შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიგი ადამაშვილი (3)


23-07-2016, 23:00
ავტორი (((end)))
ნანახია 2 758

-გოოოლ- შევძახე სიხარულისგან
-აუუ, რა არის რა, დღეს რა მჭირს- წაიბუზღუნა ბაიამ.
-ხო კაი,რა ბავშვივით იბუტები- ვუთხარი მე.
-აუუ ისე გოგო რა ბედი გაქვს ჰა ? ყველგან გიგის ხვდები,ნეტავ მეც ეგრე მხვდებოდეს სულ-გაიკრიჭა ბაია.
-ხო რავიი - სასაცილოდ დავეჯღანე დაქალს.
მალე ისინიც მოვიდნენ, კარგი მოთამაშე იყო ადამაშვილი. ბაია გიგის აწონებდა თავს, ღმერთო ჩემო ასე ძალიან რა მოაწონა მასში ? ჩვეულებრივი ბიჭია,დიდი არაფერი.
-ჰეი, პასიიი, მაშოო- მიყვიროდა ბაია,თუმცა პასი არ მივეცი და მე თვითონვე გავიტანე გოლი ადამაშვილის კარში, მგონი ჩემმა ამ საქციელმა ბაია აწყენინა.
-აღარ მინდა თამაში, მე უნდა ავიდე- მოიბუსხა ბაია.
-კარგი რაა-ნიკამაც ამოიხვენშა.
-კარგი მაშინ მეც წავალ, ნახვამდის- დავეწიე სახლისკენ მიმავალ ბაიას.
-ბაია,რა მოგივიდა ? - შევეკითხე მე.
-გიგი მოგწონს ? - დამისვა უცნაური კითხვა.
-არა,რა სისულელეა - თითქოს დარწმუნებით ვუთხარი, თითქოსს ? მე ხომ გიგი არ მომწონდა და ახლაც არ მომწონს.
-აა კაი მაშინ,ანუ თავისუფლად შემიძლია ისევ განვაგრძო მასზე,სასიყვარულო ფიქრები- ბედნიერებისგან გაუნათდა ბაიას თვალები, თავი გავაქნიე და სახლში ავედი. შესვლისას ნანას შევეჯახე,რამაც მისი ქოთქოთი გამოიწვი. ოთახში ავირბინე,შხაპი მივიღე და ლოგინში ჩავესვენე. წამოვჯექი, ლეპტოპი ჩავრთე და სოციალურ ქსელში გავბედე შესვლა. ბევრი ფოტო ვნახე გიგისთან გადაღებული ჩემ კურსელებთან ერთად. ღმერთო რა გამაღიზიანებლები არიან. უეცრად დამეგობრება მთხოვა გიგი ადამაშვილმა, გამიკვირდა. მეც მალევე დავთანხმდი დადასტურებას. ფეისბუქიდან გამოვედი და 4love.ge -ზე შევედი, ჰმ, ახალი ისტორიები დაუდევთ. ყველაზე მეტად,ავტორი თინა ნიკოლის დადებულმა ისტორიამ „პროცესმა“ მომხიბლა. ცოტახანში ლეპტოპი გადავდე და ჩამეძინა.
დილას ნანას ჩხავილმა გამაღვიძა.
-რა იყო,ქალო რა გაჩხავლებს ?- თვალების ფშვნეტით ავდექი.
-რადა დროზეე, ადექი 9 საათია უკვე- ჩამყვირა ყურში და გავიდა.
დილის პრცედურები ჩავიტარე,გაშლილი,ვარდისფერი ქვედაბოლო,თეთრი მაისკური და ღია,ვარდისფერი ჟაკეტი ჩავიცვი. ფეხზე თეთრი კედები, თმა ცხენის კუდად ავიკარი და დაბლა ჩავედი. დედას გამზადებული ყავა მივირთვი და სახლიდან გამოვედი. ბაია ქვემოთ მელოდებოდა, გადავკოცნე და უნივერსიტეტისკენ ავიღეთ გეზი. ლექტორმა დღესაც ცოტა დავალებები მოგვცა.
-გოგო გითხარი დღეს რო აკო ფართს აწყობს წყნეთში ?- თვალებგაბრწინებულმა ბაიამ დამისვა კითხვა. (აკო მისი ბიძაშვილია)
-არა გოგო
- ხოდა დაგვპატიჟა რა და წამო, თან იქ გიგიც იქნება და შენ დამამშვიდებ მაინც,როცა დავინახავ- შემომხედა კატის თვალებით.
-ხო კარგი და ვინ წაგვიყვანს ?
-ნიკა გოგო.
-კაი პაკა და 6 საათისთვის გავიდეთ-ვუთხარი კმაყოფილმა.
-okay- ლოყაზე მაკოცა და აირბინა კიბეები.
ნანამ საჭმელი სულ ძალით მაჭამა, საერთოდ არ მშიოდა ამ დროს. დედას ვუთხარი,რომ აკო პატარა ფართს აწყობდა და მხოლოდ მეგობრები ვიქნებოდით,რათქმაუნდა დამთანხმდა. დრო რათქმუნდა ლეპტოპით გავიყვანე. უკვე უნდა მომზადებულიყავი,ამიტომ გამოვრთე და გარდერობში დავიწყე ქექვა. არჩევანი დახეულ ჯინსებზე,შავ ბრეტელბიან მაისურზე და შავ კეტებზე შევარჩიე. თმა გავიშალე და ბაიასთან ავირბინე. ნახულმა გამაოცა, შავი,მოკლე,ტანზე მომდგარი კაბა ეცვა,შავ მაღლებზე. ძალიან ლამაზი იყო.
-ვაუუ,ბაი რა ლამაზი ხარ- კომპლიმენტი ვუთხარი მეგობარს.
-ხო რავიცი, იმედია გიგის მოვეწონები, კაი წამო,უკვე ნიკა გველოდება.
დაბლა ჩავედით და ნიკას მანქანაში ჩავჯექით. საერთოდ არ მომწონდა,რომ ბაიას გიგი უყვარდა. არვიცი,რატომ მაგრამ რაღაცნაირი გრძნობა მაქვს. მალევე ჩავედით წყნეთში,აკოც ვნახეთ და დავიწყეთ გართობა.ეტყობა ძალიან ბევრი ადამიანი დაუპატიჟია აკოს. ჩვენ ერთ ადგილას ვიდექით და წვენს ვწრუპავდით, ვგრძნობდი როგორ ეძებდა, თვალების ცეცებით გიგის ბაია. სიგარეტის და ალკოჰოლის სუნმა იმოქმედა და აივანზე გამოვედი. აივანზე ადამაშვილი დამხვდა, სიგარეტს ეწეოდა,როცა დამინახა გადააგდო და მობრუნდა.
-როგორ ხარ მაშო ?
-კარგად, შენ ?
-მეც არამიშავს.
-აკო ვინაა შენი ?- დამისვა კითხვა,თვალებმოჭუტულმა.
-აკო ბაიას ბიძაშვილია და მეც ვიცნობ, შენ საიდან იცნობ ?
-ჩემი ძმაკაცია.
-გასაგებია- ეს ვთქვი და ცას დავუწყე ცქერა.
-ლამაზია ხომ ?- უეცრად დამისვა კითხვა.
-ა ჰო, ძალიან- დაბნეულმა ვუპასუხე.
-საყვარელი ხარ.
-ისა,მე უნდა წავიდე- ეს ამოვილუღლუღე და აივნიდან გამოვედი.

ვიცი,მუზა სადღაც საცობშია.



№1  offline წევრი რიტა

რატო საცობში?? კარგი იყო. მე მომწონს ეს ისტორია გაგრძელე და მალე დადე ნუ აგვიანებ. წარმატებებიი...

 


№2 სტუმარი ანისტოტელე

ძაან მაგარია <3 წარმატებებიი :დდ მაშოს და გიგია ვშიფავ უკვე ^_^

 


№3  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

ოხოხ აქ თუ ისეთები წავა რასაც მე ვფიქროობ :( აბა შენ იცი

 


№4 სტუმარი mk

rato deb ese dzaan patarebs ((

tan ese gvian (( ara kargi iyo magram kitxvis damtavrebisas daukmayofilebeli rchebi

 


№5  offline წევრი Imagination

ჩავჯექით არა ჩავსხედით კიდევ არის სხვა სიტყვებიც რაც არასწორად არის.ამას დაუკვირიდი კარგად.წარმატებები.

 


№6  offline წევრი mariami mariami mariami

ნორმალური იყო, გააგრძელე მაგრამ ძალიან ბევრი გრამატიკული შეცდომები გქონდა, აბა წარმატებები. ასევე სასვენ ნიშნებსც არასწორად წერ :)) წარმატებები!

 


№7  offline წევრი Into You

ვგიჟდები <3 ძაან საინტერესოა

აუ წერეთელზეც დადე რაააააააა გეხვეეეერწეებიი <3 დათიზეც რააა გთხოვვვ ძააან გთხოვ რა <3

 


№8  offline წევრი (((end)))

Into You
ვგიჟდები <3 ძაან საინტერესოა

აუ წერეთელზეც დადე რაააააააა გეხვეეეერწეებიი <3 დათიზეც რააა გთხოვვვ ძააან გთხოვ რა <3

დათი ძალიან პატარა როა :DD სხვა გეგმები მაქვს love

 


№9 სტუმარი Babi

Motxrobaro gamogigzavno gagrzeleb

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent