შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუ დამთმობ თუ კი გიყვარვარ?! (მეოცხრე თავი)


12-08-2016, 10:49
ავტორი შარლატან
ნანახია 1 864

მე და ნიკას ამის მეტი არარ გვიჩხუბია უსიტყვოთ გვესმოდა ერთმანეთის მალე დედამისი დაბ დღე მოდიოდა და მთხოვა მასთან ავსულიყავი რადგან მის მშობლებს ჩემი გაცნობა უნდოდათ. ერთად შევარჩიეთ საჩუქარი, რაც უფრო ახლოვდებოდა ეს დღე მით უფრო ვღელავდიი.დადგა ნატრი დღეც : საგანგებოდ დავიწყე მზადება ძალიან მიხდებოდა ნიკას ნაჩუქრი კაბა. საღამოს დათქმულ დროზე მოვიდა ტაქსი და მეც აღელვებული გავეშურე, გულს ბაგაბუგი გაუდიოდა.ყველაფერმა მშვიდათ ჩაიარა მომეწონნენ ნიკას მშობლები ,ძალინ თბილი, უბრალო და უშუალო ხალი აღმოჩნდნენ, მღელვარებამაც მალე გამიარა.ჩემი ცისფერ თვალება ჩემთან იყო და ეს მამხნევებდა. წამო ჩემ ოთახს გაჩვენებ მეც დიდ ინტერესით გავყევი :ლამაზად იყო მოწყობილი, ჩემი ყურადღება ერთმა კუთხემ მიქცია სადაც მისი ბავშვობის სურატები იყო და მათ შორის ჩვენიც, სიღნარში გადაღებული ცეკვის დროს.
-.ეს შენ საიდან გაქვს ?
-თამოს ალბომში ვნახე და წავრთვი...
კომპის მაგიდას მივეყუდე ,ახლოს მოვიდა და მაკოცა მიყვარხარ და მაგიჯებ .გამოვიწიე და მონიტორზე მთელი, ჩვენი სურათების კოლაჟი დამხვდა. ეს არის ჩემი ნავსაყუდელი როცა შენს გარეშე ვარ. დედამისი ხმა გავიგონეთ გვეძახდა და ქვემოთ. სტუმრები მალე დაიშალნენ, ნიკას ვთხოვე მეც გავეცილებინე.-როგორც თქვენ ინებებთ!
ჯერ დედშენს დავემშვიდობები .
-ნახვამდით ქალბატონო მარინე სასიამოვნო იყო თქვენი გაცნობა
-გაიხარე შვილო ჩემთვისაც .დაუსწრებლა დიდი ხანია გიცნობ მაგრამ მგონი დროა, პირადადაც ვიცნობდეთ ერთმანეთს.
-ნიკუშ ასეთ ლამზ მანდილოსანს გვიმალავდიი?(დიალოგში ჩაერთო მამამისი)
-კაი რა მაა არავისთვის დამიმალია ,როც დრო მოვიდა გაგცანით.
-და რას აპირებთ? სამომავლო გეგმები როგორი გაქვთ?
-ანუკის ოჯახი უკრაინაში ცხოვრობს. მამაბისი როგორც კი ჩამოვა დაველაპარაკები და ერთად გადავწყვიტავთ
-უკრაინა კარგი ქალაქია. რას საქმინობს ანუკი იქ მამა?
-კიევში საკუთარი პატრა ბიზნესი აქვს!
- ძალინ კარგი და შემთხვევით თქვენ ზურა ბეროშვილის ქალისვილი ხომ არ ბრძანდებით?
-კი გახლავართ და თქვენ საიდან მიხვდით?
-მე და ზურა ბიზნეს პარტნიორები და ახლო მეგობრები ვართ. ახლა მივხვდი როცა დაგინახე საიდან მეცნე საოცრად გავხარ დედას.
-მადლობა ბატონო გიორგი.
-მამა ესეიგი სენ იცნობ ანუკის მამს?
-მარტო მე არა შენც კარგად იცნობ მათ. 2 წლის წინ ლონდონში შენთან რომ ჩამოვიდნენ ზურა და გიო, ანუკის მამა და ძმაა.
-არ არსებობს. რა ტყუილად ვინერვიულე თურმე ამდენიი( და ნიკას გაეცინა)
-ხო იმდღეს ვილაპარაკეთ საქმეზე და ნერვიულობდა ჩემ გოგო შეყვარებულია და მეშინიავინმე ვიგინდარას არ გადაეყაროსო. ხომ იცი რა დროაო.
-ესეიგი მე ვარ არა ვიგინდარა გაიცინა ნიკამ სიცილით და ხუმრობით დავცილდით ერთმანეთს .კიდევ დიდხანს გამყვა ეს შტაბეჭდილებები.

მეორე დღეს მამა დარეკა. როგორც კი ტელეფონს დავხედე გამეცინა, მივხვდი ბატონი გიორგი დაურეკავდა , და მოახსენებდა ჩემი ვიგინდარა შეყვარებულის შესახებ .
-ანუკი როგორ ხარ მააა?
-კარგად მამიკო შენ?
-მეც კარგად ვარ მენატრები ძალიან .
-მეც მამი ჩამოდი რა მალე უნდა გაგჭყლიტო.(გაეცინა და უცებ წარმომიდგა მისი ჩაჩხვლეტილი ლოყა.როგორ მინდოდა ახლა მასთან ერთად ყოფნა.)
-გიორგო მელაპარაკა და ძალინ აგამეხარდა. ნიკას მეც ვიცნობ კარგი ადამინი გულიდან დიდი დარდი მომეხსნა.ამ თვის ბოლოს ჩამოვალთ მე და გიორგი დათქვენ საქმესა მოვაგვარებთ.
-მიყვარხარ მააა
- მეც ჩემო ფერია.
ის დღე ხალისიანათ გავატრე . საღამოს ნიკას შევხვდი და ჩვენ საყვარელ ადგილს რიყეს მივაკითხეთ.თბილისი ყურებით ვტკბებოდით გატყლარწული გრძელ ფეხება გოგო რომ ჩაეხუტა ჩემს ბიჭს.ამის სემხედვარეს მომინდა თმებში ვწდომოდი და დამეგორებინა დაღმართზე. ნიკამ ძლივს მოიშორა კისრიდან და დაბნეული თვალებით გადმომხედა.ისეთი გაბრაზებული ვიყავი,ალბატ სახეზეც კი მქონდა აღბეჭდილი სრული სურათი :
-ანუკი გაიცანი ეს ჩემი თანამშრომელი თათაა (ძლივს ძლიობით წარმოთქვა ნიკამ ეს სიტყვები და ისეთი თვალებით მიყურებდა, მივხდი რომ თავადაც არ იყო მისი ნახვით და საქციელით გახარებული.)
-ესეიგი ანუკი თქვენ ხართ? თამამდ გამომიწოდა ხელი გასაცნობად
-სასიამოვნოა.ნაძალადევად ვუპასუხე და მივახვედრე სულაც არ მხიბლავს შენი აქ ნახვა მეთქი.
-აი თურმე ვის მალავდი ნიკუშ. (არ აჩერებდა ენას.) ასე შემთხვევით უნდა შეგხვედროდი ....სიტყვის დამთავრება არ ვაცალე
-ბოდიში თათა , ჩვენ უდა დაგტოვოთ გვეჩქარება სასიამოვნო იყო შენი გაცნობა.(ნაძალადევად გავუღიმე.) ნიკას ხელკავი გამოვდე , შევამჩნიე დაძაბული და ანერვიულებული იყო.
-კარგად ნიკუშ. გამიხარდა შენი ნახვა შეხვედრამდეეე
საშინლად გაღიზიანებულმა დავტოვე იქაურობა.იმდენათ ცუდი ემოცია და აურა მოიტანა ამ გოგომ ვერ არიღწერთ.არც ნიკას შეცვლილი განწყობა არ გამომპარვია.კარგი მანძილი გამოვიარეთ უხმოთ და სიჩუმე პირველმა მე დავრღვიე.
- ნიკა არ მეტყვი რატომ ხარ ასე დაძაბული, ამ გოგოსთან შეხვედრის მერე? უცებ მოვიდა გონს თითქოს არ ელოდა ჩემგან ამ შეკითხვას.
- რავი ანუკი ვერ ვიტან მეტიჩარა ხალხს.სულ ერთხელ მყავს ნანხი და ეს კიდე ზედ შემომეხვია კაი ნაცნობივით.
- დარწმუნებული ხარ შენი ნათქვამის სისწორეში?(განერვიულებულმა დავსვი შეკითხვა. ვხვდებოდი ნიკა რაღაცას მალავდა ამ გოგოსთან დაკავშირებით.)
- რა დაკითხვა მომიწყე შენ რა ეჭვიანობ?
- ნიკა არ გირჩევ ჩემთან ეგეთ ლაპარაკს.ერთი შენი სახე დაგენახა თათა რომ შემოგეხვია...
- კაი რა ანუკი უბრალოდ მოულოდნელი იყო და რაგაც პონტში გამიტყდა.შენთან ერთად ვარ და ჩემი რიგითი თანამშრომელი ყელზე მეკონწიალება კაი ნაცნობივით
- კაი ახლა არ მინდა საღამო გავფუჭო, მაგას დრო გვიჩვენებს რავარი რიგითი ნაცნობიცა...
- ჩემი ეჭვინი გოგო ვინააო? მაგრათ ჩამეხუტა .სულელო შენ გარდა ჩემთვის არავინ და არფერი არ არსებობს. მორჩი ეხლა გაბუტვას და მომხვიე შენი თბილი ხელები.მისი თვალების ერთი გამოხედვც კი საკმარისი იყო წყენა დამვიწყებოდა, თუმცა გულში მაინც ხინჯად ჩამრჩა, ნიკას სახის მიმიკა ი გოგოს დანახვისა. ის საღამო მშვიდად და ბედნიერათ გავატრეთ. სახლისკენ მივდიოდით ლეომ რომ დარეკა:
- -ნიკუშ რავა ხარ ბტან?
- ოოო გვიკადრა დიდმა ბატონმა. რაო დამთავრდა თაფლობის თვე და დაგიბრბრუნდითო?
- რა დროის მაგის დამთავრებაა ხლა იწყება ძამა ახლა. საით ხარ?
- ანუკისთან ერთდ ვარ, სალსი უნდა მივაცილო ... დრეს ღამის მორიგე ვარ აეროპორტში
- მაშინ სახლსი კი არა ჩვენთან მოაცილე , და დაგვიტოვე მომენატრა ჩემი გიჟი გოგო
- კაი რა პრობლემა 1 საათი მეც მაქვს და ლუდები მივცხოთ...



№1  offline წევრი ფორთოხალი

?! რაში ჭირდება სათაურს ბოლოში?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent