შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი პრინცესა დაგარქვი (მეოთხე თავი)


8-08-2016, 11:59
ავტორი kaxelii
ნანახია 3 147

აზროვნების უნარი მხოლოდ მაშინ დაუბრუნდა როცა სახლში მივიდნენ. გვანცა შეშინებული თვალებით იყურებოდა თითქოს რამე საშინელება ელოდა, ეშინოდა მისი მშობლების რეაქციის.
- გვანცი შენს მშობლებს არ დაურეკავ?
-შეიძლება?-მორცხვად იკითხა გვანცამ. გიორგიმ პასუხის მაგივრად მობილური გაუწოდა.
-მადლობა.
..
-გისმენთ-რამოდენიმე ზარის შემდეგ გაისმა საყვარელი ხმა.
-დაჩი..-აღსრულებულს მხოლოდ ეს აღმოხდა.
-გვანცა, პატარა სად ხარ? იცი რამდენი ხანია ვეძებთ? გადავქექეთ მთელი ქალაქი.
-მომიტაცეს...-მორცხვად ჩაილაპარაკა და გიოს გაახედა.
-რააა? ვინ? რატომ?
-იც.- სიტყვის დამთავრება არ აცადა გიორგიმ, ტელეფონი ხელიდან გამოსტაცა და სწრაფი ნაბიჯით გავიდა ეზოში. ზუსტად ხუთ წუთში ისევ ოთახში დაბრუნდა. ტელეფონი მაგიდაზე დადო და გვანცას მიუბრუნდა. რომელიც ნერვიულობისაგან კანკალს აეტანა.
-ნუ ნერვიულობ, ყველაფერი კარგად იქნება.- გვანცას გაყინული ხელები თავის დიდ ტოტებში მოაქცია და ნერვიულად გაუღიმა.
-ეგ როგორ?- ლოყებ აწითლებულმა ჰკითხა და თავი დახარა. ჯერ კიდევ სცხვენოდა აწ უკვე ქმრის.
-ახლა მოვა შენი ძმა და შენ თავად გადაწყვეტ გაყვები თუ დარჩები... კიდევ ჩემი ნუ გრცხვენია.-გაუღიმა და მორცხვი გოგონას პირველი კოცნაც შეიწირა.
-ასე ნუ მექცევი რა- ამოისლუკუნა და ცრემლები გადმოყარა.
-ნუ ტირი... მოდი ჩემთან. არ მეგონა ასე თუ გეწყინებოდა. -გულში იკრავდა პატარა სხეულს და გული ლამის საგულედან ამოვარდნოდა.
-შეიძლება ცოტა ხნით დავწვე? -მორიდებით იკითხა გვანცამ ისე რომ ოდნავაც არ შეტოკებულა, მისი მკლავებიდან გაქცევა უნდოდა მიუხედავად იმისა რომ მეტად სასიამოვნო იყო მის მკლავებში ნებივრობა მაგრამ თავს უფლებას ვერ მისცემდა ყველაფრის მიუხედავდ ერთი დღის გაცნობი ბიჭს.
-კი, რათქმაუნდა, წამოდი ჩვენს ოთახს გიჩვენებ. - გონებაში რამოდენიმეჯერ გაიმეორა "ჩვენი ოთახი" და გული საშინლად აუძგერდა.
-აი ესაა... დაისვენე. -ოთახში შეუძღ ა თვითონ კი პირველ სართულზე დაბრუნდა.
...............
პირველი პირი.
გვანცა

ოთახში შევედი კარგად ეტყობოდა რომ მამაკაცის ოთახი იყო. სულ გიორგის სუნამოს სუნი ტრიალებდა, რომელიც ჩემდა გასაოცრად ასე ძლიერად ჩამბეჭვდოდა გონებაში. საწოლზე ჩამოვჯექი სულ მთლიანად ვთრთოდი არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა. რა იქნებოდა ნეტავ მომავალში? რა მოხდებოდა როცა ამ ამბავს ჩემები გაიგებდნენ? არ ვიცი არ ვიცი.
ამ ფიქრებში ვიყავი გართული როდესაც კარი გიორგიმ შემოაღო, შიგნით შემოვიდა და გვერდით დამიჯდა.
-გვანცი... დაბლა ჩამოდი, შენები მოვიდნენ. - გიორგის რომ შევხედე გამაკანკალა. სახეზე ფერი არ ედო და მის თვალებში თითქოს პატარა, შიშის სხივი კრთოდა.
მის სიტყვას დავემორჩილე და ნელი ნაბიჯებით დავუყევი კიბეებს. მისაღებ ოთახში შესულს ჩემი ძმა მომაფრინდა.
-გვანცა კარგად ხარ? - მრისხანე მწვანე თვალები შემომანათა, რომელშიც აშკარად იგრძნობოდა ბრაზი და ასევე სიხარული. მისმა დანახვამ ცრემლები მომგვარა რაც როგორც ჩანს მან სხვა რამის ნიშნად მიიღო.- გვანცა მითხარი რამე დაგიშავა? ერთი სიტყვა და გეფიცები ძვლებს დავუმტვრევ.
-არა... არა, არაფერი დაუშავებია, პირიქით.
-წამოდი პატარავ წავიდეთ აქედან- მაჯაში ხელი წამავლო და სახლიდან დიდი სისწრაფით გამომიყვანა.

უკან მივიხედე და გული დამეწვა გიორგის სევდიან თვალებს რომ შევხედე შემდეგ ხელს რომელზეც ქორწინების ბეჭედი ჩანდა, ეს ორი რამ რაც გიოსთან მაკავებდა.
-დაჩი... - ჩუმად წარმოვთქვი მაგრამ ეს საკმარისი იყო რომ მიმეღო საპასუხოდ დაჩის გაკვირვებული მზერა. - დაჩი - ერთი და იგივეს ვიმეორებდი ახლა უკვე ტირილ ავარდნილი. ვსლუკუნებდი და ვერ ვჩერდებოდი.- დაჩი მე... მე.. ვერ... ვერ წამოვალ- ძლივს , მოვაბი სათქმელს თავი და ჩემი საყვარელი ძმის თვალებს მივაშტერდი.
-რას ქვია ვერ წამოხვალ? -ძლივს შენარჩუნებული სიწყნარით მელაპარაკებოდა დაჩი.
-მე არ შემიძლია, ის, ის ჩემი ქმარია.
-კარგი- ჩუმად ჩაილაპარაკა და მანქანისკენ დაიძრა. ჭიშკართან იყო მისული რომ მობრუნდა , ჩემთან მოვიდა და ჩამეხუტა. ეს ჩახუტება ჩემთვის ბევრს ნიშნავდა.- როგორც შენ გინდა, იმედი მაქვს ბედნიერი იქნები.
გამიკვირდა ჩემი ძმის ასეთი მარტივი თანხმობა. არასოდეს არ ყოფილა ასეთი, ყოველთვის ცდილობდა დავეცავი და თუნდაც სცოდნოდა რომ მე ვიყავი დამნაშავე ყოველთვის ხელს მაფარებდა მხოლოდ იმიტომ რომ გული არ მტკეოდა, ახლა კი ასე მალე შეეგუა ჩემს ქორწინებას.
დაჩი წავიდა მე კი ისევ ოთახში ავედი. იმ ღამეს გიორგი აღარ ამოსლა ზემოთ. ფანჯრიდან ვხედავდი ჰამაკში იჯდა და უსასრულოდ გაჰყურებდა ამაყად მდგარ კავკასიონის მთებს. მე კი ვაკვისდებოდი მის ნაგვთებს და არ იყო შეუხედავი ბიჭი რომ მეფიქრა საცოლეს ისე ვერ იშოვიდა, პირიქით მისი გარეგნობის ბევრს შეშურდებოდა.
..........



№1  offline წევრი isterichka123

კაია კაი გააგრძელე

 


№2  offline წევრი kaxelii

ანალიტიკოსი
ბევრი გრამატიკული შეცდომა გაქვს.
პუნქტუაცის ყურადღება მიაქციე.
ასევე მექსნიკური შეცდომებიც არის.
წერას როდესაც მორჩები თავიდან გადაიკითხე ხოლმე და შეცდომები გაასწორე.
პროგრესი 0.

წარმატებები.

თუ არ მოგწონს არ გაძალებ წაკითხვას. რა ვქნა რაც შემიძლია ესაა. გადახედვას ვერ ვახერხებ ტელეფონით ვწერ და ბევრი შეცდომები მიტომ მომდის. თუ დაასახელებ შეცდომებს ზუსტად, გამოვასწორებ არაა პრობლემა. და თუ მაინც ვერ გამოვასწორე არაა საჭირო ნერვები მომიშხამო.

isterichka123
კაია კაი გააგრძელე

აუცილებლად გავაგრძელებ
მადლობა კომენტარისათვის love

 


№3  offline წევრი tatushki1995

Dzalian kargia genacvale gaagrdzele

 


№4  offline წევრი kaxelii

tatushki1995
Dzalian kargia genacvale gaagrdzele

მადლობა თათუშკი love აუცილებლად გავაგრძელებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent