შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბაბუცა ( თავი 1 )


3-08-2016, 15:28
ავტორი So F ))
ნანახია 1 278

ბაბუცა ! (თავი 1)
-აუ ბიჭო ნახე რააა გოგომ მომკლა
-გოგომ როგორ მოგკლა კაი რა ჩავსკდებიეხლა სიცილით
- ოო კაი რააააა....
- აუ წამო რა გარეთ ფეხბურთი ვითამაშოთ ხაჩო და ბებერო გველოდებიან, შეეშვი მაგ ქაუნთერს რაა, ხო ხედავ გკლავენ და ნერვები გეშლება..
- მოვდივარ ხო მოვდივარ ოღონდ არ დაიწყო რაა..
- ადე ჰეე ეხლა რას ზოზინებ...
- მაცადე შეჩ*ემა გამოვრთო
- ზურააააააა .... ( შემოვარდა ნინი )
- ჰო რა იყო გოგო რა არის გამისკდა გული
- ბოდიში
- კაი არაუშავს.... რა გინდოდა?
- მიყვარხარ
(ჩამოვარდა უხერხული სიჩუმე არავის არაფერი უთქვავს ყველა, ბაბუცა, სოფო, და ეს ენატიკტიკა სანდროც კი დუმდა, სიყვარული გასაკვირი ნამდვილად არ არის მაგრამ ნინი კახიძე ის იყო განსხვავებული ყველასგან, დასტოინი არც "სწერვა" და არც რომ იტყვიან ხოლმე ქალა-ბიჭაო, მას ჰქონდა ნაპოვნი ზღვარი და ბეჯითან იცავდა ამ ზღვარს, გასაკვირი იყოო მისგან პირველ რიგში ასეთი უეცარი შემოვარდნა და მეორეც სიყვარული... ეს იყო შოკიპიკიპანიკა ბაბუცასთვის ვერ აანალიზებდა საერთოდ რა თქვა ნინიმ და იმასაც კი ფიქრობდა ნინის სულში უცხოპლანეტელებმა შემოიჭრნენო, სიჩუმეე სანდრომ დაარღვია როგორც ყოველთვის)
-ნინი რას გვაბოლებ ეე (სანდრო)
-აუ შენ ვაფშე ვინმემ რამე გითხრა? ჩაიგდე ენა რააა ( ზურა )
-აუ მე წავედი რაა (სანდრო)
-წადი ჰო მიდი (ზურა)
(ნინი ისევ ჩუმად იდგაა, ერტი სიტყვაც არ უთქვავს უბრალოდ თავ ჩახრილი უჩვეულოდ ბავვურად იდგა, რაღაცნაირად საყვარლად, ალბათ იმიტომ რომ სიყვარულმა გააბრუაა, მაგრამ ის ხომ პატარაა რა სიყვარული თუმცა ხომ შეიძლება ადამიანს ცამეტი წლის ასაკშიც შეგიყვარდეს?! სანდრო გავიდა და ნინიმაც არ დააყოვნა ისევ ის სიტყვა ისევ მიყვარხარ ნეტავ წრფელია ეს გრძნობა? თუ ბავშვური ახირება, მე მაინც ახირება მგონია თანაც ზურას არც კი მოსწონს ნინი, მისთვის ზედმეტად არ შეუხედავს, მხოლოდ დად მიიჩნევდა, ყოველთვის.. ყოველთვის მისი და იყო, მართალია ბიოლოგიური არა მაგრამ სულიერი, ის მისი სულიერი და იყო და სიყვარული არც კი უფიქრია რომ ნინი ოდესმე იტყოდა სიტყვა "მიყვარხარ"-ს ალბათ სწორედ მისი პრინციპების გამო იფიქრა ბაბუუცამ ასე)
- ზურა მიყვარხარ, მიყვარხარ გესმის??? (ნინი )
*ზურა ხმას არ იღებს*
-ზურა მიყვარხარ მეთქი ზურა ( ნინი თითქმის ტირილის პირასააა ზურა კი არაფერს ამბობს სრულიად არაფერს, ნინი მივიდა ზურასთან შეანჯღრია და ისევ გაუმეორა რომ მისი თავი უყვარდააა ზურა ისევ არაფერს ამბობს, ეს უკვე ნერვებზე მოქმედებდა მაგრამ ის ხომ ნინიაა, ზურას ცაეხუტა და ყურში ისევ უთხრა ისევ, ისევ გაუმეორე სიტყვა "მიყვარხარ" და სწორედ მაშინ მოვიდა აზრზე და ნინი მოიშორა, შეტრიალდა და კომპიუტერი ჩართო, სრულ;იად გაუგებარი იყო მისი ეესეთი ქცევა, ზურამ ქაუნთერში შევიდა, შეიყვანა ახალი იპი აიღო m4a1 და უბრალოდ თამაშს მიჰყო ხელი ნინისთვის ყურადღებაც რ მიუქცევია, მაგრამ როცა ნინი სახლიდან გავიდა ზურას აეტირა, ტიროდა ჩუმად და თამაშობდა ისევდ ა ისევ თამაშობდა, არც ხაჩო გახსენებია და არც ბებერო რომელიც ისევ ელოდებოდნენ ოედანზე ფეხბურთის სათამაშოდ, არც ცეკვაზე წასულა, მთელი დღე cs 1.6 -ს თამშობდა, არც საღამოს არ დაუძინია მთელი ოცდაოთხი სააათი თამაშობდა სხვადასხვა სერვერებზე შეიდიოდა მაშინ როცა ერთი სერვერიდან ყველა გავიდოდა, ამით იმშვიდდებდა თავს მაგრამ არც ისე კარგად გამოდიოდა რადგან ტიროდა და არ ჩერდებოდა....მეორე დღეს ხაჩოსთან ავიდა და მის საუკეთესო მეგობარს ყველაფერი უამბო გუშინდელ ამბავზე, ხაჩო კი მისი სახელია თენგო მდივნებზედ ახტოდა გაკვირვებისგან როგორც გითხარით ამას ნინისგან არავინ მოელოდა )
-ბიჭო შენ დებილი ხო არ ხარ, რა გოგო გაუშვი ხელიდან ხვდები? (ხაჩო)
- მაგრამ მე არ მიყვარს (ბაბუცა)
- აბა მის გამო რატომ ტიროდი? რატომ გამაგებინე? უბრრალოდ მაგარი შტერი ბავშვი ხარ, გიყვარს ბაბუც, გიყვარსს (ხაჩო)
-არაფერიც არ მიყვარს (ბაბუცა)
-რატო ხარ ეგეთი დებილი, გოგომ გითხრა მიყვარხაროო, შენც გიყვარს ტყუილად არ იტირებდი, რატომ ვერ ხვდები გამოფხიზლდიი, გამოფხიიზლდიი სტალინაააააააავ გამოფხიზლდი, რით ვერ მიხვდი რა ხდება შენს თავს (ხაჩო * სტალინა ზურას მეორე სახელი იყო მაგრამ მხოლოდ ხაჩოს შეეძლო მისთვის სტალინათი მიემართა)
-არ უნდა მეთქვა რა, ეხლა დაიწყე შენც მაგარი დებილობები (ბაბუცა)
-ანუ მე ვდებილობ? მე ვდებილობ იმის ემრე რაც ს გოგო ასე უბრალოდ სახლიდან გააგდე? (ხაჩო)
-არ გამიგდიაა! მისით წავიდა (ბაბუცა)
-შენ ბიჭო შ*გ ხო არ გაქ? (ხაჩო)
-რა გითხარი მე ნუ ხარ უზრდელი თქო (ბაბუცა)
-უზრდელი კი არა... ამიხსენი გოგომ გითხრა მიყვარხარო და შენქაუნტერის თამაში დაიწყეეე?? ეს როგორ გააკეტე კაი რააა... (ხაჩო)
-მეც მაგარი ყ*3 ვარ რაა... (ბაბუცა)
-თქვა ახალი ამბავი, ბებეროს ვუთხრა? (ხაჩო)
-მიყვარს მაგრამ.. (ბაბუცა)
-რა მაგრამ ????? (ხაჩო)
-არ სემიძლია მასთან ყოფნაა (ბაბუცა)
-რატო ვითო
-მეე.........
--------------------
- პირველი თავის დასასრული
- ვიცი პატარაა მაგრამ შემდეგ ტავებს ცოტა დიდებს დავდებ
- იმედია მოგეწონათ
- ეს ისტორია ჩემს მეგობრეზეაა
- იმედია მოგეწონათ



კარგი იყო მომეწონად და რაც მთავარია დამაინტერესდა აწი ერთგული მკითხველი ვარ <3

 


ანალიტიკოსი
მოდი დავიწყოთ.
იყო ბევრი გრამატიკული შეცდომა.
პუნქტუაციის ყოველვარ ჩარჩოებს სცდება.
ამდენი წერტილი რა საჭიროა ვერ გავიგე-საჭირო საერთოდაც არ არის.
სახელების ჩასმა ფრჩხილებში არც ეს არის საჭირო.
ფიფქებს და ბრჭყალებს კიდევ სულ სხვა დანიშნულება აქვს.
"აააა"_ებს ნუ აგრძელებ.
ნუ სიუჟეტს არასოდეს არ ვეხები ხოლმე, მაგრამ ერთს კი გეტყვი-Disaster.

ყველას პირველი ნაწერი კატასტროფაა.ადამიანი წერაში იხვეწება და სწავლობს შენ თუ ახლა ასეთ კომენტარს უკეთებ ამ ადამიანს გული აუცრუვდება წერაზე და მასეტი რამ არ შეიძლება. და შენს ჩემო მწერალო შეიძლება ასეთი აზრები ბევრს აწუხებდეს და ბევრმა დებილობა დააკომენტაროს მაგრამ წერა არ შეწყვიტო!!!

 


№3  offline მოდერი Eleniko13

ფრჩხილები მოაშორე რა,
გთხოვ.
გრამატიკას უფრო დიდი ყურადღება
მიაქციე.
კარგია იცი, მომეწონა რაღაცნაირად
და თუ დახვეწ, ბოლომდე მოგყვები.
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 


ანალიტიკოსი
ვარდისფერი სათვალე
ანალიტიკოსი
მოდი დავიწყოთ.
იყო ბევრი გრამატიკული შეცდომა.
პუნქტუაციის ყოველვარ ჩარჩოებს სცდება.
ამდენი წერტილი რა საჭიროა ვერ გავიგე-საჭირო საერთოდაც არ არის.
სახელების ჩასმა ფრჩხილებში არც ეს არის საჭირო.
ფიფქებს და ბრჭყალებს კიდევ სულ სხვა დანიშნულება აქვს.
"აააა"_ებს ნუ აგრძელებ.
ნუ სიუჟეტს არასოდეს არ ვეხები ხოლმე, მაგრამ ერთს კი გეტყვი-Disaster.

ყველას პირველი ნაწერი კატასტროფაა.ადამიანი წერაში იხვეწება და სწავლობს შენ თუ ახლა ასეთ კომენტარს უკეთებ ამ ადამიანს გული აუცრუვდება წერაზე და მასეტი რამ არ შეიძლება. და შენს ჩემო მწერალო შეიძლება ასეთი აზრები ბევრს აწუხებდეს და ბევრმა დებილობა დააკომენტაროს მაგრამ წერა არ შეწყვიტო!!!

ზუსტად ჩემმა ამ კომენტარმა უნდა მისცეს მწერალს სტიმული რომ გახდეს მეტი კარგი, წეროდ მეტი კარგად და შემდეგ მე რომ დამიმტკიცოს "შეხედე მე ეს შევძელი" და ამიტომაც უნდა გაითვალისწინოს ჩემი ეს კომენტარი.

შეგეძლო ყველა შეცდომაზე მიგეთიტებინა ოგონც რბილად და არა ისე რო სულ გული გაუტეხო :*

 


№5  offline წევრი So F ))

ნუ ჩხუბობთ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent