შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ალქაჯები V.S ბაბნიკები (ნაწილი 8)


30-07-2016, 20:10
ავტორი elene tetruashvili
ნანახია 1 811

მოკლედ როგორც მოგახსენეთ რამდენიმე დღეში ყველაფერი ჩვეულ რითმს საუბრუნდა . ჩვენ ვერთობოდით , ვცეკვავდით , ვსვამდით რავიცი კიიდევ რას ვაკეთებდით .....
ერთ დღესაც ლიკას საშინელმა კივილმა გამაღვიძა .
-რაიყო , გოგო რა გაღრიალებს ? შევვარდი მის ოთახში , თუმცა ხმა ჩამივარდა როცა ცემს თვალწინ ძალიან სასაცილკ სანახაობა გადაიშალა.
-სანდრო ...... , მოგკლას -იღრიალა მან და თმიდან წინადღის დარჩენილი ტორტი ზიზღით ამოიღო .
-ჰა ! ჰა ! ჰა ! - სიცილით შემოვარდნენ სანდრო და უჩა . -ვაიმე ! ცუდად ვარ .
-აი ეხა კი გამასწარით -გაბრაზდა ლიკა და ტორტუ მთელი ძალით სანდროს ესროლა .
-აუუ რააა ....მაგისთვის გამაღვიძეთ ? -ბუზღუნით წავედი ნიას ოთახისკენ .
შიგნით შესულმა დავინახე ნია , რკმელიც ტელეფონში რასსც ქვია ჩამძვეალიყო და გაგიჟებული თვალებით უყურებდა ეკრანს .
-ხო კარგად ხარ ? -ვკითხე მე ცოტა არ იყოს შეშინებულმა .
-აუუ გოგო გაიგე ახალი ამბავი ?-დაიწყო მან -გეგა მოდის ...
-ვინ გეგა ? -გავიკვირვე მე და მის საწოლზე ჩამოვჯექი .
-რა ჯანდაბა დაგემართა ?....გეგა გაბუნია .
-სად ბათუმში ? აქ ჩამოვიდა ? რა ჭირი უნდა ? -ვთქვი მე და ფეხზე ავდექი .
-ხო , გინდა დავხვდეთ ? წამო რაა...
-კაი ჩავიცმევ და კაი .-ვთქვი მე და ჩემს ოთახში გავვარდი .
ამჯერად არჩევანი სტაფილოსფერ კაბასა და კანისფერ ფეხსაცმწლზე ევაჩერე არჩევანი , თმები კი ჩავისწორე .
აეროპორტში მალე მივედით , მაგრამ 2 საათი ველოდეთ , როგორც ყოველთვის გეგას " პუნქტუალურობა "ყველას გვაგიჟებდა .
-როგორც იქნზ !-წამჩურჩულა უეცრად ნიამ და გეგასკენ წავიდა -აუუუ ! მაგრამ მომენატრწ რამდენი წელი გავიდა არაა ...-თქვა მან და მაგრად ჩაეხუტა .
-მაგრა მომენატრე , მარა ის ნაბი.ვარი აბაშიძეც რო თქვენთანაა მაგრა მიტყდება რაა ..-თქვა მან და ჩემსკენ წამოვიდა
-როგორც ყოველთვის სერიოზული , თუმცა გულის სიღრმეში საყვარელი და მეგობრული . -მითხრა მან .
-მარტო ენ მიცნობ გადასარევად -ვუთხარი და გადავეხვიე -ნიაჩკა , შენ არ იეჭვიანო ხომ ?
-კარგი , წამოდით წამოდით -გვითხრა მან და ხელი ორივეს გადაგხვია .
სახლში ღამე დავბრუნდით , უკვე ბნელოდა ,თუმცა გზას მთვარის შუქის ნათელი გვინათებდა . სახლის კარი გავაღეთ და.....
-შენ რა ჯანდაბა გინდა აქ ? -დაიყვირა საბამ .
-გოგოების გამო გავჩუმდი , შენც ამას გირჩევ . -თქვა გეგამ და წასვლა დააპირა .
-ვერ ავიტან რომ შენც ამ სახლში იცხპვრო ! ნაგავს ვერ ვიტანდი ვერასდროს . წაეთრიე აქედან !-თქვა გაბრაზებულმა აბაშიძემ .
-ზედმეტები არ მოგივიდეს , გაფრთხილებ ! თორემ ....
-თორემ რა ?-სიტყვის დასრულება არ აცადა აბაშიძემ -ისევ მამაშენს ეტყვი ? კარგი რაა! აღარ დაკაცდი ?-ამის გაონებზე გეგამ მეტი ვეღარ მოითბინა და მთელი ძალით გაუქნია მუშტი მას .
აი აქ დაიწყო მთელი ჩხუბი და დავიდარაბა . აბაშიძე ამას მოუთბენდა ? მანაც იგივე გაიმეორა , მაგრამ ამ დროს მედა ნია ჩავებით ნიამ გეგას გაშველება დაიწყო მე კი აბაშიძეს ვაკავებდი , მაგრამ მათ რამე გააკავებდა ?
-კაი დაწყნარდი , არ აყვე -აწყნარებდა ნია თუმცა მას რამე გააჩერებდა ?
-მოგკლავ ! -ყვიროდა გეგა .
-უჰ , უჰ ! როგორ შემაშინე ? რისი მომკლავი ხარ შე საწყალო !
-კაი დაწყნარდი , თავი შეიკავე . გთხოვ -წავჩურჩულე მე საბას და რასაც ქვია მივეკარი .ღმერთმა მერვე საოცრებაც მოავლინა ნელნელა დაწყნარდა , თუმცა თავის ოთახში მუშტშეკრული გაიქცა .
ნელ-ნელა ყველა დავიშალეთ . მე და ნიამ კიბერთად დაძინება გადავწყვიტეთ , რათა გვეჭორავა .
-ელენე -არ მომასვენა მან
-ჰო -ვუპასუხე მე ნახევრად ნამძინარევმა
-უცნაურად არ გეჩვენება ?
-რა ?-ვკითხე გაკვირვებულმა და საწოლზე წამოვჯექი .
-რა და ის რომ აბაშიძე შენ დაგემორჩილა , ამ დროს როგორც ჰოველთვის თავს იგიჟებს ხოლმე .
-რას ფიქრობ ? -მივახალე ცოტა შეშინებულმა .
-ვფიქრომ რომ......ვფიქრობ ..... ვფიქრობ მას უყვარხარ . -გაჭირვებით მითხრა მან .
-ჰა ! ჰა ! ჰა ! არ გამაცინი რაა ..... ალბათ გეშლება , შეუზლებელია . ახლა დაიძინე -ვთქვი მე და დასაძინებლად გადავბრუნდი , მაგრაამ...
"იქნებ ნია მართალია და მას ნამდვილას შევუყვარდი , შესაძლოა . მაგრამ მე ხომ არ მიყვარს .... ან შესაძლოა მიყვარდეს "ვფიქრობდი მე .

მუზა დაბრუნდა , ჩემს მოთხრობასთან ერთად ! ვიცი დიდხანს გალოდინეთ , მაგრამ ცუდს ხომ ეჯობა არა ? იმედია მოგეწონათ . დამიწერეთ შეფასება love



№1  offline წევრი რიტა

პატარა თავი იყო ცოტა გაზარდე რაა. ეს ისტორია მომწონს და გააგრძელე რაა და არ დააგვიანო. წარმატებები...

 


№2  offline წევრი tikuna_99

Auu males Dade raa raa es pataa tavi iyoi:(( armeyoo

 


№3  offline წევრი elene tetruashvili

ვიცი პატარა თავი იყო და დიდ ბოდიშს გიხდით რომ აქამდე ვერ ვდებდი , აუციკებლად გავზრდი თავებს . დიდი მადლობა

 


№4  offline მოდერი Behandice

კარგი იყო მაგრამ პატარა თავი იყო,გაზარდე თავები და მალ-მალე დადე თორე მერე მავიწყდება სად ვიყავი და რა ხდებოდა და კითხვის სურვილი მეკარგება love მარა მე ვიზე რას ვამბობ :დ :დ

 


№5 სტუმარი tanki tunki

Shaqariii akliaa

 


№6  offline წევრი elene tetruashvili

აგიხსნით , ვდებ ხოლმე აი მაგალითად დღეს დავდე 9 ნაწილი მარა წაიშალა . არ ვიცი რატო დაიდო და წაიშალა .

 


№7  offline წევრი khatia khatia

კაი ტავი იყყოოო მომეწონა დზაან
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent