არ შემიყვარდები!*7*
მარიტამ სანდრო რომ დაინახა რომელიც თვალებში შესცქეროდა ხელები უცებ უკან წაიღო და ტესტი დამალა. -აქ რასაკეთებ იდიოტო ქმნილება??!!! -ყვიროდი და დახმარება ხო არ უნდა თქო!უმადურო მართლა. -არ ვყვიროდი ნიას უძახდი! -ყვიროდი! -გადი სასწრაფოდ ჩემი ოთახიდან!არავის მოუცია აქ შემოსვლის უფლება.. სანდროც შეტრიალდა და მიდიოდა მარიტამ სიტყვები რომ დააწია გზაში. -ნია თუ შეგხვდეს უთხარი ამოვიდეს ჩემთან! სანდროს აღარაფერი უთქვამს ისე დატოვა ოთახი. ნია კი ამ დრიოს მანძილზე ნიკასთან ლაპარაკში იყო გართული და სულ არ გაუგონია მარიტას ყვირილი,ინფორმაციის გამოძალვას აპირებდა ნატალიზე. -აბა ნიკუშ ეს ნატალი ვინა ერთი მითხარი?რძალი შემომდის ოჯახში და არ უნდა ვიცნობდე. ნიკამ სიცილი ატეხა. -კარგიიი რა ნიაჩკა რა რძალი...ღმერთმა დაგვიფაროს მასეთი რძალისგან! -რას ნიშნავს ეგ?ვითომ ვერ გაიგო ნიამ..ანუ არ არიან ერთად? -ოო ეგ არვიცი...რათქმაუნდა არ არიან და ვიღაცა ბო*ზია,სანდროს უნდა ალბათ მარიტას ეჭვიანობდა და მაგ პონტში გაჩითა,მარა სიტყვა ვერ დავაძრრევიეთ არაფერს ამბობს...აი მოდის გავჩუმდეთ. -ოკეიი გასაგებია... ამ დროს სანდრო მოვიდა დაბღვერილი. -რაგჭირს სანდრიკ?შეეკითხა ნიკა. -ნია ის გიძახის!ყვიროდა ჩამოიღო კედლები არ გესმით? -რააააააააა?ვაიმე არ არსებობს..ნია უცებ მიხვდა რაც აკივლებდა მარიტას. -ღმერთო ორი გადარეული ერთ სახლში რატო გამომიგზავნე ვიტომ იმის წუწუნი არ მყოფნიდეს თვინო მო*ტყნა ტო. -ვინ ტოო? -ნაწალიკამ..გაინაზა სანდრო და ნიას გახედა..ნია კიდე აქ ხარ? -ჰო ჰო გავრბივარ..ნია მართლა გაიქცა სანდრომ რომ მიაძახა.. -არ უთხრა მე რო გითხარი. -ოოოო.. ნია ოთახში შევარდა და კარები ჩაკეტა. -მანახე! -რაგანახო? -ტესტი რა უნდა მანახო! -უარყოფითი აჩვენა! -რაა?მეღადავები????აბა რა გაყვირებდა ადამიანო?შენ იცი საერთოდ მაგის ცნობა?სადა მანახე? -გადავაგდე.. -აუუ ნაგავში უნდა მაქექიო ახლა ხო??მალადეც!გაბრაზდა ნია.. -არ მითხრა რომ აპირებ? -შენ იმედზე აბა ჩემი მტერი იყო! ნია ფეხზე წამოდგა და მიდიოდა მარიტამ რომ გააჩერა.. -კარგი ხო მოდი აქ,ორსულად ვარ! -რაააააააააააააააააააააააა?ვაიმეეეეეეეეეეე რამაგარია......ნიას ყვირილმა მთელი სახლი აიკლო..კიდევ კარგი ბიჭები არ შემოვარდნენ ამჯერად. -მარტიიი ხმას რატო არ იღებ???სულ არ გიხარიაა??საყვარელი მამაკაცისაგან ბავშვები გეყოლება. -არა!იმ საყვარელ მამაკაცს ყავს ცოლი თუ რაც ქვია!ბავშვი ჩემია! -კარგი რა გჯერა მაგის?უბრალოდ ნაშაა ალბათ..ან კიდევ უარესი შენს საეჭვიანოდ იყენებს...და კიდევ კარგი არ თქვი მოშორებას ვაპირებო ან რამე სისაძაგლე თორე შემოგამტვრევდი თავში რამეს.. -რატერმინებით ხარ!სულ ფეხებზე რისთვის უნდა..ჩემი გაცოფება კი გამოდისს..კარგი უნდა დავმშვიდდე. -არ ეტყვი? -არა!ხო არ გაგიჟდი? -კარგი ხო..ფეხზე წამოდგა ნია.. -ნიაააა!!! -რაიყო? -იცოდე რამე რომ წამოგცდეესს.. -სამარე ვარ..მკვდარი ვარ ... -ხო კარგი..სანდრომ გითხრა რომ ამოსულიყავი? -არა.. -აბა რატო ამოდი?გაბრაზებული ხო იყავი ჩემზე?გაეცინა მარიტას.. -ნუუ ხო სანდრომ მითხრა მარა არ უთქვია..ანუუ მითხრა მარა ისიც მითხრა მარიტას არ უთხრა რომ მე გითხარიო ასე რომ ვითომ არ უთქვია..უცებ ჩაასხუპუნა ნიამ.. -აუ ამძვრა თავი..გადი გადი მიდი მეძინება უნდა დავისვენოთ მე და ჩემმა პატარა ბაიამ.. ნიამაც ოთახი დატოვა და ბედნიერი დააბიჯებდა..ბიჭებისთვის გვერდის ჩავლას აპირებდა ნიკამ რომ გაჩერა თავისი შეკითხვით. -ნიაკო რამ გაგახარა ასე? -ამმ..რა და ჩემი და მარიტას საყვარელი მსახიობი ჩამოდის მალე და ისე მიხარია რო არვიციი რაა ბავშვობიდან უყურებდით ერთ სერიალს და... -კარგი კარგი ხოაღარ გინდა...გაიცინა ნიკამ..მარიტა სად? -ეძინებოდა და დაიძინა.. -მაგას რა სულ ძინავს ტო ექიმთან უნდა მივიყვანო ერთი..თქვა ახლად მოსულმა მათემ,რომელსაც ნატალი მოყვებოდა უკან. -სად იყავით ასე ერთად?თვალები დაუბრიალა სანდრომ..მათემ კი წარბები ააწიკწიკა ზევით.. მარიტას მთელი დღე ეძინა...მომდევნო რამოდენიმე დღე არაფერი მომხდარა..დილას მარიტამ რომ გაიღვიძა შიოდა ისე კვდებოდა,მარა შეეზარა ადგომა და ძილი გააგრძელა,შუადღე იყო რომ გამოეღვიძა მემგონი..სულ არ უფიქრია რა ეცვა ფეხზე წამოხტა და სამზარეულოში მიდიოდა კვნესის და ამოძახილების ხმა რომ გაიგონა..სანდროს ოთახთან ჩაირა და დაინახა ერთმანეთში ახლართული წყვილი..კარებთან დონჯ შემორტყმული დადგა და ჩაახველა რაზეც სანდრომ გამოიხედა. -აქ ხალხია გენაცვალე თქვენს გარდა!იქნებ კარები მაინც მიიხუროთ და ცოტა ჩუმად!ეს უთხრა და თვიტონ მთლი ძალით გამოიხურა კარები..სანდრო კი კმაყოფილი მზერით შეტრიალდა ნატალისკენ..მარიტა კიდე ქვემოთ წავიდა და მაცივარს ეცა მათე რომ მოვიდა.. -გოგო რაიყო არ ამდგარხარ ჯერრრრ..გასივდი გასივდი რამხელა ხარ ვერ უყურებ?სადა შემი დიეტობანა.. -რადროს დიეტობანა მოიცა კაცო..აუ მარწყვის ტორტი მინდაა...აუ ძანნ მინდაა..ჩემი დედიკონას გაკეთებული მარტწყის ტორტი მინდა..დაიწყო მიზეზობანა პატარა ბავშვივით და ტელეფონით გარეთ გავარდა...ანიტას დაურკა. -დედიკონაა როგორხართ?რას შვებით?მამიკო როგორა?ჩემი პაწაწუნები? -კარგად ვართ შვილო..პაწაწუნები კი არა ეპრანჭებიან გოგოებს და ბიჭებს ორივე..სანაპიროზე ვართ ახლა ისეთი სიცხეა...რატომ მირეკავ რამე ხომ არ მოხდა? -არა არაფერი მომენატრეთ...და მარწვვის ტორტი მომენატრა შენი გაკეთებული.. -მერე ბიჭებს უთხარით ზემოთ ყანაში კარგი მარწყვი იცის ამდროს და მოგიკრიფავენ და შენ და ნიამ გამოაცხვეთ ..ხო გასწავლეთ.. -აუ ჯიგარი ხარ დედიკოო...მაგარი აზრი მომაწოდე...გავიქეცი ჩამიკოცნე ბავშვები და მამიკონა. -ჩემი გიჟი შვილი..დაბერდა და მაინც არ ჭკვიანდება.. -მიყვარხარ ანიტტტ...ტელეფონი გაუთიშა და სამზარეულოში შევარდა.ტოსტები გაიკეთა და გემრიელად იბუყნებოდა მერე მათე მათეს ძახილით აიკლო ყველაფერი და მალე მათეც გაჩნდა... -რაგაყვირებს რაიყო მარტი? -მოიცა,წვენს დავლევ და რაც მინდა გეტყვი..მაცივრიდან ცივი წყვენი გამოიღო..აუუ ეს ცივია ამინდა...სახე მობუზღულმა უკან დააბრუნა წვენი... -აუ ეს გაგიჟდა..აბა ამ სიცხეში ცხელი წვენი უნდა დალიო?? -მოკლედ მათიკო ახლა შენ მოკიდებ ვისაც გინდა ხელს ან მარტო წახვალ,ბებია გასწავლის ყანის გზას და ბევრ მარწყვს მომიტან ტორტი უნდა გავაკეთო.. მათემ ხარხარი ატეხაა.. -რაგაცინებსსს იდიოტოოოოოოოოოოო???იმხელაზე დაიყვირა მარიტამ მემგონი სახლმა ზანზარი დაიწყო..მათე კი ხარხარს არ წყვეტდა.. -გოგო შენ გაგიჟდი?ახლა მილიონი რო მომცენ იმ ყანაში არ წავალ ამ სიცხეში ,მერე იქ გველები და ბურდებია..ხო არ გაგიჟდი... -მათეეე..რაღაცის ხმა დააპირა სანდრო რომ შემოვიდა კუხნაში...მარიტამ ირონიულად გახედა..აატვარიელ ჩაათვარიელა.. -მოათავა ალბათ თავისი საქმე.. მათე კიდე იცინოდა ჩუმ-ჩუმად.. -რაგჭირს ? -მარიტამ მარწყვზე წადი ყანაში..გახსოვს ტო ადრე რო ვიყავით ძანნ?და გველმა რო გიკბინა? -მერე წაიყვანე იქნება ახლაც უკბინოს და დავისვენო..ახლა მარიტამ ატეხა სიცილი.. -გიჟია ეს..ახლა მანდმილიონი რო მიცე ვინმეს მაინც არ წავა..ახლა სანდრომ თქვა.. -ამას ვინ მიცა ლაპარაკის უფლება? -ჩემმა თავმა პრობლემა? -კი ძალიან დიდი..აჰა ესეიგი მათუჩი არ წახვალ არ? -არა რათქმაუნდა.. -კარგი მოიწიე რაღაც უნდა გითხრა. მათეც მიიწია. -ახლა აწევ შენ ტრაკს და წაიყვან ვისაც გინდა ან მარტო წახვალ როგორც უკვე გითხარი და მოიტან მარწყვს!და რატო?იმიტო რომ ახლა ამ წუთას შენს წინ მდგომ ადამიანში კიდევ ერთი არსება ბინადრობს რომელიც მარწყვისტორტს თუ არ შეჭამს სულს განუტევებს!! მათემ თვალები დაპრაწა და ხმამაღლა თქვა.. -ეს რა ხუმრობა???მეტი ვერაფერი მოიფიქრე..სიცილის დაწყება უნდოდა მარიტამ პირზე ხელირომ მიაფარა.. -ხუმრობა კი არა იდიოტო ორსულად ვარ და სანამ გაგინაწყენდა ბავშვი სამუდამოდ წადი ახლავე. -კაი ტო არ მჯერა!ახლა მათემ უჩურჩულა.. -შენი აზრით წონაში რატო მოვიმატე..ვაიმე რა იდიოტია ბევრი უნდა მახსნევინო ახლა? -სანდრიკ წავედით მარწყვზე!მხიარულად თქვა მათემ. -ხო არ შეირყიე?მე არმოვდივარ.. -ხო რავიცი...კარგი იქნებოდა წამოსულიყავი.მარიტა აათვარიელა.. მარტია სამზარეულოში დარჩა მალე ნიაც მოვიდა..მარიტმა მოუყვა რაც სამზარეულოში მოხდა და იცინოდნენ,ნატალი რომ მოვიდა.. -აუ ოღონდ ეს მომაცილეთ. -გოგონებო რასშვებიიითთ?გაწელა სიტყვები.. -არაფერს ნატალი შენ? -რავი ახლა ავდექი..ჩემი სანდრიწკა სადა? -მარწყვზე წავიდა შენი სანდრიწკა..სიცილით უთხრა ნიამ. -აუ რამაგარია მიყვარს მარწყვი... -ბოდიში ნათუკები მარა მარწყვი ჩემთვის მოაქვთ შენ მერე გააგზავნე..უთხრა მარიტამ და ოთახი დატოვა.. სანდრო,ნიკა და მათე კი ყანაში მიდიოდნენ.. -ძმობას გაფიცებ რა გითხრა ასეთი რო წამოდი და ჩვენც წამოგვლეკე?კითხა სანდრომ. -არაფერი ისეთი. -აუ თქვი თორე წავალთ და დაგტოვებთ.ახლა ნიკა ჩაერთო საუბარში. -აუ ერთი ამბავი იცის და დამაშანტაჟას პონტში... -რა ამბავი? -აუ ტვინი მომი*ყანით თქვენ ძმობას ვფიცავარ!აი მოვედით ჰერ მოვკრიფოთ სანამ გადაგვყლაპა გველებმა. მარწყვი მოკრიფეს და დიდი კალათით მიართვა მათემ მარიტას საღამოს ხანს...მარიტა და ნია სამზარეულოში იყვნენ და ტორტის ფენებს ამზადებდნენ,მალე გამოცხვებოდა... -აუ რამაგარია მათეე როგორ გამახარრე..მოეხვია მარიტა. -იცის?კითხარ მათემ და ნიაზე ანიშნა. -აბა არ ეცოდინება იდიოტო? -ჰო რავიცი..მამა? -რა იდიოტურ კითხვებს მისვამ მათე!ციდან ჩავარდა მუცელში..ვინ იქნება ახლა მამა.. -აჰა გასაგებია..რაგინდა მოვკლა ახლა ჩემი ხელით სანდრო? -აუ არ დაიწყო ახლა რა მოდი მომეხმარე მარწყვის გარჩევაში და ვიქნები კეთილი და გაჭმევ ცოტა ტორტს. -ცოტაას??მოვკვდი გოგო მაგის კრეფით სულ დავიკაწრე ეკლებში. -სანდრო გველებმა არ შეჭამეს? -არა..სიცილით უთხრა მათემ.. -ოპპოპპ გამოცხვაა..ნიამ ღუმლიდან გამოიღო ფებენი...ისეთი საამო სურნელი ჰქონდა.. სამზარეულოში ბიჭები შემოლაგდნენ და უყურებდნენ გოგოებს როგორ აცხობდნენ ტორტს...ნატალი მივიდა გოგოებთან. -გოგოჩკებო მოგეხმარებით. -არა იყოს არ გვინდა ნატალი!უთხრა მარიტამ და ანიშნა უკან წასულიყო,ნატალიც გაბუზღული წავიდა და სანდროს ჩამოეკიდა კისერს...ტანში არასასიამოვნოდ გაცრა სანდროს.. ტორტიც გამოცხვა არაჩვეულებრივი იყო მაგრამ მაცივარში შედეს გასაციებლად...უკვე გვიან იყო და ხვალ შევჭამოთო მარა მარიტამ ვერ მოითმინა და გამოიღო მაცივრიდან ღამის თორმეთი საათი იქნებოდა და მაგიდას შემოუჯდა და დაიწყო ჭამა..დიდ დიდ ლუკმებს იტენიდა პირში თითქოს ვინმე მოსდევდა..მალე სანდრო დაინახა კარებში მდგარი და ხველება აუტყდა..უცებ წამოვარდა ფეხზე ნიჟარასთან მივიდა...ეგონა წამოაღებდა მარა შეცდა..მაცივრიდან წყვენი გამოიღო და დალია მერე მაგიდას დაუბრუნა. -ტორტი თუ გინდა მაცივარშია და მიირთვი.. -რამდენს ჭამს რა იყო..ნერვიულობისგან ჭამენო და ეგ გემართება შენ ჩემზე და ნატალიზე?ირონიით უთხრა სანდრომ.. -ბატონო?ჩაახველა მარიტამ.. -რაც გაიგონე.ეჭვიანობით კვდები! -სულაც არა!რატო უნდა ვიეჭვიანო ვიღაცა ბო*ზე რომელიც ქვეყნის კაცს ეყოლება ნათრევი..თქვა და გემრიელად ჭამა გააგრძელა.. -ცდები,თან ძალიან,ნატალი ძალიან კარგი გოგოა,კეთილი,ლამაზი,გამხდარი!კიდევ თქვენთან დაახლოება უნდა და თქვენ კიდე არ უშვებთ ახლოს!შენ არ უშვებ ეჭვიანობამ დაგაბრმავა.. მარიტა ცეცხლებს ყრიდა უკვე ისე ბრაზობდა..აიღო ეს ტორტიანი თეფში და სანდროს მიმართულებით გააქანა გამწარებულზე...სანდრო უცებ გახტა უკან მარა თეფშის ნამსხვრევები ფეხებზე დაერჭო და სისხლი ღვარად მოდიოდა.. -ვახ ჩემი ფეხი!ამოიკვნესა სანდრომ და ძირს ჩაჯდა,ფეხზე ხელები მოიკიდა სისხლის გასაჩერებლად...მარიტამ ეს სიტუაცია რომ დაინახა ტირილი დაიწყო და არ ჩერდებოდა... -ვაიმე რა გატირებ??????გაგიჟდა სანდრო რომ დაინახა.. -ხო არ მოკვდებიი??სანდროს მივარდა და ფეხზე უყურებდა.. -არა სულელო რა მომკლავს.. -დამიცადეე...უცებ გავარდა და აფთიაქი მოიტანა. -არა საჭირო.. -როგრო არა საჭირო..ჩემი ბრალია...მაპატიე...მე..უცებ გავბრაზდი და მიტო ვისროლე სულ არ მიფიქრია თუ მოგხვდებოდა..საყვარლად ბურტყუნობდა მარიტა,სანდრო კი გაშტერებული უყურებდა და უნდოდა მოხვეოდა და გულში ჩაეკრა ეს საოცარი არსება,ასე წამ-წამში რომ იცვლიდა ხასიათს.. -არაფერია..აღარ მტკივა.. -მატყუარა...როგორ არ გტკივა სისხლისაგან დაიცალე მემგონი..გაუცინა მარიტამ და ცრემლები მოიმშრალა..ფეხს უხვევდა კვილი რომ გაიგონა.. -ვაიიმეე სანნნნ რა გჭირს ჩემო სიყვარულო?ნახევრად შიშველი ნატალი შემოვარდა სამზარეულოში და სანდროს მივარდა...მარიტას ისევ შეეცვალა გამომეტყველება.. -არაფერი არ ჭირს! თუ გაიწევი კარგი იქნებ!თუ დაბრმავდი გეტყვი რომ ფეხს უხვევ! -უიმე რაიყო მომეცი საერთოდ მე შეუხვევ ჩემი შეყვარებულია შენი ხო არა! -მაცადე შენ..ჩაილაპარაკა მარიტმა და უცებ უცებ შეუხვია ფეხი სანდროს...მერე ხელების წმენდით წამოდგა ფეხზე და ნატალისკენ წავიდა...კუთხეში მიიმწყვდია. -შენ ვინ გგონია შენი თავი ქალბატო? -მშვენივრად იცი ვინც ვარ!სანდროს შყვარებული ვარ! -ჰა ჰა ჰა!კარგი რა არ გამაცინო!რა შეყვარებული გოგო?ასე ტვინნაკლული ხარ დავიჯერო? -ეს რა სიტყვებია როგორ ბედავ???!ახლა ნატალი გაცეცხლდა და მარიტასკენ წამოიწია..მარიტამ უკან უბიძგა და კედელს ააკრა და საჩვენებელი თითი აუფრიალა წინ.. -შენ ხარ ერთი კახპა რომელიც სანდროს ჭირდება ორი რამისთვის!გითხრა რისთვის?ახლავე ჩემო სიხარულო! პირველი:სიამოვნებისთვის და მეორე:ჩემს საეჭვიანოდ! ამიტო ხვალ მე რომ ავდგები აქ აღარ დამხვდები გასაგებია ?!!მერე სანდროს გახედა და იმის მიმართულებითაც გაიმეორა..გასაგებია???!ხმას არც ერთი არ იღბდა..სანდრო გაშტერდა ისედაც..მარიტამ კი გააგრძელა..დუმილი თანხმობის ნიშანია ანუ გასაგებია!ტილო მაგიდაზე დააგდო და უკანალის ქნევით ოთახში ავიდა..წყალი გადაივლო და კმაყოფილი ლოგინში ჩაწვა... დილას კარგ ხასიათზე გაიღვიძა..უცებ ჩაიცვა და კვემოთ ხტუნვახტუნვით წავიდა..მისაღებისკენ წავიდა რომ დაინახა სანდროს ნატალი როგორ უჯდა კალთაში..სიბრაზემ მოიცვა მთლიანად..ყველა ლაპრაკობდა და იცინოდა...მარიტას ვერავინ ამჩნევდა თითქოს უჩინარი ყოფილიყოს..თამამად წავიდა სადაც იჯდნენ და გზაში ვაზას წამოკრა ხელი და გადმოაგდო..ყველამ მისკენ გამოიხედა.. -აიი ასე..ძლივს არ შემამჩნიეთ!სანდროს და ნატალისკენ წავიდა ღიმილით.. -ნატალი აქ რასაკეთებ? -რა შენი საქმეა აქ რას ვაკეთებ! -მემგონი კარგად ვერ გაიგე გუშინ რაც ვთქვი! -მშვენივრად გავიგე მაგრამ აქ სანდრომ დამპატიჟა და ის არსად არ მიშვებს მისი სტუმარი ვარ შენ არავინ არაფერს გეკითხება! -ამას დამიხედეთ..გარშემო მიმოიხედა და სიცილი დაიწყო,მერე ნატალი წამოაგდო სანდროს კალთიდა და ხელი მაგრად მოუჭირა.. -მე ერთხელ რო ვიტყვი ის უნდა გაკეთდეს!მე მეკითხება თუ მეკითხება!ეს სახლი იცი ვისია??ჩემი და მათესი!და არა სანდროსი ამიტომ მე ვინც მინდა აქ ის მოვა და ის წავა ამიტომ ახლა მე ზემოთ ავალ და რო ჩამოვალ აიდან ახვეული გექნება თორემ მერე ცუდად წავა საქმე..უთხრა და ხელი გაუშვა..ისე უჭერდა ნატალის ხელი აღარ ება მემგონი...მარიტა კი ოთახში ავიდა..და გამწარებუულმა ყველაფერი არი დარია...მემგონი რაც იყო ოთახში ყელაფერი დაფშვნა..მერე ტირილი დაიწყოო და ემბრიონის ფორმაში დაწვა..მუცელს ეფერეებოდა...მერე მანქანის გასაღბს დასტაცა ხელი და უკანა კარებიდან ჩუმად გაიპარა...არავის არაფერი გაუგია მისაღებში ყაყანობდნენ.. -ნატალი წადი!სანდრომ თქვა მკაცრად! -არსადაც არ წავალ! -შენ გოგო მემგონი გეშლება რაღაც!ფული რისთვისაც გადაგიხადე ის საქმე მორჩა ახლი კი მართლა აახვიე აქიდან...ნატალიც წავიდა..სანდრო კი განერვიულებული დადიოოდა. -არა რა ჭირს???გამაგებიეთ რა ჭირს???დედაბერს დაემსგავსა ყველაფერზე სკანდას ტეხავს...არ ცხრებოდა სანდრო.მერე კი მისაღბი დატოვა...მარიტა რაც წავიდა 2საათი იქნებოდა გასული...ნია და ბიჭები მისაღბში იყვნენ..ისევ სანდრომ დაიწყო..ახლა შედარებით მშვიდი იყო.. -იცით რა ჭირს? -არა!უპასუხა ნიამ. -როგრო არ იცი შენი დაქალია!ასე გაანაწყენა ნატალის აქ ყოფნამ? -შენ კიდე რას მოიყვანე ის გოგო!ნიკა ჩერთო საუბარში. -უბრალოდ! -უბრალოდ გადაირია მერე ესეც! -ასეთი გადარევა??გუშინ თეფში მესროლა და ამბები დააწია რო არვიცი... -სანდრო ისს..მათე აპირებდა რაღაცის თქმას ნიამ რომ გააჩერა. -არგინდა ასე ჯობია. -არ ჯობია უნდა იცოდეს! -მარიტა დაგვხოცავს! -რაუნდა ვიცოდე? მათე და ნია დუმდა.. -ხო რა უნდა იცოდეს?ნიკამ დასვა კითხვა.. -იტყვით ამიდ დედა ვა*ტირე რა უნდა ვიცოდე? -მე ვეტვი..თქვა ნიამ..სანდრო ის... სანდრო ტელეფონი რეკავდა... -ერთი წუთი..გისმენთ! -სანდრო ბრძანდებით? -დიახ მე გახლავართ! -მარიტა ქალდანის ნათესავი ბრძანდებით? -დიახ..გაკვირვებული პასუხობდა სანდრო კითხვებს. -ქალბატონი ძალიან მძიმედა დაშავებული რესპუბლიკურშია გადაყვანილი იქნებ მოხ...სანდრომ აღარ აცადა დამთავრება.. -ეს რა ხუმრობა ბატონო?მარიტა ჩვენთან ერთადა. -მარიტა ქალდანი,მაღალი,ცოტა პუტკუნა,ქერა თმებით..სახეზე ძალიანა დაშავებული.. -რააა?? სანდრომ წამოიყვირა ..მარიტა მალე ოთახში ნახეთ..ყველა ოთახში გავარდა კარები ჩაკეტილი იყო,სანდრომ შეანგრია და არეული ოთახის გარდა არაფერი და არავინ დახვდა... -რამოუვიდა მარიტას?უცებ კითხა მათემ.. -სანდრო სად გარბიხარ ტო რამოხდა?ახლა ნიკამ კითხა. -მარიტა..ის დაშვებულია..თან გარბოდა და გასაღბს ზებდა მის ოთახში.. -რაააა?წამმოიყვირა ნიამ..ბავშვიი ვაიმეე.. -უცებ შემოტრიალდა სანდრო. -ნია რა ბავშვი????!! -სანდრო...ისს ორსულადა! სანდრომ ეს რო გაიგონა ელვის სისწრაფით გავარდა.. -დაეცადა ტო ჩვენთვისაც..ისიცნიჩ ჩაჯდენ მათეს მანქანაში და სავადმყოფოსკენ წავიდნენ.. სანდრო საოცარი სიჩქარით მიდიოდა,შიშისგან ხელები უკანკალობდა და მანქანას ძლივს მართავდა..უკვე თბილისში შედიოდა გზაში შეფერხება რომ დაინაა..ავარია იყო..ტრაილერი და მანქანა დაეჯახა ერთმანეთს როგორც ჩანს..მანქანა ნამცეცებად არის ქცეული..მოიცა ეს ხომ მარიტას მანქანა?ახლა ნერვიულობამ აიტანა სანდრო და სიჩქარესაც უმატა..მის გამო ხდებოდა ეს ყველაფერი..იმ ღამის მერე მარიტას ქცევა რომ დაინახა..თან ფხიზელზე არ აღიარებდა რომ უყვარდა,გადაწყვიტა თვითონაც ეთამაშა..ეს გოგო ნატალი ასე რომ ვთქვათ დაიქირავა და ფული გადაუხადა საყვარელობიანა რომ ეთამაშათ..სულ არ უფიქრია მარიტა ასეე თუ გაბრაზდებოდა..მაგრამ რა იცოდაა ორსულად რომ იყო?ეგონა მორიგი წიკები დაიწყო და ასე ადვილად ვერ აისრულებს თავისასო,მაგრამ ხო ხედავს ახლა ამ ყველაფრის გამო მარიტა და ბავშვი საფრთხეშია..ბავშვი..მისი შვილი...მისი ნაწილი..მისი სისხლი და ხორცი..არაფერი მოუვიდეთ ნეტა...ამ ფიქრებიში იყო პოლიციამ რომ გააჩერა სისწრაფის გადაჭარბების გამო..შეამოწმეს ორმ არც ნასვამი იყო და საბუთებიც მწყობრში იყო..ჯარიმა უნდა დაგიწეროთო..სანდრომ იფიქრა თქვენი დედაც ერთი სად მცალია თქვენი ყბედობისთვისო და გაზს ფეხი დააჭირა და საავადმყოფოშ იყო უკვე რამოდენიმე წუთში..შევარდა თუ არა მისაღებში მარიტა იკითხა.. -მარიტა..მარიტა ქალდანი..ავტოავარია მოუვიდა.. -ოპერაციაზე არის შეყვანილი.. მიუთითა სადაც იყო და სანდროც იქითკენ წავიდა..ოპერაცია დიდხანს გრძელდებოდა როგორც ჩანს..ნიკა,მათე და ნიაც მოვიდა...ანიტას და საბას ჯერ არ ურეკავდნენ სანამ არ გაიგებდნე რო ყველაფერი კარგად იყო..გზაში რამე არ მოსვლოდათ შეეშინდათ..ექიმი საოპერაციოდან გამოვიდა. -მარიტა ქალდანის ნათესავები ბრძანდებით? -დიახ!სანდრო წინ გაიწია..როგორა ექიმოო?? -ყველაფერი კარგადა დამშვიდდით..რთული ოპერაცია იყო მაგრამ პაციენტი კარგადა,სიცოცხლის პრობლემაც არ ემუქრება.. -და ბავშვი?სევდიანად ჩაილაპარაკა სანდრომ.. -მამა ხართ? -დიახ. -ბავშვები კარგად არიან..მათი გადარჩენა სასწაულია...ძალიან სუსტები არიან მაგრამ იბრძვიან ვნახოთ რა იქნება,ჯერ-ჯერობით სიცოცხლის საფრთხე არც დედას და არც შვილებს არ ემუქრებათ.. -ბავშვები? -დიახ ტყუპი ბიჭებია არია..რეანიმაციაშია..დილისთვის გაიღვიძებ.ეს თქვა და წავიდა. ყველა ერთმანეთს მოეხვია..უფრო სანდროს უხუტებოდნენ.. -კარგადა...კარგად არიან..ბურტყუნობდა სანდრო..მისდა უნებურად ცრემლები წამოუვიდა თვალებიდან.. - ტირი? -ხო რავიცი....თქვა და იქაურობას მოწყდა..ექიმს ბევრი ეხვეწა რომ შეეშვა მარიტასთან და ბოლოს დაითანხმა კიდეც... ნიამ ანიტას და საბას დაურეკა და ეს ამბავი ცოტა შელამაზებულად უთხრა რომ არ ენერვიულათ..ისინიც იმ წუთას წამოვალთო მარა მერე მათემ ბევერი ეხვეწა ხვალ დილას წამოდით არაფერი დაგემართოთ გზაში,მარიტასთან ჩვენ ვართ,მის სანახავად მაინც არ გვიშვებენო..როგორღაც დაარწმუნა და დილისთვის გადადეს წამოსვლა.. სანდრომ სკამი საწოლთან მიაჩოჩა და მარიტას ხელი ხელში მოიქცია..მეორე ხელით მუცელზე ეფერებოდა..და ჩურჩულობდა.. -მიყვარხარ ჩემო ქალბატონო უჟმუროებავ!მადლობა ღმერთს რომ არ წამართვა შენი თავი!მის მუცელზე ედო თავი და ჩაეძინა..დილას თვალები ტკივილისგან გაახილა,მარტა ხელს უჭერდა..უცებ თავი აწია და მარიტას გაკვირვებულ მზერას წააწყდა...ხელი უცებ გამოგლიჯა სანდროს და ყვირილი დაიწყო. -შენ ვინხარრრრ???არ რას ვაკეთებ??გაიყვანეთთთთ ვინ არის??ისტერიკაში ჩავარდა პალატაში ნიკა,ნია და მათე შემოვარდნენ.. -მარიტა...ნიამ დაუძახა.. -შენვინღა ხარრრ???საიდან იცი ჩემი სახელიი??ყვირილს არ წყვეტდა მარიტა..ამ დროს ექიმი შემოვარდა ოთახში და მარიტას დამამშვიდებული გაუკეთა. სანდრო გაშეშებულიიდგა და ადგილიდან არ იძვროდა. ესეც ახალი თავი ჩემო საყვარლებო მემგონი დიდი თავი გამომივიდა და გაგახარებთ..აბა ველოდები თქვენგან ბევრ შეფასებებს |
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
ყველაზე მნიშვნელოვანი ცხოვრებაში არის?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.