შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიჯიუტე ბედნიერებას დაგაკარგვინებს1


20-07-2016, 17:14
ავტორი anonym dandelion
ნანახია 1 680

მე და ჩემ დაქალებს ერთად ბევრი რამ გადაგვხდენია თავს,მაგრამ არ მეგონა თუკი სიყვარულის მახეში მათი წყალობით გავეხვოდი.მოკლედ,იმ წელს პირველი კურსის სტუდენტი ვიყავი და პირველ სემესტრს ვხურავდი.გამოცდები ჩაბარებული მქონდა და ჩემს სოფელში უნდა წავსულიყავი.საერთოდ,სიახლეს ადვილად ვერ ვეგუები და ჯერაც მიჭირდა დედაქალაქის აქტიურ ცხოვრების სტილში ჩაბმა,ასე რომ არსად დავდიოდი(ნუ რამდენადაც ამის საშუალებას ჩემი დაქალები მაძლევდნენ).ერთ დღესაც სახლში ჩემი დაქალი სანდრა დამადგა. -ვიცოდი შენი იმედი რომ უნდა მქონოდა,-მაშინვე მომაყარა სანდრამ -რას გულისხმობ?-სულ მთლად დავიბენი.(საერთოდ სანდრა ყოველთვის გიჟია და მისი გეგმები,ჩემსას არასდროს ემთხვევა ხოლმე) -იმას რომ ერთად მივდივართ წვეულებაზე,სადაც დამპატიჟეს,შენს წუწუნს არ მივიღებ.-თქვა და დივანზე დაჯდა თან საქმიანი სახით შემომხედა -ხომ იცი რომ ასეთი რაღაცები არ მიყვარს?იქნებ კატო წაიყოლო ანუ გაბი? -ორივე ქალაქ გარეთაა გასული,გთხოვ წამოდი რა,თან საქმე არაფერი გაქვს,გაერთობი რა -რაო ვინ დაგპატიჟაო?-ვკითხე თუ არა სწრაფად დავიწყე ახალი ტყუილების მოფიქრება -აუუ,ფეხბურთელი რომაა,თორნიკე სანიკიძე,_თქვა და თვალები მინაბა -რანაირი დაქალი ხარ შენ ახლა,არ იცი რომ ვერ ვიტან მაგ ბიჭს?(არადა საერთოდ არ ვიცნობდი) -სალომე შენ მას არც კი იცნობ,კარგად გიცნობ და ტყუილებით თავს ნუ იღლი,მაინც წამოხვალ -რაო რომელ საათზე მივდივართო?;იფიქრე სალომე იფიქრე,ამას ჩავზახოდი ჩემს თავს -რვაზე,-თქვა და სახეზე გამარჯვების ღიმილი აიკრა -ვუი,რა სამწუხაროა,-დაღვრემილი სახე მივიღე,_რვის ნახევარზე ლევანმა დამპატიჟა კაფეში(ეს ლევანი საიდანღა მოვათრიე ნეტა? -არაუშავს შეხვდები და რვაზე მაინც წავალთ,ისე ეს ლევანი ვინაა? -ნახევარ საათში რა მოვასწროთ? -გააჩნია თქვენ რის გაკეტებას აპირებთ,-თქვა და წარბები აათამაშა -დეგენერატო,-სიცილი ამიტყდა და ბალიში ვესროლე;-კარგი ხომ წამოვალ,თავზე დავიმხოთ წვეულება,, სანდრამ გაკვირვებული სხით შემომხედა,გამოსაცვლელად ოტახში შევედით,სანდრას თურმე კაბა წამოუღია თავისთვის,ძალიან ლამაზი იყო მაკიაჟსა და ასეთ კაბაში,აი მე კი რახან კაბა არ მომეპოვება,ჯინსის შარვალი,მაისური და გარეთ სეროჩკა შემოვიცვი,კედები და უკვე მზად ვიყავი,ჩემს ჩაცმულობას სანდრამ უკმაყოფილოდ შეხედა მაგრამ რახან წამოსვლაზე ძლივს დამითანხმა,არაფერი უთქვამს,ტაქსით წავედით ,როცა ტაქსი უზარმაზარი სახლის წინ გაჩერდა,გაოცებისგან დავუსტვინე -სანდრა მისამართი თუ შეგეშალა,სჯობს ფეხსაცმელი გაიხადო და ისე გაიქცე -მოკეტე რა,შენ შიგნიდან უნდა ნახო რა არის, -მოიცა მოიცა შენ შიგნით ნამყოპი ხარ?თან დაიბენი მოიცა ერთი დაგაკვირდე,ცოტა მოსუქებული ხარ ანუ რა გამოდის ორსულად ხარ და აქ იმიტომ მომიყვანე რომ უთხრა?აუ თუ რამედა მე ვითომ ადვოკატი ვარ რა....-ალბათ კიდევ ბევრ რამეს ვიტყოდი,სანდრა რომ არ აკაკანებულიყო და ხელით არ შევეთრიე შიგნით,აი რაც შიგნით დაგვხვდა,ამას მეც კი ვერ წარმოვიდგენდი .



№1 სტუმარი qeta

Kargi dasawyisiam male Dade axali tAVI DA gaadide dzaan patara iyo

 


№2 სტუმარი samole

Auu kaia damainteresa da gaagrdzele raa tavebi gazarde

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent