შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

STANDOUT/გამორჩეული (მეათე ნაწილი )


6-07-2016, 01:02
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 554

-რა ქენი , უთხარი შენს ლოვეს .
-არა , უფროსწორედ ვერა .
-რატო?!-მკითხა ნინამ
-არ შემიძლია , როცა მაგის თქმას ვაპირებ გამომდის-"გაეთრიე იდიოტო"
-აუ რა! ორივე მაგრად ატრაკებთ.
-უჰ! ნახეთ როგორ აიშვა ! გგონია არ ვიცი?
-რა?-თქვა ნინამ და აქეთ-იქით გაიხედა .
-რა და ვიცი . გგონია ვერ ვხვდები ? ჯექსონს ისე შესციცინებ თვალებში რო რავი !
-ძაან მეტყობა ?-თქვა და სახე დამანჭა ნინამ.
-აჰამ-ვთქვი მე და წამოვჯექი .-ახა წადი ჩემი ოთახიდან .
ნინა ოთახიდან გავიდა , მე კი ნამძინარევი თვალებით წამოვდექი . უკვე 11 ის 15 წუთი იყო . ძილისთვის შესანიშნავი ვარიანტი , მარამ?.....
ტრრრ.....ტრრრ.....ტრრრ....
-ალიო?
-ალიო , ბლერ მე ვარ !-კვლვ ის ხავერდოვანი ხმა ...
-ედუარდ , კარგად ხარ ?
-ხო , სად ხარ ?
-არ ვიცი ! გზაში კინაღამ ჩამეძინა . ძალიან მეძინება . შეგიძლია თავი დამანებო ?
-ვიცი სადაც ხარ , მან ვარ .ვიგულისხმე რომელ სასტუმროში ?
-არ ვიცი . მგონი კატამრინი თუ კატამარანი . რაღაც ეგრე ეწერა ლათინურად .
-კაი შესასვლელთან ვიდგები 15 წუთში .
-კაი .-ვთქვი მე და ტელეფონი გავუთიშე .
"აუჰ , ეგღა მაკლდა "-ჩავილაარაკე ჩემთვის . "ეხა ვიტირებ , არ შეიძლება უბრალოდ თავი გამანებონ ! რატო ვარ გამორჩეული ? ღმერთო რა დავასავე ? ყველაფრით ვისჯები ! ." ბზზზ -და აი მესიჯი ედუარდისგან :
უკვე მანდ ვდგავარ . ჩამოდი ,
გკოცნი! ჩაო!
სწრაფად ჩაირბინე კიბის საფეხურები და ედუარდისკენ მალულად წავედი . იმის შიშით რომ ისევ დეიმონი დამინახავდა , თორე რას გაუკეთებდა ედუარდს ? მაგის გააზრებაზეც კი მაჟრჟოლებს. მოკლედ , როგორც ვთქვისწრაფად ჩავირირბინე საფეხურები და ედუარდთან მივედი .
-გამარჯობა ბლერ -თქვა და გამიღიმა ედურდმა .
-გამარჯობა.-ცივად ვუთარი მე .
-სადმე გავისეირნოთ , ოღონდ ახლა ტყეში .
-კარგი - ცოტა ხანი ვიარეთ და ტყეში მივედით .
-ბლერ , იქ ვერ გითხარი . ეს უნდ იცოდე
-რა ხდება?-აფორიაქებულმა ვიკითხე .
-მიყვარხარ !-მითხრა მან .-არ მინდა დაიტანჯო . ვიფიქრე , ვიფიქრე და მოვიფიქრე რომ აქედან წავიდეთ .
-რაა? არა ! მე ვერ წამოვალ !
-რაა?-კიტხვითვე მიპასუხა მან.-შენ ხო არ გაგიჟდი !იმ იდიოტთან გირჩევნია დარჩენა?
-ჰო .-მოკლედ ვუთხარიი მე .
-არა ნამდვილად გაგიჟდი .რატომ გინდა იმასთან დარჩენა . რატომ ? გეკითხები რატომ ! ის კრეტინია , იდიოტი . არაკაცია !მასთან რატომ გინდა დარჩენა ?
-იმიტო რომ მიყვარს -ბოლო ხმაზე ვუღრიალე მე.-მთელი გულით მიყვარს . ისე მიყვარს რომ ცუდად ვარ ! ღამე ვერ ვიძინებ . სულ მასზევფიქრობ . მიყვარს და არ მაინტერესებს არავინ ! ვისაც რა უნდა ის ტქვას . მე ის იქანამდე მეყვარება სანამ ცოცხალი ვარ !
აღარაფერი უპასუხია ,ისე გამოვიქეციიქიდან . უკვე ბნელოდა როცა იქ ვიყავი აბა რა იქნბოდა , ფეხით წამოვედი . იქ კი ედუარდის მანქანით მივსრიალდი .
დეიმონი ტერასზე იდგა და რაღაცას უყურებდა . ვარსკვლავებით მოჭედილი ცა ულამაზესი იყო , მთვარის შუქი კი გზას სახამდე მინათებდა . უკევე აღარაფრის მეშინოდა , თავისუფლად მივიდოდი და ვეტყოდი დეიმონს ჩემს სათქმელს . სულ ფეხებზე მეკიდა ჯენიც და ყველა ვინც ჩვენს შორის იდგა .
-ოჰ ! მობრძანდი , სინიორინა ?
-არ მეცინება .
-ოჰ ! დავსერიოულდით .-თქვა და ჩემსკენ შემობრუნდა .-მიდი გისმენ .
-იცი , მე..მე-ჩვენს შორის მანძილი დაპატარავდა .
-გისმენ -თქვადეიმონმა და ჩემსკენ კიდევ უფრო მოიწია.
-მე... მოკლედ მე შენ , მე შენ მიყვარხარ !-რგორც იქნა ამოვილუღლუღე მე .
ამ დროს დეიმონის სახეზე ღიმილმა გადაირბინა , ჩაეცინა და ხელში სწრაფად აამიყვანა , განა დამსვა ?! ისე ატრიალებდა და იძახდა : მე შენ მიყვარხარ! მე შენ მიყვარხარ ! მე შენ მიყვარხარ ! თქვა სამჯერ და მერე მაკოცა .
გგონიათ ეს პირველი კოცნა იყო ? ბო.ი არ გეგონოთ მაგრამ 3 "შეყვარებული" მყავდა .-უფროსწორად სამჯერ მაკოცეს , მაგრამ ეს კოცნა ეს კოცნა , ამ კოცნამ ჩემს გულს რაღაც მოუტანა , გავბედნიერდი . გული ამიჩქარდა და სიყვარულით აივსო , გავმხიარდულდი და დავინახე სანატრელი ღიმილი დეიმონისა , არა უკვე ჩემი დეიმონისა . მაგრამ....
ბრახ ! რაღაც ბრახნმა მოიცვა არემარე ! დეიმონმ ძირს დამსვა და დაიჭყანა ,წაბორძიკდა და დაეცა . შემდეგ მეც გავითიშე , მაგრამ უკანასკნელი რაც დამამახროვრდა ედუარდის საშინელი სიცილი იყო !




მგონი ძალიან საშინლად დავასრულე ეს თავი , მაგრამ არ ინერვიულოთ . ჩვენი დეიმონი ძლიერი ბიჭია wink



№1 სტუმარი lana

ისტორია 'მესხებიდან' ერთი მონაკვეთი 'მოიპარე' მხოლოდ ორი განსხვავებაა, პირველი სახელები და მეორე გოგო დაიჭრა იქ და აქ კი ბიჭი ;)) ისე ცუდად არ წერ დასაწყისისთვის

 


№2  offline წევრი elene tetruashvili

lana
ისტორია 'მესხებიდან' ერთი მონაკვეთი 'მოიპარე' მხოლოდ ორი განსხვავებაა, პირველი სახელები და მეორე გოგო დაიჭრა იქ და აქ კი ბიჭი ;)) ისე ცუდად არ წერ დასაწყისისთვის

ისტორია "მესხებიდან " მე არაფერი მომიპარავს . უბრალოდ ჩვენ ერთნაირად ვწერთ და თითქმის ერთნაირჯ შეხედულებები გვაქვს ☺☺☺.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent