შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიყვარხარ....გჯერა? # 4


21-07-2016, 14:29
ავტორი N.yviralashvili
ნანახია 1 792

ელემ მთელი დღე გოგაზე, ფიქრში გაატარა. ვერ გარგო რათო ფიქრობდა მაგრამ , მოსწონდა ... მისთვის ჯერაც დაუჯერებელი იყო, ის ფაქტი , რომ მეორე დღეს დაბრუნდა გოგა. იქნებ ეს მართლა ბედი იყო , ან იქნებ მართლაც ჩვენ ვიქმნით ბედს?!
საღამოს ელეს ნატაშკამ გამოუარა და ტიყრზე წავიდნენ თეა უკვე იქ ელოდენოდათ.ნატაშკამ შეამჩნია დაქალს უგუნებობა და ჰკითხა მიზეზი:
- მოხდა რამეე ელე?
- ის ბიჭი გახსოოვს , გუშინ , რომ გითხარი?
- ჰო გოგა ჰქვია გონი არაა?!?
- დღესაც მოვიდა.კაფედან , რომ მივედი დამხვდა. თურმ მეძებდა.
- ოჰ ... რა ნებავდაა??- ნატაშკა ამ ბიჭის მიმართ ცუდად იყო გამწყობილი ...
- ტაფა იყიდა ისევ , მერე ცოტა მელაპარაკა...
- რაზეე ელე ,,, ჰა ამოღერღე !
- მკითხა შეყვარებული თუ გყავსო? და საღამოს შემხვდებიოო??
- ჰაა- ნატაშკა გაოგნებული უყურებდ ელეს- და აი, უეჭველი ვიცი რადაც რტყოდი- იცპდა ელეს ტყუილრნი არ უყვარდა .
- ხო ნატ რატომ უნდა მეთქვა , მყავს თქო?!? მე თვითომ ვერ მოვაგვარეებ? არ მჭირდება ვიღაცამ იგირწოს , რომ ვინმეს დაცვა მჭირდება..
- და ეხა უნდა ნახო?
- არა ! ვუთხარი მეგობრებთან ერთად უნდა წავიდეთქო .
- ოხ ელე, ბავშვი ხარ , ბავშვი! ასე ერთწუთში , როგორ შეგაბა ჰა?? ვერ გამიზრდიხარ რაა..
- ოფ შემაბა არა კვახი.. უბრალოდ რაღაცნაირად მიყურებდა.
- ჰე ჰე- ნატამ ელე შეაჯანჭყარა- ეხა ართვა მომწონს კიდეცო...
- იქნებ მომწონს კიდეც...
- აი ნახავ როგორ მოგიშორებს ეგ ვიღაც გოგა თავიდან ... არ მომწონს და რა ვქნაა...
- რატომ ლაპარაკობ ასე?! ჯერ ხომარც გინახია? აზე არახარ როგორია და რეებს ამბობ! სულაც არაა ცუდიი .
ნატას აღარაფერი უთქვამს თავისთვის ფიქრობდა: იქნებ მართლა კარგი ბიჭია და ტყუილად ნერვიულობდა .
ტიყეზე ნატამ ყველაფერი მოუყვა თიას. ნატასგან განსცვავებუთ ეს ამბაგი ჩვეულებრივად მიიღო . მერე რა , რომ ელეს ვიგაც მორწონა ელეს. წს ბუმებრივია და ნატას ასეთი რეაქცია უაზრო იყო.ნატა ისევ იმაზეზე იყო და მთელი ოვაციებით აპროტესტებდა გოგას.


გოგა ისევ ხელდამშვენებული მივიდა ბესოსთანს , რასაც რომას კომენტარები და დაცინვა მოჰყვა.
- ახალი შენაძენია ძმა?კომპიუტერთან მჯფომმა რომამ გაიცინა.
- კი ძმა ახალია- გიგამ ტაფა ჟურნალების მაგიდაზე დადო.
-ვა ... ეხა ორი გაქვს და შეგიძლია აქეთ იქიდან შემოირტყა.
- მე არა , მაგრამ შენკი გჭირდრბა კარგი შეჯანჭყარება . გინდავცადოთ?
- გეყოთ- სამზარეულოდან ბესომ გამოსძაცათ- მოდი აქეთ გოგა. მაგი *** ია და გამოერიდე.
გოგა გავიდა . შემწვარი კარტოფილი ჭამეს და იმ ოთახში გავიდნენ სადაც ტაფა და რომა იყვნენ .
- აშკარაა ელენე ნახე- ბესომ ტაფა შეათამაშა.
- ხო ვნახე ტო!
- რავიცი რაგაცეები ვკითხე. რაც მთავარია შეყვარებული არ ყავს, ეგ მაგრად გამეხარდა , ხოიცი.- კმაყოფილმა გაიცინა.
- გოგა შემ მაგ გოგოს გაფიჭება ხომარ გინდა?-ბესომ სერიოზული დაიჭირა.
- არა ღადაობ ტო?!? მომწონს სერიოზულად ვუყურებ და მიყვარს კიდეც.
-მერე რას აპირეებ?
- არვიცი ძმა,მართლა არვიცი , დღეს საღამოს რიყეზე იქნება . მინდა კიდევ ვმახო მაგრამ , ორი დღეა სახლში არ ვყოფილვარ და ხო აზე ხარ რადღეში იქნება არაა...
- კი ისიც ცოდოა . მიგდებული გყავს . მანქანა წაიყვანე , რომა აქ იყოს და მერე ჩამოდი , ერთიორი დღე დარჩი აქ და დაგიქრდი სანამ მართლა სერიოზულში გადაიზრდება.
- ხო. ვნახოთ რა სიტუაცია დამხვდება . ბარბი მომენატრა ძალიან .
- მიდი კაი- ბესო დაემშვიდობა .
გოგამ რომას მიაძახა შენც კარგად იყავი *** ოვო და ეზოში გავიდა . რომას პასუხი აღარ მოუსმენია.მანქანა დაქოქა და სახლისკენ წავიდა.

- ხვალ შაბათია და არ ვირბინოთ- თიამ შუალაპარაკი გააწყვეყინა ნატას - ცოტა ვისეირნოთ , სუფთა ჰაერი ჩავყლაპოთ.
- ჰო წავიდეთ , დრო ხომ რამით უნდა გავიყვანოთ. მეკიდე სუმარტოვარ და ...- ელემ ამოიოხრა - რა იქნება ჩენთან გადმოხვირე თია ჰაა....
- გადმოვალ , გოგო ხვალვე გადმოვბარგდები რაიყოო..
- აუჰ ნეტა რავარჯიში აგიტყდათ რაა. ორი დღე გაქვთ დასვენება და კიარ შეირგებენ..- ნატაშკა აწუწუნდა.- ჯანდაბას წამოვეთრევი მეც.
შეთანდნენ , რომ ელე და ნატა შვიდ საატზე კუს ტბაზე შეხვდებოდნენ თიას. ცოტახანს კიდევ ოყვნენ რიყრზე. ელენე აქეთიქით ტრიალრბდა გოგას ეძებდა მაგრამ ვერსად ნახა. გული დასწყდა. ერთმანეთს დაემშვიდობნენ და სახლებში წავიდნენ.
- რა გეგონა ის ვაჟბატონი მოვიდოდა??- ნატას შეჩნევია ელეს აქეთიქით ყურება.
- რავიცი ეტყობა არ ეცალა- ელემ მოწენილი ხმით უპასუხა.
- ოხ ელე ელე.

გოგამ კარი შეაღო. ფეხებში ჭოჭინაში მჯდომი , წლინახევრის ბარბარე შეეჯახა.
- რატომ არ გძინავს მამას გოგო?!?-ბარბარე ხელში აიტაცა და კოცნა დაუწყო.
- მოხვედი გოგა??- კიბეებზე მისი ცოლი ლანა ჩამოვიდა . ქმარს გადარხბია და ჭოჭინა გასწია.- ერთხელ , როგორ ერთხელ არ გაგახსენდა ოჯახიი??
- ნუ წეიღე ახლა... მაცა სახში შემოსვლა.
- დედაშენი ცალკე ნერვიულობდა მე ცალკე... ორიდღე რრკავს და გკითხულობს , სად აღარ დავრეკე , არავინ არაფერი იცოდა შემზე.
- შენ ეგ მითხარი ფულს , როდის აგზავნის??- გოგამ ლაპარაკი სხვა თემაზე გადაიტანა.
- არ ვიცო , არაფერი უთქვამს. იცი როგორ მომენატრე??- ლანამ ქმარს კისერზე , ხელები შემოხვია.
- მეც ლანა მეც- გოგამ ამოიპხრა და , ბარბარესთან ერთად მეორე სართულზე ავიდა. - ბარბის მე დავაძინებ შენ დაწექი დაიძინე.
- არა! შენ დაგელოდები- ლანა საძინრბელ ოთახში შევიდა.
გოგამ ბავშვი დააძინა , ცოტახანს მძინარეს უყურა . მერე ფეხის ტრევით , საძინებლისკენ წავიდა.
საწოლის ბოლოში ჩამოჯდა . მისი ცოლი იყურებდა , როგორ გაიხადა მაიკა და შარბალი.
- იცი რა ძალიან მომენატრე?-ლანა იღიმოდა .-ძანიან მიყვარხარ- წამოდგა და ჩაეხუტა.
- ლანა არგინდა გთხოვ- დენდარტყმულივით წამოხტს გოგა.
- რატომ გოგა! - ლანა ადგილზე მიიყინა- ნუთუ ის იფლება არ მაქვს? . ჩემი ქმარი ხარ და მეკიდე შენი ცოლი.
- კაი- ხრინწიანი ხმით ჩაილაპარაკა და , როგორც ცხოვრლი საკვებს მოლლებული, ისე ეძგერა ცოლის ტუჩებს.... კოცნიდა ეალერსებოდა , მაგრამ არც კოცნას გავდა და არც ვნებიან ალერსს, თითქპს იმის დამტკიცება უნდოდა, რომ მეარ მინდოდა და ახა , რაც მოგივა შენს თავს დააბრალეო. ხანდისხან ელენე ტკივილით ამოიკვნესებდა , მაგრამ გოგა არცკი უსმენდა.
დილით ბარბარეს ღიღუნმა გამოაღვიძა გოგა. ლანა შეიშმუშნა- იტავი ტბაზე წავიყვან ცოტას გავარტობ და ჭამის დროს დავბრუნდებით. - სააბაზანოში გავიდა რამოდენიმე წუთში მოწესიგდა , ჩაიცვა ბარბისაც ჩააცვა და მანქანაში ჩასხდნემ.



№1 სტუმარი miyvarxar

kargia gaagrdzelee

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent