჭირო იცოდე .-მშვიდად მიპასუხა ჯექსონმა .
-სად მიდიხართ ? მითხარით რა!
-ჯერესერთი მივივართ და მეორეც ვერ გეტყვით ძალიან მნიშვნელოვანია.
-რაა?სად მივდივართ . არ მინდა მე ბიცოლასთან უნდა მივიდე . ინერვიულებს.
-ბიცოლაშენს უკვე ვუთხარით არ ინერვიულებს !
გაგიკვირდებათა და დავნებდი და იცით რატომ? იმიტომ რომ დამღალა ამ ცხოვრებამ ! დამღალა ბრძოლამ ! მოკლედ მათ დავემორჩილე და ნინასთან ერთად ბარგის ჩალაგება დავიწყე : ბევრი არაფერი ჩამიდია მხოლოდ რამდენიმე პერნგი და შარვალი . ჩავალაგე და ქვემოთ ჩავედი .
ქვემოთ დეიმონი დამხვდა თავის მანქანაში იქდა და კევას რასაც ქვია "ატყლაშუნებდა " . "იდიოტი , ამპარტავანი გაიძვერა "-ჩავილაპარაკე ჩემთვის და სიტყვის უთქმელად ჩავჯექი მისმანქანაში .
გზამ ძალიან დამღალა. 4 საათი მგზავრობას ხომ არ ეხუმრებით ?! მაგრამ სამაგიეროდ სასტუმრო რომელშიც უნდა გვეცხოვრა ძალიან მომეწონა . ულამაზესი ოთახები ჰქონდა , განსაკუთრებით კი ჩემი ოთახი მომეწონა : ანჯრიდან მთის ხედი მოჩანდა , ულამაზესი ტერესა მქონდა . 2კაციანი საწოლი , ახალი და თეთრი თეთრეული , კლასიკური კარადა და საერთოდ ავეჯი ..... მაგრამ ეს ყველაფერი ბოლოსღა შევამჩნიე , სასტუმროში კი ისეთი დაღლილი მივედი ეგრევე საწოლზე დავეხეთქე . მაგრამ ვინ გაცალა ძილი? ეგრევე ნინა შემოვარდა და აქ დაიეყო ყველაფერი .



ძალიან დიდი ბოდიში აქამდე , რმ ვერ ვდებდი . რაღაც პრობლემები მაქვს , პირადი . ძალიან კარგ თავს ვგეგმავდი , მაგრამ ... სამწუხაროდ ასე გამოვიდა . მინდა გკითხოთ მოგწონთ თუ არა ჩემი მოთხრობა და გავაგრძელო თუ არა ? და კიდევ 1.დეიმონი და ბლერი თუ 2. ედუარდი და ბლერი ? წინასწარ დიდი მადლობა .



№1 სტუმარი Nini

Momwons kargia,ra tqma unda,deimoni da bleri.

 


№2  offline წევრი elene tetruashvili

დიდი მადლობა . შემდეგი ავი აუცილებლად დიდი და ძაან მაგარი იქნება , დღეს დავდებ .

 


№3 სტუმარი Knopka

Uevhveli gaagrdzlee damale dade da raeduardi isetebiarian bleri dadeimoni roegori ertmanetistvisuketesia bevrad maledaderaa daesenuagvianen

 


№4  offline წევრი elene tetruashvili

Knopka
Uevhveli gaagrdzlee damale dade da raeduardi isetebiarian bleri dadeimoni roegori ertmanetistvisuketesia bevrad maledaderaa daesenuagvianen

rogorc gitxarit ragac problemebi mqonda piraduli , didi madloba

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent