შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

M.I (თავი მერვე)


22-07-2016, 01:08
ავტორი სატი
ნანახია 2 025

-კატო, საიდან(იკა)
-მოგენატრე?(კატო)
-კი, ეს... მარია.(იკა)
-სასიამოვნოა, იკუუუშ ეხა ისევ ერთად ვიქნებით. საბუუ, კოტე მომენატრეთ.
საბა მარის უკნიდან ეხვეოდა და არ უშვებდა,იცოდა რო წასვლა უნდოდა. ირაკლის მკვლელი თვალებით უყურებდა, ანიშნა ან კატო გაიყვანე ან მარიო. მარის უემოციო გამომეტყველება არ ქონია, ამჯერად მის თვალებში სევდა, იმედგაცრუება სჩანდა. წუთი წუთზე ელოდებოდა რომ ირაკლი გაიყვანდა იქით და დაელაპარაკებოდა, საბაზე გაბრაზებული იყო რადგან წასვლის საშუალებას არ აძლევდა, ეს წამებას, ცუდ სიზმარს ჰგავდა.
-სასიამოვნოა კატო. მე მეჩქარება ექიმთან.-მარიმ გაინთავისუფლა თავი, კოტე გადაკოცნა და წავიდა.მაშინვე საშასთან ავიდა.
-რა მოხდა
-ირაკლის ძველი შეყვარებული კატო ჩამოვოდა-მარიმ ყველაფერი მოუყვა,მულოდნელად კი შეტევა დაემართა და ინჰალატორი ჩაიდო პირში, მაშინვე შეისხა და შეაჩერა.
-ამის დედა შ.....
-არაფერი არ ქნა ეს ისე გითხარი როგორც მეგობარს და არა როგორც ძმას.
-დაჩიმ იცის ირაკლიზე?
-გონია რომ ნუცას შეყვარებულია, მაგრამ სანდრო და ლუკა მიხვდნენ.
-მარი, დაჩიმ მთხოვა თქვენთან გადმოსვლა.
-კაი, მაინც ერთი ოჯახი ვართ.
-როგორც მეგობარი გირჩევ ჯერ არ დაელაპარაკო და არც ისტერიკები მოუწყო. როგორც ძმა გეტყვი რომ დაშორდი.
-მეგობრის რჩევა უფრო მომწონს.
საშამ მარის ბალიში ესროლა და ჩაეხუტა.
-დარჩები დღეს?
-კი, დაჩის შენ დაურეკე გთხოოვ.
საშა მეორე ოთახში გავიდა, მარიმ სიგარეტის ღერი ამოიღო, მოუკიდა და მოწევა დაიწყო. ენატრებოდა მოწევა რადგან ყველა უკრძალავდა. საშასთამ ხშირად რჩებოდა ხოლმე რადგან ის იშვიათად მაგრამ 1ღერს მაინც მოაწევინებდა ხოლმე, მერე დიდხანს ლაპარაკობდნდნ, სამზარეულოში ნამცხვრის მსგავსს რაღაცას აკეთებდნენ და თუ კრემი არ ექნებოდათ, ნაყინს უსვამდნენ. მოკლედ მაგრა ერთობოდნენ, საშა მარიზე მხოლოდ 2წლით დიდი იყო. საშა ოთახში შემოვიდა.
-პირველი რაზეც გამაფრთხილა არ მოაწევინოო, ვითომ უფრო გვიან შემოვედი.
-აი რატო მიყვარხარ
-მომე მეც
მარიმ სიგარეტი საშას მისცა, მანაც დაიწყო მოწევა. მაცივრიდან საოჯახო ნაყინი აიღო, 2კოვზი და დაჯდა.დაიწყეს ნაყინის ჭამა. ღამე გაშალეს დივანი დაწვნენ ფილმი ჩართეს, მარის 1 საათში ჩაეძინა, საშამ გამორთო ფილმი და მანაც დაიძინა.
***
დილით მარის პირველზე გაეღვიძა, საშა უკვე ამდგარი იყო. ჩქარობდა, ჩანთა აიღო ერთი ღერი სიგარეტის მარის მაგიდაზე დაუტოვა და კარისკენ გაიქცა.
-მისმინე, მეჩქარება უნდა გავიდე ყველაფერი რაც გჭირდება აიღე.
-კაი-საშა წავიდა.
წამოდგა საწოლიდან და დაურეკა ნუცას. 15წუთში სახლში იყო.
-საშასთან დარჩი ღამე?
-ხო, ძველი დრო მომენატრა
-ირაკლიმ იცის?
-არა, ჩემთვის არ ცალია
-რა მოხდა
-კატო ჩამოვიდა, აკოცა და ეხლა ერთად არიან.
-ჰააა? შენც იქ იყავი?
-კი.
ამ დროს მარის ირაკლიმ დაურეკა, წამით დაფიქრდა აეღო თუ არა მაგრამ ნუცამ არ დააცადა და უპასუხა.
-ალო?
-ნუცა მარის მიეცი ტელეფონი
-აბაზანაშია
-ვიცი რო მანდ არის ნუცა მიეცი ტელეფონი!
ნუცამ ტელეფონი მიცა.
-გისმენ?
-მარი გამო რა ჩემთან
-არ მცალია
-რა არ გცალია
-საქმეები მაქ
-რას მესწერვები
მარის გაეცინა.
-იცი წავალ ალექსანდრეს ვაკოცებ და მოვალ
ეხლა ირაკლიმ დაცინა.
-ვერ მოგეკარება, ვიზრუნე ამაზე. თუ შენ არ მნახავ მაშინ მე მოვალ. სად ხარ?
-სხვაგან. ირაკლი დამანებე თავი.
მარიმ ტელეფონი გამორთო. საღამოს წავიდა სახლში როგორც ყოველთვის უკანა ეზოდან, იქ არავინ იყო. სწრაფად გაიარა ეგონა გადარჩა, მაგრამ სადარბაზოსთან ირაკლი დახვდა.
-რა გინდა
-წესიერად არ გვილაპარაკია. კატო...
-მესმის დიდიხანია იცნობ, შენი პირველი სიყვარულია, თავს გრძნობ დამნაშავედ იმის გამო რაც მოუვიდა, ჩვენ სულ რაღაც 1კვირაა ერთად ვართ.
-რეებს ბოდავ.
-რაც გინდა ის ქენი, გიაურვებთ შენ და კატოს ბედნიერებას
-მარიამ!დამაცდი სიტყვის თქმას?!!
-არაფერი არ გვაქ სალაპარაკო, კატო შეგეფერება, არ ინერვიულო არ ვაპირებ სახლში ასვლას და დეპრესიაში ჩავარდნას.
ირაკლიმ ხელი ჩაავლო, არ უშვებდა რადგან მარიმ სიტყვის თქმაც არ დააცალა.
-მორჩა!(მარი)



№1  offline წევრი isterichka123

კაია გააგრძელე

 


№2  offline მოდერი სატი

isterichka123
კაია გააგრძელე

გეყოფა ყოველ თავზე ერთიდაიგივეს დაწერა. თუ არ მოგწონს არ წაიკითხო.
--------------------
a.m&m.i

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent