შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (ნაწილი II)თავი 4


27-07-2016, 00:40
ავტორი რუსანა
ნანახია 9 721

მეორე დილით ერთი სული ქონდა როდია გაიგვიძებდა,გიგიმ ტექსტიც კი მომაზადა როგორ ასწავლიდა ჭკუას ,ისე რომ ზედმეტად არ გამოსულიყო მდგომარეობიდან. დილით ადრე ადგა და ლანას რამოდენიმე ზარი ნახა,არასდროს უყვარდა ეს სახლი ლანას ,ყოველთვის გიგის მშბლებთან ერჩივნა ყოფნა ,მოსწონდა ყურადღების ცენტრში ყოფნა და დიდად არ დაუძალებია ცოლისთვის ამ სახლში ვიცხვროთო,ეს სახლი მისი სამყარო იყო,როცა მშვიდად ყოფნა უნდოდა რჩებოდა ,თუმცა არასდროს მოუყვანია აქ ვინმე ,ვინმეს ხსენებაზე გაეღიმა და პერანგის ღილების შეკვრა დაიწყო,ალბათ თუ ცოლს მოიყვანს მეორე შეცდომას აღარ დაუშვებს ,მითუმეტეს რომ ბევრი საჭიროება მისი ქვეყნიდან წაასვლის აღარ არის . ჩაცმა დაამთავრა თუ არა , გეზი ანას ოთახისკენ აიღო . ოთახის კარი დაუკაკუნებლად შეაღო და ხელი დაატკაცუნაა,ანას უკვე ეღვიძა და როგორც ჩანს ელოდებოდა კიდეც . საწოლის თავს იყო მიყრდნობილი და გიგს თვალს არ აცილებდა,გიგი მიხვდა მის ოთახში ტექსტებით გამოსვლა მთალდ ისე ვერ წავიდოდა როგრც დაგეგმა ,რადგან სახე რიმელიც მას მოშტერებოდა კარგად მომზადებულ გოგოსაას გავდა რომელსაც ასევე ალბათ კარგი ტექსტი ჰქონდა მოფიქრებული.
-აბა გაიღვიძე პატარა გართობის მოყვარულო?
-არ მეხუმრება,ანამ დაისისინა და თვალით ანიშნა დაჯექიო,იქვე კუთხეში მდგარ სავარძელში მოთავსდა გიგი და ფეხი ფეხზე გადაიდო. სახეზე ირონია აიკრა რადგან იცოდა ახლა ვითომბძლიერი ქალის გამოსვლას მოისმენდა.
-გატიგებას გთაავაზობ. გოგონამ სერიოზული ტონით თქვა .
-რას მთავაზობ? გიგის გაეცინა .
-ნუ იცინიხარ,ზიზღნარევი ხმით უფრო მკაცრად თქვა. ზიზღი ,მოეჩვენა?? ხმაში აგრრესია ქონდა და ცოტა არ იყოს გაღიზიანდა გიგი. ჩაახველა და სერიოზული სახე მიიღო
-კარგი ვეცდები არ გავიცინო,მაგრამ შენთვისვე აჯობებს ტყუილად არ ილაპარაკო,რადგან ბევრი დასაკარგი დრო არ მაქვს.
-მართლა?იგივე ტონით უპასუხა- მარტივი გარიგებაა,შენ თავს მანებებ და მე თავს ვანებებ ასეთ მოქცევას.
-თავს ისედაც დაანებებ ასეთი არ ხარ.
-მაგრამ შემიძლია ვიყო,თუ მივხვდი რომ შენგან ვერ გავრბივარ დამიჯერე იმდენ სისულელეს გავაკეთებ თავს შეგაზიზღებ და ყველაზე უარესი და ვულგარული გოგო გავხდები.
-ეს გარიგებას არ გავს უფრო შანტაჟია
-იყოს შანტაჟი. თუ თავს არ დამანებებ ,თუ არ მიეშვები კატასავით დევნას გეფიცები მოვკვდები და შენ მაინც არ გაგახარებ.მტკიცედ თქვა ანამ და ისეთი სახე მიიღო თითქოს საკუთარ თავში ძალიან იყო დარწმუნებული ,სნამდვილეში იცოდა რომ გიგი არ დაუთმიბდა დამტკიცება ,მოუწევდა ყველაზე ნაკლებად უნდოდა უკიდურესი ზომისთვის მიმართვა .
-და ფიქრობ რიმ მე შეშინებული ბიჭვით თავს დაგიხრი??
-მიგიწევს ,რადგან თუ მართლა განტერესებს ,და ზოგადად ჩემგან რაღაც გინდა სავარაუდოდ ყველანაირად კარგად მყოფი გჭირდები.
-მაგრამ თუ შენი გაშვება და თავის დანებება მმიწევს წესით სუ ერთი იქბება რიგორ იქნები.. რაღაც ვერ გათვალე ჩემო ლამაზო. -ჩემთან ხარ და ნორმალურად იქცევი ვარიანტი მომწოონს თორე თავს თუ განებებ და ნორმალურად იქცევი ,მერე მე რა??
-არ ვიცი ეგ შენ უნდა თქვა მერე შენ რა.ანამ წარბი აუწია
- რა დალიე ესეთი გუშინ? ერთ დღეში რომ ვითომ დასტოინ გინება გახსნილ ქალად გაქცია? დასცინა გიგიიმ
-თანახმა ხარ თუ არა? ანას ხმაში ციტა აღელვება გამოეპარა..
-შენი აზრით?? გიგიმ ჩაიცინა და წამოდგა
-არა.
-ნამდვილდ არაა.
-კარგია,მაშინ მე ჩემი გარიგების პირობებს ავამოქმედებ..
-რა? კარიდან მოტრიალდა გიგი და გოგოს შეხედა რიმელსაც თეთრი ფერი ედო სახეზე .
-შენ თავს არ მანებებ ,მე სისულლელებს ვაგრძელებ. მაშ ასე პირველი სისულელე. მუჭი პირთან მიიტანა და ხმაურით რაღაც გადაყლაპა ,მერე გიგის შეხედა , რომელიც მისკენ აფთარივით მოდიოდა მხრეებში ჩააფრინდა.
-რა დალიე ?? ანა რაა გაკეთე ?? ანაა ,კარგად ანჭყრევდა. მაგრამ ბგაშტერებული გოგოო არც ინძრეოდა. თავიდან ესიამვნა შეშინებული კაცის სახის დაანახვა ,მერე ტკივილი იგრძნო და ვერ გაიგო სად,ბოლოს ტუჩები გაუბუჟდა და ვერაფერს გრძნობდა,ქუთუთოები დაუმძიმდა და თვალები დახუჭა. გიგის ღრიალი მთელს ეზის ესმოდა ,სირბილით ჩაიყვანა მანქანამდე.პირველად უცემდა გული ასე ჩქარა ,ტკიპასავით ყავდა მიკრული გულზე და თმაზე ეფერებოდა. არ ახსივს როგორ გადაიყვანა საავადმყოფოშ როგორ მოხვდა სავადმყოფოს დირექტორის კაბინეტში და რას ელაპარაკებოდა დირექტორი. მხოლოდ მაშინ მოეგო გონს ექიმი რომ შევიდა და მხარზე დაკრა ხელი
-კარგად იქნება.. ამოისუნთქა და უკან დაეშვა სავარძელში.
- ყველაფერი შეამოწმეთ? დირექტორმა კითხვა დასვა
-ყველაფერი, კუჭი ამვურეცხეთ,თუმცა ასეთი რაღაცები მას არც ისე კარგ დღეში ჩააგდებს ,საკმაოდ სუსტი ჯანმრთელობა აქვს და ბოლო დროს როგორც ჩანს არც კარგად იკვებება.
-რა დალია? გიგიმ ყავა მშვიდად მოსვა ,უფროსწორად თავი ეჭირა ასე.სიბრაზე ახრჩობდა ერთი სული ქონდა ხელში ჩაეგდო რომ კარგად ეყვირა:”ერთი ახირების გამო,იმის გამო რომ კაცი დასდევს თავს იკლავდა?? ნებისმიერი ქალი გაგიჟდებოდა სიხარულით ,ეს კიდე თავს იკალვს იმის გამო რომ თავი დავანებო”
-რაღაც სახის ნარკოტიკია ,ვერ გაიხსენა რა არის ,მაგრამ როგორც ჩანს ერთ დროულად ბევრი დალია,ერთი ან 2 არაფერს უზავდა.
-თითქმის მუჭით.დააზუსტა გიგიმ .
-სისხლსაც გადავუსხამთ,ყოველიშემთხვევისთვის გავუწმინდავთ ორგანიზმს.დღეს აქ დარჩება ,თუ რათქმაუნდა პრობლემა არაა . ექიმი წამოდგა და გიგის ხელი გაუწოდა-საუკეთესო ექიმები ვართ აქ ,
-ეჭვიც არ მეპარება.გიგიც წამოდგა და ხელი ჩამოართვა.
-თუ ნახვა გნებავთ ,შეგიძლიათ,გიკითხათ.
-მიკითხა? გიგის სიამოვნება უვლიდა ტანში ,მაგრამ სიბრაზემ გადაფარა.
ხალათი მოახურეს და პალატაში შეუშვეს. სახეზე თეთრი ფერი ედო,შუბლზე რაღაც პატარა ლაქები ქონდა და ჩამქრალი თვალები,მაგრამ საკუთარ თავზე გაეცინა:”ასეთიც ლამაზიაობრომ გაიფიქრა.
-გიგი.ანამ თვალი გახილა. აღარც მტკიცე ხმა და აღარც ზიზღი ქნდა ,მხოლოდ სინანული,მაგრამ იცოდა ზედმეტი არ უნდა მოსვლოდა თორემ მამაკაცი ისევ მასზე მბრძანებლობას შეეცდებოდა და ტყულად ჩავლილი გამოვიდოდა დილანდელი კონცერტი,მაგრამ ისე ნანბდაა თავი ეზიზღებოდა,:”ეს იყ ის ერთადერთი რასაც ტავს არ ვაპატიებ,უგულო უსულო და ნაგავი გოგო ვარ,ასე როგორ მოვექეცი ჩემს თავს ჩემს დას ,დიანას და ბოლოს და ბოლოს ამასაც,ალბათ მის თვალში უკვე იმ კახპების გვერდით ვარ ყველაფერს რომ კადრულობენ,მიზანი სავარაუდოდ მიღწეულია ,მაგრამ გადააჭარბებულიც ,გული ჩასწყდა იმის გაფიქრებაზე რომ ,ეს კაცი მასზე უკვე სხვანაირად ფიქრობდა.
- როგრ ხარ? სამაგიეროდ გიგის ქინდა მტკიცე ხმა.
-კარგად,ანამ გაუღიმა და თავი უფრო მეტად შეძულდა მამაკაცის გაყინული მზერის დანახვისას.
-ამაღამ აქ უნდა დაარჩე.
-არაა საჭირო ,ანა წამოიწია გიგის გამყინავი ხმა რომ მოესმა
-ექიმა ასე თქვა ეს მე არ გადამიწყვეტია.
-კარგი. უცბად დაეთანხმა გოგო და მზერა კედელს მიაპყრო.
-აქამდე რომ ყოფილიყავი ასეთი დამჯერი ახლა აქ არ იქნებდი. მაგრამ რადგან ასე ისურვე შენი ნებაა.. ამ წუთიდან უფროსწორად როცა საავადმყოფოში მომყავდი მაშინ გადავწყვიტე ... გიგიმ ნერწყვი გაადაგორაა ისე უჭირდა სიტყვების წარმოთქმა თითქოს ომს აგებდა . ასეც იყო ახლა საკუთარ თავს პირველად ეტყოდა უარს .
- გადავწყვიტე რომ შენ არც ისეთი ძლიერი ხარ ჩემს თამაშებს გაუძლო. მოკლედ სასიამოვნო ნაცნობებად დავრჩეთ.
-იმედია სიტყვა სასიამვნოს სხვა კნტექსტში არ ამბობ.
-არა,ნამდვილად არაა, პიჯაკის ჯიბიდან კონვერტი ამოიღოდა თითქმის საწოლზე დაუგდო.-მოსაწვევია ,ლანას და ჩემი წვეულების.
-დაპატოჟებული ვარ?”მთავარი სტუმარი ხარო გაიფიქრა გიგიმ
-ხო,ახლა ნაცნობები ვართ და დამიმტკიცე რომ შეგიძლია ჩენს გვერდით ისე ყოფნა ვითომ არავინ ვარ.
-შენ გგონია მომწონდა შენა გვერდით თაგვის როლში ყოფნა ? მემგონი შენ უფრო მოგწონს კატობა .
-წავედი გიგიმ ისე მიუგდო სიტყვა ვითომ მართლა არავინ იყო. და ისე გავიდა ნახვამდის არც კი უთხრა. ანა კარგად დაფიქრდა იქნებ მართლა მოსწონდა ეს კატა თაგვობანა? მერე სწრაფადვე უკუაგდო ეს აზრი და თავს გამარჯვებ ამიულოცა .ის ის იყო ნდა დაეძინა რომ დიანა შემოვარდა ქოშინით და ტირილით
-ჩემი გოგო,ჩემი სულელი გოგო,ეს ა გაკეთე ეს როგორ გააკეთე ,ხომ კარგად ხარ? ეფერებოდა და მთელ ტანზე ხელებს უსვამდა.
-დიანა დიანა ანამ გაჩერა არაჩვეულწბრივად ვარ გადასარევად, ეხლა ყველაფერი ისეა როგორც მინდოდა.ანამ დაწვრილებით მოუყვა ყველაფერი და დიანას სახეს უკმაყოფილება უფრო და უფრო ფარავდა.
-შენ გგონია გააჩერე? ვაი რა სულელი მყავხარ .დიანამ სახეზე მიირტყა ხელი. აქამდე აშკარად მაინც ნადირობდა და იცოდი მაინც რომ უნდა მორიდებოდი,ეხლა ნახე სულ გაგიჟდება .
-სულაც არაა იმ წვეულებაზეც კი დამპატიჟა და თან დაყოლა რომ ჩვეულებრივი ნაცნობებივით ვიქნებით მაგრამ არ წავალ.
-უნდა წახვიდე ,არ გააბრაზო ,არ აგრძნობინო რო ასე მალე მოიშორე და ბედნიერი ხარ თორე მოგანატრებს იმ დროს როცა ჩხუბობდით.
-არ მეშინია ვერაფერს დამიშავებს ,ჩემთვის ზიანის მოყენება რომ უნდოდეს ასე არ შეშინდებოდა დღეს .
-წამოდი რას კარგავ თუ მართლა ასეა მითუმეტეს .დიანა მიხვდა კიბუყვებოდა აღფრთოვანებული როგორ მოიგერია გიგი ,მაგრამ ისეთი გულდაწყვეტით თქვა ყველაფერი დამთავრდა და ჩემთვის ზიანის მოყენება არ უნდაო ისეთი სითბო გაურია,მხოლოდ გიგი არ ილტვოდა მისკენ.
-არ ვიცი ხვალ მწერენ ,მე კიდე არც კაბა მაქვს და საერთოდ არაფერი მაქვს მზად.
- საღამომდე ველაფერს მოასწრებ.დიანამ გაუღიმა და მოეფერა.
თითქმის მთელი საღამო მასთან გაატარა მერე ექთანი შემვიდა და მაღალი წნევის გამო დამამშვიდებელი მისცეს ისე დაეძნა ვერც გაიგი.დიანა დიდი ხვეწნის მერე ძლივს დაარწმუნეს ,რომ სახლში წასულიყო ხვალამდე არ გაიღვიძებსო ორი ექიმის დადასტურების მერე დაიყოლიეს წასვლაზე. თითქმის 11 საათი იყო ,გიგი მისაღებში იჯდა და ლანას აზრს ელოდებოდა მონათხრობზე.
-მართლა ეგ ქნა?
-ხო .გიგიმ ამოიოხრა.
-იქნებ ჯობია შეეშვა? ლანამ თანაგრძნობით ჩაილაპრაკა
-ეხლა გეცოდება კიდეც ? ოჯახს გინგრევს .გიგოს გაეცინა.
-არა ,კი ნუ ცოტა . ლანა აირია . ნინოსთან ვიყავი დღეს .ცოტა დაცმეგობრდით.ხომ იცი ნამდვილიეგობრები არ მყავს და ნინო ისეთი უბრალოა..სავარელია და გულწრფელი.
-ლანა მეჩვენება თუ კეთილი ხდები.
-გეყოფა რა ეგ ცინიზმი. ქმარს ვშორდები და მეგობრები მჭირდება ლანამ ტუჩები აიბზუა . თან ხვალინდელ საღამოზე დავპატიჟე.
-ყველაფერი მზადაა?
-რათქმაუნდა . ამაყად თქვა ქალმა -იცოდი, რომ
ლანა ცოტა შეყოყმანდა ანაა სიტყვა გაწელა
-რა ანა ,გიგიმ უცებ აწია თავი და დახუჭული თვალები გაახილა.
- არა ხომ ვამბბ ჩემ საყვარელო ეს გოგო სხვანაირად გაღელვებს.
-ამოღერღე
-იმ მანქანაში იჯდა რომელიც მისი მშობლების უკან მიდიოდა . ავარიას უყურა ,ყველაფერი დაინახა.ნინომ მომიყვა
-ეს როგორ? გიგიმ ვისკი მოსვა
-როგორ და საჭესთან მამამისი იჯდა და დედამისი სოფლიდან ვრუნდებოდნენ ,ანა თავის მამიდაშვილის მანქანაში იყო ,ასე ისურვა გზაში გავერთობითო და გზატკეცილზე ორი ნასვამი დიიდი სიჩქარით მოდიოდა მოპირდაპირე მხარეს გადმოვიდნენ ანას მამამ გვერდი აუარა და პირდაპირ ხევში გადავარდა მანქანა . ანას მამიდაშვილმა ძლივს აუარა იმ მანქნაას გვერდი. შეიძლება იგივე მომხდარიყოვო.
-ორივე მაშინვე გარდაიცვალა ?
-არა ,ანას მამა სავადმყოფოში რამოდენიმე საათის შემდეგ. ყველაზე ცუდი ისაა რომ დღემდე ვერ იპოვეს ის მანქნა და ის ტიპები ვინც იმ მანქნას მართავდა ვის გამოც გადავარდნენ.ნინომ დიდ ხანი დეპრესია ქონდაო .მერე ნელ მელა გამოვიდა და მუშაობაც დაიწყოო და სწავლაც დაამთავრაო.
-და ამ ისტორის შემდეგ ანა შეგიყვარდა? გიგიმ ლანას დაცინვით სცადა დაეფარა თავისი მწუხარება.
-არა ,მაგრამ სულაც არ მგონია ცუდი გოგო იყოს. სანამ რამეს დაუშავებ ცოტა დაფიქრდი .ეხლა დავიძინებ .ხვალ დიდი დღე იქნება . გიგი სავარძელში იჯდადა თავში ერთი სახელი უტრიალებდა ,და მოგონება როგორ დაკარგა გონება ,ცდილობდა ის გრძნობა გაეხსენებინა რაც დილას ქონდა,შეეშინდა ,ჰო იმის დაკარგვისნშეეშინდა. :-ღმერთო ერთი სულელი გოგოა ,რა გემართება . გიგი საკუთარ თავთან იყო ლაპარაკში გართულ . გონს რომ მოვიდა მაქანის საჭესთან იჯდა დასავადმყოფოს შენბის მოპირდაპირე მხარეს იდგა :”საკუთარ თავს ვუმტკიცებ რომ არაფერი ხდება და ტვნმა აქ მომიყვანა” გაიცინა და სახეზე ხელები მოისვა . არ იცოდა შესულიყო თუ არა მაგრამ დარწმუნებული იყო ეძინა ,ექიმაა თავად დაურეკა და დაწვრილებით მოახსენეს მისი აქ გატარებული ყოველი წუთი. რათქმაუნდა ერთ ღამეში რამოდენიმე ათას ყველა არ უხდის.
ალატაში შევიდა და სულაც არ უნანია ამ ათასების გადახდა ,გარშემო თითქმის ყველგან ყვავილები იყო და რამოდენიმე ფერადი ბუშტი . თითქმის გადაჭარბებულად გაფორმებულიც კი ,რადგან დეიძლება ხვალ ისევ ეფიქრა ჩემს შებმას ცდილობსო. ექთანიც იქვე იჯდა და რაღაცას კიხულობდა გიგის დანახვისას წამოდგა
-არ გაუღვიძია ბებიათქვენის წასვლის შემდეგ. კარგად ძინავს ,წნევაც ნორმალური აქვს ,ანალიზები კიდევ ერთხელ გავუკეთეთ და სისხლი აღარ არისდარჩენილი არაფრის კვალი. ხვალ ჩიტივით იქნება .
-გმადლბთ,გიგიმ პალატას თვალი მოავლო და სავარძელში მუგდებულ პატარა დათუნიას წააწყდა .
-ეს არ ვიცით ვინ მოიტანა ახალგაზრდა ბიჭი იყო. დანარჩენი ჩვენ გავაკეთეთ,ჯერ არ უნახავს რომ გაიღვიძებს ხვალ ნახავს .
-და ვინ იყო? გიგი დათუნიას დააკვირდა მერე ხელში აიღო და შეათამაშა.
და უკან დააგდო სავარძელზე,შეგიძლიათ წახვიდეთ ცოტა გაიარეთ,აქ კიდევ რამოდენიმე წუთი დავრჩები . ექთანი უხმოდ გავიდა . ცოტახანი ისევ იმ დათუნიას უყურა და მერე ანას გახედა ,ექთანის სკამი ახლოს მიიტანა საწოლთან და ჩამოჯდა . საწოლს იდაყვებით დაეყრდნო და ასე უყურა რამოდენიმე წუთი. მერე გაუღიმა და ხელზე აუსვა თითი .რატომღაც ცივი ეჩვენა მისი ხელი სწრაფად დააფარა ხელზე თხელი პლედი
-შეგცივდა სულელო გოგოვ? როგორი პატარა ხარ. ისიც კი არ შეგიძლია შეყვარებული გყავდეს ,დათუნიას გახედა ისევ-უეცრად დიდი და ბოროტი მხეცი გამოჩნდა და გიპირებს რამოდენიმე კვირაში სერიოზულ ადამიანად გაქციოს ,გაგზარდოს და ცხოვრების სისასტიკეს შეგაჯახოს. შენი ზღაპარი გაქვს,გიგის თავის სიტვებზე ეღიმებოდა . პატარა წითელქუდასავით ,შენს ზღაპარს მოდი მომვლელი დავარქვათ. საინტერესოა როგორ დამთავრდება არა? წამოდგა და მისი თმისკენ დაიხარა ხარბად შეისუნთქა და თმაზე მოეფერა . -იმედია ბოროტი მხეცს არ მოკლავენ მონაადიირეები. მერე ცხვირზე გაუხახუნა ოდნავ ცხვირი და ტუჩის კუთხეში ნაზად აკოცა. გოგო ოდნავ შეიშმუშნა ,პირი გაწლაპუნა და ტკიბილად განაგრძო ძილი .
-დაიძინე ჩემო ლამაზო , დაიძინე.. პალატიდან ნელა გავიდა და თითქმის ლიფტში შესული უკან გამობრუნდა .პალატისკენ სწრაფად დაიძრა და სავარძელში დადებულ დათუნიას ეცა . კარი ფრთხილად დახურა და ფოიეში მდგარ სანაგვეში მოისროლა. -დათუნიების დრო დამთვარდა დუდღუნით შევიდა ლიფტში.

დილით ექთანის ხმამ გააღვიძა ,ანამ მძიმედ გაახლია თვალები და ისევ დახუჭა მერე ისევ გაახილა და კარებში მდგარ დიანას განრისხებულმა გახედა .
-ნუ იბღვირები მე არ მიქნია .
-აბა ვინ ქნა ?
-მე ,გიგიც უკან მოყვა დიანას -უფროსწორქდ ვუთხარი რომ საუკეთესო პალატა და განაკუთრებული გარემო ყოფილიყო რომ თავი სახლში გეგრძნო ,მათ კი ეს გააკეთეს.
-საჭირო არ იყო -სულ ერთია სახით უთხრა და მზერა აარიდა.
-როდის გწერეენ?
-არ ვიცი ,მხრები აიჩეჩა
-კარგი ,წავალ გავარკვევ.გიგი მძიმედ გავიდა
-მემგონი მართლა ინერვიულა .გაეცინა დიანას.
-თქვენი ქმარი ნამდვილი ჯელტმენია ჩაერთო ექთანი და გოგოს ვენა გაუწმინდა
-ეს რა არის?? დაინტერესდა დიანა
-წნევის დამწევი,ცოტაა მაღალი წნევა აქვს.
-ეს საშიშია?
-არა ,ნუ ღელავთ. გაუღიმა და გავიდა.

გიგი ექიმის კაბინეტში იჯდა და სავადმყოფოს დირექტორთან რაღაცაზე საუბრობდა როცა ექიმი შემოვიდა.
-გამარჯობათ ბატონო გიგი.
-შეუძლია წავიდეს? გიგი პირდაპირ საქმეზე გადავიდა.
-კი,მაგრამ ჯერ უნდა გავესაუბრო.
-რა ხდება?
-არაფერი ისეთი ,ქალური საკითხია და პაციენტის ამ საკითხის განხილვა მის გარეშე ცოტა უხერხულია.გიგიმ ყავის ჭიქა მაგიდაზე დადგა და ექიმის გაუღიმა,მერე უცებ სახეზე ბოროტმა მზერამ გადაკრა
-მისმინე ,ყველაფერი რსც მას ეხება ჩემი საქმეა, ბუმბულზე რომ ქონდეს ალერგია ეგეც კი და შენ მეუბნები რომ…
-არაფერია ,უბრალოდ რაღაც ანთებითი პროცესები მიდის მის ოგანიზმში და ათ დღიან მკურნალობას დავუნიშნავთ და ყველაფერი მოგვარდება.
-დარწმუნებული ხარ??
-სავსებით. ექიმი დაეთანხმა
-და რა მკურნალობა??
-აბები ,ცოტა დიეტა და სექსუალური ცხოვრების შექყვეტა მკურნალობის პერიოდში. გიგი ყურებს არ უჯერებდა ისე თავდაჯერებით უთხრა ექიმმა .იქნებ აქვს კიდეც ,თავს ხომ ვეერ დადებს . სიბრაზე თვალებში მოაწვა . თუმცა არააფეერი შეიმჩნია. იქნებ უბრალო რეკომემდაციააა რომელსაც ყველას აძლევენ.თითქოს თავი დაიწყნარა და წამოდგა . გამოემშვიდობა . ანგარიში გააასწორა და ისე წავიდა ხასიათ გაფუჭებულს აღარც შეუხედავს მის პალატაში.დიანამ თავი გაიგჟა შენი და არ შეაწუხოვო და გამოწერილი ანა პირდაპირ თავისთან წაიყვანა. ერთი ოთახში წოლა მიუსაჯა და სადღაც წავიდა. ანა იწვა გიქრობდა ,ფიქრობდა ყველაფერზე მაგრამ ,ერთადერთი რაც ანაღვლებდა წვეულება იყო სადაც წაავლა უნდოდააა და თან არ უნდოდა . არადა უკვე წარმოიდგინა როგორ ლამაზ კაბას ჩაიცვამდა და ისევ ისე დაუშტვენდა გიგი მის დანახვისას. უცებ თვალები გააჭყიტა და სახეში გაირტყა :-ქალბატონო,ყველა გზა მოიჭერი ამ კაცისკენ.მოეშვო ოცნენას.თან იმდენი და ისეთი ყავს გამოცბლილი ჩემი ჯაბით ვერ გავაოცებ. სიმწრისგან ჩაიცინა და თვალები დახუჭა. საავადმყოფოში ძილს აქ ჯობიაო დაა ტკბილააად გადაეშვა ძილის მორევში.


მომახსენეთ თქვენი აზრი ,რას გიქრობთ და როგორ გგონიათ რა მოხდება ან რა მოლოდინი გაქვთ.
ვიცი ცუდი გოგოო ვარ,ცუდად ვწერ და თან გვიან გვიან.



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

Bodishi mara shefasebis girsic sr xar... ase daagvine xshirad xolme ro damaviwydes ras vkitxulob

 


№2 სტუმარი sofo

ძალიან მოომწონსსს <3 მალე დადე რა :(

 


№3 სტუმარი guranda

უკაცრავად ძალიან მაინტერესებს აგარ აგრძელებ?

 


№4  offline აქტიური მკითხველი terooo

კიდევ კარგი ეს მაინც დევს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent